Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lucinda

Σελίδες: 1 ... 8081828384 ... 88
1135
Πολύ άγχος πάντως βρε παιδιά.. Ανέλαβα το γνωστό στη γ λυκείου (φροντιστήριο) και τρέχω και δεν φτάνω! Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι μήπως παραλείψω τίποτα και πέσει αυτό!
Γενικά εσείς σχόλια από πού κάνετε;; Εγώ έχω ένα φυλλάδιο που διανέμει το φροντιστήριο και δουλεύω με τις ερωτήσεις αξιολόγησης του ΚΕΕ..

Αγαπητή Iaki, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι διότι πρώτον θα σε καταλάβουν τα παιδιά, δεύτερον θα τους το μεταδώσεις και τρίτον δεν θα το απολαύσεις. Το κείμενα στο γνωστό είναι πολύ ενδιαφέροντα, προσφέρονται για πολύ συζήτηση και τα σχόλια είναι αρκετά συγκεκριμένα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αναπτύσσεις πολύ τον διάλογο εντός της τάξης, ώστε ακόμα και αν πέσει κάποιο θέμα που δεν θα έχεις αναλύσει τόσο πολύ να μπορούν τα παιδιά να το διαπραγματευτούν. Νομίζω ότι αυτό το μάθημα (και εξαιρώντας την μετάφραση) είναι ίσως το μόνο (μαζί με τη λογοτεχνία) που εξετάζουν πραγματικά την κριτική ικανότητα των μαθητών (σε συνδυασμό βέβαια με τις γνώσεις). Αν θέλεις βεβαια να "βομβαρδίσεις" τους μαθητές σου με απόψεις ειδικών υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες και βιβλία με σχόλια, αλλά αν τα δώσεις στα παιδιά μάλλον θα αγχωθούν προσπαθώντας από τη μια οι επιμελείς μαθητές να τα απομνημονεύσουν και από την άλλη οι πιο αδύναμοι μη μπορώντας να τα κατανοήσουν.

Με λίγα και απλά λόγια, προετοιμάσου εσύ κάθε φορά που έχεις μάθημα, κάνε μία σύντομη παράδοση και αφιέρωσε την περισσότερη ώρα στη συζήτηση. Άσε τα παιδιά να αναπτύξουν τις απόψεις τους καθοδηγώντας εσύ και προσθέτοντας όσα έχεις μελετήσει. Δίνε πάντα ένα φυλλάδιο με τα βασικά σημεία και προέτρεπέ τα να προσθέτουν τα όσα λέγονται μέσα στην τάξη. Έτσι και θα κατανοούν καλύτερα και θα μπουν στη διαδικασία να συμμετέχουν. Μην κάνεις το λάθος να δώσεις τα πάντα έτοιμα γιατί πάντα υπάρχουν παιδιά που θα πετάξουν το φυλλάδιο στην άκρη και κάποια άλλα που θα θελήσουν να το παπαγαλίσουν. Δηλαδή ο στόχος σε αυτό το μάθημα είναι η ανάπτυξη της αναλυτικής δεξιότητας.

Επίσης μη βασίζεσαι σε φυλλάδια του φροντιστηρίου και έτοιμες ερωτήσεις. Μπορεί να είναι καλό υλικό, μπορεί και όχι όμως. Βγάλε δικές σου σημειώσεις μελετώντας διάφορες μελέτες για να έχεις σφαιρική άποψη. Μένοντας μόνο σε υλικό που σου έχει δοθεί έτοιμο κινδυνεύεις να εκτεθείς σε περίπτωση που σου γίνει κάποια ερώτηση που δεν περιλαμβάνεται σε αυτά.

1136
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: συνεντευξεις ιδεκε SOS!!
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 11:08:07 πμ »
_ Δεν μου απαντήσατε, με θεωρείτει ανισόρροπο;
_ Ναι, του απαντώ, με όλο το θάρρος

 ;D ;D ;D ;D Τέλειο! Τους κράζεις και σε παίρνουν! Εμ τώρα κατάλαβα γιατί δεν με έπαιρναν τόσα χρόνια. Εντάξει παιδιά, φέτος θα δουλέψω σε ΣΔΕ! Σκέφτομαι με το που θα μπω να αμολήσω την εξής ατάκα "είστε όλοι ανισόρροποι"! ;D ;D ;D ;D
 

1137
Έχω ακούσει οτι σκοπεύουν να κάνουν ολοήμερα γυμνάσια(δεν ξέρω για λύκεια)οπότε αυτόματα φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί χημικοί κτλ θα αρχίσουν να διορίζονται ελπίζω όπως οι δάσκαλοι.
΄

Μα και να γίνουν ολοήμερα τα γυμνάσια, πόσα παιδιά θα θελήσουν να παρακολουθήσουν; Το ολοήμερο εξυπηρετεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τους γονείς που εργάζονται. Ένα παιδί δημοτικού λοιπόν εύκολα μπορείς να το στείλεις στο ολοήμερο. Ένα παιδί γυμνασίου όμως πολύ πιο δύσκολα, δεδομένου ότι είναι στην εφηβεία του και συνεπώς στην φάση που πιστεύει ότι μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του. Δεν ξέρω αν ο συλλογισμός έχει βάση, αλλά πιστεύω ότι το ολοήμερο γυμνάσιο δεν θα είχε τόσο μεγάλη απήχηση όσο έχει το ολοήμερο δημοτικό. Επιπλέον μιλάμε για 9500 φιλολόγους μόνο στον Ενιαίο πίνακα (για να μην αναφέρω τα παιδιά που περιμένουν στον πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας). Φαντάζομαι παρόμοια κατάσταση και στους άλλους κλάδους. Πώς να απορροφηθούν όλοι αυτοί;

1138
Όλες οι σχολές ΑΕΙ-ΤΕΙ δέχονται απόφοιτους άλλων σχολών με την γνωστή διαδικασία της κατάταξης. Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι είτε εξετάσεις σε τρία μαθήματα (συνήθως του α΄εξαμήνου) είτε με το βαθμό πτυχίου. Η πρώτη περίπτωση είναι και η συνηθέστερη. Θα πρέπει να αποφασίσεις ποια σχολή σε ενδιαφέρει για να δεις αν η κατάταξη γίνεται με βαθμό ή εξετάσεις. Δεν υπάρχει κανένας κατάλαγος που να έχει συγκεντρωμένες τις σχολές που δέχονται μόνο με βαθμό. Επισκέψου τις ιστοσελίδες των τμημάτων για περισσότερες πληροφορίες.

1139
Αγαπητέ jamais καταλαβαίνω τι νοείται κοινωνική δραστηριότητα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω συνάδελφοι, είναι τι σχέση μπορεί να έχει με την πρόσληψη σε ένα σχολείο. Είναι πολύ εύκολο να θεωρήσει κανείς ότι η γενικότερη καλλιέργεια, παιδεία και προσωπικότητα είναι σημαντικοί παράγοντες, αλλά δεν νομίζω ότι η ελληνική κοινωνία του παρόντος μπορεί να μετρήσει, να εκτιμήσει και να αξιολογήσει αυτούς τους παράγοντες. Με λίγα λόγια, όπου "εκκλησιαστική και κοινωνική δραστηριότητα" στην προκήρυξη πιστεύω είναι τα ωραιότατα παράθυρα διάπλατα ανοιχτά για να μπαίνουν οι μύγες! Γιατί δεν υπάρχει κυριολεκτική σημασία των όρων "εκκλησιαστική και κοινωνική δρατσηριότητα", αλλά ερμηνεία κατά περίπτωση.
Έτσι λοιπόν, αν έχουμε κάποιον εκπαιδευτικό, που από παιδί συνήθιζε να κρατάει τα εξαπτέρυγα ή να ψέλνει τις Κυριακές αυτό μάλλον θα θεωρηθεί εκκλησιαστική δραστηριότητα και βεβαίως θα συνεκτιμηθεί στην πρόσληψη. Άσε που εκκλησιαστική δραστηριότητα μπορεί να αποκτήσει οποιοσδήποτε με τις συστάσεις του παπά της ενορίας.
Όσον αφορά στην κοινωνικη δραστηριότητα, που ήταν και το θέμα μας, το να είναι κανείς μέλος της Ένωσης Θεολόγων, Φιλολόγων κλπ δεν μου λέει τίποτα. Μία τυπική εγγραφή είναι και δεν αποδεικνύει τίποτα απολύτως. Ο καθένας μπορεί να εγγραφεί σε όποια Ένωση, σύλλογο κλπ επιθυμεί. Ε και;
Δηλαδή είναι κατά τέτοιο τρόπο διατυπωμένα όλα που απορώ γιατί δεν ανακοινώνουν εξαρχής ποιοι θα προσληφθούν, παρά βγάζουν και προκήρυξη. Μάλλον για να δίνουν ελπίδες στους φουκαράδες και παράλληλα να συνάδουν με το κλίμα της εποχής...δημοκρατικό γαρ! ;D

1140
 

Μια καλή διετία έχουμε ακόμα οπωσδήποτε και πολύ πιθανόν μια ακόμα αρκετά καλή...
Από εκεί και πέρα, μόνο υποθέσεις μπορεί να κάνει κάποιος.

Δηλαδή αγαπητή Kyra_daskala πιστεύεις ότι έχει απομείνει μία 4ετία ακόμα αισιοδοξίας. Μετά την 4ετία τι θα συμβεί; Θέλω να πω, αφού όλα τα παιδιά που διορίζονται αυτή τη στιγμή ως δάσκαλοι είναι νέα άτομα και αφού σιγά σιγά οι παλιότεροι συνταξιοδοτούνται και αντικαθίστανται από αυτά τα νέα άτομα, σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει καμία θέση για τους απόφοιτους παιδαγωγικών σχολών, γιατί πολύ απλά οι θέσεις θα έχουν καλυφθεί όλες από πολύ νέους. Για τι κενά μιλάμε σήμερα; Μήπως γνωρίζεις;

1141
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΛΑΔΟΣ.

Ναι, αλλά πώς;  :)

1142
Αγαπητή hope_x με κάποιους υπολογισμούς το 2003 ας πούμε ότι έγινε το μεγάλο μπαμ με τους δασκάλους. Από τότε έχουν περάσει 6 χρόνια. Το θέμα είναι πρώτον πόσοι δάσκαλοι αδιόριστοι υπήρχαν τότε, συν περίπου 1500 απόφοιτοι κάθε χρόνο που καλούνται ως αναπληρωτές και δεύτερον πόσα είναι τα δημοτικά της χώρας και συνεπώς πόσες οι θέσεις που καλύφθηκαν και που απομένουν. Βέβαια δεν μπορούμε να ξέρουμε την ηλικία των δασκάλων που εργάζονται αυτή τη στιγμή, οπότε δεν ξέρω αν ο όλος συλλογισμός έχει κάποια βάση και απλά του λείπει κάποια παράμετρος για να ολοκληρωθεί.

1143
Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, η προκήρυξη, η οποία βγήκε στις 31/3/2008, έλεγε ότι οι  πίνακες  διοριστέων θα έχουν ισχύ δύο(2) σχολικά έτη, ήτοι:2008-2009 και 2009-2010 και οι πίνακες επιτυχόντων τρία(3) σχολικά έτη, ήτοι:2008-2009,2009-2010 και 2010-2011.
Επίσης στην ίδια προκήρυξη και ανάμεσα σε όλα τα άλλα που θα επισυνάπτονταν στην αίτηση ζητούσε και βιογραφικό σημείωμα στο οποίο να "αναφέρονται ιδίως η παιδαγωγική, συγγραφική, εκκλησιαστική και κοινωνική  δραστηριότητα καθώς και τα αποδεικτικά κατά περίπτωση στοιχεία" (αντιγράφω απευθείας από την προκήρυξη). Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά τι ακριβώς σημαίνει κοινωνική δραστηριότητα;  ;D ;D Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες!  

1144
Καλή ιδέα grooog! Έτοιμη κι η ψηφοφορία. Για να δούμε τι θα πούνε οι συνάδελφοι τώρα...

1145
Αγαπητή μου από την πολύ μικρή μου εμπειρία θα έλεγα ότι στα εκκλησιαστικά το πράγμα βρωμάει πολύ. Κάθε δυο περίπου χρόνια βγαίνει μία προκήρυξη η οποία εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου για δύο λόγους. Πρώτον διότι εκτός του βασικού πτυχίου και συναφών τίτλων με το αντικείμενο που θα κληθεί κάποιος να διδάξει, μοριοδοτούνται και πτυχία ξένων γλωσσών, Η/Υ κλπ κλπ για τα οποία ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη τι διαθέτει κάποιος και τι όχι. Αυτό πάντα μου έκανε εντύπωση και αναρωτιόμουν γιατί για παράδειγμα ένας που καλείται να διδάξει φιλολογικά να πρέπει να ξέρει και αγγλικά, γερμανικά κλπ και μάλιστα να μοριοδοτείται γι' αυτά. Δεύτερο και πιο σημαντικό, υπάρχει συνέντευξη που φέρνει τα πάνω κάτω. Δηλαδή, έστω ότι έχει κάποιος ένα κάρο σχετικά και άσχετα πτυχία, αν δεν είναι συστημένος (ταπεινή μου άποψη), θα τον ξετινάξουν με ερωτήσεις και στο τέλος θα βαθμολογηθεί τόσο χαμηλά, ώστε κάποιος άλλος συστημένος στην ίδια συνέντευξη και με ερωτήσεις του τύπου "πώς σε λένε, πού σπούδασες κλπ" να πάρει το άριστα. Διατηρώ ιδιαίτερες επιφυλάξεις για όσους καλούνται να εργαστούν στα εκκλησιαστικά λύκεια και επίτρεψέ μου να πω ότι το βύσμα καλά κρατεί και σε αυτή την διαδικασία. Αν υπάρχει βέβαια κάποιος που θα υποστηρίξει το αντίθετο ίσως να αποτελεί την εξαίρεση. Αλλά από τη στιγμή που μιλάμε για εξαιρέσεις ήδη έχει χαλάσει η αξιοκρατία. Με λίγα και απλά λόγια, θεωρώ ότι οι θέσεις στα εκκλησιατικά λύκεια είναι άκρως βυσματικές.

1146
Αγαπητοί συνάδελφοι, αναρωτιόμουν για πόσο καιρό ακόμα νομίζετε ότι θα διορίζονται οι δάσκαλοι. Αυτή τη στιγμή τα παιδαγωγικά τμήματα είναι τα πιο περιζήτητα διότι έχουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. Πόσο όμως θα κρατήσει αυτή η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση; Πόσες θέσεις πιστεύετε έχουν απομείνει; Για πόσο καιρό θα απορροφούνται οι απόφοιτοι με τέτοιους ρυθμούς; Ρωτάω πολύ καλοπροαίρετα και θεωρώ ότι το συγκεκριμένο ερώτημα θα βοηθήσει όλους όσοι σκέφτονται να αλλάξουν ρότα και να κατευθυνθούν προς τις παιδαγωγικές σχολές (με κατατακτήριες).

1147
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ και Μητρώα
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 03:07:20 πμ »
Αγαπητέ vasg σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Το έκανα και λειτούργησε μια χαρά!!! Τι σαϊνια κυκλοφορούν εδώ μέσα!!!

1148
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ και Μητρώα
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2009, 02:14:27 μμ »
Δεν είναι ότι δεν βρίσκω το όνομά μου. Αναφέρομαι σε ολόκληρους νομούς, όπου δεν εμφανίζεται κανένα όνομα και είναι κενές περίπου 5 σελίδες. Συγκεκριμένα, έτσι όπως ανοίγει το συνημμένο αρχείο ξεκινάει με το ΚΕΕ Δράμας. Από τη σελ.2-17 τα κελιά (όπου θα έπρεπε να εμφανίζονται τα ονόματα και ημερομηνία και ώρα συνέντευξης) είναι  εντελώς κενά. Το ίδιο συμβαίνει σε όλη τη σελ.22. Επίσης στις σ.σ. 82-87, 102-112, 119-130 εμφανίζονται συμπληρωμένα τα κελιά μόνο από τη μέση και πάνω.

Σελίδες: 1 ... 8081828384 ... 88

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160967
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 572

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.