*

Ψηφοφορία

ποιο συστημα διορισμων ειναι σωστο ?

το τωρινο οπως ειναι
110 (23.3%)
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
119 (25.2%)
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
38 (8.1%)
100% μεσω ΑΣΕΠ
150 (31.8%)
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
55 (11.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 465

Αποστολέας Θέμα: τροπος διορισμων  (Αναγνώστηκε 166254 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jonko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #574 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 03:50:53 μμ »
Καταρχήν έχεις δώσει καθόλου ΑΣΕΠ ;
Γι΄αυτό που αναρωτίεσαι θα σου πώ για μένα . Έχω δώσει 5 φορές ΑΣΕΠ και είμαι επιτυχών τις 3. Την πρώτη φορά που έδωσα δεν είχα διαβάσει καθόλου ειδική διδακτική και έγραψα 85. Τις επόμενες φορές που διάβασα έγραψα πολύ χειρότερα. Από τα μόρια αυτά έπιασα ωρομίσθιος και του χρόνου ΘΑ έπιανα αναπληρωτής. Αν εσύ ήσουν διοριστέα του ΑΣΕΠ , ήταν να διοριστείς τη 2η χρονιά και έβγαινε κάποιος υπουργός και έλεγε ότι με τον ΑΣΕΠ περνάνε τα βύσματα και αλλάξει τη διαδικασία όπου σε βάζει στην ίδια μοίρα με κάποιον που μόλις τελείωσε σε μια διαδικασία που παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη τι θα έλεγες ;; Εγώ δεν λέω να μην γίνεται ΑΣΕΠ αλλά να υπάρχει ένα ποσοστό ώστε σιγά σιγά να αποροφηθούν αυτοί που βάσει του υπάρχοντος νόμου είχαν κάνει τον προγγραμματισμό τους.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:09:38 »

Αποσυνδεδεμένος vnikolitsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #575 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 05:00:15 μμ »
Καταρχήν έχεις δώσει καθόλου ΑΣΕΠ ;
Γι΄αυτό που αναρωτίεσαι θα σου πώ για μένα . Έχω δώσει 5 φορές ΑΣΕΠ και είμαι επιτυχών τις 3. Την πρώτη φορά που έδωσα δεν είχα διαβάσει καθόλου ειδική διδακτική και έγραψα 85. Τις επόμενες φορές που διάβασα έγραψα πολύ χειρότερα. Από τα μόρια αυτά έπιασα ωρομίσθιος και του χρόνου ΘΑ έπιανα αναπληρωτής. Αν εσύ ήσουν διοριστέα του ΑΣΕΠ , ήταν να διοριστείς τη 2η χρονιά και έβγαινε κάποιος υπουργός και έλεγε ότι με τον ΑΣΕΠ περνάνε τα βύσματα και αλλάξει τη διαδικασία όπου σε βάζει στην ίδια μοίρα με κάποιον που μόλις τελείωσε σε μια διαδικασία που παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη τι θα έλεγες ;; Εγώ δεν λέω να μην γίνεται ΑΣΕΠ αλλά να υπάρχει ένα ποσοστό ώστε σιγά σιγά να αποροφηθούν αυτοί που βάσει του υπάρχοντος νόμου είχαν κάνει τον προγγραμματισμό τους.   
Επειδή απευθύνεσαι σε μένα σου λέω ότι έχω δώσει 3 φορές ΑΣΕΠ και είμαι επιτυχούσα στους δύο τελευταίους.Είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ γιατί για μένα ήταν ο μόνος τρόπος να μπω στους πίνακες ,όταν άλλοι τόσα χρόνια έμπαιναν ευκολα με τα μόρια της Π.Δ.Σ, των Σ.Δ.Ε., των εκκλησιαστικων , της Σιβιτανιδείου , των ιδιωτικών και τώρα του Ο.Α.Ε.Δ.Εχεις σκεφτεί ότι εάν δεν υπήρχε ο ΑΣΕΠ δεν θα είχες δουλέψει ούτε καν ωρομίσθιος,δεν θα είχες την προυπηρεσία που τώρα έχεις;Εχεις σκεφτει ότι εάν οι διορισμοί γίνονταν μόνο απο ΑΣΕΠ ,με τη σειρά που θα είχες μπορεί και να είχες διοριστεί,εάν δεν έμπαιναν σφίνα οι άλλοι μροστά σου;Εκτός και εάν είχες άλλο τρόπο,που δεν νομίζω γιατί θα τον είχες ήδη χρησιμοποιήσει.Θεωρώ ότι ο διαγωνισμός αυτός σαν διαδικασία είναι αρκετά ψυχοφθόρος και και σε κανέναν δεν αρέσει να λιώνει στο διάβασμα.Για κάποιους όμως είναι μονόδρομος .Δεν είμαι απο τους ανθρώπους που τους αρέσουν οι αντιπαραθέσεις ούτε θα συνεχίσω την αντιπαράθεση μαζί σου γιατί πιστεύω ότι οι άνθρωποι ,για τους λόγους τους,δύσκολα αλλάζουν γνώμη.

Αποσυνδεδεμένος jonko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #576 στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 05:52:46 μμ »
Ναι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αλλά σε αυτούς που ξόδεψαν πάρα πολλά άλλα πράγματα και έφτασαν στην πηγή ακολουθώντας το νόμο  δεν μπορεί να τους ξαναβάζει στη διαδικασία από την αρχή. Μην ξεχνάς ότι πέρα από το λούκι του διαγωνισμού έχω ξοδέψει και πάρα πολύ χρήμα  γιατί ώς γνωστόν με 300 Ευρώ σε ξένο μέρο με ενοίκια από 250 ευρώ τα πράγματα ήταν πολύ ζόρικα. Και όπως εμένα είναι πάρα πολοί.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #577 στις: Μάρτιος 04, 2010, 08:45:14 μμ »
3. Στη διασφάλιση ενός αντικειμενικού και ενιαίου τρόπου επιλογής και πρόσληψης εκπαιδευτικών με βάση τις αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.
Η πρόσληψη του νέου εκπαιδευτικού προσωπικού συναρτάται άμεσα με την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, την προσφορά στον μαθητή, αλλά και την αποδοτικότητα των πόρων που διατίθενται για το σκοπό αυτό, ιδιαίτερα στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία. Κρίνεται επομένως αναγκαία η  αναμόρφωση του συστήματος προσλήψεων με βασικούς στόχους:
·      Τον εξορθολογισμό του συστήματος με βάση τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προσδιορίζονται τόσο από τα διεθνώς ισχύοντα όσο και από τις ιδιομορφίες της χώρας και
·      Την εμπέδωση της αξιοκρατίας στις προσλήψεις του εκπαιδευτικού προσωπικού.
 Έτσι, η  εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπεται :
·      Με βάση τα κενά των σχολικών μονάδων
·      Μετά από επιτυχείς εξετάσεις στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών που θα διαθέτουν  Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης
·      Με πρόσληψη από το Υπουργείο Παιδείας σε επίπεδο Δ/νσης Εκπ/σης , με βάση την επιτυχία του στον ΑΣΕΠ, συνυπολογίζοντας την προϋπηρεσία και τις μεταπτυχιακές σπουδές.
·      Με μεταβατική περίοδο για γρήγορη αλλά ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα.
 

Πηγή :
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank4_3_10_1250.php

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:09:38 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #578 στις: Μάρτιος 10, 2010, 03:56:28 μμ »
Γιατί νομίζω ότι οι περισσότεροι από αυτούς που ψηφίζουν 100% ασεπ δεν έχουν δώσει καν ασεπ?

Όχι απλά έχουμε δώσει , έχουμε διοριστεί κιόλας ...  :P

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #579 στις: Μάρτιος 14, 2010, 12:37:59 μμ »
Πριν αλλάξει το σύστημα διορισμών παραθέτω την ιστορία του τωρινού συστήματος όπως την περιγράφει ο συνάδελφος xb .
Για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νέοι .   :D

Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών (του 40%)
και οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρωτών (Β και Γ).

Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

Τους οποίους μπορεί κάποιος να βρει στο σύνδεσμο: http://e-aitisi.sch.gr

Χρειάζονται κάποιες διευκρινίσεις που προκύπτουν από το Άρθρο 6 του Ν.3255/2004 (νομοθετικό έκτρωμα της πρώην υπουργού παιδείας και πρώην βουλευτίνας Μ. Γιαννάκου και του πρώην υφυπουργού παιδείας και πρώην βουλευτή Γ. Καλού)
και τις παραγράφους του καθώς και από το (πρόσφατο) Άρθρο 5 του Ν.3687/2008 (νομοθετικό τερατούργημα του πρώην υπουργού παιδείας και ακόμη βουλευτή Ε. Στυλιανίδη και του νυν υφυπουργού παιδείας και - για πόσο ακόμη; - βουλευτή Α. Λυκουρέντζου).


Οι μόνιμοι διορισμοί γίνονται ανά έτος με τους εξής έξι (6) τρόπους:

1) το 60% των θέσεων από τους διοριστέους του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (Ν.3255/2004)

2) και το υπόλοιπο 40% από τον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών. (Ν.3255/2004)

Επιπλέον των παραπάνω διορισμών:
3) όσοι συμπληρώνουν 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. (το λεγόμενο 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. στην αργκό), διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 και εφεξής στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

4) όσοι έχουν συμπληρώσει μέχρι την 30/6/2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών (τους λεγόμενους 30μηνίτες στην αργκό) διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 μέχρι και το σχολ. έτος 2012-2013, σε αναλογία που ορίζεται στο ένα πέμπτο (1/5) του συνολικού αριθμού των ως άνω εκπαιδευτικών και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

5) οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (τους λεγόμενους Ι.Δ.Α.Χ. στην αργκό) των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους (δηλ. έκλεισε το ιδιωτικό σχολείο στο οποίο δούλευαν), εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

6) οι πολύτεκνοι, δηλ. οι έχοντες τουλάχιστον 4 τέκνα, διορίζονται άμεσα (ανεξαρτήτως επιτυχίας στον ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας) και μάλιστα σε σχολική μονάδα που επιλέγουν οι ίδιοι με αίτησή τους.


Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

__Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών από προϋπηρεσία.__

Οι μόνιμοι διορισμοί, από τους έχοντες προϋπηρεσία, γίνονται από τον ενιαίο πίνακα μονίμων διορισμών, για να καλύψουν:
το 40% των θέσεων ανά έτος – τους 30μηνίτες – τους έχοντες 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. και τέλος τους Ι.Δ.Α.Χ..

Η σειρά των υποψηφίων στον πίνακα μονίμων διορισμών καθορίζεται ΜΟΝΟΝ με την προσμέτρηση των μορίων προϋπηρεσίας τους ως εξής: 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.

Στον ενιαίο πίνακα μόνιμων διορισμών (του 40% - του 30μηνου - του 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π και των ΙΔΑΧ ) ΔΕΝ μετρούν καθόλου τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ!!

Αυτός είναι και ο πίνακας μονίμων διορισμών, αφού σύμφωνα με αυτόν θα γίνουν οι προσλήψεις τού (ας πούμε) 40%.

Παλιές αμαρτίες...
Η προϋπηρεσία που παρασχέθηκε έως και 30/06/05, όπου και αν παρασχέθηκε, σε οιονδήποτε κλάδο, μεταφέρθηκε στον κλάδο που δήλωσε ο κάθε υποψήφιος. Με αυτόν τον τρόπο γέμισαν οι πίνακες, αφού πάρα πολλοί ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ02, ΠΕ01 κ.ά. μετέφεραν προϋπηρεσία που απέκτησαν από πληροφορική, κομμωτική, αισθητική σε αυτήν του βασικού τους πτυχίου (ας όψεται ο Ευθυμίου).

__Οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρώσεων (Β και Γ).__

Οι πίνακες των υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών χαρακτηρίζονται ως Β και Γ (προηγούνται οι εγγεγραμμένοι του πίνακα Β), στους οποίους:

Στον πίνακα Β κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όσοι:
- έχουν προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου, με 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας
- είναι επιτυχόντες του τελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση
- είναι επιτυχόντες του προτελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 0,5 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση

Σε αυτόν τον πίνακα:
- Τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία. Μετά εξαφανίζονται!!
- Τα μόρια που προκύπτουν από την προϋπηρεσία σε μέρη που θεωρούνται δυσπρόσιτα, μετράνε διπλά.
- Επίσης, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

Αδιόριστοι ξυπνήστε
Αλήθεια γιατί τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία και τέλος να εξαφανίζονται και να μην παραμένουν ακέραια εσαεί στο ενιαίο πίνακα αναπλήρωσης;
Πως είναι δυνατό η επιτυχία δύο ή και τρεις συνεχόμενες φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να θεωρείται αμελητέα ποσότητα (με τα αντίστοιχα «μόρια» να υπολογίζονται μόνον για τον ενιαίο πίνακα και μάλιστα μόνον για μια διετία στο ακέραιό τους, ενώ να μηδενίζονται μετά την παρέλευση μιας τετραετίας) σε σύγκριση με τα μόρια από προϋπηρεσία που απέκτησε κάποιος π.χ. στην Π.Δ.Σ. (τα οποία και «κατοχυρώνονται» εσαεί);

Στον πίνακα Γ κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όλοι οι πτυχιούχοι που δεν έχουν προϋπηρεσία ή επιτυχία στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους.

Προσοχή:
Το 20% του συνολικού αριθμού των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται είναι τρίτεκνοι σύμφωνα με το Νόμο 3454/2006 (Άρθρο 2, παράγραφος 4) «Ενίσχυση της οικογένειας και άλλες διατάξεις»:
4. α. Στην παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής:

« γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006 – 2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πτυχιούχων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τον πίνακα που συντάσσεται με βάση την περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου, ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανόμενων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. Οι υπαγόμενοι στις ρυθμίσεις της παρούσας περίπτωσης, για το διορισμό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών της ΣΕΛΕΤΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 8 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄), προσλαμβάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύναμο προς αυτό.

Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους. Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας. Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

-------------------------------------------------------------------
Παλιές αμαρτίες – πώς διορίστηκαν αρκετοί απ’ το παράθυρο

Περί της «μεταφοράς προϋπηρεσίας» από ειδικότητα σε ειδικότητα

Ο νόμος που επέτρεψε αυτή την κατάσταση, δηλαδή ότι πτυχιούχοι διορίστηκαν εκμεταλλευόμενοι προϋπηρεσία διαφορετικής ειδικότητας από το πτυχίο τους ή απέκτησαν προβάδισμα στον ενιαίο πίνακα εξ αιτίας αυτής της μεταφοράς, ήταν του Ευθυμίου, προφανώς μετά από πιέσεις της ΠΕΑ.
Η νέα κυβέρνηση και η Μ. Γιαννάκου κράτησε τον ίδιο νόμο μέχρι και το σχ. έτος 2004-05 και με νόμο του 2005 η παρασχόμενη προϋπηρεσία από το έτος 2005-06 και εφεξής λογίζεται μόνο στον κλάδο που παρασχέθηκε. Οι πίνακες, όμως, γέμισαν με αυτό τον τρόπο και όχι μόνο.

Εκτός αυτού γίνονταν και άλλα κόλπα.
Μπορούσε π.χ. κάποιος να προσληφθεί ως ωρομίσθιος, για τους οποίους, για το μεν πρωινό πρόγραμμα το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ωρών είναι 11 εβδομαδιαίως, για αυτούς της Π.Δ.Σ. δε, είναι 10, και να του ανατεθούν περισσότερες ώρες. Π.χ. ωρομίσθιος σε Σ.Δ.Ε να έχει ωράριο 19 ωρών, ωρομίσθιος σε Π.Δ.Σ. να έχει 17 ώρες. Οι ώρες αυτές και μέχρι τις 21 εβδομαδιαίως (όσες του νεοδιόριστου) μετρούσαν κανονικά στην παροχή μορίων και στην καταγραφή τους στους πίνακες.

Άλλο που γινόταν είναι κάποιοι να μπορούν να καταγράφουν μόρια και από πρωινή ωρομισθία και από Π.Δ.Σ. Σε ορισμένες περιοχές υπάρχουν κενά και καλούνται ωρομίσθιοι και σε άλλες όχι. Άλλο, είναι το δικαίωμα που δίνεται σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων, που τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, να καταγράφονται στους πίνακες μεταφέροντας την προϋπηρεσία τους και μετά από 2 χρόνια αναπλήρωσης να διορίζονται.
---------------------------------------------------------


Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Αυτή τη στιγμή οι νόμοι 3255/2004 και Ν.3687/2008 αποτελούν σαφή παραβίαση του Συντάγματος, αφού για την ίδια θέση στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν έξι διαφορετικοί τρόποι διορισμού!!!
Που είναι λοιπόν η ισονομία και η ισοπολιτεία που επιτάσσει το Σύνταγμα της Ελλάδας;

Επιπροσθέτως δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 ) τη Σιβιτανίδειο,
2 ) Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 ) Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 ) Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,
5 ) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 ) Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 ) Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 ) «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 ) Π.Δ.Σ. κ.α.
10) Προϋπηρεσία ΟΑΕΔ???
και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.


Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Οι δε επιτυχόντες και τεχνητά μη διοριστέοι του διαγωνισμού (λόγω των ποσοστώσεων στους διορισμούς και λόγω των προσαυξήσεων στη βαθμολογία του διαγωνισμού) ευνουχίζονται συστηματικά.

Κάποιοι, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να ξαναδίνουν εξετάσεις και να μετέχουν σε αυτή την ψυχοφθόρα και αβέβαιη διαδικασία, ενώ κάποιοι άλλοι (και αφήνω έξω αυτούς που προσλήφθηκαν αναπληρωτές με βάση τη σειρά τους από την επετηρίδα) έχουν μπει στο κανάλι που οδηγεί στο σίγουρο διορισμό.

Συνάδελφοι έχετε σκεφτεί ότι αν το σύνολο των διορισμών, το 100%, γίνονταν από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τότε αρκετοί από εσάς να ήσασταν ήδη διορισμένοι και δεν θα αναγκαζόσασταν να υποστείτε την ταλαιπωρία της ωρομισθίας, έχοντας απλά ελπίδα στο μέλλον να κληθείτε για αναπλήρωση, με προοπτική στη συνέχεια να διοριστείτε;
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι που έχουν χρησιμοποιήσει τα «παράθυρα» που αναφέρθηκαν παραπάνω, κατέχουν αυτή τη στιγμή θέση μονίμου στην οποία θα έπρεπε να βρισκόσασταν εσείς;

Είστε διατεθειμένοι, συνάδελφοι, να ανεχτείτε κι άλλο τέτοιες καταστάσεις;


Τέλος, γιατί αλήθεια να γίνονται μόνο οι μόνιμοι διορισμοί σε ποσοστό (που λέει ο λόγος) 60%-40%, και όχι και αυτοί των αναπληρωτών;

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #580 στις: Μάρτιος 19, 2010, 09:44:22 πμ »

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #581 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:23:11 μμ »



Από το ΒΗΜΑ ΄΄
 

Μια εκπαιδευτική τραγωδία

 Γεώργιος Μπαμπινιώτης | Κυριακή 4 Απριλίου 2010

'' Στην εξαιρετικά δύσκολη οικονομική κατάσταση τής χώρας μας και με το φάσμα τής ανεργίας να γίνεται όλο και πιο απειλητικό, αισθάνομαι την ανάγκη- ως πανεπιστημιακός δάσκαλοςνα φέρω στο φως τής δημοσιότητας ένα οξύ κοινωνικό, επιστημονικό και εκπαιδευτικό πρόβλημα που έχει οδηγήσει στην απελπισία χιλιάδες νέων πτυχιούχων των πανεπιστημίων μας, οι οποίοι παραμένουν αδιόριστοι, ενώ υπάρχουν κενές θέσεις στην Εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα, μετά την πλήρωση μεγάλου αριθμού θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό Σχολείο) με τον διορισμό όλων σχεδόν των πτυχιούχων των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων μας, πλήθος δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων εξακολουθούν να παραμένουν χωρίς δασκάλους τού δημοτικού! Παράλληλα υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι πτυχιούχοι εκπαιδευτικών κλάδων (φιλόλογοι κυρίως) οι οποίοι θα μπορούσαν άριστα να πληρώσουν τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών τής Πρωτοβάθμιας. Ενας φιλόλογος- χρειάζεται να το πούμε;- μπορεί να διδάξει τη γλώσσα και την ιστορία στις τρεις τελευταίες τάξεις τού Δημοτικού με ίση τουλάχιστον επάρκεια προς τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς τής Πρωτοβάθμιας. Φυσικά- το τονίζω προς άρσιν παρεξηγήσεων- όσο και εφόσον δεν υπάρχουν δάσκαλοι τής Πρωτοβάθμιας να καταλάβουν αυτές τις θέσεις.

Είναι αληθινά μια τραγωδία που ζει τα τελευταία χρόνια η ελληνική Εκπαίδευση, να υπάρχουν τόσες κενές θέσεις δασκάλων στα σχολεία μας, δημόσια και ιδιωτικά σχολεία να χρειάζονται δασκάλους να διδάξουν τα Ελληνόπουλα και να μη προσλαμβάνονται στις κενές θέσεις άξιοι και προσοντούχοι πτυχιούχοι που παραμένουν άνεργοι ή υποαπασχολούνται ή και ετεροαπασχολούνται, απλώς και μόνο για να μη θιγούν συντεχνιακά συμφέροντα που προστατεύονται συνδικαλιστικά! Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να δώσει άμεση λύση στο οξύ αυτό κοινωνικό και εκπαιδευτικό πρόβλημα που ταλανίζει την Εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Σε ενδεχόμενες δε αντιρρήσεις πως δήθεν οι φιλόλογοι δεν γνωρίζουν τα ψυχοπαιδαγωγικά θέματα παιδιών 9-12 ετών ή τη μέθοδο διδασκαλίας, μια ταχύρρυθμη εκπαίδευση-επιμόρφωση μπορεί να καλύψει τέτοιες ελλείψεις. Γιατί μπορεί ένας φιλόλογος να υστερεί ενδεχομένως στο «πώς» (μέθοδο διδασκαλίας σε μικρότερα παιδιά), ωστόσο υπερέχει στο «τι» (περιεχόμενο διδασκαλίας). Καθηγητές δε ξένων γλωσσών, καθηγητές φυσικής αγωγής, καθηγητές μουσικής και καλλιτεχνικών διδάσκουν ήδη χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ανάλογη ρύθμιση- ως κάλυψη κενών θέσεων ελλείψει δασκάλων τής Πρωτοβάθμιας- θα μπορούσε να γίνει και για την πρώτη τάξη τού Δημοτικού με την πρόσληψη (και ταχύρρυθμη επιμόρφωση) πτυχιούχων Νηπιαγωγών. Και βεβαίως αδιόριστοι πτυχιούχοι μαθηματικοί, φυσικοί και χημικοί θα μπορούσαν- ελλείψει δασκάλων- να διδάξουν με πλήρη επάρκεια αντίστοιχα μαθήματα τής Πρωτοβάθμιας.

Μιλώντας γι΄ αυτό το μεγάλο θέμα, είναι καιρός να σκεφθούμε πώς θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση, σε μια προσπάθεια πάντοτε βελτίωσης τής ποιότητας τής Παιδείας μας, πτυχιούχοι και άλλων ειδικοτήτων. Ετσι πτυχιούχοι των Τμημάτων Φιλοσοφίας-ΠαιδαγωγικήςΦιλοσοφίας (ΦΠΨ) των Πανεπιστημίων μας, με κατάλληλη επιμόρφωση, θα μπορούσαν λ.χ. να ασκήσουν τη Συμβουλευτική που τόσο χρειάζεται σήμερα στα Σχολεία μας.

Σε μια ζώνη πολιτισμού, που έχουμε συμφωνήσει και επιμείνει όλοι στον Εθνικό Διάλογο να υπάρξει στα σχολεία μας, πτυχιούχοι τού Ιστορικού Αρχαιολογικού, εξοικειωμένοι με την ιστορία τής τέχνης, καθώς και ειδικότητες αισθητικής αγωγής (μουσικής, καλλιτεχνικών, θεατρολογίας) θα μπορούσαν να εργασθούν και να δώσουν άλλη πνοή στην Εκπαίδευση.

Ειδικότερα, οι πτυχιούχοι θεατρικών σπουδών μπορούν να συνεργασθούν με φιλολόγους που διδάσκουν αρχαίο δράμα, αναλαμβάνοντας να παρουσιάσουν τη θεατρική πλευρά τού αρχαίου δράματος ή ακόμη και να δραματοποιήσουν σε συνεργασία με τους μαθητές τα διδασκόμενα κείμενα. Σ΄ ένα Σχολείο με δυνατότητες επιλογών, όπως αυτό που προτείναμε στον Εθνικό Διάλογο, έχουν τη θέση τους και αντικείμενα μάθησης που μπορούν να αλλάξουν ποιοτικά το άνυδρο τοπίο τής σημερινής Εκπαίδευσης. Σ΄ αυτό έχουν τη θέση τους λ.χ. μαθήματα φιλοσοφίας, ψυχολογίας, ιστορίας των επιστημών, που μπορούν να διδαχθούν από πτυχιούχους αντιστοίχων πανεπιστημιακών τμημάτων.

Τέλος, γίνεται πολύς λόγος και περιλαμβάνεται και στις προτάσεις τού Εθνικού Διαλόγου η καθολική εφαρμογή τού ολοήμερου Σχολείου. Αν μιλάμε όμως για πραγματική παιδευτική επέκταση τού σχολικού χρόνου, τότε θα πρέπει να διευρυνθεί το σχολικό πρόγραμμα με δημιουργικές ενασχολήσεις σε αντικείμενα αθλητισμού, πολιτισμού, εμβάθυνσης σε αντικείμενα που ενδιαφέρουν τους μαθητές (λογοτεχνία, γλώσσα, μαθηματικά, φυσική κ.ά.) αλλά και προετοιμασίας για μαθήματα τού σχολείου. Και στο ολοήμερο μπορούν να απασχοληθούν πτυχιούχοι ειδικοτήτων που αναφέραμε, οι οποίοι τώρα πληθαίνουν τις τάξεις τής ανεργίας και τής υποαπασχόλησης.

Οι σκέψεις που εκτίθενται εδώ δεν πρέπει και δεν μπορούν να εκληφθούν ως αντίθεση προς τους δασκάλους τής Πρωτοβάθμιας, οι οποίοι αποτελούν την προϋπόθεση και τη βάση ολόκληρης τής σχολικής εκπαίδευσης. Απαγε απ΄ εμού η βλασφημία! Ούτε πρέπει να αναγνωσθούν συνδικαλιστικά και συντεχνιακά πως σε τέτοιες διευθετήσεις υποβόσκει τάχα ο κίνδυνος μείωσης τής εργασιακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών τής Πρωτοβάθμιας. Αντιθέτως, είναι νομίζω κοινωνική πρόκληση και ασυγχώρητος εργασιακός αποκλεισμός των πτυχιούχων των πανεπιστημίων μας, οι οποίοι με την ισχύουσα πρακτική καταδικάζονται σε ανεργία, για να μη κινδυνεύσουν υποθετικά στο μέλλον τα εργασιακά συμφέροντα των πτυχιούχων των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης. Αλλά και οι μεν και οι δε δεν είναι παιδιά τού ελληνικού λαού, δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες και, κυρίως, τα ίδια δικαιώματα;

Ο κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης είναι καθηγητής της Γλωσσολογίας, πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, τέως πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών. '''
 

 
 




  Φίλοι μου ,Χριστός  Ανέστη , Χρόνια μας πολλά και καλά,

  Να προσθέσω στο επίκαιρο , αλλά και απόλυτα τεκμηριωμένο άρθρο του κ. Μπαμπινιώτη και την αντίστοιχη  περίπτωση στη Δ/θμια

  Εκπαίδευση των συναδέλφων καθηγητών που διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα Πληροφορικής Γυμνασίου - Λυκείου, κατέχοντες οργανικές

  θέσεις Πληροφορικής , με βασικό πτυχίο διαφορετικό (ΠΕ03,04,κλπ)  από εκείνο της ειδικότητας της Πληροφορικής (ΠΕ19-20).

  Αυτό έγινε στο παρελθόν ,όταν δεν καλύπτονταν οι ώρες Πληροφορικής από καθηγητάς της ειδικότητας. Έτσι μετά από κάποια σεμινάρια,

  δόθηκε η δυνατότητα και σε άλλες ειδικότητες να διδάσκουν , και να κατέχουν οργανικά και τη θέση καθηγητή πληροφορικής μέχρι και

  σήμερα.   

  Γιατί άραγε δεν θα μπορούσαν να ισχύσουν αντίστοιχα και όσα προτείνει τώρα ο κ. Μπαμπινιώτης ;;;

 

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #582 στις: Απρίλιος 05, 2010, 08:33:13 μμ »
για πες το στην ολμε και ελα ξαναρωτα το γιατι

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #583 στις: Απρίλιος 13, 2010, 09:28:15 πμ »
alfavita.gr: Τι προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, τη μεταβατική περίοδο και το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
 
Σύμφωνα με πληροφορίες το πολυνομοσχέδιο που σήμερα παρουσιάζεται στο Υπουργικό Συμβούλιο από την Υπουργό Παιδείας, περιλαμβάνει τα παρακάτω για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών την επόμενη περίοδο.
 
Μόνιμοι Διορισμοί
Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Όσοι περιλαμβάνονται σε αυτούς θα προσληφθούν μέσα σε διάστημα τριών χρόνων, δηλαδή το 2010/11, το 2011/12 και το 2012/13.

Το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνουν κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και κατά 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή (θα έχει προηγηθεί διαγωνισμός του ΑΣΕΠ).

Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), την προϋπηρεσία και τα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.). Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις). Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και βέβαια να έχει πολύ καλή σειρά με βάση τη μοριοδότηση από τη βαθμολογία στον διαγωνισμό, τις μεταπτυχιακές κλπ σπουδές, την προϋπηρεσία και τα κοινωνικά κριτήρια.

Οι θέσεις για μόνιμο διορισμό θα προκηρύσσονται το πρώτο 15θήμερο του Ιουλίου κάθε έτους κατά κλάδο, ειδικότητα και κατά περιοχή διορισμού ή κατά δυσπρόσιτο σχολείο.
 
Οι προσλήψεις αναπληρωτών
Οι πίνακες για την πρόσληψη αναπληρωτών ή ωρομισθίων θα συντάσσονται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους ως άνω πίνακες επιτυχόντων. Αν εξαντληθούν οι πίνακες ωρομισθίων και αναπληρωτών συντάσσονται άλλοι πίνακες υποψηφίων που δεν πέτυχαν τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ

Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας.

Πηγή :
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_4_10_908.php

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #584 στις: Απρίλιος 13, 2010, 10:19:42 πμ »
Από το ΕΘΝΟΣ :
Τι αλλάζει
Δέκα ρυθμίσεις για το καθεστώς προσλήψεων
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:
1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.
2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.
3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.
4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.
5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
6. Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιβλέπουν το έργο των νέων δασκάλων και καθηγητών και θα τους καθοδηγούν.
7. Η γραπτή εξέταση του ΑΣΕΠ θα οργανωθεί με τρόπο που να ανιχνεύει τα ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος εκπαιδευτικός και τα οποία θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει.
8. Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις).
9. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται επίσης ότι ουσιαστικά καταργείται ο θεσμός του ωρομισθίου (σ.σ.: θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο) και θα διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν πρόσληψη αναπληρωτή.
10. Οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) και όχι από τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών.

όλο το άρθρο :
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11088943

Αποσυνδεδεμένος butterfly2145

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #585 στις: Απρίλιος 13, 2010, 12:42:36 μμ »
alfavita.gr: Τι προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, τη μεταβατική περίοδο και το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
 
Μόνιμοι Διορισμοί
Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Όσοι περιλαμβάνονται σε αυτούς θα προσληφθούν μέσα σε διάστημα τριών χρόνων, δηλαδή το 2010/11, το 2011/12 και το 2012/13.


Δηλαδή όποιος έχει 0,001 μόρια προϋπηρεσίας και είναι στους πίνακες διορισμού μέχρι 30/06/2010 θα διοριστεί από πίνακες μία από αυτές τις χρονιές;;;;; Δε στέκει αυτό.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #586 στις: Απρίλιος 13, 2010, 12:58:37 μμ »
Δηλαδή όποιος έχει 0,001 μόρια προϋπηρεσίας και είναι στους πίνακες διορισμού μέχρι 30/06/2010 θα διοριστεί από πίνακες μία από αυτές τις χρονιές;;;;; Δε στέκει αυτό.

Πράγματι , δεν στέκει .. Το ΕΘΝΟΣ είναι πιο σαφές ..  Αλλά σε λίγο θα ξέρουμε και επισήμως .. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:
1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.
2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.
3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.
4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.
5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

όλο το άρθρο :
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11088943

Αποσυνδεδεμένος butterfly2145

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #587 στις: Απρίλιος 13, 2010, 01:21:24 μμ »
5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

Αυτό ως το 2013 ή μετά το 2013;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160804
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.