Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 02:26:26 μμ

Τίτλος: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 02:26:26 μμ
Ανοίγω αυτό το topic μαις και δεν βρήκα κάτι αποκλειστικά για τα Μαθηματικά.

Είμαι νέος στον χώρο και σκέφτομαι να ξεκινήσω κάποια ιδιαίτερα

Θα ήθελα να ρωτήσω για το που κυμαίνονται οι τιμές πάνω κάτω για ιδιαίτερα μαθηματικών σε μαθητές Λυκείου, καθώς και πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται.

Οι ώρες ταυτίζονται με αυτές του σχολικού προγράμματος; Δηλαδή πχ για μαθητή Γ Λυκείου κατεύθυνσης, θα πρέπει να του κάνω 5 ώρες την εβδομάδα, όπως και στο σχολείο; Δηλαδή 20 ώρες τον μήνα; Και από τιμές; αν πω, λέω τώρα, 20 ευρώ την ώρα, βγαίνουν 400ευρώ μόνο για μαθηματικά. Πολλά δεν είναι;

Θέλω την γνώμη σας
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 02:34:45 μμ
έκανα 10 χρόνια ιδιαίτερα και φέτος τα παρατάω γιατί είμαι διοριστέα!λοιπόν εγώ ακολουθούσα την εξής τακτική:1 λυκείου 1,5 ώρα άλγεβρα και 1,5 ώρα γεωμετρία.μετά το πρώτο τετράμηνο μείωνα την γεωμετρία και έκανα άλγεβρα!
2 λυκείου:1,5 άλγεβρα και 1,5 κατεύθυνση.γεωμετρία δεν έκανα παρά μόνο όταν ήταν να γράψουν διαγώνισμα ένα εξτρά δίωρο.
3 λυκείου:2χ1,5 ώρες κατεύθυνση και 1 ώρα γενικής!
τα τελευταία 2 χρόνια έπαιρνα 25 ευρώ την ώρα.ζω και εργάζομαι σε επαρχιακή πόλη οπότε τα λεφτά ήταν και τσιμπημένα θα έλεγα.
επίσης όταν λέω 25 ευρώ την ώρα εννοώ ένα παιδί μόνο του το έκανα μάθημα και μου έδινε για τα 60 λεπτά 25 ευρώ!
γκρουπ έκανα μόνο με 2 άτομα και μου έδινε το κάθε παιδί από 15 ευρώ την ώρα!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: gringa στις Ιούλιος 20, 2009, 02:34:59 μμ
killbill καλή αρχή!
Αν και είμαι Φιλόλογος, ξέρω από τους μαθητές μου ότι πληρώνουν για Μαθηματικά κατεύθυνσης γύρω στα 20-30 ευρώ, ανάλογα με το πόσο "φίρμα" είναι ο καθηγητής. Δεν αναφέρομαι στην Αθήνα, αλλά σε μικρή επαρχιακή πόλη.
Για τις ώρες, δε ξέρω να σου πω, αλλά όλο και κάποιος συνάδελφος του κλάδου σου θα βρεθεί να σου πει. Πάντως εγώ συνήθως υπολογίζω ότι για 2 ώρες σχολείου, θέλω 1 ώρα ιδιαίτερο. Ανάλογα και το μαθητή βέβαια...
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 02:47:28 μμ
Γενικά επομένως οι ώρες σε ιδιαίτερο είναι λιγότερες από τις αντίστοιχες του σχολικού προγράμματος?
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: gringa στις Ιούλιος 20, 2009, 02:52:03 μμ
Στα Φιλιλογικά τουλάχιστον, για τα οποία μπορώ να μιλήσω, έτσι συμβαίνει. Παίζει ρόλο όμως και ο μαθητής, το πόση δουλειά θα βγάλει μόνος του στο σπίτι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 02:53:28 μμ
φυσικά και είναι λιγότερες από του σχολείου!
βέβαια πάντα υπάρχουν και περιπτώσεις παιδιών που δεν έχουν καθόλου καλή σχέση με τα μαθηματικά και εκεί μπορεί να κάνεις και περισσότερες ώρες απ΄ότι στο σχολείο.γνώμη μου είναι να αποφεύγεις τέτοιους μαθητές γιατί χάνεις εύκολα την υπομονή σου!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 03:02:13 μμ
Κάτι άλλο που με ανησυχεί και με έχει προβληματίσει λιγο, είναι το πως αντιμετωπίζετε το θέμα να σου φέρει κάποιος μαθητής μια άσκηση από το σχολείο ή από φίλο του ή από το περιοδικό Ευκλείδης κλπ, και να σου πει θέλω να μου την λύσετε.. και αυτή η άσκηση να είναι πολύ δύσκολη.

Ως γνωστόν στα μαθηματικά αυτό συμβαίνει. Δεν μπορεί κάποιος να είναι ρομπότ και ότι του δώσουν να το λύνει αμέσως. Πχ μπορεί να σου φέρει μια άσκηση στην γεωμετρία που να θέλει να σκεφτείς παπάδες. Αν είσαι καθηγητής στο σχολείο κάνεις εσύ κουμάντο στο τι θα λύσεις και μπορείς να έχει προετοιμαστεί. Στο ιδιαίτερο ομως τι κάνεις;

Αυτό το θέμα πως το αντιμετωπίζετε γενικά; ή μόνο εγώ έχω αυτήν την ανασφάλεια;

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 03:12:16 μμ
φυσικά και δεν είσαι ο μόνος που έχει αυτή την ανασφάλεια!όλοι ας στα πρώτα χρόνια της δουλειάς μας το αγχος αυτό το είχαμε και όποιος λέει ότι δεν το είχε,λέει ψέμματα!αυτό που είχα κάνει εγώ ήταν το εξής:ασκήσεις με Ευκλείδη κλπ ,το δηλώνεις ρητά ότι δεν ασχολείσαι!ασκείσεις φίλων επίσης δεν λύνεις με την λογική ότι δεν κάνεις μάθημα τον φίλο του !τέλος ασκήσεις καθηγητών που δίνουν στοσχολείο,μη τις φοβάσαι.είναι εύκολες και βατές!και σχεδόν πάντα βασίζονται στη θεωρία του βιβλίου ή σε θεωρία που τους έχουν κάνει στο τετράδιο(μηξεχνάς να ζητάς να δεις τι ακριβώς τους έχει κάνει στο σχολείο όταν σου λέει ότι τους εχει ΄δώσει άσκηση ο καθηγητής!
όλα αυτά θα μπορούσες αν ήθελες να τα εφαρμόσεις για όλες τις τάξεις έκτος από την Γ λυκείου!
εκεί κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να είσαι καλά προετοιμασμένος ώστε να μπορέσεις να κάνεις μάθημα!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 03:39:05 μμ
Οκ, σε ευχαριστώ για τις συμβουλές, και κάτι ακόμα,

στο ιδιαίτερο ακολουθείς standard κάποι βοήθημα (πχ Σαβάλλας) και λες στον μαθητή αγόρασέ το, αυτό θα δουλεύουμε, και λύνεις ασκήσεις κυρίως απο κει.


ή φτιάχνεις δικά σου φυλλάδια με ασκήσεις που έχεις συλλέξει απο διάφορα βοηθήματα;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 03:43:45 μμ
ποτέ μου δεν έβαλα τους μαθητές μου να αγοράσουν βοήθημα στα μαθηματικά!άντα αγόραζα εγώ και από εκεί μέσα έβρισκα αξιόλοες ασκήσεις έκανα κόρπους μόνο με ασκήσεις και έτσι εκτός του βιβλίου δουλεύαμε και τις ασκήσεις από τοκόρπους μου!
τα σχόλια των μαθητών όταν ο καθηγητής από τα ιδιαίτερα τους λέει έιτε να αγοράσουν το κόρπους είτε το βοήθημα:τόσα λεφτά του δίνουμε και ο/η γύφτος μας βάζει να αγοράσουμε και το κόρπους!
πάντα τις φωτοτυπίες τις έδινα εγώ!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Ιούλιος 20, 2009, 03:48:16 μμ
.... έκανα κόρπους μόνο με ασκήσεις....

τι εννοείς;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 03:54:10 μμ
ότι βοήθημα και αν αγοράσεις από το εμπόριο,για κάθε σχολική παράγραφο  έχουν και αυτά αντίστοιχη.σε κάθε τέτοια παράγραφοέχουν ασκήσεις.διάλεξα από διάφορα βοηθήματα ασκήσεις αξιόλογες για κάθε παράγραφο και τις έβαλα σε ένα κόρπους!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: xriana1 στις Ιούλιος 20, 2009, 04:02:38 μμ
....μιλάμε αυθεντία στα ισιαίτερα, τωρα αυθεντία και στο δημόσιο σχολείο....
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: zwi στις Ιούλιος 20, 2009, 04:03:18 μμ
Να κάνω μια ερώτηση στους μαθηματικούς του forum...
Είμαι φιλόλογος και θα δώσω κατατακτήριες στο παιδαγωγικό. Στην ύλη υπάρχουν και μαθηματικά φέτος, δυο βιβλία του Λεμονίδη, Περίπατος στη μάθηση της στοιχειώδους αριθμητικής και Στοιχεία αριθμητικής και θεωρίας αριθμών για τον δάσκαλο (4 κεφάλαια).
Θα είναι δύσκολο να ανταπεξέλθω στις ασκήσεις;; Με πόσες ώρες θα μπορούσα σε ιδιαίτερο να βγάλω την ύλη;;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: k.d.pe03 στις Ιούλιος 20, 2009, 04:41:47 μμ
δεν γνωρίζω καθόλου την ύλη των βιβλίωνπου μου λες,οπότε δεν ξέρω να σου απαντήσω!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: afriendforyou στις Ιούλιος 20, 2009, 04:49:33 μμ
ότι βοήθημα και αν αγοράσεις από το εμπόριο,για κάθε σχολική παράγραφο  έχουν και αυτά αντίστοιχη.σε κάθε τέτοια παράγραφοέχουν ασκήσεις.διάλεξα από διάφορα βοηθήματα ασκήσεις αξιόλογες για κάθε παράγραφο και τις έβαλα σε ένα κόρπους!


Τι σημαίνει κόρπους;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ALEXAN στις Αύγουστος 26, 2009, 10:01:20 μμ
Να κάνω και εγω μερικές ερωτήσεις για ιδιαίτερο θετικής κατεύθυνσης Γ λυκείου. Να ενημερώσω οτι ο μαθητής δεν έκανε καλοκαιρινό  και θα ξεκινήσουμε πρώτη φορά απο 1 Σεπτέμβρη ( αυτό με αγχώνει λίγο όσον αφορα στην ύλη αν και πρόκειτε για σχετικά καλό μαθητή). Λοιπόν οι ερωτήσεις:

1. Πόσες ώρες γενικής και πόσες κατεύθυνση την εβδομάδα;
2. Μέχρι πότε πρέπει να βγεί η ύλη για να προλάβουμε και επαναλήψεις; Γενικότερα έχετε ενα χρονοδιάγραμμα; (μην ξεχνάτε δεν έκανε καλοκαιρινό)
3. Βάζετε τον μαθητή να αγοράσει βοήθημα ή του δίνετε εσείς υλικό;

Επίσης οποιαδήποτε πληροφορία για τον τρόπο που δουλεύετε είναι πολύτιμη.
Ευχαριστώ

Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Αύγουστος 26, 2009, 10:58:26 μμ
Αν είχε κάνει καλοκαιρινό θα σου πρότεινα 1-2 Γενικής και 4-5 Κατεύθυνση ανάλογα βέβαια με το επίπεδο του μαθητή.Πρέπει να του κάνεις και μια επανάληψη απο τα προϋγούμενα δηλ κάποια βασικά των προϋγούμενων τάξεων

Επειδή δεν έκανε καλοκαιρινό θα έλεγα να κάνεις   2 ώρες  Γεν.  και 5 κατ. τουλάχιστον μέχρι τα Χριστούγεννα και ανάλογα σε ποιο σημειο της ύλης είσαι διατηρεις τις ώρες ή τις ελαττώνεις απο μια ώρα
Μέχρι να αρχίσουν τα σχολεια μπορεις να κάνεις πιο εντατικά ώστε τουλάχιστον να έχεις κάνει την επανάληψη των βασικών γνώσεων

Η ύλη καλό είναι να έχει βγει μέχρι τέλη Φεβρουαρίου το πολύ αρχές Μαρτίου ώστε να έχεις την δυνατότητα των επαναλήψεων

Οσο για το υλικο το καλύτερο είναι να του δίνεις εσυ, αλλά μερικά παιδιά νοιώθουν την ανάγκη να έχουν κάποιο βοήθημα.Αν σου το ζητήσει μπορεις να του προτείνεις 2-3 βιβλία να πάει σε ένα βιβλιοπωλείο και να διαλέξει τι του αρέσει αυτού.Κάποιοι μαθητές επηρεάζονται απο τον τρόπο γραφής, παρουσίασης

Μην ξεχνάς τα επαναληπτικά διαγωνίσματα.Πρεπει να τα εντάξεις και αυτά στην διαδασκαλία σου
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Αύγουστος 27, 2009, 09:42:46 πμ
Τα διαγωνίσματα στο ιδιαίτερο πως τα κάνεις; Έρχεται ο μαθητής κάποια έξτρα ώρα (ώστε να μην χαθούν ώρες από το κανονικό μάθημα) σπίτι σου και τον αφήνεις να γράφει ενώ εσύ μαγειρεύεις και του ρίχνεις καμια ματιά!! ? ή του το δίνεις να το κάνει σπίτι του;

Επίσης μπορείς να προτείνεις ενδεικτικά τις ώρες που χρειάζονται για ιδιαίτερο για τα μαθηματικά των υπόλοιπων τάξεων του Λυκείου; (άλγεβρες, γεωμετρίες.. κλπ)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ALEXAN στις Αύγουστος 27, 2009, 10:36:09 πμ
Vikoulaki σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Μερικές ερωτήσεις ακόμη:

1. Αν ο μαθητής δεν θέλει να κάνει τόσες ώρες ιδιαίτερο πόσο μπορώ να το περιορίσω;
2. Όσον αφορά στο οικονομικό κομμάτι, πέρυσι του έπαιρνα 14 ευρώ την ώρα. Φέτος ;

Killbill  μπορώ να σου πω τι κάνω εγώ:

1. Άλγεβρα Α λυκείου 2 ώρες
2. Γεωμετρία απο καθόλου μέχρι 2 ώρες σε αυτούς που επιμένουν
3. Άλγεβρα Β λυκείου 2 ώρες
4. Κατεύθυνση Β λυκείου 2 ώρες
5. Γεωμετρία απο καθόλου μέχρι 2 ώρες σε αυτούς που επιμένουν
6. Όσον αφορά στα διαγωνίσματα τα δίνω στο σπίτι με την επιτήρηση κάποιου κηδεμόνα
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Αύγουστος 29, 2009, 10:27:07 πμ
Τα διαγωνίσματα στο ιδιαίτερο πως τα κάνεις; Έρχεται ο μαθητής κάποια έξτρα ώρα (ώστε να μην χαθούν ώρες από το κανονικό μάθημα) σπίτι σου και τον αφήνεις να γράφει ενώ εσύ μαγειρεύεις και του ρίχνεις καμια ματιά!! ? ή του το δίνεις να το κάνει σπίτι του;


Δεν ξέρω αν οι συνάδελφοί σου/ σες σου μαγειρεύουν εκείνη την ώρα και ρωτάς αν το κάνω και εγω, αλλά συνάδελφε δεν θα το έκανΑ ΠΟΤΕ  αυτό
Για να σοβαρευτούμε και επι του θέματος:
Ή ερχόταν στο σπίτι και εγω στον ίδιο χώρο για να επιβλέπω τον μαθητή είτε διαβάζοντας ένα βιβλίο ή γράφοντας κάποιες σημειώσεις, αλλά ποτέ εργασίες που να έχουν σχέση με το σπίτι ή στο σπίτι του μαθητή με την επίβλεψη γονιού

Οσο για τις ώρες θα συμφωνήσω με τον/την  ALEXAN , αλλά να συμπληρώσω οτι ποτέ δεν άφησα στο περιθώριο την Γεωμετρία είτε είναι Α΄Λυκείου ή Β΄Λυκείου

Και θα αναφέρω ένα απλό π.χ. πρόπερσι στα Μαθηματικά Κατ. Γ΄Λυκείου οποιος θυμόταν τύπους απο Κανονικά Πολύγωνα έβγαινε υποερώτημα χωρίς κόπο
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Αύγουστος 30, 2009, 10:02:24 μμ
Οκ! πάντως δεν είναι κακό να ρίχνεις και μια ματιά στο φαγητό!!

  :)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: stratosmath στις Αύγουστος 30, 2009, 10:49:46 μμ
Alexan θεωρώ οτι για Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ειναι πάρα πολές οι 2 ώρες. Μιλάμε πρακτικά για εναμιση κεφαλαίο ύλης και μάλιστα όχι ιδιαίτερα δύσκολο μιας και απευθύνεται και σε παιδιά Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Το 1ο κεφάλαιο δεν το μετράω μιας και συναρτήσεις - όρια - παραγώγους θα τα μάθει σε αρκετά μεγαλύτερο βάθος στην  Κατευθυνση. Οπότε θεωρώ πως 1 ώρα την εβδομάδα ειναι αρκετή και θα σε συμβούλευα να αρχίσεις με Στατιστική. Όσον αφορά τα Μαθηματικά Κατευθυνσης όπου είναι και το ζόρι 4 ώρες νομίζω θα σε καλύψουν (Θεωρώ ότι ο μαθητης έχει κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο και όχι πολλά κενά). Θα πρέπει να βάλεις αυστηρό χρονοδιάγραμμα  πότε θα ολοκληρώνεις κάποια ενότητα και αν δεν σε βγάζει κάποιες εξτρα ώρες. Μιας και ξεκινάς τώρα την ύλη θα πρέπει να υπολογίζεις να την βγάλεις γύρω στα μέσα Μαρτιου. (Δεν νομίζω να προλαβεις νωρίτερα) Αν και δεν νομίζω πως πρέπει να σε απασχολεί τόσο το πότε θα την τελειώσεις όσο το πόσο καλά θα την ξέρει ο μαθητής σου. (Αυτό βέβαια το ξεκαθαρίζεις απο την αρχή και στο παιδί και στους γονείς του για να μην νιώθει κανείς πίεση όταν θα ακούει για συμμαθητές του που έχουν ήδη ξεκινήσει επαναλήψεις). Το κυριότερο για μένα μην αγχωθείς εσύ και αν αγχωθείς να μην το μεταδώσεις στο μαθητή σου. Αυτά απο μένα και σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλά αποτελέσματα.
Και να μην ξεχαστώ 25Ε είναι καλά...τετοια ώρα με λιγότερα δύσκολα θα βρούν. Οι καθηγητές που κανουν τρίτη λυκείου είναι ήδη κλεισμένοι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Αύγουστος 31, 2009, 06:23:34 μμ
Οκ! πάντως δεν είναι κακό να ρίχνεις και μια ματιά στο φαγητό!!

  :)

Μπορεί κακό να μην είναι για εμας αλλά δεν είναι επιτρεπτό
Μπορει το παιδι να μην πει τίποτα εκείνη την στιγμή αλλά δεν θα του κάνει και την καλύτερη εντύπωση

Γενικά μιλάω επειδή ολα μεταφέρονται στους γονείς καλό είναι να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο τι κάνουμε και λέμε
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ALEXAN στις Σεπτέμβριος 03, 2009, 12:11:54 πμ
stratosmath ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Σεπτέμβριος 03, 2009, 05:35:41 μμ
Οκ! πάντως δεν είναι κακό να ρίχνεις και μια ματιά στο φαγητό!!

  :)

Μπορεί κακό να μην είναι για εμας αλλά δεν είναι επιτρεπτό
Μπορει το παιδι να μην πει τίποτα εκείνη την στιγμή αλλά δεν θα του κάνει και την καλύτερη εντύπωση

Γενικά μιλάω επειδή ολα μεταφέρονται στους γονείς καλό είναι να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο τι κάνουμε και λέμε

Αναφερόμουν για την ώρα που γράφει το διαγώνισμα. Όχι να κάνεις μάθημα και να διακόπτεις για μαγείρεμα. Αλλά αν τον βάλεις να γράφει εσύ τι θα κάνεις; θα είσαι από πάνω του όλη την ώρα; Εντάξει να διορθώνεις γραπτά αλλά και να πας στην κουζίνα για 2 δευτερόλεπτα δεν νομίζω οτι θα δημιουργήσει κακή εντύπωση. Τι δηλαδή; θα πει στους γονείς του έγραφα διαγώνισμα και η καθηγήτριά μου επέβλεπε το φαί  παράλληλα με μένα; Εντάξει διαγώνισμα γράφει
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Σεπτέμβριος 04, 2009, 05:49:50 μμ
Μήπως δώσαμε μεγάλη έκταση στο μαγέιρεμα και όχι στο διαγώνισμα?

Θα ξαναπώ το ίδιο , κακό δεν είναι αλλά εγω προσωπικά οταν έιχα μαθητή να γράφει στο σπίτι διαγώνισμα ήμουνα στον ίδιο χώρο για να τον επιβλέπω.
Τα παιδιά  είναι απρόβλεπτα .και επινοούν πολλά. Κάποτε έπιασα σκονάκι σε μήνυμα κινητού
Οποτε επειδή ήθελα να είμαι σίγουρη οτι δεν θα αντιγράψει  ήμουνα μαζί του
Εξάλλου δεν είχα κάθε Σάββατο διαγώνισμα.Διάλεγα ημερομηνίες  έτσι ώστε κάτι να έχω να κάνω και εγω ταυτόχρονα

Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: gaze στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 04:48:07 μμ
πέρυσι έκανα σε ένα παιδί μαθηματικά Α λυκείου. θέλει και φέτος. πως είναι τα μαθηματικά β λυκείου γενικής παιδείας  σε σχέση με αυτά της α λυκείου;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: stratosmath στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:09:40 μμ
Ουσιαστικά τα Μαθηματικά της Γενικής Παιδείας στην Β Λυκείου είναι η συνέχεια των περυσινών Μαθηματικών. Λογικά δεν θα προλάβατε πέρυσι να μιλήσετε για Τριγωνομετρία οπότε θα πρέπει να ξεκινήσεις απο εκει. Το 1ο Κεφάλαιο ειναι τριγωνομετρικές Συναρτήσεις - Εξισώσεις - Σχέσεις (Αθροίσματα - Διαφορα - Διπλάσια Τόξα - Τύποι Αποτετραγωνισμού). Μέχρι και μελέτη της f(x)=αημx+βσυνx αν και στα περισσότερα σχολεία δεν την κάνουν. Στο  2o έχεις τα Πολυώνυμα και την λύση πολυωνυμικων Εξισώσεων με Horner και εξισώσεων που ανάγονται σε πολυωνυμικές (Ριζικά - Διτετράγωνες - με αντικατασταση κ.α). Το 3ο είναι σχεδον άχρηστο και συνήθως δεν εξετάζεται συνήθως στο τέλος μιας και είναι οι ακολουθίες (Αριθμητική - Γεωμετρική Προοδος) οι οποίες δεν τους χρειάζονται στην Γ Λυκείου. Τέλος το 4ο είναι για μένα απο τα πιο σημαντικά μιας και έχουν την πρώτη τους επαφή με Εκθετικές και Λογαρίθμους δηλαδή έννοιες που τους είναι απαραίτητες στην Γ Λυκείου ακόμα και για αυτους που είναι Θεωρητική Κατευθυνση και παίρνουν μάθημα επιλογής Μαθ. Γενικής. Θα σου πρότεινα να επιμείνεις λίγο σε αυτά γιατι αποτελούν λέξεις ταμπού για τους μαθητές και τις φοβούνται. Είναι και λιγο δύσκολη η εισαγωγή τους σαν έννοιες και συνήθως έχουν πρόβλημα.  Προσωπικά θεωρώ οτι με 2 ωρες την εβδομάδα θα είναι καλυμμένος ο μαθητής σου απο Άλγεβρα. Αν δεις οτι χρειάζεται παραπάνω δουλειά βάζεις και κανένα εξτρα μαθηματακι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:30:56 μμ
Στο παρακάτω συνημμένο είναι οι οδηγίες Διδασκαλίας των Μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2009-10


gaze μια και ρώτησες για την Αλγεβρα Β΄Λυκείου να συμπληρώσω οτι η σειρά διαδασκαλίας των κεφ.  είναι 1-2-4-3  
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: stratosmath στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 05:58:31 μμ
Στο παρακάτω συνημμένο είναι οι οδηγίες Διδασκαλίας των Μαθηματικών Α΄ και Β΄ Λυκείου 2009-10


gaze μια και ρώτησες για την Αλγεβρα Β΄Λυκείου να συμπληρώσω οτι η σειρά διαδασκαλίας των κεφ.  είναι 1-2-4-3  
vikoulaki  εχεις απόλυτο δίκιο και μπράβο για το συνημμένο. Ειναι πολυ καλό να υπάρχει στο forum. Να συμπληρώσω και εγώ οτι το 3ο συνήθως δεν γίνεται καθόλου!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: gaze στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 09:35:10 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!!!! :)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: margavare στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 10:01:40 μμ
" gaze μια και ρώτησες για την Αλγεβρα Β΄Λυκείου να συμπληρώσω οτι η σειρά διαδασκαλίας των κεφ.  είναι 1-2-4-3  "


Από πότε γίνεται αυτό;
Το λένε οι οδηγίες του Π.Ι.;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: vikoulaki στις Σεπτέμβριος 05, 2009, 10:41:54 μμ
Απο το σχολ. Ετος  2008-09

Το έκαναν εδω στα σχολεία μας
Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να βρω τις σχετικές οδηγίες, αλλά θα το κοιτάξω
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 06:13:47 μμ
Θα ήθελα να ρωτήσω για τα μαθήματα μαθηματικών γυμνασίου,πόσες ώρες την εβδομάδα είναι ωφέλιμο να γίνονται;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: stratosmath στις Σεπτέμβριος 16, 2009, 11:45:43 πμ
Στα Μαθηματικά Γυμνασίου νομίζω πως 2 ώρες την εβδομάδα είναι καλά. Ειδικά για Α Γυμνασίου είναι υπέραρκετες. Απο εκεί και μπρος ανάλογα και με το επίπεδο του μαθητή σου. Εμένα ποτε δεν μου χρειάστηκαν περισσότερες ώρες!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Σεπτέμβριος 23, 2009, 07:15:17 μμ
Από τιμές στα μαθηματικά για μαθητές Γυμνασίου τί περίπου παίζει; Έχει διαφορά η τιμή επειδή είναι μαθητής Γυμνασίου και όχι Λυκείου;

Έχω σκεφτεί 15 ευρώ την ώρα για μαθητή Γυμνασίου. Είναι καλά; ή μήπως είναι πολλά;


(έχει ανοικτεί ήδη θέμα αποκλειστικά για ιδιαίτερα στα μαθηματικά Γυμνασίου, αλλά επειδή έχει πάρει άλλη τροπή εκεί η συζήτηση (τσακώνονται επειδή θέλει να κάνει ιδιαίτερα κάποιος φοιτητής!) προτιμώ να το ρωτήσω εδώ)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Φεβρουάριος 13, 2010, 01:55:04 μμ
Για Α Λυκείου σκέφτομαι να κάνω 3 φορές την εβδομάδα, (2 Αλγεβρα 1 Γεωμετρία), με 15 ευρώ την ώρα.
Ο μαθητής είναι μέτριος, και θα πηγαίνω εγώ σπίτι.

Πιστεύετε είναι λογικά;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ln03 στις Φεβρουάριος 13, 2010, 02:31:20 μμ
Για Α Λυκείου σκέφτομαι να κάνω 3 φορές την εβδομάδα, (2 Αλγεβρα 1 Γεωμετρία), με 15 ευρώ την ώρα.
Ο μαθητής είναι μέτριος, και θα πηγαίνω εγώ σπίτι.

Πιστεύετε είναι λογικά;

15 είναι το λιγότερο που μπορείς να ζητήσεις (αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, αν είναι γνωστός, αν εσύ ξεκινάς τώρα κτλ).
Εγώ θα ζητούσα 20.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Αύγουστος 24, 2010, 12:26:09 μμ
1 λυκείου 1,5 ώρα άλγεβρα και 1,5 ώρα γεωμετρία.μετά το πρώτο τετράμηνο μείωνα την γεωμετρία και έκανα άλγεβρα!

2 λυκείου:1,5 άλγεβρα και 1,5 κατεύθυνση.γεωμετρία δεν έκανα παρά μόνο όταν ήταν να γράψουν διαγώνισμα ένα εξτρά δίωρο.

3 λυκείου:2χ1,5 ώρες κατεύθυνση και 1 ώρα γενικής!

Είναι γενικα καλύτερα πχ στην Α Λυκείου 2 φορές από 1,5 ώρα παρά 3 φορές από 1 ώρα;

Στην Γ Λυκείου αν έχεις μαθητή Θετικής-Τεχνολ που θέλει να κάνει και μαθηματικά ΓΕνικής, μπορώ να τον ξεκινήσω κατευθείαν από το Β μέρος (στατιστική) 1 ώρα την εβδομάδα; αφού το Α μέρος το κάνει και στην κατεύθυνση. Και να μην ξεκινήσω από την αρχή της χρονιάς αλλά λιγο πριν τα Χριστούγεννα;

Γενικά, προτείνετε άλλα σχήματα κατανομης ωρών. Συμφωνείτε με το παραπάνω;

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: gringa στις Αύγουστος 24, 2010, 12:46:01 μμ
Δεν είμαι μαθηματικός, αλλά όταν έχω 3 ώρες τη βδομάδα με κάποιον μαθητή, προτιμώ να κάνω 2 φορές από μιάμιση ώρα. Γλιτώνω αρκετό χρόνο από τα σούρτα-φέρτα. Βέβαια, παίζει ρόλο κι αν αντέχει ο μαθητής, Αν και γενικά στην Α Λυκείου τα παιδιά αντέχουν και δεν "κλατάρουν" τόσο εύκολα.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Αύγουστος 24, 2010, 12:55:56 μμ
Δίκιο έχεις , απλά πριν ή και μετά από το δικό σου 2ωρο ή 1,5ωρο βάζουν συνήθως και άλλα μαθήματα και κουράζεται. Αν του κάνω 2ωρο μαθηματικά μετά θα έχει γίνει το μυαλό του καζάνι για να κάνει πχ Φυσική στο καπάκι. Τελος παντων, αν δεν υπάρχει θέμα απόστασης, αφήνω τους γονείς να επιλέξουν ότι νομίζουν.

Κανείς Μαθηματικός για την κατανομή των ωρών στις τάξεις του Λυκείου?
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 12:00:11 πμ
Θα ήθελα να ξαναθέσω το ερώτημα μου μιας και σίγουρα θα διαβάζουν έμπειροι συνάδελφοι.
Πιστεύετε πως είναι καλύτερα να κάνει κάποιος δύο ή τρείς ώρες μαθηματικά σε μαθητές α και β γυμνασίου ώστε να υπάρχει ο χρόνος για σωστό μάθημα και κάλυψη της ύλης;
Χωρίς να βάλουμε ακραίες περιπτώσεις.
Εγώ τείνω στο τρίωρο.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: miltosmpi στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 06:43:03 πμ
2 ώρες (120 λεπτά) για το Γυμνάσιο σε ιδιαίτερο είναι αρκετές, αν σκεφτείς ότι το φρονιστήρια κάνουν συνήθως 3 διδακτικές ώρες (3 x 45 λεπτά.)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: kith4 στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 08:16:37 πμ
1h για Α γυμνασίου ιδιαίτερο
2h για Β γυμνασίου (1h άλγεβρα - 1h γεωμετρία)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: olgander στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 10:24:30 πμ
2 ώρες στην Α γυμνασίου είναι μια χαρά. Προσωπικά σε μαθητή μου Α γυμνασίου την περσινή χρονιά, έκανα 2,5 ώρες (1+1,5). Ο μαθητής είχε μαθησιακές δυσκολίες και ήθελε σχεδόν το διπλό χρόνο να κατανοήσει θεωρία-ασκήσεις. Οι γονείς ήθελαν 2 ώρες, εγώ τους έλεγα 3 τελικά συμβιβαστηκαν στις 2,5 (τι παζάρι!)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 02:29:26 μμ
Συμφωνώ κι εγώ με το 2ωρο στην Α Γυμνασίου και μάλιστα αν ο μαθητής έχει πολύ καλές βάσεις απο το δημοτικό ,πιθανό να αρκεί και η η μία ώρα ή μιάμιση..
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Σεπτέμβριος 21, 2010, 10:53:23 μμ
Ευχαριστώ.

Για τις τρείς ώρες εβδομαδιαίως είναι προτιμότερο η μία ώρα να αφορά την γεωμετρία;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:19:17 μμ
Ευχαριστώ.

Για τις τρείς ώρες εβδομαδιαίως είναι προτιμότερο η μία ώρα να αφορά την γεωμετρία;

Αν είναι να κάνεις 3ωρο τότε ναι είναι καλό να διαθέσεις τη 1 ώρα για τη Γεωμετρία .
(αν και πάλι θα σου πω πως είναι υπερβολικό το 3ωρο,εκτος βέβαια αν ο μαθητής έχει σοβαρά προβλήματα στα Μαθηματικά)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Σεπτέμβριος 29, 2010, 04:11:20 πμ
Και κάτι ακόμα,για την τρίτη γυμνασίου οι τρείς ώρες για έναν καλό μαθητή είναι αρκετές δεδομένου ότι παρουσιάζονται για πρώτη φορά κάποιες σημαντικές έννοιες σε Άλγεβρα και Γεωμετρία που αποτελούν τον προθάλαμο για τα επόμενη σχολικά έτη;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 29, 2010, 08:38:10 πμ
Και κάτι ακόμα,για την τρίτη γυμνασίου οι τρείς ώρες για έναν καλό μαθητή είναι αρκετές δεδομένου ότι παρουσιάζονται για πρώτη φορά κάποιες σημαντικές έννοιες σε Άλγεβρα και Γεωμετρία που αποτελούν τον προθάλαμο για τα επόμενη σχολικά έτη;

Σε κάθε περίπτωση ,το επίπεδο του μαθητή παίζει καθοριστικό ρόλο ,όπως και το πόσα χρήματα μπορούν να διαθέσουν οι γονείς ή το αν το παιδί πηγαίνει σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο (όπου συνηθίζεται να έχει περισσότερη δουλειά για το σπίτι).
Η γνώμη μου είναι να προσπαθούμε να βοηθάμε τόσο αποτελεσματικά τους μαθητές μας ώστε να μην κάνουμε πάρα πολλές ώρες μάθημα ,επιβαρύνοντας το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα τους (και την ...τσέπη των γονιών βέβαια ).
Εχεις δίκιο ότι η Γ΄ Γυμνασίου είναι μια τάξη στην οποία διδάσκονται έννοιες πολύ βασικές και όσο καλύτερα τις κατανοήσει ενας μαθητής ,τόσο πιο αποτελεσματικά θα τις χρησιμοποιήσει στο Λύκειο.
Αν λοπόν μπορούν να σου διαθέσουν 3ωρο να το κάνεις (ανάλογα με την περίπτωση ,μπορεί να ειναι ωφελιμότερο να δουλευεις 2*1,5 ωρες).
Εγω συνήθως χρειάζομαι 2 ωρες την εβδομάδα ,εκτος αν κρίνω πως κάποια μαθήματα χρειάζονται λίγο χρόνο παραπάνω για την εμπέδωση τους (τότε μπορεί να κάνω καμμιά ώρα παραπάνω).
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Σεπτέμβριος 29, 2010, 10:39:36 μμ
ενας μαθητής Β Λυκείου θέλει 4 ώρες από 1 ώρα την ημέρα. Το έχω μοιράσει ως εξής:
την μια εβδομάδα κάνω 2 ώρες Άλγεβρα, 1 κατεύθυνση και 1 γεωμετρία.
την επόμενη εβδομάδα κάνω 2 ώρες κατεύθυνση, 1 Άλγεβρα και 1 γεωμετρία
μετά το ίδιο πάλι εναλλάξ. Δηλαδή την μια εβδομάδα ενισχύω την Άλγεβρα και την άλλη την κατεύθυνση διατηρώντας την γεωμετρία σταθερά 1 ώρα την εβδομάδα.

Τι λέτε;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 30, 2010, 08:57:48 μμ
ενας μαθητής Β Λυκείου θέλει 4 ώρες από 1 ώρα την ημέρα. Το έχω μοιράσει ως εξής:
την μια εβδομάδα κάνω 2 ώρες Άλγεβρα, 1 κατεύθυνση και 1 γεωμετρία.
την επόμενη εβδομάδα κάνω 2 ώρες κατεύθυνση, 1 Άλγεβρα και 1 γεωμετρία
μετά το ίδιο πάλι εναλλάξ. Δηλαδή την μια εβδομάδα ενισχύω την Άλγεβρα και την άλλη την κατεύθυνση διατηρώντας την γεωμετρία σταθερά 1 ώρα την εβδομάδα.

Τι λέτε;

Όπως έγραψα και σε προηγούμενη απάντηση (λίγο πιο πάνω) το πλήθος των ωρών καθορίζεται απο αρκετούς παράγοντες.
Το πρόγραμμα που προτείνεις "ακούγεται" ικανοποιητικό αλλά νομίζω στην πράξη θα επιβεβαιωθεί η αποτελεσματικότητα του.
Επίσης γνωρίζω πως πολλοί μαθητές της Β' Λυκείου ενδιαφέρονται περισσότερο για την Αλγεβρα και τα Μαθηματικά Κατ. και λιγότερο για τη Γεωμετρία που δεν εξετάζεται στη Γ' Λυκείου.
Τίτλος: ΩΡΕΣ ΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: prapaki30 στις Μάιος 01, 2011, 10:28:52 μμ
ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: Ανετος στις Μάιος 01, 2011, 11:42:00 μμ
πλακα κανετε ρε παιδια;οσα λεφτα σου λειπουν αναλογα και οι ωρες.Η μηπως κανετε λειτουργημα;τι ρωτατε τετοια ωρα!!!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: prapaki30 στις Μάιος 02, 2011, 10:43:13 πμ
Ειδικά σε τέτοιους καιρούς θα πρέπει κι εμείς να δείξουμε κατανόηση στους γονείς κι όχι να τους βλέπουμε σαν πορτοφόλι.Τέλος πάντων είναι προσωπική υπόθεση του καθενός πως αντιμετωπίζει την δουλειά του.Μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος πόσες ώρες χρειάζονται για καλοκαιρινό ιδιαίτερο σε μαθηματικά κατεύθυνσης γ λυκείου τεχνολογικής κατεύθυνσης;Αν μου απαντήσει κάποιος θα του είμαι ευγνώμων!!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 02, 2011, 11:10:30 πμ
πλακα κανετε ρε παιδια;οσα λεφτα σου λειπουν αναλογα και οι ωρες.Η μηπως κανετε λειτουργημα;τι ρωτατε τετοια ωρα!!!

οτι επαψε πλεον να αποτελει "λειτουργημα", δεν σημαινει πως μονο μεσα στο κερδος βλεπουμε. Αλλα, αυτο ειναι προσωπικη υποθεση και  ως τετοια ισως εχεις δικιο.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 02, 2011, 12:14:16 μμ
Ειδικά σε τέτοιους καιρούς θα πρέπει κι εμείς να δείξουμε κατανόηση στους γονείς κι όχι να τους βλέπουμε σαν πορτοφόλι.Τέλος πάντων είναι προσωπική υπόθεση του καθενός πως αντιμετωπίζει την δουλειά του.Μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος πόσες ώρες χρειάζονται για καλοκαιρινό ιδιαίτερο σε μαθηματικά κατεύθυνσης γ λυκείου τεχνολογικής κατεύθυνσης;Αν μου απαντήσει κάποιος θα του είμαι ευγνώμων!!

αν δεις τα προγράμματα στις ιστοσελίδες των φροντιστηρίων, συνήθως το καλοκαίρι κάνουν 4 ή και 5 ώρες. Οπότε 4 πιστεύω καλά είναι, γιατί μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά έχεις 4 βδομάδες, οπότε να προλάβεις να ολοκληρώσεις κατι
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: prapaki30 στις Μάιος 02, 2011, 01:08:49 μμ
Σ'ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!!Ένας γνωστός μου μου είπε για 6 ώρες.Είναι υπερβολή;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 02, 2011, 01:35:30 μμ
πες στο μαθητη (στους γονεις του ουσιαστικα) για 4 ωρες minimum. Απο κει και περα αναλογα με το πόσες ωρες θα συμφωνησετε κανε ενα πλανο. Εξαρταται βεβαια και απο το επιπεδο και την ορεξη για μαθημα του ιδιου του μαθητη.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: prapaki30 στις Μάιος 02, 2011, 01:58:08 μμ
Οκ.Σ΄ ευχαριστώ πολύ.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: swtiriaG στις Μάιος 04, 2011, 02:51:35 πμ
θα ηθελα να ρωτησω, ποσο περιπου πληρωνει ενας μαθητης αν κανει μαθηματικα σε τμημα?
αναφερομαι σε ολεσ τισ ταξεισ του γυμνασιου... δλδ ποσο πληρωνει ενασ μαθητησ στα μαθηματικα για την α γυμνασιου, ποσο για την β γυμνασιου και ποσο για τη γ γυμνασιου?


επισησ ποσο πληρωνει στην α λυκειου ο οποιοσ κανει αλγεβρα και γεωμετρια?(επισησ ομαδικο)


περιπου θελω να ξερω... γνωριζω οτι εξαρταται απο το αν κανει κ αλλα μαθηματα ή αν πηγαινει μαζι με το αδερφακι του (οπου σε εκεινεσ τισ περιπτωσεισ γινεται εκπτωση)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 04, 2011, 02:52:49 μμ
Εννοείς πόσο πληρώνει αν πάει μόνο μαθηματικά σε ένα φροντιστήριο σε τμήμα;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: swtiriaG στις Μάιος 04, 2011, 06:13:23 μμ
ναι αυτο ακριβως....
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 16, 2011, 10:44:36 μμ
μήπως έμαθες τελικά τι πληρώνει αν κάποιος παει σε φροντιστήριο μόνο μαθηματικά; (σε γκρουπ έτσι; όχι ιδιαίτερο μέσα στο φροντιστήριο, γιατί παίζει και αυτό και είναι η χειρότερη περίπτωση)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Ιούνιος 21, 2013, 04:57:16 μμ
Για το καλοκαίρι σε προετοιμασία Γ Λυκείου σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Μαθηματικά Γενικής παιδείας,πόσες εβδομάδες και πόσες ώρες απο διδακτική σκοπιά είναι επιθυμητό να γίνουν;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 21, 2013, 05:26:23 μμ
Για το καλοκαίρι σε προετοιμασία Γ Λυκείου σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Μαθηματικά Γενικής παιδείας,πόσες εβδομάδες και πόσες ώρες απο διδακτική σκοπιά είναι επιθυμητό να γίνουν;

Καλοκαίρι Μαθηματικά Κατεύθυνσης: 4 περίπου ώρες την εβδομάδα.
Καλοκαίρι Μαθηματικά Γενικής: 1 ώρα την εβδομάδα.
Συνολικά: 6 εβδομάδες.

Μία πρόχειρη εκτίμηση για να πάρεις μία ιδέα: με 3 ώρες την εβδομάδα κατεύθυνση ξεκινώντας 15 Ιουνίου και τελειώνοντας 31 Ιουλίου τελειώνεις τουλάχιστον τους μιγαδικούς. Με 4 έχεις σίγουρα το περιθώριο για κάτι παραπάνω.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Ιούνιος 21, 2013, 05:59:49 μμ
Eυχαριστώ.
Στης Γενικής είναι χρησιμότερο να ξεκινήσει κάποιος με στατιστική;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 21, 2013, 06:10:53 μμ
Ίσως ναι. Είναι σχετικό αυτό.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: olgander στις Ιούνιος 21, 2013, 10:02:55 μμ
Εγώ δεν κάνω θερινή προετοιμασία. Ξεκινάω μαθήματα μετά τις 20 Αυγούστου με 6 ώρες (Κατεύθυνση) και 2 ώρες (Γενικής) και συνεχίζω έτσι όλη τη χρονιά. Φυσικά Χριστούγεννα - Πάσχα τα μαθήματα δεν σταματάνε. Φέτος το έκανα και με 5 ώρες τη βδομ. και καθόλου μαθήματα τα Χριστούγεννα. Αναλόγως στο μαθητή όμως!
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: ronsent στις Σεπτέμβριος 03, 2013, 03:16:21 πμ
Aν στη θερινή προετοιμασία ολοκληρώθηκαν οι μιγαδικοί αριθμοί θεωρείται ικανοποιητικό-για καλό μαθητή- 5 ώρες μαθηματικά κατεύθυνσης και 1-1,5 ώρες μαθηματικά γενικής παιδείας;
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: Siobaras στις Σεπτέμβριος 03, 2013, 07:33:16 πμ
5 και 6 ώρες ιδιαίτερο την εβδομάδα για Μαθηματικά κατεύθυνσης;;
Δεν μπορεί να είναι σωστό αυτό...

Το παιδί πρέπει να έχει αρκετές ώρες/εβδομάδα διαθέσιμες για Μαθηματικά, αλλά κυρίως για να λύνει μόνο του.
Αν κάνουν τα ίδια και οι υπόλοιποι καθηγητές του, δεν θα του μένει καθόλου χρόνος για διάβασμα, όλη μέρα μάθημα θα κάνει...

Εγώ είμαι φαν των δύο μαθημάτων/ανά εβδομάδα από 1μιση ώρα (συν 5-10 λεπτά ανά μάθημα) για την κατεύθυνση και αρκετή δουλειά για το σπίτι. Τουλάχιστον αυτό εφάρμοζα όταν έκανα μαθήματα και ήταν πολύ αποτελεσματικό.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 03, 2013, 07:50:42 πμ
 @ Siobaras, συμφωνώ μαζί σου, απλά ίσως σε κάποιες φάσεις της χρονιάς που θες π.χ. να βγάλεις ύλη, προσθέτεις ακόμη ένα μάθημα της μιάμιση ώρας, αλλά όχι για μεγάλο χρονικό διάστημα!