*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας  (Αναγνώστηκε 6297 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 01, 2008, 09:05:53 pm »
Λενα είναι θλιβερο οτι κι εγω προτιμω να κοιταξω τις σημειωσεις του φροντιστηριου παρα του παν/ιου.
Στο λεω κι εδω γιαννενα σπουδασα . Καλο πανεπιστήμιο δεν λέω ΑΛΛΑ όταν τελειωσα οτι εφοδια ειχα ηταν καθαρα θεωρητικού επιπεδου κατα 80% μη σας πω 90% σε σημείο που λυπάμαι που το λεω ακουγα τι εκαναν στα ΤΕΙ και ζηλευα.Τι να κανεις ομως???
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:09 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #15 στις: Δεκεμβρίου 01, 2008, 09:59:31 pm »
Λενα είναι θλιβερο οτι κι εγω προτιμω να κοιταξω τις σημειωσεις του φροντιστηριου παρα του παν/ιου.
Στο λεω κι εδω γιαννενα σπουδασα . Καλο πανεπιστήμιο δεν λέω ΑΛΛΑ όταν τελειωσα οτι εφοδια ειχα ηταν καθαρα θεωρητικού επιπεδου κατα 80% μη σας πω 90% σε σημείο που λυπάμαι που το λεω ακουγα τι εκαναν στα ΤΕΙ και ζηλευα.Τι να κανεις ομως???

Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα τελικά... :P
Κι εγώ από Γιάννενα είχα τελειώσει αλλά τα "παλιά εκείνα χρόνια"  ;D μπαίναμε σε νηπιαγωγεία από το 1ο έτος και στο τελευταίο μας "ξεσκ..." κανονικά στις πρακτικές (είχα Χρυσαφίδη).  Στο δε τρίτο έτος είχαμε ένα εξάμηνο πρακτικές σε ειδικά σχολεία (με Σταύρου) κάτι που δεν το έχω ακούσει από άλλες συναδέλφους. :-\
Επί εποχής '90-'94 ήταν από τα "δύσκολα" τμήματα με περισσότερα μαθήματα από άλλα (54 στο σύνολο...ζωή να 'χουνε!)
Τι να πω...Θεωρώ την πρακτική εξάσκηση το βασικότερο κομμάτι της εκπαίδευσης!!!! Θα το καταλάβετε του χρόνου που θα είστε διορισμένες ( ;)) και θα τα βρείτε μπαστούνια όταν συνειδητοποιήσετε πόσο απέχει η θεωρία από την πράξη... ::) (ιδίως η "θεωρία" που ζητούν στον ΑΣΕΠ! :P)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #16 στις: Δεκεμβρίου 01, 2008, 11:58:22 pm »
Λενα είναι θλιβερο οτι κι εγω προτιμω να κοιταξω τις σημειωσεις του φροντιστηριου παρα του παν/ιου.
Στο λεω κι εδω γιαννενα σπουδασα . Καλο πανεπιστήμιο δεν λέω ΑΛΛΑ όταν τελειωσα οτι εφοδια ειχα ηταν καθαρα θεωρητικού επιπεδου κατα 80% μη σας πω 90% σε σημείο που λυπάμαι που το λεω ακουγα τι εκαναν στα ΤΕΙ και ζηλευα.Τι να κανεις ομως???

Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα τελικά... :P
Κι εγώ από Γιάννενα είχα τελειώσει αλλά τα "παλιά εκείνα χρόνια"  ;D μπαίναμε σε νηπιαγωγεία από το 1ο έτος και στο τελευταίο μας "ξεσκ..." κανονικά στις πρακτικές (είχα Χρυσαφίδη).  Στο δε τρίτο έτος είχαμε ένα εξάμηνο πρακτικές σε ειδικά σχολεία (με Σταύρου) κάτι που δεν το έχω ακούσει από άλλες συναδέλφους. :-\
Επί εποχής '90-'94 ήταν από τα "δύσκολα" τμήματα με περισσότερα μαθήματα από άλλα (54 στο σύνολο...ζωή να 'χουνε!)
Τι να πω...Θεωρώ την πρακτική εξάσκηση το βασικότερο κομμάτι της εκπαίδευσης!!!! Θα το καταλάβετε του χρόνου που θα είστε διορισμένες ( ;)) και θα τα βρείτε μπαστούνια όταν συνειδητοποιήσετε πόσο απέχει η θεωρία από την πράξη... ::) (ιδίως η "θεωρία" που ζητούν στον ΑΣΕΠ! :P)


Μμμμ μάλιστα..........
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #17 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 12:28:07 am »
Ροδο τελειωσα, το εχω πει και σε αλλη συζητηση οποτε το λεω κ εγω εδω.

  Παρατηρηση καναμε μονο 1 εξαμηνο. τα υπολοιπα 4 πηγαιναμε και διδασκαμε εμεις. Περιπου 2-3 διδασκαλιας για το καθε μαθημα(6 μαθηματα και στο τελευταιο εξαμηνο θεματικη(υποτιθεται)).
  Αυτο που εννοω ειναι οτι στον ασεπ θα μας ζητησουν να οργανωσουμε και να σχεδιασουμε διδασκαλια, αυτο το εχουμε κανει εννοειτε πριν παμε να διδαξουμε, αλλα οπως ειπα πριν μας ζητουσαν τα πολυ βασικα και εδιναν εμφαση στην καταγραφη της εκβασης των διδασκαλιων που καναμε εμεις.
   Κατι που καταλαβα απο το φροντιστηριο ειναι οτι πρεπει να λαμβανω υποψη πολυ περισσοτερα πραγματα για να σχεδιασω  μια διδασκαλια απο αυτα που μας ζητουσαν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:09 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #18 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 10:46:30 am »
Κατάλαβα. Το ζήτημα της αξιολόγησης, επομένως δεν είχε αναλυθεί και διδαχθεί όσο εκτενώς θα χρειαζόσουν δηλαδή. Το κακό είναι ότι όταν είμαστε φοιτήτριες δεν ξέρουμε τι θα χρειαστούμε στην πράξη, ώστε να το διεκδικήσουμε από τα Πανεπιστήμια και όταν βγαίνουμε στις τάξεις είναι αργά για τέτοια πράγματα. Πρέπεινα τα βρούμε μόνες μας. ίσως σε κάποιο βαθμό ο ΑΣΕΠ με όλη τη βλακεία του να βοηθά να καλυφθούν κάποια κενά. Αν και προσωπικά θα προτιμούσα αρτιότερες σπουδές και όχι το νταλκά του ΑΣΕΠ. :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #19 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 12:54:08 pm »
 Το κακό είναι ότι όταν είμαστε φοιτήτριες δεν ξέρουμε τι θα χρειαστούμε στην πράξη, ώστε να το διεκδικήσουμε από τα Πανεπιστήμια και όταν βγαίνουμε στις τάξεις είναι αργά για τέτοια πράγματα. Πρέπεινα τα βρούμε μόνες μας. ίσως σε κάποιο βαθμό ο ΑΣΕΠ με όλη τη βλακεία του να βοηθά να καλυφθούν κάποια κενά. Αν και προσωπικά θα προτιμούσα αρτιότερες σπουδές και όχι το νταλκά του ΑΣΕΠ. :P
[/quote]
Οπότε στο παν/ιο μας εδωσαν ανεπαρκεις γνωσεις σε πρακτικά ζητηματα...καλη και η θεωρία αλλά θα επρεπε  τα μαθηματα μας να ναι πιο ουσιαστικά...αλήθεια σε παν/ια του εξωτερικού πως είναι τα πραγματα για τις νηπιαγωγούς ? πως τις εκπαιδεύουν ???ξέρει καμμιά ..? :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #20 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 01:02:19 pm »
Υπάρχουν διάφορες εκδοχές νηπιαγωγείων και διάφορες εκδοχές νηπιαγωγών, ακριβώς όπως και εδώ. Στην Αμερική, ας πούμε, μπορεί να έχεις Πανεπιστημιακό πτυχίο παιδαγωγικής ή ψυχολογίας ή να έχεις παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο. Όμως εκεί τα προγράμματά τους είναι τελείως διαφορετικά σου δίνουν κατεύθυνση, υποστήριξη, σε εντάσσουν σε θεωρητικό πλαίσιο, έχεις υποστηρικτική ομάδα (σύμβουλο, συνεργασία με τα πανεπιστήμια, ψυχολόγους....) και πολλή πρακτική με εποπτεία, αξιολόγηση- ανατροφοδότηση, πιστοποίηση και βέβαια διαρκή επιμόρφωση.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #21 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 01:26:39 pm »
Υπάρχουν διάφορες εκδοχές νηπιαγωγείων και διάφορες εκδοχές νηπιαγωγών, ακριβώς όπως και εδώ. Στην Αμερική, ας πούμε, μπορεί να έχεις Πανεπιστημιακό πτυχίο παιδαγωγικής ή ψυχολογίας ή να έχεις παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο. Όμως εκεί τα προγράμματά τους είναι τελείως διαφορετικά σου δίνουν κατεύθυνση, υποστήριξη, σε εντάσσουν σε θεωρητικό πλαίσιο, έχεις υποστηρικτική ομάδα (σύμβουλο, συνεργασία με τα πανεπιστήμια, ψυχολόγους....) και πολλή πρακτική με εποπτεία, αξιολόγηση- ανατροφοδότηση, πιστοποίηση και βέβαια διαρκή επιμόρφωση.
εμ... αυτα είναι ....
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #22 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 03:37:49 pm »
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι τόσο εξειδικευμένο για να σχεδιάσεις μια δραστηριότητα. Η φαντασία είναι το βασικό, και αυτή δεν μπορεί κανένας να σου τη διδάξει ούτε να τη βρεις σε κάποιο βιβλίο.
Όσο για τη "δομή" του σχεδιασμού, εγώ χρησιμοποίησα στον ΑΣΕΠ το εξής:
1. Αφόρμηση
2. 1η φάση
3. 2η φάση
4. 3η φάση
5. Αξιολόγηση

Το 1 είναι κάτι που μπορείς να κάνεις για να κινήσεις το ενδιαφέρον των παιδιών, π.χ. να αρχίσεις να βγάζεις τα υλικά σου από μια σακούλα. Αν το κάνεις θα δεις ότι σιγά σιγά θα αρχίζουν να έρχονται και να σε ρωτάνε τι κάνεις εκεί.
Τα 2, 3, 4 είναι η κυρίως δραστηριότητα που δομέιται σε "υπο-δραστηριότητες" (αν μπορώ να τις πω έτσι) και μέσω αυτών προσπαθείς να πετύχεις τους στόχους που έχεις θέσει και έιναι έιτε άμεσοι/βραχυπ΄ροθεσμοι, είτε έμμεσοι/μακροπρόθεσμοι
Και τέλος στο 5 απλά βλέπεις αν έχεις πετύχει τους στόχους σου. Πώς; Με μία πρακτική εφαρμογή, π.χ. με ένα φύλλο εργασίας (αν και στο καινούριο πρόγραμμα δεν χρησιμοποιούνται πολύ) ή μεκάτι άλλο που θα σκεφτείς.΅
Επιμένω ότι έιναι θέμα φαντασίας.
Εγώ με βάση αυτά έγραψα στον ΑΣΕΠ και διορίστηκα την πρώτη φορά που έδωσα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #23 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:03:18 pm »
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι τόσο εξειδικευμένο για να σχεδιάσεις μια δραστηριότητα. Η φαντασία είναι το βασικό, και αυτή δεν μπορεί κανένας να σου τη διδάξει ούτε να τη βρεις σε κάποιο βιβλίο.
Όσο για τη "δομή" του σχεδιασμού, εγώ χρησιμοποίησα στον ΑΣΕΠ το εξής:
1. Αφόρμηση
2. 1η φάση
3. 2η φάση
4. 3η φάση
5. Αξιολόγηση

Το 1 είναι κάτι που μπορείς να κάνεις για να κινήσεις το ενδιαφέρον των παιδιών, π.χ. να αρχίσεις να βγάζεις τα υλικά σου από μια σακούλα. Αν το κάνεις θα δεις ότι σιγά σιγά θα αρχίζουν να έρχονται και να σε ρωτάνε τι κάνεις εκεί.
Τα 2, 3, 4 είναι η κυρίως δραστηριότητα που δομέιται σε "υπο-δραστηριότητες" (αν μπορώ να τις πω έτσι) και μέσω αυτών προσπαθείς να πετύχεις τους στόχους που έχεις θέσει και έιναι έιτε άμεσοι/βραχυπ΄ροθεσμοι, είτε έμμεσοι/μακροπρόθεσμοι
Και τέλος στο 5 απλά βλέπεις αν έχεις πετύχει τους στόχους σου. Πώς; Με μία πρακτική εφαρμογή, π.χ. με ένα φύλλο εργασίας (αν και στο καινούριο πρόγραμμα δεν χρησιμοποιούνται πολύ) ή μεκάτι άλλο που θα σκεφτείς.΅
Επιμένω ότι έιναι θέμα φαντασίας.
Εγώ με βάση αυτά έγραψα στον ΑΣΕΠ και διορίστηκα την πρώτη φορά που έδωσα.
εισαι πολυ καλη ! ευχαριστουμε !!!! μπραβο σου ! :-* :-* :-* :-* εμενα προσωπικά με βοήθησες πολυ !!!φιλάκιααααα :-* :-*
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #24 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:06:46 pm »
Πήγα φροντιστηριο την ανοιξη ... οση ομως αυτοπεποιθηση και χαρα νιωθω τωρα που μιλω μαζι σας δεν την ενιωσα τοτε
τελικα η αλληλεπιδραση και η ανταλλαγη αποψεων που πρεσβεουν τα project Και ολη η φιλοσοφια του νηπιαγωγειου στην πραξη ειναι και εδω!!
 μαθαινουμε μεταξυ μας με αλληλεπιδραση αυτο που γραφω δλδ και κατω μαθαινω σημαινει οικοδομω γνωσεις αλληλεπιδρωντας με τους αλλους!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #25 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:08:02 pm »
Να σαι καλά κυρία Vygotsky!!  :) :) :) :-* :-* :-*
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #26 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:08:46 pm »
χαχαχαχα δεν προλαβαινω να σου απαντησω πμ θα το κανω το βραδυ μακια miss piaget....!!!!! :P
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος aggeliki22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - Π60
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερο για ανάπτυξη δραστηριότητας
« Απάντηση #27 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 08:47:14 pm »
Λενα είναι θλιβερο οτι κι εγω προτιμω να κοιταξω τις σημειωσεις του φροντιστηριου παρα του παν/ιου.
Στο λεω κι εδω γιαννενα σπουδασα . Καλο πανεπιστήμιο δεν λέω ΑΛΛΑ όταν τελειωσα οτι εφοδια ειχα ηταν καθαρα θεωρητικού επιπεδου κατα 80% μη σας πω 90% σε σημείο που λυπάμαι που το λεω ακουγα τι εκαναν στα ΤΕΙ και ζηλευα.Τι να κανεις ομως???

Συμφωνώ απολύτως. Κι εγώ Γιάννενα τελείωσα. 90% και βάλε τα θεωρητικά. Το μονο πιο πρακτικό μάθημα που θυμάμαι ηταν της μουσικής. Απο εκεί μάθαμε πως να κάνουμε αφόρμηση και γενικά να εισάγουμε τα παιδιά στο θέμα/prοject... Σοβαρά,τόσους μήνες πρακτική κάνατε σε άλλα τμήματα; Εμείς το μεγαλύτερο ενιαίο κομμάτι πρακτικής ήταν ένας μήνας στο τέλος. Και γενικά, σύνολο πρακτικών σε όλα τα έτη ήταν 2 μήνες(μαζί με τις παρατηρήσεις)  :-X :-X Δυστυχώς έχεις δίκιο Ritalamp, τώρα που διαβάζω για Ασεπ συμπληρώνω πολλά κενά που είχα.
it's better to die upon your feet than to live upon your knees

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.