*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961285 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3780 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:30:06 πμ »
Παιδιά,το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ μακριά,τί λέμε τώρα.....
Αν π.χ. υπήρχε πραγματική έρευνα στην Ελλάδα,δεν θα προσπαθούσαν όλοι να μπουν σε τάξη,ενώ πραγματικά δεν το θέλουν.
Ξέρετε πόσους νεοδιόριστους είδα φέτος να παρακαλάνε διάφορους για να πάνε σε γραφεία με τα μόρια του δυσπρόσιτου;
Αφού μέχρι να διοριστούν πέρασαν από πολλές φάσεις εξευτελισμού ( πανελλήνιες, στρατός, ΑΣΕΠ, ωρομισθία..). Δεν υπάρχει μετά καμία "τσίπα" πλέον...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:23 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3781 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:32:01 πμ »
η διαβουλευση ειναι για τα "ματια" του κοσμου.γιαυτο ουτε εγραψα,ουτε προκειται να γραψω. δεν μπαινω στο τρυπακι της ξεφτιλας και της κοροιδιας.δεν θα δωσω το βιογραφικο μου, τις αγωνιες και τους αγωνες μου,γιατι ξερω οτι οχι μονο δεν θα τους αγγιξουν,αλλα ουτε καν θα τα διαβασουν.
 οι αποφασεις εχουν λειφθει απ'αυτους. Νυν υπερ παντων ο αγων

Αυτό πιστεύω κι εγώ, αν και έκανα τον κόπο να στείλω τις προτάσεις μου εκεί, τι να τα έγραφα εδώ.. τι εκεί.
Παρατηρώ, όμως, ότι στη "διαβούλευση" πολλοί πονεμένοι αντί για προτάσεις, γράφουν τη δακρύβρεχτη ιστορία της ζωής τους, λες και είναι φόρουμ ψυχολογικής υποστήριξης. Τι με νοιάζει πόσα χρόνια τρέχει από δω κι από κει ή πόσα παιδιά έχει κλπ; Προτάσεις δεν μπορούν να προτείνουν; Αλλά αφού δεν θα ληφθούν υπόψη έτσι κι αλλιώς, το ίδιο κάνει αν απλά βγάζουν τον προσωπικό τους πόνο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3782 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:32:32 πμ »
Παιδιά,το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ μακριά,τί λέμε τώρα.....
Αν π.χ. υπήρχε πραγματική έρευνα στην Ελλάδα,δεν θα προσπαθούσαν όλοι να μπουν σε τάξη,ενώ πραγματικά δεν το θέλουν.
Ξέρετε πόσους νεοδιόριστους είδα φέτος να παρακαλάνε διάφορους για να πάνε σε γραφεία με τα μόρια του δυσπρόσιτου;
Αφού μέχρι να διοριστούν πέρασαν από πολλές φάσεις εξευτελισμού ( πανελλήνιες, στρατός, ΑΣΕΠ, ωρομισθία..). Δεν υπάρχει μετά καμία "τσίπα" πλέον...
Δεν συμφωνώ φίλε μου.Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά δεν το δικαιολογώ.

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3783 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:33:58 πμ »
Προφανώς και δεν είναι αποκλειστικό. Σημασία είναι τι διακαιώματα πρέπει να κατοχυρώνονται σε αυτό.
Για τη συνάλδελφο που ρώτησε τι ζητήσαμε ως ΠΕΑΕ το πλαίσιο της συνέλευσης και επιπλέον, είπα για ολοήμερα στη δευτεροβάθμια και αντισταθμιστικά προγράμματα με μόνιμους εκπαιδευτικούς, για την κατάργηση των παραθύρων, για μείωση των μαθητών ανά τάξη και ίδρυση σχολείων (πιο συγκεριμένα είπα ότι γιατί στην ΠΔΣ πρέπει να είνια 5-12 μαθητές και στην κανονική τάξη 30 και ότι οι ίδιοι φαίνεται να παραδέχονται έτσι ότι με λιγότερους μαθητές γίνεται καλύτερο μάθημα).
Και για ποια διαβούλευση μιλάμε, όταν σε τίποτα δε δίνεται απάντηση. Ας έλεγαν διαφωνώ και θα κάνω αυτό, συμφωνώ και θα κάνω το άλλο. Το κείμενο που έδωσαν είναι έκθεση ιδεών, όπως είχε πει και κάποιος άλλος εδώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:23 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3784 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:36:19 πμ »
Διόρθωση: το κείμενο που έδωσαν δεν είναι καν έκθεση ιδεών.. απλή περίληψη!!! :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3785 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:46:49 πμ »
Και στο κάτω κάτω πώς θα μπουν σε τάξη να αξιολογήσουν μαθητές,άνθρωποι που αρνούνται να υποβληθούν οι ίδιοι σε αξιολογηση από κάποιους άλλους;
Αμ.. δε πρέπει να μπαίνουμε στη τάξη για να αξιολογήσουμε τους μαθητές... Αλλά για να τους εμπνεύσουμε να ανακαλύψουν τη γνώση. Τι να αξιολογήσουμε δηλαδή; Το ποιος θα μπει σε ένα Πανεπιστήμιο να πάρει ένα κ@λ@χαρτο που δεν αξίζει τίποτα;

Κι εκεί τα παιδιά από ανώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα έχουν περισσότερες ευκαιρίες.

Άλλα ανέκδοτα έχεις να μας πεις πρωί πρωί ρε φίλε; Τα ανώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα πότε μπήκαν στο τρυπάκι των εξετάσεων; Των οποιονδήποτε εξετάσεων; Κράτα τα επιχειρήματα της πεντάρας για τους ανίδεους και τη μπλέμπα.

Γιατί να μην φωνάξουμε να καταργηθούν και οι πανελλήνιες;Επειδή κάτι τέτοιο αποτελεί μακροπρόθεσμο στόχο και μια γενικότερη μεταρρύθμιση;Εχετε δει κανένα είδος εξέτασης στο οποίο να μην παίζουν ρόλο και οι παραπάνω παράγοντες έως ένα βαθμό;Να καταργήσουμε λοιπόν όλες τις εξετάσεις.

Αυτό πρεπει να γίνει και θα γίνει. Αλλά πρεπει να καταργηθεί η ξεφτίλα του ασεπ πρώτα.

Μήπως απλά κοιτάμε μόνο το πότε θα διοριστούμε;Όλα τα άλλα είναι απλές θεωρίες έτσι;
Μιλάς για τον εαυτό σου να υποθέσω. Δεν έιναι και τόσο κακό ξέρεις... Το σοβαρό παράπτωμα είναι όχι των εκπαιδευτικών που καλούνται να σώσουν ένα ανύπαρκτο και τραγικά σάπιο σύστημα, αλλά των "ισχυρών" που αποφασίζουν, αυτών που πάιρνουν εν μια νυκτί αποφάσεις για "ριζικές αλλαγές". Αλλά οι ριζικές αλλαγές γίνονται με σχέδιο σε βάθος χρόνου και ξεκινούν από την αναβάθμιση και όχι από τον στραγγαλισμό των εκπαιδευτικων. Θα πρέπει να είναι είναι εντελώς αστοιχείωτος όποιος πιστεύει το αντίθετο. Οι καιροσκόποι, οι τυχοδιώκτες υπουργοί καριέρας μας δίνουν το παράδειγμα. Όποιος πρόλαβε τον κύριο ... Οι υπόλοιποι στην κρεατομηχανή του ΑΣΕΠ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3786 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:51:11 πμ »
Παιδιά,το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ μακριά,τί λέμε τώρα.....
Αν π.χ. υπήρχε πραγματική έρευνα στην Ελλάδα,δεν θα προσπαθούσαν όλοι να μπουν σε τάξη,ενώ πραγματικά δεν το θέλουν.
Ξέρετε πόσους νεοδιόριστους είδα φέτος να παρακαλάνε διάφορους για να πάνε σε γραφεία με τα μόρια του δυσπρόσιτου;
Αφού μέχρι να διοριστούν πέρασαν από πολλές φάσεις εξευτελισμού ( πανελλήνιες, στρατός, ΑΣΕΠ, ωρομισθία..). Δεν υπάρχει μετά καμία "τσίπα" πλέον...
Δεν συμφωνώ φίλε μου.Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά δεν το δικαιολογώ.

Αιντε καλε.. Τόσο υπεράνω είσαι εσύ; Μάλλον έχεις λυμένο το βιοποριστικό και τριγυρνάς για χόμπι στην εκπαίδευση... Για σένα ειδικά και τους ομοίους σου θα πρεπει να δίνετε ασεπ ακόμη και για να αξολογείται το αν έχετε δικαίωμα να ψηφίσετε.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3787 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 10:53:05 πμ »
Από το ύφος και το ήθος σου καταλαβαίνω γιατί καταφέρεσαι εναντίον του διαγωνισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2009, 01:55:33 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος xb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3788 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:19:38 πμ »
Παιδιά,το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ μακριά,τί λέμε τώρα.....

Αν π.χ. υπήρχε πραγματική έρευνα στην Ελλάδα,δεν θα προσπαθούσαν όλοι να μπουν σε τάξη,ενώ πραγματικά δεν το θέλουν.

Ξέρετε πόσους νεοδιόριστους είδα φέτος να παρακαλάνε διάφορους για να πάνε σε γραφεία με τα μόρια του δυσπρόσιτου;

Αλήθεια είναι και τα δύο!




Αποσυνδεδεμένος ΦΩΤΩ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3789 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:27:09 πμ »
Αν προτεινατε λυσεις και διεκδικουσατε αμεσα μετρα σαφως θα ειχατε προσελευση!Το αγχος σας ειναι πως θα βολευτουν αυτοι που ειναι ωρομισθιοι και αναπληρωτες.Οι υπολοιποι να κοψουν το λαιμο τους!
το αγχος μας είναι νά καταργηθεί η ωρομισθία και να διορίζονται όσοι εχουν επιτυχία ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΌΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΕΠ ,  με αυτά τα δεδομένα προγραμματίσαμε τη ζωή μας απο το 1998. ΤΈΛΟς ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΆΘΥΡΑ -αυτά  ειπώθηκαν σήμερα στο υπουργείο
ΦΩΤΩ για ποια παράθυρα μιλήσατε στον υφυπουργό? Τι είπε? Σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας. Δεν γράφτηκε κάτι σχετικό.
Ευχαριστώ
δεν μίλησα με υπουργό, απλά   όλοι οι παρευρισκόμενοι της κινητοποίησης ζητούσαν να κλείσουν τα αδιαφανή μέσα στις προσλήψεις. σιβιτανίδειος, εκκλησιαστικά κλπ τόσο εντύπωση σας έκανε ;αυτά είναι γνωστά στις κυβερνήσεις , αλλο ,αν εθελοτυφλόυν

Αποσυνδεδεμένος ΦΩΤΩ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3790 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:33:15 πμ »
Αν κρινω με αυτα που εγραψε η ΦΩΤΟ οτι ζητησαν απο την Υπουργο να καταργησουν επετηριδα και να μετραει ο ΑΣΕΠ κρινω πως αντι για καλο χαντακωσαν περισσοτερο τον κλαδο μας. Με αυτα που λετε συμφωνειτε με το σχεδιο της Διαμαντοπουλου.Ποιος ο λογος που πηγατε? Ζημια μας κανατε καλυτερα να καθοσαστε σπιτι σας!!
τι ανακρίβειες είναι αυτές που γράφεις;πότε ζήτησα εγω απο τον υπουργό να καταργήσει  επετηρίδα, πας καλά; διάβασες αυτά που έγραψα;  ολοι εξω στο υπουργείο ζητάγαμε να παραμείνει   το καθεστώς προσλήψεων που ίσχυε ,εως τώρα, η επετηρίδα 'εχει καταργηθεί απο το 1998....για νασοβαρευτούμε λίγο...

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3791 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:54:02 πμ »
Προτάσεις για το σύστημα πρόσληψης μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις των μονίμων εκπαιδευτικών

Καταθέτω κι εγώ τις προτάσεις μου, μέρος των οποίων ανέβασα και στο http://www.opengov.gr/ypepth/?p=11&cp=131#comments

Α. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

1.   Η καθιέρωση των διορισμών μέσω πινάκων 30μήνου και 24μήνου τα τελευταία χρόνια, επιπλέον των διορισμών από ΑΣΕΠ (θεωρητικά 60%) και Ενιαίου Πίνακα (θεωρητικά 40%), έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση του πραγματικού ποσοστού διορισμών από ΑΣΕΠ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι κατά μέσο όρο, κατά τα Σχ. έτη 2007-08, 2008-09 και 2009-10, το ποσοστό των πραγματικών διορισμών από ΑΣΕΠ ήταν 43.2% (40%, εάν συνυπολογιστούν και οι διορισμοί των πολυτέκνων) για τους πολυπληθείς κλάδους-ειδικότητες ΠΕ60, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01. Το αποτέλεσμα είναι η σταδιακή απαξίωση του θεσμού του ΑΣΕΠ, δεδομένου ότι υποψήφιοι με πολύ υψηλές βαθμολογίες δεν καταφέρνουν να είναι στους διοριστέους.
2.   Η βέλτιστη λύση θα ήταν να διατηρηθεί ένα μικτό σύστημα διορισμών, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό (προτείνεται 75%) από πίνακες διοριστέων ΑΣΕΠ και κατά το υπόλοιπο (25%) από πίνακες προϋπηρεσίας, με προϋπόθεση όμως την επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα, από το Σχ. έτος 2011-12, μετά το διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2010, προτείνονται τα εξής:
i.   Εκκαθάριση του Ενιαίου Πίνακα διορισμών, ώστε να περιλαμβάνει μόνο αυτούς που έχουν τουλάχιστον μία επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ (1998-2010).
ii.   Μεταβατική περίοδος κατά τα Σχ. έτη 2011-12 έως και 2013-14, με σταδιακή μείωση του ποσοστού διορισμών από τον εκκαθαρισμένο πίνακα (-5% κατ’ έτος), ώστε κατά τα Σχ. έτη 2011-12, 2012-13, 2013-14 και 2014-15 τα ποσοστά να είναι αντίστοιχα 60%-40%, 65%-35%, 70%-30% και 75%-25%.
iii.   Από το Σχ. έτος 2014-15 και μετά, τα ποσοστά να διατηρηθούν: Διοριστέοι ΑΣΕΠ (75%) και Πίνακας προϋπηρεσίας + επιτυχία ΑΣΕΠ (25%). Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεται ότι όλοι οι διοριζόμενοι θα είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ και επιπλέον, όσοι έχουν πολλά μόρια από προϋπηρεσία θα βρίσκονται σε τροχιά διορισμού, αφού θα βρίσκονται σε υψηλή θέση στον εκκαθαρισμένο πίνακα.
iv.   Οι εκπαιδευτικοί που θα διορίζονταν με το 24μηνο+ΑΣΕΠ θα είναι οι πρώτοι που θα διορίζονται με το 25%+ΑΣΕΠ.
v.   Οι πίνακες διορισμών να συνεχίσουν να τροφοδοτούνται με την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, ώστε να υπάρχει σοβαρό κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν ως αναπληρωτές. Οι διορισμοί από τον πίνακα αυτόν, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, θα γίνονται βάσει της προϋπηρεσίας, εφόσον όμως έχει προηγηθεί επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ και σε ποσοστό που θα διαμορφωθεί στο 25% των συνολικών διορισμών από το Σχ. έτος 2014-15 και μετά.
vi.   Όσοι έχουν μόρια από προϋπηρεσία, αλλά όχι επιτυχία ΑΣΕΠ, θα έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν ως αναπληρωτές, εφόσον έρθει η σειρά τους στον πίνακα των αναπληρωτών, και ταυτόχρονα να δίνουν ΑΣΕΠ (προτείνεται να γίνεται διαγωνισμός κάθε χρόνο). Μόλις επιτύχουν σε κάποιον ΑΣΕΠ, αυτόματα θα μεταφέρονται στον εκκαθαρισμένο πίνακα διορισμών, όπου θα μετράει η προϋπηρεσία τους για το μόνιμο διορισμό τους με το ποσοστό που θα ισχύει την κάθε χρονιά (από 40% το Σχ. έτος 2011-12 έως 25% από το Σχ. έτος 2014-15 και μετά).
vii.   Να προηγούνται στην επιλογή θέσης διορισμού οι διοριστέοι ΑΣΕΠ (75%) και να έπονται οι διοριστέοι από πίνακα διορισμών (25%). Ειδικά για την αλλαγή αυτή, η εφαρμογή της μπορεί να γίνει άμεσα, από το Σχ. έτος 2010-11. Πιο συγκεκριμένα, για το Σχ. έτος 2010-11, για το οποίο θα γίνουν διορισμοί για τελευταία φορά από 30μηνο και 24μηνο, προτείνεται να γίνει διαχωρισμός του ενιαίου πίνακα σε δύο πίνακες: στους έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ και στους μη έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ και να προηγούνται στους διορισμούς οι έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ. Επομένως για το Σχ. έτος 2010-11 η σειρά επιλογής κενών θέσεων διορισμού θα πρέπει να είναι: Διοριστέοι ΑΣΕΠ – 24μηνο – Ενιαίος Πίνακας με επιτυχία ΑΣΕΠ – 30μηνο – Ενιαίος Πίνακας χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Η κατηγορία 24μήνου να προηγείται έναντι του 30μήνου επειδή απαιτεί επιτυχία σε ΑΣΕΠ και έναντι του ενιαίου πίνακα, διότι απαιτεί επιτυχία σε ΑΣΕΠ και αφορά σε άτομα με μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Το 30μηνο να προηγείται έναντι του ενιαίου πίνακα χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ, επειδή αφορά σε άτομα με μεγαλύτερη προϋπηρεσία (χωρίς ΑΣΕΠ).
viii.   Ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (Πολύτεκνοι και ΑΜΕΑ): Να διατηρηθούν τα κοινωνικά κριτήρια διορισμού των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων (Πολύτεκνοι και ΑΜΕΑ), με την προϋπόθεση τουλάχιστον μία επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ. Μόλις επιτύχουν έστω τη βάση σε κάποιον ΑΣΕΠ, να μπαίνουν σε ειδικό πίνακα (αντίστοιχα πολυτέκνων ή ΑΜΕΑ), όπου θα μετρούν και οι αντίστοιχες προσαυξήσεις, όπως και στους γενικούς πίνακες (βαθμολογία ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία κ.λπ.), καθώς και επιπλέον κριτήρια, όπως αριθμός τέκνων κ.λπ., με κάποια βαρύτητα που θα καθοριστεί. Και το μέτρο αυτό κινείται στην ίδια κατεύθυνση: Κανένας διορισμός χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Να υπάρχει η δυνατότητα πάντως, για τα άτομα που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, εάν το επιθυμούν, να διορίζονται σε θέση διοικητικού υπαλλήλου του ΥΠΕΠΘ και να τοποθετούνται στα Γραφεία και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, χωρίς τη διαδικασία του ΑΣΕΠ.
3.   Οι προτεινόμενες στο κείμενο αυτό αλλαγές στο σύστημα προσλήψεων κινούνται προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης και αναβάθμισης του ρόλου του ΑΣΕΠ, στα πλαίσια της επικράτησης των αξιοκρατικών προσλήψεων, με ταυτόχρονο όμως υπολογισμό και της προϋπηρεσίας. Ένα ακόμη αποτέλεσμα των αλλαγών αυτών θα είναι η σημαντική αύξηση των θέσεων από ΑΣΕΠ, που θα οδηγήσει σε πτώση των βάσεων διορισμού. Δεν θα απαιτούνται δηλαδή βαθμολογίες 80-90 για το διορισμό, όπως απαιτείται σήμερα, αλλά θα αρκεί και το 70, πιθανόν και το 60 σε ορισμένες ειδικότητες. Δεν θα απαιτείται εξωπραγματικό διάβασμα όπως τώρα και θα διευκολυνθούν και οι γονείς-υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι γενικά υποστηρίζουν ότι δεν έχουν χρόνο να διαβάσουν, λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ισχύ των παραπάνω συλλογισμών είναι φυσικά η διατήρηση του συνολικού αριθμού διορισμών στα ίδια επίπεδα (στη χειρότερη περίπτωση) και (ακόμη καλύτερα) η αύξησή τους, με ταυτόχρονη μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών.
4.   Προσαυξήσεις για τους πίνακες διορισμών ΑΣΕΠ: Να δίνεται έμφαση στις σπουδές των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Η εκπαίδευση χρειάζεται άτομα με υψηλό επίπεδο σπουδών και θα πρέπει να δοθούν επιπλέον κίνητρα σε άτομα με μεταπτυχιακές σπουδές να ασχοληθούν με την εκπαίδευση. Υπάρχουν νέοι επιστήμονες με σπουδές 10-12 ετών, κάτοχοι διδακτορικών τίτλων, με υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο, με αναλυτική και συνθετική σκέψη, με ερευνητικό έργο και δημοσιεύσεις, γενικά με πλούσιο βιογραφικό, οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν πάρα πολλά στην εκπαίδευση. Με το σημερινό σύστημα φαίνεται ότι η εκπαίδευση δεν είναι εκλυστική γι’ αυτούς, δεδομένου ότι η προσαύξηση που ισχύει μέχρι τώρα είναι πολύ μικρή: για παράδειγμα, το μεταπτυχιακό δίπλωμα δίνει προσαύξηση 2 μονάδων, όσο περίπου 2 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, κάτι που αποτελεί αδικία για τον κάτοχο του μεταπτυχιακού. Προτείνεται μια μικρή αύξηση, όπως αναλύεται παρακάτω.
i.   Προσαύξηση πτυχίου: (Βαθμός πτυχίου – 5), δηλ. μέγιστη προσαύξηση 5 μονάδες, όπως ισχύει και τώρα.
ii.   Να καθιερωθεί προσαύξηση δεύτερου πτυχίου (δηλ. πτυχίου που δεν θεωρείται προσόν διορισμού για τον υποψήφιο): (Βαθμός 2ου πτυχίου – 5) / 2, δηλ. μέγιστη προσαύξηση 2.5 μονάδες.
iii.   Προσαύξηση μεταπτυχιακών σπουδών: Να αυξηθεί από 2 σε 3 για μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην ειδικότητα του κλάδου και από 4 σε 6 για διδακτορικό δίπλωμα στην ειδικότητα του κλάδου. Αντίστοιχα από 3 σε 4 για μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου και από 5 σε 8 για διδακτορικό δίπλωμα ειδίκευσης στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου.
iv.   Προσαύξηση πτυχίου παιδαγωγικής κατάρτισης (ΑΣΠΑΙΤΕ): 2 μόρια, με ταυτόχρονη κατάργηση της απόλυτης προτεραιότητας των κατόχων έναντι των μη κατόχων. Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, σε πολλούς διαγωνισμούς εκπαιδευτικών ειδικά για θέσεις πληροφορικής και τεχνικών ειδικοτήτων, όλοι οι διοριστέοι κάτοχοι πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ να έχουν χειρότερες βαθμολογικές επιδόσεις στην ενότητα των παιδαγωγικών και της διδακτικής σε σχέση με όλους τους διοριστέους μη κατόχους πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ, και παρόλα αυτά να διορίζονται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
v.   Η προσαύξηση προϋπηρεσίας να γίνεται όπως και στο ισχύον σύστημα, δηλ. 0.5 μονάδες για 6 μήνες προϋπηρεσίας, που όμως θα υπολογίζεται με ακρίβεια ημέρας ( 1/12 = 0.083 μονάδες / μήνα).
vi.   Να μετρά η διδακτική προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί από τον εκπαιδευτικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΑΕΙ, ΤΕΙ), με τον ίδιο τρόπο προσαύξησης. Είναι απαράδεκτο να μην προσμετράται προϋπηρεσία εκπαιδευτικών υψηλότερης βαθμίδας εκπαίδευσης.
vii.   Να μη μετρά οποιαδήποτε προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί από τον εκπαιδευτικό σε σχολές που δεν υπάγονται στο ΥΠΕΠΘ (π.χ. ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας ΟΑΕΔ).
5.   Διεξαγωγή Διαγωνισμού ΑΣΕΠ: Να διεξάγεται κάθε χρόνο, αντί για κάθε δύο χρόνια. Να οριστούν συγκεκριμένες ημερομηνίες, σταθερές κάθε χρόνο, ώστε οι υποψήφιοι να οργανώνουν το διάβασμά τους και να το εντάσσουν στην προσωπική τους ζωή και την επαγγελματική τους δραστηριότητα χωρίς άγχος. Να αποφευχθούν φαινόμενα που παρατηρήθηκαν τα τελευταία χρόνια, όπως καθυστερήσεις στην ανακοίνωση των ημερομηνιών του διαγωνισμού, των αποτελεσμάτων, αναβολές του διαγωνισμού κ.ά.
i.   Η ύλη του διαγωνισμού να ανακοινώνεται αμέσως μετά τη διεξαγωγή του προηγούμενου διαγωνισμού, π.χ. κάθε Ιανουάριο. Γενικά, να αποφεύγονται μεγάλες μεταβολές στην ύλη μεταξύ διαδοχικών διαγωνισμών. Ωστόσο, η ύλη του γνωστικού αντικειμένου θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στη διδακτέα ύλη του Σχολείου.
ii.   Η ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού να είναι σταθερή, π.χ. κάθε Ιανουάριο. Η ακριβής ημερομηνία να ανακοινώνεται μαζί με την προκήρυξη του διαγωνισμού, π.χ. τον προηγούμενο Αύγουστο να βγαίνει η προκήρυξη και να ανακοινώνονται ταυτόχρονα και οι ημερομηνίες, π.χ. τελευταίο Σ/Κ του Ιανουαρίου.
iii.   Τα θέματα του διαγωνισμού να είναι όλα τύπου πολλαπλών επιλογών, ώστε η βαθμολόγηση να γίνεται πολύ γρήγορα και εντελώς αντικειμενικά, χωρίς να υπεισέρχεται ο ανθρώπινος υποκειμενικός παράγοντας.
iv.   Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού να ανακοινώνονται έγκαιρα (π.χ. κάθε Μάιο) και πάντως πριν την έναρξη υποβολής αιτήσεων των αναπληρωτών, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να προγραμματίζουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα του επομένου Σχ. έτους και να κάνουν τις επιλογές περιοχών των αναπληρωτών, έχοντας ως δεδομένη την επίδοσή τους στο διαγωνισμό.
v.   Όλες οι ειδικότητες, γενικές και τεχνικές, να διαγωνίζονται μαζί (δηλ. εντός 2-3 Σαββατοκύριακων), δεδομένου ότι καθυστερήσεις σε ορισμένες ειδικότητες έχουν σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις στους αντίστοιχους διορισμούς και προβλήματα ομαλής λειτουργίας των Σχολείων, όπως συνέβη φέτος στα ΕΠΑΛ, με τη μεγάλη καθυστέρηση έκδοσης των αποτελεσμάτων των τεχνικών ειδικοτήτων.

Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ

1.   Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί: Άμεση κατάργηση, από το Σχ. Έτος 2010-11, του θεσμού των ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Σαν μεταβατική κατάσταση, ενδεχόμενη διατήρηση μόνο των ωρομισθίων της πρόσθετης διδακτικής στήριξης και ενισχυτικής διδασκαλίας (δηλ. εκτός κανονικού προγράμματος) και θέσπιση αντίστοιχων κριτηρίων πρόσληψής τους, όπως και των αναπληρωτών (βλ. Παρακάτω).
2.   Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
i.   Προσμέτρηση προϋπηρεσίας, όπως ισχύει τώρα, δηλ. 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
ii.   Μόρια από ΑΣΕΠ όπως είναι τώρα, δηλ. τα μόρια πάνω από τη βάση (βαθμός χωρίς προσαυξήσεις – 55), να λαμβάνονται υπόψη όμως οι βαθμολογίες από όλους τους επιτυχημένους ΑΣΕΠ (να μην χάνονται, ούτε να μειώνονται τα μόρια από προηγούμενους ΑΣΕΠ, ξεκινώντας από τον ΑΣΕΠ 2008).
iii.   Προσμέτρηση των ίδιων κριτηρίων και για τους αναπληρωτές, όπως και για τους μόνιμους, δηλ. βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακές σπουδές, 2ο πτυχίο, παιδαγωγική κατάρτιση.
iv.   Κατάργηση της ποσόστωσης 20% για τους τρίτεκνους. Καθιέρωση προσαύξησης για όλους τους γονείς ενός αριθμού μορίων για κάθε παιδί, π.χ. 3 μόρια ανά παιδί.
v.   Για μια μεταβατική περίοδο να μην απαιτείται επιτυχία στον ΑΣΕΠ για τους αναπληρωτές, ώστε να δοθεί η ευκαιρία στους ήδη εργαζόμενους αναπληρωτές που δεν έχουν μέχρι τώρα επιτυχία ΑΣΕΠ να συνεχίσουν να εργάζονται, ώστε να μαζέψουν μόρια προϋπηρεσίας για το διορισμό τους μέσω του πίνακα διορισμών, εφόσον φυσικά αποκτήσουν επιτυχία σε κάποιο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
vi.   Οι αιτήσεις των αναπληρωτών να γίνονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες κάθε χρόνο, γύρω στα μέσα-τέλη Ιουνίου και πάντως σε κάθε περίπτωση μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να προγραμματίζουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα του επομένου Σχ. έτους και να κάνουν τις επιλογές περιοχών των αναπληρωτών, έχοντας ως δεδομένη την επίδοσή τους στο διαγωνισμό.

Γ. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ – ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

1.   Μεταθέσεις
i.   Στις μεταθέσεις, να προηγούνται οι αιτούντες συνυπηρέτηση, εφόσον ο/η σύζυγος είναι εκπαιδευτικός, όπως συμβαίνει και στις περιπτώσεις, όπου ο/η σύζυγος υπηρετεί στα σώματα ασφαλείας ή στο δικαστικό σώμα. Είναι απαράδεκτο να υπηρετούν δύο σύζυγοι στο ίδιο Υπουργείο και να μην ισχύει η συνυπηρέτηση κατά προτεραιότητα.
ii.   Να διατηρηθεί στο 1 έτος ο χρόνος που υποχρεούται να μείνει στο σχολείο ο εκπαιδευτικός πριν το δικαίωμα μετάθεσης.
iii.   Να γίνει αναθεώρηση των μορίων δυσμενών συνθηκών που δίνει κάθε σχολείο. Η υπάρχουσα μοριοδότηση είναι παρωχημένη, δεν έχει επικαιροποιηθεί εδώ και δεκαετίες. Έχουν κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομοι που εκμηδενίζουν τις αποστάσεις και πολλά από τα χαρακτηρισμένα «δυσπρόσιτα» σχολεία δε δικαιολογούν πια το χαρακτηρισμό. Αντίθετα, υπάρχουν πολύ απομακρυσμένα σχολεία (κυρίως σε νησιά) που δίνουν λιγότερα μόρια από άλλα με ευκολότερη πρόσβαση. Να γίνει επομένως επαναπροσδιορισμός των μορίων, βάσει των εξής κριτηρίων:
a.   της απόστασης από την κοντινότερη πρωτεύουσα Νομού (όχι απαραίτητα του Νομού όπου ανήκει το σχολείο),
b.   της χρονοαπόστασης από την κοντινότερη πρωτεύουσα Νομού, υπολογισμένης βάσει των μέσων ορίων ταχύτητας που ισχύουν στην αντίστοιχη διαδρομή και
c.   της χρονοαπόστασης, σε περίπτωση νησιών, της πρωτεύουσας του νησιού από το κοντινότερο λιμάνι της ηπειρωτικής Ελλάδας, με συνυπολογισμό της απόστασης και χρονοαπόστασης του σχολείου από την πρωτεύουσα του νησιού.
2.   Αποσπάσεις
i.   Να προηγούνται στις αποσπάσεις:
a.   Οι έγκυες που ζητούν απόσπαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους ή στον τόπο εργασίας του συζύγου τους, διατηρώντας όμως το δικαίωμα να επιλέξουν ποιας θέσης τα μόρια να λαμβάνουν, του σχολείου της οργανικής τους θέσης ή της περιοχής απόσπασής τους.
b.   Αυτοί που ζητούν απόσπαση στον τόπο εργασίας του συζύγου τους (συνυπηρέτηση), και κατά προτεραιότητα εάν ο/η σύζυγος είναι μόνιμος/η εκπαιδευτικός, λαμβάνοντας όμως τα μόρια του σχολείου στο οποίο αποσπώνται ή, στην περίπτωση που αποσπώνται σε Γραφείο ή Διεύθυνση, τα μόρια του κοντινότερου σχολείου.
ii.   Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς της διατήρησης των μορίων της οργανικής θέσης, στην περίπτωση απόσπασης σε Γραφείο ή Διεύθυνση. Όλοι να λαμβάνουν τα μόρια του κοντινότερου στο Γραφείο ή τη Διεύθυνση σχολείου. Εξαίρεση: οι έγκυες, οι οποίες να έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν ποιας θέσης τα μόρια να λαμβάνουν.

Θεόδωρος Γκανάτσος
Φυσικός-Ραδιοηλεκτρολόγος
Υπ. Διδάκτωρ Α.Π.Θ.

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3792 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 12:23:47 μμ »
Καλο μηνα σε ολους


Το προβλημα με ολες αυτες τις προτασεις στη διαδουλευση ειναι οτι μεσα στο ιδιο κειμενο διαβαζω λογικες αποψεις που με βρισκουν συμφωνη κ μετα παραλογες  :P Πως λοιπον να παρω στα σοβαρα αυτον που τα προτεινει ??? ::)

Π.χ.teogan λες σε μια φαση να δουλευουν αναπληρωτες και οσοι ειναι μη επιτυχοντες ΑΣΕΠ κ να δινουν ΑΣΕΠ μεχρι κ οποτε κ ΑΝ περασουν ΑΣΕΠ!!! Ετσι θα μπλοκαρουν οι πινακες αναπληρωτων με στρατιες μη επιτυχοντων που θα βρισκονται πιο ψηλα στους πινακες απο ολους.Ασε που θα προκαλουσε προβλημα και στο 25% προυπηρεσια+ΑΣΕΠ. Θα πηγαιναν αναπληρωτες ολο οι ιδιοι κ οι ιδιοι.
Μετα γραφεις να δοθει προτεραιοτητα να διαλεγουν την θεση διορισμου στους ΑΣΕΠιτες του 60% .Μα ειναι δυνατον??! Ο αλλος εχει τρεξει χρονια στην Ελλαδα ενω εχει και ΑΣΕΠ και θα του πουν οτι θα διαλεξει την θεση του μετα απο αυτον που καθοταν στο σπιτι του???  :o >:(


Υ.Γ teogan σε ψηφισα αρνητικα

Αποσυνδεδεμένος foreman

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3793 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 12:41:46 μμ »
ένα μεγάλο μπράβο στον teogan...κείμενο με βάση,επιχειρηματολογία,αξιοκρατία και κύρος....ωραίες θέσεις διδάκτορα...
"Υπάρχουν δυο είδη ανθρώπων σ' αυτόν τον κόσμο, οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί απολαμβάνουν περισσότερο τις ώρες που είναι ξύπνιοι"...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160678
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 380
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.