Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - piaget

Σελίδες: 123
1
Πολύ ωραία το έθεσες, αυτό που ζητάτε λοιπόν είναι
 Διορισμό - βόλεμα και όχι καινοτομία
να διοριστούμε εμείς και μετά ας κάνει όσες καινοτομίες θέλει έτσι?
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ 6.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ .ΑΙΣΧΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.ΕΔΩΣΕ 1,4 ΕΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Όσο για τον επόμενο ΑΣΕΠ που λέτε θα γίνει το 2012, τότε θα το εξαγγείλουν δηλαδή αλλά με τις γνωστές καθυστερήσεις μπορεί να πάει και 2013
Πρώτα θα απορροφηθούν όλοι και μετά θα γίνει ΑΣΕΠ
Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ο ΑΣΕΠ έχει και κόστος και με την κρίση που υπάρχει δεν έχουν λεφτά.
Απλά αν τελειώσουν οι διοριστέοι θα αρχίζουν να διορίζουν επιτυχόντες από τον ΑΣΕΠ με προυπηρεσία αφού πρώτα ψηφίσουν τον νόμο που έρχεται και θα λέει
ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ 60-40 και τις διάφορες "ειδικές κατηγορίες διορισμού (βλέπε πολύτεκνοι)", από εδώ και στο εξής ΑΣΕΠ 100%

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Μάρτιος 30, 2010, 11:41:50 πμ »
Παιδιά μη λέτε ότι θέλετε, οι περισσότεροι που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής δεν είναι θεολόγοι και γυμναστές. Είναι μαιθηματικοί, και δεδομένου του θεωρητικού υπόβαθρου που έχουν, με ένα μεταπτυχιακό στην πληροφοιρκή (και όχι σεμινάριο) ξέρουν πολύ περισσότερα από κάποιον που έχει τελειώσει ένα ΤΕΙ "πληροφορικής" της επαρχίας αμφιβόλου επιπέδου

Τι τραγελαφικά συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Και, φυσικά, οι ιθύνοντες "διορθώνουν" ό,τι τους βολεύει. Είναι δυνατόν με ένα σεμινάριο να διορίζεσαι; Όπως αντίστοιχα στο δικό μας κλάδο, είναι δυνατόν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν ιστορία γιατί δε συμπληρώνουν ωράριο; Ήμαρτον πια. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι οι αριθμοί, δηλαδή; Ας μην υπάρχει κενό στο σχολείο και ας καλυφθεί όπως να ναι;

3
Ποια ελπίδα μπορεί να υπάρχει σε μια χώρα όταν το μόνο που ενδιαφέρει τους νέους της είναι
πως θα χωθούν στο δημόσιο?
Δηλαδή όσους έχουν πτυχίο πρέπει να τους δώσει δουλειά το κράτος? για αυτό φτάσαμε εκεί που φτάσαμε και χρεοκόπησε η χώρα.
   Όσοι είναι ικανοί να ψάξουν την τύχη τους στον ιδιωτικό τομέα. Όταν λες ότι έχεις ικανότητες πτυχία και φοβερές σπουδές και χαραμίζεις τη ζωή σου για λίγες ώρες και λίγα μόρια μήπως και μπεις στο δημόσιο τότε είσαι άξιος της τύχης σου.
  Θα χαρώ λοιπόν πολύ αν για τα επόμενα 4-5 χρόνια δεν διορίσει κανέναν στο δημόσιο έτσι για αλλαγή. 

4
Καταλάβατε ρε παιδιά? Να μη θίξουμε κιόλας τις αμόρφωτες κομμώτριες που έχουν διοριστεί  στην Εκπ/ση χωρίς να υπάρχουν  στο λεξιλόγιό τους οι λέξεις : Πανελλαδικές εξετάσεις, πτυχίο Τριτοβάθμιας εκπ/σης, Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, ΑΣΕΠ, ΣΕΛΕΤΕ ,….
Τι παιδαγωγική επάρκεια μπορεί να έχει μια κομμώτρια ρε παιδιά????

Εσύ τι παιδαγωγική επάρκεια έχεις? επειδή έτυχε να πάρεις 1-2 μαθήματα περί θεωρίας στα παιδαγγωγικά νομίζεις ότι έγινες και καθηγήτρια? ή πειραματίζεσαι στις πλάτες
των αθώων μαθητών σου για λίγα μόρια?

5
Αν συγχύζεσαι έτσι εύκολα από κάτι που έγραψε κάποιος σε ένα φόρουμ , φαντάσου πως θα συγχυστείς έτσι και μπεις σε τάξη, ειδικά αν σε πάρουν χαμπάρι οι μαθητές.
Έχεις σκεφτεί να κάνεις κάποιο άλλο επάγγελμα?

!Συγχύστηκα πάλι..

6
άρα η παιδαγωγική επάρκεια δεν χρειάζεται στο ελλάντα. αυτό δε λες? τι χρειάζονται οι παιδαγωγικές σπουδές, μπαίνουμε στην τάξη και όποιον πάρει ο χάρος, αρκεί εμείς να διοριστούμε και να δέσουμε τον γάιδαρό μας στο δέντρο της μονιμότητας.
Με αυτές τις απόψεις θεωρείσαι καθηγήτρια?  ???

Εντούτοις η σύγχρονη παιδαγωγική είναι μαθητοκεντρική, συνεπώς η παιδαγωγική επάρκεια, το μεράκι του καθηγητή, και άλλα τόσα γλαφυρά που κατά καιρούς έχει πει θεωρώντας ότι απευθύνεται σε ηλιθίους, είναι κενό γράμμα σε 30άρια τμήματα, ή σε τάξεις που στοιβάζονται σε λυόμενα. Που ζεις;; Και έχω παιδαγωγική επάρκεια, αν θεωρείς ότι αμύνομαι σε μέτρο που με θίγει... Προσγειώσου, στο Ellada ζεις! (Αργεντινή όπου να'ναι!)

7
απλά get a life,

Μου 'λειψες, δεν ξέρεις πόσο μου 'λειψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6_lXQDWmymE

8
Ναι έτσι είναι, από που και ως που να έχουν δικαίωμα μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση? ??? ??? Ας έχουν όλοι. Κουτσοί στραβοί όλοι στον Άγιο Παντελεήμονα παιδιά.
Δηλαδή δεν πρέπει να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση αυτοί που θα διοριστούν επειδή έχετε μαζέψει προυπηρεσία και δεν σας συμφέρει?
Όποιος έχει ένα πτυχίο θεωρείται καθηγητής ? από που και ως που? πόσα παιδαγωγικά μαθήματα έχει πάρει? έχει δοκιμασθεί μέσα στην τάξη? τον έχουν κρίνει άλλοι καθηγητές? ή απλά μπήκε μέσα και είδε τα παιδιά ως πειραματόζωα? (όπως συμβαίνει σήμερα δηλαδή)

Πολύ καλά τα λέει η υπουργός, και δεν είναι μόνο το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης. Είναι και το θέμα του γνωστικού αντικειμένου.
Οι μισοί πτυχιούχοι σήμερα δεν ξέρουν που παν τα 4. Το επίπεδο έχει πέσει πάρα πολύ στις σχολές που θέλουν να λέγονται καθηγητικές

το ότι μονο οι εχοντες παιδαγωγικη καταρτιση θα εχουν δικαιωμα συμμετοχης στο διαγωνισμο πως σας φανηκε...
με νευριασε πρωι πρωι...

9
  Νομίζω ότι οι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των ΤΕΕ ΟΑΕΔ πλέον αναγνωρίζεται κανονικά. Αυτό το ξέρω και από πρώτο χέρι γιατί εκτός από την προϋπηρεσία
από το ιδιωτικό σχολείο (που μου αρκεί για να διοριστώ) έχω και 2 χρόνια προϋπηρεσία στα ΤΕΕ του ΟΑΕΔ. Από ότι μου είπαν η προϋπηρεσία αυτή θα μετρήσει μόλις διοριστώ και σαν εκπαιδευτική προϋπηρεσία, οπότε από του χρόνου όλα ισχύουν κανονικά. Δηλαδή δεν θα έχω μόνο 6+2 = 8 χρόνια μισθολογική αναγνώριση αλλά και 8 χρόνια αναγνωρισμένα διδακτικής εμπειρίας, οπότε σε ένα χρόνο γίνομαι και βαθμού Α.
   Από του χρόνου θα διοριστούν και οι πρώτοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ.

Περαστικά παιδιά

ΥΓ. Συμφωνώ με τον athapris η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο προσόν διορισμού, αφού με τα χρόνια φαίνεται πως βελτιώνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί. Τα θυμόμαστε άλλωστε από τις σχολικές τάξεις σαν μαθητές.
  Εμένα με συμφέρει η προυπηρεσία αλλά την αδικία δεν την μπορώ. Δεν μπορεί να εξισώνουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά με βυσματικές προυπηρεσίες. Ας μπει φρένο πια σε αυτό το καθεστώς τη αναξιοκρατίας

10
Ναι παιδιά είναι αυτή η περίπτωση του δημοσίου υπαλλήλου που παλεύετε να γίνετε και εσείς, τόσα χρόνια.
Ο στόχος της ζωής σας είναι να γίνετε αυτοί οι μόνιμοι που καταγγέλλετε,
Αφού μισείτε τόσο τους μόνιμους γιατί δεν μένετε ωρομίσθιοι να έχετε ένα καλό κίνητρο για να είστε παραγωγικοί?
τώρα φυσικά που είστε στην απέξω βρίζετε τους μόνιμους
όταν γίνετε μόνιμοι θα αλλάξετε απόψεις.

Απίστευτη υποκρισία

ppaio ΄΄εχουμε ξαναμιλήσει είσαι μόνιμος και μάλιστα σε γραφείο....ξέρεις πόσο μακριά είσαι από την ψυχολογία ενός ανθρώπου που παλεύει 11 χρόνια να διοριστεί και έφτασε στην πηγή ,πληρώνοντας με ...ζωή?

ξυσαρχ...δισμός σε τελικό στάδιο, ανίατη περίπτωση δημόσιου υπαλλήλου

11
Μια χαρά τα λέει ο ΟΟΣΑ, δηλαδή δεν πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα. Αλλά φυσικά η σημερινή κατάσταση σας βολεύει όλους έ?
Μέτριοι καθηγητές για να βγάζουν μέτριους μαθητές, καθηγητές που κάνουν ότι δουλεύουν γιατί κάποιοι άλλοι κάνουν πως τους πληρώνουν.
και σας ενοχλεί που θέλουν να αλλάξουν το σύστημα, θέλετε όλοι να μείνει όπως έχει για να μην ξεβολευτείτε

ΟΟΣΑ προς Υπουργείο Παιδείας: Κάντε αλλαγές στη βασική εκπαίδευση, θεσμοθετήστε ιδιωτικά Πανεπιστήμια, βάλτε δίδακτρα στα δημόσια, παγώστε τις προσλήψεις



Με την Έκθεση που παρέδωσε πρόσφατα στην Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου ο γενικός γραμματέας του οποίου κ. Αγχελ Γκουρία να γίνουν μεταρρυθμίσεις στη βασική εκπαίδευση και προτείνει θεσμοθέτηση ιδιωτικών ΑΕΙ, δίδακτρα, αλλαγή στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και μείωση του ρυθμού, αν όχι πάγωμα, των προσλήψεων. Παράλληλα τονίζει ότι το πανεπιστημιακό σύστημα δεν είναι ευέλικτο ενώ δεν υπάρχει αποτελεσματικός μηχανισμός αξιολόγησης.

Η νέα αυτή Έκθεση του -γνωστού για τα «καλά αισθήματα» που τρέφει για τους εργαζόμενους- Οργανισμού ουσιαστικά αποτελεί έναν ΟΔΗΓΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.

Πιο συγκεκριμένα ο ΟΟΣΑ, ανάμεσα σε άλλα, προτείνει:

- Υποχρεωτική εκπαίδευση: Η Ελλάδα θα πρέπει να αυξήσει την αυτονομία των σχολείων συνδυαστικά με τη λογοδοσία από τα σχολεία. Επίσης, πρέπει να δοθούν κίνητρα προς τους εκπαιδευτικούς με βάρος στην αριστεία και να μειωθεί ο ρυθμός των προσλήψεων

- ΑΕΙ: Ο ΟΟΣΑ εκτιμά ότι η ποιότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούσε να βελτιωθεί μέσω της ενίσχυσης του ανταγωνισμού με τη θεσμοθέτηση ιδιωτικών ΑΕΙ. Ταυτόχρονα, ζητεί το ύψος της χρηματοδότησης των ΑΕΙ να εξαρτάται από την αποδοτικότητά τους. Η έκθεση προτείνει ως παράδειγμα προς υιοθέτηση ότι «άλλες χώρες έχουν χαμηλά δίδακτρα στους προπτυχιακούς φοιτητές, τα οποία συνοδεύονται από ένα πρόγραμμα παροχής δανείων που εξαρτώνται από το εισόδημα».

Όποιος γνωρίζει στοιχειωδώς την σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα καταλαβαίνει ότι ήδη αρκετές από τις παραπάνω προτάσεις υλοποιεί το Υπουργείο Παιδείας ή επιχειρεί να θεσμοθετήσει.

από http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_3_10_0515.php

12
Αν διαβάσει κανείς αυτό το thread θα καταλάβει γιατί η κοινωνία έχει απαξιώσει τους εκπαιδευτικούς.
Όποιος έχει ένα πτυχίο αυτοχαρακτηρίζεται εκπαιδευτικός και θέλει να διοριστεί στο δημόσιο. Μέχρι εδώ ήταν όμως
the party is over, όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο μήνυμα μου
τώρα για όσους τσακώνονται για πράσινα και γαλάζια παιδιά τι να πω, απλά get a life

13
Καλά τα λέει ο Μάκης, τόσο καιρό οι εκπαιδευτικοί καθόσασταν, τώρα the party is over
150.000 απολύσεις καλά είναι αρκεί να απολυθούν τα σωστά άτομα...

εσείς περιμένετε τους διορισμούς που θα προκυρήξει το ΔΝΤ ;D

deleted

14
Τέλος πάντων, από ότι γνωρίζω (από αξιόπιστα άτομα) το νέο σύστημα διορισμών θα έχει ως εξής:

Θα γίνει ένας ενιαίος πίνακας διορισμών όπως είναι τώρα μόνο που τώρα όσοι είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ θα είναι πάνω από όλους, όπως είναι για παράδειγμα αυτοί που είναι ειδική κατηγορία. Μεταξύ τους θα μετράει η προυπηρεσία. Όση προυπηρεσία και να έχεις αν δεν είσαι επιτυχών στους 2 τελευταίους ΑΣΕΠ, την έβαψες.
   Επίσης νέος ΑΣΕΠ δεν γίνεται γιατί πολύ απλά δεν έχουν χρήματα για να κάνουν!!! Θα περιμένουν να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες των 2 προηγούμενων ΑΣΕΠ.

Αυτά ξέρω

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161385
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 509

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.