Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: bebis1 στις Νοεμβρίου 18, 2010, 05:59:44 pm
-
καλησπερα θα ηθελα την βοηθεια σας επειδη ειμαι πολυ νεα στο χωρο .θα ηθελα να μου πειτε με ποιους τροπους επαναφερετε τα πιτσιρικακια του σχολειου σε ταξη και ησυχια χωρις να φωναξετε η χωρις να φανειτε πως ειστε η κακια δασκαλα που μαλωνει τα παιδακια της γιατι φωναζουν η δεν ακουνε?παλιοτερα σε ενα ιδιωτικο που ημουν ακουσα μια νηπιαγωγο που τραγουδουσε "ησυχια μεσ τη ταξη ενας ψυλλος θα πεταξει"και ηταν σαν συνθηματακι ησυχιας.το δοκιμασα κι εγω καποιες φορες ομως μετα τα βαριουνται καπως.θελω τις αποψεις σας και την εμπειρια σας .ειμαι πολυ προβληματισμενη ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
-
καλησπερα θα ηθελα την βοηθεια σας επειδη ειμαι πολυ νεα στο χωρο .θα ηθελα να μου πειτε με ποιους τροπους επαναφερετε τα πιτσιρικακια του σχολειου σε ταξη και ησυχια χωρις να φωναξετε η χωρις να φανειτε πως ειστε η κακια δασκαλα που μαλωνει τα παιδακια της γιατι φωναζουν η δεν ακουνε?παλιοτερα σε ενα ιδιωτικο που ημουν ακουσα μια νηπιαγωγο που τραγουδουσε "ησυχια μεσ τη ταξη ενας ψυλλος θα πεταξει"και ηταν σαν συνθηματακι ησυχιας.το δοκιμασα κι εγω καποιες φορες ομως μετα τα βαριουνται καπως.θελω τις αποψεις σας και την εμπειρια σας .ειμαι πολυ προβληματισμενη ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
για τι ηλικίες μιλάμε?
-
Αφού έχει ανοίξει θέμα στους Νηπιαγωγούς, φαντάζομαι νηπιαγωγός. Αλλά κι εγώ θα ήθελα να μάθω τέτοια κόλπα, αν και έχω Α τάξη και είμαι Αγγλικών. Εξάλλου, είμαστε "νηπιαγωγοί αγγλικών"! ;D
-
..... ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
πολλα δε ζητας? ;D
Πες τους πως δίπλα υπαρχει μια αποθηκη γεμάτη παντικια και πως οποιο παιδακι δεν ειναι ησυχο και δεν κανει ο,τι του λες εκει θα καταληξει..
-
το δυσκολο αλλα βοηθαει ειναι να μιλαμε σιγα εμεις κ θα μαθουν κ αυτα να το κανουν.αλλες φορες βαζω χρονο με κλεψυδρα κ αν ειανι ησυχοι κ ηρεμοι τους δινω αλλο ενα γυρισμα,περιπου 3 λεπτα δηλ.
αλλες φορες βαζω στις παρεες υπευθυνο καποιον ωστε αν ανεβασει καποιος πολυ την ενταση να του το υπενθιμησει.αν δοκιμασεις να ριξεις μια καρφιτσα σε απλυτη ησυχια ακουγεται!δοκιμασε να λες οτι μιλαμε σιγα πασρα δεν φωναζουμε............
-
..... ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
πολλα δε ζητας? ;D
Πες τους πως δίπλα υπαρχει μια αποθηκη γεμάτη παντικια και πως οποιο παιδακι δεν ειναι ησυχο και δεν κανει ο,τι του λες εκει θα καταληξει..
Πω πω, τι ψυχολογικό τραύμα μού θύμισες. Όταν ήμουν στο νηπιαγωγείο, είχαμε μια νηπιαγωγό μεγάλης ηλικίας (άγνωστο πόσο μεγάλη, αλλά είχε άσπρα μαλλιά και στα μάτια μας έμοιαζε γριά), η οποία μας φοβέριζε ότι όποιος ήταν άτακτος, θα πήγαινε στο σκοτεινό δωμάτιο δίπλα στην αίθουσα, όπου βρισκόταν ο Λούμπουνας. Ουδείς ήξερε τι ήταν ο Λούμπουνας, τι σήμαινε καν αυτή η λέξη, αλλά όλοι τον φανταζόμασταν κάτι σαν τέρας, σίγουρα κάτι φοβιστικό που παραμόνευε πίσω από την κουρτίνα. Κάθε φορά που το ανέφερε, έτρεμε η ψυχή μας. Μακριά, μακριά από τέτοια.
-
..... ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
πολλα δε ζητας? ;D
Πες τους πως δίπλα υπαρχει μια αποθηκη γεμάτη παντικια και πως οποιο παιδακι δεν ειναι ησυχο και δεν κανει ο,τι του λες εκει θα καταληξει..
Καλά Μάρκο..υποκλίνομαι!αχαχχχχχχ...Συνάδελφε bebis..μην τον ακούς αυτόν...είναι εγκάθετος!!!! ;D ;D
Γενικά δεν υπάρχει μαγική συνταγή,τη βρίσκεις σταδιακά δουλεύοντας με τα παιδιά.Στην αρχή πάντα είναι δύσκολα,μέχρι να μπουν κι αυτά σε ένα καλούπι(κανόνες,ώρες φαγητού,ξεκούρασης,αυθόρμητες κλπ).
Μπορείς αρχικά να κάνεις -μαζί με τα παιδιά-το συμβόλαιο της τάξης,όπου τα παιδιά υπαγορεύουν κανόνες κι εσύ γράφεις σε ένα μεγάλο χαρτόνι.Μετά υπογράφουν όλοι και το κρεμάς κάπου στην τάξη.Μπορείς για να το κάνεις πιο ελκυστικό να χρησιμοποιήσεις μια κούκλα κουκλοθεάτρου.
Επίσης όρισε ομάδες καθηκόντων και έτσι ο καθένας να ξέρει τι έχει να κάνει.Παίξε το παιχνίδι της κυρίας ησυχίας-δεν μιλάει κανείς και όποιος μιλήσει χάνει-.Μπορείς να έχεις ένα βοηθό κάθε μέρα-τους αρέσει να βοηθάνε τη δασκάλα τους-.Και το ταμπουρίνο βοηθάει κάποιες φορές.Παιχνίδια γνωριμίας-δεν ξέρω σε τι στάδιο βρίσκεσαι-ή να παρατηρήσουν το διπλανό τους,τους διασκεδάζουν.Με τον καιρό θα σε συνηθίσουν και θα μπορέσεις να τα κουμαντάρεις.
-
..... ,με ποιο τροπο συμπεριφερεστε ωστε τα παιδια και να σας αγαπανε και να σας ακουνε και να μην τους φωναζετε ποτε και να ειναι ησυχα??
πολλα δε ζητας? ;D
Πες τους πως δίπλα υπαρχει μια αποθηκη γεμάτη παντικια και πως οποιο παιδακι δεν ειναι ησυχο και δεν κανει ο,τι του λες εκει θα καταληξει..
Καλά Μάρκο..υποκλίνομαι!αχαχχχχχχ...Συνάδελφε bebis..μην τον ακούς αυτόν...είναι εγκάθετος!!!! ;D ;D
Γενικά δεν υπάρχει μαγική συνταγή,τη βρίσκεις σταδιακά δουλεύοντας με τα παιδιά.Στην αρχή πάντα είναι δύσκολα,μέχρι να μπουν κι αυτά σε ένα καλούπι(κανόνες,ώρες φαγητού,ξεκούρασης,αυθόρμητες κλπ).
Μπορείς αρχικά να κάνεις -μαζί με τα παιδιά-το συμβόλαιο της τάξης,όπου τα παιδιά υπαγορεύουν κανόνες κι εσύ γράφεις σε ένα μεγάλο χαρτόνι.Μετά υπογράφουν όλοι και το κρεμάς κάπου στην τάξη.Μπορείς για να το κάνεις πιο ελκυστικό να χρησιμοποιήσεις μια κούκλα κουκλοθεάτρου.
Επίσης όρισε ομάδες καθηκόντων και έτσι ο καθένας να ξέρει τι έχει να κάνει.Παίξε το παιχνίδι της κυρίας ησυχίας-δεν μιλάει κανείς και όποιος μιλήσει χάνει-.Μπορείς να έχεις ένα βοηθό κάθε μέρα-τους αρέσει να βοηθάνε τη δασκάλα τους-.Και το ταμπουρίνο βοηθάει κάποιες φορές.Παιχνίδια γνωριμίας-δεν ξέρω σε τι στάδιο βρίσκεσαι-ή να παρατηρήσουν το διπλανό τους,τους διασκεδάζουν.Με τον καιρό θα σε συνηθίσουν και θα μπορέσεις να τα κουμαντάρεις.
εμένα μου λες !!!!
πες τους για τον Λούμπουνα παιδακι μου να βρεις την ησυχια σου.... ;D
-
Μάρκο είσαι...ανίατη περίπτωση! ;D ;D
Μία είναι η θεραπεία:να δώσεις κατατακτήριες στο νηπιαγωγών!!!!!
-
Που τη βρισκετε τη χαρα με τον προυπολογισμο που ανακοινωθηκε σημερα?????????????
SOSSSSSSSSSSSSSSSSS
H Διαμαντ. ειπε σημερα ο Θεος να βαλει το χερι Του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο Παπακωνσταντινου ειπε σημερα οτι και στην Παιδεια οι προσληψεις θα γινουν 1 προς 5 που φευγουν!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη και του χρονου στην ανεργια???
SOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
-
Τι να κάνουμε; Υπάρχουν, ξέρεις, και χειρότερα από τον προϋπολογισμό
( http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Οικονομία/item/166455-Θα-μας-τραβήξουν-την-πρίζα ), αλλά κάπως πρέπει να επιβιώσουμε... τουλάχιστον ψυχολογικά.
-
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις (σοβαρες και μη!!)κι ενα αλλο κολπακι που θυμηθηκα ειναι πως τα παιδια οταν κανουν αρκετη φασαρια και χαμηλωσεις το φως αμεσως ησυχαζουν(αν θυμαμαι καλα ανταποκρινονταν στη διαφοροποιηση φωτος η ηχου).παντως νομιζω πως ειναι δυσκολο να διατηρεις ηρεμη την ταξη ,να συγκρατεις τα παιδια αλλα χωρις να τα μαλωνεις και να φαινεσαι η κακια και αυτα να σε αγαπουν.θελω να πω πως βιβλια ψυχολογιας υπαρχουν πολλα ,σχεδια εργασιας ακομα περισσοτερα αλλα τετοιες τακτικες που να κρατουν ηρεμη την ταξη και να φαινεται και καλη η νηπιαγωγος χωρις ποτε να φωναζει μου φαινεται αυτη τη στιγμη αρκετα δυσκολο για την εμπειρια μου.Απο τις παλαιοτερες ιδεες παρακαλω για να γινονται και οι νεοτερες καλυτερες??
-
κι ενα αλλο κολπακι που θυμηθηκα ειναι πως τα παιδια οταν κανουν αρκετη φασαρια και χαμηλωσεις το φως αμεσως ησυχαζουν(αν θυμαμαι καλα ανταποκρινονταν στη διαφοροποιηση φωτος η ηχου).
Kαλά, το κόλπο με το φως δεν πιάνει σε όλους. Υπάρχουν παιδιά που ενθουσιάζονται με τέτοια πράγματα και κάνουν μεγαλύτερη φασαρία.
-
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις (σοβαρες και μη!!)κι ενα αλλο κολπακι που θυμηθηκα ειναι πως τα παιδια οταν κανουν αρκετη φασαρια και χαμηλωσεις το φως αμεσως ησυχαζουν(αν θυμαμαι καλα ανταποκρινονταν στη διαφοροποιηση φωτος η ηχου).παντως νομιζω πως ειναι δυσκολο να διατηρεις ηρεμη την ταξη ,να συγκρατεις τα παιδια αλλα χωρις να τα μαλωνεις και να φαινεσαι η κακια και αυτα να σε αγαπουν.θελω να πω πως βιβλια ψυχολογιας υπαρχουν πολλα ,σχεδια εργασιας ακομα περισσοτερα αλλα τετοιες τακτικες που να κρατουν ηρεμη την ταξη και να φαινεται και καλη η νηπιαγωγος χωρις ποτε να φωναζει μου φαινεται αυτη τη στιγμη αρκετα δυσκολο για την εμπειρια μου.Απο τις παλαιοτερες ιδεες παρακαλω για να γινονται και οι νεοτερες καλυτερες??
Αυτά που σου είπα πιάνουν σε μεγάλο βαθμό.Δουλεύω με παιδιά από το 2001.Δες τι σου πρότειναν και άλλοι συνάδελφοι πιο πάνω.(όχι τα ποντίκια ;D).
-
εγω αυτο που κανω τελευταια ειναι το εξης: μετραω ως το 3 κ οποιος δεν καθισει στη θεση του χωρις να μιλαει "¨καιγεται" δηλαδη χανει!!! τα παιδια το ΄χουν για μεγαλη προσβολη να καουν! επισης τους λεω οτι θα θυμωσω κ συμπληρωνω "θα θυμωσω θα φυσιξω κ το σπιτι σας θα ριξω" συνεχιζουμε με γελια κ ηρεμουν καπως!! α!κ κατι αντιπαιδαγωγικο για τις extreme καταστασεις "αν δεν εισαι καλο παιδι ο Αγ.
-
Επίσης μπορείς αν δεν κάθονται καλά στην παρεούλα να τους ...την πεις χιουμοριστικά.Για παράδειγμα:Γιωργάκη,γιατί στριφογυρίζεις στη θέση σου;;;;Μήπως έχεις κανένα...ραντεβού;;;Σήμερα το είπα σε ένα προνήπιο και τους άρεσε.Το μικρό γέλασε και ηρέμησε και τα άλλα έσκασαν στα γέλια...
-
και'γω μετράω μέχρι το 3 για να κάνουν ησυχία 'η για να κάτσουν στη θέση τους κτλ
επίσης όταν θέλω να ησυχάσουν και να συγκεντρωθούν εμφανίζω τον 'Αρη το λιοντάρι ένα λούτρινο που το άδειασα για να μπαίνει το χέρι μου και τα παιδιά το λατρεύουν.
όταν κάνουν φασαρία κρύβεται στην αγκαλιά μου και δεν μιλάει....
πιάνει πάντα αλλά δεν το εμφανίζω κάθε μέρα
-
εμεις παίζουμε ενα παιχνιδι...το οποίο μπορει ο καθένας να το ονομάσει όπως θέλει. Εμείς το παίζουμε ως ο βασιλιάς / βασίλισσα της Σιωπής. Σηκώνει η νηπιαγωγός το πιο ησυχο παιδί και κάθεται στην παρεούλα (εκεί που κάθεται συνήθως η νηπιαγωγός, μπροστά από τα παιδιά) Mπροστά του τοποθετούμε ένα μουσικό όργανο (μαράκα, ντέφι κτλ). Mε νευματα ο βασιλιάς καλεί να αναλαβει τον θρόνο το πιο ησυχο παιδί. Tο παίδι που θα διαλέξει ο βασιλιάς, σηκώνεται σιγά από την θέση του, παίρνει το μουσικο όργανο, δίχως να ακουστει καθόλου, και κάθεται στην αρχιkή του θέση. αν καταφέρει να καθίσει δίχως να ακουστεί το όργανο αναλαμβάνει το θρόνο και γίνεται αυτός βασιλιάς. Αν ακουσει τον ήχοα από το μουσικό όργανο λεει : σε άκουσα και το παίδι κάθεται στην θέση του. Τότε ο
-
και'γω μετράω μέχρι το 3 για να κάνουν ησυχία 'η για να κάτσουν στη θέση τους κτλ
επίσης όταν θέλω να ησυχάσουν και να συγκεντρωθούν εμφανίζω τον 'Αρη το λιοντάρι ένα λούτρινο που το άδειασα για να μπαίνει το χέρι μου και τα παιδιά το λατρεύουν.
όταν κάνουν φασαρία κρύβεται στην αγκαλιά μου και δεν μιλάει....
πιάνει πάντα αλλά δεν το εμφανίζω κάθε μέρα
Από μια άποψη είστε τυχεροί οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι (ειδικά στις μικρές τάξεις του δημοτικού0...εμείς στην
-
Μάρκο είσαι...ανίατη περίπτωση! ;D ;D
Μία είναι η θεραπεία:να δώσεις κατατακτήριες στο νηπιαγωγών!!!!!
λες? ....ασε να το σκεφτώ λιγο.....δεν ειναι "κακή" ιδεα!!
παντως περα απο τη πλακα δε νομιζω (προσωπικα) πως ολα αντιμετωπιζονται με τροπο χαροπά τα δυο μου χερια τα κτυπώ!
πρεπει να υπαρχουν τιμωριουλες. μην εχουν ψευδαισθησεις τα παιδια πως θα ζησουν σε μια κοινωνια αγγέλων και να κοινωνικοποιηθουν σιγα σιγα.να καταλαβουν πως η καθε ενεργεια κια πραξη τους εχει συνεπειες. δηλ.και θα τους φωναξουμε αν χρειαστει, και θα τα μαλωσουμε και θα τα βαλουμε μια μικρη τιμωριουλα. σε καθε περιπτωση καλο θα τους κανει.και ολα αυτα πολυ διακριτικα χωρις να τους δημιουργησουμε ψυχολογικο.
η παιδικη ψυχουλα ειναι τοσο τρυφερη και αθωα....οπου γραφεις πανω της.
-
παιδια σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ωραιες ιδεες σας!!!
-
Υπέροχες ιδέες!! Θα τις εφαρμόσω κ γω ..κ μια ακόμα : Στην τάξη πήγα μια μέρα την κυρία ησυχία που δε μπορεί καθόλου τη φασαρία γιατί πονάει το κεφάλι της ..πρέπει λοιπόν να μιλάμε σιγά ..αν ξεχαστούμε λέμε όλοι μαζί το τραγούδι "θόρυβος κ φασαρία τί κακό! τί κακό! κάντε λίγη ησυχία σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!" ..ξετρελένονται με το τραγουδάκι κ το λένε κ μόνοι τους μετά!! ;)
-
πραγματικα αυτα τα κολπακια ειναι πολυ σημαντικα μεσα σε μια ταξη γιατι διατηρουν και καλη τη σχεση εκπαιδευτικου-παιδιου.τετοια εξυπνα κολπακια εγω δεν ηξερα η δεν μπορουσα να σκεφτω.τωρα δοθηκε η ευκαιρια και σε αλλους απειρους σαν κι εμενα να τα μαθουμε.αν εχει κανεις αλλος κι αλλα...ευπροσδεκτα!!!ενα που κανω κι εγω ειναι το εξης ολοι στην παρεουλα καθιστοι και ησυχοι,σηκωνω 1 παιδακι, και καθεται στην καρεκλα της δασκαλας κλεινει τα ματια του και χωρις να τα ανοιξει δειχνει ενα αλλο παιδακι στην παρεουλα.τοτε το παιδακι απο την παρεουλα σηκωνεται πλησιαζει το παιδακι (το οποιο αφου δειξει στην τυχη μετα ανοιγει τα ματια του)κανουν χειραψια σε απολυτη ησυχια και αλλαζουν θεσεις.το παιχνιδι συνεχιζεται με το νεο παιδακι στη θεση της δασκαλας να κλεινει τα ματια του και να δειχνει ενα αλλο παιδακι.περισυ μαλιστα υπηρχαν φορες που εκλαιγε καποιο παιδακι επειδη λογω ελλειψης χρονου(26 παιδακια ποιο να πρωτοπαιξει??) δεν καταφερνε να παιξει,τους αρεσε πολυ
-
Φέτος δουλεύω με μια μικρή ομαδούλα παιδιών ωστόσο έχω "ξεσηκώσει" ενα-δυο κολπάκια που συνηθίζουν να κάνουν οι συνάδελφοι σε τάξη:
Το κλασικό που εφαρμόζουμε: "το συμβόλαιο της τάξης" στο οποίο γράφουμε με τα παιδιά τους κανόνες της τάξης, υπογράφουμε όλοι οτι θα τους εφαρμόσουμε και δίνουμε τα χέρια. Κάθε μέρα πριν ξεκινήσει οτιδήποτε τους υπενθυμίζει κάποιος.
Ένα άλλο παρόμοιο με της boldini : εχω πάρει μια κούκλα (πάπια για την ακρίβεια) και της έχουμε δώσε όνομα με τα παιδιά. Την έχω βάλει ψιλά και υποτίθεται οτι τα βλέπει και τ' ακούει όλα..και οτι μέσω εμού κανει παρατηρήσεις...Επίσης το τραγουδάκι με τον ψύλλο συνήθως πιάνει και τα παιδιά ηρεμούν, νομίζω να επιμείνεις λίγο ;)
Το τελευταίο που δεν το συστήνω και είναι το έσχατο που μπορεί να γίνει σε ένα "δυσκολο" τμήμα είναι οι γνωστοί πίνακες με τα αυτοκόλλητα/σφραγίδες κτλ (όποιος ακολουθεί τους κανόνες παίρνει σφραγίδα και οποιος μαζέψει τις περισσότερες κερδίζει ένα προνόμιο πχ να είναι αρχηγός της ομάδας για μια μέρα)
-
Μάρκο είσαι...ανίατη περίπτωση! ;D ;D
Μία είναι η θεραπεία:να δώσεις κατατακτήριες στο νηπιαγωγών!!!!!
λες? ....ασε να το σκεφτώ λιγο.....δεν ειναι "κακή" ιδεα!!
παντως περα απο τη πλακα δε νομιζω (προσωπικα) πως ολα αντιμετωπιζονται με τροπο χαροπά τα δυο μου χερια τα κτυπώ!
πρεπει να υπαρχουν τιμωριουλες. μην εχουν ψευδαισθησεις τα παιδια πως θα ζησουν σε μια κοινωνια αγγέλων και να κοινωνικοποιηθουν σιγα σιγα.να καταλαβουν πως η καθε ενεργεια κια πραξη τους εχει συνεπειες. δηλ.και θα τους φωναξουμε αν χρειαστει, και θα τα μαλωσουμε και θα τα βαλουμε μια μικρη τιμωριουλα. σε καθε περιπτωση καλο θα τους κανει.και ολα αυτα πολυ διακριτικα χωρις να τους δημιουργησουμε ψυχολογικο.
η παιδικη ψυχουλα ειναι τοσο τρυφερη και αθωα....οπου γραφεις πανω της.
για αυτό υπάρχει η σκεφτούλα...όταν κάνουν μία αταξία τους δίνουμε λίγο χρόνο να σκεφτούν αυτό που έκαναν ενώ κάθονται σε μια καρέκλα και μετά να μας πουν τι σκέφτηκαν...λίγο χρόνο όμως γιατί μετά ξεχνούν....πάντως συνταγές δεν υπάρχουν και πράγματα που τη μια χρονιά πιάνουν την άλλη δεν πιάνουν...αυτό όμως είναι και το ωραίο...να μην βαλτώνουμε κιολας...το θέμα είναι να μην φοβόμαστε να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα.. :)
-
Θα πω ένα κόλπο για όταν θέλεις να μαζέψουν. Αν πεις "μπράβο παίρνει ο Γιώργος και η Μαρία που μαζεύουν" "μπράβο και στην Ελένη που ξεκίνησε κ αυτή να βοηθάει"και αρχίσεις κ λες τα ονόματα όλων όσων μαζεύουν με τη σειρά ακόμα και οι αδιάφοροι τρέχουν προκειμένου να ακούσουν το όνομά τους. Διατηρείς θετικό κλίμα και ακόμα και τα πιο δύσκολα λυγίζουν. :P Το ίδιο και όταν δεν έχουν κάτσει όλοι. Τρέχουν να καθίσουν! ;D ;D
Επίσης ένα παρόμοιο κόλπο για όταν θες να πας στην άλλη αίθουσα να πάρεις κάτι ή να σηκώσεις τηλ κτλπ. και να μη γίνει πανικός. Λες στο βοηθό της ημέρας να κάτσει στην θέση σου και να σου πει μόνο ποια παιδιά έκατσαν ήσυχα όσο έλειπες για να τους πεις μπράβο. Λες κ πάλι ατομικά σε κάθε ένα μπράβο. Τους κολλάω και το χέρι που κ που. Σε όσα δεν έκατσαν καλά δε λες τίποτα. Αν παραπονεθούν λες ότι θα σας πω και εσάς την επόμενη φορά που θα το καταφέρετε. Τίποτα αρνητικό. Μιλάμε πιάνει φοβερά. Τις 2,3 πρώτες φορές κάνουν φασαρία και μετά καμια σχέση. :P
-
Θα πω ένα κόλπο για όταν θέλεις να μαζέψουν. Αν πεις "μπράβο παίρνει ο Γιώργος και η Μαρία που μαζεύουν" "μπράβο και στην Ελένη που ξεκίνησε κ αυτή να βοηθάει"και αρχίσεις κ λες τα ονόματα όλων όσων μαζεύουν με τη σειρά ακόμα και οι αδιάφοροι τρέχουν προκειμένου να ακούσουν το όνομά τους. Διατηρείς θετικό κλίμα και ακόμα και τα πιο δύσκολα λυγίζουν. :P Το ίδιο και όταν δεν έχουν κάτσει όλοι. Τρέχουν να καθίσουν! ;D ;D
Επίσης ένα παρόμοιο κόλπο για όταν θες να πας στην άλλη αίθουσα να πάρεις κάτι ή να σηκώσεις τηλ κτλπ. και να μη γίνει πανικός. Λες στο βοηθό της ημέρας να κάτσει στην θέση σου και να σου πει μόνο ποια παιδιά έκατσαν ήσυχα όσο έλειπες για να τους πεις μπράβο. Λες κ πάλι ατομικά σε κάθε ένα μπράβο. Τους κολλάω και το χέρι που κ που. Σε όσα δεν έκατσαν καλά δε λες τίποτα. Αν παραπονεθούν λες ότι θα σας πω και εσάς την επόμενη φορά που θα το καταφέρετε. Τίποτα αρνητικό. Μιλάμε πιάνει φοβερά. Τις 2,3 πρώτες φορές κάνουν φασαρία και μετά καμια σχέση. :P
[/quote
οταν τελειωνει η ελευθερη ωρα κ πρεπει να μαζευψουμε λεω τραγουδιστα την λεξη μαζευουμε.την επαναλαμβανω 2 φορες τραγουδιστα κ τοτε αρχιζουν ολα να συμαζευουν κ να τακτοποιουν .το εφαρμοζω απ την αρχη της χρονιας κ στα παιδιά αρεσει πολυ ,
-
επισης μια συμβουλος μας ειπε πως οταν 2 παιδακια μαλωνουν η διαφωνουν και τσακωνονται για κατι εχω ευκαιρες 2 καρεκλες που η μια εχει μια φωτο με στομα(μιλαω)και η αλλη ενα αυτακι(ακουω)το καθε παιδακι καθεται σε 1 θεση και ξεκινουν.αυτος που εκατσε στη θεση με το αυτακι πρεπει να ακουσει χωρις καθολου να μιλαει τι εχει να πει ο φιλος του που καθεται στη θεση με το στομα.οταν τελειωσει ο πρωτος αλλαζουν θεσεις και καταλαβαινετε τη συνεχεια(ακουει ο δευτερος και μιλαει ο πρωτος)νομιζω ειναι μια καλη λυση για την διευθετηση των μικροσυγκρουσεων στην ταξη χωρις την αμεση παρεμβαση της νηπιαγωγου και μου φαινεται πολυ καλο
-
Δεν είμαι παιδαγωγός και μάλλον δεν έχω την κατάλληλη γνώση για διευθέτηση διαφόρων καταστάσεων.. αλλά αυτό με τις 2 καρέκλες (το ένα με στόμα και το άλλο με αυτί) μου ακούγεται κάπως.. πως να το πω.. πολύ light, σαν παιχνίδι. Ίσως και να πιάνει, δεν ξέρω, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα μάθουν να κάνουν σωστό διάλογο έτσι (άποψή μου). Θα υπάρχουν και άλλοι τρόποι.
-
Αυτά τα υπέροχα που γράφετε μπορούν να εφαρμοστούν και στο σπίτι σε μικρότερης ηλικίας παιδιά; Έχουν τη δυνατότητα να τα καταλάβουν; Πχ μπορεί να το κάνει ο γονιός με το παιδί του ή τα αδέλφια μεταξύ τους αυτό με τις καρεκλίτσες, αν τα παιδάκια είναι 2-4 χρονών;
-
εγω το εχω κανει αυτο με τις καρεκλες κ μπορω να πω οτι πιανει, εχουμε γραψει κ τις λεξεις συγνωμη κ σ αγαπω κανουν κ καμια αγκαλιτσα κ συμφιλιωνονται!!!μαλιστε καποιες φορες τα νηπια που δεν εμπλεκονται στον καβγα, υπενθυμίζουν στους φιλους τους να πανε στις καρεκλιτσες!!!
-
Αχ, βρε παιδιά, εμείς οι "νηπιαγωγοί αγγλικών" τι μπορούμε να κάνουμε με τα πρωτάκια που μέσα σε 35'-45' πρέπει να λύσουμε όλες τις διαφορές τους (δέρνονται πολύ κάποια)/να κατεβάσουμε απ'τα θρανία όσα έχουν ανέβει/να κάνουμε χίλιες δυο παρατηρήσεις (μη μιλάς/μην τρέχεις/μη βγάζετε παιχνίδια)/να πάνε τα μισά τουλάχιστον τουαλέτα ή να πιούνε νερό και συγχρόνως να κάνουμε μάθημα; ??? Και μάλιστα να μιλάμε στα αγγλικά;;;; :o (πράγμα που τους προκαλεί εμφανή σύγχυση) Και μάλιστα όταν σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ένα (τουλάχιστον) με ψυχολογικά προβλήματα; :'( Ξέρω ότι τα κολπάκια είναι για νηπιαγωγούς, αλλά αν μπορείτε να βοηθήσετε και μένα την άμοιρη, θα σας ήμουν ευγνώμων! Ξέρω ότι δε φταίω εγώ μιας και με τα 2 τμήματα κάνω μια χαρά μάθημα, και τα καημένα κάνουν φιλότιμες προσπάθειες να καταλάβουν τι λέω στα αγγλικά. Αλλά το συγκεκριμένο τμήμα που ανέφερα είναι ..... Παναγιά μου φύλαγε!!!
-
σε ποιου θεου παιδια πιανουν αυτα τα κολπακια...ειμαι σε χωριο στην κρητη...πολυ αγρια παιδια!!!!δεν πιανει τιποτα......προγραμμα ειδικα στο ολοημερο δεδν γινεται μονιμως κανουμε κατασκευες και εικαστικα γενικοτερα μηπως και καθησουν....μετα τις 12 σεληνιαζονται...εχω μπει σε ταξεις και ταξεις νηπιαγωγειων αυτο το χαλι οχι σαν νηπιαγωγος αλλα για δοκιμαστικα η σε νηπιαγωγεια απο φιλες μου...δεν εχω ξαναδει τετοιο χαλι....οι απωλειες σε υλικο κλπ ειδικα τον πρωτο καιρο ητανε αμετρητες...το οικοδομηκο υλικο το εχουμε εκτος γιατι μονιμως εκτοξευοτανε μεσα στην ταξη....τι να κανω...
-
ΥΠΟΜΟΝΗ..
-
σε ποιου θεου παιδια πιανουν αυτα τα κολπακια...ειμαι σε χωριο στην κρητη...πολυ αγρια παιδια!!!!δεν πιανει τιποτα......προγραμμα ειδικα στο ολοημερο δεδν γινεται μονιμως κανουμε κατασκευες και εικαστικα γενικοτερα μηπως και καθησουν....μετα τις 12 σεληνιαζονται...εχω μπει σε ταξεις και ταξεις νηπιαγωγειων αυτο το χαλι οχι σαν νηπιαγωγος αλλα για δοκιμαστικα η σε νηπιαγωγεια απο φιλες μου...δεν εχω ξαναδει τετοιο χαλι....οι απωλειες σε υλικο κλπ ειδικα τον πρωτο καιρο ητανε αμετρητες...το οικοδομηκο υλικο το εχουμε εκτος γιατι μονιμως εκτοξευοτανε μεσα στην ταξη....τι να κανω...
Oι γονείς ειναι συνεργάσιμοι;;;
-
σε ποιου θεου παιδια πιανουν αυτα τα κολπακια...ειμαι σε χωριο στην κρητη...πολυ αγρια παιδια!!!!δεν πιανει τιποτα......προγραμμα ειδικα στο ολοημερο δεδν γινεται μονιμως κανουμε κατασκευες και εικαστικα γενικοτερα μηπως και καθησουν....μετα τις 12 σεληνιαζονται...εχω μπει σε ταξεις και ταξεις νηπιαγωγειων αυτο το χαλι οχι σαν νηπιαγωγος αλλα για δοκιμαστικα η σε νηπιαγωγεια απο φιλες μου...δεν εχω ξαναδει τετοιο χαλι....οι απωλειες σε υλικο κλπ ειδικα τον πρωτο καιρο ητανε αμετρητες...το οικοδομηκο υλικο το εχουμε εκτος γιατι μονιμως εκτοξευοτανε μεσα στην ταξη....τι να κανω...
Ζω ακριβώς την ίδια κατάσταση σε χωριό της Κρήτης...Ίσως κ χειρότερη!Μέχρι κ η σχολική συμβουλος,όταν ζήτησα τη βοήθεια της μου είπε οτι δεν γίνεται να αλλάξω κάτι κ οτι ανέκαθεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα με το συγκεκριμένο χωριό...!
-
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
-
Πολυ ωραια κολπακια, παιδια, με βλεπω να τα εφαρμοζω κι εγω-πρωτη φορα πρωινο δημοτικο,Αγγλικα, 3 τμηματα, η συναδελφος μονιμη εχει ηδη θεσει κανονες, αλλα εγω ακομα τους μαθαινω...και κανενα καλο κολπακι δικο μου δε βλαπτει, να νιωσω at home στην ταξη! ;)
Κι αρκετα απο αυτα πιανουν και σε μεγαλυτερες ηλικιες, πχ. Δημοτικο, ειδικα τωρα με τα προτυπα-Α' Δημοτικου Αγγλικα! :o
-
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
22 ήσυχα (!!) παιδάκια... :P
-
Ηρωιδα !!!!!!
-
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
22 ήσυχα (!!) παιδάκια... :P
Είναι κ λίγα δηλαδή εκτός των άλλων! Ηρωίδα δε λες τίποτα!
-
17 παιδακια...12 αγορακια κα 5 κοριτσακια...οι γονειςειναι συζητησημοι...τα ιδια κανουν και στο σπιτι λενε...αλλα με 4 και 5 παιδι ασε καθε οικογενεια με ποιο να πρωτοασχοληθει η μαμα γιατι οι μπαμπαδες ειναι αποντες στα χωραφια και στα ζωα.......
-
17 παιδακια...12 αγορακια κα 5 κοριτσακια...οι γονειςειναι συζητησημοι...τα ιδια κανουν και στο σπιτι λενε...αλλα με 4 και 5 παιδι ασε καθε οικογενεια με ποιο να πρωτοασχοληθει η μαμα γιατι οι μπαμπαδες ειναι αποντες στα χωραφια και στα ζωα.......
Nα μαζέψεις τους γονείς και να τους πεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις, για να είναι ενημερωμένοι. Και να πως έχεις σκοπό να επιβάλλεις κάποια πειθαρχία για να μπορέσεις να κάνεις τη δουλειά σου και να βγει το πρόγραμμα σου. Μετά θα ξεκινήσεις να βάζεις "ποινές" στα παιδάκια που δεν μαζεύονται με τίποτα. Δυστυχώς και η απόλυτη "ελευθερία" δεν είναι "καλή πρακτική"
-
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
22 ήσυχα (!!) παιδάκια... :P
Είναι κ λίγα δηλαδή εκτός των άλλων! Ηρωίδα δε λες τίποτα!
ναι, γιατι υπαρχει βεβαια ο ηρωισμος των μεγαλων πραξεων, Υπαρχει ομως και ο ηρωισμος στις μικρες πραξεις της καθημερινης ζωης.
(αυτο το ειχα βαλει ως θεμα εκθεσης και αρεσε πολυ, αν και δυσκολεψε λιγο)
-
θα ήθελα να ρωτήσω την babis, πότε δεν μπορείς να επιβάλλεις την τάξη;
Στην αρχή της ημέρας;
Να μαζευτούν στην παρεούλα;
Κατά την διάρκεια δραστηριοτήτων;
Στο διάλλειμα;
Στο κλασικό;
Στο ολοήμερο;
Πάντα και σ' όλα τα παραπάνω, δεν έχουμε τα ίδια "κολπάκια". Όσο "νέα" και αν είσαι στον χώρο, πάντοτε παίζει ρόλο η προσωπικότητά σου[/b].
Επίσης,είναι διαφορετικές οι συνθήκες διαβίωσης, ενδιαφερόντων, ο αριθμός αλλά και η αναλογία των παιδιών, η "τυχόν" συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς, κ.ο.κ.
Θα τολμούσα να ρωτήσω αν είχες ένα απλό "γράμμα" ή "σημείωμα" ή "φάκελλο παιδιών" από τον/την προήγουμενο νηπιαγωγό, για να είσαι προετοιμασμένη το τί μπορεί να αντιμετωπίσεις (θετικά ή αρνητικά);
Αν δεν υπήρχε κάτι από τα παραπάνω, ενδιαφέρθηκες να επικοινωνήσεις;
Συζήτησες με άλλους συναδέλφους (που εργάζονται εκεί);
Ζήτησες από σχολικό σύμβουλο έστω μια "τυπική" συνάντηση;
Μην ντρέπεσαι και μην φοβάσαι να ρωτάς.
Μπορεί να είμαι στον χώρο πολλά χρόνια, αλλά κάθε χρονιά αντιμετωπίζω διαφορετικές καταστάσεις.
Μην απορείς που αναφέρω τόσα, αλλά πιστεύω στον χώρο μας, οχι μόνον χρειάζεται αλλά και επιβάλλεται η αλληλοβοήθεια.
Μην πελαγώνεις! Και μην γίνεσαι το πρότυπο της μανούλας που χαιδεύει τα παιδιά της! Πάτα γερά στα πόδια σου (όποιας ηλικίας και αν είσαι δεν παίζει ρόλο), είτε είσαι στα Ζωνιανά, είτε στο απομακρυσμένο νησάκι, είτε στην μεγαλούπολη. Για όλα, πάντα υπάρχει η πρώτη φορά! Πήγαινε με πειθώ!
Εσύ ζεις τα παιδιά και γνωρίζεις καλύτερα από όλους τον χαρακτήρα τους.
ΟΛΑ όσα αναφέρθηκαν παραπάνω ως "κολπάκια", είναι πάρα πολύ καλές ιδέες και πάρα πολύ χρήσιμες. Η κάθε μιά ξεχωριστή για την κατάλληλη στιγμή. Δοκίμασε τί μπορείς εσύ να κάνεις.
Πάνω απ΄ όλα, ΜΗΝ πελαγώνεις!
Διάθεση και υπομονή θέλουν τα παιδιά και να γίνεσαι παιδί και εσύ μαζί τους.
Σκέψου οτι όλα γίνονται μέσα από το παιχνίδι και σαν παιχνίδι!
Υ.Σ. Ζητώ συγνώμη που πήρα το θάρρος να χρησιμοποιήσω ενικό.
Φιλικά μια συνάδελφος.
-
elis6 καλησπερα και δεν με πειραζει καθολου ο ενικος που χρησιμοποιησες.τα πραγματα στην περιπτωση μου δεν ειναι και πολυ απλα,σε ολοημερο τμημα με 26παιδια στο οποιο η συναδελφος εχει βαλει ακομη και το πρωι στα παιδια dvd γιατι τα παιδια δεν ειχαν ορεξη,η προισταμενη εχει στυλ καντε πολλες χειροτεχνιες(ειμαστε 2 ολοημερα)λες και θα κερδισουμε καποιο βραβειο αν κανουμε σαν τμηματα ανταγωνισμους,φακελοι η γραμματα δεν υπηρχαν απο προηγουμενη χρονια γιατι και οι 2 που κραταμε το τμημα ειμαστε νεες στο σχολειο(η συναδελφος με μεταθεση)και η συμβουλος καποτε θα περασει να μας δει.η δυσκολια μου ειναι πως δεν μπορω να κανω οπως πρεπει το προγραμμα μου γιατι δεν υπαρχει συνεργασια με την συναδελφο(ειναι του στυλ κανω λιγα με τα παιδια,λεω πως κανω πολλα παραπανω στους γονεις,δεν κουραζω ιδιαιτερα τα παιδια και εχω λιγες απαιτησεις,παραλληλα ομως θαβω στους γονεις τη συναδελφο μου γιατι μου αρεσει να φαινομαι σε ολα καλη εγω)αρα εγω που ερχομαι το μεσημερι και βρισκω παιδια που ειδαν dvd και βγηκαν διαλλειμα η ειπαν τους μηνες και τον καιρο και βγηκαν διαλλειμα πρεπει να γινω η κακια που εχει απαιτησεις απο τα παιδια να κανουν το οποιο προγραμμα αλλα πως να το κανουν τα ερημα αφου αλλιως ειναι η μια δασκαλα και αλλιως η αλλη και δεν υπαρχει συνεργασια??αρα εγω βγαινω η κακια που θελει στο τμημα της τα παιδια να μαθαινουν και ερχομαι πολλες φορες σπιτι και χαλαω πολυ χρονο για να βρω τις δραστηριοτητες της επομενης μερας γιατι δεν θελω κανενας και ποτε να μου πει πως στο δημοσιο νηπιαγωγειο δεν γινεται δουλεια,βλεπω ομως πως οταν οι 2 νηπιαγωγοι ειναι εντελως αντιθετες και τα παιδια λειτουργουν αναλογως,γιατι αν τα εχει η μια στη βαρδια της εντελως μα εντελως χαλαρα(2 χειροτεχνιες σε 3 μηνες δεν ειναι λιγες δηλαδη????)και ερχεται η αλλη μετα που θελει μεσα στα πλαιδια της διαθεματικοτητας και των project παντα να μας μαθει και αυτο και το αλλο και το παραλλο μεσα στην εβδομαδα σιγουρα αν ημουν και εγω παιδι την πολυ πολυ χαλαρη δασκαλα θα αγαπουσα.
-
το παραδειγμα με τις χειροτεχνιες δεν ειναι για να κρινω απο εκει και μονο την συναδελφο μου αλλα για να δειξω την γενικοτερη αργη αργη πορεια που ακολουθει σε μια ταξη με πολλες ανομοιογενειες σαφως αλλα και με αρκετα δυνατα νηπια .και η αργη αυτη πορεια δεν ειναι για να ενταχθουν τα παιδια κτλ αλλα ειναι του τυπου ειμαι καλη δειχνω σε ολους την καλη αλλα βαριεμαι και κανε εσυ ολη την δουλεια κοροιδο που θες τα παιδια σου να προχωρανε και αυτο μου τη δινει στα νευρα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!
-
Όποτε, το θέμα σου είναι η συνεργασία και όχι τα κολπάκια για ησυχία. Αλλάζει το θέμα.
Συνεχόμενα είσαι ολοήμερο ή εναλλασόμενο;
Μίλησε μαζί της εκτός σχολείου; Αν ναι και δεν τα βρίκατε,μίλησες με στην σύμβουλό σου; Την πήρες τηλ; Ζήτα της να έρθει εκεί επειγόντως. Μπορείς αν θέλεις, να επικοινωνήσεις μαζί μου προσωπικά.
Δεν μπορεί, όσο νέα και αν είσαι στον χώρο, να δυσανασχετείς που βρέθηκες εκεί και με συγκεκριμένους συναδέλφους πουκάνουν διακοπές στην κυριολεξία και εσύ να είσαι μέσα στα νεύρα και να σκέφτεσαι πως να θα σχολείο.
Απλά, Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ν !
-
δυστυχως μια πολυ καλη μου φιλη και συναδελφος μου ειχε πει πως πασης φυσεως προβληματα σε μια ταξη με τα παιδια η τους γονεις ξεπερνιουνται αλλα η ασχημη συνεργασια με καποια συναδελφο πολυ δυσκολα ξεπερνιεται και δυστυχως μου εμελε η δευτερη χρονια μου να ειναι αυτη η περιπτωση.κατα τη συναδελφο ολα ειναι κομπλε και για να μην τα πολυλογω η κοπελα ειναι πολυ δυπροσωπη γιατι αρχιζω και μαθαινω πραγματα που λεει για μενα στους γονεις απο τα ιδια τα παιδια παρακαλω!!!και φυσικα οταν της ζητησα το λογο η απαντηση της ηταν 'εγω αποκλειεται,ποτε δεν ειπα κατι τετοιο,μηπως ειπες κατι εσυ και δεν το θυμασαι?'αρα με το ατομο δεν θα βγαλω ακρη με τιποτα αρα παμε στο αλλο ακρο δηλαδη σε πολλες και διαφορετικες προσεγγισεις των παιδιων για να περασει η χρονια αναιμακτα
-
Δυστυχώς η φίλη σου έχει πάρα πολύ μεγάλο δίκαιο!
Πίστεψέ με όμως, υπάρχουν και χειρότερα που νους δεν τα χωράει!!!
Γνωρίζω πολύ καλά από τέτοιες καταστάσεις και ειδικά με προισταμένες που δεν παίρνουν θέση, το πρόβλημα δυστυχώς, αιωρείται και όλα ΕΙΣ
-
elis6 ειλικρινα σε ευχαριστω για το χρονο σου ,νιωθω πως τα εβγαλα απο μεσα μου γιατι τα κρατω καιρο.το ξερω πως θα ερθουν και χειροτερα δυστυχως δεν θα κυλησει ηρεμα η χρονια μου το ξερω και το νιωθω.καλο σου βραδυ...
-
Μην καταθέτεις τα όπλα! Υπάρχουν πολλά να κάνεις και να μην αναλώνεσαι. Είμαι σίγουρη, πως ειδικά στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα είσαι πιό δυνατή!!!
Καλό ξημέρωμα και θα σου στείλλω "κολπάκια" για σένα ...
-
αρα εγω βγαινω η κακια που θελει στο τμημα της τα παιδια να μαθαινουν και ερχομαι πολλες φορες σπιτι και χαλαω πολυ χρονο για να βρω τις δραστηριοτητες της επομενης μερας γιατι δεν θελω κανενας και ποτε να μου πει πως στο δημοσιο νηπιαγωγειο δεν γινεται δουλεια,βλεπω ομως πως οταν οι 2 νηπιαγωγοι ειναι εντελως αντιθετες και τα παιδια λειτουργουν αναλογως,γιατι αν τα εχει η μια στη βαρδια της εντελως μα εντελως χαλαρα(2 χειροτεχνιες σε 3 μηνες δεν ειναι λιγες δηλαδη????)και ερχεται η αλλη μετα που θελει μεσα στα πλαιδια της διαθεματικοτητας και των project παντα να μας μαθει και αυτο και το αλλο και το παραλλο μεσα στην εβδομαδα σιγουρα αν ημουν και εγω παιδι την πολυ πολυ χαλαρη δασκαλα θα αγαπουσα.
Ίσως να "φαίνεσαι" αρχικά η κακιά αλλά να είσαι σίγουρη ότι τα παιδιά καταλαβαίνουν πολύ καλά κ ας είναι τόσο μικρά ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά κ ποιος βαριέται. Ακόμα κ αν δυσανασχετούν γιατί τους θέτεις όρια που η συνάδελφος δεν θέτει σίγουρα σου αναγνωρίζουν τον κόπο.
-
Κορίτσια πόσα παιδιά έχετε;
22 ήσυχα (!!) παιδάκια... :P
Είναι κ λίγα δηλαδή εκτός των άλλων! Ηρωίδα δε λες τίποτα!
Στο τέλος της χρονιάς θα ζητήσω να μου στήσουν άγαλμα στην πλατεία του χωριού!! :D :D :P
-
ειναι μεγαλο προβλημα η συνεργασια..παντα τα πηγαινα καλα κ γινομασταν φιλες κ εκτος σχολειου.φετος ειναι μια χρονια που ενω πανε ολα καλα με τα παιδια νιωθω τοσο ξενη κ σε κρυο περιβαλλον που ειμαι χαλια ψυχολογικα.η προισταμενη ειναι αυταρχικη ,αγενης αποτομη κ ενω με τα παιδια ειναι πολυ δημοκρατικη κ του διαλογου κτλ οταν μιλαει σε μας κ εχει νευρα ειναι το τελειως αντιθετο.πραγματικα δεν ξερω τι σταση να κρατησω..
οποτε καταλαβαινω κ τη φιληα μας,πρεπει να βρεις τον ρυθμο σου τουλαχιστον μεσα στην ταξη
-
25 στον αριθμόν...........!
-
elis6 καλησπερα και δεν με πειραζει καθολου ο ενικος που χρησιμοποιησες.τα πραγματα στην περιπτωση μου δεν ειναι και πολυ απλα,σε ολοημερο τμημα με 26παιδια στο οποιο η συναδελφος εχει βαλει ακομη και το πρωι στα παιδια dvd γιατι τα παιδια δεν ειχαν ορεξη,η προισταμενη εχει στυλ καντε πολλες χειροτεχνιες(ειμαστε 2 ολοημερα)λες και θα κερδισουμε καποιο βραβειο αν κανουμε σαν τμηματα ανταγωνισμους,φακελοι η γραμματα δεν υπηρχαν απο προηγουμενη χρονια γιατι και οι 2 που κραταμε το τμημα ειμαστε νεες στο σχολειο(η συναδελφος με μεταθεση)και η συμβουλος καποτε θα περασει να μας δει.η δυσκολια μου ειναι πως δεν μπορω να κανω οπως πρεπει το προγραμμα μου γιατι δεν υπαρχει συνεργασια με την συναδελφο(ειναι του στυλ κανω λιγα με τα παιδια,λεω πως κανω πολλα παραπανω στους γονεις,δεν κουραζω ιδιαιτερα τα παιδια και εχω λιγες απαιτησεις,παραλληλα ομως θαβω στους γονεις τη συναδελφο μου γιατι μου αρεσει να φαινομαι σε ολα καλη εγω)αρα εγω που ερχομαι το μεσημερι και βρισκω παιδια που ειδαν dvd και βγηκαν διαλλειμα η ειπαν τους μηνες και τον καιρο και βγηκαν διαλλειμα πρεπει να γινω η κακια που εχει απαιτησεις απο τα παιδια να κανουν το οποιο προγραμμα αλλα πως να το κανουν τα ερημα αφου αλλιως ειναι η μια δασκαλα και αλλιως η αλλη και δεν υπαρχει συνεργασια??αρα εγω βγαινω η κακια που θελει στο τμημα της τα παιδια να μαθαινουν και ερχομαι πολλες φορες σπιτι και χαλαω πολυ χρονο για να βρω τις δραστηριοτητες της επομενης μερας γιατι δεν θελω κανενας και ποτε να μου πει πως στο δημοσιο νηπιαγωγειο δεν γινεται δουλεια,βλεπω ομως πως οταν οι 2 νηπιαγωγοι ειναι εντελως αντιθετες και τα παιδια λειτουργουν αναλογως,γιατι αν τα εχει η μια στη βαρδια της εντελως μα εντελως χαλαρα(2 χειροτεχνιες σε 3 μηνες δεν ειναι λιγες δηλαδη????)και ερχεται η αλλη μετα που θελει μεσα στα πλαιδια της διαθεματικοτητας και των project παντα να μας μαθει και αυτο και το αλλο και το παραλλο μεσα στην εβδομαδα σιγουρα αν ημουν και εγω παιδι την πολυ πολυ χαλαρη δασκαλα θα αγαπουσα.
Συνήθως η"μία δασκάλα είναι έτσι και η άλλη αλλιώς".Μιλάμε για δυο διαφορετικές προσωπικότητες.Δεν μπορεί να ταυτίζονται.
Πρόβλημα συνεργασίας στα ολοήμερα έχουν οι 9 στις 10 νηπιαγωγοί,ιδιαίτερα οι νεότερες.
Έχω τύχει σε τμήμα,που τα ίδια παιδιά στη μια νηπιαγωγό φέρονται αλλοπρόσαλλα,ενώ στην άλλη όλα πάνε ρολόι,άσχετα αν η 2η είναι πρωινή ή απογευματινή.
Στα χρόνια που έρχονται θα χρειαστεί να συνεργαστείς με πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες.Σπάνια τα πράγματα θα είναι ρόδινα.
Προσωπικά ποτέ δεν προσπαθώ να αλλάξω τον άλλο.Πάντα κοιτάω τη δουλειά μου και πώς μπορώ να βελτιωθώ,ώστε να αποδίδω καλύτερα.
Τα υπόλοιπα είναι ανώφελα.
-
επισης μια συμβουλος μας ειπε πως οταν 2 παιδακια μαλωνουν η διαφωνουν και τσακωνονται για κατι εχω ευκαιρες 2 καρεκλες που η μια εχει μια φωτο με στομα(μιλαω)και η αλλη ενα αυτακι(ακουω)το καθε παιδακι καθεται σε 1 θεση και ξεκινουν.αυτος που εκατσε στη θεση με το αυτακι πρεπει να ακουσει χωρις καθολου να μιλαει τι εχει να πει ο φιλος του που καθεται στη θεση με το στομα.οταν τελειωσει ο πρωτος αλλαζουν θεσεις και καταλαβαινετε τη συνεχεια(ακουει ο δευτερος και μιλαει ο πρωτος)νομιζω ειναι μια καλη λυση για την διευθετηση των μικροσυγκρουσεων στην ταξη χωρις την αμεση παρεμβαση της νηπιαγωγου και μου φαινεται πολυ καλο
Αυτό είναι γραμμένο στο τεύχος Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου του περιοδικού Σύγχρονο Νηπιαγωγείο.Σ'ένα από τα τελευταία του άρθρα.Ο τίτλος του έχει σχέση με επίλυση συγκρούσεων.Δεν τον θυμάμαι τώρα.
Το έχω κάνει.Τους άρεσε πολύ.Όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ανάμεσά τους,μου ζητούν να παίξουμε το παιχνίδι με τις καρέκλες.
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?
Ευχαριστώ!
"...τώρα θα πετάξει,τώρα θα πετάξει..." χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της φωνής σου.
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?
Ευχαριστώ!
"...τώρα θα πετάξει,τώρα θα πετάξει..." χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της φωνής σου.
Ευχαριστώ vasoula_!Δεν είναι και πολύ μεγάλο τραγούδι τελικά! :)
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?
Ευχαριστώ!
"...τώρα θα πετάξει,τώρα θα πετάξει..." χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της φωνής σου.
Ευχαριστώ vasoula_!Δεν είναι και πολύ μεγάλο τραγούδι τελικά! :)
Παρακαλώ ;)
-
βάλε και ενα " ΩΠΑ " στο τελος (που πέταξε) και εισαι ενταξει! Το μεγαλωσες το τραγουδι. ;D
- (μονο προσεξε μη τα τρομαξεις.... ;D)
*** σκεφτηκες μηπως τους δημιουργήσεις "φοβία" με τους ψύλλους ? ****
-
βάλε και ενα " ΩΠΑ " στο τελος (που πέταξε) και εισαι ενταξει! Το μεγαλωσες το τραγουδι. ;D
- (μονο προσεξε μη τα τρομαξεις.... ;D)
*** σκεφτηκες μηπως τους δημιουργήσεις "φοβία" με τους ψύλλους ? ****
Λες να πάθουν τέτοιο πράγμα? :)
-
Πιθανο!! παντως προσεχε... ;D ;D :P
-
Πιθανο!! παντως προσεχε... ;D ;D :P
εγω που ειχα δοκιμασει αυτο το "κολπακι" με το τραγουδακι, εψαχναν να βρουν τον ψυλο.,.. κ αφου τους εξηγησα τι ειναι ο ψυλλος κ οτι ειναι ενα αστειο με ελεγαν "ψευτρα"!!!!!!!!!αντε να βγαλεις ακρη με τα μικρα!
-
Σε εμάς πάλι, πουυυυ κυκλοφορούν πολλοί ψύλλοι στο χωριό μια χαρά πιάνει το τργουδάκι!!! ;D ;D