*

Αποστολέας Θέμα: Βελτίωση θέσης  (Αναγνώστηκε 83776 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #224 στις: Μάιος 22, 2023, 12:58:47 μμ »
Κατάφερα να συνδεθώ κανονικά και στον λογαριασμό μου.

Στη ΔΔΕ που ανήκω, η επιλογή σχολείων γίνεται σε δική της πλατφόρμα. Εσείς πρέπει να δηλώσετε σχολεία μέσα από το Teachers ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βελτίωση θέσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:09:34 »

Αποσυνδεδεμένος giorgio7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #225 στις: Μάιος 22, 2023, 01:03:42 μμ »
ναι αλλα δεν μπορω να συνδεθω

Αποσυνδεδεμένος filro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #226 στις: Μάιος 22, 2023, 06:16:23 μμ »
και σε μένα εμφάνιζε το ίδιο μήνυμα περί ανακατευθύνσεων, αλλά σε κάποια φάση (μετά από 2 μέρες προσπάθειας) συνδέθηκε.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #227 στις: Μάιος 24, 2023, 04:46:59 μμ »
Μια ερώτηση παρακαλώ. Έστω ότι κάποιος εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση, τοποθετείται κατά τη Γ΄ φάση των (αναγκαστικών) τοποθετήσεων "προς το συμφέρον της υπηρεσίας" σε οργανικό κενό το οποίο δεν έχει δηλώσει (δηλαδή δεν επιθυμεί) σε κανένα από τα προηγούμενα στάδια δηλώσεων. Κατόπιν, στη φάση των λειτουργικών κενών, έστω ότι παίρνει με αίτησή του απόσπαση εξ αρχής σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής. Δικαιούται για το αμέσως επόμενο έτος να υποβάλει αίτηση βελτίωσης χωρίς να υπηρετήσει στην πραγματικότητα το ένα έτος της οργανικής του; Δηλαδή, εφ' όσον τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο οργανικό κενό χωρίς δική του επιθυμία αλλά ένεκα υπηρεσιακών αναγκών, θεωρείται ότι το έχει ξεχρεώσει ούτως ή άλλως, ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βελτίωση θέσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:09:34 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #228 στις: Μάιος 24, 2023, 06:47:15 μμ »
Μια ερώτηση παρακαλώ. Έστω ότι κάποιος εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση, τοποθετείται κατά τη Γ΄ φάση των (αναγκαστικών) τοποθετήσεων "προς το συμφέρον της υπηρεσίας" σε οργανικό κενό το οποίο δεν έχει δηλώσει (δηλαδή δεν επιθυμεί) σε κανένα από τα προηγούμενα στάδια δηλώσεων. Κατόπιν, στη φάση των λειτουργικών κενών, έστω ότι παίρνει με αίτησή του απόσπαση εξ αρχής σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής. Δικαιούται για το αμέσως επόμενο έτος να υποβάλει αίτηση βελτίωσης χωρίς να υπηρετήσει στην πραγματικότητα το ένα έτος της οργανικής του; Δηλαδή, εφ' όσον τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο οργανικό κενό χωρίς δική του επιθυμία αλλά ένεκα υπηρεσιακών αναγκών, θεωρείται ότι το έχει ξεχρεώσει ούτως ή άλλως, ή όχι;
Οχι

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #229 στις: Μάιος 24, 2023, 09:24:02 μμ »
Κι όμως εγώ ξέρω ΔΔΕ που δέχεται την αίτηση βελτίωσης αυτού που τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε ένα απομακρυσμένο σχολείο, παρόλο που δεν υπηρέτησε την οργανική, ζητώντας απόσπαση για άλλο σχολείο κοντινό στην πόλη!

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #230 στις: Μάιος 24, 2023, 09:40:45 μμ »
Κι όμως εγώ ξέρω ΔΔΕ που δέχεται την αίτηση βελτίωσης αυτού που τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε ένα απομακρυσμένο σχολείο, παρόλο που δεν υπηρέτησε την οργανική, ζητώντας απόσπαση για άλλο σχολείο κοντινό στην πόλη!
Η λογική, αυτό θα υπαγόρευε, καθώς πρόκειται για τοποθέτηση "ένεκα υπηρεσιακών αναγκών", δηλαδή εν δυνάμει δυσμενή για τον τοποθετούμενο, ειδικά αν πρόκειται για δυσπρόσιτο κενό. Όμως στη χώρα όπου ο ένας κάνει "έτσι" και ο άλλος "γιουβέτσι", ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ερμηνεία θα δοθεί, ειδικά αν πρόκειται για ζήτημα ανοιχτό σε ερμηνείες. Για να μην πούμε ότι ακόμα και στην ίδια διεύθυνση, άλλη πρακτική μπορεί να εφάρμοζε ο προηγούμενος διευθυντής πέρσι και άλλη να εφαρμόσει ο διάδοχός του φέτος!

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #231 στις: Μάιος 24, 2023, 09:56:06 μμ »
Κι όμως εγώ ξέρω ΔΔΕ που δέχεται την αίτηση βελτίωσης αυτού που τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε ένα απομακρυσμένο σχολείο, παρόλο που δεν υπηρέτησε την οργανική, ζητώντας απόσπαση για άλλο σχολείο κοντινό στην πόλη!

σοβαρά ; εξαιρετική μελέτη περίπτωσης (καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν να δοθούν στοιχεία ) αλλά μάλλον πρόκειται για ιδιάζουσα περιπτωση ας την πω...
γενικά υποχρεούσαι να την υπηρετήσεις...
Η λογική, αυτό θα υπαγόρευε, καθώς πρόκειται για τοποθέτηση "ένεκα υπηρεσιακών αναγκών", δηλαδή εν δυνάμει δυσμενή για τον τοποθετούμενο, ειδικά αν πρόκειται για δυσπρόσιτο κενό. Όμως στη χώρα όπου ο ένας κάνει "έτσι" και ο άλλος "γιουβέτσι", ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ερμηνεία θα δοθεί, ειδικά αν πρόκειται για ζήτημα ανοιχτό σε ερμηνείες. Για να μην πούμε ότι ακόμα και στην ίδια διεύθυνση, άλλη πρακτική μπορεί να εφάρμοζε ο προηγούμενος διευθυντής πέρσι και άλλη να εφαρμόσει ο διάδοχός του φέτος!
έχεις ένα μικρό δίκιο , αλλά εδώ υπερτερεί η ανάγκη της υπηρεσίας (μη σχολιάσουμε άλλο την κόλαση που συμβαίνει σε αλλες περιπτωσεις), αλλά για να είσαι λίγο πιο ήσυχ@ (συμμορφώνομαι με τη woke ε; :) ) δεν είναι σε αυτή την περίπτωση που θέτεις σύνηθες. συνήθως δηλαδή απλώς χρωστάς. υποψιάζεσαι ότι θα σου τύχει; άσε να δεις...

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1704
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #232 στις: Μάιος 25, 2023, 01:03:02 πμ »
Μια ερώτηση παρακαλώ. Έστω ότι κάποιος εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση, τοποθετείται κατά τη Γ΄ φάση των (αναγκαστικών) τοποθετήσεων "προς το συμφέρον της υπηρεσίας" σε οργανικό κενό το οποίο δεν έχει δηλώσει (δηλαδή δεν επιθυμεί) σε κανένα από τα προηγούμενα στάδια δηλώσεων. Κατόπιν, στη φάση των λειτουργικών κενών, έστω ότι παίρνει με αίτησή του απόσπαση εξ αρχής σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής. Δικαιούται για το αμέσως επόμενο έτος να υποβάλει αίτηση βελτίωσης χωρίς να υπηρετήσει στην πραγματικότητα το ένα έτος της οργανικής του; Δηλαδή, εφ' όσον τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο οργανικό κενό χωρίς δική του επιθυμία αλλά ένεκα υπηρεσιακών αναγκών, θεωρείται ότι το έχει ξεχρεώσει ούτως ή άλλως, ή όχι;
Πριν 1 μηνα σε σχετικη με το ερωτημα σου συζητηση που ειχα (μεσω pm) με έναν συναδελφο διατυπωσα αρχικα μια αποψη, αλλα μετα από μερικες ημερες και δευτερες  σκεψεις  του εξεφρασα μια αντιθετη αποψη. Συγκεκριμενα,
η νομοθεσια που αφορα το ερωτημά σου βρισκεται  στα δυο πολυσυζητημενα ΠΔ 50/96 και 100/97 καθως και στο νομικο πλαισιο που παρατιθεται στην εγκυκλιο των μεταθεσεων.
Η αρχικη μου αποψη ηταν :
Σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996  όπως αντικαταστάθηκε με τo άρθρο 7 του π.δ. 100/1997
«1. Για τη μετάθεση εκπαιδευτικών που προβλέπεται από τις διατάξεις αυτού του Π.Δ. απαιτείται υπηρεσία ενός έτους στη κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις..»
 δηλ ο γνωστος σε ολους περιορισμος ότι εφοσον σου δωσαν οργανικη πρεπει να την υπηρετησεις για να αιτηθεις βελτιωση, όπως αναφερεται στην εγκυκλιο μεταθεσεων.
Εσυ όμως λες
 «ναι αλλα δεν εκανα αιτηση και με βαλανε με το ζορι σε αυτό το σχολειο για τις αναγκες υπηρεσιας, οποτε γιατι να υπηρετησω?»
Όμως αν δουμε τα προαναφερομενα ΠΔ και την εγκυκλ μεταθεσεων δεν αναφερεται πουθενα ότι απαλλασονται από την υποχρεωση υπηρετηση οργανικης  οσοι την ελαβαν για τις αναγκες υπηρεσιας, όπως για παραδειγμα ισχυει για τους υπεραριθμους (βλ εγκυκλιο μεταθεσεων και οι οποιοι αν κανουν αρση υπεραριθμιας θεμελιωνουν  δικαιωμα μεταθεσης ακομα και χωρις να εχουν υπηρετησει τη νεα τους οργανικη πχ αν πηραν αποσπαση εντος πυσδε την  χρονια που τοποθετηθηκαν ως υπεραριθμοι σε νεα οργανικη).
Αν ο νομοθετης (sic εκφραση για τα Υ.Σ)  ηθελε να λαβει μεριμνα (δηλ να τους δωσει δικαιωμα θεμελιωσης μεταθεσης-βελτιωσης ακομα και χωρις υπηρετηση οργανικης) για αυτους που μπηκανε με το ζορι σε αζητητο οργανικο κενο , οφειλε να το αναφερει ρητα.
Οποτε η αρχικη μου σκεψη ήταν ότι  ισχυει η γενικη υποχρεωση υπηρετησης οργανικης και επομενως αν  κανει αιτηση αποσπασης εντος πυσδε θα χρωσταει την οργανικη.
Από την άλλη όμως σκεφτομαι τα εξης:

το ζήτημα του να σε τοποθετουν αναγκαστικα και χωρις αίτησή σου σε οργανικο κενό που απέμεινε ακάλυπτο τεθηκε με την παρ. 2 αρ 13 πδ 100/97 και με την οποια προστεθηκε εδάφιο στην παρ 12 του αρ 15 πδ50/96. Σε συνεχεια αυτων ηρθε η εγκυκλιος 137644/Ε1/ 03-09-2015 για τις τοποθετησεις σε οργανικα κενα και στην παρ 3 της σελ 3 αναφερεται οτι "Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησης τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δεν νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ..".
 Εφοσον λοιπον μια τετοιου ειδους τοποθετηση ειναι προς το συμφερον της υπηρεσιας και χωρις την αιτηση-θεληση του εκπκου,
για ποιο λογο να μην παιρνει μπονους την απαλλαγη του απ την υπηρετηση οργανικης, οπως συμβαινει με τους υπεραριθμους ή με αλλες περιπτωσεις υπηρετησης χωρις τη θεληση του εκπαιδευτικου που αναφερονται στην εγκυκλιο των μεταθέσεων?
Τελικα πιστευω ότι υπαρχει κενο νομοθεσιας στο ζητημα αυτό και κατά την δικη μου απαοψη αν ημουν σε τμημα προσωπικου μιας δδε θα ζηταγα γραπτες διευκρινησεις από το υπαιθ
(uy= μια που το εφερε η κουβεντα ενα sos: για να μπορεσει να συμμετασχει -με αιτηση- στην Γ φαση ενας εκπκος και να ζητησει καποιο απο τα εναπομειναντα κενα θα πρεπει στην β φαση να εχει κανει δηλωση εστω για 1 σχολειο. Κι αυτο γιατι υπαρχουν εκπκοι που στην β φαση κι ενω επιθυμουσαν να κανουν βελτιωση, επειδη τα προσφερομενα κενα δεν τους αρεσαν δεν εκαναν αιτηση βελτιωσης, αλλα στην γ φαση προεκυψε απο καραμπολες ενα νεο κενο που μπορει και να τους αρεσε πλην ομως ελλειψει αιτησης τους στην β φαση δεν ειχαν δικαιωμα συμμετοχης στην Γ φαση)

   

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2023, 01:10:23 πμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #233 στις: Μάιος 25, 2023, 08:56:19 πμ »
Εφοσον λοιπον μια τετοιου ειδους τοποθετηση ειναι προς το συμφερον της υπηρεσιας και χωρις την αιτηση-θεληση του εκπκου, για ποιο λογο να μην παιρνει μπονους την απαλλαγη του απ την υπηρετηση οργανικης, οπως συμβαινει με τους υπεραριθμους

δηλαδή αυτό το ερώτημα δεν εμπεριέχει για κανέναν αντίφαση λογική;;;;; αν παίρνει " μπόνους" από τον νόμο, γιατί να γίνεται η διαδικασία; να καταργηθεί (αδύνατον για σοβαρούς λόγους, θα ήταν τραγικά συντεχνιακό- άλλο να γίνεται καθολικά εσωτερικά ... που και πάλι...) . όχι ότι ο νομοθέτης είναι πάντα λογικός αλλά αυτό δεν στέκει (στους υπεράριθμους πχ -άσχετα ποιες είναι τελικά οι πραγματικές συνθήκες- ο υπεράριθμος , αφού είναι τετοιος , δεν μπορεί να καλύψει κενό). η πρόβλεψη αυτή είναι συγκεκριμένη και λέμε τώρα ότι είναι χαζοί όσοι δεν εγείρουν θέμα , ίσως θα έπρεπε , αλλά προσωπικά δεν βλέπω δικαίωση. και τελικά έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι αυτή η διεύθυνση που το κάνει και αν το κάνει για όλους , γιατί τίθεται θέμα. εγώ προσωπικά όσοι γνωρίζω την υπηρέτησαν. αν ξέρετε κάτι άλλο που έχει συμβεί, διαφωτίστε μας.

* προσωπικό :  σου απαντησα στο πμ , καταλαβαίνεις πιστεύω με αυτά τι εννοώ ; ;) . τίθεται θέμα ισονομίας και καθολικότητας, όχι ότι θα ήταν αντίθετος κάποιος. σε πολλά επικαλούνται υπηρεσίες και εγγράφως ακομα και αρχές της χρηστής διοικησης.  το είδα μετά

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2023, 09:15:05 πμ από asta napane »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1704
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #234 στις: Μάιος 25, 2023, 09:27:59 πμ »
Εφοσον λοιπον μια τετοιου ειδους τοποθετηση ειναι προς το συμφερον της υπηρεσιας και χωρις την αιτηση-θεληση του εκπκου, για ποιο λογο να μην παιρνει μπονους την απαλλαγη του απ την υπηρετηση οργανικης, οπως συμβαινει με τους υπεραριθμους

δηλαδή αυτό το ερώτημα δεν εμπεριέχει για κανέναν αντίφαση λογική;;;;;κοιτα, στον υπεραριθμο ειναι σα να του λεει η υπηρεσια "σε ξεσπιτωνουμε απο την οργανικη σου εφοσον δεν εχεις ωρες στο σχολειο σου, οποτε αν θελεις πηγαινε να βρεις με προτεραιοτητα μια νεα οργανικη και επειδη αυτο εγινε για τις αναγκες της υπηρεσιας σου δινουμε το δικαιωμα κιολας να μην την υπηρετησεις δηλ πχ να παρεις αποσπαση εντος πυσδε χωρις να χανεις το δικαιωμα βελτιωσης του χρονου . Οποτε σκεφτομαι οτι για ποιο λογο να μην συμβει το ιδιο και για την αυτοδικαιη τοποθετηση σε αζητητο οργανικο κενο. Δεν το βρισκω αντιφατικο, αλλα όμοιο γεγονος. Τεσπα συζητηση κανουμε για ενα υποθετικο συμβαν που κατ εμε πεφτει πανω σε κενο νομοθεσιας αν παίρνει " μπόνους" από τον νόμο, γιατί να γίνεται η διαδικασία; να καταργηθεί (αδύνατον για σοβαρούς λόγους, θα ήταν τραγικά συντεχνιακό- άλλο να γίνεται καθολικά εσωτερικά ... που και πάλι...) . όχι ότι ο νομοθέτης είναι πάντα λογικός αλλά αυτό δεν στέκει (στους υπεράριθμους πχ -άσχετα ποιες είναι τελικά οι πραγματικές συνθήκες- ο υπεράριθμος , αφού είναι τετοιος , δεν μπορεί να καλύψει κενό). η πρόβλεψη αυτή είναι συγκεκριμένη και λέμε τώρα ότι είναι χαζοί όσοι δεν εγείρουν θέμα , ίσως θα έπρεπε , αλλά προσωπικά δεν βλέπω δικαίωση. και τελικά έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι αυτή η διεύθυνση που το κάνει και αν το κάνει για όλους , γιατί τίθεται θέμα. εγώ προσωπικά όσοι γνωρίζω την υπηρέτησαν. αν ξέρετε κάτι άλλο που έχει συμβεί, διαφωτίστε μας.

* προσωπικό :  σου απαντησα στο πμ , καταλαβαίνεις πιστεύω με αυτά τι εννοώ ; ;) . τίθεται θέμα ισονομίας και καθολικότητας, όχι ότι θα ήταν αντίθετος κάποιος. σε πολλά επικαλούνται υπηρεσίες και εγγράφως ακομα και αρχές της χρηστής διοικησης.  το είδα μετά

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #235 στις: Μάιος 25, 2023, 09:49:48 πμ »
μα  ο υπεράριθμος είναι ειδική κατηγορία ούτως ή άλλως , μια ανωμαλία για την οποία δεν ευθύνεται πάντα και το συνυπολογίζει καλώς η υπηρεσία εσωτερικά όμως.  μετάθεση δεν μπορεί να παρει πχ αν δεν έχει θεμελιώσει πριν την υπεραριθμία (αν έχει πάρει πχ σε άλλο πυσπε-πυσδε απόσπαση). θέλω να πω ότι οριακά βοηθά με βάση τη χρηστή διοίκηση. αλλά εδώ σου λεει με τη μία (πχ αν έχεις έρθει από μετάθεση ή είσαι μονίμως στη διάθεση για να πάρεις όχι πάντα τα λιγότερο μακρινά) να ωφεληθείς σε σχέση με τους άλλους;  κάπου όλα αυτά δημιουργούν και αδικίες εσωτερικά (μία και δύο περιπτώσεις ; )

για να το χαλαρώσουμε και ενόψει της δεύτερης προεκλογικής περιόδου (καλά, ότι το πρόγραμμα στην παιδεία το ακούγαμε μήνες ότι δικαιώθηκε και υπερψηφίστηκε από τον λαό)  για το ευρύτερο θέμα , ξαναβάζω από το άτυπο τύπου : https://www.esos.gr/arthra/70480/epitropi-gia-tin-kodikopoiisis-tis-nomothesias-protovathmias-kai-deyterovathmias

το μεγαλύτερο έργο που έγινε ! δοξάζω...

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1704
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #236 στις: Μάιος 25, 2023, 10:01:00 πμ »
μα  ο υπεράριθμος είναι ειδική κατηγορία ούτως ή άλλως , μια ανωμαλία για την οποία δεν ευθύνεται πάντα και το συνυπολογίζει καλώς η υπηρεσία εσωτερικά όμως.  μετάθεση δεν μπορεί να παρει πχ αν δεν έχει θεμελιώσει πριν την υπεραριθμία (αν έχει πάρει πχ σε άλλο πυσπε-πυσδε απόσπαση). θέλω να πω ότι οριακά βοηθά με βάση τη χρηστή διοίκηση. αλλά εδώ σου λεει με τη μία (πχ αν έχεις έρθει από μετάθεση ή είσαι μονίμως στη διάθεση για να πάρεις όχι πάντα τα λιγότερο μακρινά) να ωφεληθείς σε σχέση με τους άλλους;  κάπου όλα αυτά δημιουργούν και αδικίες εσωτερικά (μία και δύο περιπτώσεις ; )

για να το χαλαρώσουμε και ενόψει της δεύτερης προεκλογικής περιόδου (καλά, ότι το πρόγραμμα στην παιδεία το ακούγαμε μήνες ότι δικαιώθηκε και υπερψηφίστηκε από τον λαό)  για το ευρύτερο θέμα , ξαναβάζω από το άτυπο τύπου : https://www.esos.gr/arthra/70480/epitropi-gia-tin-kodikopoiisis-tis-nomothesias-protovathmias-kai-deyterovathmias

το μεγαλύτερο έργο που έγινε ! δοξάζω...
ετσι που το πας θα περάσεις καμιά φορά απο τις παραλίες εδω περα ως τουριστας (με την αυξηση που θα μας δωσει η κεραμεως τη νεα τετραετια..) θα παρεις τηλεφωνο και θα το αφησω αναπαντητο ;)

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βελτίωση θέσης
« Απάντηση #237 στις: Μάιος 25, 2023, 10:16:45 πμ »
ετσι που το πας θα περάσεις καμιά φορά απο τις παραλίες εδω περα ως τουριστας (με την αυξηση που θα μας δωσει η κεραμεως τη νεα τετραετια..) θα παρεις τηλεφωνο και θα το αφησω αναπαντητο ;)

τι θα πάρεις; αύξηση;;;;; αχχαχαχα. δεν διαβάζεις τις προγραμματικές.... αφού δεν ήθελες να πας για στέλεχος , θα τη βγάλεις όλη την τετραετία στην κεντρική πλατεία της πόλεως φοβάμαι με τα υπόλοιπα.

(εγώ πάω σε πιο cult παραλίες, όχι κι εκεί, είπαμε ! )

ΥΓ. το sos που ανέφερες παραπάνω πού το στηρίζατε; σε διάταξη ή στη διατύπωση "της προτίμησης" συνεκδοχικά; (διότι, για να το γράψω, στους αιτούντες βελτίωση δεν δίνουν μεγάλα πυσδε δικαίωμα αίτησης στα εναπομείναντα της β' φάσης, αν κατάλαβα . εσεις δίνατε, αν είχε κάνει αίτηση και δεν έπιανε σχολείο; )

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2023, 10:42:27 πμ από asta napane »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.