Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ioanna89

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 234
57
...

Το αναφέρω και για την ιστορία, αλλά και για να ξεκαθαρίσω ότι η αβάντα που απλόχερα παρείχαμε από τον οκτώβριο του 2009 και μετά ( για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της μεταπολίτευσης), ήταν ξεκάθαρη επιλογή μας, την οποία και θα πληρώσουμε πανάκριβα ( Όπως είναι φυσικό και λογικό να γίνει ).

PA, η απαξίωση των εκπαιδευτικών (και γενικότερα του δημοσίου τομέα) δεν ξεκίνησε το 2009, ούτε οφείλεται μόνο -ή κυρίως- στον επικοινωνιακό πόλεμο της Διαμαντοπούλου και στην ανεπαρκή αντίδραση του κλάδου.
Είναι αποτέλεσμα της αλλαγής του παραγωγικού μοντέλου της χώρας, της περαιτέρω φιλελευθεροποίησης της οικονομίας από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και της συνακόλουθης επιδείνωσης των όρων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Εκεί είναι οι ρίζες του φθόνου της "κοινωνίας" εναντίον των εκπαιδευτικών και των άλλων δ.υ. Είχα γράψει γι' αυτό σε σχετική συζήτηση το 2008, πριν από την κρίση, τα μνημόνια και τη Διαμαντοπούλου: http://www.pde.gr/index.php?topic=7171.msg77846#msg77846
Όλα αυτά επιτάθηκαν με την κρίση και η κάθε Διαμαντοπούλου βρήκε γόνιμο έδαφος.

58
Η ΟΛΜΕ βελτιώνεται και στο θέμα της αντιπροπαγάνδας, με τη σύσταση Γραφείου Τύπου για να απαντάει άμεσα στους παπαγάλους, καθώς και ομάδας για τη δημιουργία βίντεο κ.α. υλικού (τόσα χρόνια, ολόκληρη ομοσπονδία δεν είχε ομάδα Τύπου, αλλά κάλλιο αργά...):
11-09-2013 Απάντηση σε άρθρο του κ. Ι.Κ. Πρετεντέρη στα Νέα
14-09-2013 Απάντηση σε άρθρο του κ. Γ. Γιατρομανωλάκη με τον τίτλο «Επιστολέ ΟΛΜΕ»
14-09-2013 Για το άρθρο του κ. Άγγελου Στάγκου στην εφημερίδα «Καθημερινή»
14-09-2013 Απάντηση σε άρθρο του κ.Α.Λακασά στην Καθημερινή

Πολύ καλό και το βίντεο "Απεργώ γιατί..."

59
παντως πρεπει να ειμαστε η μοναδικη χωρα στον κοσμο που και οι αντρες παιρνουν επαπειλουμενη, αφου οπως ειπε ο Κεφαλογιαννης καλουμασταν 10000 αναπληρωτες να καλυψουμε τετοιες αδειες!  ::)

...και μάλιστα σε άψογα ελληνικά: «παίρνουν 1 χρόνο άδεια για να μείνουν έγκυος».

60
Το βρήκα πολύ έξυπνο και είπα να το μοιραστώ (δεν ξέρω αν έχει ξαναπαίξει στο φόρουμ): http://vimeo.com/70282800

Κι άλλο, φρέσκο
https://vimeo.com/74587972
:)

61
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:07:07 μμ »
Είναι διαφορετική η φιλοσοφία στον τρόπο εξέτασης. Στα Αρχαία λιγότερη ύλη, αλλά πιο απαιτητικά θέματα: αντίστροφη μετάφραση (αν και όχι ιδιαίτερα δύσκολη) και ορθογραφία (υπαγόρευση), ενώ λείπουν η "παπαγαλίστικη" ερώτηση εισαγωγής και η εύκολη λεξιλογική άσκηση. Το ίδιο και στα Λατινικά: όχι μόνο διδαγμένο, αλλα και μικρό αδίδακτο κείμενο και αντίστροφη μετάφραση απλού κειμένου. Ο τρόπος εξέτασης στην Ιστορία δε διαφέρει πολύ από τον δικό μας, δηλ. υπονομεύει τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος. Ο χρόνος για τη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία είναι πράγματι λίγος.

62
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

Αρ.πρωτ.82154/Γ2/11-08-2006/ΥΠΕΠΘ
...

Η εγκύκλιος αυτή έχει αντικατασταθεί από νεότερη του 2008*:

Παράθεση
Αρ.Πρωτ.119052/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Δ
Τηλέφωνο : 210-3443010-2227 ΠΡΟΣ:
FAX: 210-3442365 (an. 51)
Πληροφορίες: Α. Νικολόπουλος
ΘΕΜΑ: "Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε.".

Με την υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. (ΦΕΚ 1984/2008 Β) καθορίζονται οι αναθέσεις μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου, του Επαγγελματικού Λυκείου και των Επαγγελματικών Σχολών στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση.

1. Με την παρούσα εγκύκλιο παρέχονται οδηγίες για την καλύτερη και ορθότερη εφαρμογή της
ανωτέρω απόφασης.

2. Η σύνταξη των πινάκων αντιστοιχίας διδασκόμενων μαθημάτων και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έγινε με κύριο στόχο την άριστη λειτουργία της εκπαιδευτικής πράξης, τη βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού τους έργου κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την ορθή διαχείριση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ και την αξιοποίησή του κατά κλάδο και ειδικότητα στο μέγιστο βαθμό.

3. Τα κενά για το διορισμό και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται για το σκοπό αυτό κάθε φορά.

4. Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Π.Δ. 1/2003 και την υπ’ αριθμ. Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340 Β΄), όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει, για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων και αποφασίζει, μετά από εισήγηση του προέδρου του, για τις αποσπάσεις και τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες.

5. Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, εφόσον οι γεωγραφικές συνθήκες το επιτρέπουν.

6. Σε καμία περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία, αν υπάρχει εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα.

7. Όταν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού και άλλο πτυχίο διορισμού ή μετάταξης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, μπορούν να διδάξουν, εφόσον το επιθυμούν, για συμπλήρωση ωραρίου, μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης στους άλλους συνυπηρετούντες εκπαιδευτικούς.

8. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις της Β΄ ανάθεσης μαθημάτων και αφού παραμένουν αδιάθετες μέχρι 6 ώρες μαθήματος, μπορούν να διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό που κατέχει δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, εφόσον υπάρχει η συνάφεια προς το διδακτικό αντικείμενο.

9. Οι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή τμημάτων ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη εξειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων.

10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου.

11. Θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο κανονικό ημερήσιο πρόγραμμα σε σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Δήμου. Όταν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο, μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους υπηρετώντας διάφορους υποστηρικτικούς θεσμούς (Ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα κ.λ.π.). Ειδάλλως, κατ’ απόλυτη προτεραιότητα, ανατίθενται οι ώρες αυτών σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

12. Σε περίπτωση που τουλάχιστον δύο (2) εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους στο ίδιο σχολείο και οι ώρες που υπολείπονται για συμπλήρωση του ωραρίου τους είναι ως άθροισμα μέχρι τρεις (3) και εφόσον δεν υπάρχει σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων για να συμπληρώσει το ωράριό του ο τελευταίος τοποθετηθείς, τότε παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.

13. Για τη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. ισχύουν επιπλέον των ανωτέρω οδηγιών και τα εξής, σχετικά με τη διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων που διεξάγονται στα εργαστήρια κατεύθυνσης των ΣΕ ή ΣΕΚ, όπως αυτά προβλέπονται από την υπ’ αριθμ. Γ2/6098/13-11-2001 Υ.Α. του ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 1588 Β):

α. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997. Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.

Στα δυσπρόσιτα σχολεία και σε σχολεία με γεωγραφικές - συγκοινωνιακές συνθήκες που δυσκολεύουν τη μετάβαση των εκπαιδευτικών ή σε ολιγομελή τμήματα που η λειτουργία τους έχει εγκριθεί από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, η διδασκαλία των εργα-στηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων μπορεί να διεξαχθεί από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κλάδου ΤΕ01, εφόσον έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και είναι υπεράριθμος.

Στις παραπάνω κατηγορίες σχολείων με ολιγομελή τμήματα δύναται να διδάξει μόνον ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ ή κλάδου ΤΕ01, ελλείψει εκπαιδευτικών του ενός ή του άλλου κλάδου αντίστοιχα.

β. Στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα της Πληροφορικής ο δεύτερος εκπαιδευτικός διατίθεται σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.

γ. Η διδασκαλία των σχεδιαστικών μαθημάτων των τομέων των ΕΠΑ.Λ. και των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαε-πτά (17), διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρα-κολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997. Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.

Η διδασκαλία όμως των σχεδιαστικών μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών του τμήματος.

14. Ο εκπαιδευτικός που επιστρέφει από μακροχρόνια άδεια επανέρχεται στην οργανική του θέση.

Κάθε προηγούμενη σχετική εγκύκλιος παύει να ισχύει.


Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

Α. Θ. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ

*Κάποια σημεία τροποποιήθηκαν με την πρόσφατη εγκύκλιο.

63
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:34:27 μμ »
Λεπτομέρειες δεν ξέρουμε, αλλά λογικά θα εξετάζονται ως ένα μάθημα με δύο διακριτά μέρη, όπως στην Κύπρο:
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/exams2013/2013_05_17_001_themata.pdf

64
Ναι, η απεργία γίνεται με την κάλυψη της ΟΛΜΕ. Η ΟΛΜΕ όμως είμαστε εμείς, όχι ο Κοτσυφάκης, ο Παπαχρήστος ή όποιος άλλος. Η συνδικαλιστική ηγεσία δεν έχει, βάσει του καταταστικού (αν έχει κάτι καλό η ΟΛΜΕ σε σύγκριση με άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις είναι αυτό το καταστατικό) δικαίωμα ούτε να προκηρύξει ούτε να σταματήσει μια απεργία, αν δεν το έχουν αποφασίσει οι συνελεύσεις, δηλαδή εμείς. Το έκανε, βέβαια, το Μάιο, αλλά τότε πάτησε στην επιστράτευση.

65
Πραγματικά άστοχη η δήλωση του Κοτσυφάκη, αν έχει αποδοθεί σωστά. Οφείλει να μιλάει βάσει των συλλογικών αποφάσεων του κλάδου. Δεν έχει εξουσιοδότηση από τη συνέλευση των προέδρων να λέει τέτοια. Η άρση της διαθεσιμότητας των συναδέλφων είναι ένα από τα βασικά αιτήματα της απεργίας, αλλά το πότε θα λήξει η απεργία θα το αποφασίσουν οι καθηγητές στις συνελεύσεις, όχι ο Κοτσυφάκης.

66
Μπορούν να απεργήσουν κανονικά. Καλύπτονται από την ΟΛΜΕ.

67
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 06:27:49 μμ »
Ναι, είναι και η ώρα Γλώσσας που χάνεται στην Α΄ Γυμνασίου, αλλά  αυτή μπορεί εν μέρει να καλυφθεί από το πρότζεκτ "Τοπική Ιστορία" (μάλλον θα γίνει "σφαγή" για τα πρότζεκτ του Γυμνασίου...).

Έχω γράψει αναλυτικά πώς, κατά τη γνώμη μου, η αύξηση του ωραρίου εξαφανίζει κενά φιλολόγων εδώ.

68
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 05:43:15 μμ »
Για να ειμαστε ακριβεις, ακομη και καμια Ιστορια να μην παρει κανενας αλλος εκτος απο τους φιλολογους, παλι θα υπαρχουν εκατονταδες υπεραριθμοι, οπως φανηκε απο τον υπολογισμο του Ιουνιου που εγινε με 20 ωρες Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ (δηλαδη η Ιστορια υπολογιστηκε αποκλειστικα στους φιλολογους) κι εβγαλε 1000 υπεραριθμους φιλολογους. (997, για την ακριβεια) Μειον τις ελαχιστες εκτακτες συνταξιοδοτησεις που εγκρινονται μετα το περας της προθεσμιας αιτησης και τα διευθυντικα κενα, παλι περισσευουν εκατονταδες. Μονο τα εκτακτα κενα (αναρρωτικες, αδειες ανατροφης, ανευ αποδοχων) μπορουσαν ν'αλλαξουν την κατασταση.

Γι'αυτο κι απελυσαν τους αναπληρωτες φετος, επειδη ειδαν οτι θα εχουν εκατονταδες μονιμους να περισσευουν, τους οποιους μπορουν να αποσπασουν υποχρεωτικα σε αλλες περιοχες βασισμενοι στο νόμο του 2010.

Οι αιτήσεις συνταξιοδότησης γίνονται 1-10 Ιουλίου, επομένως δεν ήταν μέσα στα κενά-πλεονάσματα που είχε βγάλει το υπουργείο από το survey τον Ιούνιο (εκτός αν υπολογίστηκαν "προθέσεις παραίτησης" κατά προσέγγιση). Έχει ειπωθεί ότι οι φετινές συνταξιοδοτήσεις φιλολόγων είναι περίπου 1200 (δεν το έχω επιβεβαιώσει, αλλά φαίνεται λογικό νούμερο). Οι περισσότερες από αυτές, πάντως, καλύπτονται από την αύξηση του ωραρίου.

knkn, ναι, θα ήθελα να το αναλύσεις,  αν μπορείς. Φυσικά η αύξηση ωραρίου επηρεάζει όλους, αλλά νομίζω πως, σε συνδυασμό με τη β΄ανάθεση, επηρεάζει κάπως περισσότερο τους φιλολόγους από τους μαθηματικούς και τους φυσικούς. Άλλωστε, η αύξηση έγινε ακριβώς για να καλυφθούν τα κενά σε ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04· στις άλλες ειδικότητες είχε κόσμο (και εκεί, βέβαια, η αύξηση επιδεινώνει κι άλλο την κατάσταση).

69
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 10:48:37 πμ »
Σίγουρα η αύξηση ωραρίου έκανε μεγάλη ζημιά. Αλλά αυτό αφορά τους πάντες. Μήπως υπήρχαν πάρα πολλοί φιλόλογοι με αποσπάσεις σε γραφεία και φέτος δεν έμειναν εκεί ; 



Από το καλοκαίρι γράφω ότι η  αύξηση του ωραρίου κάνει μεγαλύτερη ζημιά στους φιλολόγους, γιατί είναι πολλοί ανά σχολείο. Σε σχολεία με 6-7 μόνιμα τοποθετημένους φιλολόγους, το +2 δημιουργεί πλεόνασμα 12-14 ωρών, δηλ. λειτουργική υπεραριθμία. Τα κενά καλύπτονται από τους λειτουργικά υπεράριθμους και τους μόνιμα τοποθετημένους θεολόγους, ξενόγλωσσους κ.α. που αναγκαστικά πρέπει να πάρουν 1 επιπλέον δίωρο ιστορίας για να συμπληρώσουν. Έτσι, φιλόλογοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και αποσπασμένοι μένουν χωρίς ωράριο.

70
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 03:32:47 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι !Στο ΠΥΣΔΕ που πήρα απόσπαση , ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί κανείς , ούτε λειτουργικά υπεράριθμος , ούτε σε διάθεση και φυσικά ούτε από απόσπαση .Μου είπαν σήμερα στο σχολείο που παρουσιάζομαι προσωρινά , οτι τα κενά των φιλολόγων είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με όλους εμάς που πρέπει να τοποθετηθούμε. Και ότι μπορούν  να μας τοποθετήσουν σε περιοχές εκτός ΠΥΣΔΕ γιατί είναι όμορες. Π.χ μου είπαν οτι απο Δ Αθήνας μπορεί να καταλήξω και Κύθηρα γιατί ο Πειραιάς είναι όμορος!!!! Μπορεί να με πληροφορήσει κανείς σε τι απόσταση  μπορεί να είναι οι όμορες; Και εν γένει , αν περισσεύεις τελικά , πού σε τοποθετούν ;;;;;;

Και οι φιλόλογοι του Πειραιά θα έχουν πρόβλημα. Αρκετά τα κενά στην Α΄ Πειραιά, αλλά και πολλοί οι λειτουργικά υπεράριθμοι. Με βάση τον πίνακα που ανάρτησε η ΔΔΕ, μετά τη ρύθμιση της λειτουργικής υπεραριθμίας θα μείνουν 10 περίπου κενά (190 ώρες) για τους  "διαθεσίτες" (50 περίπου) και τους αποσπασμένους. Ίσως κάποια λειτουργικά κενά να μη φαίνονται ακόμα, αλλά και πάλι κάποιοι θα περισσέψουν και πιθανότατα θα βρεθούν στη Β΄ Πειραιά με υποχρεωτική απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ.

Όλα δείχνουν ότι φέτος, για πρώτη φορά ίσως, θα βρεθούν φιλόλογοι χωρίς ωράριο. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση του ωραρίου (σε κάποιες περιπτώσεις και στον κακό προγραμματισμό), αλλά έμμεσα και στη β΄ανάθεση της ιστορίας (αφού κατά προτεραιότητα συμπληρώνουν ωράριο με α΄ και β΄ανάθεση οι μόνιμα τοποθετημένοι στο σχολείο).

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161497
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 415
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.