Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: eleni09 ΠΕ 02 στις Ιουλίου 02, 2009, 01:57:32 pm
-
Ευχομαι καταρχας συγχαρητηρια σε ολους διοριστευους...επιτυχοντες.... :)..και κυριως καλο κουραγιο σε μας τους αποτυχοντες....... :-\
επειδη εδωσα πρωτη φορα εχω καποιες αποριες οσον αφορα τη βαθμολογια....
λοιπον καταρχας το αριστα σε καθε αντικειμενο ειναι το 100? σωστα?
επισης....η βαση για να σαι στους επιτυχοντες ειναι 55? και η βαση για καθε θεματικη χωριστα?? 50?
επισης.....περιμενα πιο πολυ στα αρχαια....τσεκουρωσαν γενικως?
στην ιστορια πολυ πατος ρε παιδια .....αυτο το θεικο.....5 μαλλον εκανε τη μεγαλη ζημια............ :'(
-
Τι εννοείς; έγραψες 5 στην ιστορία; διδακτική ή γνωστικό; ή δεν κατάλαβα καλά;
-
Όπως τα λες είναι Ελένη!
-
Παιδιάαααα,ας μας βοηθήσει κάποιος για την ειδική διδακτική,δεν αντέχω αλλο με αυτό το μάθημα!!
το 2005 και το 2007 που δεν ηξερα ούτε κ εγω τι έγραφα στην διδακτική των αρχαίων μου εβαζαν παντα πανω απο την βάση(όχι όμως καποιον ικανοποιητικό βαθμό)!Φέτος κ ενω ήμουν προετοιμασμέμη με φροντιστήρια κ συνεχή εξάσκηση με χαντακώσανε 39!τί θέλουν πια απο τη ζωή μου?
-
επειδη εχω παθει και εγω το ιδιο, αν χρειαστει να ξαναδωσω, θα γραψω οτι μου ερθει εκεινη την στιγμη
και φυσικα δεν θα προετοιμαστω καθολου
τους σιχαθηκα ολους εκει μεσα
-
Την πρωτη φορα που δεν ηξερα τι γινοταν και δεν ειχα διαβασει και εγραφα ασχετα πηρα διδακτικη αρχαιων 68 . Την περασμενη φορα που διαβασα του κοσμου τα πανεπιστημιακα πηρα 58. Φετος ειπα να ακολουθησω τη συμβουλη ορισμενων και να διαβασω τα σχολικα βιβλια καθηγητη και τις σημειωσεις απο μια φιλη μου που πηγε φροντιστηριο. Πηρα 48 ???.
Καθε φορα πεφτω 10 μοναδες κατω . Τελικα τι ακριβως ζητανε ποτε δεν καταλαβα. ???
-
ειδικη διδακτικη αρχαιων που ειχα γραψει νομιζα οτι δεν πηγα καλα...και επιασα 70 και κατι....!! και μα το θεο το σχεδιο διδασκαλιας...ηταν καθαρα δικης μου εμπνευσης...και ακριβως αυτο που θα ηθελα να κανω εγω αν εμπαινα σε ενα τμημα.....και ομολογω καθολου συντηρτικο.....κοινως εκανα πειραματα να δω τι θα πιασω.....
τωρα αρχαια περιμενα καλυτερα και πηρα γυρω στο 50...ενταξει, νεα και παιδαγωγικα οπως τα περιμενα....
δεν περιμενα να πιασω βαση στο γνωστικο εξαιτιας της ιστοριας που δεν ειχα διαβασει οπου και ηταν το θεικο 5!!!!!
αλλα περιμενα οτι δεν θα ειχα πιασει βαση ουτε και στην
-
συναδελφοι τι να σας πω?εγω εδωσα πρωτη φορα και εγραψα 85 στο σχεδιο!δεν πηγα φροντιστηριο αλλα διαβασα αρκετα.αυτο μαλλον ειναι το κλειδι της επιτυχιας.
-
Σχετικά με την ειδική διδακτική αρχαίων. Ξεχάστε τα ομαδοσυνεργατικά, προτείνω. Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, με κάτι τέτοια πήρα 48. Τώρα με άλλο σχέδιο, που ομολογώ ότι παρακολούθησα κάποιο σεμινάριο σχετικό και ξέροντας σε αναφέρεται το κείμενο του Πλάτωνα, (Αχιλλέας και Νέκυια), πήρα 78,5. Αλήθεια, το ότι τα γραπτά μας πήγαν Θεσ/νίκη μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε από κάπου?
-
θα σας πω την ιστορία μου. λοιπόν
ΕΙΔ ΔΙΔ ΙΣΤΟΡ
2000= δεν τους θυμάμαι
2002=66 ΓΝ ΙΣΤ =85
2004=75 =77
2006=64 =63
2008=80 =19
ΧΑΧΑΧΑ δεν έχει πλάκα;;;;
ηθικόν δίδαγμα => όσο περνάνε τα χρόνια και απομακρυνεσαι από το πανεπιστημιο αποκτάς πείρα και εν γένει γνώση στον τρόπο διδασκαλίας όμως χάνεις τις πανεπιστημιακές γνώσεις από την παπαγαλία που απαιτεί ο ασεπ
τα συμπεράσματα....... δικά σας!!!!!!!!
υγ. 2006 και 2008 πήγα εντελώς μα εντελώς απροετοίμαστη!!
-
συναδελφοι τι να σας πω?εγω εδωσα πρωτη φορα και εγραψα 85 στο σχεδιο!δεν πηγα φροντιστηριο αλλα διαβασα αρκετα.αυτο μαλλον ειναι το κλειδι της επιτυχιας.
85???μπραβο,συγχαρητηρια!για μένα αυτός ο βαθμός φαντάζει άθλος!!!!
Όταν λές όμως οτι διαβασες αρκετά τι εννοείς? γνωστικό?
το σχέδιο σου περιείχε σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους? γιατι φοβάμαι πώς φέτος αυτό με χαντάκωσε!αλλα στο φροντιστήριο τσίριζαν οτι μόνο έτσι χτυπάς 90αρια στην ειδική!με τα 50άρια κ τα 60αρια λοιπόν που έπαιρνα τις προηγούμενες φορές χρησιμοποιώντας πιο συντηρητικά σχέδια είπα να το τολμήσω μήπως και έλθει αυτή η πολυπόθητη ρημάδα βαθμολογία!Μετα απο το 39 όμως που αντικρισαν τα ματια μου κοντεύω να τρελαθω! μέχρι και τα λεφτά μου πίσω σκέφτομαι να ζητήσω!!! ???
-
Αποστολία, αυτό κάτι μου θυμίζει. Οι σύγχρονες παιδαγωγικές μέθοδοι δηλαδή. Όντως, και εμένα με είχαν κάψει το 2007. Ψάξε αλλού για ειδική διδακτική. Δε νομίζω να πάρεις ευρώ πίσω.....βεβαίως, βεβαίως.
-
εγω εκανα σχεδιο νεων.εγω ναι,εβαλα μεσα συγχρονες παιδαγογικες θεωριες πολλες.τωρα τι να σας πω???ολο ειναι πιστευω θεμα συνδιασμου...και εγω ρισκαρα.κατι τετοια τα κανεις και λες οτι ή θα χαντακωθεις ή θα απογειωθεις.αππφασιζεις και κανεις το ρισκο και ελπιζεις για το δευτερο.παντως μην απογοητευστε!τελιωσε και αυτο και εσεις πρεπει να νιωθετε καλα με τους εαυτους σας εφοσον προσπσθησατε :)
-
διδακτικη αρχαιων εγω ακολουθησα το βιβλιο με οδηγιες φιλολογικων μαθηματων του καθηγητη και εμπλουτισα με καποιους παιδαγωγικους ορους και διαθεματικοτητα στη 2η ερωτηση δεν θυμομουν οτι τη συγκεκριμενη φραση την ειπε ο αχιλλεας. ωστοσο το γενικοτερο πλαισιο , νεκυια κτλ, το εγραψα και το ανεπτυξα.αποτελεσμα 87,5.
-
εγώ επέλεξα διδακτική ιστορίας και πράγματι στηρίχθηκα στο βιβλίο του καθηγητή ως επι το πλείστον. Είχα καθίσει και είχα δουλέψει λίγο αυτά τα τρία βασικά στάδια που ήξερα ότι πάντα ζητάνε (προετοιμασία- προσπέλαση εμπέδωση: τα θυμάμαι σωστά;) φαντάστηκα ότι εκείνη την ώρα κάνω μάθημα στην τάξη και είχα πάντα στο μυαλό μου τα βήματα του Bloom. Έγραψα 84 κι ευτυχώς είμαι στους διοριστέους της β' χρονιάς. Αρχαία όμως παιδιά πάτωσα. Περίμενα 80 και μου ήρθε ένα ωραιότατο 55. Ευτυχώς που δε μου στοίχισε το διορισμό.
-
3ος ΑΣΕΠ, 3η φορά επιτυχούσα αλλά μη διοριστέα. :)
Τουλάχιστον πέρασα τη βάση αρκετά και, έτσι, δεν απογοητεύτηκα. :D
Άλλη μία χρονιά αναπλήρωση και μετά διορισμός με το 24μηνο. ;)
Και στους 3 διαγωνισμούς πήρα Διδακτική Ιστορίας.
2004: 74
2006: 94
2008: 87
Μάλλον είμαι πολύ καλή στη διαδασκαλία! ;D ;D ;D
-
καλημερα...τελικα παιδια το συμπερασμα ειναι στη διδακτικη να κανουμε αυτο που πιστευουμε στηριζομενοι ετσι σε μια γενικη λογικη που απορρεει απο τα σχεδια που υπαρχουν στα βιβλια καθηγητη....αυτο καταλαβα....
αλλα ειλικρινα εγραψα πραγματα που θα ηθελα να κανω οντως κατα τη διδασκαλια, χωρις ομως να εχω μπει ποτε σε ταξη-μονο ιδιαιτερα- πραγμα που νομιζω δεν βοηθαει στην ειδικη....ωστοσο το 70 μια χαρα μου φανηκε...ανελπιστο.........(φιλες που πηγαιναν φροντιστηριο εγραψαν πολυ πιο κατω..)
αλλα ρε παιδια στο γνωστικο αρχαιων γιατι τοσο κατω οι βαθμοι? θουκυδιδη και ομηρο τα χα γραψει οκ νομιζω...στις πολλαπλης 2-3 λαθη.....γιατι 50? απο το αγνωστο? η δεν τους αρεσαν οι απαντησεις μας γιατι και αλλοι γνωστοι ειχαν χαμηλοτερα απο οτι περιμεναν......?
-
στην ερωτηση του θουκυδιδη πιστευω οτι ηταν αρκετοι που την πατησαν.η απαντηση ηταν μεσα απο το βιβλιο του κακριδη και νομιζω οτι, αν δεν το γραφες, θα στοιχιζε.εκει ελεγε οτι χρησιμοποιει τη μεθοδο του αντιθετικου λογισμου κτλ
-
καλημερα παιδια. ξερει κανεις ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω για ενσταση? παιρνω τηλεφωνο το ΑΣΕΠ και δεν απαντα κανεις. ειμαι και απο επαρχια και θα με αναγκασουν να κατεβω Αθηνα 2 φορες!! απο χθες μου εχει κατσει στο στομαχι αυτο το 44,5 της διδακτικης, τη στιγμη που σε 2 προηγουμενους ασεπ εγραφα πανω απο 70! θελω να δω τι γινεται..
-
το λεω αυτο γιατι τουλαχιστον οι δικοι μου γνωστοι εγραψαν οτι η συγκριση γινεται με τους σπαρτιατες ενω στο βιβλιο εκεινο ελεγε και αλλα με τα οποια συγκρινονται οι αθηναιοι.πιστευω οτι δεν ηταν τοσο απλη η απαντηση οσο φαινοταν. :(
-
νομιζω οτι αγοραζεις ενα παραβολο και το στελνεις , αλλα δεν ειμαι σιγουρη για τι αλλο χρειαζεται
-
ε γαμωτο μου πια....και εγω απο το βιβλιο του Κακριδη ειχα διαβασει.....δεν θυμαμαι τωρα ακριβως τι ειχα γραψει.... :-\ αμαν πια...................σε τελικη αναλυση ομως τι παει να πει αυτο...αν ηθελαν κατι συγκεκριμενο....ας εδιναν βιβλιογραφια.... :-\ γιατι με αυτη τη λογικη εκοψαν ολη την απαντηση...?
-
δεν πιστευω οτι θα σου εκοψαν ολη την απαντηση και εκανα μια υποθεση οτι ζητουσαν την απαντηση απο κει. κατα τη γνωμη μου τη ζητουσαν απο κει ,γιατι , αν αφηναν γενικα και αοριστα να γραψουμε απο το μυαλο μας, θα ηταν πολυ ευκολη ερωτηση.ως κριτηριο πιστευω οτι ειχαν την απαντηση κακριδη.και στον προηγουμενο ασεπ παλι αυτο το βιβλιο ηταν γνωμονας και φετος με το που ειδα την ερωτηση παλι το βιβλιο αυτο μου ηρθε στο μυαλο
-
καλημέρα παιδιά! και γω από τον Κακριδή έγραψα την απάντηση και πήρα μόλις 60...με άγνωστο άριστα μεταφρασμένο και επαρκείς απαντήσεις και στα άλλα ... δεν καταλαβαίνω...
-
εγω την ερωτηση για τον θουκυδιδη την εκανα κατα τη γνωμη μου κατα τα 2\3 σωστη,το αγνωστο δεν εχω ιδεα τι εκανα, γιατι δεν το ελεγξα καθολου μην παθω κανενα σοκ.την ερωτηση του ομηρου την εκανα καλα πιστευω, οχι τελεια, αλλα πολυ καλα. και στα πολλαπλης πηρα 17βαθμους=72
-
δεν πιστευω οτι θα σου εκοψαν ολη την απαντηση και εκανα μια υποθεση οτι ζητουσαν την απαντηση απο κει. κατα τη γνωμη μου τη ζητουσαν απο κει ,γιατι , αν αφηναν γενικα και αοριστα να γραψουμε απο το μυαλο μας, θα ηταν πολυ ευκολη ερωτηση.ως κριτηριο πιστευω οτι ειχαν την απαντηση κακριδη.και στον προηγουμενο ασεπ παλι αυτο το βιβλιο ηταν γνωμονας και φετος με το που ειδα την ερωτηση παλι το βιβλιο αυτο μου ηρθε στο μυαλο
Eγώ πάλι ουτε έπιασα στα χέρια μου καθόλου τον σχολικό Θουκυδίδη, πόσο μάλλον τον Κακριδή, και έγραψα 71,5 στα Αρχαία. Έγραψα όμως πολύ καλά τη μετάφραση, 7/10 ή 8 (δε θυμάμαι τώρα ακριβώς)στα πολλαπλής και πιστεύω ότι απάντησα ικανοποιητικά την ερώτηση με την τυπική σκηνή. Στην ερώτηση του Θούκυ, επειδή με πίεζε κι ο χρόνος, έγραψα ότι μου ερχόταν στο κεφάλι εκείνη την ώρα με αυτά που έβλεπα μπροστά μου, χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία, δηλ μαλ@**ες σε απλά ελληνικά.
Συμπέρασμα; δεν υπάρχει!!! Ίσως πιστεύετε ότι δε γράψατε καλά λόγω του Θουκυδίδη, αλλά τελικά να σας έριξε η μετάφραση ή η ερώτηση με τις τυπικές σκηνές...
-
συναδελφοι αγχωθηκα τωρα.....αν εχεις κατω απο την βαση σε καποιο θεμα..πχ γνωστικο αρχαιων αλλα συνολο γνωστικου πανω απο 50 κοβεσαι????
-
το λεω αυτο γιατι τουλαχιστον οι δικοι μου γνωστοι εγραψαν οτι η συγκριση γινεται με τους σπαρτιατες ενω στο βιβλιο εκεινο ελεγε και αλλα με τα οποια συγκρινονται οι αθηναιοι.πιστευω οτι δεν ηταν τοσο απλη η απαντηση οσο φαινοταν. :(
xarakara συγχαρητήρια για το διορισμό σου και συγχαρητήρια και σε όλους όσοι διορίστηκαν ή έστω πάλεψαν με τον εξοντωτικό αυτό διαγωνισμό...
Σ ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση αυτή, γιατί τώρα και εγώ καταλαβαίνω γιατι έγινε σφαγή στα αρχαία..Κι εγω περίμενα ότι τα είχα πάει καλά.....αλλά φαίνεται την πάτησα γιατί έγραψα ότι η σύγκριση γινόταν με τους Σπαρτιάτες..Σίγουρα οι Σπαρτιάτες ήταν το προφανές, αλλά ως προφανές όχι και το απόλυτα σωστό. Η Αθήνα στον επιτάφιο του Περικλή παρουσιάζεται απο τον Θουκυδίδη ως η ανυπερβλητη δύναμη, συγκριτικά με κάθε άλλη πολη κράτος και ιδιαίτερα με τη Σπάρτη....
Αχ! πως την πατήσαμε έτσι...γι' αυτό και το ωραιότατο 58!!!
-
Καμιά πρόταση για το τι έπρεπε να γράψουμε για την τυπική σκηνή, απ όσους τα πήγαν καλά στα αρχαία και που ήταν εξαιρετικά λίγοι??? ???
Εγώ πχ δεν έγραψα ότι εντάσσεται στη σκηνή φιλοξενίας....Λέτε να κόστισε ακριβά βαθμόλογικά αυτό?? :(
-
Μπορείτε να μου πειτε τον τιτλο του βιβλου του Κακριδη να το διαβασω για την επομενη φορά??
-
ερμηνευτικα σχολια στον επιταφιο του θουκυδιδη , εκδοσεις εστια
-
ερμηνευτικα σχολια στον επιταφιο του θουκυδιδη , εκδοσεις εστια
Σ' ευχαριστω πολυ!!
-
στην ερωτηση του θουκυδιδη πιστευω οτι ηταν αρκετοι που την πατησαν.η απαντηση ηταν μεσα απο το βιβλιο του κακριδη και νομιζω οτι, αν δεν το γραφες, θα στοιχιζε.εκει ελεγε οτι χρησιμοποιει τη μεθοδο του αντιθετικου λογισμου κτλ
Καλά παιδιά αφήστε το....εγώ που τα έγραψα σχεδόν απέξω από τον Κακριδή (ακόμα και την εσωτερική κατηγόρηση) και στις άλλες ερωτήσεις πολύ καλά και στις πολλαπλής 8/10 πήρα 58.....
-
Τώρα δεν ξέρω τι άλλο να πω...είχα γράψει ότι η τυπική σκηνή του φαγητού εντάσσεται στην τυπική σκηνή της φιλοξενίας και είχα εστιάσει και στα δύο παραθέματά τους...μήπως τελικά ήταν εκεί το λάθος;;;;
-
και γω το εκανα 71,88 εγραψα
-
και γω το εκανα 71,88 εγραψα
Μακάρι να έπαιρνα κι εγώ με αυτά έστω και 60, διότι μου στοίχισε το διορισμό....Συγχαρητήρια πάντως σε σένα...αλλά ούτε τώρα καταφέραμε να βρούμε κάτι που το γράψαμε και έφερε, έστω και κοντινό βαθμό...
-
Ξέχασα...το 2007 αδιάβαστη εντελώς, είχα πάρει 63...
-
Καλά παιδιά αφήστε το....εγώ που τα έγραψα σχεδόν απέξω από τον Κακριδή (ακόμα και την εσωτερική κατηγόρηση) και στις άλλες ερωτήσεις πολύ καλά και στις πολλαπλής 8/10 πήρα 58.....
Τι σκ@τ@ θελουν πια........... >:( Μαλλον κοβουν για να κοψουν.....Ο,τι να ναι..
Ειναι θεμα τυχης μαλλον και δεν πρεπει να συγχιζομαστε και να ψαχνουμε απεγνωσμενα...Αφου λες κι εσυ που εγραψες ακομα κι αυτα που αναφερει ο Κακριδής και πηρες 58, τι να πως κι εγω...Μαλλον χαριστικος ήταν ο δικος μου βαθμος!!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!! >:(
-
ρε παιδιά γι αυτον τον ταλαίπωρο τον Όμηρο από που έπρεπε να διαβάσουμε επιτέλους;
αυτός μ έκαψε πιστεύω γιατί τα άλλα τα έχω γράψει.. δεν είμαι τρελή. ξέρω τι γράφω
-
Καλά παιδιά αφήστε το....εγώ που τα έγραψα σχεδόν απέξω από τον Κακριδή (ακόμα και την εσωτερική κατηγόρηση) και στις άλλες ερωτήσεις πολύ καλά και στις πολλαπλής 8/10 πήρα 58.....
Τι σκ@τ@ θελουν πια........... >:( Μαλλον κοβουν για να κοψουν.....Ο,τι να ναι..
Ειναι θεμα τυχης μαλλον και δεν πρεπει να συγχιζομαστε και να ψαχνουμε απεγνωσμενα...Αφου λες κι εσυ που εγραψες ακομα κι αυτα που αναφερει ο Κακριδής και πηρες 58, τι να πως κι εγω...Μαλλον χαριστικος ήταν ο δικος μου βαθμος!!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!! >:(
Ίσως ο δικός μου να είχε στραβοκοιμηθεί -ξέρω γω- απελπισμένη είμαι...τι θα κάνω την άλλη φορά δεν ξέρω ειλικρινά. Φέτος, πραγματικά με αυτά τα ερμηνευτικά του Κακριδή νόμιζα ότι είχα πάει κάτι περισσότερο από καλά κυρίως γιατί όταν διάβαζα μου είχαν κινήσει την υποψία ότι θα μπορούσαν να ζητήσουν τα πάντα για το β΄όρο σύγκρισης...Όταν δε το είδα στην ερώτηση είχα τόση χαρά...ξινό μου βγήκε...
-
Εχω και άλλη απορία. Ο βαθμός μου στα αρχαία βγαίνει 58.13...πως μπορεί να συμβεί αυτό το δεκαδικό τη στιγμή που οι πολλαπλής επιλογής μου ήταν 18.75
-
Εχω και άλλη απορία. Ο βαθμός μου στα αρχαία βγαίνει 58.13...πως μπορεί να συμβεί αυτό το δεκαδικό τη στιγμή που οι πολλαπλής επιλογής μου ήταν 18.75
-
συναδελφοι και εγω στο γνωστικο αρχαιων δεν τα πηγα καλα...καποιος που εγραψε καλα ας μας πει τι εγραψε???απο που διαβασε?εγω και γνωστο τα πηγα καλα και στις αναπτυξεις πιστευω...εγραψα τα παντα για τη σκηνη φιλοξενιας στην οποια ενασσεται το φαγητο και στον περικλη πηγα με βαση το σχολικο και το βιβλιου καθηγητη...τι εφτεξε???μου εριξε πολυ βτο μ.ο και λιγο ελλειψε να κοπω στην α θεματικη...δεν μουρμουριζω,ειμαο ικανοποιημενη με το τελικο αποτελεσμα αλλα θελω να ξερω τι εκανα λαθος γιατι σιγουρα κατι θα εκανα.
-
συναδελφοι και εγω στο γνωστικο αρχαιων δεν τα πηγα καλα...καποιος που εγραψε καλα ας μας πει τι εγραψε???απο που διαβασε?εγω και γνωστο τα πηγα καλα και στις αναπτυξεις πιστευω...εγραψα τα παντα για τη σκηνη φιλοξενιας στην οποια ενασσεται το φαγητο και στον περικλη πηγα με βαση το σχολικο και το βιβλιου καθηγητη...τι εφτεξε???μου εριξε πολυ βτο μ.ο και λιγο ελλειψε να κοπω στην α θεματικη...δεν μουρμουριζω,ειμαο ικανοποιημενη με το τελικο αποτελεσμα αλλα θελω να ξερω τι εκανα λαθος γιατι σιγουρα κατι θα εκανα.
Μήπως, φταίει ότι υπερανέπτυξες τη σκηνή της φιλοξενίας; Νομίζω ότι δε χρειαζόταν να γράψεις πολλά πράγματα, αφού δε στο ζητούσε. Αρκούσε να πεις ότι εντάσσεται η σκηνή που μας έδιναν στη σκηνή της φιλοξενίας.
-
συναδελφοι και εγω στο γνωστικο αρχαιων δεν τα πηγα καλα...καποιος που εγραψε καλα ας μας πει τι εγραψε???απο που διαβασε?εγω και γνωστο τα πηγα καλα και στις αναπτυξεις πιστευω...εγραψα τα παντα για τη σκηνη φιλοξενιας στην οποια ενασσεται το φαγητο και στον περικλη πηγα με βαση το σχολικο και το βιβλιου καθηγητη...τι εφτεξε???μου εριξε πολυ βτο μ.ο και λιγο ελλειψε να κοπω στην α θεματικη...δεν μουρμουριζω,ειμαο ικανοποιημενη με το τελικο αποτελεσμα αλλα θελω να ξερω τι εκανα λαθος γιατι σιγουρα κατι θα εκανα.
Αν το γραπτό σου το διόρθωσε φιλόλογος, τότε σίγουρα η ανορθογραφία σου θα έπαιξε σημαντικότατο ρόλο. Δεν προδιαθέτει θετικά κανέναν μία ανορθόγραφη φιλόλογος.
-
Αν το γραπτό σου το διόρθωσε φιλόλογος, τότε σίγουρα η ανορθογραφία σου θα έπαιξε σημαντικότατο ρόλο. Δεν προδιαθέτει θετικά κανέναν μία ανορθόγραφη φιλόλογος.
Την ώρα της εξέτασης απ'όσο ξέρεις γράφουμε με στυλό σε χαρτί...όχι με πληκτρολόγιο σε φόρουμ...
Συμμερίσου λίγο την αγωνία των συναδέλφων σου!
-
Αν το γραπτό σου το διόρθωσε φιλόλογος, τότε σίγουρα η ανορθογραφία σου θα έπαιξε σημαντικότατο ρόλο. Δεν προδιαθέτει θετικά κανέναν μία ανορθόγραφη φιλόλογος.
[/quote]
Θα παρακαλούσα λίγο σεβασμό στους συναδέλφους...μη μου πεις οτι εσύ ο/η σούπερ φιλόλογος ή ό,τι άλλο είσαι δεν έχει τύχει να κάνεις ποτέ ορθογραφικό. ΝΤΡΟΠΗ
-
Εχω και άλλη απορία. Ο βαθμός μου στα αρχαία βγαίνει 58.13...πως μπορεί να συμβεί αυτό το δεκαδικό τη στιγμή που οι πολλαπλής επιλογής μου ήταν 18.75
-
Ξέρετε αν μπορώ να δω αν έγινε αναβαθμολόγηση του γραπτού μου σε κάποιο μάθημα, και αν ναι πώς?
-
κοιταξτε να δειτε η αληθεια ειναι οτι σ αυτο που ειπε η συναδελφος εχει ενα δικιο...βεβαια ειναι προσβλητικο εκ μερους μου γιατι το οτι σε ενα ατομο ενδεχεται να διαφυγει κατι για τον α ή β λογο αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ανορθογραφος... και δεν πιστευω να να μου ηταν αυτο μοναχα η αιτια του κακου μου αλλα θα το καταλαβαινα...λογω ταχυτητας γινονται πολλα και διαφορα και εγω ξερω οτι τα κανω αλλα θεωρω οτι ολοι κανουμε λαθη..πιστευω οτι στανταρ κατι θα μου διεφυγε και θα την εκανα την πατατα του ορθογραφικου αλλα πιο πολυ πιστευω στο οτι ειπα πολλα...εγω ανεφερα ολα τα βηματα αναλυτικα και στον θουκ τα ιδια... :-\και αυτο γιατι αν ηταν καποιο ορθογραφικο και μονο τοτε στα παιδαγωγικα δεν θα εγραφα διδακτικη 85.μια ανορθογραφη φιλολογος ειναι ανορθογραφη παντου αγαπητη frerar δεν νομιζεις???ειναι ευκολο ομως να κατηγορουμε ετσι απλα ετσι δεν ειναι??? ;)
-
βεβαια αλλοι μπορει να εχουν αλλη γνωμη οπως ο δημητρης...παντως εγω ευχομαι σε ολους καλη συνεχεια! ;)
-
Μη δινεις σημασια vania ασε τον κοσμο να βγαζει τα κομπλεξ του, αυτοι που νομιζουν πως δεν κανουν λαθη, κανουν ηδη το μεγαλυτερο :)
-
Vania υπέδειξα το προφανές για τα ορθογραφικά σου λάθη και δέχτηκα μια χαριτωμένη επίθεση από τους λοιπούς συμμετέχοντες στο forum. Δεν ξέρω αν έχουμε χάσει πλέον τη δυνατότητα να αντέχουμε την κριτική, ξέρω όμως ότι αρκετοί μαθητές επισκέπτονται αυτό το forum και διασκεδάζουν αφάνταστα με τα μεταξύ μας μηνύματα. Ας προσπαθήσουμε, τουλάχιστον, να μην κάνουμε ορθογραφικά λάθη.
-
Τουλαχιστον τα λεμε χαριτωμένα κάτι είναι κι αυτό :P
-
μάλλον πρέπει να βαθμολογούν με δεκαδικούς εγώ που ήμουν αποτυχών στα αρχαία πήρα 47.88 ενώ η σύζυγός μου που είναι επιτυχούσα με 9/10 πολλαπλών σωστά δηλαδή απο εκεί πήρε 22.5 γιατί τη μια ερώτηση έγραψε δεν την απάντησε πήρε 54.43 που σημαίνει οτί στις άλλες 3 ερωτήσεις πήρε 31.93/75
και κάτι ακόμα σε περίπτωση ένστασης γιατί στα αρχαία περίμενε γύρω στο 75 μπορούμε να δόυμε αν έγινε λάθος στο βαθμό ή είναι σαν τις πανελλήνιες απλά βλέπεις το γραπτό σου και ότι και να έγινε έγινε...????????????
-
κοιταξτε να δειτε η αληθεια ειναι οτι σ αυτο που ειπε η συναδελφος εχει ενα δικιο...βεβαια ειναι προσβλητικο εκ μερους μου γιατι το οτι σε ενα ατομο ενδεχεται να διαφυγει κατι για τον α ή β λογο αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ανορθογραφος... και δεν πιστευω να να μου ηταν αυτο μοναχα η αιτια του κακου μου αλλα θα το καταλαβαινα...λογω ταχυτητας γινονται πολλα και διαφορα και εγω ξερω οτι τα κανω αλλα θεωρω οτι ολοι κανουμε λαθη..πιστευω οτι στανταρ κατι θα μου διεφυγε και θα την εκανα την πατατα του ορθογραφικου αλλα πιο πολυ πιστευω στο οτι ειπα πολλα...εγω ανεφερα ολα τα βηματα αναλυτικα και στον θουκ τα ιδια... :-\και αυτο γιατι αν ηταν καποιο ορθογραφικο και μονο τοτε στα παιδαγωγικα δεν θα εγραφα διδακτικη 85.μια ανορθογραφη φιλολογος ειναι ανορθογραφη παντου αγαπητη frerar δεν νομιζεις???ειναι ευκολο ομως να κατηγορουμε ετσι απλα ετσι δεν ειναι??? ;)
-
Σ' ευχαριστώ yotar..... ;) ;) ;) ; ίσως φταίει που δε φαίνεται καλά η παράθεσή μου στο μήνυμα...
-
κοιταξτε να δειτε...ειπε να κανω μια ερωτηση για να ακουσω κατι που θα μπορουσε να με βοηθησει αλλα το μονο που βλεπω ειναι κομπλεξ και κατηγοριες...τι να σας πω???μια η ορθιγραφια μια η εκφραση να δω τι αλλο θα μου καταλογισετε...αυτο δεν ειναι συναδελφικη βοηθεια αυτο ειναι σταυρωμα..οσο για την φρεραρ δεν της επιτεθηκα απλα την ρωτησα κθοτι ειδα οτι σημεριστηκα με σθενος τη θεση μου...εδω ομως ολοι τελικα παρεξηγουμεστε...και στην τελικη να σας πω κατι αγαπητοι συναδελφοι αν το παρουμε κι αλλιως...εσεις θα πρεπε να ζητατε συμβουλες απο ατομα σαν κι εμενα γιατι εγω στα 23 μου εφτασα ενα βημα πριν τον διορισμο με την πρωτη και ας σαν κακοφανει αυτο που σας λεω...εγω ομως οντας ατομο που θελω συνεχως να βελτιωνομαι ρωταω εσας και να το αποτελεσμα...λοιπον και παλι ευχαριστω...
-
Παιδιά, καλό είναι κάποια πράγματα να λέγονται μεσω π.μ. Ακόμα και αν υπάρχουν οι καλύτερες προθέσεις, θεωρώ απαράδεκτο συνάδερφοι να "διορθώνουν" ο ένας τον άλλο δημόσια για ορθογραφία, έκφραση κτλ. Υπάρχουν πολλά άτομα, κυρίως μικρότερης ηλικίας, που έχουν συνηθίσει να γράφουν στα φορουμ από τα γεννοφάσκια τους (καλά το είπα?? :P) και γράφουν πολύ βιαστικά...
-
ευχαριστω παντως θερμα τους συναδελφους που με υποστηριζουν!οσον αφορα το θεμα με τους υπολοιπους ας το ληξουμε εδω γιατι και εγω κουραστηκα και αλλους συναδελφους κουραζουμε.ευχαριστω!
-
κοιταξτε να δειτε...ειπε να κανω μια ερωτηση για να ακουσω κατι που θα μπορουσε να με βοηθησει αλλα το μονο που βλεπω ειναι κομπλεξ και κατηγοριες...τι να σας πω???μια η ορθιγραφια μια η εκφραση να δω τι αλλο θα μου καταλογισετε...αυτο δεν ειναι συναδελφικη βοηθεια αυτο ειναι σταυρωμα..οσο για την φρεραρ δεν της επιτεθηκα απλα την ρωτησα κθοτι ειδα οτι σημεριστηκα με σθενος τη θεση μου...εδω ομως ολοι τελικα παρεξηγουμεστε...και στην τελικη να σας πω κατι αγαπητοι συναδελφοι αν το παρουμε κι αλλιως...εσεις θα πρεπε να ζητατε συμβουλες απο ατομα σαν κι εμενα γιατι εγω στα 23 μου εφτασα ενα βημα πριν τον διορισμο με την πρωτη και ας σαν κακοφανει αυτο που σας λεω...εγω ομως οντας ατομο που θελω συνεχως να βελτιωνομαι ρωταω εσας και να το αποτελεσμα...λοιπον και παλι ευχαριστω...
Α...Καλά...εσύ έχεις πρόβλημα τελικά...ψάξτο λίγο....και πρόσεχε από το καλάμι μήπως γλυστρίσεις....η γνωστή παροιμία ¨πάρτον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου" πραγματικά σου πάει γάντι...
-
Κατ'αρχάς συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν να διοριστούν ή να επιτύχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!
Νομίζω πως είναι γενικό το κακό στη βαθμολόγηση των Αρχαίων.Εγώ περίμενα να έχω πάει χάλια στην Ιστόρια και στην Ειδική Διδακτική(επέλεξα Αρχαία) και όταν είδα το βαθμό στα Αρχαία ομολογώ ότι σοκαρίστηκα??? Ήμουν απόλυτα σίγουρη ότι είχα γράψει καλά...
Όσο για την Ειδική Διδακτική, δεν περιμένα όπως είπα και πριν να έχω γράψει καλά γιατί το σχέδιό μου δεν βασιζόταν σε καμία θεωρία διδασκαλίας αλλα περισσότερο ήταν μια δική μου θεωρία( :-\ )Γι΄αυτό και είμαι ικανοποιημένη με το 60!!!! ;)
Ειλικρινά δεν ξέρω αν έχω το κουράγιο να διαβάσω άλλη φορά γι΄αυτές τις εξετάσεις :(
Τι ζητούσα;Απλά τη βάση για να αλλάξω πίνακα :'(
Καλό κουράγιο σε όλους
-
Κατ'αρχάς συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν να διοριστούν ή να επιτύχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!
Νομίζω πως είναι γενικό το κακό στη βαθμολόγηση των Αρχαίων.Εγώ περίμενα να έχω πάει χάλια στην Ιστόρια και στην Ειδική Διδακτική(επέλεξα Αρχαία) και όταν είδα το βαθμό στα Αρχαία ομολογώ ότι σοκαρίστηκα??? Ήμουν απόλυτα σίγουρη ότι είχα γράψει καλά...
Τι ζητούσα;Απλά τη βάση για να αλλάξω πίνακα :'(
Καλό κουράγιο σε όλους
Μην το βάζεις κάτω την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα. Όντως ούτε εγώ κατάλαβα τι ακριβώς θα επιθυμούσαν στις απαντήσεις στα Αρχαία..αν και υπήρχαν συνάδελφοι που έγραψαν καλά. Κοίτα ένα παράξενο: η καθηγήτριά μου που μου έκανε ιδιαίτερα όταν εγώ πέρασα έδινε φέτος και αυτή και έγραψε τον ίδιο βαθμό με εμένα δλδ 58 (μιλάω για άτομο άνω των 40 με φοβερή εμπειρία στα Αρχαία), η συνάδελφός μου στο φροντιστήριο που μόλις έχει πιάσει δουλειά πήρε 62. Καταλαβαίνεις ότι τελικά δεν υπάρχει κάτι που αν το γράψεις είσαι εντελώς σίγουρος ότι θα βαθμολογηθείς απαραίτητα με υψηλό βαθμό. Σκέψου ότι την επόμενη θα είναι καλύτερα...Θετική σκέψη πάντα, να σκέφτεσαι τη διδακτική σου που αν και έγραψες αυτά που ήθελες εσύ κατάφερες να πάρεις πάνω από τη βάση...
-
-
Ζητώ προκαταβολικά την κατανόηση των συναδέλφων, αλλά η οθόνη του υπολογιστή μου θαμπώνει με αποτέλεσμα να μη μπορώ να ελεγξω τα γρφόμενά μου. Ευχαριστώ...
-
Οι αδικημένοι στα αρχαία μάλλον είμαστε πολλοί. Έχει ανοιχτεί ένα άλλο θέμα συζήτησης σχετικά με το αν θα ήταν εφικτή μια αντικειμενική βαθμολόγηση στα αρχαία με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις και ενδεχομένως ανάπτυξη μόνο στο άγνωστο.
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=12882.0
-
Όχι ,δεν εννοώ ότι αδικήθηκα στα αρχαία, κάθε άλλο. Ο βαθμός 46 στην ειδική διδακτική της ιστορίας με προβληματισε.
-
Όχι ,δεν εννοώ ότι αδικήθηκα στα αρχαία, κάθε άλλο. Ο βαθμός 46 στην ειδική διδακτική της ιστορίας με προβληματισε.
κ γω ρε fainareti ακομα απορω με το βαθμο στη διδακτικη ιστοριας.....
στον προηγουμενο ασεπ,ειχα γραψει καποιες σωστες μεν,αλλα γενικολογες μπουρδες εν ολιγοις,κ πηρα 63
ουτε σχεδιο εκανα,ουτε συγκεκριμενες ερωτησεις ειχα δωσει οτι θα εβαζα στους μαθητες...γενικολογα πραγματα...
σ αυτον,εκανα σχεδιο διδασκαλιας,αναλυτικα,στοχους,μεθοδο,συγκεκριμενες ερωτησεις(κ εβαλα κ κατι πρωτοτυπα-παιχνιδι ρολων κ τετοια),συνδεση με σημερα,συγκριση με αλλες περιοδους αντιστοιχες κ τα παντα ολα τελος παντων!πιστευω οτι ηταν πολυ συγκροτημενο γραπτο κ αρκετα καλο.
πηρα 50!!!τι να πω????????(να σημειωσω οτι γενικα παντα απο μικρος πεφτω μεσα στις προβλεψεις μου για βαθμολογια..δεν συνηθιζω να περιμενω παραπανω...)
-
Aυτό το χαρακτηριστικό το έχω και'γω.Από μαθήτρια.Είχα πέσει μέσα ακόμη και στις Πανελλαδικές εξετάσεις με μαθηματική ακρίβεια. Τώρα ήξερα οτι Αρχαία είχα γράψει πάρα πολύ καλά, ήμουν σίγουρη και στη Διδακτική, γιατί το γραπτό μου είχε δομή και πρωτοτυπία και στις εργασίες projects που προτεινα είχα βάλει πολύ το στοιχείο της διαθεματικότητας.Είναι απορίας άξιο εως και ύποπτο το όλο σκηνικό...είδα και απαντήσεις του Μπόνια και δεν είδα να έχω διαφορές...τι να πω...
-
Δική μου άποψη;
Εφόσον τα Αρχαία είναι το μοναδικό μάθημα του γνωστικού που επιδέχεται διαφορετικές και υποκειμενικότατες διορθώσεις και με τον όρο ότι δεν είναι δυνατή η αναβαθμολόγηση, μην απορείτε με τους βαθμούς σας. Δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη και κανένα απολύτως συμπέρασμα, εφόσον τα πάντα είναι ρευστά!
Εγώ τελείωσα κλασικό, διδάσκω πάντα αρχαία, έκανα 3 χρονιές Αρχαία κατεύθυνσης
-
Πραγματικά είναι ν' απορεί κανείς με τη βαθμολογία στη διδακτική της ιστορίας. Σε ό,τι με αφορά, ακολούθησα τα ίδια βήματα και το ίδιο πλαίσιο, έτσι όπως ακριβώς δηλ. είχα λειτουργήσει και στο διαγωνισμό του '07. Πρόλαβα να ολοκληρώσω, και ήμουνα βέβαιη, καθώς κατείχα πολύ καλά το γνωστικό, ότι είχα γράψει παραπάνω σε σύγκριση με το '07. Ενώ λοιπόν το 2007 ο βαθμός μου στη διδακτική ήταν 81, στο φετινό διαγωνισμό ήταν μόλις 64. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τί έφταιξε. Στα υπόλοιπα μαθήματα βαθμολογήθηκα πάνω - κάτω, όπως περίμενα. Επίσης να σημειώσω ότι άλλος συνάδελφος, που καθώς μου είχε αναφέρει, στο 2ο υποερώτημα δεν πρόλαβε να γράψει σχεδόν τίποτε, καθώς δεν του έφτασε ο χρόνος, βαθμολογήθηκε με 90+ και παρ'ότι είχαμε τους ίδιους βαθμούς πάνω - κάτω στο γνωστικό, τώρα εκείνος βρίσκεται μεταξύ των διοριστέων και μπράβο του, ενώ εγώ αναρωτιέμαι τι έκανα τόσο στραβά στη διδακτική! Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πώς βαθμολογούν τελικά, σε ό,τι δεν είναι πολλαπλής.
-
μπορεί απλά να μη τα "βαθμολογούν" ;D ;D ;D
με τόσα κουφά που έχω δει κι ακούσει! όλοι λίγο πολύ ξέρουμε πώς βαθμολογούνται τα γραπτά των πανελληνίων, μερικοί ούτε που τα βλέπουν, τα δικά μας θα τύχουν σε ευσυνείδητους καθηγητές-διορθωτές! καλό διάβασμα η βασική προϋπόθεση, ψυχραιμία την ώρα της εξέτασης η δεύτερη και η τρίτη η θεά Τύχη!!!! όλοι είμαστε άξιοι και όσο προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε αξιώτεροι!
στα αρχαία έγινε σφαγή! αλλά από που αλλού θα μπορούσαν να κόψουν...; οι λιγότεροι επιτυχόντες, νομίζω, από κάθε άλλο διαγωνισμό! έπεσε μέχρι κι η βάση διορισμού σε μια χρονιά με μόλις 480 διοριστέους!
δεν πτοούμαστε, δεν απογοητευόμαστε! εξάλλου το διάβασμα είναι η δεύτερη φύση κάθε φιλολόγου...
κουράγιο σε όλους μας! εύχομαι περισσότερη τύχη στον επόμενο ΑΣΕΠ :D
-
Εφόσον τα Αρχαία είναι το μοναδικό μάθημα του γνωστικού που επιδέχεται διαφορετικές και υποκειμενικότατες διορθώσεις και με τον όρο ότι δεν είναι δυνατή η αναβαθμολόγηση, μην απορείτε με τους βαθμούς σας. Δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη και κανένα απολύτως συμπέρασμα, εφόσον τα πάντα είναι ρευστά
Συμβουλή μου είναι να πάψετε να αναρωτιέστε. Ο Θεός μόνο ξέρει και οι του ΑΣΕΠ για ποιο λόγο βαθμολογούν με τον τρόπο που βαθμολογούν... ::)
Το ζήτημα δεν είναι να μείνουμε στην μοιρολατρία αλλά να κάνουμε κάτι προκειμένου να αρθεί αυτή η υποκειμενικότητα. Μέσω της ΠΕΑΕ έχουμε πετύχει μέχρι και μείωση της ύλης, γιατί να μην αποτελέσει αίτημά μας και η αντικειμενική βαθμολόγηση στο μάθημα των αρχαίων;
-
πρεπει να ζητησουμε αντικειμενικοτητα γενικως........και στα αρχαια σαφως ...αλλα και στην ειδικη που υπαρχει μεγαλο προβλημα....πιο ξεκαθαρα πραγματα......
-
με ποιο τρόπο να απαιτήσουμε?? και τι σχέση έχει η ΠΕΑΕ με το διαγωνισμό ? αυτοί συνδικαλιστές είναι και τα συμφέροντά τους διασφαλίζουν με τον καλύτερο τρόπο.. το παιξαν το παιχνιδάκι τους και κανείς δεν πήρε μυρωδιά........
-
H Πανελλήνια Ένωση Αδιορίστων Εκπαιδευτικών δεν είναι άσχετη καθώς εκπροσωπεί όλους εμάς και διασφαλίζει τα δικά ΜΑΣ συμφέροντα. Για ποιο παιχνιδάκι μιλάς; Ξεχνάς πόσα αιτήματά της έχουν εισακουστεί; Είναι το μοναδικό επίσημο συλλογικό όργανο- που δημιουργήθηκε κιόλας μέσα από συζητήσεις σε αυτό το φόρουμ- που έχει κάθε λόγο να ενδιαφέρεται για το τι γίνεται σ αυτόν τον διαγωνισμό.
-
με ποιο τρόπο να απαιτήσουμε?? και τι σχέση έχει η ΠΕΑΕ με το διαγωνισμό ? αυτοί συνδικαλιστές είναι και τα συμφέροντά τους διασφαλίζουν με τον καλύτερο τρόπο.. το παιξαν το παιχνιδάκι τους και κανείς δεν πήρε μυρωδιά........
H Πανελλήνια Ένωση Αδιορίστων Εκπαιδευτικών δεν είναι άσχετη καθώς εκπροσωπεί όλους εμάς και διασφαλίζει τα δικά ΜΑΣ συμφέροντα. Για ποιο παιχνιδάκι μιλάς; Ξεχνάς πόσα αιτήματά της έχουν εισακουστεί; Είναι το μοναδικό επίσημο συλλογικό όργανο- που δημιουργήθηκε κιόλας μέσα από συζητήσεις σε αυτό το φόρουμ- που έχει κάθε λόγο να ενδιαφέρεται για το τι γίνεται σ αυτόν τον διαγωνισμό.
Νομίζω ότι για άλλη μία φορά γίνεται σύγχυση ανάμεσα στην ΠΕΑ (Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών) και στην ΠΕΑΕ (Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών). Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικούς συλλόγους!
-
Παιδια εγώ ειμαι αποτυχων και η συζυγός μου επιτυχούσα για 4 φορά έχει συγκεντρωση με ΑΣΕΠ κ προϋπηρεσια στα 20.6 μόρια και αγωνιούμε για αναπληρώτρια
εγώ έγραψα 35,88 αρχαια, 26,77 νεα, 40.83 ιστορια μ.ο 34.66 γνωστικό δυστυχώς και στη β ενότητα για μοα ακόμη φορά πήρα ιστορία διδακτική τελικά πήρα 99 (έμεινα δηλαδή άριστα) παιδαγωγικά 75 και στη β ενότητα είχα μό 89.4 τελιικός 61.93 αλλά αποτυχών.....τελικά αν διάβαζα λίγο γνωστικό και ήμουν γύρω στο 54 τώρα θα είχα διοριστεί...'
Αρίστο συγχαριτήρια για τη σύζυγό σου!
Αν μπορείς, ή και όποιος άλλος μπορεί, ας με διαφωτίσετε σχετικά με το πώς βγαίνει ο μέσος όρος στη β' θεματική.
Πήρες 99 στα 100 στην ειδ. διδ. (που μετρά σε ποσοστό 60%) και 75 στα 100 παιδαγωγ. (που μετρούν σε ποσοστό 40%). Πώς βγαίνει μ.όρ. 89.4;
-
Παιδια εγώ ειμαι αποτυχων και η συζυγός μου επιτυχούσα για 4 φορά έχει συγκεντρωση με ΑΣΕΠ κ προϋπηρεσια στα 20.6 μόρια και αγωνιούμε για αναπληρώτρια
εγώ έγραψα 35,88 αρχαια, 26,77 νεα, 40.83 ιστορια μ.ο 34.66 γνωστικό δυστυχώς και στη β ενότητα για μοα ακόμη φορά πήρα ιστορία διδακτική τελικά πήρα 99 (έμεινα δηλαδή άριστα) παιδαγωγικά 75 και στη β ενότητα είχα μό 89.4 τελιικός 61.93 αλλά αποτυχών.....τελικά αν διάβαζα λίγο γνωστικό και ήμουν γύρω στο 54 τώρα θα είχα διοριστεί...'
Αρίστο συγχαριτήρια για τη σύζυγό σου!
Αν μπορείς, ή και όποιος άλλος μπορεί, ας με διαφωτίσετε σχετικά με το πώς βγαίνει ο μέσος όρος στη β' θεματική.
Πήρες 99 στα 100 στην ειδ. διδ. (που μετρά σε ποσοστό 60%) και 75 στα 100 παιδαγωγ. (που μετρούν σε ποσοστό 40%). Πώς βγαίνει μ.όρ. 89.4;
συννεφουλα ειναι απλο:
πολλαπλασιαζεις το 99(βαθμος ειδικης) με το 60 κ το αποτελεσμα το διαιρεις δια 100(99x60=5940 5940/100=59.4
πολλαπλασιαζεις το 75(βαθμος γενικης) με το 40 κ το αποτελεσμα το διαιρεις δια 100(75x60=3000 3000/100=30
τωρα προσθετεις τα δυο νουμερα που βρηκες κ εχεις το βαθμο στα παιδαγωγικα(59.4+30=89.4)
-
Α, καλά... αν ήξερα να το κάνω εγώ όλο αυτό, στο μαθηματικό θα πήγαινα! Μιλάμε για μεγάλη ασχετοσύνη :-[ :-[ :-[
sorry για το off topic ;)
-
Παιδια εγώ ειμαι αποτυχων και η συζυγός μου επιτυχούσα για 4 φορά έχει συγκεντρωση με ΑΣΕΠ κ προϋπηρεσια στα 20.6 μόρια και αγωνιούμε για αναπληρώτρια
εγώ έγραψα 35,88 αρχαια, 26,77 νεα, 40.83 ιστορια μ.ο 34.66 γνωστικό δυστυχώς και στη β ενότητα για μοα ακόμη φορά πήρα ιστορία διδακτική τελικά πήρα 99 (έμεινα δηλαδή άριστα) παιδαγωγικά 75 και στη β ενότητα είχα μό 89.4 τελιικός 61.93 αλλά αποτυχών.....τελικά αν διάβαζα λίγο γνωστικό και ήμουν γύρω στο 54 τώρα θα είχα διοριστεί...'
Αρίστο συγχαριτήρια για τη σύζυγό σου!
Αν μπορείς, ή και όποιος άλλος μπορεί, ας με διαφωτίσετε σχετικά με το πώς βγαίνει ο μέσος όρος στη β' θεματική.
Πήρες 99 στα 100 στην ειδ. διδ. (που μετρά σε ποσοστό 60%) και 75 στα 100 παιδαγωγ. (που μετρούν σε ποσοστό 40%). Πώς βγαίνει μ.όρ. 89.4;
συννεφουλα ειναι απλο:
πολλαπλασιαζεις το 99(βαθμος ειδικης) με το 60 κ το αποτελεσμα το διαιρεις δια 100(99x60=5940 5940/100=59.4
πολλαπλασιαζεις το 75(βαθμος γενικης) με το 40 κ το αποτελεσμα το διαιρεις δια 100(75x60=3000 3000/100=30
τωρα προσθετεις τα δυο νουμερα που βρηκες κ εχεις το βαθμο στα παιδαγωγικα(59.4+30=89.4)
ευχαριστώ , dog. Κατατοπίστηκα πλήρως! ;)
-
Yparxei kapoios filologos pou na egrapse kala sta arxaia gia na mou exigisei merika pragmata???
stin didaktiki ton arxaion sto deftero thema me ton platona xreiazotan sxedio????i aplws apadisi stin erwtisi???ti na pw egw theorousa oti egrapsa toulaxiston 80 kai pira 68...
kata ta alla sto gnwstiko ton arxaiwn me petsokopsan...eixa apadisei (kata ti gnomi mou) poli kala sto gnosto kai perimena toulaxiston ti vasi kai omws pira 41.yparxei kaneis na mou dosei katefthinseis gia to ti isws parelipsa?????????????????????
-
Yparxei kapoios filologos pou na egrapse kala sta arxaia gia na mou exigisei merika pragmata???
stin didaktiki ton arxaion sto deftero thema me ton platona xreiazotan sxedio????i aplws apadisi stin erwtisi???ti na pw egw theorousa oti egrapsa toulaxiston 80 kai pira 68...
kata ta alla sto gnwstiko ton arxaiwn me petsokopsan...eixa apadisei (kata ti gnomi mou) poli kala sto gnosto kai perimena toulaxiston ti vasi kai omws pira 41.yparxei kaneis na mou dosei katefthinseis gia to ti isws parelipsa?????????????????????
γεια σου! θα σε παρακαλεσω να γραφεις ελληνικα γιατι θα στην πουν ;)
στην ειδικη στον πλατωνα ηθελε απλως απαντηση γνωστικου κ οχι σχεδιο διδασκαλιας. υπαρχει ειδικο τοπικ για την ειδικη αρχαιων
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13046.0
-
Ευχαριστώ!(στα ελληνικά!)
-
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ!ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ!
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΣΕΠ!ΕΙΜΑΙ 23 ΧΡΟΝΩΝ,ΠΗΓΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΟΥ ΠΗΡΑ 53,ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 80!ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΗΡΑ 70 ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ:ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕ
-
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ!ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ!
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΣΕΠ!ΕΙΜΑΙ 23 ΧΡΟΝΩΝ,ΠΗΓΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΟΥ ΠΗΡΑ 53,ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 80!ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΗΡΑ 70 ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ:ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕ
-
καλα τα λες...Σα να φωναζω ειναι οπως τα γραφω ετσι με τα κεφαλαια!
Ειμαι αγανακτησμενος γιατι στο μαθημα που μοχθησα περισσοτερο και ξοδεψα πολλα χρηματα πηρα το χαμηλοτερο μου βαθμο!Μολις 55.ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ 55 ΗΤΑΝ 70 ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥς!και σκεψου οτι περιμενα πανω απο 80!Επισης αγανακτω διοτι 3 μηνες δουλευα μονο και μονο για τα εξοδα του φροντηστηριου για την ειδικη διδακτικη...
Τελοσπαντων!
Την επομενη θα ακολουθησω αλλη τακτικη...Διαδασμα βιβλιων των καθηγητων και σε καμια περιπτωση σχεδιο φορμουλας- δηλαδη<< στημμενο>>. Πρωταρχικος μου στοχος θα ειναι η πρωτοτυπια στο γραπτο μου και η συνδεση του μαθηματος με τα τωρινα δεδομενα.Μη σου πω οτι σε καποια σημεια θα γραφω ο,τι μου κατεβαινει!
-
Καλησπέρα! Εγώ έγραψα διδακτική αρχαίων με βάση καθαρά τα βιβλία του καθηγητή (πήρα 90+). Νομίζω ότι μόνο εκεί πρέπει να στηρίζεσαι. Είχα δει σχέδια από φροντιστήρια, βιβλία διδακτικής κλπ και νομίζω πως τελικά μόνο τα βιβλία των καθηγητών ανταποκρίνονται σε αυτά που λογικά ζητάνε οι διορθωτές. Και στον προηγούμενο εκεί στηρίχτηκα και έγραψα 87. Τα ενδεικτικά σχέδια που έχει και τα σχόλια πάνω σε αυτά είναι αρκετά και καλύπτουν πλήρως, πάντα βέβαια κατά τη γνώμη μου. Είχα παρακολουθήσει ένα δωρεάν μάθημα στο πιο "γνωστό" φροντιστήριο που ασχολείται με τους διαγωνισμούς και ο τύπος που δίδασκε διάβαζε ένα βοήθημα κατά γράμμα ευρείας κυκλοφορίας, που παρεπιμπτόντως έλεγε ό,τι του κατέβαινε!
-
άπό βιβλία καθηγητή έχω ένα που έχει γενικες οδηγίες για όλα τα φιλολογικά.. ένα Οδυσσειας κι ένα ιλιάδας΄.. αυτά της κατεύθυνσης γ λυκείου ΄που μου λείπουν ,,έχουν κανενα σχέδιο ????ποια άλλα υπάρχουν και είναι χρήσιμα ??
-
σ'αυτο που εχεις με τις οδηγιες των φιλολογικων για το λυκειο εχει μπροστα ενδεικτικη πορεια διδασκαλιας.ειναι στις πρωτες σελιδες. εγω αυτο εκανα και εγραψα 87,5
-
Καλό μεσημέρι ! Ξέρει κανείς να μου πει τι γίνεται σε περίπτωση ισοβαθμίας στον πίνακα επιτυχόντων του Ασέπ και στον πίνακα αναπληρωτών . Ποιος προηγείται και ποιος έπεται; Ποια είναι τα κριτήρια;
-
Ημ/νία λήψης πτυχίου.
-
Ημ/νία λήψης πτυχίου.
Αυτό ισχύει για τον πίνακα αναπληρωτών.
Στον πίνακα του ΑΣΕΠ, σε περίπτωση ισοβαθμίας, προηγείται αυτός που έχει καλύτερο βαθμό στη β΄θεματική ενότητα. Αν υπάρχει κι εκεί ισοβαθμία, μετράει η χρονολογία γέννησης (προηγείται ο μεγαλύτερος σε ηλικία).