0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ολο το βιβλίο πρέπει να διδαχθειΩστόσο εκτος απο το βιβλίο του καθηγητή , που δεν νομίζω να το βρεις στο εμπόριο σου δίνω και κάποιες οδηγίες που είχαν σταλεί στα σχολεία
Και όσον αφορά την ύλη που πρέπει να διδαχθεί συμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, μην τρελένεσαι. Οι οδηγίες είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είναι δυνατόν να διαδαχθεί όλο το βιβλίο. Αυτό ισχύει όχι μόνο για την Α Γυμνασίου αλλά για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Εδώ πχ στην Γεωμετρία Λυκείου οι οδηγίες λένε ότι στην Α Λυκείου πρέπει να διδαχθεί μέχρι και το κεφάλαιο 8 (ομοιότητα), ενώ στην Β τα υπόλοιπα κεφάλαια και η Στερεομετρία δηλαδή. Αν είναι δυνατόν. Με το ζόρι στην Α Λυκείου τελειώνει κανείς το 5. Θα πρέπει επιτέλους αυτοί που ορίζουν τα προγράμματα σπουδών να προσγειωθούν στην πραγματικότητα.Ειδικά για το γυμνάσιο τι να πω. Έχουν βάλει τεράστια ύλη. Ας πούμε στην Γ Γυμνασίου έχουν μπει μέχρι και πιθανότητες, ομοιότητα, και τριγωνομετρία. Έλεος!! Εδώ τα παιδιά έρχονται στο Λύκειο και δεν ξέρουν ούτε πράξεις να κάνουν.Σε κάθε τάξη θα έπρεπε να κάνουν λίγα και καλά. Στην Α Γυμνασίου μόνο πράξεις και τίποτα άλλο. Ναι! από το πρωι μέχρι το βράδυ να μαθαίνουν πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό ακεραίων. Και να πουμε εντάξει το μάθανε αυτό για το υπόλοιπο της σχολικής τους (και όχι μόνο) ζωής. Εδώ στο Λύκειο και πάλι πρέπει να εξηγείς τους κανόνες προσήμων, την επιμεριστική κτλπ.Μήπως να κυρήξουμε μια Μαθηματική απεργία;
Κάποια στιγμή είχα δει τις περικοπές της ύλης από τα Μαθηματικά της Α Γυμνασίου. Δεν θυμάμαι όμως σε ποιο link το είχα διαβάσει.Μήπως κάποιος συνάδελφος μπορεί να με βοηθήσει;
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3032Εγώ περικοπές δεν βλέπω.