Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - g.t

Σελίδες: 123 ... 133
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Σήμερα στις 09:15:55 μμ »
Υπάρχουν καθόλου προβλέψεις για τον κλάδο μας ειδική και γενική ;

νιωθω την αγωνία σας, αλλα θεωρω οτι χωρις νουμερα κατανομης διορισμων, εκτιμησεις για το που θα φτασουν οι πινακες δεν μπορουν να γινουν.
Οταν βγει η κατανομη και σε συνδυασμο με μία επικληση ωστε να επανεμφανιστει εκεινη η εμπνευσμενη ψυχη και γνωστης των ζητηματων των πε02 (mts.ag) που εχει μηνες να φανει, ολο και καποια εκτιμηση θα μπορεσει να γινει.
Ως προς την προβλεψη για κατανομη στους φιλολογους δε νομιζω οτι ειναι εφικτο να γινει, πλην του μονου δεδομενου που υπαρχει αυτη τη στιγμη και ειναι τα κενα της εγκυκλιου των μεταταξεων. Αυτο ειναι το ταβανι. Περυσι δοθηκε για διορισμο το 75% περιπου του αντιστοιχου αριθμου των κενων που ειχαν ανακοινωθει για μεταταξεις.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Σήμερα στις 08:56:45 μμ »
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η περιοχή μεταθεσης που αναφέρομαι έχει πολλές ώρες έλλειμμα. Απλά βλέπω κίνηση από αναπληρωτή με πλάγιο τρόπο και σκέφτομαι μήπως δε δώσουν αποσπάσεις για να μείνει το κενό. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό..
κοιτα, για να ειναι σιγουρος καποιος για το τι παιζει με τα ελλειμματα/πλεονασματα που δοθηκαν για αποσπασεις σε ενα πυσδε πχ 60 σχολειων  θα πρεπει  να γνωριζει την εικονα ελλειμμ ή πλεονασματος σε καθε ενα απο αυτα.
Απ την αλλη για να γινει πραξη το σκηνικο που λες θα πρεπει να συνωμοτησουν τα 5 μελη πυσδε, εκ των οποιων τα 2 ειναι αιρετα μελη, ωστε να δηλωσουν μηδενικο ελλειμμα ωστε στη συνεχεια να δοθει παρακατω το κενο για αναπληρωτη και το οποιο σε καμία περιπτωησ δεν ειναι εξασφαλισμενο οτι θα συνεχισει να υπαρχει εφοσον μεχρι να δοθουν τα κενα για αναπληρωση θαχουν μεσολαβησει οι εσωτερικες λειτουργικες μεταβολες (διαθεσεις για συμπληρωση ωραριου, αποσπασεις εντος πυσδε, τοποθετησεις νεοδιοριστων).
Χρησιμη θα ηταν μια ερωτηση στους αιρετους του πυσδε για το αν δοθηκαν κενα στη συγκεκριμενη ειδικοτητα και πως ηταν κατανεμημενα αυτα δηλ σε ποια σχολεια

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Σήμερα στις 02:28:29 μμ »
Αν δεν πάρει κάποιος απόσπαση σε μια περιοχή, μπορεί στην περιοχη,να πάει αναπληρωτής;
Αν εννοεις τυπικο κωλυμα, θα σου λεγα οτι δεν υπαρχει τετοιο κωλυμα.
Πιο συγκεκριμενα, σημερα στο πυσδε της περιοχης μου συνεδριαζουν για να καταρτισουν πινακα λειτουργικων κενων που θα στειλουν στην περιφερεια και κεινη στο υπουργειο προκειμενου να γινουν οι αποσπασεις σε πυσδε εντος των επόμενων ημερων. Επισης, απ οσα γνωριζω και ενα γειτονικο πυσδε συνεδριαζει σημερα για τον ιδιο λογο. Και επελεξαν να συνεδριασουν σημερα για να εχουν οσο γινεται ακριβεστερη εικονα α] για τις αιτησεις μακροχρονιων αδειων [δηλωση μεχρι 31/5] και β] επικαιροποιηση των ονοματων που πηραν αποσπαση σε φορεις [οσες εχουν ανακοινωθει μεχρι και σημερα].
Ένα σχετικο παραδειγμα*  που  θα μπορουσε να συμβει ειναι το εξης:
Σημερα σε ενα πυσδε Α στον κλαδο Χ υπαρχει τελικο ελλειμμα μονο 11 ωρων και ως εκ τουτου δε δηλωνεται κενο για αποσπαση. Επισης δυο εκπκοι με 20 ω ωραριο  του κλαδου Χ που ανηκουν  στο πυσδε Β  αιτουνται  αποσπαση για το πυσδε Α. Γινονται οι αποσπασεις σε 2 βδομαδες και απο το πυσδε Α φευγει προς ενα πυσδε Γ ένας εκπκος κλαδου Χ με 21 ωρες ωραριο, ενω απο το πυσδε Β δινεται αποσπαση προς το πυσδε Α μονο στον ενα εκπαιδευτικο διοτι το κυσδε εβλεπε μηδενικο ελλειμμα στο πυσδε Α.
Η επικαιροποιηση της εικονας δειχνει οτι στο πυσδε Α υπαρχει τωρα  ελλειμμα 12 ωρων δηλ 1 κενο για αποσσπαση, το οποιο ομως δε θα μπορει να το διεκδικησει ο εκπκος του πυσδε Β  αν δε γινει Β φαση αποσπασεων οπως συνηθως συμβαινει τα τελευταια χρόνια [και οταν λεω Β φαση εννοω να ζητηθει επικαιροποίηση λειτουργικων απο ολα τα πυσδε μετά απο την ολοκληρωση της Α φασης σε πυσδε και φορεις]. Στην περιπτωση αυτη δηλ της παραλειψης Β φασης, τα κενα αυτα θα δοθουν, χοντρικά**, για προσληψη αναπληρωτων (εαν βεβαια δεν καλυφθουν τον αυγουστο αυτα τα κενα απο τις εσωτερικες λειτουργικες μεταβολες, οπως ειναι οι διαθεσεις για συμπληρ ωραριου, οι αποσπασεις εντος πυσδε ή οι τοποθετησεις των νεοδιοριστων) κι ενω υπηρχαν μονιμοι που επιθυμουσαν απόσπαση σε αυτην την περιοχη.

* Αλλο σχετικο παραδειγμα θα μπορουσε να ειναι:

Σημερα στo πυσδε Α στον κλαδο Χ υπαρχει μηδενικο έλλειμμα. Επισης δυο εκπκοι του κλαδου  Χ που ανηκουν  στο πυσδε Β  αιτουνται  αποσπαση για το πυσδε Α. Γινονται οι αποσπασεις σε 2 βδομαδες και δεν δινεται απόσπαση στους εκπαιδευτικους του Β διοτι το κυσδε εβλεπε μηδενικο ελλειμμα στο πυσδε Α.
Ομως υπαρχει περιπτωση τις επομενες ημερες να παρουν επκοι του κλαδου Χ απ το πυσδε Α απόσπαση σε φορεις και ως εκ τουτου να δημιουργηθουν ελλειμματα τα οποια θα καλυφτουν απο αναπληρωτες , εφοσον δε γινει Β φαση

** και λεω χοντρικα αφενος  γιατι υπαρχει διαφορά  μεταξυ της δηλωσης κενων για αποσπαση και της δηλωσης κενων για προσληψεις αναπληρωτων.
Αν ας πουμε σε ενα πυσδε [με μια περιοχη μεταθεσης] υπαρχει ελλειμμα πχ 1 ωρας/σχολειο σε 20 σχολεια του πυσδε τοτε θα δινονταν 1 κενο για αποσπαση, αλλα δε θα δινονταν κενο για αναπληρωτη αφου υπαρχει περιορισμος στα σχολεια που μπορει να διδαξει ενας εκπαιδευτικος [μεχρι 5 ομορες σχολ μοναδες] και στην περιπτωση αυτη οι 20 διασπαρτες ωρες θα καλυπτονταν με υπερωριες μονιμων
και αφετερου οι εσωτερικες λειτουργικες υπηρεσ μεταβολες του αυγουστου.


4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Ιούνιος 02, 2024, 02:45:38 μμ »
Ομως ακομα και αυτο που εφαρμοζει η συντριπτικη πλειοψηφια των δδε για τον υπολογισμο κενων για αποσπασεις δηλ η διαιρεση του συνολικου ελλειμματος ωρων σε ολα τα σχολεια του πυσδε/ειδικοτητα με το 20 δεν ειναι γραμμενο σε καμία απολυτως νομοθεσια και απλα εφαρμοζουν διασταλτικα την σχετικη εγκυκλιο των μεταθεσεων. Οποτε αν τυχον βρεθει ενα πεφωτισμενο και ευελικτο στις αριθμητικες σκεψεις πυσδε (προσωπικα εχω ακουσει να συμβαινει σε καποια) υπαρχει περιπτωση να σκεφτει δικαια/ρεαλιστικα και να βαλει ως διαιρετη τον πραγματικο Μ.Ο των ωραριων των οργανικα ανηκοντων της σσυγκεκριμενης δδε, με τελικο αποτελεσμα την αυξηση των καταγεγραμμενων κενων για αποσπασεις κατα 10% περιπου

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Ιούνιος 02, 2024, 02:14:33 μμ »
Τα κενά που δίνονται για αποσπάσεις τώρα είναι άθροισμα όλων των κενών ωρών πχ 85 ώρες συνολικά στον νομό; ή πακέτα πχ των 12 ωρών ; Ρωτάω γιατί στη πρώτη περίπτωση κενά λίγων ωρών σε πολλά σχολεία καλύπτονται ενώ στη δεύτερη οχι
δεν υπαρχουν πακετα των 12 ωρων ουτε στον υπολογισμο κενου για οργανικη τοποθετηση ενος εκπαιδευτικου σε σχολειο, ουτε για τον υπολογισμο οργανικου κενου για μεταθεση/διορισμο. Για να δοθει κενο  απαιτουνται 20 ωρες σε ενα σχολειο ωστε να δοθει κενο για οργανικη τοποθετηση ή σε μια ομαδα σχολειων για να δοθει κενο για μεταθεση/διορισμο ή 20 ωρες σε ολοκληρο το πυσδε για κενο αποσπασης . Απλα αν σε ενα σχολειο ή σε μια ομαδα σχολειων μιας περιοχης μεταθεσης υπαρχει ελλειιμμα μονο 12 ωρων και τιποτε αλλο, τοτε οντως αρκουν αυτες οι 12 ωρες για να καταγραφει  κενο σε ενα σχολειο ή σε μια ομαδα σχολειων μιας περιοχης μεταθεσης αντιστοιχα (πακετα 12 ωρων θα σημαινε οτι 24 ωρες δημιουργουν 2 κενα, ενω η αληθεια ειναι οτι δημιουργουν μονο  1 κενο, εξαιτιας των 20 ωρων και το υπολοιπο των 4 ωρων δεν αρκει για να δημιουργησει και 2ο κενο)
Επισης για την καταγραφη κενου για αποσπαση ομοιως αρκει να υπαρχουν  20 ωρες (ή τουλαχιστον 12) στα σχολεια  ολου του ΠΥΣΔΕ δηλ αν υπαρχει ελλειμμα 1 ωρας/σχολειο σε 20 (ή τουλαχιστον 12) σχολεια σε ενα πυσδε, θα δοθει 1 κενο για αποσπαση.
Αρα καλα τα λες οτι "Τα κενά που δίνονται για αποσπάσεις τώρα είναι άθροισμα όλων των κενών ωρών πχ 85 ώρες συνολικά στον νομό"

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 08:07:38 μμ »
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων όπως αναφερεται στο πδ 50/96.
Υποθετουμε  ότι σε ένα σχολειο υπαρχουν δυο  πε04 εκ των οποιων ο ενας συμπληρωνει με ωρες Α αναθεσης και ο τελευταιος τοποθετηθεις πε04 (Χ) για να συμπληρωσει το ωραριο του θα χρειαστει να παρει καποιες ωρες Α και λιγες ωρες Β αναθεσης.
 Στον πινακα του συγκεκριμ σχολειου το πυσδε θα καταγραψει  μηδενικα  στη γραμμη ωρων μαθηματων πε04, αφου υποθετουμε οτι ολοι οι πε04 του σχολειου συμπληρωνουν ωραριο.
Μεχρι εδω δηλ το πυσδε θα «ακουσει» αυτά που λεει το φεκ β 2737/2020
«Με τα μαθήματα πρώτης (Α’) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β’) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο».
Στη συνεχεια θα ζητηθουν απο τους επκους δηλωσεις προτιμησης σχολειων για συμπληρ ωραριου. Εστω οτι ο Χ  του σχολειου που προαναφερθηκε, εχει καταθεσει αιτηση επεξηγωντας σε αυτη ρητα ότι δεν επιθυμει να συμπληρωσει το ωραριο του στην οργανική του με μαθηματα Β αναθεσης . Το πυσδε αρχικα δε θα ασχοληθει με την αίτηση του Χ, διοτι στο σχολειο του δεν υφισταται πλεονασμα ωρων δηλ δεν υπαρχει λειτουργ υπεραριθμια και ως εκ τουτου δεν εχει το δικαιωμα (ο Χ) να διεκδικησει διαθεση σε άλλο σχολειο και θα ασχοληθει (το ΥΣ) με τη διαδικασια τοποθετησης των  λειτουργικα υπεραριθμων και μετα με την τοποθετηση των διαθεσιτων κλπ (βλ για τα παραπανω 137644/ε1).
Αρα μεχρι εδώ, το πυσδε εχει τυπικο κωλυμα  να μετακινησει σε αλλο σχολειο τον  Χ  γιατι  προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου οι πε04 που δε συμπληρωνουν ωραριο στο σχολειο τους και στη συνεχεια οι διαθεσιτες και οι οποιοι θα εκαναν ενσταση που θα την κερδιζαν αν τυχον τους επαιρνε τις ωρες ο Χ  που δε θα ηταν λειτ υπεραριθμος.
Μετα το τελος των τοποθετησεων όμως, εαν και εφοσον υπαρχουν διαθεσιμες ωρες στα σχολεια που δήλωσε ο Χ  και ταυτοχρονα υπαρχει και διαθεσιμος [με ασυμπληρωτο ωραριο] πε04 που εχει ως Α αναθεση τα μαθηματα που δεν επιθυμουσε ο Χ και παραλληλα ειχε  δηλωσει κιολας το σχολειο του χ , τοτε θα γινουν οι αλλαγες.
Στην περιπτωση αυτή εφαρμοζεται διασταλτικα το αρ 29 του 4521.
Η συζητηση για τα φεκ στην δευτεροβαθμια είναι μια ατερμονη, μεχρι στιγμης, συζητηση και ειδικοτερα για τους πε04,  των οποιων  η νομοθεσια που αφορα στις υπηρεσιακες μεταβολες τους είναι σαν το "αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου".
Μονο ενας νεοδιοριστος λοιπον που υπηρετει την πρωτη του χρονιά στα σχολεια, θα ηταν ευλογο  να ζηταει φεκ για κάθε ζητημα που αφορα στη λειτουργια των σχολειων γιατι αυτος δε γνωριζει την κατασταση που επικρατει δηλ ότι τα θεματα της εκπαιδευσης ρυθμιζονται από πολύ λιγα φεκ και παρα πολλες εγκυκλιους ή απλα εγγραφα προισταμενων διευθυνσεων του υπαιθα.
Ας πουμε δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα κεντρικα ζητήματα όπως πχ
δεν υπαρχει φεκ  (ουτε καν εγκυκλιος/εγγραφο) που να λεει ότι δυναται ένα πυσδε να δινει οργανικα κενα στη φαση των βελτιωσεων υπολογιζοντας ενιαία τις ωρες των πε04 , αλλα  παρολα αυτά γινεται σε καποια  πυσδε.
Δεν υπαρχει φεκ (παρα μονο μια εγκυκλιος) που να λεει ότι στα εναπομειναντα μπορει να παρει οργανικο κενο ενας πε04 με μαθηματα Α+Β αναθεσης
ή ας πουμε δεν υπαρχει σε φεκ (παρα μονο σε εγκυκλιο) το ότι οργανικο κενο δημιουργειται με τουλαχιστον 12 ωρες Α αναθεσης και παρολα αυτά τα προαναφερομενα εφαρμοζονται στην πραξη.
Επισης δεν υπαρχουν σε φεκ αρκετα από τα ζητηματα που περιεχονται στην εγκυκλιο των μεταθεσεων όπως πχ το
Α. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται επίσης και στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος διετέλεσε αθροιστικά για δύο χρόνια δημότης διαφόρων δήμων της περιοχής στην οποία ζητείται η μετάθεση
β. Αν διατεθεις για τις αναγκες υπηρεσιας σε άλλο σχολειο θα παρεις τα μορια οργανικης εάν αυτά είναι περισσοτερα από τα μορια του σχολειου διαθεσης
Ή ας πουμε δεν υπαρχει φεκ (παρα μια εγκυκλιος) που να λεει ότι κενο για μεταθεση ή διορισμο δινεται όταν υαπρχουν 20 ωρες ελλειμματος σε μαθηματα Α αναθεσης.
Και αφου δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα από κεντρικα ζητηματα,  όπως καποια απο τα προαναφερομενα, θ περιμενε κανεις ως φυσικο επομενο να υπαρχει σε φεκ η δυνατοτητα διαθεσης σε άλλο σχολειο ενός εκπκου όταν αυτος δε  θελει να διδαξει μαθηματα β αναθεσης?

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 12:00:06 μμ »
Ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου για τη συνεδρίαση στις 30/05/2024 και την εκπαιδευτική επικαιρότητα (αποσπάσεις, μόνιμοι διορισμοί)

εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ (Πέμπτη 30/05/2024) και την εκπαιδευτική επικαιρότητα (αποσπάσεις, διορισμοί)

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το ΚΥΣΔΕ συνεδρίασε την Πέμπτη 30 Μαΐου. Παρατίθενται τα θέματα και οι σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου:

-        Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ στο Γυμνάσιο “Αρμενικός Κυανούς Σταυρός”

Εξετάστηκαν οχτώ αιτήσεις εκπαιδευτικών ΔΕ (2 ΠΕ02, 1 ΠΕ03, 1 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ05, 1 ΠΕ06, 1 ΠΕ11, 1 ΠΕ86), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6, παρ. 14 του Ν. 1674/1986.

Το Συμβούλιο ομόφωνα γνωμοδότησε θετικά, υιοθετώντας τη θετική εισήγηση του σχολείου για όλες τις αιτήσεις.
-        Διακοπή απόσπασης εκπαιδευτικού ΔΕ από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ

Εξετάστηκε μία (1) αίτηση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02 για λόγους υγείας.
Το Συμβούλιο απεφάνθη αρνητικά κατά πλειοψηφία με αιτιολόγηση την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου κατά την περίοδο των εξετάσεων, αλλά και το γεγονός ότι δεν υπολείπεται μεγάλο διάστημα μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Οι αιρετοί διαφοροποιηθήκαμε.

-        Ενστάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ επί μη αποδέσμευσής τους από τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα για μετάταξη ή/και απόσπαση μέσω Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας στα πλαίσια του Α΄ κύκλου κινητικότητας 2024
Εξετάστηκαν δώδεκα (12) αιτήσεις,  οι εννέα (9) αφορούσαν μετάταξη και οι τρεις (3) απόσπαση.
Το ΚΥΣΔΕ γνωμοδότησε θετικά για όλες.

Οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών αφορούσαν την πράξη του ΚΥΣΔΕ αρ. 11/13-05-2024 στην οποία βασίστηκε η αρ.49598/Ε2/15-05-2024 Υπουργική Απόφαση, σχετικά με τη μη έγκριση αποδέσμευσής τους για μετάταξη ή/και απόσπαση στα πλαίσια του Α’ κύκλου κινητικότητας 2024, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.6, αρ. 3 του Ν.4440/2016 (ΦΕΚ224Α’) σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ.7, αρ.5 του Ν.1824/1988 (ΦΕΚ296Α’).

Υπάρχει μια γενικότερη δυσφορία και αναστάτωση των εκπαιδευτικών που ενώ αποδεσμεύτηκαν από το ΚΥΣΔΕ και εκδόθηκε η σχετική Υπουργική Απόφαση, κάποιοι φορείς υποδοχής, κατόπιν ελέγχου νομιμότητας, τους απέρριψαν για τον λόγο της μη μονιμοποίησης. Με αφορμή την εξέταση των ενστάσεων, το θέμα συζητήθηκε και εκφράστηκε ο προβληματισμός για τους λόγους απόρριψης από τους φορείς. Το ΚΥΣΔΕ πάντως ορθά έπραξε και αποδέσμευσε 239 εκπαιδευτικούς σε πρώτη φάση (προσωπικά ψήφισα υπέρ της αποδέσμευσης του συνόλου των αιτούντων) και τους ενιστάμενους σε δεύτερη φάση.

Να τονίσω, για μια φορά ακόμα, ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν κλείσει διετία από τον διορισμό τους (νεοδιόριστοι του 2020 και του 2021) θα έπρεπε να έχουν μονιμοποιηθεί στους προβλεπόμενους χρόνους και όχι να βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε καθεστώς ομηρίας. Δεν είναι δική τους υπαιτιότητα η μη μονιμοποίησή τους. Είναι κύρια και αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης της εκπαίδευσης σε κάθε επίπεδο και του «επιτελικού» κράτους.

-        Ενστάσεις αναφορικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις
Το θέμα αναβλήθηκε για επόμενη συνεδρίαση.

-        Ένταξη εκπαιδευτικού ΔΕ κλάδου ΤΕ16 σε ειδική κατηγορία κατά τη διαδικασία των αποσπάσεων

Το Συμβούλιο με ομοφωνία γνωμοδότησε θετικά.

-        Αποδέσμευση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μετάταξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Εξετάστηκαν δεκαέξι (16) αιτήσεις και πιο συγκεκριμένα: 1 ΠΕ05, 1 ΠΕ06, 1 ΠΕ07 στον αντίστοιχο κλάδο, 1 ΠΕ03 σε κλάδο ΠΕ08, 1 ΠΕ87.09 και 1 ΠΕ05 σε κλάδο ΠΕ70, 5 ΠΕ79.01 και 4 ΠΕ86 στον αντίστοιχο κλάδο και 1 ΠΕ83 σε κλάδο ΠΕ86.

Το Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά για όλες εκτός από μία, λόγω μη υπηρέτησης της υποχρεωτικής διετίας από τον διορισμό. Οι αιρετοί θέσαμε τις επιφυλάξεις μας και τη δυνατότητα κινητικότητας με την υπηρέτηση του ενός έτους.


-        Αποδεσμεύσεις εκπαιδευτικών ΔΕ για μετάταξη σε κλάδους ΕΕΠ της Ειδικής Αγωγής

Εξετάστηκαν οχτώ αιτήσεις μετάταξης, εκ των οποίων:

1 από ΠΕ02 σε ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων σε περιοχή της Δ/θμιας Εκπ/σης,

1 από ΠΕ87.09 σε ΠΕ23 Ψυχολόγων σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.,

4 (2 από ΠΕ02, 1 από ΠΕ11, 1 από ΠΕ87.09) σε ΠΕ23 Ψυχολόγων σε ΣΔΕΥ των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.,

1 από ΤΕ16 σε ΠΕ23 Ψυχολόγων σε περιοχές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης,

1 απόΠΕ87.02 σε ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών σε περιοχή της Δ/θμιας Εκπ/σης.

Το ΚΥΣΔΕ ομόφωνα γνωμοδότησε θετικά για την αποδέσμευση όλων των εκπαιδευτικών.


-        Εξέταση ερωτήματος ΔΔΕ σχετικά με την ισχύ της 5ετούς διδακτικής προϋπηρεσίας εκπαιδευτικού μουσικής παιδείας

Αφορούσε περίπτωση εκπαιδευτικού μουσικής παιδείας σχετικά με την ισχύ της προϋπόθεσης ή μη της συμπλήρωσης της τουλάχιστον 5ετούς

διδακτικής εμπειρίας σε σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης του ΠΔ100/97, προκειμένου να έχει δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης σε

Μουσικά Σχολεία.

Η γνωμοδότηση του Συμβουλίου ήταν αρνητική. Έχω ζητήσει να επανεξεταστεί το θέμα, ζητώντας παράλληλα τη γνωμοδότηση της ΕΕΜΠ ή και της νομικής υπηρεσίας του Υπουργείου.


-        Ενημέρωση αναφορικά με εκπρόθεσμη ένσταση επί των οργανικών κενών των μεταθέσεων έτους 2024

Λόγω του εκπρόθεσμου των αιτήσεων το θέμα δεν εξετάστηκε.

Παρά το εκπρόθεσμο των αιτήσεων, για την ουσία του θέματος, η διενέργεια του ελέγχου θα πραγματοποιηθεί για διαπίστωση τυχόν λαθών.


-        Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ

Εξετάστηκαν δύο (2) αιτήσεις εκπαιδευτικών - 1 ΠΕ02, 1 ΠΕ86 -  για παραίτηση από την υπηρεσία κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, για εξαιρετικούς λόγους, όπως σοβαρούς λόγους υγείας ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους

Το ΚΥΣΔΕ απεφάνθη θετικά για τη μία από τις δύο.

-        Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης

Εξετάστηκε μία (1) αίτηση, με ομόφωνα θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου.

-        Διακοπή απόσπασης εκπαιδευτικού ΔΕ στο σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου

Η αίτηση της εκπαιδευτικού για διακοπή της απόσπασής της έγινε ομόφωνα δεκτή από το Συμβούλιο.

 
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

Οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ σε ότι αφορά τις αποσπάσεις,

(οι πρώτες συνεδριάσεις θα αφορούν ειδικές κατηγορίες,  κατά προτεραιότητα αποσπάσεις και αμφισβητούμενες περιπτώσεις), πρόκειται να ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο 10ήμερο, 15θήμερο.

Οι ενεργές αιτήσεις απόσπασης που θα εξεταστούν είναι:

3082 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ,

566 ΕΑΕ

(δεν έχουν αφαιρεθεί οι αποσπάσεις σε φορείς),

59 Καλλιτεχνικά,

363 Μουσικά (158 μουσικών ειδικοτήτων και 205 γενικών ειδικοτήτων).

Η εκτίμηση είναι ότι το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι αποσπάσεις, στη Γενική, ΕΑΕ, Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία.

 

Η βούληση τόσο του ΚΥΣΔΕ όσο και των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ είναι να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν όλες οι αποσπάσεις.

Εικόνα των λειτουργικών κενών για τις αποσπάσεις θα υπάρχει μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας καταχώρισης τους στο ΟΠΣΥΔ από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ. Έως την Τρίτη 4 Ιουνίου, ώρα 15.00 και έως την Πέμπτη 6 Ιουνίου, ώρα 15.00, πρέπει οι ΔΔΕ και ΠΔΕ αντίστοιχα να ολοκληρώσουν την καταχώριση των κενών στο ΟΠΣΥΔ. Αυτές τις μέρες συνεδριάζουν τα ΠΥΣΔΕ ανά τη χώρα για τα λειτουργικά κενά αποσπάσεων σχολικών μονάδων αρμοδιότητας τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι φετινές αποσπάσεις θα ανακοινωθούν

νωρίτερα σε σχέση με την περσινή χρονιά και το ΚΥΣΔΕ θα ολοκληρώσει τις σχετικές συνεδριάσεις του εντός του Ιουνίου.

Η «έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των αποσπάσεων μέχρι τις

30 Ιούνη» είναι και πάγιο αίτημα του κλάδου, όπως

αποτυπώνεται στις αποφάσεις του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ.


Στις 27/05/2024 ανακοινώθηκαν οι πρώτες αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού. Το σύνολο των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που αποσπώνται σε φορείς και υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ έως σήμερα (Παρασκευή 31/05/2024) είναι 1.191 και πιο συγκεκριμένα:

368 σε Πανεπιστήμια, 5 στην ΑΣΠΑΙΤΕ

7 στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες

9 στην Ακαδημία Αθηνών

65 σε Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης (ΠΔΕ) και 275 σε Δ/νσεις Β΄/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ)

2 στον ΔΟΑΤΑΠ

2 στο Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής

5 στον ΕΟΠΠΕΠ

7 στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

1 στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)

1 στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)

1 στο ΙΤΥΕ «Διόφαντος»

32 στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας

18 σε διοικητικές θέσεις των ΚΕΔΑΣΥ

163 για άσκηση διοικητικού έργου στις ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ)

5 στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων

9 ΠΕ86 σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΠΔΕ)

61 σε ΠΔΕ ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων

72 σε Ιερές Μητροπόλεις, 12 σε Ιερές Αρχιεπισκοπές, 7 στην Ιερά Σύνοδο και 1 στο Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος

Αναμένονται οι αποσπάσεις σε Βιβλιοθήκες, Γενικά Αρχεία του Κράτους, Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘΑ και πιθανά κάποιες συμπληρωματικές αποσπάσεις μετά την εξέταση των αιτήσεων των ενιστάμενων εκπαιδευτικών και τις προτάσεις των φορέων.

Όλες οι παραπάνω αποσπάσεις δυστυχώς δεν εξετάζονται από το ΚΥΣΔΕ και αυτό είναι κάτι που διεκδικούμε να αλλάξει. Η απόφαση του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, την οποία υποστηρίζω, είναι «οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, με προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων, ανακοίνωση των αντίστοιχων προσόντων που απαιτούνται, με συγκεκριμένη μοριοδότηση και διαφάνεια. Οι αποσπάσεις αυτές να γίνονται για μια 3ετία».

Σε ότι αφορά τις ενστάσεις εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων επί των μεταθέσεων σε Μουσικά Σχολεία, το σύνολο τους είναι σαράντα οχτώ  και η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας (ΕΕΜΠ) έχει ξεκινήσει να τις εξετάζει, χωρίς να γνωρίζω αν έχει ή πότε θα ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία. Ευελπιστώ ότι μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διαβιβαστούν οι προτάσεις της Επιτροπής στο ΚΥΣΔΕ. Επίσης, τη Δευτέρα 3 Ιουνίου, η ΕΕΜΠ πρόκειται να ξεκινήσει να εξετάζει τις 158 αιτήσεις απόσπασης των μουσικών.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις/τους υπαλλήλους του αρμόδιου τμήματος στο Υπουργείο για τα στοιχεία που μας παρέχουν, την προθυμία να μας εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν στα ερωτήματά μας παρά τον αυξημένο φόρτο εργασίας που έχουν ειδικά αυτή την περίοδο, προκειμένου και εμείς με τη σειρά μας να μπορούμε να ενημερώνουμε τον κλάδο έγκυρα και αξιόπιστα για ζητήματα που τον απασχολούν.

Αθήνα 31/05/2024

                   
    Με φιλικούς, αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Θοδωρής Κατσωνόπουλος

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 11:51:44 πμ »
Ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου για τη συνεδρίαση στις 30/05/2024 και την εκπαιδευτική επικαιρότητα (αποσπάσεις, μόνιμοι διορισμοί)

εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

.................

ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

Σε ερωτήματά μου στα αρμόδια τμήματα του Υπουργείου σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των επικείμενων διορισμών και την κατανομή στις βαθμίδες και τους επιμέρους κλάδους/ειδικότητες (κυρίαρχο θέμα συζήτησης και προβληματισμού όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών), οι απαντήσεις που έλαβα ήταν ότι ως τώρα οι πιστώσεις είναι ΜΗΔΕΝ, ότι καμία συζήτηση και επεξεργασία δεν έχει γίνει σχετικά με τις κατανομές κι ότι ως γνωστό αναμένεται από το ΑΣΕΠ η έκδοση των νέων πινάκων της Γενικής με βάση τους οποίους θα γίνουν οι φετινοί διορισμοί.

Η εκτίμηση για το 1-1, δηλ ένας διορισμός για κάθε μία αποχώρηση, στην ουσία λοιπόν για 4.045(+) διορισμούς, πηγάζει από ενημέρωση που είχα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των παραιτήσεων (μέσα Μαρτίου), ότι το Υπ. Εσωτερικών ζήτησε από το Παιδείας τον συνολικό αριθμό των αποχωρήσεων.

Όμως, η ανάγκη για περισσότερους διορισμούς είναι προφανής. Αποδεικνύεται περίτρανα από την ύπαρξη των χιλιάδων κενών στην εκπαίδευση και τους 50.000+ αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες οι οποίοι καλούνται να μετακινούνται από χρονιά σε χρονιά σε κάθε γωνιά της χώρας για να καλύψουν τα χιλιάδες πάγια κενά των σχολείων και να υπηρετήσουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Ως αιρετός του ΚΥΣΔΕ και υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα όλων των εκπαιδευτικών, ζήτησα και θα επιμείνω να διεκδικώ να γίνουν μαζικοί  μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη όλων των πάγιων κενών. Ζήτησα και θα επιμείνω να διεκδικώ να γίνει μια κατά το δυνατόν δίκαιη κατανομή των διορισμών σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια (Γενική Εκπαίδευση και ΕΑΕ) και να καλυφθούν, για όλες τις ειδικότητες, ΟΛΑ τα εναπομείναντα οργανικά κενά των μεταθέσεων. Ζήτησα, με συγκεκριμένα παραδείγματα, να υπολογιστούν όλα τα εναπομείναντα οργανικά κενά, καθώς στην εγκύκλιο μετατάξεων εμφανίζονται σημαντικές αποκλίσεις σε κάποιες περιπτώσεις (πχ τα 8 εναπομείναντα οργανικά κενά των ΠΕ04.01 στην Α΄ Μαγνησίας που είναι 0 στην εγκύκλιο μετατάξεων, θα είναι 0 ή 8- στους επικείμενους διορισμούς;;;).

Καλώ τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και όλες τις συλλογικότητες των εκπαιδευτικών, από κοινού, να διεκδικήσουμε όλα τα παραπάνω.

Η όλη συζήτηση, με αφορμή τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, γίνεται τελικά για το πώς θα διαχειριστούμε τη φτώχεια μας, τη στιγμή που η δημόσια δαπάνη για την Παιδεία σε ποσοστό επί του ΑΕΠ παραμένει καθηλωμένη (2,8%) και αποκλίνει κατά πολύ από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που τα τελευταία χρόνια είναι σταθερά άνω του 5% .

 Ένας ακόμα λόγος για τον οποίον δεν μπορούμε να ισχυριζόμαστε και να υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (σημειωτέον, στις 9 Ιουνίου ψηφίζουμε για το Ευρωκοινοβούλιο και αυτές οι εκλογές είναι εξίσου σημαντικές με τις εθνικές).


Η δημόσια δαπάνη για την Παιδεία είναι/θα πρέπει να θεωρείται ΕΠΕΝΔΥΣΗ και σε καμία περίπτωση σπατάλη. 

Διεκδικούμε αυτή η δαπάνη να αυξηθεί τουλάχιστον στο 5% του ΑΕΠ, διεκδικούμε αυξήσεις στους μισθούς μας, διεκδικούμε την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργασίας και πολλά ακόμα που αποτελούν αποφάσεις και θέσεις της Ομοσπονδίας (βλ. αποφάσεις 20ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ). Η σημαντική εξέλιξη είναι ότι  το  ΔΣ της ΟΛΜΕ κατέθεσε στις 30/4/24 εξώδικο στο ΥΠΑΙΘΑ για την έναρξη διαπραγματεύσεων για Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που περιλαμβάνει όλα τα αιτήματα του κλάδου, όπως αυτά είχαν ψηφιστεί στο 20ο  Συνέδριο (οικονομικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, συνδικαλιστικά, αξιολόγηση, μονιμοποίηση, δικαιώματα αναπληρωτών/τριών, υπηρεσιακές μεταβολές, σχολική βία κλπ).

Οφείλουμε να διεκδικούμε και να αγωνιζόμαστε σε κάθε επίπεδο θεσμικής εκπροσώπησης, ενωτικά και μαχητικά, για τα συμφέροντα του κλάδου και των μαθητών/τριών μας.

Οφείλουμε να αγνοούμε και να περιθωριοποιούμε μονάδες και ομάδες που λειτουργούν εντός του κλάδου με διασπαστικές πρακτικές προς ίδιον όφελος.

Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας; Μπορούμε να μιλάμε για εκπαιδευτικούς με κύρος, αξιοπρέπεια και καλή ποιότητα ζωής; Μπορούμε να μιλάμε για δημόσια, δωρεάν, συμπεριληπτική εκπαίδευση ως κοινωνικό αγαθό; Μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας;

Στο χέρι μας είναι, συσπειρωμένοι στα σωματεία μας, να αγωνιστούμε, να διεκδικήσουμε, να πετύχουμε!


Αθήνα 31/05/2024

                   
    Με φιλικούς, αγωνιστικούς χαιρετισμούς

 

Θοδωρής Κατσωνόπουλος

       




   

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« στις: Μάιος 31, 2024, 11:58:58 μμ »
Πάντως σε σχεση με τη δυνατοτητα που εχει ενας καθηγητης να συμπληρωσει το ωραριο του σε αλλο σχολειο, εαν τυχον δεν επιθυμει να το συμπληρωσει στο σχολειο του, πολλοι συναδελφοι θεωρουν οτι επαφιεται απλα στη θέληση τους καθως και στη θεληση του διευθυντη να το προτεινει προς το Υ.Σ. Ομως δεν ειναι ορθη αυτη η αποψη. Συγκεκριμενα, για να συμβει αυτο θα πρεπει, στο παραδειγμα του φιλολογου, να υπαρχει πλεονασμα ωρων ωστε να εχει δικαιωμα να κανει αιτηση συμπληρωσης σε αλλο σχολειο ως υπεραριθμος. Εαν με τις ωρες ιστοριας και οι οποιες θα καταγραφουν από το ΥΣ στο πε02 υποχρεωτικα*,  κλεινει ωραριο στο σχολειο του, τοτε η οποια αιτησή του δε θα εξεταστει απο το συμβουλιο καθως προηγουνται οι αιτησεις των πλεοναζόντων εκπκων των αλλων σχολειων.

*ως προς το ζητημα του ποια ειδικοτητα θα αναλαβει ποια μαθηματα σε ενα σχολειο, επισης θα πω οτι δεν αποφασιζεται μεταξυ των εκπκων και του διευθυντη , αλλα ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του πυσδε. Κι εννοω το εξης:
οταν θα καταρτισει το ΥΣ τον κεντρικο πινακα λειτουργικων κενων πλεονασματων (αυγουστο ή πρωτες μερες σεπτεμβρη), στο παραδειγμα των φιλολογων μπορει πχ να θελει ο φιλολογος να αφησει την ιστορια και να αναλαβει πχ ΚΠΑ με β αναθεση. Και να το πει  στον διευθυντη και ο διευθυντης να συμφωνησει. Ομως το πυσδε, οταν θα αναρτησει τον πινακα έιτουργικων κενων,  θα υπολογισει στο πε02 τις ωρες ιστοριας και θα καταγραψει ελλειμμα  για τις ωρες ΚΠΑ, αφου αυτες  ειναι Α αναθεση του πε78 και τις οποιες δικαιουται να αιτηθει να τις παρει ο πε78 ενος αλλου σχολειου με μερικη διαθεση.
Οταν ομως σε ενεα γυμνασιο πχ με 9 τμημτα υπαρχουν 2 πε04 για 39 ωρες, η καλυψη των ωρων ειναι ουσιαστικα ζητημα που αφορα στις επιλογες των 2 εκπκων και δεν προκειται να εμπλακει στην περιπτωση αυτη το ΥΣ και το οποιο απλα θα αναμενει την εισηγηση του διευθυντη για το πως μοιραστηκαν τα μαθηματα. Ομοιως δεν εμπλεκεται στον διαμοιρασμο κοινων αναθεσεων μεταξυ ειδικοτητων του ΕΠΑΛ.

Προφανως βεβαια το πυσδε κατα τις προαναφερομενες διαδικασιες θα λαβει υποψη του την 85980/δ2 που αναφερεται στο ποιος προηγειται στην καλυψη των ωρων (ο αρχαιοτερος στο σχολειο)


10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Μάιος 31, 2024, 05:51:54 μμ »
Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ θα βγουν αργότερα από αυτές ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ; Συνήθως δεν βγαίνουν μαζί αυτά; πάντως έτσι όπως το διαβάζω το παραπάνω οι ΠΥΣΠΕ θα βγουν πριν τις 15 Ιουνίου..
συνηθως του πυσδε βγαινουν ελαχιστα πιο μετα απο πρωτοβαθμια. Τα κενα ζητηθηκαν μεχρι τις 6/6. Συνηθως δινεται μια διημερη παραταση, πόσω μαλλον τωρα που 6/6 πεφτει πεμπτη πριν απο εκλογες. Θεωρω λοιπον πιθανο  οτι τα κενα θα φτασουν απο δευτερα 10/6 στο υπουργειο, οποτε καπου μεταξυ 14/6-20/6 θεωρω ως πιθανοτερο να ανακοινωθουν

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 31, 2024, 05:30:00 μμ »
Αυτό το μήνυμα αναφέρεται στο... παιδείας. Αυτά είναι όσα χρειάζεται να ξέρει ένας ξένος για το τι συμβαίνει στην εκπαίδευση ενταύθα.
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω
εἰρήνη ὑμῖν τέκνο μου

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 31, 2024, 02:50:50 μμ »
Στις Ιερές Μητροπόλεις τις Ιερές Αρχιεπισκοπές και την Ιερά Σύνοδο τι κάνει ένας εκπαιδευτικός;
με ενα σχετικα αναλυτικο γκουγκλαρισμα υπαρχει η δυνατοτητα να πληροφορηθει ενας συναδελφος για τη διαδικασία με την οποια θα λαβει πληροφορηση σχετικα με το εργο που δυνητικα θα κληθει να αναλαβει στην περιπτωση που θα αποσπασθει πχ σε ΙΜ, καθως και για τις σχετικες προτασεις/επιστολες που θα πρεπει να κατατεθουν απο τις ενδιαφερομένες εκκλησιαστικες αρχες στη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων μεσω τηςΑρχιγραμματείας της Ιεράς Συνόδου

13
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 31, 2024, 07:45:43 πμ »
Ξέρουν τον αριθμό των απουσιών στο τελευταίο ειδοποιητήριο. Την ανακοίνωση όμως για την τελική απόφαση του συλλόγου το σχολείο την έβγαλε έξω στην πύλη. Θα το δουν εκεί οι γονείς ή πρέπει να τους καλέσω;
τα σχετικα που αναφερει η νομθεσια, τουλαχ με με βαση αυτα που βλεπω γω, ειναι οτι
" Η φοίτηση όλων των μαθητών χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους" και στη συνεχεια αναρταται στην εισοδο του σχολειου οτι  η φοιτηση ολων των μαθητων χαρακτηριζεται επαρκης πλην των ταδε (αν κ οπως ειπαν και οι συναδελφοι  κανονικα θα έπρεπε να αναγραφεται μονο ο ΑΜ) και οι οποιοι είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.
Επιπλεον στο αρ 29 της 79942/γδ4 γραφει οτι
"Για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους"
Επισης πουθενα δεν αναφερεται η υποχρεωση ενημερωσης των γονεων απο τον υπευθυνο σχετικα με το οτι η φοιτηση του παιδιου τους κριθηκε ανεπαρκης.
Ως εκ τουτου και απο τα προαναφερομενα προκυπτει οτι αρκει η αναρτηση στην εισοδο.
Αλλωστε ολοι μας, νομιζω,δεν εχουμε δει να γινεται κατι διαφορετικο πλην της κεντρικης αναρτησης

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Μάιος 31, 2024, 07:20:55 πμ »
Γνωρίζει κάποιος αν προβλέπεται να ζητήσεις ανάκληση της αίτησης απόσπασης από πυσδε σε πυσδε(όχι της απόσπασης),δηλαδή να μην εξεταστεί καν, μετά το πέρας της προθεσμίας απενεργοποίησης της στον οπσυδ
παρολο οτι δεν προβλεπεται θα σου προτεινα να συμπληρωσεις μεσω gov μια ΥΔ και στην οποια να αναγραφεις οτι για λογους που προεκυψαν (να βαλεις πιο συγκεκριμενα καποιο λογο ) μετά τη ληξη της προθεσμιας ανακλησης αιτησης αποσπασης μεσω ΟΠΣΥΔ, παρακαλω οπως να μη ληφθει υποψη η με αρ πρωτ.. αιτηση αποσπασης μου και να τη στειλεις στο κεντρικο πρωτοκολλο ΥΠΑΙΘΑ γραφοντας την ενδειξη "υποψη γραμματειας κυσδε".

Σελίδες: 123 ... 133

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161524
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.