*

Ψηφοφορία

Πού οφείλεται κατά τη γνώμη σας η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ;

Στο διάβασμα
10 (12.3%)
Στην τύχη
12 (14.8%)
Στην εμπειρία από τη συμμετοχή σε άλλους διαγωνισμούς
5 (6.2%)
Στη σχολική εμπειρία
4 (4.9%)
Σε όλα τα προηγούμενα
50 (61.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 81

Αποστολέας Θέμα: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 9164 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #42 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 09:43:23 am »
τι θα πει " παπαγαλία"?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:36 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #43 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:03:03 am »
εχουμε ξεφυγει καπως ή μου φαινεται?
μαλλον συνεπεια του διαβασματος θα ειναι.......
που την ειδατε την παπαγαλια?
παπαγαλια ειναι οταν η μανουλα βαζει το παιδακι να μαθει κατα λεξη ολη τη γεωγραφια,τα θρησκευτικα,την ιστορια,τους κανονες τονισμου και του λεει: -πηγαινε μεσα Γιωργακη, κλεισου στο δωματιο σου και διαβασε το απεξω,δυνατα να σε ακουω μεχρι μεσα στη κουζινα που θα μαγειρευω και θα μιλω στο τηλεφωνο με τη φιλη μου( για γκομενοδουλειες φυσικα). μετα θα ερθεις να μου το πεις νερακι,ακουσες τι σου ειπα?
και ερχεται ο Γιωργακης και της το λεει νερακι.

εμεις το λεμε στη μανουλα?οχι. αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.
εμεις το διαβαζουμε δυνατα πολλες πολλες φορες και μετα το λεμε απεξω ? οχι.αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.

και παρτε το αποφαση μια και καλη: στις 20 δεκεμβριου θα φανουν οι ικανοι  φιλολογοι.
τα περι παπαγαλιας,μαλλον σαν δικαιολογιες μου κανουν..........
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #44 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:32:05 am »
1ον δεν ειπα οτι ολοι  οσοι μπαινουν ειναι παπαγαλοι.ειπα οτι για να μπεις πρεπει να εχεις διαβασει αρκετα

2ον το οτι οι ερωτησεις ευνοουν  παπαγαλους,δε νομιζεις οτι ειναι πραγματικοτητα?ειπα σαν παραδειγμα την ερωτηση με το ποιοι εστησαν μνημειο στη μαχη της χαιρωνειας...ηξερα τα παντα για τη μαχη,ομως αυτο δεν το ηξερα..επρεπε να τη χασω?αυτο κ τοσα αλλα παραδειγματα δεν ευνοουν την παπαγαλια?
δεν ειπα οτι θα πρεπε να ειμαι επιτυχων...2 φορες εχω δωσει,αλλα καμια σοβαρα..επιτυχων δεν αξιζα να ειμαι,αυτη κ αλλες ομως ερωτησεις επρεπε να τις εχω πιασει...απλα λυπαμαι οσους ειχαν προετοιμαστει...

τωρα το αν τα θεματα σου φαινονται νορμαλ,δικαιωμα σου ειναι...τωρα το που βλεπεις να μετραει η κριτικη ικανοτητα,δεν μπορω να το καταλαβω......
δηλαδή όσοι μπόρεσαν να απαντήσουν αυτήν την ερώτηση και τις άλλες κουλές είχαν παπαγαλίσει όχι μόνο όλη την ύλη, αλλά και ανούσιες λεπτομέρειες?? Μέσα σε πόσο καιρό; Τρία χρόνια; ή αφού βγήκε η ύλη νυχθημερόν χωρίς διάλειμμα για ύπνο, φαΐ κτλ; Ακόμα και στην ερώτηση που ανέφερες εννοείται ότι μετρούσε η κριτική ικανότητα! Ποιος νίκησε, απέναντι σε ποιους ήταν επιεικής, ποιους τιμώρησε. και πάλι εννοείται όχι με σιγουριά, αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος να προσεγγίσει αυτήν την ερώτηση, μόνο με την κρίση. Εκτός κι αν κάποιος έτυχε να το διαβάσει στα βιβλία που έτυχε να επιλέξει για το διάβασμά του. Οπότε και πάλι δεν είναι θέμα παπαγαλίας...

Αποσυνδεδεμένος octapus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #45 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:00:39 am »
Παράθεση
τι θα πει " παπαγαλία"?
Ρητορική μάλλον η ερώτηση.....
Παπαγαλία πάντως είναι η μηχανική απομνημόνευση κειμένου χωρίς την ουσιαστική κατανόησή του, η μηχανική αποστήθιση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:36 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #46 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:40:16 am »
Παράθεση
τι θα πει " παπαγαλία"?
Ρητορική μάλλον η ερώτηση.....
Παπαγαλία πάντως είναι η μηχανική απομνημόνευση κειμένου χωρίς την ουσιαστική κατανόησή του, η μηχανική αποστήθιση.

Αποσυνδεδεμένος octapus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #47 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:42:29 pm »
Στην πλειψηφεία των όσων αναφέρω παραπάνω δεν αναφέρω κάτι διαφορετικό από ό,τι έκανα στη σχολή (τουλάχιστον....στο μεγαλύτερο βαθμό).
Και ναι σε σχέση με το τι εννοούμε παπαγαλία ενός κειμένου (οποιουδήποτε κειμένου) η προσπάθεια κατανόησής του αναιρεί την "παπαγαλιστί" προσέγγισή του.
Γι΄αυτό και δίνω έμφαση στη λέξη απομνημόνευση......
Να θυμάται  κανείς όρους, τύπους, ονόματα, γεγονότα.....όχι όμως "ξερά", όπως θα έκανε αν αποστήθιζε ένα κείμενο (μια σειρά λέξεων , ήχων) χωρίς να ξέρει τίποτα περισσότερο για τη νοηματική τους σχέση (την όποια νοηματική τους σχέση).

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #48 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:53:55 pm »
που προαγεται η κριτικη σκεψη στη ερωτηση του μνημειου ακομα δεν καταλαβα...δηλ μονο οι νικητες η μονο οι ηττημενοι εκαναν μνημεια?
κριτικη σκεψη δεν ειναι το να μαντευεις,αλλα το να μπορεις να βρισκεις αιτιες,συσχετισμους,επεξηγηση συμπεριφορων κτλ οχι με μαντικο τροπο,αλλα με επιχειρηματα
εγω στη σχολη μου(ιστορικο) με εμαθαν να μη μενω σε γεγονοτα κ ημερομηνιες,αλλα να ψαχνω πισω απο αυτα...
επισης,αν δεις τα προηγουμενα θεματα στα νεα,αν ηξερες απ εξω το τι εχει γραψει ο καθε ποιητης κ ποτε,θα εγραφες τελεια,κ ας μην ειχες ιδεα για το τι λεει το καθε ποιημα!αν αντιθετα ηξερες τα παντα για τα ποιηματα(αναλυση συμβολα κτλ) δεν θα γραφες τιποτα!αλλα ειπαμε,εσεις βλεπετε οτι το γνωστικο προαγει την κριση κ ετσι μονο φαινονται οι καλοι φιλολογοι...οι αλλοι ειναι οι αχρηστοι που βρισκουν δικαιολογιες...
το θεμα παντως ειναι οτι γνωμη εχει κανεις για τα θεματα(αν κ δεν καταλάβαινω τη γνωμη σου,εντουτοις τη σεβομαι),οτι σ αυτη τη χωρα πολλοι εχουν  γνωμη αναλογα με το εγω τους...δεν περναει,φταινε μονο τα θεματα,μολις περασει τα θεματα ειναι τελεια κ διακρινουν τη σαβουρα απ τους καλους...

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #49 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 01:58:47 pm »
ωραία συζήτηση ανοίξαμε!
Παπαγαλία σημαίνει μηχανική αποστήθιση ενός κειμένου και άρα δεν έχει να κάνει με μας. καταλληλότερος όρος είναι φυσικά η απομνημόνευση (όπως ηδη το τόνισαν κάποιοι συνάδελφοι). Τώρα για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ασφαλώς το γνωστικό και κυρίως η ιστορία και τα νέα είναι θέμα απομνημόνευσης. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να βρει επιχειρήματα, για να υποστηρίξει το αντίθετο. Η κριτική ικανότητα φαίνεται κάπως στις ερωτήσεις ανάπτυξης των αρχαίων καθώσ και στο άγνωστο, στο οποίο βεβαίως βοηθάει και η επαφή με το αντικείμενο. πάντως εγώ θυμάμαι από τις πανελλαδικές  ότι τα πιο έξυπνα παιδιά στη δική μας κατεύθυνση φαίνονταν στην ανάλυση του άγνωστου κειμένου το οποίο κατά κάποιο τρόπο είναι σαν παζλ: μπερδεμένα κομμάτια τα οποία πρέπει να τα βάλεις σε μια σειρά.
Από κει και πέρα θα συμφωνήσω με τον Dog: ασφαλώσ και στην ερώτηση με το μνημείο της Χαιρώνειας δεν φαινόταν η κριτική ικανότητα. Ή το είχες διαβάσει και απαντούσες ή δεν το είχες και έπαιζες λότο. Τώρα στη διαπίστωση ότι στις 20 Δεκεμβρίου θα φανούν οι ικανοί φιλόλογοι, διατηρώ όχι μόνο επιφυλάξεις αλλά εκφράζω πολλές αντιρρήσεις και δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν από τα χείλη μας τέτοιες διαπιστώσεις που αν μη τι άλλο, νομιμοποιούν αυτόν τον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός καθιερώθηκε ως ένας τρόπος πρόσληψης προσωπικού σε έναν χώρο υπερκορεσμένο: thats all!!!.
Dog, να εκφράσω μια επιφύλαξη στα όσα είπες: ούτε το ελληνικό πανεπιστήμιο θεωρώ ότι προάγει την κριτική ικανότητα. η τακτική τους είναι πάνω κάτω ίδια. κι εγώ ιστορικό τελείωσα στην Αθήνα. Ακόμη θυμάμαι τα ατελείωτα κατεβατά που έπρεπε να μάθω απ' έξω και στα μαθήματα της αρχαιολογίας και στα μαθήματα της ιστορίας. και όταν τα μάθαινα τέλεια έγραφα 8, ενώ όταν δεν τα μάθαινα τόσο τέλεια μετα βίας εξασφάλιζα ένα 5 ή 6.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #50 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:12:13 pm »
πιστευω πως παιζουν ρολο η απομνημονευση, το σωστο διαβασμα (οχι απαρατητα το τρελλο) κ εδω χρειαζεται η κριτικη σκεψη ωστε να καταλαβεις τι πρεπει να διαβασεις κ τι οχι, η ψυχολογια κ η τυχη. στο συγκεκριμενο διαγωνισμο πιστευω οτι πολυ ρολο παιζει κ το πεισμα. ετσι οπως εγιναν τα πραγματα με την ημερομηνια, πολλοι που πονταραν αρκετα στις γιορτες, δλδ δεν περιμεναν τις γιορτες μονο για επαναληψη, θα απογοητευτηκαν κ θα τα παρατησαν. επισης πιστευω οτι ευνοουνται αυτοι που δε δουλευουν κ ετσι εχουν στη διαθεση τους ολη τη μερα για να "τα δωσουν ολα".
θα διαφωνησω με την παπαγαλια γιατι απο ο,τι ειδα μερικες ερωτησεις ιστοριας στον προηγουμενο ασεπ απαιτουσαν κ καποια κριτικη ικανοτητα. για παραδειγμα η πρωτη που ρωτουσε για το ποτε επαψε η ελλαδα να ειναι το μονο ανεξαρτητο κρατος. εκει θα επρεπε να κανεις μια "μεταφορα" της ηδη υπαρχουσας γνωσης για να την απαντησεις. ακομη πολλες ερωτησεις στη γλωσσα απαιτουν κριτικη σκεψη ή για παραδειγμα ο στιχος που βαλαν του "ελυτη". μπορει να μην εχεις διαβασει το συγκεκριμενο ποιημα αλλα αν ξερεις το στυλ που γραφει ο ελυτης καταλαβαινεις οτι ειναι δικος τους στιχος. κ στην ειδικη κ στα παιδαγωγικα κ στα αρχαια απαιτειται κριτικη σκεψη. κ στο φιναλε κ να ηθελες να παπαγαλισεις δε μπορεις με τοσο μεγαλη υλη. το να προσπαθεις ομως να συνδεεις γεγονοτα κ ημερομηνιες μεταξυ τους ή σε σχεση με προσωπικα σου βιωματα ωστε να τα θυμασαι (πραγμα που πιστευω οτι κανουν οι περισσοτεροι) αυτο δεν απαιτει κριτικη σκεψη?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #51 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:35:09 pm »
παιδια,οι ικανοι θα περασουν. τελος. το λεει το υπουργειο παιδειας, οχι εγω.
οι ικανοι στην απομνημονευση αν θελετε, οι ικανοι στην σωστη κριτικη ικανοτητα, οι με τις μεγαλες αντοχες, ,με το γερο στομαχι,με τυχη, με, με,με.........

δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η απομνημονευση αφορα το 35% και η κριση το 65% των θεματων. 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #52 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:48:55 pm »
παιδια,οι ικανοι θα περασουν. τελος. το λεει το υπουργειο παιδειας, οχι εγω.
οι ικανοι στην απομνημονευση αν θελετε, οι ικανοι στην σωστη κριτικη ικανοτητα, οι με τις μεγαλες αντοχες, ,με το γερο στομαχι,με τυχη, με, με,με.........

δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η απομνημονευση αφορα το 35% και η κριση το 65% των θεματων. 

μου αρεσει ομως η ακριβολογια σου στα ποσοστα. αντι 40% -60% τα βαζεις ακριβως. βλεπετε πώς φαινεται ο ακριβολογος ανθρωπος....
 :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #53 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:49:41 pm »
Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος οι τρίτεκνοι καθηγητές δεν προηγούνται κατ’απόλυτη προτεραιότητα..........................................εδώ γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #54 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:53:13 pm »
aeee- μα ειμαστε κρατος πρόνοιας!!!!!! ισως και να ειναι κατα βαση σωστο,αλλα δεν ξερω τι αλλες προυποθεσεις υπαρχουν και αν ειναι δικαιες...........

maryvas- σε ευχαριστω! ναι εμαι ακριβολογος. το εκανα για να μη κινουμε στα ακρα ( βλ. μεσοτητα του αριστοτελη)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« Απάντηση #55 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:40:46 pm »
Μετα απο πολυ καιρο και ενω τα νευρα μου εχουν γινει κουρελια απο το διαβασμα ειπα να ποσταρω και εγω το αποσταγμα της γνωσης μου.

Ειναι η πρωτη φορα που δινω και διαβαζω παρα πολυ καιρο. Ειμαι στην τριτη επαναληψη, εχω μεγαλη ικανοτητα αποστηθισης αλλα και παλι ειναι αδυνατον να θυμαμαι τα παντα. Ποια παντα, ουτε τα μισα δε θυμαμαι. Σε πολλαπλης επιλογης αν δεν ζητησουν τρελες ημερομηνιες οκ, νομιζω μπορουμε να ανταπεξελθουμε αν εχουμε μια σφαιρικη αποψη των πραγματων, μια γενικη ιδεα και πανω απο ολα καλη κριση. Ας πουμε θα σε ρωτησει ποτε εδρασε πχ ο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.