*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85665 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #448 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:01:08 μμ »
Αξιολόγηση αρχική, διαμορφωτική και τελική.......την χρησιμοποιούμε και στο πρότζεκτ και στη θεματική???????Και γράφουμε στο καθένα ΄πάνω κάτω βρε παιδιά????
σου απαντώ κρατώντας επιφυλάξεις για το κατα πόσο σωστη ειμαι...αξιολόγηση κανουμε ειτε πρόκειται για σχεδιο εργασίας ειτε για θεματική...
αν θες κατι αλλο γινε πιο σαφής
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:54:45 »

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #449 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:06:01 μμ »
Δεν νομίζω στην περιγραφή να συμπεριλάβεις έτσι την αξιολόγηση.. Απλά στην αρχή φαντάζομαι και μέσα από τις ερωτήσεις θα διερευνήσεις το επίπεδο των παιδιών, κατά τη διάρκεια θα παρατηρείς αν καταφέρνουν τα παιδιά όσα προγραμμάτισαν να κάνουν έτσι ώστε αν χρειαστεί να παρέμβεις, ας πούμε για να προωθήσεις το συλλογισμό τους και στο τέλος θα αξιολογήσεις την ομάδα σχετικά με το τι κατάφερε να μάθει και κάθε παιδί ξεχωριστά με τον εαυτό τους. Εγώ κάπως έτσι μπορώ να το εντάξω τώρα σωστό ή μη δεν ξέρω!! :-\
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #450 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:11:18 μμ »
συγγνώμη έχει κανείς ακούσει για κλίμακες παρατήρησης στην αξιολόγηση..portfolio?
αν ναι μήπως θα ήταν εύκολο σε κάποιον να μου απαντήσει?
ευχαριστώ..
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #451 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:18:51 μμ »
Αξιολόγηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. όντως το portfolio μπορεί να αξιοποιηθεί γιαυτό το σκοπό, όπως και οι κλείδες παρατήρησης, τα ερωτηματολόγια παρατήρησης, το ημερολόγιο της νηπιαγωγού, οι ανεκδοτολογικές καταγραφές κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ρωτάς, γιαυτό τα γράφω έτσι γενικά. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο διευκρίνισε λίγο περισσότερο τι ψάχνεις κι αν τύχει να ξέρω (και δουλεύει και η σύνδεσή μου γιατί τα παίζει διαρκώς) θα προσπαθήσω να απαντήσω.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:54:45 »

Αποσυνδεδεμένος Machi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The truth hurts a lie is worse..
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #452 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:24:58 μμ »
Μια απορια τελευταιας στιγμης!Μηπως θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει ποια η διαφορα κοινωνικου παιχνιδιου Βυγκοτσκι και συμβολικου Πιαζε???Μ εχει μπερδεψει λιγο ο οδηγος!!!

Αποσυνδεδεμένος nikilak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εγω ποτε θα γινω νηπιαγωγος??
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #453 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:09:08 μμ »
Αξιολόγηση αρχική, διαμορφωτική και τελική.......την χρησιμοποιούμε και στο πρότζεκτ και στη θεματική???????Και γράφουμε στο καθένα ΄πάνω κάτω βρε παιδιά????

το πως γραφουμε την αξιολογηση συμφωνω απολυτα με την Lalexxx τωρα εγω στη θεματικη προσεγγιση θα βαλω την αξιολογηση κατω απο καθε δραστηριοτητα, στο προτζεκτ ομως θα τη γραψω στο τελος και εκει θα αναφερθω και στις μαθησιακες επιδιωξεις...
Καλα αποτελεσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #454 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:30:10 μμ »
Αξιολόγηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. όντως το portfolio μπορεί να αξιοποιηθεί γιαυτό το σκοπό, όπως και οι κλείδες παρατήρησης, τα ερωτηματολόγια παρατήρησης, το ημερολόγιο της νηπιαγωγού, οι ανεκδοτολογικές καταγραφές κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ρωτάς, γιαυτό τα γράφω έτσι γενικά. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο διευκρίνισε λίγο περισσότερο τι ψάχνεις κι αν τύχει να ξέρω (και δουλεύει και η σύνδεσή μου γιατί τα παίζει διαρκώς) θα προσπαθήσω να απαντήσω.
ritaki  αυτο που ρωτα η ath79  ειναι επειδη τη ρωτησα εγω και το βρηκα ακριβως ετσι
περιεχομενο φακελου αξιολοηγης
 αυθεντικες εργασιες, παρατηρησεις καταγραφες , κλιμακες παρατηρησης , μαγνητοσκοπησει κτλ κτλ κτλ κτλ
 τι εννοει κλιμακες παρατηρησης?
παρητηρηση το νοεμβρη παρατηρηση το μαη δλδ το πως κλιμακωνονται οι αλλαγες? :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #455 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:37:35 μμ »
συγγνώμη ritalamp και αν μπορείς εξήγησε και τις κλείδες παρατήρησης...για τις κλίμακες μάλλον θα είναι αυτό που λέει η mairyliscious..
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #456 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:39:01 μμ »
κλιμακες ή κλειδες παρατήρησεις ειναι τα σταθμισμενα(συνηθως) τεστ στα οποία υποβαλονται τα παιδια για να εκτιμηθεί η σχολική ετοιμοτητα(βλέπε Αθηνα-Τεστ και WISC)
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #457 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:42:15 μμ »
παρατήρησης (ορθογραφικο)
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #458 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:46:45 μμ »
οκ..κατάλαβα...σε ευχαριστώ πολύ.. :D :D :D
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #459 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:47:43 μμ »
Στην κλείδα παρατήρησης έχεις ουσιαστικά έναν πίνακα διπλής εισόδου οι γραμμές του οποίου αφορούν παρατηρούμενες συμπεριφορές (π.χ. δαγκώνει, σηκώνει το χέρι, κουνάει νευρικά τα πόδια κ.λ.π.) και οι στήλες αφορούν χρονικές στιγμές (π.χ. ανά λεπτό της ώρας). Στα κουτάκια που σχηματίζονται σημειώνεις κάθε πότε συμβαίνει μια συμπεριφορά, ώστε να μπορείς να ελέγξεις τη συχνότητά της. Αν λοιπόν παρατηρείς ένα παιδί για 15 λεπτά και συνηδειτοποιήσεις ότι ανα 3 λεπτά π.χ. δαγκώνει, μη με πάρεις τηλέφωνο να έρθω να το δω γιατί θα φοβαμαι μη με φάει ( ;D ;D ;D ;D)

Οι κλίμακες παρατήρησης δεν είμαι σίγουρη αλλά νομίζω ότι διαβαθμίζουν τη συμπεριφορά για την περίοδο παρατήρησης. δηλαδή παρατηρείς το τερατίδιο για 15 λεπτά και βαθμολογείς της συμπεριφορά του από το λίγο ως το πολύ (συνήθως πέντε διαβαθμίσεις, αλλά έχω δει και επτά) του τύπου απαντάει σε ερωτήσεις ποτέ, σπάνια, μερικές φορές, συχνά, πάντα. Όρκο δεν παίρνω για το τελευταίο ας μας δώσει και κανείς άλλος τα φώτα του.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #460 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:47:55 μμ »
Αξιολόγηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. όντως το portfolio μπορεί να αξιοποιηθεί γιαυτό το σκοπό, όπως και οι κλείδες παρατήρησης, τα ερωτηματολόγια παρατήρησης, το ημερολόγιο της νηπιαγωγού, οι ανεκδοτολογικές καταγραφές κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ρωτάς, γιαυτό τα γράφω έτσι γενικά. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο διευκρίνισε λίγο περισσότερο τι ψάχνεις κι αν τύχει να ξέρω (και δουλεύει και η σύνδεσή μου γιατί τα παίζει διαρκώς) θα προσπαθήσω να απαντήσω.
ritaki  αυτο που ρωτα η ath79  ειναι επειδη τη ρωτησα εγω και το βρηκα ακριβως ετσι
περιεχομενο φακελου αξιολοηγης
 αυθεντικες εργασιες, παρατηρησεις καταγραφες , κλιμακες παρατηρησης , μαγνητοσκοπησει κτλ κτλ κτλ κτλ
 τι εννοει κλιμακες παρατηρησης?
παρητηρηση το νοεμβρη παρατηρηση το μαη δλδ το πως κλιμακωνονται οι αλλαγες? :-\

εγω προσωπικά οι μόνες κλίμακες που γνωρίζω ειναι οι κλιμακες ελέγχου (καταλογος συμπεριφορων, δεξιοτητων, στασεων κ γνωσεων του παιδιου σε ενα συγκεκριμένο τομέα ή γνωστικο αντικείμενο του αναλυτικου προγράμματος)........π.χ δεξιοτητα"συναρμολογεί παζλ με πολλα κομματια"----τεκμηρίωση---ημερ/νια
 θετικα τους στοιχεία: ειναι ευκολες κ γρηγορες στη χρήση, μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως αναφορες στους γονεις κατα τη διαρκεια της σχολικης χρονιας και επισης δινουν συνολικη εικονα του τι πρεπει να γνωρίζει ενα παιδι κ τι ειναι ικανο να κανει σε συγκεκριμένη ηλικια
αρνητικα: απαραιτητος προσεκτικος σχεδιασμος τους, απαιτουμενη καλη γνωση προσωπικοτητας παιδιου, καθως και η απλοποιήση της πολυπλοκοτητας  των συμπεριφορων και της μαθησης κ το γεγονος οτι δε δηλωνουν το πλαισιο στο οποιο εκδηλωνεται η συμπεριφορα
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #461 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 09:50:55 μμ »
koritsia ουπσ
εχετε δικιο
μιλουσα για τα ψυχομετρικα τεστ εγω και τα σχολικής ετοιμοτητας

συγνωμη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 378
Σύνολο: 381

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.