*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...  (Αναγνώστηκε 32351 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 12:18:45 μμ »
Κάτι που αλίευσα στο alfavita!!!
Σας παραθέτω το link

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20071214b.php

καθώς και την επίμαχη παράγραφο που με "μαγνήτισε

"...Σκοπός της εφαρμογής του Προγράμματος Ολοήμερου στα Νηπιαγωγεία, είναι η αναβάθμιση της προσχολικής εκπαίδευσης και η ολοκληρωμένη προετοιμασία των νηπίων για τη μετάβαση στο δημοτικό σχολείο, η ενίσχυση της κρατικής μέριμνας με στόχο τη μείωση των μορφωτικών διακρίσεων και η διευκόλυνση των γονέων, κυρίως των εργαζόμενων.
Το Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και ορίζεται από τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών του Νηπιαγωγείου. Είναι ενιαίο πρόγραμμα, με συνέχεια και συνάφεια, δηλαδή, οι δραστηριότητες αρχίζουν στις 08:00 το πρωί, με την προσέλευση των παιδιών, με τη μία από τις δύο νηπιαγωγούς, και ολοκληρώνονται με την άλλη νηπιαγωγό, στις 15:45μμ. Οι δύο νηπιαγωγοί συνεργάζονται για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος (βραχυπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου), το οποίο περιλαμβάνει δραστηριότητες που προέρχονται από τα:
Προγράμματα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης: Γλώσσας, Μαθηματικών, Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας και Έκφρασης, Πληροφορικής."
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:09:13 »

Αποσυνδεδεμένος domna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 12:28:52 μμ »
!!! τι εννοεί το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ?
Πρόταση είναι ή τετελεσμένο γεγονός? Ποιοι θα διδάξουν?

Αποσυνδεδεμένος elf1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση- πε20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 01:31:38 μμ »
Δηλαδή τι σημαίνει αυτο!! προορίζεται να μπεί η πληροφορική και στα ολοήμερα νηπιαγωγεία;

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 14, 2007, 03:05:19 μμ »
'Ημαρτον ρε παιδιά, θέλατε να γίνεται δάσκαλοι τώρα θέλετε να γίνεται και νηπιαγωγοί? Δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος εδώ που πιστεύει ότι η πληροφορική στα νηπιαγωγεία πρέπει να διδάσκεται από πληροφορικούς? Θα τρελαθούμε εντελώς δηλαδή
Τι θα διδάξετε στο νηπιαγωγείο? αλγόριθμους δίκτυα ή βάσεις δεδομένων ???

!!! τι εννοεί το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ?
Πρόταση είναι ή τετελεσμένο γεγονός? Ποιοι θα διδάξουν?
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:09:13 »

Αποσυνδεδεμένος olg@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 15, 2007, 10:31:46 μμ »
Για ποιο λόγο να διδάσκεται η πληροφορική στα νηπιαγωγεία???? >:(
Έλεος πια! Ήδη στην α' και β΄δημοτικού είναι πολύ μικρα τα παιδια!  :-\
olg@

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 25, 2007, 09:05:34 μμ »
Συμφωνώ και εγώ ότι θα αργήσουν να βάλουν την Πληροφορική στα Δημοτικά και το να μαθαίνουν γλώσσες προγραμματισμού παιδιά 10χρονών είναι κάτι το άχρηστο, οπότε η λύση δεν πρέπει να περιστρέφεται γύρω από αυτό. Έχω να προτείνω μία άλλη λύση για το πρόβλημά μας η οποία θεωρώ ότι είναι η πιο δίκαιη. Όταν πρωτoμπήκε η Πληροφορική στην Εκπαίδευση ήταν λογικό να μην υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός εκπαιδευτικών και καλά έκαναν τότε τα σεμινάρια σε διάφορες ειδικότητες όπως Μαθηματικούς, Φυσικούς κτλ. Τώρα όμως θεωρώ άδικο να βγαίνουν θέσεις για αυτούς τους κλάδους και εμείς να έχουμε κολλήσει! Προτείνω λοιπόν το εξής: όταν βγαίνουν θέσεις για αυτές τις ειδικότητες(Μαθηματικούς, Χημικούς, Φυσικούς κτλ) μέρος τους να καλύπτεται από τους ήδη διορισμένους οι οποίοι διδάσκουν το μάθημα της Πληροφορικής και φυσικά με κάποιες προϋποθέσεις έτσι ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζουν την πόλη στην οποία διδάσκουν. Π.χ. ανοίγει μία θέση Μαθηματικού στη Θες/κη. Στη θέση αυτή μπαίνει ένας Μαθηματικός ο οποίος διδάσκει Πληροφορική στην Θεσσαλονίκη και έτσι αδειάζει μία θέση Πληροφορικής! Και εμείς κερδισμένοι κατά μία θέση και ο διορισμένος Μαθηματικός παραμένει στη πόλη του και κάνει και το μάθημα για το οποίο σπούδασε άρα το ξέρει πολύ καλύτερα από την Πληροφορική. Ξέρετε πόσα παιδιά έχω ακούσει να λένε ότι ξέρουν περισσότερα πράγματα από τον καθηγητή τους??? Είναι λογικό αφού οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν επαρκείς γνώσεις επί του αντικειμένου μας. Έτσι γίνεται και πιο σωστά η εκπαίδευση. Όσον αφορά για το ποιος από όλους τους Μαθηματικούς της Θεσ/κης θα αλλάξει θέση στο παράδειγμά μου αυτό μπορεί να γίνει με διάφορα κριτήρια όπως αυτός που ήταν χαμηλότερα στον πίνακα, ή αυτός που ανέλαβε το μάθημα πιο πρόσφατα. Μπορεί να είναι κάτι το δύσκολο αλλά το πιο δίκαιο.
Διαφορετικά πολύ φοβάμαι ότι θα πρέπει να περιμένουμε καμιά 10ετία και βάλε για να αρχίσουν οι συντάξεις των Πληροφορικάριων και να γίνει ότι έγινε τα τελευταία χρόνια με τους δασκάλους...

όπως πάντα την βρήκατε την λύση βλέπω. Επειδή ίσως ορισμένοι απο εδώ είναι αρκετά νέοι και δεν γνώριζαν πως έχει η κατάσταση να εξηγήσω:
1. οι Μαθηματικοί, Φυσικοί κλπ δεν μπήκαν ποτέ σε κάποια θέση αφαιρώντας τη θέση αυτή απο κάποιον πληροφορικό. Πάντοτε προηγούνταν οι απόφοιτοι πληροφορικής και ακουλουθούσαν οι υπόλοιποι αν δεν υπήρχε επαρκής αριθμός πληροφορικών.
2. οι σχολές πληροφορικής ήταν λίγες και για τον λόγο αυτό υπήρξε το συγκεκριμένο πρόβλημα. Τι έπρεπε να γίνει, να αφήσουμε τα παιδιά χωρίς καθηγητές?
3. όταν άρχισε ο αριθμός των πληροφορικών να γίνεται μεγάλος και ικανός ώστε να ανταποκριθεί στην ζήτηση τότε έγινε.......κάτι σαν επέλαση θα το χαρακτήριζα. Πληροφορικοί έστειλαν "σπίτι" τους ανθρώπους μεγάλης ηλικίας που είχαν πάει σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας ως αναπληρωτές. Μάλιστα ο "διωγμός" αυτός δεν παρατηρούνταν μόνο στα σχολεία της Βθμιας εκπαίδευσης άλλα επεκτάθηκε σε Ι.Ε.Κ, σε επιτηρήσεις ECDL κλπ. Τόσο μίσος δεν το είχα ξανασυναντήσει μεταξύ συναδέλφων.

Για τους λόγους αυτούς θα έλεγα ότι τώρα που οι πληροφορικοί είναι "εγκλωβισμένοι", έχουν αρχίσει να ξαναφωνάζουν..... τώρα όμως δεν έχουν ποιόν να διώξουν. Οι διορισμένοι συνάδελφοι τους (πληροφορικοί) θα βγούν σε σύνταξη στην καλύτερη περίπτωση σε 20+ χρόνια (ο κύριος όγκος μπήκε τις χρονιές 1998 και μετά).

Φυσικά και δεν έχω κάτι με τους συμπαθείς πληροφορικούς άλλα τα γράφω αυτά ως εμπειρία που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας λόγω του θέματος που συζητάτε...

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 25, 2007, 09:48:24 μμ »
Πληροφορικοί έστειλαν "σπίτι" τους ανθρώπους μεγάλης ηλικίας που είχαν πάει σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας ως αναπληρωτές.

οκ, και τα παιδιά τι φταίνε? επειδή αυτοί γύρισαν όλη την Ελλάδα έμαθαν και πληροφορική? ίσως να μπορούσαν να διοριστούν ως καθηγητές τουριστικών επαγγελμάτων αφού γύρισαν όλη την Ελλάδα αλλά σαν πληροφορικής λίγο δύσκολο.
Και δεν κατάλαβα τι εννοείς ότι έπρεπε να μετράει η προυπηρεσία και όχι το πτυχίο? Θα τρελαθούμε εντελώς δηλαδή

Παράθεση
Μάλιστα ο "διωγμός" αυτός δεν παρατηρούνταν μόνο στα σχολεία της Βθμιας εκπαίδευσης άλλα επεκτάθηκε σε Ι.Ε.Κ, σε επιτηρήσεις ECDL κλπ. Τόσο μίσος δεν το είχα ξανασυναντήσει μεταξύ συναδέλφων.

Για πες μας πως τους έδιωξαν δηλαδή ? τους απείλησαν , τους εκβίασαν χρησιμοποίησαν σωματική βία πως ακριβώς τους έδιωξαν?

Παράθεση
Για τους λόγους αυτούς θα έλεγα ότι τώρα που οι πληροφορικοί είναι "εγκλωβισμένοι", έχουν αρχίσει να ξαναφωνάζουν..... τώρα όμως δεν έχουν ποιόν να διώξουν. Οι διορισμένοι συνάδελφοι τους (πληροφορικοί) θα βγούν σε σύνταξη στην καλύτερη περίπτωση σε 20+ χρόνια (ο κύριος όγκος μπήκε τις χρονιές 1998 και μετά).

Φυσικά και δεν έχω κάτι με τους συμπαθείς πληροφορικούς άλλα τα γράφω αυτά ως εμπειρία που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας λόγω του θέματος που συζητάτε...

Δεν έχεις τίποτα? εσένα γελάνε και τα μουστάκια σου που έχουν φρακάρει οι πληροφορικοί και δεν διορίζονται.

Άρα το συμπέρασμα ποιο είναι από όσα είπες? ότι την πληροφορική δεν πρέπει να τη διδάσκουν πληροφορικοί αλλά όπως πολύ ωραία το είπες άμθρωποι μεγάλης ηλικίας που είχαν πάει σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Παμέ γερά εξώ οι νέοι από τα σχολεία μέσα τα ΚΑΠΗ

ε ρε τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 26, 2007, 12:01:38 πμ »
ας σου απαντήσω σε κάθε ένα ξεχωριστά:

1ον) όταν κάποιος κάνει πληροφορική 6 χρόνια, το υπουργείο τον κρίνει ικανό δεν μπορεί ο απόφοιτος που μόλις έχει τελειώσει το πανεπιστήμιο να τον κρίνει ανίκανο ξαφνικά. Αναφέρεις ότι "να μπορούσαν να διοριστούν ως καθηγητές τουριστικών επαγγελμάτων αφού γύρισαν όλη την Ελλάδα αλλά σαν πληροφορικής λίγο δύσκολο" άλλα ξεχνάς ότι μιλάς για ανθρώπους που κάθε χρόνο ήταν διορισμένοι ως πληροφορικοί

2ον) τους έκοψαν όλως τυχαίως τις επιτηρήσεις, απείλησαν διευθυντές ΙΕΚ ότι θα φτάσουν πολύ μακριά αν διορίσουν μαθηματικό κλπ.

3ον) εγώ δεν είμαι πληροφορικός και λίγο με ενδιαφέρει αν έχουν φρακάρει ή έχουν πάθει κάτι άλλο. Επίσης να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι δεν έχω μουστάκια...άρα δεν είναι δυνατόν να γελάνε.


τέλος, τα συμπεράσματα τα βγάζεις εσύ, όχι εγώ. Εγώ είμαι τις γνώμης ότι οι εκπαιδευτικοί δεν χωρίζονται σε νέους και ΚΑΠΗ όπως αναφέρεις άλλα σε καλούς και κακούς.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 31, 2007, 01:43:55 μμ »
//άσχετο με τα προηγούμενα

"ολοκληρώθηκε τελικά η διαδικασία κατακύρωσης των προσφορών για την προμήθεια 10,000 και πλέον ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία"

http://www.e-selides.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1781

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 31, 2007, 02:26:18 μμ »
Για ποιο λόγο να διδάσκεται η πληροφορική στα νηπιαγωγεία???? >:(
Έλεος πια! Ήδη στην α' και β΄δημοτικού είναι πολύ μικρα τα παιδια!  :-\
http://www.tpe.gr/2007/11/blog-post_29.html
Νέες τεχνολογίες όχι μόνο στα νηπιαγωγεία αλλά και στα σπίτια  ;D

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #80 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 10:29:41 μμ »
τελικα εμαθε κανεις τιποτε νεοτερο για το αν θα μπει η πληροφορικη στα δημοτικα; εχουν τοσο καιρο που το λενε και ηδη υπαρχουν εργαστηρια απο τα ολοημερα

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #81 στις: Ιανουάριος 04, 2008, 03:08:39 πμ »
τελικα εμαθε κανεις τιποτε νεοτερο για το αν θα μπει η πληροφορικη στα δημοτικα; εχουν τοσο καιρο που το λενε και ηδη υπαρχουν εργαστηρια απο τα ολοημερα
Άποψή μου είναι ότι "ψήνεται το θέμα". Το ερώτημα είναι σε πόσους βαθμούς  ;D
Πολλά ακούγονται και πολλά λέγονται.
Να σαι σίγουρος ότι αν γίνει κάτι καλό, θα το φωνάζουμε όλοι εδω μέσα.
Όλοι την ίδια αγωνία έχουμε και όλοι με αυτή την ελπίδα αγωνιζόμαστε, γιατί διαφορετικά... θα χρειαστεί πολύς κόπος μέχρι να φτάσουμε στο συγκεκριμένο στόχο...

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2553
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #82 στις: Ιανουάριος 04, 2008, 01:53:41 μμ »
Να σαι σίγουρος ότι αν γίνει κάτι καλό, θα το φωνάζουμε όλοι εδω μέσα.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... ;). Να δούμε πότε θα φωνάξουμε όμως!  :-\
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος malamo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία...
« Απάντηση #83 στις: Ιανουάριος 17, 2008, 01:02:14 πμ »
EPITELOUS, TI ALLO THELOUN OI KATHIGITES GENIIKIS PAIDEIAS , STO TELOS  THA MAS APAFTOSOUN KIOLAS.
MEXRI TO 2004 EIXAN DIORISTI STIN PLIROFORIKI, MATHIMATIKOFISIKOFILOLOGOGYMNASTES KATA XILIADES, ANTI NA MPOUN TA PRAGMATA SE MIA TAKSI , NA PANE SE ORGANIKA KENA TON KLADON TOUS KAI NA DIORISTOUN PE 19 KAI 20, FONAZOUN KAI APO PANO.

AKOUSTE LOIPON KYRIOI, ARKETA ANEXTIKAME TIS PROKLITIKES TAKTIKES SAS, MIA ZOI DIORIZESTE KATA PROTEREOTITA KAI ME DIAFORA TRIK PANTA IPARXOUN THESEIS GIA ESAS, EMAS TOUS TEXNOLOGOUS KAI TIN PLIROFORIKI MAS EXOUN GRAMMENOUS , ASEP ; APO TO 2005 KAI EXEI O THEOS, EPITELOUS AS PAPSEI TO YPEPTH NA KANEI TA XATIRAKIA TIS OLME KAI NA DIORIZEI MONO GENIKIS PAIDIAS, PIKSAME PIA, KATARGOUME TA TEE KAI KANOUME EPAL MEIONOUME TA TEXNOLOGIKA MATHIMATA KAI TA ERGASTIRIA GIA NA AFKSISOUME TA MATHIMATIKA KAI TA NEA ELLINIKA, ETSI TOUS DIETAKSE I OLME, TA PAIDIA EINAI AMORFOTA STO LYKEIO AFKSISTE TA MATHIMATA GENIKIS PAIDEIAS STA TEXNIKA SXOLEIA , ETSI DIETAKSE I OLME, TOSA XRONIA STO DIMOTIKO KAI STO GIMNASIO TI KANANE , TA KSINANE ; , SE MIA XRONIA TIS A EPAL THA LITHEI TO PROVLIMA AMORFOSIAS TON PAIDION, ALLA POS THA DIORISOUME MATHIMATIKOFILOLOGOUS, ETSI THELEI H OLME, LOIPON TON KAKO TOUS TON KAIRO DEN KSEREI MONO H OLME , ARKETA , TIN OLME KAI TON AKSIOTIMO ko RAMMA AKOUGE I MARIETTA KAI O KALOS KAI PIGANE ROUFIXTI KAI OI DYO, AN O EVRIPIDIS DEN AKOUSEI TIN PRAGMATIKOTITA THA PAEI NIXTA , KAI OXI TIPOTE ALLO DEN FTAIEI KAI O FOUKARAS O LYKOURENTZOS NA PAEI KAI AFTOS YPER PISTEOS , K STYLIANIDI ELEOS , TO YPOURGEIO EXEI ORIMA PROVLIMATA KAI AN DEN KOITAKSETE TA PRAGMATA OPOS PREPEI KAI AKOUTE MONO TOUS EFSEVEIS POTHOUS OLMETZIDON KLP THA EKSAEROTHITE NIXTA KAI EINAI KRIMA.

MONIMOS ANAPLIROTIS PE19 ME 36 MINES PROIPIRESIA XORIS SELETE.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 355
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.