*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85682 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #224 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 12:47:15 μμ »
Μου λες παραπάνω οτι τους βοηθά με την προ-γνωση να πατησουν για να οικοδομησουν νεα γνωση αυτο λοιπον σου λεω οτι ειναι η σκαλωσιά o Bruner θεωρεί ότι οι γονείς και οι δασκαλοι καθως το παιδι οικοδομει τη γνωση του κατασκευαζουν γυρω του μια σκαλωσια που στηριζει το οικοδομημα του. καθως ομως το οικοδομημα γινεται πιο στερεο η σκαλωσια υποχωρει και το οικοδομημα στεκεται μονο του.
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:44:31 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #225 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 12:49:13 μμ »
[

αυτό είναι η λεγόμενη σκαλωσιά ετσι ?
[/quote]

ναι αυτο ειναι.
[/quote]

συμφωνεις Kathyk  ε? γιατι η ευη λεει δεν ειναι δοκιμος ο ορος ...
αλλα το εχω διαβασει :-\ οποτε........!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Εύη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #226 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 12:54:01 μμ »
Κοίτα, σου είπα ότι είναι κάτι ξεχωριστό, καθώς μιλούσαμε για τη σπειροειδή μάθηση και αυτό δεν έχει άμεση σχέση. Μιλούσαμε για την ετοιμότητα του μαθητή να μάθει. Το τι ρόλο από εκεί και πέρα θα παίξει ο δάσκαλος, αυτό είναι συναφές μεν, αλλά όχι ταυτόσημο.
Έτσι όπως το ανέλυσες πάντως είναι σωστό!

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #227 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 01:09:06 μμ »
[

αυτό είναι η λεγόμενη σκαλωσιά ετσι ?

ναι αυτο ειναι.
[/quote]

συμφωνεις Kathyk  ε? γιατι η ευη λεει δεν ειναι δοκιμος ο ορος ...
αλλα το εχω διαβασει :-\ οποτε........!

[/quote]

συμφωνω.ετσι ειναι .ειναι σαν να συνεχιζεις το κτισημο αλλα το απο κατω "δεν χρειαζεται "γιατι το παιδι στερεωσε τη γνωση του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:44:31 »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #228 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 06:26:23 μμ »
Ναι, κούκλες, η μέθοδος της "σκαλωσιάς" είναι το υποστηρικτικό σύστημα που βοηθάει το παιδί, μέχρι τη στιγμή που θα τα καταφέρει μόνο του. Καλά τα λέτε! Ευκαιρία να φρεσκάρουμε και οι υπόλοιποι ό,τι έχουμε διαβάσει! ;)
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #229 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 01:53:44 μμ »
Απορία: πόσες ώρες διαρκεί η κάθε εξέταση;
Και προς τις διορισμένες: πώς προτείνετε να διαθέσουμε τον χρόνο αυτό, ξεκινώντας από τις ερωτήσεις ανάπτυξης ή από εκείνες των πολλαπλών επιλογών;
Ευχαριστώ............
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #230 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 03:35:38 μμ »
και εγώ μια άλλη απορία...προσπαθώ να διαβάσω το δεππς και μόνο τις επιδιώξεις μου είναι δύσκολο να τα θυμάμαι..τι να πω για το υπόλοιπο ??? ???
εσείς τον ξέρετε απ'έξω και ανακατωτά που λένε ή κάπου ενδιάμεσα?
σας ήταν και εσας τόσο δύσκολο ή να ανησυχώ μήπως είμαι στο κατώφλι του αλτσχάιμερ και γι'αυτό δεν θυμάμαι τίποτα???
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #231 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 03:38:26 μμ »
καλό μου εγω δεν προκειται να μαθω τπτ απεξω ποτε δεν μπορεσα να αποστηθισω μονο μια φορα στο γυμνασιο ιστορια δεν ξερω πως τα χα καταφερει ειχα παρει 20 αλλα τπτ δεν μου λεει αφου δεν θυμαμαι και τπτ απο τοτε ;D
διαβασε τα συνειδητα καταλαβαινοντας τι διαβαζεις προσπαθωντας να τα ενταξεις σε δραστηριοτητες εξαλλου οταν θα αναπτυξεις ενα θεμα δεν εχει νοημα να ξερεις απεξω παπαγαλια τις επιδιωξεις αλλα να τις αναπτυξεις αναλογα με το θεμα ;) προσωπικα ετσι πιστευω ! καλη συνεχεια !!!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #232 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 03:40:02 μμ »
Απορία: πόσες ώρες διαρκεί η κάθε εξέταση;
Και προς τις διορισμένες: πώς προτείνετε να διαθέσουμε τον χρόνο αυτό, ξεκινώντας από τις ερωτήσεις ανάπτυξης ή από εκείνες των πολλαπλών επιλογών;
Ευχαριστώ............

γνωμη μου να κανεις οτι θεωρεις εσυ σωστο αναλογα με τις αναγκες και το χαρακτηρα σου
οσον αφορα την εξεταση αν θυμαμαι καλα κρατα 4 ωρες αλλα δεν ειμαι σιγουρη
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #233 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 04:39:01 μμ »
Εγώ πάντως νομίζω καλύτερα να απαντήσεις πρώτα τις πολαπλής να ξεμπερδέψεις και μετα να πιάσεις τα ανάπτυξης

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #234 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 12:51:33 πμ »
και εγώ μια άλλη απορία...προσπαθώ να διαβάσω το δεππς και μόνο τις επιδιώξεις μου είναι δύσκολο να τα θυμάμαι..τι να πω για το υπόλοιπο ??? ???
εσείς τον ξέρετε απ'έξω και ανακατωτά που λένε ή κάπου ενδιάμεσα?
σας ήταν και εσας τόσο δύσκολο ή να ανησυχώ μήπως είμαι στο κατώφλι του αλτσχάιμερ και γι'αυτό δεν θυμάμαι τίποτα???
Μην ανησυχείς όλοι κάπως έτσι νιώθουμε μόλις πιάνουμε ΔΕΠΠΣ στα χέρια!!Εγώ 1 φορά το διάβασα κ όχι ολόκληρο, άφησα τα τελευταία με την ευέλικτη ζώνη και την περιβαλλοντική γιατί απλά δεν άντεχα να ασχολούμαι άλλο με το ΔΕΠΠΣ...Είπα ότι θα διάβαζα κάθε μέρα και από 1 κομμάτι αλλά μάταια..Δεν το ξαναάνοιξα :-\Θα έρθει όμως και πάλι δυστυχώς αυτή η μέρα να το ανοίξω ;D
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #235 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 10:23:56 πμ »
Καλή χρονιά κορίτσια! (άντε και αγόρια) ;D ;D ;D
Λοιπόν η ουσία της έννοιας της σπείρας υπάρχει και στους τρεις θεωρητικούς Piaget (με τη διαρκή διεύρυνση του λογικομαθηματικού πλαισίου γνώσης οταν προστίθενται οι νέες γνώσεις), στο Vygotsky (με τη ΖΕΑ, δηλαδή τι μπορεί να κάνει μόνο του το παιδί και τι με βοήθεια) και στον Bruner (με την ίδια τη σπείρα, γιατί περιγράφεται ξεκάθαρα το σχήμα να μην τα ξαναλέμε). Η ουσία είναι, ότι η γνώση του παιδιού δεν προχωράει με άλματα αλλά επεκτείνεται, διευρύνεται διαρκώς ώστε να συμπεριλάβει αφενός νέες γνώσεις και αφετέρου να τις εντάξει στις ήδη υπάρχουσες, ώστε να έχουν πρακτική αξία για το παιδί. Γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να παπαγαλίζει τα πάντα και δεν θα μπορούσε να κάνει γενίκευση. Επομένως κάθε φορά που συναντά το παιδί για άλλη μια φορά μια έννοια ή ένα θέμα ή κάτι τέλοσπάντως και αντιλαμβάνεται κάτι περισσότερο γιαυτό σε σχέση με την προηγούμενη φορά που το αντιμετώπισε, αλλά και μαθαίνει κάτι παραπάνω, οπότε την επόμενη φορά θα αντιλαμβάνεται ακόμη περισσότερα.

Τώρα η έννοια της σκαλωσιάς έχει να κάνει κυρίως με τον Vygotsky και τους νεοβυγκοτσιανούς και βασίζεται ξεκάθαρα στη ΖΕΑ, την κοινωνική διαμεσολάβηση δηλαδή για την κατάκτηση της γνώσης. Αποτελεί, δε, μια ξεκάθαρη διαφορά από τον Piaget, όπου ο εκπαιδευτικός παρέχει τα ερεθίσματα (περιβάλλον, παιδαγωγικό υλικό, ενδεχομένως και ερωτήματα), αλλά το παιδί ανακαλύπτει μόνο του. Ενώ με τη σκαλωσιά μπορεί να έχουμε και παροχή προτύπου και μεγαλόφωνη καθοδήγηση, αλλά και πρακτικά βοήθεια του παιδιού να θεωρητικοποιήσει αυτό που κάνει.

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #236 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 08:18:59 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τις νεοδιόριστες και αναπληρώτριες συναδέλφους που παρακολούθησαν την επιμόρφωση στα πεκ στην αρχή της χρονιάς για τις κατευθύνσεις που τους έδωσαν οι σύμβουλοι σε σχέση με τα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους!!!
Ευχαριστώ
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #237 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 09:34:41 μμ »
Walse, μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής? Για να βοηθήσω όσο μπορώ... :-\
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 458

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.