0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια ερώτηση παρακαλώ. Έστω ότι κάποιος εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση, τοποθετείται κατά τη Γ΄ φάση των (αναγκαστικών) τοποθετήσεων "προς το συμφέρον της υπηρεσίας" σε οργανικό κενό το οποίο δεν έχει δηλώσει (δηλαδή δεν επιθυμεί) σε κανένα από τα προηγούμενα στάδια δηλώσεων. Κατόπιν, στη φάση των λειτουργικών κενών, έστω ότι παίρνει με αίτησή του απόσπαση εξ αρχής σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής. Δικαιούται για το αμέσως επόμενο έτος να υποβάλει αίτηση βελτίωσης χωρίς να υπηρετήσει στην πραγματικότητα το ένα έτος της οργανικής του; Δηλαδή, εφ' όσον τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο οργανικό κενό χωρίς δική του επιθυμία αλλά ένεκα υπηρεσιακών αναγκών, θεωρείται ότι το έχει ξεχρεώσει ούτως ή άλλως, ή όχι;
Κι όμως εγώ ξέρω ΔΔΕ που δέχεται την αίτηση βελτίωσης αυτού που τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε ένα απομακρυσμένο σχολείο, παρόλο που δεν υπηρέτησε την οργανική, ζητώντας απόσπαση για άλλο σχολείο κοντινό στην πόλη!
Η λογική, αυτό θα υπαγόρευε, καθώς πρόκειται για τοποθέτηση "ένεκα υπηρεσιακών αναγκών", δηλαδή εν δυνάμει δυσμενή για τον τοποθετούμενο, ειδικά αν πρόκειται για δυσπρόσιτο κενό. Όμως στη χώρα όπου ο ένας κάνει "έτσι" και ο άλλος "γιουβέτσι", ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ερμηνεία θα δοθεί, ειδικά αν πρόκειται για ζήτημα ανοιχτό σε ερμηνείες. Για να μην πούμε ότι ακόμα και στην ίδια διεύθυνση, άλλη πρακτική μπορεί να εφάρμοζε ο προηγούμενος διευθυντής πέρσι και άλλη να εφαρμόσει ο διάδοχός του φέτος!
Εφοσον λοιπον μια τετοιου ειδους τοποθετηση ειναι προς το συμφερον της υπηρεσιας και χωρις την αιτηση-θεληση του εκπκου, για ποιο λογο να μην παιρνει μπονους την απαλλαγη του απ την υπηρετηση οργανικης, οπως συμβαινει με τους υπεραριθμουςδηλαδή αυτό το ερώτημα δεν εμπεριέχει για κανέναν αντίφαση λογική;;;;;κοιτα, στον υπεραριθμο ειναι σα να του λεει η υπηρεσια "σε ξεσπιτωνουμε απο την οργανικη σου εφοσον δεν εχεις ωρες στο σχολειο σου, οποτε αν θελεις πηγαινε να βρεις με προτεραιοτητα μια νεα οργανικη και επειδη αυτο εγινε για τις αναγκες της υπηρεσιας σου δινουμε το δικαιωμα κιολας να μην την υπηρετησεις δηλ πχ να παρεις αποσπαση εντος πυσδε χωρις να χανεις το δικαιωμα βελτιωσης του χρονου . Οποτε σκεφτομαι οτι για ποιο λογο να μην συμβει το ιδιο και για την αυτοδικαιη τοποθετηση σε αζητητο οργανικο κενο. Δεν το βρισκω αντιφατικο, αλλα όμοιο γεγονος. Τεσπα συζητηση κανουμε για ενα υποθετικο συμβαν που κατ εμε πεφτει πανω σε κενο νομοθεσιας αν παίρνει " μπόνους" από τον νόμο, γιατί να γίνεται η διαδικασία; να καταργηθεί (αδύνατον για σοβαρούς λόγους, θα ήταν τραγικά συντεχνιακό- άλλο να γίνεται καθολικά εσωτερικά ... που και πάλι...) . όχι ότι ο νομοθέτης είναι πάντα λογικός αλλά αυτό δεν στέκει (στους υπεράριθμους πχ -άσχετα ποιες είναι τελικά οι πραγματικές συνθήκες- ο υπεράριθμος , αφού είναι τετοιος , δεν μπορεί να καλύψει κενό). η πρόβλεψη αυτή είναι συγκεκριμένη και λέμε τώρα ότι είναι χαζοί όσοι δεν εγείρουν θέμα , ίσως θα έπρεπε , αλλά προσωπικά δεν βλέπω δικαίωση. και τελικά έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι αυτή η διεύθυνση που το κάνει και αν το κάνει για όλους , γιατί τίθεται θέμα. εγώ προσωπικά όσοι γνωρίζω την υπηρέτησαν. αν ξέρετε κάτι άλλο που έχει συμβεί, διαφωτίστε μας. * προσωπικό : σου απαντησα στο πμ , καταλαβαίνεις πιστεύω με αυτά τι εννοώ ; . τίθεται θέμα ισονομίας και καθολικότητας, όχι ότι θα ήταν αντίθετος κάποιος. σε πολλά επικαλούνται υπηρεσίες και εγγράφως ακομα και αρχές της χρηστής διοικησης. το είδα μετά
μα ο υπεράριθμος είναι ειδική κατηγορία ούτως ή άλλως , μια ανωμαλία για την οποία δεν ευθύνεται πάντα και το συνυπολογίζει καλώς η υπηρεσία εσωτερικά όμως. μετάθεση δεν μπορεί να παρει πχ αν δεν έχει θεμελιώσει πριν την υπεραριθμία (αν έχει πάρει πχ σε άλλο πυσπε-πυσδε απόσπαση). θέλω να πω ότι οριακά βοηθά με βάση τη χρηστή διοίκηση. αλλά εδώ σου λεει με τη μία (πχ αν έχεις έρθει από μετάθεση ή είσαι μονίμως στη διάθεση για να πάρεις όχι πάντα τα λιγότερο μακρινά) να ωφεληθείς σε σχέση με τους άλλους; κάπου όλα αυτά δημιουργούν και αδικίες εσωτερικά (μία και δύο περιπτώσεις ; )για να το χαλαρώσουμε και ενόψει της δεύτερης προεκλογικής περιόδου (καλά, ότι το πρόγραμμα στην παιδεία το ακούγαμε μήνες ότι δικαιώθηκε και υπερψηφίστηκε από τον λαό) για το ευρύτερο θέμα , ξαναβάζω από το άτυπο τύπου : https://www.esos.gr/arthra/70480/epitropi-gia-tin-kodikopoiisis-tis-nomothesias-protovathmias-kai-deyterovathmiasτο μεγαλύτερο έργο που έγινε ! δοξάζω...
ετσι που το πας θα περάσεις καμιά φορά απο τις παραλίες εδω περα ως τουριστας (με την αυξηση που θα μας δωσει η κεραμεως τη νεα τετραετια..) θα παρεις τηλεφωνο και θα το αφησω αναπαντητο
ΥΓ. το sos που ανέφερες παραπάνω πού το στηρίζατε; σε διάταξη ή στη διατύπωση "της προτίμησης" συνεκδοχικά; (διότι, για να το γράψω, στους αιτούντες βελτίωση δεν δίνουν μεγάλα πυσδε δικαίωμα αίτησης στα εναπομείναντα της β' φάσης, αν κατάλαβα . εσεις δίνατε, αν είχε κάνει αίτηση και δεν έπιανε σχολείο; )