Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: vgp στις Σεπτεμβρίου 09, 2011, 12:54:28 pm
-
"Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική ζητάει
-
"Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική ζητάει
-
....και (oργανικές) θέσεις τίνων προτείνει ο αξιότιμος κ. βολευτής να καταλάβουν οι νυν "μαϊμούδες" Πληροφορικοί εκπαιδευτικοί (πτυχιούχοι φιλολογίας, θεολογίας, φυσικής, μαθηματικών, φυσικής αγωγής, κλπ) του κλάδου ΠΕ19-20;;;
Mήπως των κανονικών φιλολόγων, θεολόγων, φυσικών, μαθηματικών, γυμναστών, κλπ. που περιμένουν τόσα χρόνια υπομονετικά τον διορισμό στην ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ τους; Δηλαδή, δηλαδή, να μεταταχθούν στους κλάδους θεολόγων, φυσικών, μαθηματικών, γυμναστών, κλπ. οι 1.200 πληροφορικοί "μαϊμού" καταλαμβάνοντας τις 1.200 θέσεις για τις οποίες υπομονετικά αναμένουν οι μη "μαϊμούδες" καθηγητές;
Λίγη ντροπή ποτέ δεν έβλαψε κανέναν..
-
τι να σου πω xaan.
πάντως οι πλαγιοφορικοί δεν ανήκουν στην πληροφορική.
εσύ που λές ότι ανήκουν, αν όχι εκεί που τους ταιριάζει βάσει πτυχίου;
αφού είναι μόνιμοι, η μετάταξη είναι η σωστότερη λύση.
και λίγη λογική δεν έβλαψε. :D
-
Δεν νομίζω ότι πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο ποτέ... πιο λογικό μου φαίνεται η αντικατάσταση τους όταν συνταξιοδοτηθούν παρά η μετάταξης τους στην ειδικότητα τους... να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..
μαϊμού ερώτημα μου φαίνεται αυτό ;D
-
ρεαλιστικότατη προσέγγιση ;)
-
να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..
Αυτό ακριβώς ισχύει. Συνάδελφοι ΠΕ19-20, το έχουμε δει το ίδιο έργο πολλές φορές, μην ψαρώνετε!
-
να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..
Αυτό ακριβώς ισχύει. Συνάδελφοι ΠΕ19-20, το έχουμε δει το ίδιο έργο πολλές φορές, μην ψαρώνετε!
Εννοείται......
-
τι να σου πω xaan.
πάντως οι πλαγιοφορικοί δεν ανήκουν στην πληροφορική.
εσύ που λές ότι ανήκουν, αν όχι εκεί που τους ταιριάζει βάσει πτυχίου;
αφού είναι μόνιμοι, η μετάταξη είναι η σωστότερη λύση.
και λίγη λογική δεν έβλαψε. :D
Σε κάθε περίπτωση φίλε μου ισχύει το "Ο τρώσας και ιάσεται", δηλ. αυτός που δημιούργησε τη πληγή καλείται να τη θεραπεύσει. Οχι όμως ανοίγοντας νέες πληγές, όπως πχ. μ΄αυτό το τραγελαφικό που προτείνεται να μεταταχθούν οι 1.200 "μαϊμούδες" Πληροφορικοί (πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων που διορίσθηκαν κάνοντας χρήση του Πιστοποιητικού κατάρτισης στη Πληροφορική, ως ΠΕ19 - 20) σε αντίστοιχες οργανικές θέσεις για τις οποίες αναμένουν υπομονετικά άλλοι το διορισμό τους σε ειδικότητα του κλάδου τους).
Nα μεταταχθούν οι διορισθέντες ως Πληροφορικοί μη Πληροφορικοί, ουδεμία αντίρρηση - αλλά όχι σε οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών της
-
Εχμ, αυτό που ακούμε τα τελευταία 2 χρόνια από το Υπουργείο μας δεν είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις στις βασικές ιδιότητες?
Και δεν έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους υπεράριθμους Πληροφορικούς της
-
Εχμ, αυτό που ακούμε τα τελευταία 2 χρόνια από το Υπουργείο μας δεν είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις στις βασικές ιδιότητες?
Και δεν έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους υπεράριθμους Πληροφορικούς της
-
Προσωπικά διαφωνώ. Οι λεγόμενες παιδαγωγικές / καθηγητικές σχολές είναι σχολές με παιδαγωγική ταμπέλα, απλά, καθώς τα παιδαγωγικά μαθήματα είναι επιλογής (ειδικά στα τμήματα των θετικών επιστημών). Υπάρχουν λοιπόν απόφοιτοι τους που έχουν διοριστεί χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ή εξεταστεί σε κανένα μάθημα σχετικό με τα παιδαγωγικά.
Πολλά τμήματα πληροφορικής είναι ακριβώς στην ίδια θέση, με μαθήματα παιδαγωγικών κατ' επιλογήν, ενώ άλλα έχουν ενσωματώσει κάποια παιδαγωγικά ως βασικά μάθηματα ή έχουν δημιουργήσει ειδική κατεύθυνση και μάλιστα κάνουν και σχετική έρευνα. Οι απόφοιτοι τους λοιπόν είναι απόλυτα επαρκείς. Επίσης πολλοί έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ και έχουν εξεταστεί στα παιδαγωγικά όπου έχουν και αυτοί αποδειχθεί επαρκείς.
Το ότι τα τμήματα πληροφορικής δεν έχουν την παιδαγωγικά ταμπέλα οφείλεται καθαρά σε άρνηση του Υπουργείου να το υλοποιήσει, που κατά τη γνώμη μου προήρθε από τις προσπάθειες των γιαλαντζί πληροφορικών να εισαχθούν στον κλάδο ώστε να προσπεράσουν τους συναδέλφους τους στην επετηρίδα ή να πάρουν πιο γρήγορα μετάθεση(θυμηθείτε ότι στην δεκαετία του 90 είχαν την επίσημη συνδικαλιστική υποστήριξη). Τότε αυτό ξεμπλόκαρε αυτούς τους κλάδους και οδήγησε στο μπλοκάρισμα της πληροφορικής (what goes around comes around...)
Για μένα είναι θέμα ηθικής. Θα διαιωνίσουμε το ό,τι δηλώσεις είσαι;
-
3) Στη επικριτική παρατήρησή ότι υπάρχουν άνθρωποι που διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν καμμιά επιστημονική σχέση με το αντικείμενο, συμφωνώ. Θα προσέθετα, όμως, αρυόμενος του πνεύματος της σκέψεώς σας, ότι υπάρχουν και πολλοί (αυθεντικοί) Πληροφορικοί που έχουν διορισθεί σε θέσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουν τη παραμικρή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ κατάρτιση (!!!). (ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ, κλπ.). Και το θέμα δεν είναι γιατί δεν είχαν (δεν είχαν γιατί οι Σχολές Πληροφορικής ΔΕΝ παράγουν εκπαιδευτικούς, αλλά επιστήμονες για την έρευνα και τη παραγωγή), αλλα γιατί, εφ΄ όσον αρκετοί άλλαξαν προσανατολισμό και στράφηκαν προς την Εκπαίδευση, τους αφήνουν ΧΩΡΙΣ παιδαγωγική κατάρτιση; Yπάρχει εξήγηση; (Υποθέτω ότι, συμφωνώντας και εσείς πως το σύνθημα "Πρώτα ο μαθητής" οφείλει να αποκτήσει εμπράγματη υπόσταση - και διάσταση - οφείλει το υπ. Παιδείας να μεριμνήσει το ταχύτερον για την παροχή πιστοποιημένης παιδαγωγικής κατάρτισης για όλους τους πτυχιούχους ΜΗ εκπαιδευτικών σχολών που διορίσθηκαν στη
-
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!
-
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
-
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.
Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.
Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;
-
marsa συμφωνώ σε όλα που έγραψες εκτός από ένα. Το ό,τι δεν υπήρχε ενδιαφέρον οφείλεται στο ότι το υπουργείο είχε κλείσει τον δρόμο λόγω της μη αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας και όχι στους τάχα καλούς μισθούς του ιδιωτικού τομέα.
-
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.
Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.
Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;
-
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.
Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.
Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…
-
-
Marsa, αυτό που λέω συνέβη την προηγούμενη Δευτέρα.
Έχεις δίκιο σ’ αυτό που λες.
Σαφώς με βάση την υπουργική απόφαση οι έχοντες δεύτερη ειδικότητα μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα αυτής όμως σύμφωνα με την ίδια:
9. Οι διορισμοί, οι μεταθέσεις, οι υπεραριθμίες και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση την κύρια ειδικότητα τους.
Κατ’ εξαίρεση σε λειτουργικά κενά που δεν είναι δυνατό να καλυφθούν με απόσπαση εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας μπορεί να αποσπώνται, με βάση τη δεύτερη ειδικότητα τους, εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολείο της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης όπου υπάρχουν τα κενά. Οι αποσπάσεις της περίπτωσης αυτής γίνονται μόνο ύστερα από αίτηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.
-
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....
-
billst, ο νόμος 2009/1992 που αναφέρει η Υπουργική Απόφαση, λέει αυτά ακριβώς που έγραψα παραπάνω για τους πίνακες "Δ".
Για του λόγου το αληθές στο παραθέτω: (θα το βρεις στη σελίδα 21 αν κάνεις τη σχετική αναζήτηση στο google γράφοντας "νόμος 2009 92")
'Άρθρο 30 :
1. Ιδρύονται νέοι κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως εξής :
α. Κλάδος ΠΕ 19 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.
β. Κλάδος ΠΕ 20 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.
Οι Θέσεις των κλάδων αυτών είναι ενιαiες και οι διορισμοί γίνονται σε ποσοστό 60"% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 19 Πληροφορικής και σε ποσοστό 40% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 20 Πληροφορικής.
Τα προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό, καθώς και η σύσταση των Θέσεων στους ανωτέρω κλάδους καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 14 του νόμου 1566/1985.
Κατά την πρώτη εφαρμογή αυτού του νόμου στις συνιστώμενες Θέσεις των ανωτέρω κλάδων, μπορεί με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά από γνώμη του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, να μετατάσσονται μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ύστερα από αίτησή τους ως εξής:
α. Στον Κλάδο ΠΕ 19 Πληροφορικής μπορούν να μετατάσσονται εκπαιδευτικοί, που διορίστηκαν στην εκπαίδευση με πτυχίο Α.Ε.Ι. οι οποίοι: - ή διαθέτουν, επιπλέον του πτυχίου διορισμού και κατά σειρά προτεραιότητας, διδακτορικό δίπλωμα στην Πληροφορική, πτυχίο Α.Ε.Ι. των τμημάτων και κύκλων "Πληροφορικής, ή Επίσημης Ερεύνης" του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ενδεικτικό Ηλεκτρονικού Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών, MASTER ή ισότιμο τίτλο (αναγνωρισμένο από το ΔΙΚΑΤΣΑ) στην Πληροφορική Ιδρύματος της αλλοδαπής, πτυχίο Τ.Ε.Ι. τμημάτων Πληροφορικής. - ή 16μηνη τουλάχιστο διδακτική εμπειρία στην Πληροφορική σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. - ή εμπειρία για αντίστοιχο τουλάχιστο χρονικό διάστημα στο σχεδιασμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής του προγράμματος της Πληροφορικής στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Οι επισημάνσεις είναι δικές μου.
Είσαι λοιπόν διορισμένος από τον πίνακα Δ3!
Σύμφωνα με την ΥΑ μπορείς να διεκδικήσεις την 2η ειδικότητα Μαθηματικού που σε ενδιαφέρει.
-
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....
-
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
-
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
-
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
-
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
-
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη
-
Να σε ενημερώσω ότι το τμήμα της πληροφορικής ανήκει στη σχολή Θετικών επιστημών. Οι πληροφορικοί δηλαδή έχουν τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα με ένα μαθηματικό ή φυσικό .... Ο λόγος που δεν ήθελε το ΥΠΕΠΘ να θεωρούνται παιδαγωγικά καταρτισμένοι εκείνη την εποχή που έβγαλε τους νόμους, είναι ακριβώς για να προηγούνται οι μαϊμού πληροφορικοί.
Πάντως το πρόβλημα όχι μόνο δε θα λυθεί, αλλά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους. Πχ οι καθηγητές ξένων γλωσσών θα διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο γίνεται εδώ και χρόνια με την ανοχή της ΟΛΜΕ στον κλάδο της πληροφορικής, είναι λογικό να γίνει σε όλους τους κλάδους.
Πληροφορικός είμαι βρε παιδιά, αλλά σε ποιό παιδαγωγικό μάθημα αναφέρεστε? Τμήμα Πληροφορικής ΑΕΙ τελείωσα, και θυμάμαι κάτι αχρείαστα μαθηματικά που κάναμε...όσο για ΑΣΠΑΙΤΕ δυστυχώς ακόμα και αυτό, ΜΕΣΟ θυμάμαι χρειαζόταν για να σε δεχτούν...και δεν έχω :)...
Πάντως <xaan>, αν "ζυγίσεις" τις 2 επιλογές (αν και οι μετατάξεις είναι καραμέλα για να συνεχίσουν την κοροϊδία οι πολιτικοί), η μεγαλύτερη αδικία είναι εις βάρος των υπεράριθμων-μόνιμων πληροφορικών, αδιόριστων πληροφορικών, αναπληρωτών,... Είναι πιο δίκιο δήλ. να μου κάνει Πληροφορική στο Λύκειο ο Θρησκευτικός (αν θυμάμαι καλά)? Ή μήπως αυτό που έζησα στα ΤΕΕ ΟΑΕΔ, η συνδιδασκαλία μου με Θρησκευτικό σε κάποιο μάθημα και με Φυσικό σε άλλο, ο οποίος είχε ξεκαθαρίσει στην διεύθυνση ότι δεν το "κατείχε" το συγκεκριμένο μάθημα (άρα θα είχε ρόλο "γλάστρας" και το μάθημα θα το έκανα εγώ)? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Τα συμπεράσματα δικά σας! ! !
-
Να διορθώσω κάπως το προηγούμενο μήνυμά μου, μη με προλάβει κάποιος φιλόλογος...Θεολόγος (και όχι Θρησκευτικός)...Καλύτερα? :)
-
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.
...
Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!
Διάβασα προσεκτικά ΟΛΟ το μήνυμα σου και δε μου φάνηκε καθόλου κουραστικό... :) θα έβαζα τίτλο "Η ιστορία της Πληροφορικής στα σχολεία" :)
Συμφωνώ ότι κάπως έτσι είχαν και έχουν τα πράγματα! Αλλά σ'αυτή την εθνική "καταστροφή" που βιώνουμε ειδικά τις τελευταίες μέρες, ΠΟΥ γέρνει η ζυγαριά της "μικρότερης" αδικίας? Στην υπάρχουσα κατάσταση ή στην ανακατανομή που λες ? ? ?
-
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.
Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.
Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…
Ακριβώς αυτό ισχύει!!!
-
lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:
2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.
Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.
Μarsa, κάνεις λάθος πιστεύω...Γράφει "...Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί..." και όχι "που έχουν διοριστεί"...
Αν π.χ. κάποιος ΠΕ12 έχει διοριστεί ως Πληροφορικός, όπως σωστά λέει ο <latifov> ΔΕΝ μπορεί με όσα ισχύουν σήμερα να πάρει τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς του γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχει τη θέση που έχει, και ΔΕΝ μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
-
nesaneir, αν ανατρέξεις στο νόμο 2009/2002 που αναφέρει η Υ.Α, εκεί αναφέρονται για πρώτη φορά τα απαιτούμενα προσόντα όσων μπορούν να διεκδικήσουν "μετάταξη" στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20. Δεν μιλάει ο νόμος αυτός για "διορισμό". Η Υ.Α προσπαθώντας προφανώς να εναρμονιστεί με τον προαναφερθέντα νόμο, κρατάει την ίδια διατύπωση.
Με τιμά που ζητάς τη γνώμη μου, αλλά για το ποιό είναι το λιγότερο άδικο... έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν υπάρχει λίγο και πολύ άδικο. Δείχνει με μια πρώτη ματιά ότι κοιτώντας το καλό του μαθητή θα έπρεπε να επιστρέψουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων εκεί που ανήκουν. Όμως τι μάθημα πχ φυσικής θα κάνει ένας Φυσικός που εδώ και 15 χρόνια έχει διδάσκει Πληροφορική; Θα τον ήθελες να τον έχει το παιδί σου στην κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως όχι!
Το ιδανικό θα ήταν να παραμείνουν όλοι στις θέσεις που έχουν -εφόσον βέβαια το επιθυμούν- και να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής στα σχολεία. Όχι όμως για να βρούν δουλειά οι συνάδελφοι της Πληροφορικής, αλλά για να μη βγαίνουν τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα και απευθύνονται στα κάθε λογής κέντρα/ινστιτούτα/ΙΕΚ/κολέγια για να μάθουν τα βασικά.
Θεωρώ επίσης ότι ο δομημένος προγραμματισμός οξύνει την κρίση, την φαντασία και την δημιουργικότητα του μαθητή όσο λίγα μαθήματα (μόνο τη Γεωμετρία μπορώ να θεωρήσω ισάξια) και επομένως θα έπρεπε να τον διδάσκονται επαρκώς και σε βάθος όλοι.
Απαντάω έτσι γιατί -δυστυχώς για μένα- ανήκω στους αφελείς ρομαντικούς που πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να κοιτάμε το καλό του μαθητή, μετά το καλό του συναδέλφου και τελευταίο το καλό του Υπουργείου.
-
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
-
Κυρα δασκάλα. Η πληροφορική εντάχθηκε στην αβαθμια ως γνωστικο αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης.
-
http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html (http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html)
μιλάμε για 941 άτομα
1996: διορίστηκαν 147
1997: διορίστηκαν 333
1998: διορίστηκαν 198
1999: διορίστηκαν 66
2000: διορίστηκαν 197
Αν γίνει αυτό, δεν θα χρειαστεί να ξαναπροσλάβει κυρίως Μαθηματικούς, Φυσικούς για 2-3 έτη.
Αλήθεια πόσοι άραγε από τους παραπάνω έχουν ωράριο πάνω από 10 ώρες εβδομαδιαίο, και τις υπόλοιπες ώρες τις καλύπτουν με άλλους τρόπους όπως: γραμματειακή υποστήριξη, υπεύθυνος εργαστηρίου, χειριστής τσουγγράνας;
-
nesaneir, αν ανατρέξεις στο νόμο 2009/2002 που αναφέρει η Υ.Α, εκεί αναφέρονται για πρώτη φορά τα απαιτούμενα προσόντα όσων μπορούν να διεκδικήσουν "μετάταξη" στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20. Δεν μιλάει ο νόμος αυτός για "διορισμό". Η Υ.Α προσπαθώντας προφανώς να εναρμονιστεί με τον προαναφερθέντα νόμο, κρατάει την ίδια διατύπωση.
Με τιμά που ζητάς τη γνώμη μου, αλλά για το ποιό είναι το λιγότερο άδικο... έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν υπάρχει λίγο και πολύ άδικο. Δείχνει με μια πρώτη ματιά ότι κοιτώντας το καλό του μαθητή θα έπρεπε να επιστρέψουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων εκεί που ανήκουν. Όμως τι μάθημα πχ φυσικής θα κάνει ένας Φυσικός που εδώ και 15 χρόνια έχει διδάσκει Πληροφορική; Θα τον ήθελες να τον έχει το παιδί σου στην κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως όχι!
Το ιδανικό θα ήταν να παραμείνουν όλοι στις θέσεις που έχουν -εφόσον βέβαια το επιθυμούν- και να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής στα σχολεία. Όχι όμως για να βρούν δουλειά οι συνάδελφοι της Πληροφορικής, αλλά για να μη βγαίνουν τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα και απευθύνονται στα κάθε λογής κέντρα/ινστιτούτα/ΙΕΚ/κολέγια για να μάθουν τα βασικά.
Θεωρώ επίσης ότι ο δομημένος προγραμματισμός οξύνει την κρίση, την φαντασία και την δημιουργικότητα του μαθητή όσο λίγα μαθήματα (μόνο τη Γεωμετρία μπορώ να θεωρήσω ισάξια) και επομένως θα έπρεπε να τον διδάσκονται επαρκώς και σε βάθος όλοι.
Απαντάω έτσι γιατί -δυστυχώς για μένα- ανήκω στους αφελείς ρομαντικούς που πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να κοιτάμε το καλό του μαθητή, μετά το καλό του συναδέλφου και τελευταίο το καλό του Υπουργείου.
Ανήκουμε στην ίδια κατηγορία (δυστυχώς για μας, όπως λες)...αλλά φοβάμαι ότι τους συμφέρει να έχουν παιδιά "χωρίς κρίση", για να κινούν αυτοί τα "νήματα"...
Γιατί πάνε να βγάλουν την Πληροφορική από το Λύκειο (δηλ. από παιδιά που είναι σε ηλικία να "επεξεργαστούν-αξιολογούν" καλύτερα και βαθύτερα τη γνώση)? ? ?
Έχω μιλήσει ήδη για τις αμφιβολίες-αντιρρήσεις μου για το ξεκίνημα απο Α'-
-
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
Ενώ αυτή σας η απάντηση με αυτό το ύφος...σας κατατάσσει σε όσους έχουν ΑΠΟΛΥΤΑ σχέση με την εκπαίδευση? ? ? ? ? ? ? ? ? Λυπάμαι όποιον συνάδελφο Πληροφορικό έρθει στο δημοτικό όπου εργάζεστε, το να τον κοιτούν με μισό μάτι φαντάζει "Θερμό Καλωσόρισμα"! Εύχομαι ειλικρινά να κατάλαβα κάτι λάθος, γιατί στο προηγούμενο μήνυμα:
"Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!"
επικρατούσε κάποια λογική, ενώ σ'αυτό που διάβασα "ξεχείλιζε" η αντισυναδελφικότητα! ! !
-
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
δεν είμαι πληροφορικάριος και δεν υφάρπαξα :'(τη θέση κανενός.Εσύ απλά πιστεύεις ότι επειδή ο άντρας σου κινδυνεύει να εξοβελιστεί από την εκπαίδευση μπορείς να κηρύττεις ενάντια στους συναδέλφους του.
Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι.
Τελειώνοντας,πρέπει να τονίσω ότι η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία,και ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου.
Πάντως,από τη δριμύτητα της απάντησής σου βλέπω ότι καταλαβαίνεις πώς νιώθει κάποιος όταν πιστεύει ότι απειλούνται τα κεκτημένα του.
-
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ
κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
δεν είμαι πληροφορικάριος και δεν υφάρπαξα τη θέση κανενός.Εσύ απλά πιστεύεις ότι επειδή ο άντρας σου κινδυνεύει να εξοβελιστεί από την εκπαίδευση μπορείς να κηρύττεις ενάντια στους συναδέλφους του.
Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι.
Τελειώνοντας,πρέπει να τονίσω ότι η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία,και ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου.
Λυπάμαι κάπως που έτρεξα να σε "υπερασπιστώ" σαν συνάδελφο και να κατακρίνω το "ύφος" της <δασκάλας>, "κατηγορώντας" την για αντισυναδελφικότητα, ενώ απ'ό,τι φαίνεται κάνεις το ίδιο και πολύ χειρότερα, εκτός αν παρεξήγησα τα όλο υποτίμηση λεγόμενά σου "...η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία, ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου"
Αν παρερμήνευσα (που δυστυχώς δε νομίζω) ζητώ ταπεινά συγνώμη και τελειώνει εδώ το θέμα! ! !
Αν όμως καλά κατάλαβα, να σε πληροφορήσω όπως τόνισε και ο <Sakisnemkav_ΠΕ_20>, οτι η Πληροφορική εντάχθηκε στην Α'βάθμια ως γνωστικό αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης....και όχι απλά ως δεξιότητα! ! ! Η Πληροφορική φίλε δεν είναι παιχνιδάκι για να την "απαξιώσεις" έτσι! ! ! Λυπάμαι!
-
Παρακαλούμε να μείνετε εντός θέματος και να λύσετε όποιες προσωπικές αντιπαραθέσεις υπάρχουν με πμ.
-
φυσικά αστειευόμουν φίλε μου,είναι αυτονόητο ως προς το σκέλος της απάντησης σε υποτιμητικά σχόλια που γράφτηκαν.
Προσπάθησα να καταδείξω ότι αν αρχίσουμε να κάνουμε διαλογή στους γνώστες και μύστες,ζήτω που καήκαμε και πηγαίνοντας ακόμη παρακάτω ότι στα δημοτικά οι πληροφορικάριοι μπορούν να κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους και χωρίς βασικό πτυχίο,μετά από τόσα χρόνια.Μη μου πεις ότι στην πρωτοβάθμια διδάσκεται η επιστήμη της πληροφορικής και όχι απλές δεξιότητες.
Στο προκείμενο,αυτό που υποστήριξα εξαρχής είναι ότι αν απαιτούμε ανακάτεμα της τράπουλας για να ωφεληθούν μεμονωμένα άτομα,καίμε ολόκληρες σειρές αναπληρωτών που περιμένουν.Αν πχ υπάρχουν 100 μαθηματικοί που θα στραφούν υποχρεωτικά στα μαθηματικά,ενώ διορίστηκαν ως πληροφορικάριοι,σκεφτείτε πόσοι λιγότεροι αναπληρωτές θα δουλέψουν.Κι όλα αυτά για να μη μεταταγούν στην πρωτοβάθμια κάποιοι.Δεν είναι ότι θα τους απολύσουν κιόλας!
-
Συνάδερφε μήπως ξεχνας οτι υπάρχουν και Πληροφορικοί που περιμένουν κάθε χρόνο να πάνε αναπληρωτές;;
-
καθόλου κι αν θες τη γνώμη μου είναι άδικο την εποχή του ασεπ να έχουν διοριστεί τόσα άτομα χωρίς κριτήρια και εξετάσεις.Και σε άλλο σημείο του φόρουμ όμως έχω ζητήσει να μην προσπαθούμε να βολευόμαστε και να αλλάζουμε τους όρους εργασιας,διορισμού κτλ κατά το δοκούν και το συμφέρειν.Ό,τι έγινε,έγινε.Αν αλλάξει τώρα κάτι,επηρεάζονται χιλιάδες ζωές.Και επαναλαμβάνω,τι είναι προτιμότερο:να μεταταγούν στην πρωτοβάθμια πτυχιούχοι ή να βρεθούν άνεργοι αδιόριστοι αναπληρωτές;
-
Εμείς στον κλάδο μας έχουμε άνεργους διοριστέους (που μάλλον δεν θα είναι καν αναπληρωτές φέτος). Φέτος έγιναν ΜΗΔΕΝ διορισμοί. Δεν ανήκω σε αυτούς τους ανθρώπους αλλά ενώ μπορώ να καταλάβω τι λες θα πρέπει και εσύ να καταλάβεις οτι ήδη επηρεάζονται χιλιάδες ζωές...απλά όχι οι δικές σας (σε σχέση με το θέμα αυτό εννοώ). Ακόμα οι αδιόριστοι αναπληρωτές που λες καθώς θα ξέρεις και εσύ καλύπτουν τρύπες της εκπαίδευσης πολλά χρόνια. Και αυτοί είναι άδικο να μείνουν άνεργοι.
ΥΓ: Τσάμπα το συζητάνε πάντως....Μια απλή επερώτηση ήταν με στόχο τον εντυπωσιασμό.
-
Δείτε την απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά
-
Δείτε την απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά
-
Δείτε την απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά
-
ΠΕΚΑΠ
Μετατάξεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19‐ΠΕ20
Το τελευταίο διάστημα, εν μέσω κρίσης και φημών ή διαρροών για εργασιακή εφεδρεία ή και απολύσεις εκπαιδευτικών, παρατηρείται μια συνεχής προσπάθεια ανακίνησης του θέματος «μετατάξεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19‐ΠΕ20» μέσω μιας σειράς πανομοιότυπων ερωτήσεων από διάφορους βουλευτές προς το Υπουργείο Παιδείας.
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής ενημερώνει ότι δεν υπάρχει από κανέναν επίσημο εκπαιδευτικό φορέα αίτημα για υποχρεωτική μετάταξη εκπαιδευτικών Πληροφορικής. Η υπάρχουσα νομοθεσία επιτρέπει τη μετάταξη εκπαιδευτικών σε άλλους κλάδους υπό όρους και μόνο μετά από σχετική αίτηση του ενδιαφερόμενου, ενώ από φέτος δόθηκε το δικαίωμα της απόκτησης και 2ης ειδικότητας σε όσους εκπαιδευτικούς έχουν σχετικό πτυχίο.
Με την ευκαιρία σας ενημερώνουμε ότι η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) είναι η μοναδική επιστημονική Ένωση που εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με σκοπό τον Πληροφορικό γραμματισμό των μαθητών και ότι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους αλλά και τη γενικότερη πορεία της χώρας και με στόχο να διασφαλίσει την ποιότητα της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, έχει ήδη συμπληρώσει 15 ευδόκιμα έτη παρουσίας και αγωνιστικής δράσης στο χώρο της εκπαίδευσης.
-
Oταν ειχαν πρωτοανοιξει οι θεσεις για καθηγητες στην Πληροφορικη δεν υπηρχαν πτυχιουχοι ΠΕ19-ΠΕ20
-
Oταν ειχαν πρωτοανοιξει οι θεσεις για καθηγητες στην Πληροφορικη δεν υπηρχαν πτυχιουχοι ΠΕ19-ΠΕ20
Ας μην έβαζε την Πληροφορική στο σχολείο λοιπόν τότε αφού δεν είχε πτυχιούχους..
Δηλαδή το ότι "βάπτισε" άλλες ειδικότητες Πληροφορικούς με 3μηνα σεμινάρια ήταν καλύτερο?
Και τέλοσπάντων άντε πες το έκανε τότε...Γιατί συνεχίζει και το κάνει όμως ακόμα και σήμερα με
-
Αν πχ υπάρχουν 100 μαθηματικοί που θα στραφούν υποχρεωτικά στα μαθηματικά,ενώ διορίστηκαν ως πληροφορικάριοι,σκεφτείτε πόσοι λιγότεροι αναπληρωτές θα δουλέψουν.Κι όλα αυτά για να μη μεταταγούν στην πρωτοβάθμια κάποιοι.Δεν είναι ότι θα τους απολύσουν κιόλας!
Το θέμα μας δηλαδή είναι αν θα δουλέψουν λιγότεροι Μαθηματικοί ως αναπληρωτές??
Εντάξει λοιπόν ας θυσιαστούν οι Πληροφορικοί αναπληρωτές στο βωμό των Μαθηματικών αναπληρωτών...
Μωρέ τι μας λες!!!..Για το μάθημα της Πληροφορικής μιλάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Oταν ειχαν πρωτοανοιξει οι θεσεις για καθηγητες στην Πληροφορικη δεν υπηρχαν πτυχιουχοι ΠΕ19-ΠΕ20
Ας μην έβαζε την Πληροφορική στο σχολείο λοιπόν τότε αφού δεν είχε πτυχιούχους..
Δηλαδή το ότι "βάπτισε" άλλες ειδικότητες Πληροφορικούς με 3μηνα σεμινάρια ήταν καλύτερο?
Και τέλοσπάντων άντε πες το έκανε τότε...Γιατί συνεχίζει και το κάνει όμως ακόμα και σήμερα με
-
Ομως αν δεν εβαζε την Πληροφορικη στο σχολειο θα μπορουσες εσυ και οι πρωτοι ΠΕ19-ΠΕ20 να δηλωσουν στο μηχανογραφικο- οταν ησασταν μαθητες- αυτη τη σχολη??
Φυσικά και θα μπορούσαμε. Κριτήριο εισαγωγή στη σχολή είναι ο βαθμός στις πανελλήνιες.
Ωστοσο........πιστευω οτι οσοι διοριστηκαν με 3μηνα σεμιναρια ως καθηγητες πληροφορικης διαλεξαν εκεινο τον καιρο τι ηθελαν να γινουν , και δεν μπορουν τωρα να ζητουν να χρησιμοποιησουν το ξεχασμενο ( απο τους ιδιους) πτυχιο.Πιστευω πως πρεπει να αγωνιστουν με τους υπολοιπους πτυχιουχους Πληροφορικης να στηριξουν εωμενοι την ειδικοτητα που τους εδινε ψωμι τοσα χρονια και οχι να στριψουν δια του αρραβωνα με την β αναθεση που αφορα το σκονισμενο πτυχιο τους.
Όχι δε διάλεξαν τι ήθελαν. Ήταν κοματόσκυλα που είχαν ενημέρωση με ποιο τρόπο θα παρέκαμπταν την ιερραχία στον κλάδο τους και θα διορίζονταν πιο γρήγορα και σπίτι τους. Θυμάμαι σα μαθητής ότο είχα μια νεαρή μαϊμού καθηγήτρια πληροφορικής που μας ζήταγε να παπαγαλίσουμε το βιβλίο. Πρέπει να ήταν φιλόλογος ή να αγαπούσε την έκθεση, γιατί καλό βαθμό έπαιρνε όποιος έδινε ακριβή ορισμό της δισκέτας.
-
Kαλα......οτι ηταν κομματοσκυλα ειναι πασιγνωστο....αλλα ας το ξεχασουμε αυτο.Παντως τωρα δεν θελουν να μεινουν "πιστοι" στην ειδικοτητα οπου εργαζονται και δεν θελουν να ερθουν σε ρηξη με την πολιτικη ηγεσια για να στηριξουν , ενωμενοι με εσας , την πληροφορικη κι αυτο φαινεται απο την προσφατη επιστολη της ΟΛΜΕ για την β' αναθεση οπου στο πρωτο αιτημα της επιστολης επικαλειται ο λογος της ανισης μεταχειρισης..............
Ομως αν δεν εβαζε την Πληροφορικη στο σχολειο θα μπορουσες εσυ και οι πρωτοι ΠΕ19-ΠΕ20 να δηλωσουν στο μηχανογραφικο- οταν ησασταν μαθητες- αυτη τη σχολη??
Φυσικά και θα μπορούσαμε. Κριτήριο εισαγωγή στη σχολή είναι ο βαθμός στις πανελλήνιες.
Δηλωνες Πληροφορικη στο μηχανογραφικο χωρις να δωσεις το μαθημα στις Πανελλαδικες??
-
Δηλωνες Πληροφορικη στο μηχανογραφικο χωρις να δωσεις το μαθημα στις Πανελλαδικες??
[/quote]
Εγώ ας πούμε από Θετική Κατεύθυνση δεν έδωσα Πληροφορική στις Πανελλήνιες.
-
Τελικά αγαπητοί συνάδελφοι είσαστε πράγματι πολύ νέοι.
Υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής , καθαροί Πληροφορικοί οι οποίοι δεν έκαναν ποτέ
Πληροφορική στο σχολείο. Στο γυμνάσιο πρωτοεμφανίστηκε η Πληροφορική το 1994-95, και στο Λύκειο λίγο μετά.
Το μάθημα των Πανελληνίων από το 2000.
Υπάρχουν καθαρές σχολές Πληροφορικής που δέχονταν φοιτητές από το 85, 88, 90 κλπ.
Αυτοί πως πέρναγαν;
Δέσμες! Έχετε ακουστά;
-
Τελικά αγαπητοί συνάδελφοι είσαστε πράγματι πολύ νέοι.
Υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής , καθαροί Πληροφορικοί οι οποίοι δεν έκαναν ποτέ
Πληροφορική στο σχολείο. Στο γυμνάσιο πρωτοεμφανίστηκε η Πληροφορική το 1994-95, και στο Λύκειο λίγο μετά.
Το μάθημα των Πανελληνίων από το 2000.
Υπάρχουν καθαρές σχολές Πληροφορικής που δέχονταν φοιτητές από το 85, 88, 90 κλπ.
Αυτοί πως πέρναγαν;
Δέσμες! Έχετε ακουστά;
χαχα, παλι καλα, και ενας συνομήλικος!
-
Στο γυμνάσιο πρωτοεμφανίστηκε η Πληροφορική το 1994-95, και στο Λύκειο λίγο μετά.
Μια διόρθωση, αν μου επιτρέπεις....
Έκανα μάθημα πληροφορικής ως μαθήτρια στην Γ Γυμνασίου το 1992-93..... (Τότε που οι εξετάσεις ήταν 2 φορές το χρόνο στο γυμνάσιο).
Ήμασταν σε ένα άθλιο εργαστήριο πληροφορικής (πρωτοποριακό για την εποχή του), με 1 υπολογιστή ανά 4-5 άτομα και το τμήμα ήταν χωρισμένο στα 2. Όταν οι μισοί ήταν στο εργαστήριο οι άλλοι μισοί έκαναν θεωρία στην τάξη...
Δεν έχω ιδέα ποιά ήταν η ύλη, αλλά κάπου έχω τα βιβλία....
-
Στο γυμνάσιο πρωτοεμφανίστηκε η Πληροφορική το 1994-95, και στο Λύκειο λίγο μετά.
Μια διόρθωση, αν μου επιτρέπεις....
Έκανα μάθημα πληροφορικής ως μαθήτρια στην Γ Γυμνασίου το 1992-93..... (Τότε που οι εξετάσεις ήταν 2 φορές το χρόνο στο γυμνάσιο).
Ήσουν πολύ τυχερή, καθώς ήσουν σε ένα από τα ελάχιστα γυμνάσια στην Ελλάδα που είχαν υπολογιστές και μάθημα πληροφορικής εκείνη την εποχή.