Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - PANAS

Σελίδες: 1
1
Προαγωγικές / Εξετάσεις Ιουνίου και Αναρρωτική Άδεια
« στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:21:28 πμ »
Ο Γεωλόγος καθηγητής που διδάσκει το μάθημα της Γεωγραφίας θα απουσιάσει από τις εξετάσεις του Ιουνίου λόγω προβλήματος υγείας. Τι προβλέπεται σ' αυτή την περίπτωση; Δεν γίνονται οι εξετάσεις στο μάθημα; Γίνονται, βάζουν θέματα και διορθώνουν τα γραπτά οι υπόλοιποι ΠΕ04 του σχολείου;

2
Στις 13/11/2012 το ΝΣΚ γνωμοδότησε ότι αν η συνάφεια του μεταπτυχιακού ή του διδακτορικού έχει αναγνωριστεί μετά την 1/11/2011 τότε η αλλαγή βαθμού είναι αδύνατη (όποιος θέλει να του στείλω την απόφαση ας μου στείλει pm). Η προσαύξηση που προβλέπεται δίνεται ως πλεονάζον χρόνος εντός του βαθμού που βρίσκεσαι ήδη και δεν γίνεται επανακατάταξη στους βαθμούς που είχες καταταγεί την 1/11/2011.
Η απόφαση αυτή αδικεί κατάφορα όσους:
1) είχαν master και διδακτορικό από παλιά αλλά είχαν καταθέσει για συνάφεια στο ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ μόνο το διδακτορικό αφού για τον δεύτερο τίτλο δεν προβλεπόταν επίδομα. Πώς τα συγκεκριμένα άτομα θα μπορούσαν να προβλέψουν ότι 3 μήνες μετά θα έβγαινε ο νόμος 4038 που θα έδινε +1 χρόνο προώθηση σε όσους είχαν και τους δύο τίτλους;
2) απέκτησαν master ή διδακτορικό λίγο καιρό πριν την 1/11/2011 και δεν πρόλαβαν να το καταθέσουν (είτε επειδή καθυστέρησε η ορκωμοσία ή το ΔΙΚΑΤΣΑ κλπ.) με αποτέλεσμα να χάσουν πλήρως την αντίστοιχη βαθμολογική προώθηση.
Ο μόνος τρόπος να αρθεί η παραπάνω αδικία είναι να εκδοθεί μια εγκύκλιος (ή μια τροπολογία σε νομοσχέδιο) που θα περιέχει την εξής διευκρίνηση: "υπάλληλοι που διέθεταν ήδη μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών την 1/11/2011 να τυγχάνουν των ευεργετημάτων των νόμων 4024 και 4038 ανεξάρτητα από το πότε κατάθεσαν την αίτηση για συνάφεια στο υπηρεσιακό συμβούλιο".
Συνάδελφοι, ήδη έχω επικοινωνήσει με βουλευτή της εκλογικής μου περιφέρειας και το ψάχνουν για να δουν αν μπορεί να γίνει κάποια σχετική επερώτηση. Σας προτείνω να κινηθείτε κι εσείς με παρόμοιο τρόπο μήπως και γίνει κάτι. Όσε ς περισσότερες φωνές ακουστούν, τόσο το καλύτερο...

3
Μπορεί το θέμα αυτό να μην έχει άμεση σχέση με τη Μέση Εκπαίδευση αλλά δυστυχώς δείχνει ότι για άλλη μια φορά δε πρέπει να τρέφουμε φρούδες ελπίδες για σοβαρή αντιμετώπιση των θεμάτων της Παιδείας από το Υπουργείο...
Καταρχήν να πω ότι είμαι σφόδρα υπέρ της αναδιάρθρωσης της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι κάτι που έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το 2010 όταν χρεοκοπήσαμε.
Έριξα μια πρώτη ματιά στο σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» (ατυχέστατη ονομασία). Παρότι έχει κάποια θετικά στοιχεία, ολοκληρώνοντας το διάβασμα με κατέλαβε απογοήτευση. Ατολμία και λανθασμένα ακαδημαϊκά κριτήρια σε πολλές εξόφθαλμες περιπτώσεις. Κλείνουν μαζικά τα ΤΕΙ (λογικό σε ένα βαθμό) αλλά αποφεύγουν τις συγχωνεύσεις σε Τμήματα ΑΕΙ που όλοι γνωρίζουν ότι έγιναν για να βολευτούν κάποιοι καθηγητάδες. Πχ. στο Πανεπιστήμιο Πάτρας (για το οποίο έχω προσωπική αντίληψη): θα έπρεπε τα Τμήματα Φιλολογίας και Φιλοσοφίας να συγχωνευτούν. Επίσης το Τμήμα Επιστήμης των Υλικών (ένα Τμήμα απάτη!) να κλείσει και να απορροφηθεί από τα Τμήματα Χημείας, Φυσικής και Χημικών Μηχανικών.
Γενικά στα ΑΕΙ υπήρχε τεράστιο περιθώριο για εξορθολογισμό αλλά προτιμήθηκε να παραμείνουν εν ζωή διάφορα «εξωτικά» Τμήματα όπως το Τμήμα Επιστημών της Θάλασσας στη Μυτιλήνη (γιατί να μην συγχωνευτεί με το Τμήμα Περιβάλλοντος της ίδιας πόλης;), ή το Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης στην Αθήνα κλπ. Ποιος ο λόγος να υπάρχουν πέντε διαφορετικά Τμήματα Πληροφορικής σε Αθήνα και Πειραιά; Γιατί στη Θεσσαλονίκη παραμένουν δύο διαφορετικά Τμήματα Οικονομικών Επιστημών; Τι δουλειά έχει το Τμήμα Νοσηλευτικής στη Σπάρτη (που έχει ένα πολύ μικρό νοσοκομείο); Γιατί δεν συγχωνεύτηκαν τα Τμήματα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας με τα Τμήματα Θεολογίας (όλοι θυμόμαστε τα σκάνδαλα που είχε αποκαλύψει ο Πανάρετος); Η μόνη μεγάλη σε κλίμακα συνένωση που έγινε στα ΑΕΙ είναι όλες οι ξένες φιλολογίες να πάνε σε ένα υπερτμήμα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογίας (πώς θα εισάγονται και τι απόφοιτους θα βγάζει αυτό το Τμήμα;)…
Αντίθετα στα ΤΕΙ έχει γίνει ένα τεράστιο μακελειό που πολλές φορές οδηγεί σε κλείσιμο Τμημάτων που είχαν αντικείμενο και μέλλον. Θα αναφέρω μόνο 2-3 χαρακτηριστικά παραδείγματα: το Τμήμα Τεχνολογίας Περιβάλλοντος και Οικολογίας της Ζακύνθου απορροφάται από το Τμήμα Φυτικής Παραγωγής του Μεσολογγίου! Τα γνωστικά αντικείμενα των δύο τμημάτων δεν έχουν καμία σχέση (Τεχνολόγοι Μηχανικοί Περιβάλλοντος-Περιβαλλοντολόγοι με Τεχνολόγους Γεωπονίας). Το Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων των Σερρών απορροφάται από το Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου της Καρδίτσας. Είναι προφανές ότι οι φοιτητές που μπήκαν στο Τμήμα των Σερρών δεν ήθελαν να σπουδάσουν σχεδιασμό επίπλων και θα προτιμούσαν να συγχωνευτούν με το ομώνυμο Τμήμα της Αθήνας. Θα πρέπει να προβλεφθούν μεταβατικές διατάξεις για αυτούς τους φοιτητές και όχι να αλλάξουν βίαια γνωστικό αντικείμενο.
Θέμα επίσης υπάρχει και με την χωροταξική κατανομή των τμημάτων. Σημαντικές πληθυσμιακά πόλεις της περιφέρειας μένουν χωρίς κανένα Τμήμα (Βέροια, Έδεσσα, Νάουσα, Αίγιο, Αμαλιάδα κλπ.). Περιμένω με ενδιαφέρον να δω τι θα γίνει στην Κεφαλονιά όπου κλείνουν όλα τα Τμήματα στο Αργοστόλι αλλά παραμένει ένα Τμήμα στο Ληξούρι! Είναι προφανές πάλι ότι θα πρέπει να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις για τους φοιτητές που υποχρεούνται να αλλάξουν πόλη (πχ. ένας φοιτητής από το Αίγιο υποχρεούται να πάει Αθήνα ή ένας φοιτητής της Ζακύνθου στο Μεσολόγγι κλπ).
Συνοψίζοντας, η πρόθεση του υπουργείου για αλλαγή του ακαδημαϊκού χάρτη είναι θεμιτή. Δυστυχώς, εντυπωσιάζει αρνητικά η έλλειψη βούλησης για ουσιαστικές αλλαγές, η υιοθέτηση μη ακαδημαϊκών κριτηρίων, η αναλγησία για τους χιλιάδες φοιτητές και εργαζόμενους και πάνω απ' όλα η ασχετοσύνη και η ιδιοτέλεια των ανθρώπων του υπουργείου…

4
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε ΠΕΚ
« στις: Ιούλιος 02, 2010, 11:53:19 πμ »
Γνωστός μου αποσπάστηκε για πρώτη φορά σε ΠΕΚ και θα ήθελε να μάθει τις υποχρεώσεις του, το ωράριο εργασίας κλπ. Αν κάποιος συνάδελφος έχει υπηρετήσει σε ΠΕΚ και μπορεί να βοηθήσει παρακαλώ να απαντήσει.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / The party is over!
« στις: Απρίλιος 14, 2010, 10:03:56 μμ »
Συνάδελφοι, πριν από 6 μήνες (πριν ακόμα σκάσει η απειλή της χρεωκοπίας στο κεφάλι μας) είχα δημοσιεύσει ένα post (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16429.msg256154#msg256154) το οποίο δυστυχώς αποδείχτηκε προφητικό...διαβάζω και τις σημερινές ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ και σκέφτομαι ότι η μάχη οπισθοφυλακών συνεχίζεται...12 χρόνια πέρασαν από τον Αρσένη και όμως κάποιοι δε μπορούν να χωνέψουν το θάνατο της επετηρίδας...Λοιπόν, για να μη μακρυγορώ αρκεί κάποιος να παρακολουθήσει τις τηλεοράσεις, τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες για να δουν πώς μας αντιμετωπίζουν οι δημοσιογράφοι και η κοινή γνώμη αυτή την περίοδο.
Η ΟΛΜΕ πρέπει:
- να πάψει να επιμένει στο σημερινό παρωχημένο σύστημα διορισμών (ούτως ή άλλως όποιο σύστημα και να υιοθετηθεί οι διορισμοί θα είναι ελάχιστοι τα επόμενα χρόνια)
- να βγει και να προτείνει η ίδια ένα δίκαιο σύστημα αξιολόγησης αντί να αμυνόμαστε στην επίθεση "αγάπης" της Δ.
- να παλέψει τα θέματα που έχουν πραγματική σημασία τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας δηλαδή την υποχρεωτική αύξηση του ωραρίου μέσω των υπερωριών, τα 30άρια τμήματα, την υποχρεωτική μετακίνηση σε επίπεδο νομού ή περιφέρειας για κάλυψη κενών, την υποχρεωτική παραμονή των νεοδιόριστων επί 3 χρόνια στο ίδιο σχολείο κλπ.

6
Παλιότερα είχα γράψει στο παρόν forum για να κατακρίνω την εισοδηματική πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς (την τελευταία πενταετία οι αυξήσεις που πήραμε δεν κάλυπταν ούτε τον πληθωρισμό). Τώρα θέλω να κάνω ένα σχόλιο για τα νέα μέτρα της παρούσας κυβέρνησης. Δε θα σταθώ στη μείωση των επιδομάτων και των δώρων. Το χαράτσι αυτό έχει σχολιαστεί επαρκώς από πολλούς. Θα σταθώ στο επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης το οποίο αφορά μόνο τον κλάδο μας. Το επίδομα αυτό είναι το μόνο επίδομα στο δημόσιο το οποίο αυξάνεται αυτόματα κάθε έτος σύμφωνα με τον επίσημο τιμάριθμο. Το επίδομα αυτό (και η αυτόματη τιμαριθμική προσαρμογή του) έχει κατακτηθεί μετά από μεγάλους αγώνες των εκπαιδευτικών παλαιοτέρων δεκαετιών. Ακόμα και πέρυσι η προηγούμενη Δεξιά κυβέρνηση όταν πάγωσε τους μισθούς όλων των δημοσίων, το επίδομα αναπροσαρμόστηκε κανονικά σύμφωνα με τον τιμάριθμο. Φέτος στα αρχικά μέτρα που είχε εξαγγείλει ο ίδιος ο ΓΑΠ προβλεπόταν η αναστολή της αναπροσαρμογής του επιδόματος για φέτος. Ωστόσο, στα καινούργια μέτρα και σύμφωνα με το άρθρο 8, παράγραφος 1 του νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη βουλή (http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ProtasiEpitropon/P-EPOIKON-PRAK.pdf) καταργείται για πάντα η τιμαριθμική αναπροσαρμογή του επιδόματος προκειμένου σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση (http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/EisigisiEpitropon/1390/P-EPOIKON-eis_XPress_Hamster_temp.qxp.pdf) «να µην αιφνιδιάζεται ο Κρατικός Προϋπολογισµός από δαπάνες που προκύπτουν από την αυτόµατη αναπροσαρµογή επιδοµάτων».
Θα μου πείτε εδώ μας πήραν τα σώβρακα κι εσύ κολλάς σ’ αυτή τη λεπτομέρεια; Ναι κολλάω γιατί η ρύθμιση αυτή δείχνει ότι η κυβέρνηση πέρα από την ανάγκη να μειώσει τις δαπάνες για τους γνωστούς λόγους, βρήκε ευκαιρία να καταργήσει εν μία νυκτί, κεκτημένα δεκαετιών.
Και δείχνει επίσης πόσο εκτιμάει τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Τι απομένει να κάνουμε εμείς ως κλάδος; Πρώτον, μαζική συμμετοχή σε όλες τις απεργίες και τα συλλαλητήρια. Ίσως είναι δύσκολο να ανατρέψουμε τις υπάρχουσες αποφάσεις αλλά μπορούμε να αποτρέψουμε το επόμενο πακέτο που μας ετοιμάζουν.
Δεύτερον, μαύρισμα σε όλους τους εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ σε επίπεδο ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ, τοπικής αυτοδιοίκησης, ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών.

ΥΓ. Χθες η υπουργός παιδείας ανακοίνωσε τα μέτρα για το νέο σχολείο. Ίσως πρέπει να της πει κάποιος ότι η ψυχή του σχολείου είναι ο εκπαιδευτικός. Κανένα νέο σχολείο δε μπορεί να υπάρξει με εκπαιδευτικούς ταπεινωμένους και εξαθλιωμένους…


7

Η νέα υπουργός με μία συνέντευξη κατάφερε να βάλει φωτιά σε διορισμένους και «αδιόριστους» εκπαιδευτικούς. Να ξεκινήσω καταρχήν από τη νέα υπουργό μας. Πολλά από αυτά που εξάγγειλε είναι ανεδαφικά και μη εφαρμοστέα. Ίσως δεν έχει ενημερωθεί σωστά, ίσως λέει κάποια πράγματα για επικοινωνιακούς λόγους. Είναι εξόφθαλμο ότι το αμετάθετο επί τριετία δεν μπορεί να εφαρμοστεί (βλέπε και http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_11_1245.php). Είναι προφανές ότι ούτε το υπουργείο, ούτε τα γραφεία, ούτε τα ΙΕΚ μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς (εκτός και αν το υπουργείο διορίσει ξαφνικά 3000 διοικητικούς υπαλλήλους). Ίσως η κ. υπουργός δε γνωρίζει ότι όλοι οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι δόκιμοι και μονιμοποιούνται μετά από 2 χρόνια. Ίσως δεν ξέρει ότι το πρόβλημα δεν είναι οι ανεπαρκείς νεοδιόριστοι (που αν υπάρχουν είναι ελάχιστοι) αλλά πολλοί μόνιμοι καθηγητές που κανονικά δε θα έπρεπε να μπαίνουν σε τάξη. Πάντως η διαχείριση του προσωπικού του ΥΠΕΠΘ είναι μάλλον χαοτική και πρέπει κάποιος να την εξορθολογήσει.
Σχετικά με το σύστημα διορισμών…πριν από περίπου 15 χρόνια, όντας νέος απόφοιτος «καθηγητικής» σχολής είχα την τύχη να μιλήσω με ένα μεγαλοσυνδικαλιστή του κλάδου (ήταν μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ). Μιλώντας για το σύστημα διορισμών και την πιθανότητα κατάργησης της επετηρίδας μου είχε πει ότι αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί αποτελεί «κεκτημένο». Είδαμε λίγα χρόνια μετά πόσο «κεκτημένο» ήταν…όταν στις βασικές ειδικότητες η αναμονή για διορισμό είχε φτάσει τα 15-20 χρόνια κάποια στιγμή θα γινόταν το αυτονόητο.
Τι θέλω να πω μ’ αυτό; Ότι οι συνδικαλιστές μας πρέπει να πάψουν να δίνουν μάχες οπισθοφυλακής. Κάποια πράγματα που είναι κόντρα στη λογική θα πρέπει να αλλάξουν και καλό είναι να μην τα υπερασπιζόμαστε πηγαίνοντας ενάντια σ’ αυτό που είναι αυτονόητο στην κοινή γνώμη. Πρέπει να καταλάβουμε ότι σκοπός του ΥΠΕΠΘ δε μπορεί να είναι η απασχόληση άνεργων πτυχιούχων αλλά η παροχή σωστής παιδείας προς τους νεαρούς πολίτες. Αργά η γρήγορα όλοι οι διορισμοί θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Δε μπορεί να υπάρχουν 15 πίνακες διορισμών και να υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε διορισμό φιλώντας κατουρημένες ποδιές για λίγες ώρες ΠΣΔ. Ας το πάρουν απόφαση οι συνδικαλιστές μας ότι η επετηρίδα πέθανε!
Το άλλο που αρνείται δογματικά η ΟΛΜΕ είναι η αξιολόγηση. Δε μπορεί να μην υπάρχει καμία αξιολόγηση. Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που αντί για το ψυχιατρείο βρίσκονται σε σχολικές τάξεις. Γιατί η ΟΛΜΕ δε βγαίνει από μπροστά και να προτείνει η ίδια ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης; Γιατί πρέπει όπου πάω να ακούω για τους «αργόμισθους καθηγητές»; Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που για χρόνια δουλεύουν με ωράριο 4 και 6 ώρες τη βδομάδα.  Δε μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν διοριστεί χιλιάδες καθηγητές ξένων γλωσσών, οι μαθητές να διδάσκονται ξένες γλώσσες από το Δημοτικό και παρόλα αυτά όλοι να χρειάζονται να τρέχουν στα φροντιστήρια για να πάρουν έστω το Lower. Δε μπορεί να έχουν φτιαχτεί τόσα ΓΡΑΣΕΠ στα σχολεία και ούτε ένας μαθητής να μην τα επισκέπτεται για να πάρει συμβουλές για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Οι συνδικαλιστές μας έχουν πολλά ουσιαστικά θέματα να θέσουν και να διεκδικήσουν. Περισσότερα χρήματα ιδίως για την υποχρηματοδοτούμενη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σχολική στέγη, σχολικά εργαστήρια, εποπτικά μέσα. Φύλακες, καθαρίστριες, ψυχολόγοι, γραμματείς σε όλα τα σχολεία (τουλάχιστον αυτά που βρίσκονται στα αστικά κέντρα). Ολοήμερα σχολεία παντού. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Ουσιαστική επιμόρφωση του εκπαιδευτικού. Αξιολόγηση και φυσικά καλύτερες αμοιβές.
Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος του post. Αλλά ας πούμε για μια φορά τα πράγματα με το όνομα τους και ας διεκδικήσουμε τα αυτονόητα…     

8
Υπηρεσιακές μεταβολές / ΝΔ και δημόσιοι υπάλληλοι
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 06:33:40 μμ »
Από τη σημερινή Ελευθεροτυπία:

Οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν περνούν επί Ν.Δ. τις καλύτερες ώρες τους.

Εν αρχή ην ο υπουργός Εσωτερικών. Στο πλαίσιο του γενικού σχεδιασμού για την «επανίδρυση του κράτους», εντός του οποίου προεξέχουσα θέση είχε η κατάργηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ο Πρ. Παυλόπουλος με μια γενική εντολή προς όλα τα υπουργεία (που δεν ήταν, προφανώς, έγγραφη και γι' αυτό δεν είδε το φως της δημοσιότητας), είπε ότι στο εξής δεν θα προσλαμβάνονται, κατά το δυνατόν, μόνιμοι αλλά αορίστου χρόνου υπάλληλοι στο Δημόσιο και δεν θα αναπληρώνονται οι θέσεις μονίμων στο Δημόσιο. Περίμενε να κατοχυρώσει την κατάργηση της μονιμότητας με τη συνταγματική αναθεώρηση. Αλλά αυτή δεν έγινε ποτέ και καλώς δεν έγινε. Ακολούθησε ο Γ. Αλογοσκούφης. Ως υπουργός Οικονομίας μέχρι τον Ιανουάριο του 2009 (και εκμεταλλευόμενος την «προδοσία» των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚΕ στον ΟΤΕ) κατήργησε για όλους τους νεοπροσλαμβανόμενους στις ΔΕΚΟ, την προστασία της μονιμότητας που κατοχύρωναν οι Κανονισμοί Προσωπικού.
Τώρα, ο υπουργός Οικονομίας, κ. Γιαν. Παπαθανασίου, συνεχίζει το νεοδημοκρατικό έργο στον δημοσιοϋπαλληλικό χώρο.
Οχι μόνον στο εργασιακό status αλλά, με πρόσχημα την ανάγκη περικοπών στις κρατικές δαπάνες, και στις αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων. Ετσι από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων του, πάγωσε, με την καινούργια εισοδηματική πολιτική τού 2009, τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων. Εξήγγειλε στη συνέχεια νέο μισθολόγιο για τους νεοπροσλαμβανόμενους στο Δημόσιο, οι οποίοι πλέον θα αμείβονται με την ίδια αμοιβή, ανεξάρτητα από το υπουργείο στο οποίο υπηρετούν. Δηλαδή μία εξίσωση προς τα κάτω. Και εξετάζει -μάλλον θετικά, αν όχι και πολιτικά- εισηγήσεις για δραστικές και άμεσες περικοπές δαπανών, όπως περίπου τις εισηγούνταν το ΔΝΤ και ανεγκέφαλοι νεοφιλελεύθεροι κόλακες και γυμνοσάλιαγκες του υπουργείου του. Δηλαδή, πάγωμα μισθών για τρία έτη, κόψιμο Δώρου Χριστουγέννων, καταβολή ενός μισθού για τις ανάγκες του Ταμείου Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων. Αν και τους θέλει ως ψηφοφόρους, δεν τρέχει από τα μπατζάκια της Νέας Δημοκρατίας η ευτυχία και η συμπάθεια για τους δημοσίους υπαλλήλους... Αντί για μάννα θέλει να τους ταΐζει τσάι.

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Υπεύθυνος τμήματος τάξης
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2008, 05:34:07 μμ »
Συνάδελφοι γνωρίζει κανείς τα ακριβή καθήκοντα για καθηγητή που είναι υπεύθυνος τμήματος τάξης Λυκείου; Υπάρχει κάποια σχετική εγκύκλιος στο internet?

10
Κάποιος που εργάστηκε ως μόνιμος εκπαιδευτικός για 8 συνεχή έτη και στη συνέχεια παραιτήθηκε για να ασκήσει άλλο επάγγελμα μπορεί αν το επιθυμεί να ξαναδιοριστεί στην μέση εκπαίδευση μέσω της προϋπηρεσίας του; Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

11
Σήμερα όλοι οι εκπαιδευτικοί έλαβαν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένα μύνημα με τίτλο "ΥΠΕΠΘ - Απολογισμός Πεπραγμένων 2004-2007". Διάβασα τις 18 σελίδες του κειμένου και έχω να παρατηρήσω τα εξής:
1) η χρηματοδότηση της εκπαίδευσης ως ποσοστό του ΑΕΠ μειώθηκε αντί να αυξηθεί στο 5%. Όλα τα μέτρα που πήρε το ΥΠΕΠΘ (κατάργηση εξετάσεων β΄Λυκείου, μείωση εξεταζόμενων μαθημάτων, βάση του 10 κλπ.) ήταν μέτρα με στόχο τη μείωση των εξόδων.
2) Οι πρωτοποριακοί θεσμοί (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, Ολοήμερο Σχολείο κλπ.) που υπήρχαν από την προηγούμενη κυβέρνηση υπονομεύονται συστηματικά αντί να ενισχύονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι οφείλονται ακόμα χρήματα από την ΠΔΣ του 2004-2005!
3) Αν οι γονείς ήξεραν τα σχέδια αυτής της κυβέρνησης για τα παιδιά τους έπρεπε αυτοί να κάνουν διαδηλώσεις αντί να κάνουν  οι μαθητές καταλήψεις. Αυτή η κυβέρνηση μέσα σε τρία χρόνια έχει μειώσει σχεδόν στο μισό τις θέσεις στις υψηλόβαθμες σχολές, δηλαδή τις Ιατρικές, τα Πολυτεχνεία, τις Οικονομικές και τις Νομικές σχολές. Η μείωση θέσεων στις υψηλόβαθμες σχολές, η βάση δέκα και το κλείσιμο σχολών ΤΕΙ, κάνει απαγορευτικό το Ελληνικό Πανεπιστήμιο για τους μισούς σχεδόν μαθητές  που τελειώνουν το Λύκειο. Αυτό οδηγεί τους μαθητές εκτός των Ελληνικών Πανεπιστημίων και τους γονείς σε μια οικονομική αιμορραγία, αφού θα πρέπει  να σπουδάσουν τα παιδιά τους με δικά τους χρήματα. Δηλαδή το ελληνικό κράτος, λέει κατάμουτρα στους γονείς ότι δεν  μπορώ ή  δεν θέλω να σπουδάσω τα παιδιά σας, αλλά σπουδάστε τα μόνοι σας σε ιδιωτικές σχολές ή στείλτε τα στο εξωτερικό.
4) Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών παραμένει το ίδιο χάλια με παλιότερα.
5) Οι αμοιβές των εκπαιδευτικών παρέμειναν χαμηλές και αν συνυπολογίσουμε τον τιμάριθμο μειώθηκαν. Για τα έτη 2005 και 2006 οι εισοδηματικές αυξήσεις κυμάνθηκαν περί το 2%. Φέτος η αύξηση πλησίασε το 3% (ίσα ίσα η κάλυψη του τιμάριθμου δηλαδή) χάρη στη σταδιακή παροχή των 105 euro που θα ολοκληρωθεί το 2009!
6) Το ΥΠΕΠΘ είχε κακή συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτου (γι’ αυτό παραιτήθηκε ο διορισμένος από τη Μαριέττα πρόεδρός του). Είναι χαρακτηριστικό ότι ξαφνικά και χωρίς να ρωτηθούν οι ειδικοί η Μαριέττα αύξησε τις ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.
7) Οι δωρεάν υπολογιστές που δόθηκαν σε μαθητές δεν αφορούσαν παρά μόνο ελάχιστους αριστούχους.
Θα μπορούσα και άλλα να γράψω σχετικά με την υπονόμευση του ΑΣΕΠ, την πολιτική για τα πανεπιστήμια κλπ. Το συμπέρασμά μου είναι ότι απολογισμός του ΥΠΕΠΘ κάθε άλλο παρά θετικός είναι. Εύχομαι η επόμενη κυβέρνηση να ασχοληθεί σοβαρά με την Παιδεία και το μέλλον αυτού του τόπου. Από μεγάλα λόγια χορτάσαμε!

12
Ενώ οι δάσκαλοι έκαναν 2 μήνες απεργία για να πάρουν τελικά μόνο 105 ευρώ σε τριά χρόνια, άλλοι κλάδοι όπως οι μηχανικοί εύκολα τσίμπησαν μια αυξησούλα της τάξης των 200 ευρώ μηνιαίως:
http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=15028&m=D02&aa=1
Προεκλογικά μας έταξαν τα 176 ευρώ που έχουν πάρει όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι (και τα οποία βάση δικαστικών αποφάσεων θα έπρεπε ήδη να έχουμε πάρει αναδρομικά από το 2002). Τελικά τα 176 έγιναν 105 και θα τα πάρουμε τον Ιούλιο του 2009! Επίσης τα λίγα που θα μας δώσουν φέτος δεν μπήκαν στο επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης (όπως είχε κάνει το ΠΑΣΟΚ με τα 73 ευρώ το 2004) αλλά σε ένα ξεχωριστό επίδομα το οποίο ονομάστηκε "διδακτικής προετοιμασίας". Έτσι το επίδομα αυτό δεν θα αναπροσαρμόζεται κάθε χρόνο σύμφωνα με τον τιμάριθμο (όπως συμβαίνει με το εξωδιδακτικής απασχόλησης) αλλά θα μείνει σταθερό για πάντα (βλέπε http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070404f.php).
Αλλά να σας πω τι πιστεύω: καλά κάνει η κυβέρνηση και μας έχει χεσμένους! Αφού η ΔΑΚΕ εξακολουθεί και είναι η πρώτη δύναμη στους καθηγητές γιατί να μας δώσει κανείς σημασία?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 642
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.