Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elum

Σελίδες: 123 ... 10
1
Μα δεν είναι δυνατόν να διατηρούνται τα μόρια που παίρνει κάποιος σε έναν διαγωνισμό, τότε θα αδικούνται όσοι μαζεύουν μόρια με μέσον, έτσι όμως χαλάμε την πιάτσα.

Ίσως θα μπορούσε να υπάρξει πρόταση για διατήρηση των μορίων του διαγωνισμού αν στη διαδικασία του διαγωνισμού συμπεριλαμβανόταν και "συνέντευξη", μάλιστα τότε θα μπορούσαν να γίνονται οι διορισμοί σε ποσοστό 100% από ΑΣΕΠ.

Δηλαδή, κάτι σαν ενοποίηση όλων των μεθόδων εισαγωγής από το παράθυρο, στα πρότυπα της θεωρίας των πάντων ας πούμε...

2

Και οι τριτεκνοι με τα ονοματεπωνυμα υπεγραψαν?



Αυτοί έβαλαν μια γραμμή για κάθε τέκνο, τρεις έκαστος...

Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως να γίνεται κάθε χρόνο μια κλήρωση σαν του λαχείου, να συμμετέχουν οι διάφορες κατηγορίες βυσματούχων, ΑΣΕΠιτών κτλ κτλ και όποια κατηγορία βγάλει η κλήρωση να γίνονται διορισμοί εκείνη τη χρονιά μόνο από αυτούς;

Τι λέτε, καλύτερο δεν είναι από το σημερινό σύστημα "πολιτικής" επιλογής και κατανομής ποσοστών;

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: μετἀ τη σχολἠ τι?
« στις: Μάιος 22, 2009, 03:32:22 μμ »
Ψάξε να βρεις μέσον, έτσι προκόβουν οι άνθρωποι στην Ελλάδα. Ο ΑΣΕΠ επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για απόκτηση προϋπηρεσίας από όσους ενδιαφερόμενους δεν έχουν μέσον, αυτούς δηλαδή που στην καθομιλουμένη αποκαλούνται και κορόιδα...

4
Μόλις υπάρξει ένας (έστω ένας) νόμος στο Ελλαδιστάν που θα ισχύει για όλους, χωρίς καμία εξαίρεση, ειδοποιήστε με να σας απαντήσω.

Αν το πάμε τώρα για χαβαλέ, τότε να δώσουν άμεσα και ΟΛΟΙ οι ήδη διορισμένοι εκπαιδευτικοί ΑΣΕΠ, ειδικά μάλιστα όσοι διορίστηκαν με "προϋπηρεσία", "σεμινάρια" και άλλα γνωστά και άγνωστα κόλπα, και όσοι δεν περάσουν να πάνε σπίτι τους μέχρι να καταφέρουν να περάσουν.

Ή τουλάχιστον να πάνε στο σπίτι τους αυτοί που έρχονται στο σχολείο μεθυσμένοι, και αυτό μια καλή αρχή είναι.

Όσο για το άλλο το (καλό) ανέκδοτο, να διορίζεται κάποιος με επιτυχία στον τελευταίο ΑΣΕΠ, αυτό προφανώς προϋποθέτει οτι όσοι πέτυχαν στον ΠΡΟτελευταίο ΑΣΕΠ ήδη διορίστηκαν όλοι.

Πάντως από εξυπνάδες σε αυτό τον κλάδο οφείλω να παραδεχτώ οτι κάνουμε σταθερά πρωταθλητισμό...

5
Γιατί το λέμε "συνέντευξη" και δεν λέμε "διαλέγουν όποιον γουστάρουν"; Σαν πολύ δεν παράγινε αυτή η κοροϊδία με τις λέξεις;

6
Σύμφωνοι, και άλλοι μεγαλόσχημοι ίσως το κάνουν, όμως όταν βλέπεις μέσα στην τάξη τον "εκπαιδευτικό" και στο θρανίο κάθεται και το "εργαζόμενο" τέκνο του, μαζί με άλλους πραγματικά εργαζόμενους μαθητές μεγάλης ηλικίας αρκετοί από αυτούς, που εργάζονται σε πραγματικές δουλειές, και δεν μπορούν να κρατήσουν τα μάτια τους ανοιχτά από την κούραση, ερχόμενοι στο σχολείο αμέσως μετά τη δουλειά, έ μετά αναρρωτιέσαι πόσο πιο κάτω μπορεί να φτάσει η ξεφτίλα ΕΙΔΙΚΑ των εκπαιδευτικών, που δεν ντρέπονται πια τίποτε.

Να μην πω το άλλο, ότι αν δεν κατάφεραν το ίδιο το παιδί τους να του μάθουν γράμματα τόσα ώστε να μπει σε μια σχολή ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, τι να πούμε για το παράδειγμα που δίνουν στους άλλους μαθητές, τι να πούμε για τις ικανότητές τους και για την εμπιστοσύνη τους στο αδιάβλητο και αξιοκρατικό σύστημα εξετάσεων και διάφορα άλλα ανέκδοτα με τον Τοτό ή χωρίς, ότι προτιμάτε...

Γι αυτό αναρρωτιέμαι, πάει και παρακάτω ακόμα η ΞΕΦΤΙΛΑ;

7
Πράγματι, για κάποιον που ζει στη χώρα των κλεφτών και των λαμόγιων, του "μέσου" και της αυτόματης οσφυοκαμψίας, η τήρηση των νόμων μπορεί να φαίνεται ακόμα και αξιοπερίεργο γεγονός. Τηρούνται οι νόμοι; Διασταυρώνονται τα στοιχεία που δηλώνει κάποιος; Πού; Ά, σε άλλη χώρα, περίεργο πάντως...

Φανταστείτε να το κάνανε αυτό εδώ για τα Εσπερινά Λύκεια, πόσοι "εκπαιδευτικοί" γονείς "εργαζόμενων" μαθητών θα έτρεχαν στα δικαστήρια...

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Δάσκαλε που δίδασκες...
« στις: Μάιος 11, 2009, 01:16:12 μμ »


Πώς είναι δυνατόν, όμως, ο επίορκος καθηγητής να επέστρεψε στα καθήκοντά του; Ποιος έκρινε ότι ήταν κατάλληλος και αποφάσισε την επαναπρόσληψή του; Πόσα χρόνια απαιτούνται για να… παραγραφούν τα αδικήματα των εκπαιδευτικών; Γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν ενημερώθηκε για το πρώτο περιστατικό; 





Γιατί είχε ...μέσον!

(Εδώ που τα λέμε, αυτή είναι και μια καλή ερώτηση για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, για όλες τις ειδικότητες φυσικά.)

9
Η Κοινότητα του PDE / Δάσκαλε που δίδασκες...
« στις: Μάιος 11, 2009, 01:12:32 μμ »
Στην Ελλάδα δεν παραγράφονται μέσα σε μια νύχτα μόνο οι ποινικές ευθύνες των πολιτικών μας. Με την ίδια ευκολία φαίνεται ότι «εξανεμίζονται» και αποσιωπούνται και τα αδικήματα των επίορκων καθηγητών.

17 Φεβρουαρίου 2009. Καθηγητής, ο οποίος εργαζόταν με σύμβαση στο ΤΕΙ Καλαμάτας, κατά τη διάρκεια της εξέτασης του μαθήματος των μαθηματικών, στο Τμήμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας, έδωσε σε φοιτήτρια μια κόλα Α4 με τις απαντήσεις των θεμάτων.

Όπως ήταν φυσικό, μετά το τέλος της εξέτασης, σπουδάστριες που είδαν την κατάφορη αδικία να συμβαίνει μπροστά στα μάτια τους κατήγγειλαν το περιστατικό στους άλλους επιτηρητές.

Με έγγραφες καταγγελίες προς το τμήμα και τη σχολή, οι επιτηρητές  ενημέρωσαν για την πράξη του εκπαιδευτικού και το θέμα έφτασε στο πειθαρχικό του ΤΕΙ.

Δεν ήταν, όμως μόνο αυτό!

Ο συγκεκριμένος καθηγητής, το 2007 ήταν και πάλι υπόλογος στο Τεχνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Μεσσηνίας για ανάλογο περιστατικό -και τότε εξαναγκάστηκε σε παραίτηση.

Πώς είναι δυνατόν, όμως, ο επίορκος καθηγητής να επέστρεψε στα καθήκοντά του; Ποιος έκρινε ότι ήταν κατάλληλος και αποφάσισε την επαναπρόσληψή του; Πόσα χρόνια απαιτούνται για να… παραγραφούν τα αδικήματα των εκπαιδευτικών; Γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν ενημερώθηκε για το πρώτο περιστατικό; 




Πηγή: http://www.zougla.gr/news.php?id=39261

10
Καλά, όμως ένας γάϊδαρος είχε προσληφθεί σε ένα Δήμο για να κουβαλάει σκουπίδια (την παλιά εποχή αυτά). Ήταν συμβασιούχος, κουβαλούσε τα σκουπίδια του Δήμου κάθε μέρα. Κάποια στιγμή μετά από χρόνια, έγινε μόνιμος. Την επόμενη μέρα δεν πήγε στη δουλειά, "σιγά να μην πάω να κουβαλήσω τα σκουπίδια, τώρα έγινα μόνιμος" είπε.

Μέχρι εδώ την ξέρω την ιστορία, δεν ξέρω αν μετά του έδωσαν και "πριμ παραγωγικότητας" μπας και φιλοτιμηθεί να δουλέψει, ίσως η πρόσφατη ιστορία της Δημόσιας Διοίκησης του Ελλαδιστάν μπορεί να μας το απαντήσει (και) αυτό.

Οπότε ας μην λέμε συνέχεια για λεφτά, λεφτά, λεφτά, δεν λύνονται όλα με τα λεφτά, ειδικά όσο αφορά θέματα "αίσθησης καθήκοντος (τι είναι αυτό;)" των Δημοσίων Υπαλλήλων στο Ελλαδιστάν.

Όσοι νομίζουν οτι εξαιρούνται από τα παραπάνω, μπορεί πράγματι να εξαιρούνται, αλλά είναι πολύ λίγοι για να κάνουν τη διαφορά, και αυτό που πραγματικά εισπράττει ο πολίτης καθημερινά (και στο σχολείο) προέρχεται από το μέσο όρο των πολλών, οπότε...

11
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Μάιος 07, 2009, 08:39:45 μμ »
Μην παριστάνετε τους υπεράνω και τους δήθεν, αρκετούς τέτοιους έχει η κοινωνία μας, δεν χρειάζεται άλλους. Υπάρχουν άνθρωποι με προβλήματα πολύ πιο σοβαρά από αυτά που έχουμε δει (αν έχουμε δει) στον ύπνο μας, και το να κάνουμε και τους έξυπνους από πάνω, δίνοντας και "συμβουλές" "αξιοπρέπειας" μπορεί να λείπει.

Αυτός που έχει ανάγκη δεν έχει αξιοπρέπεια, και αυτός που δεν έχει ανάγκη δεν θα το καταλάβει ποτέ.


12
Άντε, σε κανέναν αιώνα και στο καφενείον "Η Ελλάς".

(Αφού μάθουν πρώτα οι "εκπαιδευτικοί" τι είναι ο υπολογιστής...)

13
Περίπου 6.000 μαθητές στην Νορβηγία δίνουν τις καθιερωμένες εξετάσεις στους φορητούς υπολογιστές τους, στα πλαίσια πιλοτικού προγράμματος που σύντομα είναι πιθανό να επεκταθεί σε όλη την χώρα.

Όλοι οι οι μαθητές ηλικίας 16 έως 19 χρονών στην περιοχή του Nord-Trondelag έχουν συμμετάσχει σε αυτό το πείραμα. Σύμφωνα με το σχέδιο, δίνεται σε κάθε μαθητή Λυκείου ένας φορητός υπολογιστής για τις ανάγκες των μαθημάτων. Ο ίδιος υπολογιστής χρησιμοποιείται για την συμμετοχή του μαθητή στις εξετάσεις με την βοήθεια ειδικού λογισμικού για την αποφυγή αντιγραφών.

Οι φορητοί υπολογιστές που παρέχονται στους μαθητές έχουν εγκατασταθεί τα συνήθη προγράμματα (σε περιβάλλον Windows) όπως επεξεργαστής κειμένου, excel και αριθμομηχανή αλλά και ειδικό λογισμικό για συγκεκριμένα μαθήματα. Να σημειωθεί πως στην Νορβηγία η χρήση υπολογιστή στις εξετάσεις έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν και η απόφαση για την υιοθέτηση προσωπικών φορητών υπολογιστών έγινε με το σκεπτικό να εξετάζονται οι μαθητές με την βοήθεια οικείου εξοπλισμού.

"Τα laptops χρησιμοποιούνται και στις τελικές εξετάσεις για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο αλλά και για τις ενδοσχολικές εξετάσεις", δήλωσε η Bjorg Helland υπεύθυνη ψηφιακής εκπαίδευσης της περιοχής του Nord-Trondelag.
Η διαδικασία είναι η εξής: όταν δοθεί το σήμα για την έναρξη των εξετάσεων οι μαθητές κατεβάζουν τα θέματα από μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα (σε κάποια σχολεία τα θέματα μοιράζονται σε γραπτή μορφή) και τα συμπληρώνουν στον υπολογιστή. Για να αποφευχθούν περιπτώσεις αντιγραφής έχει μπλοκαριστεί η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο καθώς και η επικοινωνία μεταξύ των υπολογιστών των μαθητών.

Το λογισμικό επιτήρησης των υπολογιστών λειτουργεί ως καταγραφικό πληκτρολογίου (keylogger) οπότε οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν ανα πάσα στιγμή εικόνα του ηλεκτρονικού γραπτού του μαθητή. Στους μαθητές επιτρέπεται η χρήση αυτόματου διορθωτή για έλεγχο της ορθογραφίας των απαντήσεων τους, αλλά οτιδήποτε άλλο απαγορεύεται, σημειώνει ο Terje Ronning εκπρόσωπος της εταιρείας XO Expect More η οποία σχεδίασε το λογισμικό.

Ο Terje Ronning δήλωσε επίσης πως ήδη υπάρχει συζήτηση σε online κοινότητες για τους πιθανούς τρόπους σπασίματος του λογισμικού και απόκτησης πρόσβασης στο διαδίκτυο, χωρίς επιτυχία. Σημείωσε επίσης πως αν και το λογισμικό είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή μόνιμα, ενεργοποιείται μόνο κατά την διάρκεια των εξετάσεων.

"Οι μαθητές δεν έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα ώστε να βρουν τρόπους να το απενεργοποιήσουν ή να το κλείσουν. Η μόνη διαθέσιμη χρονική συγκυρία που έχουν στην διάθεση τους για να το περιεργαστούν και να δοκιμάσουν κάτι τέτοιο είναι η εξέταση αλλά έτσι θα χάσουν χρόνο", συμπλήρωσε ο Terje Ronning.
Σχετικά με την αποφυγή περιστατικών αντιγραφής η Bjorg Helland ανέφερε:

"Έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια ώστε να καταστήσουμε σαφές στους μαθητές πως μπορούμε να δούμε οτιδήποτε και αν κάνουν στον υπολογιστή κατά την διάρκεια των εξετάσεων. Πολλοί μαθητές εκνευρίζονται από το ότι κάποιοι άλλοι μπορούσαν να αντιγράψουν. Η νέα μέθοδος είναι δίκαιη για όλους."

Η επιτυχία της πιλοτικής αυτής φάσης οδηγεί τις Νορβηγικές Αρχές στην σκέψη να υιοθετήσει το σχέδιο για όλα τα σχολεία της χώρας από την ερχόμενη σχολική χρονιά τον προσεχή Σεπτέμβριο. Για τον λόγο αυτό όλα τα σχολεία της χώρας έχουν ερωτηθεί κατά πόσον επιθυμούν μια τέτοια μεταρρύθμιση.




Πηγή: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=291835

14

Ό,τι και να λέμε, η αδικία και το χάσμα υπήρχαν , υπάρχουν και θα υπάρχουν.Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε, ώστε να μειωθούν( να εξαλειφθουν αποκλείεται).



Να αρχίσουμε να δέρνουμε και κανέναν καραγκιόζη, και αν τυχόν από το πολύ ξύλο καταλήξει, ας μπει η αδερφή του μετά σε όποιο ΑΕΙ θέλει.

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160946
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.