Γιατί να είναι υποχρεωμένος ο γονιός να στείλει το νήπιο στο κρατικό νηπιαγωγείο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο κράτος να διαπλάσει το είδος του πολίτη που θέλει;
...παρά σε ένα κρατικό της σειράς.Αυτή είναι η εντύπωση των περισσοτέρων γονιών.Γιατί ένα κρατικό σημαίνει ότι είναι "της σειράς"?Γιατί τέτοια απαξίωση?Έχεις την εντύπωση ότι όταν πληρώνεις λεφτά σου παρέχονται και καλύτερες υπηρεσίες?Αυτό είναι η μεγαλύτερη πλάνη!Σε γδύνουν κανονικά και δεν το παίρνεις χαμπάρι!Τουλάχιστον στο κρατικό υπάρχει ένα είδος ελέγχου.Αν το καλοριφέρ πχ δεν ανάβει μπορεί να διαμαρτυρηθεί η νηπιαγωγός ή οι γονείς,ενώ σε ένα ιδιωτικό που έχει για μόστρα πέντε χαλασμένα air-condition,που δεν ανάβουν ποτέ,που βλέπεις πεντάχρονα με μελανιασμένα χειλάκια και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,που έρχεται ο γονιός και σε ρωτά αν συμβαίνει τίποτα(στηριζόμενος μόνο στη διαίσθησή του και όχι σε κάτι που μπορεί να αποδείξει) και πάλι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,είναι καλύτερο??? ???
Να σας διηγηθώ ιστορίες όπως π.χ. φημισμένο ιδιωτικό σχολείο απέλυσε την καλύτερή του Νηπιαγωγό, επειδή απλά ζήτησε (με ήπιο και πολιτισμένο τρόπο) τις υπερωρίες της (και έτσι το σχολείο κέρδισε με τον πλέον πανηγυρικό τρόπο το σταμάτημα διεκδίκησης υπερωριών από τους υπόλοιπους), θα ακουστεί γραφικό (Το όνομα του σχολείο είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου).
Αυτό που πραγματικά επιβάλλεται είναι το κράτος να δώσει την προσοχή που αρμόζει στο Νηπιαγωγείο (είναι κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο σχολείο)...
Σαν επιστήμονας θα έπρεπε να ξέρεις ότι η λέξη είναι ο/η επιστήμων,οπότε το "επιστημόνισσα" δεν υφίσταται. ;))
Να υποθέσω ότι η ευαισθησία σου δεν είναι και τόση, αφού άνετα ανέχεσαι τον ανορθόγραφο ή το greeklish, δεν συγχωρείς όμως ένα τόσο μικρό παράπτωμα όπως την κατάληξη σε –ισσα; Ας είναι.
Σ'ευχαριστώ για τους συναδελφικούς χαιρετισμούς,αν και δεν χρειαζόταν για δεύτερη φορά!Μου τους έχεις ξαναστείλει και σε πιο προσωπικό επίπεδο... ;)
Ηρεμία και θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.
Θα σε παρακαλούσα (να μην θεωρηθεί αυτό ως επίπληξη) να εφαρμόσεις τους στοιχειώδεις κανόνες της γραφής. Μετά το κόμμα ή την τελεία πατάμε space, ώστε να είναι το κείμενο αν μη τι άλλο ευανάγνωστο.
Να είστε καλά!
Και σας παρακαλώ ας μην υπάρχουν προσωπικές επιθέσεις...
Ας προσπαθεί ο καθένας να καταλάβει τον άλλο με καλή διάθεση.
Ούτως ή άλλως και το μέσο αυτό δεν είναι το κατάλληλο για να καταλάβεις το ύφος και τη διάθεση του άλλου, έτσι γίνονται παρεξηγήσεις χωρίς λόγο.
Ηρεμία και θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.
Έχω τραβήξει πολλά τελευταία με παρεξηγήσεις ανούσιες...
Δεν αξίζει. Πιστέψτε με!
Μια συζήτηση κάνουμε άλλωστε. ;)
Ηρεμία και θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.
αν δεν σου κάνει κόπο, διόρθωσε το "Ζήτω ο Λεοναρτο Ντα
Θα σας παρακαλούσα πολύ να μην συνεχίσετε άλλο τις αντιπαραθέσεις!
Και εσύ sophie, αλλά και εσύ lio!
Αν έχετε να πείτε κάτι προσωπικό, υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα.
Ευχαριστώ!
αυτός ήταν ένας τρόπος να διασπάσουν τον κλάδο???...
μήπως μας έριξαν δολωματάκι κι εμείς τσιμπήσαμε?!!!
Άκουσα ότι αύριο οι νηπιαγωγοί έχουν απεργία ε;;; Είναι αυτός ο λόγος (για την υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση;) ή είναι γενική η απεργία όπως και τις δύο περασμένες φορές!
Το πρώτο είναι του Έθνους (το οποίο θα βγάλει τα στραβά για...ευνόητους λόγους) και το δεύτερο είναι της Καθημερινής (η οποία θα δείξει πόσο καλά βαίνουν όλα για...επίσης ευνόητους λόγους!!!)
Και ζήσαμε εμείς καλά κι άλλοι καλύτερα... ::)
εγώ ελπίζω ν αρχίζουν να ανοίγουν κια οι δικές μας θέσεις,όπως και των δασκάλων,αυτοί πολύ τυχεροί υπήρξαν.πρέπει να πιεστει το υπουργειο να κάνει την προσχολική εκπαίδευση 2 χρόνια κ να γίνουν πολλά ολοήμερα να μας σώσουν.
Καλά τώρα σοβαρολογείς; Εγω γινομαι παρισσοτερο έξαλλη. θα σου δώσω μια πληροφορία έτσι για να μαθεις κάποια πραγματα. οι βρεφονηπιαγωγοί... έχουν διδαχθεί για παιδιά ηλικίας 0-6. Αρα είναι καταρτισμένοι για αυτές τις ηλικίες... αν δεν γνωρίζετε ΜΗΝ μιλάτε.
Nηπιαγωγεία: H βαρβαρότητα δεν πάει άλλο[/u]
Έχει γίνει σαφές ότι εμείς τώρα εργαζόμαστε 30 διδακτικές ώρες εβδομαδιαία, ανεξάρτητα από χρονια προϋπηρεσίας, ταυτόχρονα με τα διευθυντικά καθήκοντα μιας μονάδας με ολοήμερα, τμήματα ένταξης κ.λ.π. που λόγω ότι θεωρούμαστε προϊσταμένες και όχι διευθύντριες δεν έχουμε καμιά απαλλαγή;
Αν ισχύσει η υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση,
αυτό που φαίνεται λογικό να γίνει είναι μετακίνηση πληθυσμού,
δηλαδή τα Δημόσια Νηπιαγωγεία δεν θα δέχονται πια προνήπια, αλλά μόνο νήπια, γιατί δεν θα έχουν θέσεις γι αυτά,
και όλα τα προνήπια θα μεταφερθούν στους παιδικούς σταθμούς.
Ουδέν σχόλιο.
3. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών να είναι από ένα ενιαίο φορέα (ΑΕΙ) να καλύπτει όλο το φάσμα των ηλικιών και να δίνει δυνατότητες εξειδίκευσης (π.χ. βρεφοκομία), καθώς ένα επιπλέον έτος υποχρεωτικής καθημερινής πρακτκής άσκησης σε πραγματικά σχολεία, όπου οι φοιτήτριες θα λειτουργούν ως βοηθοί, καθώς και τμήματα ΙΕΚ για τις βοηθούς που θα πρέπει ούτως ή άλλως να υπάρχουν στα νηπιαγωγεία.Αυτο θα ηταν το ιδανικοτερο...!!!! :) Αλλα στη Ελλαδα ζουμε οπως ειπες... :-\
Μη μπαίνετε σε τέτοιου τύπου αντιπαραθέσεις γιατί όλοι βγαίνουμε ζημιωμένοι.+++φωνω απολυτα
ΟΚ... Συμφωνώ μαζί σου, αλλα υπάρχουν κάποιες νηπιαγωγοί που υποβαθμίζουν το επγγελμά μου και πραγματικά δεν καταλαβαίνω το λόγο... Επειδή έτυχαν σε καποιες βρεφονηπιοκόμους που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Υπαρχουν και νηπιαγωγοί οι οποιοι ΔΕΝ κάνουν σωστα τη δουλειά τους... Έτσι δεν είναι; Αυτό εξαρτάται απο το χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου, αλλα και το πόσο αγαπάει τα παιδιά και το επαγγελμά του!Έχεις δικιο μερικές ειναι κατιναρες !
Αυτά είχα να πω, φιλικά επίσης! :)
Οσοι υποβαθμιζουν το δικο σου επαγγελμα, αλλοι τοσοι υποβαθμίζουν και το δικό!!Για μενα ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ειναι πιο πανω κι απο καθηγητη διαπλαθουμε τις ψυχουλες τους πως να το κανουμε και τις εφοδιαζουμε με οση αγαπη μπορει η καθεμια να δωσει ! Καλοι και οι δασκαλοι και οι καθηγητες και ολοι αλλα εμεις βαζουμε το πρωτο λιθαρακι .
Πρεπει να δινουμε μαχες, τοσο σε πραξεις οσο και σε συζητησεις για να αποδειξουμε το αντιθετο!
Και καποιοι συνεχιζουν να θεωρουν τις/τους ν/γους κατωτερους απο αλλους εκπαιδευτικους. και γενικα οτι οι εκπαιδευτικοι κανουν ενα πολυ ευκολο επαγγελμα, συνηθως πολυ ευκολοτερο απο των αλλων(με τους οποιους συζηταμε)
Τους προτιμούν επειδή παίρνουν πιο χαμηλους μισθούς; Πόσο παιρνουν βρε παιδια οι νηπιαγωγοί στους παιδικούς σταθμούς και πόσο οι βρεφονηπιοκόμοι; Απο περιέργια. Στους δημοτικούς.Για τους δημοτικούς δεν ξέρω αλλά στους ιδιωτικούς το βασικό και αν!
Θα σου απαντήσω αμέσως... η βρεφονηπιοκόμος στην σημερινή εποχή δεν είναι μόνο καταρτισμένη για την φροντίδα των παιδιών, αλλα επίσης για την εκπαίδευση, την αγωγή και την ολόπλευρη αναπτυξη του παιδού. Για όσα απαιτεί βέβαια η ηλικία τους. Στους παιδικούς σταθμούς εαν έχεις εργαστεί εκεί και γνωρίζεις δεν είναι μοναδική ασχολία η φροντίδα αλλα πραγματοποιούνται κανονικά προγράμματα εκπαίδευσης με πολλές δραστηριότητες και άλλα... Κατά τη γνώμη μου ο όρος ''βρεφονηπιοκόμος'' είναι παλαιοληθικός και θα πρέπει να αλλάξει και καλώς έχουν γίνει κάποια βήματα μετονομασίας του. Ήταν καλά όταν χρησιμοποιόταν για να δηλώσει αυτό ακριβώς που γινοταν παλαιότερα δηλ. μόνο τη φροντίδα όταν εξυπηρετούσε μόνο τους γονείς που εργάζονταν. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει.Είναι χώρος προσχολικής αγωγής. Επίσης αν ήταν μόνο η φροντίδα... τι σπουδάζουμε τεσσερα χρόνια βρε παιδιά για να αλλάζουμε μόνο πάνες; Αν ήταν θα υπήρχαν μόνο νηπιαγωγοί τετραετούς φοίτησης και βοηθοί διετούς φοίτησης για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Τι θα χρειαζόμασταν εμείς;
Φιλικά πάντα... :)
Απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται για εμένα και θα έπρεπε να υπάρχει αποκλειστικά ενας κλάδος που να περιλαμβάνει και τις δυο ηλικίες...Μεχρι να γινει κατι τετοιο και αν γινει ποτε, εμεις σαν ΑΕΙ εχουμε περισσοτερα δικαιωματα απο εσας που ειστε ΤΕΙ. Και αυτο γιατι ετσι ειναι τα πραγματα σε ολα τα επαγγελματα, μια νοσηλευτρια απο ΤΕΙ εχει λογοτερα δικαιωματα απο μια νοσηλευτρια απο ΑΕΙ. Και ισως για αυτο να μην δουλευεται με αυτες τις ηλικιες.
η γνωμη μου ειναι οτι επιφανειακα μπορουν να κανουν τη δουλεια της νηπιαγωγου και αλλοι οπως και μεις αλλων. δεν υπαρχει ομως η παιδαγωγικη εκπαιδευση που υπαρχει στο πανεπιστημιο και δεν υπαρχουν και οι γνωσεις των προγραμματων που δουλευουμε εμεις. εξαλλου δεν ανηκουν στο υπουργειο παιδειας για να ξερουν τα δικα μας προγραμματα. συμφωνω ότι καποιος που εχει ορεξη κανει προγραμμα και στον παιδικο αλλα απο τη στιγμη που δεν ειναι υποχρεωτικο απο το υπουργειο που ανηκουν ειναι μεμονομενο γεγονος. απο την αλλη κ εμεις στην ψυχολογια διδασκομαστε και για μεγαλυτερους-εφηβους,αυτο δεν μας κανει ειδικους για το λυκειοTo διατύπωσες πολύ ωραια ;)
Πιστέυω οτι αν ήμουν νηπιαγωγός ούτε εγώ θα ήθελα οι βρεφονηπιοκόμοι να διεκδικήσουν τη θέση μου... λογικό είναι. Επίσης για να κάνουμε πρακτικη σε νήπια σημαίνει οτι έχουμε και θεωρητικό υπόβαθρο εφόσον απαιτούν να κάνουμε και σε αυτήν την ηλικία πρακτικη, είναι δηλαδή υποχρεωτικό. Απο την άλλη θεωρώ αδικία να κην μπορούμε να υπαγόμαστε στο ΥΠΕΠΘ... το ξέρω δεν σας αρέσει αλλα αυτή είναι η αποψή μου. Εγώ προσωπικά έχω κάνει πρακτική μόνο σε νήπια 5χρονα επειδή εκεί με είχε ανάγκη ο παιδικός σταθμός. Έχουμε διδαχθεί ότι κ εσείς, έχουμε σχεδόν τα ίδια βιβλία και κάποια απο αυτά είναι ίδια... για αυτο θεωρώ μεγαλη αδικία αυτο για εμας οσον αφορα το ΥΠΕΠΘ αλλα καταλαβαινω και εσάς.Πρακτική σε " μεγάλα" νήπια είναι λογικό να κάνετε εφόσον μετά τη λήξη του ωραρίου πολλά παιδιά πηγαίνουν σε παιδικούς..
Πιστέυω οτι αν ήμουν νηπιαγωγός ούτε εγώ θα ήθελα οι βρεφονηπιοκόμοι να διεκδικήσουν τη θέση μου... λογικό είναι. Επίσης για να κάνουμε πρακτικη σε νήπια σημαίνει οτι έχουμε και θεωρητικό υπόβαθρο εφόσον απαιτούν να κάνουμε και σε αυτήν την ηλικία πρακτικη, είναι δηλαδή υποχρεωτικό. Απο την άλλη θεωρώ αδικία να κην μπορούμε να υπαγόμαστε στο ΥΠΕΠΘ... το ξέρω δεν σας αρέσει αλλα αυτή είναι η αποψή μου. Εγώ προσωπικά έχω κάνει πρακτική μόνο σε νήπια 5χρονα επειδή εκεί με είχε ανάγκη ο παιδικός σταθμός. Έχουμε διδαχθεί ότι κ εσείς, έχουμε σχεδόν τα ίδια βιβλία και κάποια απο αυτά είναι ίδια... για αυτο θεωρώ μεγαλη αδικία αυτο για εμας οσον αφορα το ΥΠΕΠΘ αλλα καταλαβαινω και εσάς.
Ίσως να έχετε δικιο...Πιστέυω οτι αν ήμουν νηπιαγωγός ούτε εγώ θα ήθελα οι βρεφονηπιοκόμοι να διεκδικήσουν τη θέση μου... λογικό είναι. Επίσης για να κάνουμε πρακτικη σε νήπια σημαίνει οτι έχουμε και θεωρητικό υπόβαθρο εφόσον απαιτούν να κάνουμε και σε αυτήν την ηλικία πρακτικη, είναι δηλαδή υποχρεωτικό. Απο την άλλη θεωρώ αδικία να κην μπορούμε να υπαγόμαστε στο ΥΠΕΠΘ... το ξέρω δεν σας αρέσει αλλα αυτή είναι η αποψή μου. Εγώ προσωπικά έχω κάνει πρακτική μόνο σε νήπια 5χρονα επειδή εκεί με είχε ανάγκη ο παιδικός σταθμός. Έχουμε διδαχθεί ότι κ εσείς, έχουμε σχεδόν τα ίδια βιβλία και κάποια απο αυτά είναι ίδια... για αυτο θεωρώ μεγαλη αδικία αυτο για εμας οσον αφορα το ΥΠΕΠΘ αλλα καταλαβαινω και εσάς.
εννοειται οτι ολοι θα προτιμουσαμε μα ανηκετε στο υπουργειο και να γινεται εκπαιδευση κ επισημα. σ αυτο δεν νομιζω να εχει αντιρρηση κανεις. οσο για τα βιβλια και τις γνωσεις κτλ προσωπικα δεν συμφωνω, θα μπορουσε ομως να το συγκρινει καποιος που εβγαλε και τις 2 σχολες. στη σχολη μας πχ καναμε πολλα για δυσλεξια , ειδικη αγωγη κτλ. θεωρω ότι με επιπλεον διαβασμα καποιος μπορει να γινει πολυ καλος σ αυτο. ομως δεν μπορουμε να δουλεψουμε σαν λογοθεραπευτες
Η λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία:Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα μου φαίνεται απιστευτα δύσκολο να γίνει αυτο τουλάχιστον σύντομα... Αυτό σίγουρα θα ήταν το ιδανικό! :)
Ενιαία προσχολική 0-6 που θα παρέχεται από ενιαίο φορέα (ΥΠΕΠΘ) και ενιαίος φορέας εκπαίδευσης εκπαιδευτικών (ΑΕΙ). Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε ένα ενιαίο πλαίσιο γιατί αλλιώς χαθήκαμε. Ο κατακερματισμός δημιουργεί αντιπαλότητες και δεν προάγει την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Η λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία:
Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή.
[Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα μου φαίνεται απιστευτα δύσκολο να γίνει αυτο τουλάχιστον σύντομα... Αυτό σίγουρα θα ήταν το ιδανικό! :)
Η λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία:
Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή.
Μράβο!!! Ετσι ειναι.[Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα μου φαίνεται απιστευτα δύσκολο να γίνει αυτο τουλάχιστον σύντομα... Αυτό σίγουρα θα ήταν το ιδανικό! :)
Ενιαία προσχολική 0-6 όμως δεν υπάρχει περίπτωση. Αφού πολεμάνε σιγα-σιγα να ενταξουν τον ενα χρόνο του νηπιαγωγείου στο Δημοτικό. Και εκεί μας βλέπω να "φωνάζουμε" εμείς, να μας πάρουνε στα σοβαρά οι δάσκαλοι, που μας βλέπουνε πολλές φορές κατώτερους...
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να εξαιρεθεί κάποιο παιδί από τα προνήπια (χωρίς να χάσει χρονιά); Είμαι έγκυος και φοβάμαι πολύ να στείλω το πρώτο μου παιδί στο σχολείο εν μέσω κορονοιου...Παρακαλώ αν γνωρίζεται κάτι ενημερώστε με! Ευχαριστώ!!!!
Σωστό, αλλά εφόσον η μητέρα του παιδιού είναι έγκυος και ανήκει στις ευπαθείς ομάδες, δεν μπορεί το παιδί να εξαιρεθεί;
Ειναι υποχρεωτικη εκπαιδευση και δεν μπορει καποιος να εξαιρεθει
Σωστό, αλλά εφόσον η μητέρα του παιδιού είναι έγκυος και ανήκει στις ευπαθείς ομάδες, δεν μπορεί το παιδί να εξαιρεθεί;