http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2073&Itemid=79
Τι ειναι αυτο παλι; Θα μπορεσει να γινει; Και μπορουν οι Μαθηματικοι,Φυσικοι, φιλολογοι κ.α. να χρησιμοιποιησουν τον Η/Υ; Μεχρι τωρα το 95% ουτων που εχουν πιστοποιηση δεν ξερουν να ανοιξουν τον υπολογιστη. Ακομα τι θα γινει οταν "χαλαει" ο υπολογιστης απο λαθος χρηση; Θα αγγαρευουν τους πληροφορικους; Δεν πρεπει να κανουμε κατι; Θα το δεχτουμε; Αλλα μεχρι τωρα μονο να τσακωνομαστε ξερουμε και τιποτε αλλο! Μας εχει φαει η γκρινια μεταξυ μας για το ποιες σχολες ειναι καλυτερες και ποιες βγαζουν τους καλυτερους επιστημονες!
Όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν ρολόι!!!
Η τεχνολογία μας έλειπε!!!!!!!!!
Μην τους πιστεύετε, δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν αυτά τα πράγματα στα σχολεία!
Ακομα τι θα γινει οταν "χαλαει" ο υπολογιστης απο λαθος χρηση; Θα αγγαρευουν τους πληροφορικους; Δεν πρεπει να κανουμε κατι; Θα το δεχτουμε;
Απ' ό,τι καταλαβαίνω εγώ, λέει:πως γίνεται αυτό; μιλάμε για τον δεύτερο κύκλο επιμόρφωσης, όχι την χρήση Η/Υ.
- Τα μαθήματα θα διδάσκονται από πιστοποιημένους εκπ/κούς της αντίστοιχης ειδικότητας (το αν ξέρουν αυτοί να χειρίζονται Η/Υ είναι άλλη ιστορία...)
όποιος συνάδελφος κατά την γνώμη γράφει στο pde θεωρείται αυτόματα και ικανός χρήστης Η/Υ στο επίπεδο της βιντεοπαρουσίασης.
εχετε δει φιλολογους να τσακωνονται μεχρι να χωρισουν τα τμηματα - μαθηματα; Φανταστειτε τωρα τι εχει να γινει ... Θα σφαχτουν!Σιγά μη σφαχτούν για την ιστορία. Κανένας φιλόλογος δε θέλει να κάνει αυτό το μάθημα, ειδικά τώρα που λένε για τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ειδικά οι παλιοί θα κοιτάνε πώς να το φορτώσουν στους νέους. Εγώ, πάντως, πολύ ενθουσιάστηκα με την είδηση. Για μένα δουλεύει ο Άρης. Έχω αντίστοιχο με το ECDL πτυχίο από το δεύτερο πανεπιστήμιο, το Χαροκόπειο, ελπίζω να κάνει. Θα ήμουν τρισευτυχισμένη αν μου έδιναν να κάνω αντίστοιχο μάθημα.
εχετε δει φιλολογους να τσακωνονται μεχρι να χωρισουν τα τμηματα - μαθηματα; Φανταστειτε τωρα τι εχει να γινει ... Θα σφαχτουν!
Ελλείψει των ανωτέρω εκπαιδευτικών, μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα και εκπαιδευτικοί που κατέχουν γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του π.δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του π.δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄). Το εκπαιδευτικό προσωπικό που θα συμμετάσχει στη δράση θα προτείνεται, κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και θα εγκρίνεται από το Σύλλογο διδασκόντων και την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.[/i]Διαβάστε και την παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄) (http://www.scribd.com/doc/14048669/-502001) και την συμπλήρωση με την παρ. 16 του άρθρου του π.δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) (http://aposemfe.ntua.gr/e107_files/downloads/p.d_tropopoiisi_pe.pdf) και την παρ. 4 του άρθρου του π.δ. 44/2005 (http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.teilar.gr%2FdbData%2FNews%2Fpr-34630ae7.doc&ei=WpazSqy8Hc6a_QadobC1DQ&usg=AFQjCNHHgYZ-N8W4pz4OcNQGkTD4_BJ4Mw)
http://www.didefth.gr/mathimata/?p=86
Καλημέρα.Οι οδηγίες λένε "φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα χρησιμοποιείται κατά την διδασκαλία στη σχολική αίθουσα"
Μήπως ξέρει κανείς κάτι για το πως (και αν) θα χρησιμοποιηθούν τα netbook μέσα στην τάξη;
Τι λογισμικά υπάρχουν εγκατεστημένα και θα χρησιμοποιηθούν για τη διδασκαλία;
Ή οτιδήποτε σχετικό;
Καλό κουράγιο στους συναδέλφους που θα διδάξουν (αν και τα πρωτάκια είναι αρκετά μικρά για να ξέρουν πάρα πολλά "κόλπα").
Δ. Καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα επιλεγούν από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Δεν ξέρω. Πιστεύω να έχουν εγκατεστημένα το sketchpad ή το Geogebra για να γίνει τουλάχιστον η Γεωμετρία. Αν κατέβασε κάποιος τα αρχεία, ας μας ενημερώσει.
Οι οδηγίες λένε "φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα χρησιμοποιείται κατά την διδασκαλία στη σχολική αίθουσα"
Καλό κουράγιο στους συναδέλφους που θα διδάξουν (αν και τα πρωτάκια είναι αρκετά μικρά για να ξέρουν πάρα πολλά "κόλπα"). Καλό κουράγιο στους συναδέλφους πληροφορικής. Καλό κουράγιο στους διευθυντές (προβλέπω πολλές δαπάνες για "κόφτες" ασύρματων δικτύων) ;D ;D ;D
Εννοώ σύνδεση με το ασύρματο με τους συμμαθητές σε τοπικό δίκτυο (και το ανάλογο chatting φυσικά :) ), bypassing των ενδεχόμενων φραγών του δικτύου, λειτουργία εγγραφής από το μικρόφωνο ή/και την κάμερα του υπολογιστή και λοιπά άλλα ευφάνταστα :)Καλό κουράγιο στους συναδέλφους που θα διδάξουν (αν και τα πρωτάκια είναι αρκετά μικρά για να ξέρουν πάρα πολλά "κόλπα").
Γιατί το λες αυτό;
Τι εννοείς;
Καλημέρα happiness.Για το δεδομένο χαμιλίκι λέω και γω , που τώρα πλέον θα περιλαμβάνει ΚΑΙ ασύρματα χαχαχαχα ;D
Οι Πληροφορικοί που εμπλέκονται; Εννοώ θεσμικά! Το χαμαλίκι είναι δεδομένο!!! Grin
Δ. Καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα επιλεγούν από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.Σωστά το τόνισες...
Εννοώ σύνδεση με το ασύρματο με τους συμμαθητές σε τοπικό δίκτυο (και το ανάλογο chatting φυσικά :) ), bypassing των ενδεχόμενων φραγών του δικτύου, λειτουργία εγγραφής από το μικρόφωνο ή/και την κάμερα του υπολογιστή και λοιπά άλλα ευφάνταστα :)Καλό κουράγιο στους συναδέλφους που θα διδάξουν (αν και τα πρωτάκια είναι αρκετά μικρά για να ξέρουν πάρα πολλά "κόλπα").
Γιατί το λες αυτό;
Τι εννοείς;
Μάλιστα κύριοι... >:(
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».
Σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 88310/Γ2/22-07-09 Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα χορηγηθεί φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών), που διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, και κατέχουν:
Α. Πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης
Μάλιστα κύριοι... >:(Συμφωνώ απόλυτα με όλα.
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».
...
Δ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ και στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία των μαθημάτων της Πράξης «Ψηφιακή Τάξη» από το Διευθυντή του Γυμνασίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων.
...
...
Γιατί ουσιαστικά "ξεχειλώθηκαν" τα κριτήρια; Τώρα και με πιστοποίηση Α' επιπέδου. Ή κάποιοι που δεν ξέρουν από πού ανοίγει ο Η/Υ θέλουν να βουτήξουν το δάχτυλο στο μέλι; Ή δεν βρήκατε πολλούς με γνώση Η/Υ; Έτσι, τώρα έχουν δικαίωμα ουσιαστικά όλοι απλά με απόφαση Συλλόγου! Εύγε!
Προτείνω να συμπληρωθεί η παράγραφος με το εξής:
Ε. Ελλείψει των ανωτέρω, δημόσια κλήρωση σε συνεδρίαση του Συλλόγου με ελεύθερη συμμετοχή :P
Κύριοι και κυρίες ΠΕ19 και ΠΕ20, αφού φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, από την Τρίτη προτείνω να ξεκαθαρίσετε τη δικιά σας θέση, ότι δεν εμπλέκεστε στη διαδικασία και αφήστε όσους πάρουν Η/Υ χωρίς να το αξίζουν να ξεμπλέξουν μόνοι τους μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Επίσης, στις επόμενες χρονιές στο σύλλογο για την ανάθεση των εξωδιδακτικών εργασιών, θα μπορείτε να λέτε "ο τάδε δίδαξε πέρισυ στη ψηφιακή τάξη, άρα μπορεί να αναλάβει μια εργασία με Η/Υ" ;D ή ακόμα καλύτερα "ο τάδε, ο τάδε και η τάδε κάνανε αίτηση πέρισυ για τη ψηφιακή τάξη, άρα θεωρούν ότι μπορούν να χειριστούν Η/Υ, άρα μπορούν να αναλάβουν μια εργασία με Η/Υ ;D ;D
Ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους....!
Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω τον Κινέζο σε κάποιον συνάδελφο που θα ζητήσει τη βοήθεια μου.Εγώ πάντως εάν δεν ήξερα να αναλάβω κάτι, δε θα το ανέλαβα. Δεν είναι να σε βοηθήσω σε πέντε πράγματα, τα οποία θα τα έδειχνα ευχαρίστως.
Θα τον βοηθήσω.
Mήπως ξέρετε πότε θα μοιραστούν τα κουπόνια των netbooks για τους εκπαιδευτικούς;
Διευκρινίζεται ότι ο φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα χορηγηθεί στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, θα παραμένει στην κατοχή τους.[/i]
Πηγή (http://www.esos.gr/82/deyterovathmia/index.php?option=com_content&task=view&id=2537&Itemid=79)
Στο δικό μας σχολείο πάντως,Ενώ οι πληροφορικοί που πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται για τις νέες τεχνολογίες και αυτοί είναι εκείνοι που το χρειάζονται περισσότερο, για να έχουν ένα στην κατοχή τους, πρέπει να το αγοράσουν από την τσέπη τους.... :( >:(
ανακοινώθηκε στους πληροφορικούς, ότι βεβαίως και ΔΕΝ δικαιούνται το κουπόνι,
διότι αυτοί, μπορούν να κάνουν το μάθημά τους με την χρήση υπολογιστή στα εργαστήρια,
ενώ οι υπόλοιποι καθηγητές, που δεν έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο,
είναι αναγκαίο να έχουν netbook
και βέβαια δεν θα ήταν σωστό να τους επιβάλλει το Υπουργείο να το αγοράσουν από την τσέπη τους.
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.
Υποτίθεται ότι θα διδάξω μ΄αυτόν μαθηματικά και γεωγραφία.
Και καλά, για την γεωγραφία πράγματι, υπάρχει λογισμικό.
Και μάλιστα πολύ καλό. Το ψιλολαθάκια που έχει δεν ενοχλούν ιδιαίτερα,
στο κάτω-κάτω ποιό λογισμικό δεν έχει στην πρώτη του έκδοση;
Το δοκίμασα, το δούλεψα πολύ σπίτι, ανυπομονώ να κάνω μάθημα μ΄αυτό!
ΟΜΩΣ...
Για τα μαθηματικά λογισμικό δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο το βιβλίο.
Κι αναρωτιέμαι τα εξής:
1) είμαι υποχρεωμένη να διδάξω μέρος της ύλης των μαθηματικών,
από το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ η έντυπη είναι σαφώς βολικότερη,
μόνο και μόνο για να πω πως ακολουθώ τις οδηγίες του Υπουργείου;
2) Καθένα από αυτά τα netbooks κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο 450
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον ;)
..........
2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office :)
Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα :P
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον ;)
..........
2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office :)
Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα :P
+1
Συνάδελφοι, συμφωνώ όχι απλά να προστατέψουμε λίγο το περιβάλλον, να το προστατέψουμε πολύ!!!!Marsa, θα σου άρεσε να πάρεις ένα βιβλίο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί για ένα χρόνο από άλλο παιδί;
Θα μπορούσε σ΄αυτή την κατεύθυνση, να ληφθούν άλλα μέτρα, όπως πχ να μαζεύει πίσω τα βιβλία το σχολείο στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς
και να τα δίνει στους επόμενους μαθητές.
Δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να προστατευτεί το περιβάλλον, δίνοντας τα βιβλία σε έντυπη ΚΑΙ ηλεκτρονική μορφή.
Αυτό πιστεύω ότι γίνεται έτσι, για να πούμε ότι κάτι κάναμε.
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για πρωτάκια. Αυτά ζορίζονται να ανοίξουν το βιβλίο στη σελίδα που τους λες, φανταστήτε τι έχει να γίνει αν πρέπει να βρουν τη σελίδα αυτή μέσα σε ένα pdf!!!! Και άντε και την βρήκανε, πόσο εύκολο τους είναι να διαβάσουνε από μια οθόνη 10 ή 11 ιντσών το μάθημά τους;Ίσως είναι αρχή και φαίνονται όλα δύσκολα. Μην ξεχνάτε ότι στα pdf μπορείτε με ένα Ctrl+F να βρείτε κείμενα πολύ πιο γρήγορα στο ηλεκτρονικό βιβλίο! Το ζουμ, μπορεί πολύ εύκολα να κάνει ακόμα και κάποιον που δεν έχει τα γυαλιά του μαζί, να βλέπει το κείμενο!
Λέω απλά, ότι περίμενα να υπάρχει λογισμικό και για τα μαθηματικά. Οχι μόνο τα βιβλία. Τα μαθηματικά έχουν ανάγκη από λογισμικό. Και δε φαντάζεστε με τι λαχτάρα περίμενα να το δω... Αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος marqavare δεν τα ήξερα ότι έχουν συμβεί. Αυτό είναι πράγματι μια λογική εξήγηση κι αν είναι έτσι, ελπίζω να φτιάξει το πράμα στο μέλλον.Ο εκπαιδευτικός δεν πρέπει να περιμένει το έτοιμο λογισμικό. Να χρησιμοποιεί το powerpoint ή το impress για να διδάξει σύμφωνα με το δικό του σχέδιο μαθήματος! Δεν ξέρω αν πρέπει να απευθυνθείτε στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης
Είμαι καθηγητής πληροφορικής προσωρινά τοποθετημένος σε παραμεθόριο περιοχή, σε
Γυμνάσιο για την ακρίβεια. Χτες ο φιλόλογος είχε την απαίτηση να συνδέσω τα netbook
των μαθητών της Α΄Γυμνασίου (50 λαπτοπ) στο Ιντερνετ για να κάνει το μάθημά του.
Τον καταλαβαίνω αλλά δεν είναι δικιά μου δουλειά, δεν είμαι τεχνικός και δεν παίρνω την
ευθύνη να "πειράξω" περιουσία 50*450 Ευρώ = 22.500 Ευρώ. Το κακό είναι ότι
παρεξηγήθηκε γιατί νομίζει ότι δε θέλω να τον βοηθήσω, ενώ στην πραγματικότητα
η ειδικότητα μου δεν εμπλέκεται στην όλη διαδικασία (α. δε διδάσκουμε με χρήση των
λαπτοπ, β. δε δικαιούμαστε λαπτοπ, γ. δεν υπάρχει επίσημο έγγραφο που να μας αφορά).
Κρίμα
...marsa χτες είδα και εγώ το λογισμικό για την γεωγραφία. Εσένα πως σου φάνηκε; Σου άρεσε; Εμένα μου φάνηκε πολύ απλοϊκό και "χαζό".
Χρησιμοποίησε κανείς τους υπολογιστές στην τάξη;
Χρησιμοποίησε κανείς τους υπολογιστές στην τάξη;Εγω! αν και θεολογος,φετος διδασκω και ιστορια α γυμνασιου ,οποτε πηρα μφυ.Τον χρησιμοποιησα στη γ γυμνασιου (εκει δεν προβλεπεται χρηση αλλα υπαρχει λογισμικο) γιατι εχω λιγα παιδακια.Τα μαζεψα κοντα στην εδρα κι ειδαμε απο το υλικο του π.ι. τις σημαιες του '21 και καποιους πινακες(σφαγη της Χιου κλπ) απο το διαδικτυο(εγκαταστησαμε ασυρματο στο σχολειο).Η συμβουλος φιλολογων ειπε οτι αν δε γινει καποιο σεμιαναριο για τον μφυ απο το υπεπθ θα οργανωσει αυτη στο νομό.Εκει θα μας πει πως ακριβως θα γινει η χρηση μεσα στην ταξη,πως θα κατανεμηθουν οι ωρες κλπ
....Τον χρησιμοποιησα στη γ γυμνασιου (εκει δεν προβλεπεται χρηση αλλα υπαρχει λογισμικο) γιατι εχω λιγα παιδακια.Τα μαζεψα κοντα στην εδρα κι ειδαμε απο το υλικο του π.ι. τις σημαιες του '21 και καποιους πινακες(σφαγη της Χιου κλπ) απο το διαδικτυο(εγκαταστησαμε ασυρματο στο σχολειο)......
....(εγκαταστησαμε ασυρματο στο σχολειο).....
.....Η συμβουλος φιλολογων ειπε οτι αν δε γινει καποιο σεμιναριο για τον μφυ απο το υπεπθ θα οργανωσει αυτη στο νομό.Εκει θα μας πει πως ακριβως θα γινει η χρηση μεσα στην ταξη,πως θα κατανεμηθουν οι ωρες κλπ
Δεν είχα προσέξει ότι λέει για β΄κύκλο. Αλλά πόσοι είναι αυτοί (φιλόλογοι π.χ.);
Αγαπητέ fair play,++++++++
μπήκαμε στο κομμάτι "πλανήτης Γη" και δίδαξα από κει την κίνηση της γης γύρω από τον εαυτό της καθώς τα παιδιά έβλεπαν την εναλλαγή μέρας και νύχτας και δίδαξα επίσης την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο για να καταλάβουν τις εναλλαγές των εποχών. Όπως λέει και το βιβλίο του εκπαιδευτικού (που τυπώθηκε χωρίς να ληφθεί υπόψιν το λογισμικό) ειδικά η εναλλαγή των εποχών είναι θέμα που δύσκολα γίνεται αντιληπτό από τους μικρούς μαθητές. Με το λογισμικό όμως, μια χαρά την κατάλαβαν και απόδειξη είναι ότι όταν ο καθένας ήταν έτοιμος, πήγαινε στο link που είχε μια άσκηση-παιχνίδι σχετική και μπορώ να πω ότι όλα τα παιδιά την έκαναν! Εντάξει, κάποιοι χρειάστηκαν βοήθεια, αλλά το αποτέλεσμα ήταν θετικότατο. Μετά, αφήσαμε τα netbooks στην άκρη και δίδαξα με τον παραδοσιακό τρόπο την ισημερία. Για το σπίτι, τους έδωσα να μελετήσουν και να απαντήσουν τις 12 ερωτήσεις που αναφέρονται στην ενότητα αυτή. Απορίες και συζήτηση επί των ερωτήσεων θα γίνει στο επόμενο μάθημα. Αυτά έχω κάνει ως τώρα. Καλώς; κακώς; θα μάθω αύριο που είναι το σεμνάριο. Ελπίζω να μάθω κάτι ουσιαστικό, όπως είπα θα ενημερώσω.
Όσο για το σεμινάριο των μαθηματικών, αυτό δεν θα το παρακολουθήσω δυστυχώς. Η "εύρρυθμη λειτουργία" του σχολείου, δεν μας το επιτρέπει. Εμένα πάλι, δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου να αυτοσχεδιάσω παίρνοντας αμφιβόλου ποιότητας λογισμικά για να τα εντάξω στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όπως είπα και παλιότερα, είναι πολύ σημαντικό θέμα η χρήση λογισμικού στα μαθηματικά και οι αυτοσχεδιασμοί του καθενός μας, θεωρώ πως δεν έχουν θέση εδώ.
όοοοοολος ο χρόνος αναλώθηκε στο να δείξουν στους συναδέλφους πως να εγκαταστήσουν το λογισμικό
ήταν δηλαδή του τύπου "πάμε στο τάδε, κάνουμε δεξί κλικ κλπ"
Όπως έμαθα, από άτομο που πήγε σε αντίστοιχη συνάντηση, αυτούς τους χάρτες, που μου είπε πως είναι πολύ ωραίοι, και τους δώσανε σε ηλεκτρονική μορφή, το ΠΙ τους είχε φτιάξει έγκαιρα, αλλά το ελληνικό κράτος θεώρησε την εκτύπωσή τους και την αποστολή τους στα σχολεία πολύ ακριβό "σπορ". Για υπερτιμημένα γκατζετάκια βέβαια τα βρήκε...
Μας ενημέρωσαν σε επιμορφωτική συνάντηση ότι το βιβλίο της Α τάξης κανονικά συνοδευόταν από νέους επιτοίχους χάρτες που θα έπρεπε να έχουν σταλεί από το ΠΙ.
Μα γιατί να εκτυπωθούν; Αν θέλει κάποιος να τους παρουσιάσει σε μεγάλο μέγεθος δεν αρκεί ένας προβολέας;Όπως έμαθα, από άτομο που πήγε σε αντίστοιχη συνάντηση, αυτούς τους χάρτες, που μου είπε πως είναι πολύ ωραίοι, και τους δώσανε σε ηλεκτρονική μορφή, το ΠΙ τους είχε φτιάξει έγκαιρα, αλλά το ελληνικό κράτος θεώρησε την εκτύπωσή τους και την αποστολή τους στα σχολεία πολύ ακριβό "σπορ". Για υπερτιμημένα γκατζετάκια βέβαια τα βρήκε...
Μας ενημέρωσαν σε επιμορφωτική συνάντηση ότι το βιβλίο της Α τάξης κανονικά συνοδευόταν από νέους επιτοίχους χάρτες που θα έπρεπε να έχουν σταλεί από το ΠΙ.
psych@ra ένας καλός χάρτης είναι ένας λεπτομεριακός χάρτης. Και ένας λεπτομεριακός χάρτης (κατά την γνώμη μου) για να μπορεί να τον διαβάσει κάποιος πρέπει να έχει 1ον μέγεθος + 2ον ευκρίνεια. Ούτε το πρώτο διασφαλίζεται τόσο (ανάλογα τον προβολέα και την σχολική αίθουσα), και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν διασφαλίζεται το 2ο. Ούτε στην οθόνη ενός υπολογιστή είναι εύχρηστος , ακόμα κι αν αυτή έινια μεγάλη. Το χουμε ξαναπεί... δεν φτάσαμε ακόμα στην εποχή της αντικατάστασης του χαρτιού :)
Μα γιατί να εκτυπωθούν; Αν θέλει κάποιος να τους παρουσιάσει σε μεγάλο μέγεθος δεν αρκεί ένας προβολέας;
Δεν πειράζει που δεν έχουμε τους χάρτες αυτούς. Το λογισμκό έχει κα-τα-πλη-κτι-κούς χάρτες. Έχει χάρτες της Αφρικής -στην οποία αναφέρεται το σχολικό βιβλίο- και πραγματικά δεν τους λείπει τίποτα. Σου δίνει την δυνατότητα να δεις τον γεωφυσικό/πολιτικό/σεισμών κ.α και φαίνονται μια χαρά ακόμα και στις 10άρες οθόνες. Μη σας πω ότι είναι καλύτερα έτσι, παρά να έδιναν ένα σωρό λεφτά για χάρτες, οι οποίοι ξέρουμε πως δεν αντέχουν στο χρόνο.??? ??? ???
Αχ resident resident, πόσο δίκιο είχες.............. ό, τι νά ' ναι, όπως να ' ναι :(. Μου ροκάνισαν όλη την ώρα σήμερα, για να κάνω μάθημα 1 σελίδας!!!!karxarias29 μερικές σελίδες πριν σε αυτό το θέμα υπάρχει ένα κειμενάκι με απλές οδηγίες . Είναι πολύ καλό.
Μάλιστα κύριοι... >:(
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».
Σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 88310/Γ2/22-07-09 Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα χορηγηθεί φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών), που διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, και κατέχουν:
Α. Πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης
Οι αγγαρίες ξεκίνησαν :'(ΔΕΝ πιστεύω να δέχτηκες;;;; χαλάς την πιάτσα ;D
Η καθηγήτρια της Γεωγραφίας μου ζήτησε να της εγκαταστήσω το λογισμικό! :'( :'( :'( :'( :'(
Στο σχολείο δεν υπάρχει inetrnet :'( :'( :'( :'(
Θα το γεννήσω ρε γαμώτο >:(
Πρόσφατα άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά, από εκπαιδευτικό που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα "Ψηφιακή τάξη", το κορυφαίο:Ναι, για πλαστικά και χαρτιά μόνο όμως. Τα γυαλιά αλλού.
"Αχχχχ, κοίτα! Έχει και κάδο ανακύκλωσης!"
Νο comment...
Α και κάτι ακόμη, χθες έδωσα 4 κατοστάρικα για αναβάθμιση.
χμ.. έπρεπε να της το διευκρινίσω... ;DΠρόσφατα άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά, από εκπαιδευτικό που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα "Ψηφιακή τάξη", το κορυφαίο:Ναι, για πλαστικά και χαρτιά μόνο όμως. Τα γυαλιά αλλού.
"Αχχχχ, κοίτα! Έχει και κάδο ανακύκλωσης!"
Νο comment...
Α και κάτι ακόμη, χθες έδωσα 4 κατοστάρικα για αναβάθμιση.
Οι αγγαρίες ξεκίνησαν :'(ΔΕΝ πιστεύω να δέχτηκες;;;; χαλάς την πιάτσα ;D
Η καθηγήτρια της Γεωγραφίας μου ζήτησε να της εγκαταστήσω το λογισμικό! :'( :'( :'( :'( :'(
Στο σχολείο δεν υπάρχει inetrnet :'( :'( :'( :'(
Θα το γεννήσω ρε γαμώτο >:(
Πρόσφατα άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά, από εκπαιδευτικό που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα "Ψηφιακή τάξη", το κορυφαίο:
"Αχχχχ, κοίτα! Έχει και κάδο ανακύκλωσης!"
Νο comment...
Α και κάτι ακόμη, χθες έδωσα 4 κατοστάρικα για αναβάθμιση.
Καταγγελία για την «ψηφιακή τάξη»
Τρίτη, 15 Δεκέμβριος 2009 18:31
E-mail Εκτύπωση PDF
alt
Η Πανελλήνια Ενωση καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έστειλε στην υπ. Παιδείας την ακόλουθη επιστολή-καταγγελία:
Από το Υπουργείο Παιδείας εστάλη έγγραφο (140347/Γ2/11-11-2009) σύμφωνα με το οποίο πρέπει, με ευθύνη των Δ/ντων Δ.Ε., να εγκατασταθεί, στους «φορητούς υπολογιστές» των μαθητών της Α’ τάξης των γυμνασίων, λογισμικό το οποίο έχει αποσταλεί στα Γυμνάσια από το Π.Ι. ........
.........
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6331:---l-r&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1498
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας
α) να διευκρινίσει ότι η εγκατάσταση του λογισμικού και κάθε άλλη εργασία σε σχέση με την «ψηφιακή τάξη» δεν είναι σε καμία περίπτωση ευθύνη των καθηγητών Πληροφορικής, και
β) να αναγκάσει τις εταιρίες που πούλησαν και κέρδισαν από την υπόθεση «φορητός υπολογιστής», να εγκαταστήσουν το λογισμικό σύμφωνα με την υποχρέωση που είχαν αναλάβει για να ενταχθούν στο πρόγραμμα, διαφορετικά να μην τις αποζημιώσει.
+1 >:(+1 (είναι μια καλή αρχή).
Οι αγγαρίες ξεκίνησαν :'(
Η καθηγήτρια της Γεωγραφίας μου ζήτησε να της εγκαταστήσω το λογισμικό! :'( :'( :'( :'( :'(
και; στάθηκες στο ύψος σου anneta; ή ξανακύλησες στον βούρκο ; ;D