Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nebula

Σελίδες: 123 ... 23
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 11:34:37 πμ »
Μην το ψάχνεις!! Στον δρόμο βλέπω χαρτάκια κολλημένα σε κολόνες όπου φιλόλογοι κάνουν μαθήματα φιλολογικών γυμνασίου μέχρι και β' λυκείου με 8 ευρώ η ώρα! Αδιακρίτως!! Από κει καταλαβαίνεις πώς αντιμετωπίζουν τη δουλειά.

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 12:36:52 μμ »
Φέτος είναι η 8η χρονιά που ασχολούμαι με τα ιδιαίτερα και συνήθως με παίρνουν τηλ. οι γονείς (με εξαίρεση και σε εμένα τους παλιούς μου μαθητές). Τρεις φορές με πήραν μόνα τους τα παιδιά και επρόκειτο είτε για περιπτώσεις γονέων που δούλευαν πάρα πολλές ώρες με ό,τι αυτό συνεπάγεται (ελάχιστη έως ανύπαρκτη επαφή με το παιδί και επίγνωση του επιπέδου και των δυνατοτήτων τους) είτε για μεγαλύτερα παιδιά (Λυκείου), που ήθελαν να κάνουν μόνα τους τις συνεννοήσεις. Γενικά, πάντως, είναι καλύτερο να μιλάς πρώτα με τους γονείς ή να ζητάς να επικοινωνήσουν και εκείνοι με σένα.

Όσο για τις τιμές, δεν θεωρώ ότι ζήτησες υπερβολικά πολλά. Από την άλλη καταλαβαίνω, ωστόσο, ότι σε κάποιους γονείς μπορεί να φανούν πολλά, ειδικά αν δίνουν χρήματα και σε άλλα φροντιστήρια/ιδιαίτερα ή έχουν και άλλα παιδιά. Προσωπικά, δεν έχω ρίξει τις τιμές μου, που έτσι κι αλλιώς νομίζω ότι ήταν πάντα αρκετά χαμηλές. Φέτος σε ένα κορίτσι Β' Λυκείου παίρνω 15 ευρώ την ώρα (4 ώρες τη βδομάδα μόνο Αρχαία) και σε ένα άλλο Γ' που ξαναδίνει 18 ευρώ την ώρα (για Άγνωστο και Λατινικά).

Είναι η 2η φορά που μου τυχαίνει, αλλά τουλάχιστον την πρώτη φορά η κοπέλα με πήρε τηλ. για να κανονίσουμε από κοντά συνάντηση. Στην προκειμένη περίπτωση, της είπα αν είναι να επικοινωνήσουμε ξανά να μιλήσω με τη μαμά της... Αλλά...
Και γω στις τιμές μου δεν είμαι υπερβολική, καθότι μένω και στα δυτικά προάστια. Τι να πω πια...

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 08:56:03 πμ »
Πιστεύω ότι επειδή τα μαθήματα της κατεύθυνσης θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία είναι καλή τιμή τα 17 ευρώ. Το θέμα είναι όμως ότι οι ώρες τις κατεύθυνσης είναι πολλές και πλέον δεν ξέρω αν μπορεί καποιος ανθρωπος της μεσσαίας ή μικροαστικής τάξης να δώσει τόσα. Είπες τιμή από το τηλέφωνο? Εγώ έκανα το λάθος αυτό μία φορά.
Πήγαινε εκεί, κόψε την κατάσταση, μίλα μαζί τους και βλέπεις. Ξεκαθάρισέ τους ότι δεν είναι δεσμευτικό το να πας από το σπίτι τους να μιλήσετε. Άλλωστε..δεν πρέπει να δεις και το μαθητή?  :)

Ρώτησε βασικά, οπότε δεν μπορούσα να μην της πω. Φαντάσου ότι με ρώτησε πόσο βγαίνει ο μήνας. Εντωμεταξύ η μαμά της έλειπε όταν με πήρε τηλ. οπότε δεν ξέρω τι παίζει τώρα και πώς διαβίβασε την όλη συζήτηση. Και δεν μπορώ και να πάρω εγώ τώρα. Μη με περάσουν και για κανέναν ζήτουλα...  :-\
τηλεφωνησε το παιδι μονο του?

Ναι... Με πρότεινε ο μαθηματικός της στους γονείς της. Αλλά πήρε τηλ. το παιδί...
αυτο πρωτη φορα το ακουω.εμενα μονο παλιοι μαθητες μου μου ετυχε να με παρουν μονοι τους..κι αυτοι οχι παντα..ρωτα το μαθηματικο..μπορει να ξερει

Και μένα πρώτη φορά μου έτυχε... Ο μαθηματικός τώρα είναι φαντάρος στο Διδυμότειχο, τρέχα γύρευε! Θεωρώ ότι είναι πλέον τελειωμένη υπόθεση, αφού η μαμά της δεν επικοινώνησε.

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 11:04:45 μμ »
Πιστεύω ότι επειδή τα μαθήματα της κατεύθυνσης θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία είναι καλή τιμή τα 17 ευρώ. Το θέμα είναι όμως ότι οι ώρες τις κατεύθυνσης είναι πολλές και πλέον δεν ξέρω αν μπορεί καποιος ανθρωπος της μεσσαίας ή μικροαστικής τάξης να δώσει τόσα. Είπες τιμή από το τηλέφωνο? Εγώ έκανα το λάθος αυτό μία φορά.
Πήγαινε εκεί, κόψε την κατάσταση, μίλα μαζί τους και βλέπεις. Ξεκαθάρισέ τους ότι δεν είναι δεσμευτικό το να πας από το σπίτι τους να μιλήσετε. Άλλωστε..δεν πρέπει να δεις και το μαθητή?  :)

Ρώτησε βασικά, οπότε δεν μπορούσα να μην της πω. Φαντάσου ότι με ρώτησε πόσο βγαίνει ο μήνας. Εντωμεταξύ η μαμά της έλειπε όταν με πήρε τηλ. οπότε δεν ξέρω τι παίζει τώρα και πώς διαβίβασε την όλη συζήτηση. Και δεν μπορώ και να πάρω εγώ τώρα. Μη με περάσουν και για κανέναν ζήτουλα...  :-\
τηλεφωνησε το παιδι μονο του?

Ναι... Με πρότεινε ο μαθηματικός της στους γονείς της. Αλλά πήρε τηλ. το παιδί...

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 09:36:24 μμ »
Πιστεύω ότι επειδή τα μαθήματα της κατεύθυνσης θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία είναι καλή τιμή τα 17 ευρώ. Το θέμα είναι όμως ότι οι ώρες τις κατεύθυνσης είναι πολλές και πλέον δεν ξέρω αν μπορεί καποιος ανθρωπος της μεσσαίας ή μικροαστικής τάξης να δώσει τόσα. Είπες τιμή από το τηλέφωνο? Εγώ έκανα το λάθος αυτό μία φορά.
Πήγαινε εκεί, κόψε την κατάσταση, μίλα μαζί τους και βλέπεις. Ξεκαθάρισέ τους ότι δεν είναι δεσμευτικό το να πας από το σπίτι τους να μιλήσετε. Άλλωστε..δεν πρέπει να δεις και το μαθητή?  :)

Ρώτησε βασικά, οπότε δεν μπορούσα να μην της πω. Φαντάσου ότι με ρώτησε πόσο βγαίνει ο μήνας. Εντωμεταξύ η μαμά της έλειπε όταν με πήρε τηλ. οπότε δεν ξέρω τι παίζει τώρα και πώς διαβίβασε την όλη συζήτηση. Και δεν μπορώ και να πάρω εγώ τώρα. Μη με περάσουν και για κανέναν ζήτουλα...  :-\

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 02:21:54 μμ »
Να σας ρωτήσω βρε παιδιά, γιατί έτσι όπως πάνε τα πράγματα, δεν ξέρω τι είναι συμφέρον και τι όχι.
Με ρώτησε μια κοπελιά για κατεύθυνση β' λυκείου (αρχαία και λατινικά, γύρω στις 5,5 ώρες εβδομαδιαίως) και της είπα 17 ευρώ η ώρα. Θεωρείτε πως είναι πολλά; Νιώθω τρομερή ανασφάλεια με το τι να ζητώ πια...
Αν διάβασες λίγο παραπάνω θα δεις ότι η τιμή που έδωσα στο φροντιστήριο έβγαινε με 6 ευρώ και το έχασα για να κάνει ιδιαίτερο. 17χ5.5χ4.3=402 τον μήνα. σε άλλους θα φανούν λογικά σε άλλους υπερβολικά βλέπεις αντιδράσεις και αναλόγως πράττεις.

Ναι, βασικά αυτό περιμένω, αν θα με ξαναπάρουν για να συζητήσουμε... Δεν μίλησα με τους γονείς και αυτό είναι που με προβληματίζει. Υπό άλλες συνθήκες δεν θα το σκεφτόμουν καν, αλλά δεν ξέρω τώρα, έτσι όπως είναι τα πράγματα με τα χαράτσια κ.λπ., πόσο να πέσω, για να μην το χάσω. Τέλος πάντων... Ίδωμεν...

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 01:05:56 μμ »
Να σας ρωτήσω βρε παιδιά, γιατί έτσι όπως πάνε τα πράγματα, δεν ξέρω τι είναι συμφέρον και τι όχι.
Με ρώτησε μια κοπελιά για κατεύθυνση β' λυκείου (αρχαία και λατινικά, γύρω στις 5,5 ώρες εβδομαδιαίως) και της είπα 17 ευρώ η ώρα. Θεωρείτε πως είναι πολλά; Νιώθω τρομερή ανασφάλεια με το τι να ζητώ πια...

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Εργόσημα vs ΤΕΒΕ
« στις: Ιούνιος 28, 2011, 01:16:09 μμ »
Υπουργική απόφαση για την εφαρμογή του «Εργόσημου»


Υπεγράφη σήμερα από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργο Κουτρουμάνη υπουργική απόφαση με την οποία καθορίζονται οι προδιαγραφές για την υλοποίηση του «Εργόσημου». Η συγκεκριμένη απόφαση θέτει τις βάσεις για την πρακτική εφαρμογή των διατάξεων περί ασφάλισης ειδικών μορφών απασχόλησης που είχαν ενσωματωθεί στο Ν.3863/2010 (ΦΕΚ 115/Α/15-7-2010) και παρέχει τη δυνατότητα να συμβληθούν με τα ταμεία ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ΟΓΑ όλοι οι φορείς που μπορούν να υλοποιήσουν το πρόγραμμα (ΕΛΤΑ και πιστωτικά ιδρύματα).

Με την εφαρμογή του Εργοσήμου επιχειρείται για πρώτη φορά να επουλωθεί μια χρονίζουσα πληγή του ασφαλιστικού συστήματος - οι απώλειες ασφαλιστικών εισφορών από την αδήλωτη εργασία των περιστασιακά απασχολούμενων στην κατοικία του εργοδότη και τις αγροτικές εργασίες.

Στην πρακτική του διάσταση το εργόσημο αποτελεί ειδικό έντυπο, εν είδη επιταγής, που εκδίδεται από τον εργοδότη με καταβολή ποσού σε συνεργαζόμενους φορείς (ΕΛΤΑ και Τράπεζες) και αποδίδεται στον εργαζόμενο αντί χρηματικού ποσού για την αμοιβή των υπηρεσιών του. Κατά την εξαργύρωση του εργόσημου, ο εργαζόμενος εισπράττει το αναγραφόμενο ποσό μείον των ασφαλιστικών εισφορών, οι οποίες αποδίδονται στον κατά περίπτωση ασφαλιστικό φορέα που είναι το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ή ο ΟΓΑ. Για τη διασφάλιση της διαδικασίας και την επαλήθευση των στοιχείων τηρείται «Αρχείο Εργοσήμου» στην Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε, βάσει του οποίου οι ασφαλιστικοί φορείς θα είναι σε θέση να υπολογίσουν μεταξύ των άλλων τα ασφαλιστικά δικαιώματα που θεμελιώνει ο εργαζόμενος και το μέγεθος των οικονομικών ελαφρύνσεων που προβλέπονται για τον εργοδότη ως κίνητρο για την χρήση του εργοσήμου.

Για τη διευκόλυνση των πολιτών έχει προβλεφθεί η δυνατότητα έκδοσης του Εργοσήμου με πολλαπλούς τρόπους, σε τραπεζικά υποκαταστήματα, αυτόματα μηχανήματα ή μέσω διαδικτύου, ώστε η χρήση του να διαδοθεί άμεσα, χωρίς προβλήματα, στους ασφαλισμένους όλων των μορφωτικών στρωμάτων και όλων των γεωγραφικών σημείων της χώρας.

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=10458&spec=job&type=1

9
Και γω είδα τα διάφορα σκηνικά στο Mega και στον ANT1, με τις απευθείας μεταδόσεις και τους καλεσμένους αγανακτισμένους. Πέρα από όσα αναφέρει η LK, που με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη, το βρήκα τόσο ανακόλουθο ως προς τη δική μας στάση απέναντι στα Μέσα: Δεν μπορείς από τη μια να φασκελώνεις και να γιουχάρεις τους φωτογράφους και τους εικονολήπτες που βρίσκονταν στο Μ. Βρετάνια (που οι άνθρωποι περνούν και αυτοί τα ζόρια τους, εργαζόμενοι είναι σε ιδιωτικές επιχειρήσεις) και από την άλλη να πηγαίνεις ή να βγαίνεις σε Μέσα, που ξέρεις τον ρόλο τους σε αυτήν την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας...

Κατέβηκα και τις 2 μέρες στο Σύνταγμα --και θα ξανακατέβω, και θα κατεβαίνω--, αλλά πρέπει πλέον αυτή η κίνηση να αποκτήσει βάση και στόχο, αιτήματα. Αν θέλουμε να μας πάρουν στα σοβαρά και αν θέλουμε να υπάρξει αποτέλεσμα. Αυτές τις 2 μέρες, είδα στο κέντρο γονείς με τα παιδιά τους, ανθρώπους της ηλικίας των γονιών μου με παιδιά άνεργα, ηλικιωμένους, νέους, άνεργους, εργαζόμενους, από κάθε πολιτική μεριά... Νομίζω πως θα ήταν συνετό να αφήσουμε σιγα σιγά τη γηπεδική συμπεριφορά και να δείξουμε την πολιτική μας στάση απέναντι στη ζωή μας...

10
Αγαπητέ Σωτήρη, το ξέρω πως η αναλογία που έκανα ήταν ατυχής... Το είπα άλλωστε... Άλλο ήθελα να πω με αυτό... Βέβαια, διαφωνώ μαζί σου ως προς το ότι είναι απαράδεκτο να γίνονται, ενίοτε, αναλογικές αναφορές στην αρχαία ελληνική. Κάποιες δομές παρουσιάζουν ομοιότητες, αφού ανήκουν στην ίδια οικογένεια γλωσσών. Νομίζω πως δεν είναι κακό να κάνουν τα παιδιά συνδέσεις. Τα διευκολύνει νομίζω στην κατανόηση και αφομοίωση κάποιων θεμάτων. Δεν εννοώ παντού και πάντα. Νομίζω είμαι σαφής...

Οι παρατηρήσεις και ενστάσεις σου σχετικά με την ευκτική (του πλαγίου λόγου) είναι σεβαστές και θεμιτές, και εννοείται πως μπορούν να πέσουν στο τραπέζι ενός εποικοδομητικού διαλόγου. Αυτό, όμως, είναι "φιλολογική συζήτηση". Μπορεί ο κάθε φιλόλογος να διατυπώνει εύλογα την άποψή του --Θες για την ορολογία; Θες για τη λειτουργία; Οτιδήποτε τέλος πάντων--, το θέμα είναι τι θα πούμε στα παιδιά;

Σχετικά με την πιο πρόσφατη απάντησή σου, σεβαστές οι παρατηρήσεις σου... Σ' ευχαριστώ και πάλι, γιατί με όλη αυτή τη συζήτηση, διορθωνόμαστε, βελτιωνόμαστε. Προσωπικά, δεν το παίζω "λατινιστής". Και αναλαμβάνω την ευθύνη για τα λάθη μου.

Υ.Γ. Στο κεφ. 27 έχω την εντύπωση ότι έχουν αλλάξει το ρήμα εξάρτησης (aiunt), αν δεν απατώμαι. Προφανώς, θα είναι μέσα στα πλαίσια της "εξομάλυνσης" των αποσπασμάτων...

11
Πολύ χρήσιμες, quidam omnia sciens, οι πληροφορίες που μας αναφέρεις. Ομολογώ πως το όποιο κενό διευκρίνησης έχουν τα σχολικά ή ακόμα και την παντελή απουσία τέτοιων σημειώσεων σε υποτίθεται "καλά" βοηθητικά", προσωπικά προσπάθησα να τα αντιμετωπίσω έχοντας στο μυαλό μου ότι και μέσα στα πλαίσια του πλάγιου λόγου πρέπει να λειτουργεί κανονικά η ακολουθία των χρόνων. Εκεί κυρίως ήταν το θέμα μου. Σ' ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες και, κυρίως, που με ξεκούνησες να το ψάξω ακόμα περισσότερο.

Αν μπορώ να το αντιληφθώ σωστά, ανάλογες (περίπου) περιπτώσεις παρατηρούμε και στα αρχαία ελληνικά, όταν η ευκτική του πλαγίου λόγου δεν επιβάλλεται μετά από ιστορικό χρόνο ή μπορεί και να συναντάται μετά από αρκτικό χρόνο. Το παράδειγμα που θέτω εννοείται πως δεν είναι εύστοχο -- το ξέρω. Απλά, θέλω να τονίσω ότι δεν υπάρχει επιβολή του κανόνα, αλλά των προθέσεων του ομιλητή/συγγραφέα.

12
Οι προτάσεις που στον ευθύ λόγο είναι εξαρτημένες διατηρούν στον πλάγιο λόγο το απαρέμφατο ή την υποτακτική. σχολικό βιβλίο σελίδα 159

Ναι, αναφέρεται όμως στην έγκλιση, όχι στον χρόνο της έγκλισης.
..μα , ειναι ηδη  εξαρτημενες απο καποιον ρηματικο τυπο! εφοσον αυτος δεν εξελιπε αλλα παραμενει εστω και με αλλη μορφη, γιατι ν αλλαξει χρονο η δευτερευουσα??
δεν παρεμβαινει καθολου στο περιεχομενο της το "aliquis dicit" εν προκειμενω...παραμενει η χρονικη βαθμιδα του παρελθοντος στη δευτερευουσα.

Η άλλη μορφή όμως που έχει πάλι λογίζεται ως "αρκτικός χρόνος". Νομίζω πως και η AntreaEirini το ανέφερε παραπάνω. 

1.   Ενεστώτας (οριστική, υποτακτική, προστακτική)
2.   Απλός μέλλοντας (οριστική, υποτακτική, προστακτική)
3.   Συντελεσμένος μέλλοντας (οριστική)
4.   Κυρίως ή αρκτικός παρακείμενος (οριστική, υποτακτική δυνητική)
5.   Απαρέμφατο
6.   Μετοχή

Όλα τα παραπάνω θεωρούνται αρκτικοί χρόνοι, ενώ αντίθετα:

1.   Παρατατικός (οριστική, υποτακτική)
2.   Υπερσυντέλικος (οριστική, υποτακτική)
3.   Ιστορικός παρακείμενος = αόριστος (οριστική, υποτακτική, απαρέμφατο, μετοχή)
4.   Ιστορικό απαρέμφατο (δεν παρατηρείται στα κείμενα)

θεωρούνται Ιστορικοί χρόνοι.
Όλα αυτά μέσα στα πλαίσια της ακολουθίας των χρόνων, η οποία εφαρμόζεται κανονικά στον πλάγιο λόγο.

13
Οι προτάσεις που στον ευθύ λόγο είναι εξαρτημένες διατηρούν στον πλάγιο λόγο το απαρέμφατο ή την υποτακτική. σχολικό βιβλίο σελίδα 159

Ναι, αναφέρεται όμως στην έγκλιση, όχι στον χρόνο της έγκλισης.

14
Η άσκηση Γ2β δίνει 4 μονάδες. Άρα μάλλον 4 οι αλλαγές (vocatum, Brutum, illam, venisse).

σωστη η επισημανση...
το eam ειναι ισως προτιμοτερο να γινει illam , ωστε ,απο το  "αυτη" στο "εκεινη",  να φανει και η "αποσταση" στην εκφορα του αφηγημενου λογου...
το praeripuisset  μαλλον θα πρεπει να διατηρηθει καθως εξακολουθει να εξαρταται αμεσα απο ρηματικο τυπο  ιστορικου χρονου...( venit ->  venisse )

Η συγκεκριμένη αντωνυμία, ωστόσο, χρησιμοποιείται για τις μετατροπές που κάνουμε στον πλάγιο λόγο. Ένα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό: όταν έχουμε την κτητική αντωνυμία tuus, γίνεται eius στον πλάγιο λόγο. Επιπλέον, σε όσους βοηθητικούς πίνακες μετατροπών έχω παρατηρήσει, η συγκεκριμένη αντωνυμία δεν εντάσσεται στον ευθύ λόγο, αλλά στον πλάγιο.

Σχετικά με το ρήμα: Δεν παύει όμως να εξαρτάται από το dicit. Σύμφωνα με τη θεωρία, η σχέση έγκλισης μιας δευτερεύουσας έχει άμεση σχέση με το ρήμα εξάρτησης που δίνεται.

Σελίδες: 123 ... 23

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 806
Σύνολο: 815

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.