*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 97269 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #252 στις: Ιανουαρίου 12, 2009, 06:44:47 pm »
Αναρωτιέμαι αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος-α στο εξής: Διάβασα ότι η θεωρία του Bruner και συγκεκριμένα το κομμάτι της που αναφέρεται στους τρόπους γνωστικής αναπαράστασης πραξιακή, εικονιστική, συμβολική μπορεί να εφαρμοστεί στα μαθηματικά, αλλά δεν βρήκα πουθενά ένα πρακτικό παράδειγμα.

Μήπως μπορείτε να με φωτίσετε λίγο?

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:53:23 »

Αποσυνδεδεμένος eviges

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #253 στις: Ιανουαρίου 12, 2009, 08:46:35 pm »
souvlitsa σου το γραφω οπως το ειδα απο κατι σημειωσεις μου:
πραξιακη αναπαρασταση: το παιδί που μετραει τα μολυβια ενα ενα(εδω εχουμε την αμεση επαφη του ατομου με τα πραγματα)
εικονική αναπαρασταση: η εικονα του παιδιου που μετραει μολυβια, ακομη και αν δεν τα εχει μπροστα του αλλα επειδη είναι κατι συγκεκριμενο(τα μολυβια), μπορει να το αναπαραστησει(αναπαρισταται η γνωση μεσω εσωτερικων πνευματικων εικονων, χωρις ομως το στοιχειο του αφηρημενου συσχετισμού)
συμβολικη αναπαρασταση: πραξεις στο μυαλο του παιδιου με αφηρημενα συμβολα(οι γνωσεις παρουσιαζονται με συμβολα, αναπαρασταση σχεσεων με αφηρημενα συμβολα, με δυνατοτητα διαφορων συσχετισμων και διατυπωσης θεωριών, ακομη και χωρις να στηρίζεται ο μαθητευόμενος σε συγκεκριμενα στοιχεια της εμπειριας.
ελπιζω να βοηθησα λιγο... :)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #254 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:03:07 pm »
Νομίζω η ομαδοσυνεργατική είναι μορφή διδασκαλίας και όχι μέθοδος. Μέθοδος είναι τα σχέδια εργασίας, η θεματική,η μελέτη πεδίου, το πείραμα κ.λ.π. Τι λέτε;

Κορίτσια δεν εμπαινα συχνα και αργησα να απαντησω λοιπον
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ειναι η λεξη
τετοιες ειναι ο διάλογος , συζητηση κτλ διαλογικες μεθοδοι διδασκαλιας


διερευνητικες μεθοδοι διδασκαλιας ---->project , ομαδες εργασιας μαθητων
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Machi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The truth hurts a lie is worse..
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #255 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:55:13 pm »
Mairylisious εχεις δωσει ασεπ κ αλλη φορα?θα ηθελα αν μπορεις να μου πεις ποια βηματα ακολουθησες για τη δραστηριοτητα..
σαν βημα εβαλες κ τη μεθοδο?η απλα το αφησες να φανει απο την πορεια της δραστηριοτητας?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:53:23 »

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #256 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:07:03 pm »
Νομιζω οτι μπερδευτικα καπως με ολα αυτα με τις μεθοδους... :-\
Θα προσπαθησω να γραψω αυτο που ειχα καταλαβει και ειχα διαβασει ως τωρα και με διορθωνετε αν ειναι :
 "ο ιδιαιτερος τροπος που ο εκπειδευτικος φερνει σε συναντηση τον μαθητη με το μορφωτικο αγαθο λεγεται μορφη ή μεθοδος διδασκαλιας." Οι μορφες ή μεθοδοι διδασκαλιας ειναι : μονολογος, διαλογος, διερευνητικη μορφη (dewey), ομαδοσυνεργατικη κτλ.
και μετα εχουμε τις διδακτικες αρχες τις οποιες τις χρησιμοποιει ο εκπαιδευτικος : αρχη της εποπτειας, αυτενεργειας, βιωματικοτητας, παιδοκεντρικοτητας κτλ. 
Τωρα λογικα, δεν ειμαι και σιγουρη, η θεματικη και τα σχεδια εργασιας (αποτι ειδα κ σενα βιβλιο) ειναι μαθησιακες προσεγγισεις με εμφαση στην διαθεματικοτητα, οπου μεσα συνανταμε και καποιες μορφες διδασκλαιας οπως π.χ. ομαδοσυνεργατικη και αρχες οπως π.χ. αυτενεργεια.

Οσο για τον Bruner τα γραφω οπως τα εχω απο σημειωσεις μου :
υπαρχουν τρεις τροποι αναπαραστασης : α. βιωματικη (κινητικες δρασεις στον υλικο χωρο) β. εμπραγματη (δρουν με τα μελη του σωματος πανω σε αντικειμενα) και συμβολικη/εικονικη.
Θελωντας να εφαρμοσουμε αυτο στις δραστηριοτητες των μαθηματικων, π.χ. κανουμε την ενοια του μηκους (τςρα το λεω τελειως μπακαλιστικα) ξεκιναμε βαζοντας τα παιδια να μετρανε με τα ποδια τους και να κινουνται στο χωρο (βιωματικη), μετα περναμε στο να μετρανε με τα χερια τους και με δικες τους μοναδες μετρησεις π.χ. με σχοινι (εμπραγματη) και τελος φθανουμε στην συμβολικη. Καπως ετσι το φανταζομαι, αλλα δεν ειμαι και σιγουρη, δεν νομιζω οτι εχω καταλαβει ακομα πληρως τον Bruner και τις εφαρμογες του!  ???
Ελπιζω να βοηθησα λιγο...και να μην τα εκανα χειροτερα! :) :-\

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #257 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:25:33 pm »
RiNAki! γεια ! γιατι μπερδευτηκες? τα ιδια λεμε ! ακριβως !
η καθηγητρια μου πε να μην κολλαμε με τις λεξεις που θα βαλουμε τι  κτλ
Μachi ΔΕΝ ειχα γραψει σωστα τοτε  ,έχω δωσει 2 φορες τωρα που πηγα φροντιστηριο και ενημερωθηκα σωσταοσον αφορα τη δραστηριοτητα πρεπει αυτο που γραφεις να βοηθα τον εξεταστη να δει ενα ολοκληρωμενο κειμενο μεσα απο το οποιο βλεπει εναν επιστημονα που ξερει τι του γινεται και γιατι ακολουθει το καθε τι

ως βηματα ενδεικτικα :
-τιτλος
-αφορμηση
-σχεδιασμος(υλικα- διαρκεια)
-θεωρητικη τεκμηριωση ( εδω βαζεις τη μεθοδο και οχι μονο ετσι  ;) αναλογως τι κανεις γραφεις)
-δραστηριοτητα (περιγραφη)
επιδιωξεις
-αξιολογηση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:30:05 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Machi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The truth hurts a lie is worse..
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #258 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:37:25 pm »
ωραια!!Σ ευχαριστω να ρωτησω και κατι αλλο οταν γραφεις την δραστηριοτητα γραφεις τα βηματα δηλαδη
τιτλος:.......
Υλικα:........ κτλ
Γιατι φοβαμαι αν τα γραψω ετσι σαν βηματα θα ειναι σωστα?
σορυ για τις χαζες αποριες μου ομως δινω πρωτη φορα κ προσπαθω να καταλαβω πως περιπου να κινηθω!Σ ευχαριστω και παλι!! :-[

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #259 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:42:39 pm »
RiNAki! γεια ! γιατι μπερδευτηκες? τα ιδια λεμε ! ακριβως !
η καθηγητρια μου πε να μην κολλαμε με τις λεξεις που θα βαλουμε τι  κτλ
Ναι οντως εχεις δικιο... :) :) Μαλλον επειδη ειχα καποιο διαστημα να διαβασω και τα ειδα αποτομα μπερδευτικα...μεχει πιασει και ενα αγχος οτι δεν θυμαμαι τιποτα!!!  :)

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #260 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:47:04 pm »
Να ρωτήσω και εγώ κάτι:
Η προαιρετική πρωινή ζώνη α) θεσμπίστηκε το 2007 και β)προβλέπεται για όλα τα νηπιαγωγεία ή μόνο για τα ολοήμερα?
Και 2ον η διοικητική διάρθρωση στα νηπιαγωγεία είναι νηπιαγωγός, διευθυντής μονάδας, σχολικός σύμβουλος και διευθυντής περιφέρειας?
Για την δεύτερη ερώτηση είχα διαβάσει μια απάντηση παλιότερα αλλά δεν τη βρίσκω τώρα

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #261 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:49:27 pm »
Στον οδηγο εχει ενδεικτικα πολλα παραδειγματα ριξε μια ματια
στη συνταγη ας πουμε για γλυκο η φρουτοσαλατα(ΓΛΩΣΣΑ)
 θα βαλεις
 στο σχεδιασμο τιτλος:.......Φρουτοσαλάτα
Υλικα:........ 5 μπανανες 8 πορτοκαλια
μην κολλας εκει σημασια ειναι να δειξεις ενα γερο σκελετο τη δομη της δραστηριοτητας
να εισαι ο κυριαρχος του τι γραφεις και να ειναι σωστα ! ;)
μην λες ευχαριστω ειλικρινα οτι θες ρωτα μου κανει καλο να απαντω το εξασκω και εγω το θεμα  :D ;D ;D

ρινιω μου οχι αγχος ! ολα θα πανε καλα ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #262 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:51:56 pm »
Να ρωτήσω και εγώ κάτι:
Η προαιρετική πρωινή ζώνη α) θεσμπίστηκε το 2007 και β)προβλέπεται για όλα τα νηπιαγωγεία ή μόνο για τα ολοήμερα?
Και 2ον η διοικητική διάρθρωση στα νηπιαγωγεία είναι νηπιαγωγός, διευθυντής μονάδας, σχολικός σύμβουλος και διευθυντής περιφέρειας?
Για την δεύτερη ερώτηση είχα διαβάσει μια απάντηση παλιότερα αλλά δεν τη βρίσκω τώρα

Ευχαριστώ
Δεν έχω ιδεα η τουλαχιστον δεν μου ρχεται κατι
μη σε παρω στο λαιμο μου θα το κοιταξω και θα σου πω!

τα θες για τα πολλαπλης ε???θα το κοιταξω υποσχομαι
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #263 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 01:59:11 pm »
Κορίτσια υπαρχει καμμιά που δίνει Αιγάλεω?
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #264 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 02:14:04 pm »
Στο ΔΕΠΠΣ αναφέρει στη μεθοδολογία  τη διαθεματική προσέγγιση, τις θεμελιώδεις έννοιες και τα σχέδια εργασίας.γεγονός που έρχεται σε αντιθεση με το γεγονός οτι τα σχέδια εργασίας όντως είναι μία πτυχη της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης (όπως και η ΕΣΔ)(σύμφωνα με το Rinaki)

Σελ 183 και εξής απο "Προγράμματα- Διδακτική μεθοδολογία προσχολικής παιδαγωγικής"-Κιτσαράς
1) "Μέθοδος είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου να φτάσουμε στον επιδιωκόμενο στόχο"
2) "η φύση κάθε θέματος μπορεί να χρειάζεται διαφορετική τεχνική.....τις τεχνικές τις ονομάζουμε μορφές και είναι:
δασκαλοκεντρικές μορφές, μαθητοκεντρικές μορφές, μικτές μορφές και ομαδοκεντρικές μορφές.Συμφωνώ με τη MairyLiscious για το να μη δινουμε έμφαση στις λέξεις. Αφού ολόκληρο ΠΙ δεν μπόρεσε να κάνει ένα σαφη διαχωρισμό και μπλέκει τα πράγματα τόσο πολύ νομίσω οτι είναι άνούσιο για εμας στην παρούσα φασει να αποδείξουμε ποιος εγινε πρώτα η κότα ή το αβγο.
το τελευταίο το λέω με πλήρη συνείδηση και χωρίς διαθεση ειρωνίας για καμία από τις συναδέλφους που προσπαθούν να κάνουν μία γόνιμη συζήτηση........
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #265 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 02:15:32 pm »
φάση συγνώμη για το λάθος
κεκτημένη ταχύτητα
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182561
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.