*

Αποστολέας Θέμα: Καθηγητής + δυσλεξία  (Αναγνώστηκε 32560 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 12:53:21 πμ »
Προτείνω επίσης όσοι γεννηθήκανε ψευδείς να μην γίνονται ρήτορες.

Όχι όχι, αρχαίε Δημοσθένη, δεν εννοούσα εσένα, προς Θεού, όλους τους άλλους εννοούσα!

 



συνάδελφε, ΑΥΤΟ ακριβώς εννοώ.
Ο Δημοσθένης με προσπάθεια, πείσμα και θέληση έγινε αυτό που έγινε. Δεν φόρεσε καμιά ταμπέλα που να γράφει "είμαι ψευδός και αδικημένος από τη φύση, απαιτώ ειδική μεταχείριση ως ελάχιστο αντάλλαγμα της κοινωνίας προς εμέ που γεννήθηκα με αυτό το ελάττωμα, και παρά το ότι το πιθανότερο είναι να μην ανταπεξέλθω στα αυξημένα καθήκοντα της θέσης που ζητώ γιατί δεν έχω δα και τη σιδερένια θέληση, θέλω από κατανόηση στην ιδιαιτερότητά μου και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και κατακραυγή του κοινωνικού αποκλεισμού και ρατσισμού να με κάνετε ρήτορα".
Αν πρόσεξες, από τα γραφόμενά μου ανακύπτει η άποψη (άμεσα ή έμμεσα) ότι αν ο δυσλεκτικός φιλόλογος καταφέρει να ξεπεράσει την αδυναμία του με την ορθογραφία, δεν θα αναγκαστεί καν να μπει στο δίλημμα για το αν πρέπει να γίνει καθηγητής ή όχι, γιατί απλούστατα δεν θα χρειαστεί καν να παρουσιάσει το "χαρτί" και να αναφέρει το γεγονός ότι είναι δυσλεκτικός (άλλωστε, έχει καμιά ταμπέλα στο κεφάλι που να το γράφει;)... θα έχει αγωνιστεί με την επιμονή του και τις δυνάμεις του και μόνο... ΜΑΓΚΙΑ του. Το να δεχτώ όμως εγώ έναν ανορθόγραφο καθηγητή επειδή έτυχε να γεννηθεί με το ελάττωμα αυτό και πως να το κάνουμε, το όνειρό του ήταν να γίνει καθηγητής φιλόλογος, ε ΔΕΝ το δέχομαι. Και αντιπαρέρχομαι τα σχόλια των φίλων sophie-mat περί χαρακτήρα-δικαιοσύνης-αρχών-ψυχικής υγείας του καθηγητή, γιατί έλεος πια! Αυτά ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ότι υποχρεούται να τα έχει ο καθηγητής!!! να δεχτώ ότι αρκεί ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός να είναι εξαιρετικής πάστας άνθρωποι, κι ας μην ξέρουν γρι ορθογραφία γραμματική συντακτικό ο πρώτος, και αριθμητική ο δεύτερος;;; Θα συμφωνήσω κι εγώ με τη lio, ότι σαν να μου φαίνεται πως δεν παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά τον εαυτό μας οι εκπαιδευτικοί... Τέλος, θα επανέλθω αργότερα με άλλη μια προσωπική εμπειρία (εγώ έτσι εκφράζομαι, άλλοι με αναλύσεις, ο καθένας με ότι πιστεύει ότι θα τεκμηριώσει καλύτερα τις απόψεις του).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2007, 01:02:27 πμ από spaceoddity »
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:09:43 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 01:16:54 πμ »
και να κάνω μια άλλη ερώτηση, στο ίδιο πνεύμα: θα δεχόσασταν να σας κάνει εγχείρηση ένας γιατρός με Πάρκινσον; Μήπως θα μπαίνατε να πετάξετε σε αεροπλάνο με πιλότο που έχει 10 βαθμούς μυωπίας; Λίγη σοβαρότητα ρε παιδιά...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:01:51 πμ »
Κοίτα spaceoddity, το καταλάβαμε εσύ δεν θέλεις τους δυσλεξικούς ως εκπαιδευτικούς στο σχολείο παρά μόνο με πιστοποιητικό ότι δεν έχουν κάνει ποτέ δήλωση των κοινωνικών (ούπς) των δυσλεκτικών ικανοτήτων τους αλλά και με πιστοποιητικό ότι έχουν αποποιηθεί την ιδιαιτερότητα τους και τη μοναδικότητα τους.
Τώρα πως τεκμηριώνεις αυτό το: «σαν να μου φαίνεται πως δεν παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά τον εαυτό μας οι εκπαιδευτικοί...»? ???
Μου το εξηγείς κι εμένα? Αλλά σε παρακαλώ όχι με περιπτωσιολογίες του τύπου προσωπικές εμπειρίες αποκλειστικά και μόνο δικές σου ή του γνωστού της γνωστής του γνωστού σου …ω γνωστέ (δοτική δεν είναι αυτό? Ας μου απαντήσει παρακαλώ ένας μη δυσλεξικός φιλόλογος).  :P
Διότι ο μόνος τρόπος να με πείσεις με τη μέθοδο των προσωπικών ιστοριών θα είναι να μου παραθέσεις τόσες ιστορίες που θα συλλέξεις από δειγματοληπτική έρευνα με σωστά επιλεγμένο δείγμα έτσι ώστε, να τεκμηριώνεις τουλάχιστον την όποια θέση σου με ένα έγκυρο στατιστικό αποτέλεσμα.
Επιπλέον, παρακαλώ να μου δοθούν στοιχεία για το πώς αυτό το μεγάλο ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ που γράφεις ελέγχεται επί του πραγματικού από το κράτος, τη Πολιτεία. Γιατί ούτε αυτοί που δίνουμε εξετάσεις στο ΑΣΕΠ, ούτε αυτοί που διορίζονται μέσω της επετηρίδας των αναπληρωτών -(για την εισαγωγή μας στην εκπαίδευση με δύο μέτρα και σταθμά ούτε κουβέντα φυσικά)- περνάνε τέτοιου είδους έλεγχο και πολύ περισσότερο οι ήδη διορισμένοι.
Επειδή, δεν καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να καταλάβεις με αναλύσεις να σου πώ ότι έχω δύο προσωπικές εμπειρίες όπου εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε σχολεία έχουν σοβαρή μορφή ψυχικής ασθένειας και κάνουν χρήση ψυχοφαρμάκων για να μπορούν να σταθούν και να λειτουργήσουν και το παρόν νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος δεν προβλέπει πουθενά κάτι για να προστατέψει τόσο τα παιδιά, όσο και τους ίδίους τους ψυχικά ασθενείς. Δίνοντας στους τελευταίους τη δυνατότητα να απασχοληθούν σε άλλες θέσεις λιγότερο «ψυχοφθόρες» και για τις δύο πλευρές.
Επίσης, έχω περισσότερες από δύο προσωπικές ιστορίες να σου αφηγηθώ για καθηγητές που είναι αλκοολικοί και οι οποίοι διδάσκουω.- Φαντάζομαι να γνωρίζεις τις συνέπειες από την χρήση του αλκοόλ και άλλων ουσιών…- Και πάλι με τη κοινωνική συνενοχή των συναδέλφων τους και την αδυναμία του πλαισίου αποσιωποιούν τέτοιες καταστάσεις και δεν λαμβάνεται κανένα μέτρο προστασίας και για τις δυο πλευρές.
Τέλος, μη μου πεις πάλι ότι είμαι εκτός θέματος γιατί και η δικιά σου ερώτηση περί χειρουργού και πάρκινσον είναι άσχετη με το θέμα Καθηγητής και Δυσλεξία. 8)

"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:17:02 πμ »
Α και τις λεπτομέρεια από τις προσωπικές ιστορίες για τις περιπτώσεις των καθηγητών που ανάφερα παραπάνω θα τις δώσω στη εκπομπή "Αξίζεις να δεις..." ή σε καμία άλλη παρόμοια εκπομπή. Αφού θα τους διαπομπέψω που θα τους διαπομπέψω τους ανθρώπους (δεν μου φταίνε αυτοί εννοείτε) να βγάλω και γω το διάφορό μου από το θέμα ;D

Επ’ ευκαιρία, επειδή μου αρέσει να επιδεικνύομαι, να σου πω ότι οι προσωπικές ιστορίες έχουν επιστημονική αξία μόνο όταν εντάσσονται σε μια βιωματική προσέγγιση των φαινομένων που εξετάζουμε ή μελετάμε. Υπάρχει βιωματική προσέγγιση της ιστορίας πχ.
Και για να ξαναμπώ στο θέμα θα είχα να προτείνω μια βιωματική προσέγγιση του θέματος ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ 8)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:09:43 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 08:26:16 πμ »
πολύ ωραία λοιπόν, γύρισέ το σε προσωπική επίθεση και εναντίον μου, mat... επί της ουσίας δεν απαντάς στην απλή ερώτηση "να δεχτώ ότι αρκεί ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός να είναι εξαιρετικής πάστας άνθρωποι, κι ας μην ξέρουν γρι ορθογραφία γραμματική συντακτικό ο πρώτος, και αριθμητική ο δεύτερος;;;" και παρεξηγιέσαι κιόλας και αναρωτιέσαι ΠΟΥ βλέπω την έλλειψη σοβαρότητας... έχεις λοιπόν δηλώσει ότι δεν σε νοιάζει αν κάνει ορθογραφικά λάθη ο φιλόλογος (και κατ'επέκταση, αριθμητικά ο μαθηματικός και πάει λέγοντας για τις άλλες ειδικότητες, και δεν μιλάμε για να του ξεφύγει ένα λαθάκι, αλλά συστηματικά) αρκεί να είναι καλός και ολοκληρωμένος και υγιής. Ε, κάτσε λοιπόν στο τραπέζι του χειρουργείου να σε χειρουργήσει μη-αλκοολικός, μη-ψυχασθενής χειρούργος με Πάρκινσον και μπες σε αεροπλάνο με αρίστου χαρακτήρα, αλλά στραβό, κουφό, κουτσό και κουλό πιλότο :P. Και φυσικά δεν έχω καμία αυταπάτη για το αν πείθουν τα πραγματικά, ρεαλιστικά παραδείγματα στη χώρα που ζούμε, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν μπορώ να πείσω (σχεδόν) κανέναν... αφού υπάρχουν οι βαθυστόχαστοι αναλυτές, που μας φλομώνουν στη θεωρία με το πρόσχημα πάντα της κοινωνικής ευαισθησίας και δικαιοσύνης... μαύρισέ μου τώρα άλλον ένα βαθμό το κάρμα μου, έχω συνηθίσει άλλωστε ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2007, 08:30:16 πμ από spaceoddity »
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 08:58:24 πμ »
Θα παραθέσω κι εγώ κάποιες προσωπικές εμπειρείες με μαθητές που πιθανότατα να είναι λίγο εκτός θέματος.
 Είχα κάποια στιγμή μαθητή ο οποίος εξαιτίας σημαντικών προβλημάτων υγείας μου ζήτησε να του δοθούν δεύτερα βιβλία από τα περισσότερα μαθήματα, κυρίως εκείνα που είναι μεγάλα και βαριά για να τα έχει μόνιμα στο σχολείο για να μην χρειάζεται να κουβαλάει αυτά που έχει για διάβασμα στο σπίτι. Εννοείται πως ότι υπήρχε δόθηκε στο παιδί και κανείς δεν διανοήθηκε να σκεφτεί ότι χρησιμοποιεί την ιδιαιτερότητα του για να έχει ξεχωριστή μεταχείρηση από τους καθηγητές, ούτε ότι το έβαλε ταμπέλα για προστασία. Μήπως πιστεύει κανείς ότι θα έπρεπε να το κρύψει και να προσπαθήσει να ανταπεξέλθει όπως οι υπόλοιποι συμμαθητές του κουβαλώντας κι αυτό τα βαριά βιβλία κάθε μέρα χωρίς παράπονο;
Έχω συναντήσει επίσης μαθητή με σημαντικό πρόβλημα ακοής που χρειάστηκε κάποιες φορές κάτι που στους υπόλοιπους το είπα γενικά από μακριά, σε εκείνον να χρειαστεί να το πω πιο αργά για να μπορεί να παρακολουθεί και τα χείλη μου. Μήπως θα έπρεπε να έχω την απαίτηση να με παρακολουθήσει ακριβώς με τους ίδιους ρυθμούς όπως οι υπόλοιποι και να αγνοήσω τα ακουστικά βαρηκοείας; Ή μήπως να θεωρήσω και λάθος το ότι δεν είχε μακριά μαλλιά για να μην φαίνονται τα ακουστικά τα οποία ήταν σημαία για να προσέξουμε οι καθηγητές το πρόβλημα του;
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εσάς θα αντιμετωπίζατε αυτές τις περιπτώσεις με τον ίδιο τρόπο με εμένα, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα και έχοντας μια παρόμοια μεταχείρηση προσπαθώντας να εξισσοροπήσετε τους όρους για αυτούς τους ανθρώπους με τους υπόλοιπους που δεν έχουν αντίστοιχο πρόβλημα. Γιατί λοιπόν και σε έναν άνθρωπο με δυσλεξία να μην αναγνωρίσουμε την ιδιαιτερότητα του και να έχουμε την απαίτηση να κρύβει την αδυναμία του λες και είναι κάτι για το οποίο να ντρέπεται; Δεν λέω να χρησιμοποιεί τη δυσλεξία ως δεκανίκι για όλα, απλά να αναγνωρίζει κι εκείνος ότι σε κάποιους τομείς χρειάζεται μια μεγαλύτερη προσπάθεια και οι υπόλοιποι ότι μπορεί να χρειαστεί κάποια στιγμή μια λίγο διαφορετική συμπεριφορά ως προς ένα τέτοιο άτομο.
Όσο για να επιστρέψω στο θέμα καθηγητής δεν είναι μόνο ο φιλόλογος το οποίο φαντάζομαι ότι θα είναι το πιο δύσκολο για έναν δυσλεκτικό να γίνει, είναι κι ο φυσικός, ο μαθηματικός , ο θεολόγος, ο μουσικός , ο καθηγητής των εικαστικών και της πληροφορικής κ.α. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι πρόβλημα να είναι ένας δυσλεκτικός καθηγητής και δεν έχω κανένα πρόβλημα αν έγινε δίνοντας ΑΣΕΠ προφορικά κι όχι γραπτά όπως οι υπόλοιποι, δεν θεωρώ αδυναμία την αναγνώριση της ιδιαιτερότητας σου. Πολλές φορές θεωρώ αδυναμία την μη κατανόηση της ιδιαιτερότητας κάποιου που προσπαθεί να την κρύψει γιατί ντρέπεται.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 10:02:52 πμ »
Ματίνα πολύ σωστά όλα αυτά που γράφεις, μόνη σου έδωσες τις απαντήσεις καθαρά και ξάστερα στα ζητήματα που έθεσα. Ναι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια να τα καταφέρουν όλοι αυτοί που έχουν τις αδυναμίες που λες, σαφώς και πρέπει να τους διευκολύνουμε... όχι όμως να φτάσουμε στο σημείο να παραβλέπουμε τα πρακτικά και ρεαλιστικά εμπόδια στο έργο που διάλεξαν να εκτελέσουν ως επάγγελμα, με το ελαφρυντικό της αδυναμίας τους και μόνο... αν το παιδί που λες ότι δεν μπορούσε να κουβαλάει βιβλία αποφασίσει στην πορεία της ζωής του να γίνει π.χ. οικοδόμος, μαγκιά του αν τα καταφέρει. Θα το έχει πετύχει με την αξία του, και όχι με τα δάκρυα του μαντραδόρου μπροστά στο ιατρικό πιστοποιητικό. Για τον βαρήκοο να γίνει οδηγός ταξί, νομίζω ότι δεν θα του επέτρεπαν κάτι τέτοιο οι ιατρικές εξετάσεις στις οποίες θα έπρεπε να υποβληθεί. Είναι τόσο κακό πια να λέμε ότι ο καθένας πρέπει να αναγνωρίζει τις δυνατότητές του, να πολεμάει να τις ξεπεράσει, αλλά να διατηρεί και τη λογική και να μη θεωρεί αδικία ότι ορισμένα πράγματα, πως να το κάνουμε, ΔΕΝ γίνονται; Γιατί πρέπει εγώ να δεχτώ εκπτώσεις στο έργο του φιλόλογου (γιατί για την ειδικότητα αυτή έγινε όλη η βαβούρα) ντε και καλά, επειδή είναι φτωχός πλην τίμιος δυσλεκτικός; Τέλος πάντων, ο νοών νοείτω και πολλοί θα με έχουν περάσει για ανάλγητη στα κοινωνικά/ψυχολογικά/ιατρικά προβλήματα (που να ήξεραν...). Τώρα, το να δεχτώ να δώσει προφορικά ΑΣΕΠ, θα το δεχόμουν αν οι συνθήκες στη χώρα μας δεν ήταν τόσο απαράδεκτες, που οι 9 στις 10 "ειδικές περιπτώσεις" βαφτίστηκαν έτσι επειδή λάδωσαν μια υγειονομική επιτροπή να τους βγάλει προβληματικούς (αυτό είναι εντελώς εκτός θέματος, αλλά μη μου πείτε ότι δεν ξέρετε τουλάχιστον μια περίπτωση ανθρώπου με ιατρικό πιστοποιητικό αναπηρίας οποιασδήποτε φύσης που να είναι καθ'όλα υγιής, και να καυχιέται κιόλας που κατάφερε να πάρει την ευνοϊκή μεταχείριση... άκουσα πριν λίγες μέρες το "Δοξάστε Με" του Χάρρυ Κλυνν - είχα χρόνια να το ακούσω, και είναι το ίδιο επίκαιρο σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια μετά)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 10:53:25 πμ »
παρακολουθώ το θέμα και λυπούμαι αφάνταστα που διαβάζω κάποιες ακραίες απόψεις εκπαιδευτικών που καλύτερα θα ήταν πρώτα να σπούδαζαν ανθρωποι και μετά να ρίχνουν τα παιδιά και κάθε συνάνθρωπο στον Καιαδα...αν είναι δυνατόν! Τουλάχιστον, αποκτήστε πρώτα μια κατάρτιση γιατί πολύ άκριτα διαπιστώνω οτι κατηγοροιοποιούνται συνάνθρωποι/πιθανοι συνάδελφοι γιατί απλά έτσι σας συμφέρει να ξέρετε τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν! Ποιος σας είπε οτι ένας δυσλεκτικός δεν μπορεί να γίνει φιλόλογος? Ποιος σας είπε οτι δεν μπορεί να γίνει αστροφυσικός? Ποιος σας είπε οτι μια γυναίκα καθηλωμενη σε αναπηρικό καροτσάκι δεν μπορεί να γίνει νηπιαγωγός? Έχετε ερθει ποτέ στη θέση του? Γνωρίζετε τι ε'ιναι σε θέση να κάνει και τι όχι? Ποιοι απο εσας που εξαπολύσατε τόσα πυρά εναντίων αυτών των ανθρώπων στα αλήθεια έχετε κατάρτιση πάνω στο θέμα, έχετε ασχοληθεί εις βάθος, με έρευνα, με μεράκι να μελετήσετε το αντικέιμενο (γιατί για ανθρωπιά δεν μιλώ...αν είχα μπροστά σας άτομο αυτή τη στιγμή, 3 μερες πριν τις εξετάσεις του ασεπ να διακδικεί μια θεση και εκείνος...θα τον είχατε φαει!). Μου είναι πολύ εύκολο να σας παραπέμψω σε έρευνες και σε πολιτικές άλλων χωρών πάνω στο θέμα δυσλεξία, μα πολύ εφοβούμαι πως καποιοι απλά έχουν ως επίκεντρο τον εαυτό τους. Ενίσχυση χρειάζονται όλα τα παιδιά στην τάξη, δεν νομίζω οτι καποιο παιδί θα το χρησιμοποιήσει ως δεκανίκι το προβλημά του, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί προωθούμε κάτι τετοιο με την στάση μας! Εχω φίλους στο πανεπιστημιο που δεν ήθελαν να που οτι έχουν δυσλεξία και προσπαθούσαν να εξεταστούν μαζί με τα άλλα παιδιά για να αποφύγουν τον στιγματισμο, χρειάστηκα να τους παρουσιάσω και τα παιδιά το έτρεμαν! Κια δεν ήταν περιπτώσεις που βαπτιστηκαν δυσλεκτικά, ήταν πράγματι γιατί ακολουθήθηκε μια τυπική διαδικασία για να διασταυρώσουμε αν πράγματι ίσχυε κάτι τετοιο. Υπάρχει καθηγητής και εξαίρετος συγγραφέας (ο ίδιος γράφει τα βιβλία του, δεν χρειάζεται την βοήθεια άλλου φιλιλόγου...σας σκοτώνει αυτό να το διαπιστώνετε φαντάζομαι!) ειναι καθηγητης που ποτέ δε ζήτησε την ευνοϊκή μεταχείριση κανενος! υπαρχει καθηγητής τυφλός, ένας αξιόλογος άνθρωπος που αντί να τον βοηθά η πολιτεία αντιμετωπίζει ενα σωρό προβλήματ όσον αφορά την προσβαση σε γραπτες πηγές...για ποιά ευνοϊκή μεταχείριση μιλάμε τότε? Ας καταρτιστούμε πρώτα σωστα, να μάθουμε τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει ο καθένας μας, να στελεχώσουμε τα ΚΔΑΥ όπως πρέπει και όχι με βάση την προϋπηρεσία στο δημόσιο ή απλά αν πήραμε ένα πτυχίο και θέλουμε να κάνουμε και ψυχολογική υποστήριξη και διάγνωση και μετά το ξανασυζητάμε το θέμα...αλλά απ'ο,τι κατάλαβα σας απασχολεί μόνο το θεμα του ασεπ, και εγώ στον αγώνα είμαι μα είναι πολύ λυπηρό να βλέπω πως όλοι μας θα κοπούμε στο μάθημα "ανθρωπιά"
και επειδή διάβασα την εξής φράση "δεν δέχομαι εκπτώσεις στο επάγγελμα του φιλολόγοι" θα παραφράσω γράφοντας "δεν δέχομαι εκπτωσεις στο ήθος μας"!

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 11:18:16 πμ »
Μatina,  ΜaYaMaYa με αυτά που γράφετε θα θεωρηθεί ότι «πάσχετε από έλλειψη σοβαρότητας».!!  :D

Ξέρετε γιατί χαίρομαι? Γιατί μέσα από όλη αυτή του κουβέντα βγήκε τελικά ότι υπάρχουν αρκετοί μη σοβαροί Άνθρωποι στην ή για την εκπαίδευση.

Άντε να περάσουν και οι υπόλοιποι που δίνουμε για να την «διαλύσουμε» ;)

Τα λέμε μετά τον ΑΣΕΠ :)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 11:29:58 πμ »
ε, μα παρακολουθώ απο την αρχή και διαβάζω κάτι απίθανα πράγματα, ήθελα να δω που θα καταλήξει η όλη κουβέντα! τι να πω...αν πάσχω απο έλλειψη σοβαρότητας ας μην περάσω ποτέ στον ασεπ...τουλαχιστον έχω ασχοληθεί με τη δυσλεξία τόσο όσο κανείς απο εκείνους που τυχόν με κατηγορήσουν γι'αυτο! δάσκαλος ε'ιναι πρώτα αυτός που διαμορφώνει ήθος, παραμερίζω τα υπολοιπα...

καλή επιτυχία σε όλους στον ασεπ!

αμα χρειαστείτε τίποτα περι δυσλεξίας, ευχαρίστως, παρέχω υλικό!


Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 11:46:18 πμ »
Spaceoddity,στο τελευταίο μήνυμά μου μέσα σε αυτό το topic,απευθύνομαι σε σένα και μόνο σε σένα.Αν έχω καταλάβει καλά,βασική ένστασή σου είναι το θέμα με το χαρτί-δήλωση κάποιου που πάσχει από δυσλεξία.Θα σε ρωτήσω,υποθετικά,τρία πράγματα.Ξέρω ότι έχεις κορούλα στο δημοτικό,σωστά?

1.Η δασκάλα της κόρης σου είναι δυσλεκτική,το ξέρεις (το έχει δηλώσει) και βλέπεις ότι δεν ανταποκρίνεται σωστά στο έργο της.Της κάνεις καταγγελία,ok? (υποθετικά μιλάω,δεν ξέρω φυσικά τι θα έκανες)
2.Η δασκάλα της κόρης σου είναι δυσλεκτική,το ξέρεις,αλλά δεν έχεις εντοπίσει κάτι μεμπτό στη δουλειά της.Τι κάνεις?
3.Η δασκάλα της κόρης σου είναι δυσλεκτική,δεν το ξέρεις,αλλά το πρόβλημά της δεν είναι τόσο έντονο που να φαίνεται στη δουλειά της ή χρησιμοποιεί όλη της της δύναμη (όπως θέλεις πέστο) και δεν το αφήνει να επηρρεάσει τελικά τα καθήκοντά της.Τι κάνεις?(ακόμα κι αν κάποια στιγμή το μάθεις)

Αν χρειαστεί να σχολιάσω την απάντησή σου θα το κάνω με pm,γιατί όπως είπα δεν θέλω να ξαναγράψω για το θέμα.(ειλικρινά,όμως,με ενδιαφέρει η άποψή σου)
Πάω τώρα,γιατί είχαμε εκλογές και δεν μου το είχε πει κανένας να προετοιμάσω την προεκλογική μου καμπάνια,ν' αυξήσω τη δημοτικότητά μου και να μαζέψω καμιά ψήφο! :'(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 11:54:27 πμ »
Εύχομαι λοιπόν καλή επιτυχία στους σοβαρούς υποψήφιους εκπαιδευτικούς που βρέθηκαν μέσω του ταπεινού φόρουμ...ί εγώ διορίστηκα μέσω του Πίνακα Β και όχι ΑΣΕΠ (και οι ΑΣΕΠίτες μας περιφρονούν απίστευτα, αν ήσασταν στο παλιό φόρουμ του ΚΕΠ θα θυμάστε πόσα θέματα είχαν ανοίξει για το ζήτημα αυτό... στην ηλικία που είμαι ποτέ δεν θα καταδεχόμουν να κάτσω ένα χρόνο να διαβάζω παιδαγωγικά ΑΣΕΠ - ναι, τα περιφρονώ - για να μάθω πράγματα εντελώς άχρηστα και ανεφάρμοστα σε πραγματική τάξη με πραγματικά προβλήματα). Εγώ λοιπόν είμαι η ανάλγητη, ψυχρή, υπολογίστρια, ή έχω απάνθρωπη Σπαρτιάτικη νοοτροπία. Κατά εσάς, δεν έχω και θέση στην εκπαίδευση, κακώς βρίσκομαι εκεί που βρίσκομαι. Προτιμώ να μεγαλώσω την κόρη μου με αυστηρές αρχές και αξίες και όχι εκπτώσεις (κολλάτε και στις λέξεις και σας δίνω τροφή), χωρίς δεκανίκια και να μην κλαίγεται ποτέ και πουθενά (φανταστείτε τι τέρας που είμαι ως μάνα). Αποχωρώ λοιπόν από τη συζήτηση, όποιος θέλει να μου πει κάτι ας το κάνει μέσω pm ή e-mail γιατί αρκετό χρόνο έχασα με τη ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ σας...
(ξέχασα να πω ότι κατηγορήθηκα και για έλλειψη ήθους... τι να πω, τίποτα δεν θα πω, δεν αξίζει πλέον να ασχοληθώ μαζί σας, είμαστε δυο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι... στον κόσμο σας λοιπόν, κι εγώ στο δικό μου 8) )
Σοφία, στο τελευταίο post σου θα απαντήσω με pm ή καλύτερα με e-mail αν το έχεις δημοσιεύσει, δεν έχει νόημα πλέον να γράψω τίποτα άλλο στη συζήτηση αυτή.
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος dys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Θα μπορούσα να είχα λατρεύσει την εκπαίδευση!!!
    • Προφίλ
    • Μια σελίδα για τη δυσλεξία
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:15:05 μμ »
Help!!!

κάντε το thread, dyslexia friendly!!!

   

αν μη τι άλλο .. please γράψτε και με καμιά παράγραφο  :(

τατελειωτακειμεναπουδενεχουνπαραμονοαρχηκαιτελοςειναιαπιστευταδισκολοναδιαβαστουναποκαποιους



παρότι αρκετοί από αυτούς μετά από λίγες ώρες ενασχόλισης μπορουν να διαβάζουν και να γράφουν σε κώδικα html !!! ;)


(μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος περί του karma με π.μ. για να μην φλουντάρουμε το thread)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2007, 01:04:33 μμ από dys »
Σνφμύωα με μαι έυρενα σοτ Πμανιπσητετο τυο Κμτρπιαιζ, δνε πεαιζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμαμρά μσέα σε μάι λξηέ, αεκρί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενιαί σητ στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς κια να μροπετίε να ςτι δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα...dys.gr

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:32:25 μμ »
Και επειδή δε μου αρέσει να αφήνω μισά αυτά που λέω...
...Αν θέλεις να μιλήσεις για την δυσλεξία ή τα δυσλεκτικά παιδιά...
Απαντώ με δικά σου λόγια :
Με αφορμή συζήτηση που ξεκίνησε σε άλλο θέμα θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τα εξής:
- έχετε προσωπικές εμπειρίες από δυσλεξία; Τι εμπειρίες έχετε από δυσλεκτικούς μαθητές;
Όλη η πρώτη σελίδα δε του θέματος είναι για δυσλεξία και δυσλεκτικούς μαθητές.

Επίσης :
...ή την υποστήριξη προς αυτά της κοινωνίας και την δυνατότητα που τους δίνεται για επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο
Βρες μου ένα σημείο που ανέφερα εγώ για δημόσιο... ???

Πώς λοιπόν εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι (εκτός της spaceoddity) βγήκαμε εκτός του θέματος σου? Ειλικρινά θα ήθελα να μου εξηγήσεις ώστε να μην επαναληφθεί και για να δεις ότι δεν συνηθίζω να κάνω κριτική-διαφωνώ με το "λέγοντα" αλλά με τα λεγόμενα.

Αγαπητή Σοφία
Για να μην παρεξηγούμαστε χωρίς σοβαρή αιτία να σου ξεκαθαρίσω τη θέση μου για το διορισμό στο δημόσιο ως καθηγητής – δάσκαλος – νηπιαγωγός και το τι σημαίνει για μένα αυτό. Είναι η διακαής επιθυμία που έχω για τον εαυτό μου (ωρομίσθια). ΟΜΩΣ, δεν μου ροκανίζει το μυαλό μέχρις σημείου να σκέφτομαι και να τοποθετούμαι σε κάθε τι με βάση αυτό το στόχο, είτε αφορά εμένα είτε αφορά άλλους και να σου πω ότι το θεωρώ εξαιρετικά κακή ιδέα το να προγραμματίζει κανείς το μυαλό του προς αυτή την κατεύθυνση από μαθητής (δημοτικού – γυμνασίου – δυσλεκτικός  ή μη). Με αυτό το σκεπτικό σου απάντησα και ελπίζω να σε κάλυψα.

Τώρα σε σχέση με το το αν βρίσκονται ΟΛΟΙ πλην της spaceoddity εκτός θέματος ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ  ΣΕΛΙΔΑ (στην οποία και αναφερόμουν όταν έκανα το σχετικό σχόλιο) πήγαινε στο αρχικό edit όταν άνοιξα το θέμα, δεν έχεις παρά να το ξαναδιαβάσεις.
Αυτό το «ποια είμαι εγώ που θα κρίνω …» κλπ δεν το κατάλαβα. Αν πιστεύεις ότι δεν σου πέφτει λόγος γι’ αυτό το θέμα τότε γιατί να πιστεύεις ότι σου πέφτει για κάποιο άλλο; (π.χ. άρθρο 16). Κι ακόμη κι αν είναι έτσι όπως το λες (δηλ. πιστεύεις πραγματικά ότι δεν σου πέφτει λόγος μόνο για το συγκεκριμένο θέμα) γιατί το δηλώνεις εδώ; Υπαινίσσεσαι ότι πρέπει να σταματήσουμε :-X :-X «να λέμε τέτοια πράγματα» (εγώ και η spaceoddity) διότι ενοχλείσαι;

«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160767
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 420
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.