Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TimPap

Σελίδες: 12345 ... 55
29
Προς όψιμους μαχητές κατά της αξιολόγησης.  Θυμηθείτε πρώτα τι γράφατε στα διάφορα θέματα της ιστοσελίδας για την ποιότητα των εκπαιδευτικών συνάδελφων μας/ σας και μετά προτείνετε κυλιόμενες απεργίες. Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει.

ΟΛΜΕ και ΔΟΕ μέσω των επιστημονικών επιτροπών που διαθέτουν (ΚΕΜΕΤΕ κλπ) πρέπει να κάνουν σοβαρές αντιπροτάσεις απέναντι σε αυτό που επιχειρεί  το υπουργείο. Έστω και τώρα. Διαφορετικά το μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο.

@TimPap
Χαμήλωσε λίγο τους τόνους. Ένα ατέρμονο γραφειοκρατικό εργαλείο είναι αυτό που θέλει να εφαρμόσει το υπουργείο. Ποιος θα τα γράψει όλα αυτά; Γνωρίζεις πόσοι εκπαιδευτικοί διατίθενται σε 3, 4 και 5 σχολεία και δεν έχουν χρόνο να πιούν ένα ποτήρι νερό, όχι να γνωρίζουν επακριβώς τα προβλήματα κάθε σχολικής μονάδας; Μετά τις 14:00 ξέχασε το.
Υπάρχει όριο λέξεων όπως στην έκθεση; Ποια όλα αυτά. Με δυο κουβέντες, καθαρές και ξάστερες! Να ανοίξει και ένα θέμα για τη διαδικασία της αξιολόγησης να παίρνουμε ιδέες, παρακαλώ.

30
Αν δεν υπάρχει plan b λογικά ξεκινάμε.
Εμείς που ξεκινήσαμε λοιπόν, χρειαζόμαστε ανατροφοδότηση από τους υπολοιπους ειδικά από εκείνους που συνεργάστηκαν ήδη από πέρσι.

31
Ας συγχωνευσει ενας admin τα 2 νηματα. Δεν υπαρχει λογος να υφιστανται για την ιδια ακριβως συζητηση 2 διαφορετικα νηματα.
Σωστά! Και να γινει ένα νήμα «αξιολόγηση εκπαιδευτικών» για όσους έχουν ξεκινήσει με τους άξονές τους. Δεν ξέρω πώς να ανοίξω εγώ. Κάποιος πρόθυμος να μου εξηγήσει σε πμ έστω;

32
Πρωτοφανή πράγματα ...!
Όσο και να απεργούμε, θα κάνουμε κακό στον κλάδο και στο δημόσιο σχολείο κι έχουμε απέναντί μας την κοινωνία;;;
Συγχέεις τις καταστάσεις, συνάδελφε...
Επειδή ακριβώς νοιαζόμαστε το δημόσιο σχολείο, γι' αυτό και θα απεργήσουμε ΜΑΖΙΚΑ!
Μπορεί να εφαρμοστεί τέτοια αξιολόγηση που να χωρίζει τα σχολεία σε ανώτερα και κατώτερα; Που να προάγει τον ατομικισμό μεταξύ των συναδέλφων; Που να γίνεται από αξιολογητές που δεν έχουν αντικειμενική κρίση; Που ν' απαξιώνει και ν' αποδυναμώνει το ρόλο των εκπαιδευτικών; Που ν' αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να δαπανούν το χρόνο τους για εκθέσεις ιδεών κι όχι για το διδακτικό τους έργο; Που να μην αξιολογεί και τους υπόλοιπους συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. το ίδιο το Υπουργείο για τις ελλείψεις, τις παραλείψεις και τις ανικονότητές του); Που να προκαλεί πελατειακές σχέσεις;
Μπορώ να γράψω κι άλλα πολλά, αλλά θα γίνω κουραστική πρώι-πρωί...
Είναι στο χέρι μας να μην επιτρέψουμε να εφαρμοστεί τέτοιου είδους αξιολόγηση.
Απεργούμε τη Δευτέρα ΟΛΟΙ και συνεχίζουμε με κυλιόμενες απεργίες, μέχρι να γίνει διάλογος!
Οι γονείς ξέρουν ότι χάρη σ' εμάς και τον αλτρουισμό μας δε χάθηκε η περσινή σχολική χρονιά!
Όταν δεν λειτουργεί το σχολείο, το μόνο που γίνεται είναι να γεμίζουν τα δημόσια ταμεία. Όταν κλείνει το σχολείο σταματά η μάθηση. Και να έκλεινε για έναν σοβαρό λόγο, μαζί σας! Έχω απεργήσει βδομάδες. Αλλά αυτή η απεργία είναι αστεία λόγω του λόγου για τον οποίο γίνεται.

Όλα αυτά τα οποία αναφέρεις ως συμφορές δεν προκύπτουν απί την εφαρμογή της αξιολόγησης. Εκτός αν περιγράφεις το πώς θα την εφάρμοζες εσύ!

33
Υπάρχει ομάδα στο fb "Ενωμένοι γονείς και εκπαιδευτικοι" για ενημέρωση ολων των γονέων σχετικά μεβτο τι συμβαίνει.
Με το τι νομίζετε ότι συμβαίνει! Γιατί αυτό που θα εφαρμοστεί, καταλήγει στο να ελέγξει εμάς. Φοβάται κανείς;

34
Εγώ θα απεργήσω, αλλά στο σχολείο που είμαι μαζική απεργία δεν θα γίνει, είναι σίγουρο. Εξηγήστε μου και πάλι, 3000 κατά της ΑΔΕΔΥ ή σε κάθε εκπαιδευτική ομοσπονδία; Αυτό το 3χιλιαρο προκύπτει από τον νόμο Χατζηδάκη;
Προσωπικά πιστεύω ότι η Κεραμέως με τις αποφάσεις της δεν θέλει να είναι αρεστή στον απλό λαό, αλλά στους ψηφοφόρους των Β.Π. όπου είναι η εκλογική της περιφέρεια: Κηφισιά, Πεντέλη, Βριλήσσια, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή, Φιλοθέη - Ψυχικό. Με λίγα λόγια, αδιαφορεί για τους ψηφοφόρους Δυτικών Προαστίων....
Γίνεται αρεστή και στον απλό κόσμο. Φαίνεται ότι νοιάζεται χωρίς να κοιτά το πολιτικό κόστος. Γιατί αν ήταν λαικίστρια όπως ο Γαβρόγλου, που εύκολα υπέκυψε στις πιέσεις εκείνων που είχαν μεγάλες προυπηρεσίες και πολύ ανώδυνα ανήγαγε τα τει σε αει σε μια νύχτα, για ψήφους και μόνο, ενώ ίδρυσε και δεκάδες νέα τμήματα σε Ψαχνά και αλλού, με τον ίδιο σκοπό, αν ήταν λαικίστρια, θα είχε χάσει περισσότερο. Τους έχουκε σιχαθεί!
Μεταξύ των δύο, φυσικά η Κεραμέως κυβερνά με στόχο το όφελος του δημόσιου σχολείου. Κάποιες φορές για να αλλάξεις χρειάζεται να πονέσεις. Βέβαια το να πονά ένας εκπαιδευτικός με την αξιολόγηση, είναι πικρό, ποταπό, εξευτελιστικό.

35
μπείτε και λίγο στη θέση της και σκεφτείτε πόσο εκνευριστικό είναι να θέλεις μετά μανίας να κάνεις 160.000 ανθρώπους καλύτερους και αυτοί να αντιστέκονται, προς το παρόν τουλάχιστον θα γίνουν καλύτεροι απεργοί, αν και δε νομίζω πως ήταν ανάμεσα στους «στόχους»
Όλοι είναι άριστοι τελικά, μεταξύ αυτώβ και εσύ που γράφεις! Πόσος φόβος για την αξιολόγηση πια.

Η κοινωνία είναι απέναντι. Για αυτό όσοι και να συμμετέχουν, για όσο διάστημα και να απεργούν κακό στον κλάδο και στο δημόσιο σχολείο θα κάνουν. Όσο δεν το κατανοείτε τόσο χειρότερα θα είναι τα πράγματα για όλους μας.

Θα εφαρμοστεί έπιτέλους η αξιολόγηση. Επιτέλους! Μετά από δεκαετίες που σέρνεται ο νόμος. Είμαστε και θέλουμε να είμαστε στο τιμ των χωρών της ανάπτυξης, της προοδευτικότητας! Χρειάζεται να συνεργαζόμαστε. Μόλις είδαν κάποιοι ώρες για συνεδρίαση και ώρες για σύνταξη κειμένων, ανατρίχιασαν. Αυτοί είναι οι λόγοι απώθησης του νόμου αυτού.

Κλείνω. Είμαι πάντα μαζί με τους μαθητές μου και το μέλλον. Σε αυτό προσβλέπουμε. Κάποιοι κολλημένοι στο κακό παρελθόν. Χτυπήθηκε ο γραπτός ασεπ. Τώρα χτυπάτε την αξιολόγηση. Μυρίζει κάτι άσχημα στην κοινωνία για τον κλάδο.

36
Αν κάποιος ονειρεύεται συνάδελφε αυτός δεν είμαι εγώ... Με αγάπη το λέω... :)
https://www.in.gr/2021/10/08/apopsi/o-orgasmos-tis-skylas-o-neonazi-kasidiaris-kai-oi-fasistes-sympolites-mas/

Αυτά τα λένε και αυτοί, οι φίλοι του Ηλία. Τα βάζουν με το σύστημα. Προστατεύουν το παληκάρι τους που χτυπά το σύστημα και τον αδίκησαν.

Η εποχή μας χρειάζεται προσοχή! Αν είναι νόμιμη η απεργία, καλώς να συμμετέχετε, συνάδελφοι. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας. Όπως είναι και το να μην θέλει κάποιος να απεργήσει. 

37
Τη Δευτέρα η εκδίκαση. Συλλυπητήρια.
Και μπράβο στα σωματεία που βρήκαν ένα μόνο θέμα κ μια αντίδραση επιπέδου 15μελους για να χτυπήσουν την οιο άθλια υπουργό, ενώ είχαν άφθονο υλικό.
Αυτοί αυτό το επίπεδο μόνο έχουν και ξέρουν. Εσείς γιατί παγιδευτήκατε μαζί του, δεν θα καταλάβω ποτέ! Μα ποτέ όμως!

38
Ίσως κλέβουν χρόνο προσβλέποντας σε εκλογές; Ή πάμε για επανάληψη της ξεφτίλας με την απεργία στις πανελλαδικές που μας λέγαν να την ψηφίσουμε γιατί έτσι κι αλλιώς θα επιστρατευτούμε οπότε δεν θα γίνει;;

Η Κεραμεως έχει δώσει αφορμές για να τη σιχαθεί όλη η κοινωνία και όλοι οι γονείς βλέπουν τη διάλυση του σχολείου. Εστιάζοντας στην αυτοαξιολόγηση, απλώς χάνουμε την υποστήριξη που θα είχαμε αν φέτος τα σχολεία δεν άνοιγαν. Για την ΕΒΕ, για την τράπεζα, για το περσινό φιάσκο, για την έλλειψη μέτρων, για τα κενά, για πάρα πολλά.
Ποια κενά; Ειλικρινά, είμαστε στον Οκτώβριο και στα περισσότερα σχολεία όπου δουλεύουν γνωστοί και φίλοι δεν λείπει άνθρωπος. Μάλιστα υπάρχουν ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και νοσηλευτές. Με ωράριο 20 για όλους και περιορισμό στις αποσπάσεις κομματικού χαρακτήρα, δεν θα ξαναυπάρξει κενό στη δβάθμια. Στην αβάθμια υπάρχουν κενά σε ειδικότητες, από όσο ξέρω. Στην επόμενη φάση αναπληρωτών θα καλυφθούν.

Εβε, τράπεζα, διορισμοί στα θετικά! Αξιολόγηση στα αδιάφορα. Έγκριση ολιγομελών τμημάτων, αποσπάσεις σε υπουργείο και περιφερειακές, αύξηση στελεχών (κοστοβόρα όλα και τα λεφτά πού είναι;) στα αρνητικά. Και για αυτά θα έπρεπε να αντιδρούμε.
Ποια διάλυση βλέπουν οι γονείς; Όταν κλείνουν από καταλήψεις τα σχολεία! Αυτή τη διάλυση βλέπουν. Στέλνουν το παιδί τους να μάθει γράμματα και αυτό μαθαίνει την αναρχία και το χάος.
Μπράβο της που δεν κοίταξε το πολιτικό κόστος για το συμμάζεμα στην πρόσβαση στα πανεπιστήμια. Σιχαθήκαμε πια τους λαικιστές που έταζαν θέσεις στα τει που έκαναν αει ακόμη και στους Ρομά που πυροβόλησαν και σκότωσαν μικρό παιδί στο σχολείο του.
Θα τη χαρώ να κλείσει και τμήματα φαντάσματα.

39
Μένουν επίσης νόμοι για τη δημιουργία ένα σωρό κομματικών στελεχών. Για αυτούς τους νόμους κανένας δεν αντέδρασε! Αντιδρώ εντόνως που τα λεφτά μου και τόσων φορολογουμένων πηγαίνουν σε στελέχη χωρίς αντικείμενο. Θέσεις καλοπληρωμένες στο μεταξύ. Αλλά βλέπετε σε αυτές προσβλέπουν όλα τα κομματόσκυλα. Και ανάμεσά τους βρίσκονται και συνδικαλιστές μας. Ποιος να αντιδράσει λοιπόν; Και για την αξιολόγηση κανείς δεν θα αντιδρούσε, αν η ολμε ήταν σοβαρή. Δεν είναι όμως. Δυστυχώς. Ηττήθηκε ξανά και επιμένει στα συνθήματα, στους αγώνες για την εντύπωση. Και παίρνει στο λαιμό της τόσους καλοπροαίρετους συναδέλφους που πίστεψαν ότι η αξιολόγηση θα φέρει το τέλος του κόσμου στην εκπαίδευση.

40
Η αυτοαξιολόγηση δεν είναι εξωδιδακτικό καθήκον, είναι αυτοταπείνωση.
Μμμ… εγώ νιώθω έτσι όταν συγκεντρώνω χαρτιά για το τμήμα μου. Θα απέχω. Προσβλέπω στη στήριξή σας, συνάδελφοι!

41
Οι νεκροί από την πανδημία είναι υπολογισμενοι μόνο επί διαγνωσμενων περιπτώσεων. Έχουν πεθάνει αιφνίδια άνθρωποι χωρίς σοβαρά συμπτώματα που δεν διαγνώστηκαν ποτέ. Ο ίδιος ο ιός προκαλεί καρδιακές ανακοπες, εμβολες και εγκεφαλικά επεισόδια. Αφήνει επίσης σοβαρά προβλήματα σε ανθρώπους που νομίζουν ότι πέρασαν την ασθένεια και πεθαίνουν αργότερα από βλάβες στην καρδιά που δεν αντιλήφθηκαν. Από την άλλη έχουμε παραλείψει την πρόληψη εδώ και δύο χρόνια. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν κάνει τα ετήσια check up. Κάποιοι από φόβο και κάποιοι λόγω έλλειψης πρόσβασης σε δημόσιες δομές όπου μπορούσαν να εξεταστούν χωρίς κόστος. Ρίξτε μια ματιά επίσης στο πόσοι καρκινοπαθεις έχασαν τελικά την μάχη. Μήπως γιατί η ποιότητα της περίθαλψης έπεσε στα πατώματα; Μήπως γιατί αναβάλλονται ξανά και ξανά χειρουργεία ή μήπως γιατί δεν υπάρχουν αρκετές ΜΕΘ για ο, τιδηποτε άλλο εκτός από τους ασθενείς covid;
Και όσο κάποιοι επιμένουν να μένουν ανεμβολίαστοι η λίστα των θανάτων για όλους αυτούς τους λόγους θα ανεβαίνει!

Στη ζούγκλα κάνουν καλή δουλειά πάντως και τα παίρνουν μια χαρά χοντρά. Με τέτοιο κοινό…

42
Αν ο διευθυντής αναθέσει σε όσους έχουν δηλώσει απεργία, δεν κάνει απλώς τον χαζό, είναι χαζός.
Κι αυτό γιατί, η εργασία (αξιολόγηση) δεν θα γίνει τελικά και θα βρεθεί εκτεθειμένος ο ίδιος αφού δεν θα μπορεί να ανεβάσει τίποτα στην πλατφόρμα του ΙΕΠ. Δεν τον συμφέρει και τον ίδιον δηλαδή να αναθέσει καθήκοντα αξιολόγησης σε όσους έχουν υπογράψει απεργί-αποχή.
Ωραία! Την επομένη θα απέχω από τα δικά μου εξωδιδακτικά καθήκοντα, ώστε να τα κάνεις εσύ!

Σελίδες: 12345 ... 55

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 251
Σύνολο: 269

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.