Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 49
57
Όχι μόνο δεν θα μειώσουν τον αριθμό μαθητών ανα τμήμα, αλλά δεν έχουν αποσύρει την διάταξη που με απόφαση διευθυντή ΔΔΕ ο αριθμός των μαθητών μπορεί να αυξηθεί κατά 10% και να φτάσει τους 30.

58
Συνάδελφοι. Τι ακριβώς είναι αυτές οι υπεύθυνες δηλώσεις; Αν μπορει κάποιος να γράψει λεπτομέρειες γιατί δεν έχω καταλάβει. Ευχαριστώ.

59
Σχολική ζώνη / Απ: Εργαστήρια και covid19
« στις: Αύγουστος 23, 2020, 06:41:29 μμ »
Ακριβώς το ίδιο θέμα έχω θίξει σε ανάρτηση με θέμα
"Τι θα γίνει με τα εργαστήρια Φ.Ε και τεχνολογίας;"
Προτείνω να κρατήσουμε τον δικό τίτλο και να καταθέτουμε όλοι τις απόψεις μας εδώ, έτσι ώστε να μην υπάρχει πολυδιάσπαση των αναρτήσεων. Απλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο απενεργοποιείται το θεμα που ανήρτησα εγω.
Οι ΠΕ04 καθώς και άλλες ειδικότητες όπως τεχνολόγοι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον προβλήματα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα εργαστήρια των Φ.Ε και Τεχνολογίας;
μερικά από τα πολλά ερωτηματα είναι
α) με ποιο τρόπο θα κάθονται οι μαθητές ειδικά στα Φ.Ε που δεν χωρίζονται σε δυο τμήματα; Πολλά εργαστήρια είναι μικρά και οι μαθητές στριμόχνωνται.
β) Θα κάθονται σε ομάδες και θα συνεργάζονται;
γ) Τι θα γίνει με τα υλικά; Θα ανατάλλασουν μεταξύ τους; Πχ κάνουμε νόμο Ohm. Με ποιο τρόπο θα γίνει ομαδοσυνεργατικά εφόσον είναι απαραίτητη η  κοινή χρήση υλικών (και αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα).
Όπως είπα τα παραπάνω είαι μερικά μόο από τα χιλιαδες ερωτήματα που προκυπτουν. 

60
Οι ΠΕ04 καθώς και άλλες ειδικότητες όπως τεχνολόγοι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον προβλήματα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα εργαστήρια των Φ.Ε και Τεχνολογίας;
μερικά από τα πολλά ερωτηματα είναι
α) με ποιο τρόπο θα κάθονται οι μαθητές ειδικά στα Φ.Ε που δεν χωρίζονται σε δυο τμήματα; Πολλά εργαστήρια είναι μικρά και οι μαθητές στριμόχνωνται.
β) Θα κάθονται σε ομάδες και θα συνεργάζονται;
γ) Τι θα γίνει με τα υλικά; Θα ανατάλλασουν μεταξύ τους; Πχ κάνουμε νόμο Ohm. Με ποιο τρόπο θα γίνει ομαδοσυνεργατικά εφόσον είναι απαραίτητη η  κοινή χρήση υλικών (και αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα).
Όπως είπα τα παραπάνω είαι μερικά μόο από τα χιλιαδες ερωτήματα που προκυπτουν.

61
'Οτι και να πουμε δεν θα περιγράφει αυτό που θα γίνει στην πραγματικότητα με τις μάσκες. Αν το μετρο αφαρμοστεί αυστηρά (δηλ απ μόνο του δεν ατονίσει) έχουμε να δούμε απίστευτά πράγματα.
Το θέμα όμως είναι αλλού.  Η μάσκα αποτελεί στην πραγματικότητα ασπίδα στον ιό;. Δηλαδή αν έγω έχω τον ιο (αυμπτωματικός ή μέρχι να εμφανίσω συμπτώματα) και ο διπλανός μου δεν έχει, θα κολλήσει ή όχι; Εννοείται ότι φοραμε και οι δύο μάσκες και δεν ακουμπάμε ο ένας τον άλλο. Η ερώτηση αυτή είναι απλή (μαζί με πολλές άλλες παρόμοιες) και πρέπει να τεθούν απλά στους ειδικούς. Αυτοί θα πρέπει να απαντήσουν γραπτως και με τις υπογραφές τους απο κάτω. Ετσι σε περίπτωση που καποιος πάει στα δικαστήρια να βρει το δίκιο του;
Δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο.
Αλλώστε από την αρχή της πανδημίας οι περισσότερο ειδικοί είχαν πει. "Θα κολλήσει το 80% του πληθυσμού και όποιο αντέξει".

62
Περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας ανοίγματος των σχολείων, δεν υπάρχει. Τα σχολεία θα ανοίξουν στις 7/1. Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε τέτοια σενάρια.

63
Θυμάμαι στην αρχή της πανδημίας.
Όλοι (γιατροί, λοιμοξιολόγοι, ειδικοί κι μή ειδικοί) έλεγαν (προφανώς επειδή υπήρχε έλλειψη μασκών):
"Η μασκες δεν προσφέρουν καμία προστασία στο κοινό. Είναι χρήσιμες μόνο για όσους δουλέουν στα νοσοκομεία". Μάλιστα μερικοί έλεγαν ότι είναι επικίνδυνες εφόσον δεν σου επιτρέπουν να αναπνεύσεις καλά. (Αυτά υπάρχουν σε βίντεο και μπορεί εύκολα να τα βρει κάποιος). Τώρα η μάσκα είναι το μόνο μέτρο προστασίας (σωστά εν μέρη εφόσον αποτελεί σημαντικο μέτρο προστασίας). Αλλά όλο αυτό μου θυμίζει το τραγούδι...
..πόσο άλλαξα, πόσο άλλαξες ...
..τα ονειρά μου κόκκινα, τα ονειρα μου άσπρα.....
..ρούχα μαζί που...........................
 

64
Ας υποθέσουμε ότι ανοιγουν τα σχολεία με εκ περιτροπής λειτουργία και υποχρεωτική την εξ αποστασεως, Αυτό σημαίνει υποχεωτικά κάμερα μέσα στην τάξη και μετάδση του μαθήματος. Και ένα ωραίο πρωί στα ...πόσα είναι δεν ξέρω... σχολεία, που το καθένα έχει ...πόσα έχει τμήματα... αρχίζει η απευθείας μετάδοση. Πέρα των άλλων μεγάλων προβλημάτων (που έχουν ειπωθεί πολές φορές) Ποιο είναι το ελληνικό σύστημα (εννοώ το διαδύκτιο) που θα μπορέσει να αντέξει (και να μεταδίδει σωστή εικόνα και ήχο);

65
Εγώ θέλω να θέσω το εξής ερώτημα.
Ας υποθέσουμε ότι σήμερα ανακοινώνεται ότι βρέθηκε το εμβόλιο το οποίο είναι πολύ αποτελεσματικό και με ελάχιστες παρενέργειες (και αυτές μικρής έντασης).

Πόσο περίπου χρονο θα πάρει έτσι ώστε να πούμε ότι "έληξε η πανδημία" (όσο μπορεί να ειπωθεί αυτό) και ότι ερχόμαστε σε μια "κανονικότητα" όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτή πριν την εμφανισή της (ποτέ δεν θα είναι ίδια βεβεαια);

 Αυτό το ρωτάω γιατι πιστεύω ό μπροστά μας πολυ δρόμο ακόμα.
Αν μπορεί κάποιος με σχετική ειδικότητα ας απαντήσει

66
Πάντα σε καιρούς κρίσης υπάρχουν αυτοί που προσπαθουν να το παίξουν ήρωες και να προβληθούν με διάφορους στόχους (οικονομικούςε κοινωννικούς προσωπικούς κλπ). Όλοι αυτοί ηθικολογόντας και με μεγαλόσχημες προτάσεις προσπαθούν να αναδείξουν την μικρότητα τους σε "μεγαλείο καρδιάς". Απλά αδιαφορήστε.......

67
Και εφοσον μιλάμε και για εξ αποστάστασεως εκπαίδευση να ρωτήσω κάτι. Το webex συνεχίζει να λειτουργεί; προσπάθησα δοκιμαστικά να ανοίξω μια συνάντηση και έγραφε ότι δεν μπορει να το κάνει. Επίσης ότι δεν βρίσκει το mail που είχα (με ο οποιό γράφτηκα) όταν έκανα τα μαθήματα στον καιρό της καραντίνας. Γνωρίζει κανείς; Έχει σταματήσει η δυνατότητα για συναντήσεις που μας είχε δοιεί ή συνεχίζεται ακόμα;

68
Αρχικά είναι γνωστός ο τίτλος του μαθήματος. Απλά στην καθημερινότητα του σχολείου το μάθημα ονομάζεται Γεωγραφία. 
Η νομοθεσία είναι γωστή επίσης. τα ερωτήματα που αφορούν την αρχική ερώτηση είναι συγκεκριμένα και αναφέρονται στην έννοια της "προτεραιότητας" καθώς και τον τρόπο που την εξηγεί η κάθε ειδικότητα (ανάλογα με το συμφέρον της).
Επίσης δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να πεις με το κείμενο για τους στόχους της σχολής οικοιακής οικονομίας. Αν μπορείς απάντησε συγκεκριμένα στο θέμα της αρχική ερώτησης καθώς και εξήγησε τι ακριβώς θέλεις να πεις με όσα γράφεις.

69
"Ας μην έχει.. αν έχει όμως έναν υπολογιστή και ένα usb flash drive, μπορεί το αρχείο να το εκτυπώσει είτε στο σχολείο (οπότε θα πιάνει ο μαθητής μόνος του τα χαρτιά κλπ), είτε σε ένα βιβλιοπωλείο, είτε σε έναν γνωστό ή φίλο. Αν είναι να βρίσκουν δικαιολογίες, πρώτοι είναι........."

Λυπάμαι που μερικοί (που γράφουν τα παραπάνω)  παρότι έχουν πολλά πτυχία είναι εκτός τόπου και χρόνου........Δεν θα σχολιάσω το γιατί (τους λέω εκτός τόπου και χρόνου). Ετσι και αλλιώς  (το  κόλλημα των πολλων πτυχίων) δεν υπάρχει περίπτωση να τους αφήσει να καταλάβουν. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

70
Το θέμα αφορά κυρίως ΠΕ04 και ΠΕ80(15). Καλό είναι να συζητηθεί λίγο ενόψει και του μπάχαλου που θα γίνει με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς λόγω του ιού.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 49

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.