*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85676 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #350 στις: Ιανουάριος 21, 2009, 08:20:53 μμ »
Eυχαριστώ U2
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:04 »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #351 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 12:48:16 μμ »
Ηρθε και η σειρα μου.............Λοιπον!:σε δραστηριοτητα που γινεται με την ολομελεια της ταξης, τι ακριβως γραφουμε.....;για να γινω πιο σαφης: σε περιπτωση εργασιας σε ομαδες αναφερουμε πχ μεθοδολογια διδασκαλιας: ομαδοσυνεργατικη, σ'αυτη την περιπτωση αναφερουμε απλως οτι δουλευουμε μ ολη την ταξη η τιποτα:
Ευχαριστω. Βye!
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #352 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 12:52:01 μμ »
δουλευουμε με ολη την ταξη  ;) ;)

πω πω ειδες οσο διαβαζουμε ολο κολλαμε και εγω χθες ενω τις προαλλες ελεγα μονη μου παραδειγματα εικονιστικης αντιληψης χτες κολλησα  :-\ ;D ;D
καλη συνεχεια  :D

Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #353 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 01:19:28 μμ »
δουλευουμε με ολη την ταξη  ;) ;)

πω πω ειδες οσο διαβαζουμε ολο κολλαμε και εγω χθες ενω τις προαλλες ελεγα μονη μου παραδειγματα εικονιστικης αντιληψης χτες κολλησα  :-\ ;D ;D
καλη συνεχεια  :D


Thanks a lot!
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:04 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #354 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 05:14:10 μμ »
για τους πινακες διπλης εισοδου οταν τα παιδια δεν τους καταλαβαινουν
τι κανουμε για να τους καταλαβουν ? σαν το θεμα που χε πεσει δηλαδη ακομα δεν εχω καταλαβει τι επρεπε να απαντησουμε :-\ :-\ :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #355 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 07:22:42 μμ »
Ηρθε και η σειρα μου.............Λοιπον!:σε δραστηριοτητα που γινεται με την ολομελεια της ταξης, τι ακριβως γραφουμε.....;για να γινω πιο σαφης: σε περιπτωση εργασιας σε ομαδες αναφερουμε πχ μεθοδολογια διδασκαλιας: ομαδοσυνεργατικη, σ'αυτη την περιπτωση αναφερουμε απλως οτι δουλευουμε μ ολη την ταξη η τιποτα:
Ευχαριστω. Βye!

Αναφέρεις ότι δουλεύεις με τις ομάδες, τα κριτήρια που χρησιμοποίησες για τη δημιουργία αυτών των ομάδων και τα ωφέλη της ομαδοσυνεργατικής ( κοινωνικοποίηση, σχολική πειθαρχία,αυτοεκτίμηση και κατά συνέπεια θετική στάση προς το σχολείο, αύξηση κινήτρων, κλπ)Εγώ έτσι έγραψα.. ;)Και μετά παρουσίαση-έκθεση στην ολομέλεια, αφού πρώτα έχεις δουλέψει με παιχνίδια έκθεσης στην ολομέλεια, από την απλή ζωγραφιά τους...μέχρι παρουσιάσεις ατομικές ΄ομαδικές..
Αν θες να γράψεις ότι δουλεύεις με λίγα π/δ, τότε τα υπόλοιπα απασχολούνται σε οργανωμένες, σύμφωνα με το θέμα, γωνιές..
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #356 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:16:25 μμ »
Σ'ευχαριστω πολυ Ριτα, εχω καποιες σημειωσεις σου αντιστοιχου περιεχομενου.
Προφανως δεν εγινα σαφης: σε περιπτωση που δουλευουμε με ολη την ταξη-γιατι υπαρχουν δραστηριοτητες που ενδεικνυνται για εργασια με την ολομελεια, πχ δημιουργια καταλογου με κανονες κ.α. αναφερω κατι περισσοτερο απο το οτι "εργαζομαι" με ολα τα παιδια η αυτο αρκει; Αυτο ηθελα να ξερω.
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος RETA.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #357 στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:34:01 μμ »
Α εντάξει τώρα το κατάλαβα..Αρκεί αυτό που λες, ότι εργάζεσαι με όλα τα παιδιά.. :)
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος elena_s20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #358 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 01:20:27 πμ »
Νομίζω οτι πρεπει να πω τη δικια μου απορια ??? ειναι απο ενα θεμα που μπηκε το 2000

Να σχεδιάσετε μία προγραμματισμένη δραστηριότητα , η οποία εντάσσεται στο στόχο: τα νήπια «να δημιουργήσουν σωστές προσωπικές σχέσεις, μέσα σε ένα κλίμα συναισθηματικής αποδοχής, ασφάλειας και αυτοεπιβεβαίωσης» και να τεκμηριώσετε επιστημονικά το σχεδιασμό και τα στάδια υλοποίησής της.


 Κατα την γνώμη σας παντα,,
για την δραστηριοτητα που καλουμαστε να αναπτυξουμε,  πιοα θα ήταν η καταλληλότερη  ?

καποια που να εχει σχεση με δραματοποίηση ??? ???  οπου τα παιδια συνεργάζονται κ απο κοινου δημιουργουν, εκφράζονται και ανακαλύπτουν τις δυνατότητες τους και τη μοναδικότητα τους
 (δηλαδη και κλιμα αποδοχης,ασφάλειας  και αυτοεπιβεβαίωσης)   

τι αλλο πιστεύετε?


Υ.Σ. οσο για το προσωπικες εννοει διαπροσωπικες ?(δε καταλαβα) ποπο φαντασου να πας εκει κ....
αστο να μι το σκεφτομαι καλυτερα....

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #359 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 09:30:51 πμ »
Αν θυμάμαι καλά ήταν ένα παιχνίδι γνωριμίας. Το συγκεκριμένο θέμα υπήρχε σχεδόν αυτούσιο στον παλιό οδηγο για τη νηπιαγωγό. Ναι προσωπικές + διαπροσωπικές.
Ο στόχος ήταν από τον κοινωνικο- συναισθηματικό τομέα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #360 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:17:58 πμ »
εγώ έχω την εξής απορία...την κυκλοφοριακή αγωή θα την αναπτύξω σαν ξεχωριστό θέμα ευέλικτης ζώνης?γιατί αναφέρεται και σαν θέμα μέσα στην αγωγή υγείας...ευχαριστώ
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #361 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:40:41 πμ »
εγώ έχω την εξής απορία...την κυκλοφοριακή αγωή θα την αναπτύξω σαν ξεχωριστό θέμα ευέλικτης ζώνης?γιατί αναφέρεται και σαν θέμα μέσα στην αγωγή υγείας...ευχαριστώ

εεεμμμ...μου φαίνεται οτι είμαι πολύ ασχετη τελικά....χμμμμ...έχουμε ευελικτη ζώνη κ στο νηπ/γείο? :-[ κ εκτος αυτού ,,, δε κατάλαβα την ερώτηση....θες να γινεις πιο σαφής... :-\
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #362 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:54:07 πμ »
Ο όρος ευέλικτη ζώνη καθιερώθηκε για το δημοτικό αν δεν κάνω λάθος..Σε εμάς λέγοντας ευέλικτη ζώνη(εκτός του ότι ολόκληρο το πρόγραμμά μας είναι ευέλικτο) δεν εννοούμε το ολοήμερο?? Αγωγή υγείας - Περιβαλλοντική Αγωγή δεν τα πολυκατέχω έως καθόλου, οπότε εύχομαι να μην μπει κάτι τέτοιο.. :-\
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #363 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 10:57:21 πμ »
η ευέλικτη ζώνη στο νηπιαγωγείο αναπτύσσεται με τα σχέδια εργασίας...στην αγωγή υγείας η κυκλοφοριακή αγωγή βρίσκεται στους άξονες της και μάλιστα την εντάσσει στα ειδικά θέματα της με σκοπό να κατανοήσουν τα παιδιά πως επηρεάζεται η συμπεριφορά τους σε θέματα υγείας...όμως στο δεππς έχω και ξεχωριστό κομμάτι κυκλοφοριακής αγωγής με ειδικότερους συγκεκριμένους στόχους για την ανάπτυξή της..πως θα την εντάξω?ως παρακλάδi της αγωγή υγείας ή σαν κεντρικό μόνο του?
Μήπως εγώ έχω κάπου μπερδευτεί? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2009, 11:07:33 πμ από ath79 »
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.