*

Αποστολέας Θέμα: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή  (Αναγνώστηκε 41905 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #84 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 08:26:35 μμ »
Συνάδελφος, που δουλεύει αναπληρώτρια στην Αν. Αττική, μου είπε ότι τους ήρθε σήμερα ανακοίνωση από τη ΔΟΕ για προειδοποιητική απεργία στις 26/11.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:19:08 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #85 στις: Νοέμβριος 26, 2007, 09:33:32 πμ »
Nηπιαγωγεία: H βαρβαρότητα δεν πάει άλλο[/u]
 

Άχαρος ο ρόλος της Κασσάνδρας. Δυστυχώς τις εξελίξεις στο χώρο της προσχολικής αγωγής πολλοί τις είχαμε προβλέψει και σε αρθρογραφία από πέρσι την άνοιξη. Ακόμα χειρότερα, όταν πάρα τους αγώνες, τα πράγματα εξελίσσονται δυσμενέστερα από τις προβλέψεις. Αυτό έγινε στο χώρο του νηπιαγωγείου με την παράταση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών μέσα στο καλοκαίρι, κατά την προσφιλή ταχτική της κ. Γιαννάκου. Τι μικρονοϊκό! Κρύβουμε τις προθέσεις μας και τις επιβάλουμε νύχτα. Να τους πιάσουμε στον ύπνο! Όχι μόνο σ' αυτό, σε όλα τα ζητήματα. Η προσφιλής πολιτική Υπουργείου Παιδείας χώρας της Ε.Ε.! Και όχι μόνον αυτού του Υπουργείου, αλλά κυρίαρχο στοιχείο της πολιτικής της κυβέρνησης, βλέπε ασφαλιστικό. Που μερικές φορές δεν της βγαίνει. Άνοιξαν λοιπόν τα νηπιαγωγεία με τις νηπιαγωγούς σε πλήρη σύγχυση και τους γονείς σε απόγνωση, διότι: 1. Βάσει των στοιχείων του ΚΕΕ, το 2006-2007 βρίσκονταν εκτός των δημοσίων νηπιαγωγείων 43.000 προνήπια και 19.000 νήπια και εφ' όσον η προσχολική αγωγή για τα νήπια είναι πλέον υποχρεωτική, το ΥΠΕΠΘ, ανταποκρινόμενο στο ρόλο του έσπευσε να δημιουργήσει 92 ολόκληρα παραρτήματα! Αυτόματα τα προνήπια έμειναν έξω, αλλά και πολλά νήπια. 2. Οι νηπιαγωγοί ήμασταν υποχρεωμένες, και με απόφαση της ΔΟΕ, να εγγράψουμε όλα τα νήπια και τα προνήπια και κατόπιν, αφού κρατήσουμε τα νήπια, αν περισσεύουν θέσεις, να κάνουμε κλήρωση για τα προνήπια. Κατόπιν να στείλουμε τα στοιχεία στις διευθύνσεις για να μεριμνήσουν να καλυφθούν οι ελλείψεις με ίδρυση παραρτημάτων. Πότε; Η μήπως δεν είχαν τα στοιχεία; 3.Οι νηπιαγωγοί κατόπιν τούτων, πιεστήκαμε από τους προϊστάμενους, όχι μόνο να έχουμε 25αρια τμήματα (ας μην αναφερθώ στις συνθήκες τώρα), αλλά και περισσότερα παιδιά ανά τμήμα. Οι προϊστάμενοι πέταξαν το μπαλάκι (στυλ φιλότιμο) σε μας, στρέφοντας τους γονείς ενάντια μας. Το τι θα γίνει όλη τη χρονιά σ' ένα κοτέτσι-νηπιαγωγείο χωρίς αυλή με 25+ παιδιά κανέναν δεν ενδιέφερε. 4 Οι γονείς, μέχρι και αφού άρχισε η σχολική χρονιά, δεν ήξεραν αν και που θα φοιτήσουν τα παιδιά τους. 5. Οι γονείς που έπρεπε να εξασφαλίσουν την υποχρεωτική φοίτηση των παιδιών τους βρέθηκαν μπρος στον εκβιασμό του ΥΠΕΠΘ: Σε υποχρεώνω να στείλεις το παιδί σου σε ιδιωτικό, ή, σε τμήμα δημοτικού παιδικού σταθμού (εδώ δε θα πληρώνεις δίδακτρα αλλά τροφεία), γιατί δεν ανταποκρίθηκα στην αυτονόητη υποχρέωση μου να ιδρύσω νηπιαγωγεία. Ο εκβιασμός ήταν έτσι αναίσχυντος στην πράξη, και ήταν ενδεικτικός για την πολιτική της κυβέρνησης στην εκπαίδευση: την ιδιωτικοποίηση και τον αποκλεισμό. Το μήνυμα πέρασε στους γονείς: να δείτε τι σας περιμένει στις επόμενες βαθμίδες. Φυσικά και δε συζητάμε για τα μεταφερόμενα νήπια, ιδίως στην επαρχία, που δεν λήφθηκε καμιά μέριμνα και την ανέλαβαν κι αυτήν οι γονείς. Το κλου δε, ήταν, πως επειδή πολλοί ΟΤΑ δεν είχαν ιδρύσει τμήματα νηπιαγωγείων, και πολύ καλά κάνοντας διαφώνησαν κιόλας, τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία ανέβασαν την πελατεία τους από 4.448 το 2006 σε 35.000(!) το 2007 με βάση τα στοιχεία της ΟΙΕΛΕ. Ενώ 60.000 παιδιά, κυρίως προνήπια, αποκλείστηκαν από την προσχολική εκπαίδευση φέτος. Οι ιδιώτες πήραν ένα γενναίο bonus από το ΥΠΕΠΘ: ο αριθμός των νηπίων αυξήθηκε φτάνοντας περίπου τον αριθμό των παιδιών που φοιτούν σε όλες τις τάξεις των ιδιωτικών δημοτικών σχολείων! Χρυσές δουλειές! Όλα αυτά τα ωραία βέβαια, για τους γονείς, για μας τους εργαζόμενους, για τους σκληρά φορολογούμενους πολίτες δηλαδή, που έχουμε ήδη με τους φόρους μας πληρώσει και τη δωρεάν παιδεία και την υγεία και όλα τα κοινωνικά αγαθά. Όπως έχουμε πληρώσει και τα κτήρια των νηπιαγωγείων που στεγάζονται σε μισθωμένους ακατάλληλους χώρους, υπόγεια, διαδρόμους, μαγαζιά ή και κοντέινερ: χωρίς αυλή, με καταστρατήγηση του νόμου περί αναλογίας τετραγωνικών ανά παιδί. Σ' αυτούς λοιπόν τους χώρους 25 και πάνω παιδιά, σε ολοήμερα-κάτεργα, επιβιώνουν (δε μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λέξη φοιτούν, ή, έστω, ζουν) 9 (!) ώρες την ημέρα! Βέβαια! Διότι τώρα δημιουργήθηκε κι ένας άλλο τύπος νηπιαγωγείου: Τα ολοήμερα διευρυμένου ωραρίου. 7:00 π.μ -4:00 μ.μ. Για τους εργαζόμενους γονείς. Που πρέπει να εργάζονται για να πληρώσουν αύριο τα δίδακτρα, τα τροφεία, τα υλικά για να δουλέψουμε στα νηπιαγωγεία, τα ιδιαίτερα που κατεβαίνουν στο δημοτικό, όλη τη δωρεάν παιδεία δηλαδή. Και που και τα παιδιά μας πρέπει σιγά-σιγά να συνηθίζουν: από 4ων χρόνων 9 ώρες μακριά από το σπίτι και την οικογένεια τους. Αλλά και μεις οι «προνομιούχοι» εργαζόμενοι: σε πρώτη φάση αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο κατά 2.30 ώρες την εβδομάδα. Έτσι, με μια εγκύκλιο. Εργαζόμενοι πολλών ταχυτήτων, σχολεία πολλών ταχυτήτων, παιδιά πολλών ταχυτήτων. Κρίμα μωρό μου: είχες την ατυχία να γεννηθείς σε οικογένεια με χαμηλό εισόδημα. Θα' χεις την οικογένεια σου τα Σαββατοκύριακα και τις υπόλοιπες μέρες έναν ωραίο ιδρυματισμό. Για ποια επιστήμη μιλάμε; Για ποια οικογένεια; Για ποια υπογεννητικότητα; Για ποια εργασία; Για ποια κοινωνία τελικά; Ηρεμήστε! Αυτά δε συμβαίνουν σ' όλους τους πολίτες, μόνο στη μεγάλη πλειοψηφία. Μόνο το 60% των νηπιαγωγείων έχουν τριτοκοσμικές συνθήκες, στα υπόλοιπα τα πράγματα είναι ανεκτά. Το δε ωράριο 7-4 ισχύει μόνον αν 5 γονείς νηπίων το ζητήσουν. Ή και προνηπίων, όπως το ξεχειλώνουν κάποιοι προϊστάμενοι. Δεν θα επεκταθώ στα εργασιακά μας. Απλώς οι διορισμοί δεν καλύπτουν ούτε τις συνταξιοδοτήσεις, που λόγω ασφαλιστικού θα αυξηθούν. Απλώς κάποιες θα δουλεύουν με δελτίο παροχής υπηρεσιών και 600 ευρώ το μήνα. Απλώς δεν θα καλύπτονται από τους Συλλόγους. Μα εδώ οι ωρομίσθιοι δεν καλύπτονται. Παλιές ιστορίες. Απλώς ανοίγει η όρεξη και κάποιων "αποκεντρωτικών" δημάρχων να ζητούν περαιτέρω αρμοδιότητες στον τομέα της παιδείας και πόρους ασφαλώς. Το μεγάλο φαγοπότι θα μεγαλώσει κι άλλο. Σε βάρος των σχολείων (τα έχουμε δει αυτά στον Πειραιά και αλλού). Ο Καποδίστριας 2 έρχεται. Τίθενται λοιπόν μερικά ερωτήματα στο συνδικαλιστικό κίνημα: Τι έκανε η ΔΟΕ τόσο καιρό; Σίγουρα υιοθέτησε και υλοποίησε κάποια αιτήματα που είχε βάλει το Συντονιστικό των νηπιαγωγών, όπως η κατάθεση υπομνήματος για ίδιο διδακτικό ωράριο με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, η προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας για να κριθεί παράνομη η δημιουργία νηπιαγωγείων από Δήμους, και άλλα, γραφειοκρατικού τύπου, που τα είδαμε στις Γενικές Συνελεύσεις, με το ζόρι όμως και αδιάφορα. Στην ουσία τι έκανε; Κάποιες χλιαρές κινητοποιήσεις μέσα στα συγκινησιακά μεθεόρτια διαρκείας της περσινής απεργίας; Και δω παρεμπιπτόντως συνάδελφε Μπράτη, θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε την περσινή απεργία και την επόμενη δεκαετία; Απ' ότι ξέρω μετά από μια άγονη απεργία και σειρά επιθέσεων, επανερχόμαστε δριμύτεροι. Στα πλαίσια του μετώπου. Με την ΟΛΜΕ και όχι μόνο. Τι έκανε η ΔΟΕ λοιπόν; Πρόβαλε το θέμα σε όλες του τις διαστάσεις; Έστειλε επιστολή στους γονείς, κινητοποίησε τους συλλόγους, τους συναδέλφους δασκάλους, απευθύνθηκε στον κόσμο; Δεν βλέπει ότι το νηπιαγωγείο αποτελεί την αρχή της ιδιωτικοποίησης της πρωτοβάθμιας, μέσω της «αποκέντρωσης» ως δούρειος ίππος, όπως έχει λεχθεί, και θα ακολουθήσει και το δημοτικό; Δεν βλέπει ότι η καταστρατήγηση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών και η διάσπαση του κλάδου με νηπιαγωγούς πολλών ταχυτήτων βάζει βόμβα στις εργασιακές μας σχέσεις και αποδυναμώνει το συνδικαλιστικό κίνημα; Η τελικά αυτά λίγο-πολύ είναι ευκταία μια και ο δικομματισμός που ελέγχει τις 2 μεγάλες παρατάξεις στη ΔΟΕ την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης την προωθεί στην πράξη εδώ και χρονια; Έτσι κι αλλιως, τα'χω ξαναγράψει, στους νόμους του Πασοκ στηρίζεται η ιδιωτικοποίηση της εκπ/σης και στο πρόγραμμα του, κάπως έτσι οραματίζεται τη «δίκαιη κοινωνία». Έχει γίνει σαφές ότι οι ώρες εργασίας μας υπολογίζονται ως ωριαίες; Έχει γίνει σαφές ότι εμείς τώρα εργαζόμαστε 30 διδακτικές ώρες εβδομαδιαία, ανεξάρτητα από χρονια προϋπηρεσίας, ταυτόχρονα με τα διευθυντικά καθήκοντα μιας μονάδας με ολοήμερα, τμήματα ένταξης κ.λ.π. που λόγω ότι θεωρούμαστε προϊσταμένες και όχι διευθύντριες δεν έχουμε καμιά απαλλαγή; Ζητάμε λοιπόν: x Καμία επέκταση ωραρίου. Διδακτικό ωράριο Νηπιαγωγών στα επίπεδα όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. (Μείωση ωρών ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας - 24 το ανώτερο διδακτικές και όχι ωριαίες ώρες) x Άμεση καταγραφή νηπίων - προνηπίων και ιδρύσεις νέων νηπιαγωγείων έτσι ώστε να μη μείνει κανένα παιδί έξω από το Δημόσιο Νηπιαγωγείο. x Κατάργηση των νόμων της αποκέντρωσης (2218 και 2640) και του άρθρου 32 στο Νόμο 3577/2007 για τη «Δημιουργία φορέα διαχείρισης ολοκληρωμένων προγραμμάτων δια βίου μάθησης,» Κανένα Νηπιαγωγείο στους Δήμους και στους Ιδιώτες!!! x Να καλυφθούν όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των παιδιών (4-6) για: εκπαίδευση, ασφάλεια, κατάλληλα και επαρκή κτίρια, εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικό προσωπικό, πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με ειδικές ή μαθησιακές δυσκολίες και για αλλόγλωσσα κα αλλόθρησκα παιδιά. x Μείωση του αριθμού των Νηπίων ανά τμήμα σε 1/15 Υ.Γ. Η ομάδα νηπιαγωγών Ηρακλείου, επιπρόσθετα, ζητά σε μεγάλες μονάδες νηπιαγωγείων, το διορισμό +1 νηπιαγωγού.

Μαρία Νοΐδου Νηπιαγωγός

http://www.alfavita.gr/typos/typos071125g.php
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Nansoula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #86 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 02:22:05 μμ »
Καλά τώρα σοβαρολογείς; Εγω γινομαι παρισσοτερο έξαλλη. θα σου δώσω μια πληροφορία έτσι για να μαθεις κάποια πραγματα. οι βρεφονηπιαγωγοί... έχουν διδαχθεί για παιδιά ηλικίας 0-6. Αρα είναι καταρτισμένοι για αυτές τις ηλικίες... αν δεν γνωρίζετε ΜΗΝ μιλάτε.
Ο δρόμος είναι πιο σημαντικός από αυτό που σε ώθησε να περπατήσεις.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #87 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 02:26:30 μμ »
Καλά τώρα σοβαρολογείς; Εγω γινομαι παρισσοτερο έξαλλη. θα σου δώσω μια πληροφορία έτσι για να μαθεις κάποια πραγματα. οι βρεφονηπιαγωγοί... έχουν διδαχθεί για παιδιά ηλικίας 0-6. Αρα είναι καταρτισμένοι για αυτές τις ηλικίες... αν δεν γνωρίζετε ΜΗΝ μιλάτε.

χωρις καμια προθεση μειωσης της σχολης σου,απο τα λεγομενα σου φαινεται οτι θεωρεις ισοτιμη τη σχολη ΤΕΑΠΗ με το ΤΕΙ βεφονηπιοκομων. κ εμεις διδασκομαστε ολα τα εξελικτικα σταδια του παιδιου απο 0 και πανω αλλα η εξειδικευση μας ειναι στο 4-5. λογικο δεν ειναι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:19:08 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #88 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 02:34:16 μμ »
Nηπιαγωγεία: H βαρβαρότητα δεν πάει άλλο[/u]
 Έχει γίνει σαφές ότι εμείς τώρα εργαζόμαστε 30 διδακτικές ώρες εβδομαδιαία, ανεξάρτητα από χρονια προϋπηρεσίας, ταυτόχρονα με τα διευθυντικά καθήκοντα μιας μονάδας με ολοήμερα, τμήματα ένταξης κ.λ.π. που λόγω ότι θεωρούμαστε προϊσταμένες και όχι διευθύντριες δεν έχουμε καμιά απαλλαγή;

ειδικα αυτο αποκλειεται ουτε να το σκεφτει καποιος για μας!!νομιζουν ακομα οτι ειναι 3ωρο οπως 30 χρονια πριν!

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #89 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 03:10:24 μμ »
Ο καθενας στον κλαδο του και στην ειδικοτητα του!. Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα... Οι βρεφονηπιοκομοι εξειδικευονται σε παιδια μικροτερης ηλικιας και εμεις σε παιδια 4-6. Ολοι κανουμε θεωριες απο 0-6 ετων αλλα το θεμα ειναι που εξειδικευεται ο καθενας!!! Δεν γινεται βρεφονηπιοκομοι και νηπιαγωγοι να θεωρειται το ιδιο, οχι απλα επειδη ειναι ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλα επειδη ειναι διαφορετικη εξειδικευση!!! Αλλιως το ΤΕΙ βρεφονηπιοκομιας θα λεγοταν ΤΕΙ νηπιαγωγων. Ακομα και στον ασεπ αν γνωριζω καλα σε διαφορετικα μαθηματα και υλη εξεταζομαστε και διαγωνιζομαστε για διαφορετικες θεσεις!!!  Αυτο δεν σημαινει οτι υποβιβαζω τους βρεφονηπιοκομους, ισα ισα για παιδια μικροτερης ηλικιας ξερουν πολυ περισσοτερα πραγματα, και ειδικα το Τει βρεφονηπιοκομιας της αθηνας επειδη εχει παει μια φιλη μου εχει πολυ ωραια και ενδιαφεροντα μαθηματα, αφου κι εγω εχω δανιστει βιβλια της, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι να υπαρχει αντιπαραθεση, και τετοια μανια, εγω πιστευω πως οσοι ειναι βρεφονηπιοκομοι και αγαπανε το επαγγελμα τους πραγματικα και το θεωρουν σημαντικο (γιατι ειναι σημαντικο!) δεν εχουν αναγκη να φωναζουν οτι ειμαστε ιδιες με τις νηπιαγωγους κτλ κτλ.
Αυτα......με ολη την καλη μου προθεση και διαθεση, χωρις να θελω να θιξω κανεναν κλαδο και καμια ειδικοτητα.  :)

Αποσυνδεδεμένος klio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #90 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 04:40:04 μμ »
Μάς το είχαν πει από το Παν/μιο..Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά. Διεκδικούν τις θέσεις μας και επειδή είναι από ΤΕΙ τους προτιμούν για να μην δίνουν ψηλούς μισθούς. Κι εμείς τους κοιτάμε και καθόμαστε στην ανεργίακαι παλεύουμε για ΑΣΕΠ γραπτό. Τα άτομα απο τα ΤΕΙ θέλουν μονιμοποίηση και αύξηση του στάτους, λες κι εμείς έχουμε. Ήδη το ΤΕΙ Αθήνας έχει κάνει κινησεις για να ονομάζονται νηπιαγωγοί, και οι ίδιοι προσπαθούν να αναβαθμιστούν από βρεφονηπιαγωγοί. Αν και δε΄θεωρώ ότι το βρεφονηπιαγωγοί είναι σωστό καθώς ούτε εμίς είμαστε δάσκαλοι. Οι νηπιαγωγοί δεν έχουμε συνδικαλισμό, ενώ οι βρεφονηπιαγωγοί έχουν και πολύ ισχυρό.   

Αποσυνδεδεμένος βικυ23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #91 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 10:23:42 μμ »
παιδιά μην τρελαθούμε τελείως!αν είναι δυνατόν!τι είναι αυτά που διαβάζω!τι σχέση έχουν οι νηπιαγωγοί με τους βρεφονηπιαοκόμους; ο καθένας στο επάαγγελμά του. κι εγώ στο πανεπιστήμιο(νηπιαγωγός είμαι) έκανα για μέση παιδική ηλικία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι δασκάλα..ο καθένας στην ηλικία που εμαβαθύνει.ελεος

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #92 στις: Νοέμβριος 30, 2008, 09:32:20 πμ »
Αν ισχύσει η υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση,
αυτό που φαίνεται λογικό να γίνει είναι μετακίνηση πληθυσμού,
δηλαδή τα Δημόσια Νηπιαγωγεία δεν θα δέχονται πια προνήπια, αλλά μόνο νήπια, γιατί δεν θα έχουν θέσεις γι αυτά,
και όλα τα προνήπια θα μεταφερθούν στους παιδικούς σταθμούς.

Ουδέν σχόλιο.

1)Ισχύει η υποχρεωτικη προσχολικη εκπαιδευση
2)Λογικο αυτο που γραφεις, αλλα υπαρχουν και εξαιρεσεις....στο τμημα μου εχω 20 παιδια εκ των οποιων τα 11 ειναι προνηπια
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #93 στις: Νοέμβριος 30, 2008, 09:45:17 μμ »
Ωραίο αυτό το θέμα, δεν το είχα πάρει γραμμή νωρίτερα. Λοιπόν η ανταλλαγή των πληθυσμών ακούγεται δελεαστική, εκτός κι αν σκεφτούμε τα τροφεία που πληρώνουν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, τα παιδιά που, ε μάλλον δεν είναι το ίδιο ακριβώς με το νηπιαγωγείο.

όσο για τα ζητήματα που αφορούν τις αποφοίτους ΤΕΙ κι εμάς έχω να πω τα εξής:
1. Η προσχολική πρέπει να είναι ενιαία και να ξεκινά από τη γέννηση του παιδιού (ας μην ξεχνάμε όλες εκείνες τις μητέρες που μετά τις 40 ημέρες επιστρέφουν κανονικά στη θέση τους)
2. Να έχει εποπτεία από το ΥΠΕΠΘ ως προς τα αναλυτικά προγράμματα για κάθε ηλικία
3. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών να είναι από ένα ενιαίο φορέα (ΑΕΙ) να καλύπτει όλο το φάσμα των ηλικιών και να δίνει δυνατότητες εξειδίκευσης (π.χ. βρεφοκομία), καθώς ένα επιπλέον έτος υποχρεωτικής καθημερινής πρακτκής άσκησης σε πραγματικά σχολεία, όπου οι φοιτήτριες θα λειτουργούν ως βοηθοί, καθώς και τμήματα ΙΕΚ για τις βοηθούς που θα πρέπει ούτως ή άλλως να υπάρχουν στα νηπιαγωγεία.

Και επειδή δεν έχω ξεχάσει σε ποια χώρα βρίσκομαι και ότι αυτά ούτε στα πιο τρελλά μας όνειρα δεν πρόκειται να τα δούμε, η παρέμβασή μου θα καταλήξει στο: Μη μαλώνετε βρε παιδιά, ανεξαρτήτως πτυχίου όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και σε όλους τους κλάδους υπάρχουν αστέρια και κατιμάδες. Με το να κοντραριζόμαστε παίζουμε το παιχνίδι των ισχυρών που μας έχουν κάνει 520 κομματάκια και κλάδους, απλά και μόνο για να μη λειτουργήσει ποτέ τίποτα. Μια ματιά στην ιστορία της εκπαίδευσης να (ξανα)ρίξετε θα δείτε ότι η προσχολική είναι ακόμη σε εμβρυικό στάδιο στην Ελλάδα και ως προς την οργάνωση και ως προς τον προσανατολισμό.

Για άλλη μια φορά είχε δίκιο η Κουτσουβάνου που έλεγε για την ταυτότητα του πεδίου της προσχολικής και για την ευθύνη μας.

Συγγνώμη για το τεράστιο μήνυμα (παιδαγωγός άνθρωπος σας κούρασα) :-[ :-[ :-[

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #94 στις: Νοέμβριος 30, 2008, 10:26:08 μμ »
3. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών να είναι από ένα ενιαίο φορέα (ΑΕΙ) να καλύπτει όλο το φάσμα των ηλικιών και να δίνει δυνατότητες εξειδίκευσης (π.χ. βρεφοκομία), καθώς ένα επιπλέον έτος υποχρεωτικής καθημερινής πρακτκής άσκησης σε πραγματικά σχολεία, όπου οι φοιτήτριες θα λειτουργούν ως βοηθοί, καθώς και τμήματα ΙΕΚ για τις βοηθούς που θα πρέπει ούτως ή άλλως να υπάρχουν στα νηπιαγωγεία.

Αυτο θα ηταν το ιδανικοτερο...!!!!  :) Αλλα στη Ελλαδα ζουμε οπως ειπες... :-\
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ΔΕΝ υπαρχει λογος για διαμαχες!  ;)

Αποσυνδεδεμένος Nansoula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #95 στις: Δεκέμβριος 01, 2008, 07:47:24 μμ »
ΟΚ... Συμφωνώ μαζί σου, αλλα υπάρχουν κάποιες νηπιαγωγοί που υποβαθμίζουν το επγγελμά μου και  πραγματικά δεν καταλαβαίνω το λόγο... Επειδή έτυχαν σε καποιες βρεφονηπιοκόμους που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Υπαρχουν και νηπιαγωγοί οι οποιοι ΔΕΝ κάνουν σωστα τη δουλειά τους... Έτσι δεν είναι; Αυτό εξαρτάται απο το χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου, αλλα και το πόσο αγαπάει τα παιδιά και το επαγγελμά του!

Αυτά είχα να πω, φιλικά επίσης! :)
Ο δρόμος είναι πιο σημαντικός από αυτό που σε ώθησε να περπατήσεις.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #96 στις: Δεκέμβριος 01, 2008, 08:01:10 μμ »
Δεν έχεις άδικο. Το ζήτημα υποτίθεται ότι ανάγεται στην ποιότητα των σπουδών που οδηγεί στο εκάστωτε πτυχίο και η οποία υποτίθεται ότι προεξοφλεί την ποιότητα της δράσης του επαγγελματία. Άλλωστε θεωρείται (εσφαλμένα) ότι οι παιδικοί σταθμοί δεν προσφέρουν εκπαίδευση, αλλά μόνο φύλαξη, παρότι όσες από εμάς έχουμε περάσει από παιδικούς σταθμούς ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν ισχύει απαραίτητα. Όπως επίσης και ότι απόφοιτοι ΙΕΚ κάνουν καταπληκτική δουλειά χάρη στο ταλέντο, την αφοσίωση και την προσπάθειά τους να καλύψουν τα όποια θεωρητικά κενά τους.

Και στην τελική το ζήτημα δεν είναι ποιος κλάδος είναι ο πιο καλός, αλλά πώς θα συναντηθούμε σε κάποιο σημείο της πορείας μας για να εξασφαλίσουμε δουλειά για όλους και ποιοτική προσχολική για τα παιδιά.
Μη μπαίνετε σε τέτοιου τύπου αντιπαραθέσεις γιατί όλοι βγαίνουμε ζημιωμένοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2008, 08:12:03 μμ από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Υποχρεωτική προσχολική αγωγή
« Απάντηση #97 στις: Δεκέμβριος 01, 2008, 08:02:41 μμ »
Οσοι υποβαθμιζουν το δικο σου επαγγελμα, αλλοι τοσοι υποβαθμίζουν και το δικό!!
Πρεπει να δινουμε μαχες, τοσο σε πραξεις οσο και σε συζητησεις για να αποδειξουμε το αντιθετο!
Και καποιοι συνεχιζουν να  θεωρουν τις/τους ν/γους κατωτερους απο αλλους εκπαιδευτικους. και γενικα οτι οι εκπαιδευτικοι κανουν ενα πολυ ευκολο επαγγελμα, συνηθως πολυ ευκολοτερο απο των αλλων(με τους οποιους συζηταμε)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 400
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.