Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Don Quixote

Σελίδες: 123 ... 26
1
Το εσωτερικών ζήτησε για την πιστοποίηση όλων των χαρτιών , προκύρηξη διαγωνισμού.....βλ εταιρεία τύπου Ερμή, και λεφτά δεν έχουν και δεν προλάβαιναν!

Άρα ή δεν θα μετρήσει καθόλου τα ακαδημαϊκά προσόντα (βαθμό πτυχίου), ή θα πει δεν προλαβαίνω, πάμε για τον μεθεπόμενο χρόνο. Ευκαιρία και για τον Φιλη να πει με τη σειρά του, ο Ασεπ δεν προλαβαίνει, δεν φταίω εγώ...
Που για μένα, ότι ισχύσει (εδώ που φτάσαμε), να ισχύσει ΜΟΝΟ μετά από γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Και να μην ξαναλλαξει πότε.

2
Από τη στιγμή που δεν μετράνε μεταπτυχιακά – διδακτορικά στα ακαδημαϊκά κριτήρια, δεν πρόκειται να εφαρμοστεί αυτό το νομοσχέδιο. Τον ΑΣΕΠ δεν τον νοιάζει αν δεν προλαβαίνουν να ελέγξουν το πτυχία, ή αν θα πληρωθούν παραπάνω όσοι τα έχουν.
Γιατί αφενός θα ξεφτιλιστεί η έννοια του, αφετέρου δεν πρόκειται να το υπογράψει ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ (και να τον τρέχουνε μετά στα δικαστήρια). Ακαδημαϊκά προσόντα με μόνο κριτήριο το βαθμό πτυχίου, δεν μπορεί να σταθεί πουθενά.
Δεν βλέπω άλλη λύση από διεξαγωγή νέου ασεπ. Αλλιώς από Σεπτέμβρη δεν θα δουλεύει κανείς. Καμιά δεκάρια διαφορετικές ομάδες με προσφυγές και κόλλημα της όλης διαδικασίας. Ευκαιρία για τον Φιλη να περάσει αύξηση ωραρίου και το νέου τύπου δημοτικό...

υγ. Εκτός από 20 άτομα τότε στο Σύνταγμα που διαδήλωναν, δεν αντέδρασε κανείς στο νόμο Διαμαντοπούλου. Άρα το 99,9% των αναπληρωτών το δέχτηκε, ετσι δεν είναι; Το 99,9% των αναπληρωτών, στήριξε "σιωπηρά" το νόμο Διαμαντοπουλου.
υγ2. Πάντως αν καταφέρει κανείς αναπληρωτής να διοριστεί ποτέ, θα έχει μερικούς ασεπ, πολλά πτυχία - μεταπτυχιακά, δυσπρόσιτα και γενικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα και κάθε χρόνο κάτι καινούργιο. Αλλα αν του μιλήσεις για αξιολόγηση, σε κοιτάει σαν να τον έβρισες. Καλή φάση αυτό. Όποιος πρόλαβε και διορίστηκε, δεν τον αγγίζει κανεις... Και εμείς πρέπει να τετραγωνιζουμε τον κύκλο, για λίγους μήνες δουλειάς...

3
Άλλο δεν θέλουν (προς το παρόν), άλλο δεν υπάρχουν λεφτά. Και μεταξύ μας (επειδή είναι κυβέρνηση της αριστεράς) το παράβολο θα είναι κάνα κατοστάρικο. Και με αυτά τα λεφτά θα κάνουν προσλήψεις.... Αναπληρωτών εννοείται...

4
Και κάτι άλλο (εγώ δεν πειράζει θα συνεχίζω να μιλάω μόνη μου )μην περιμένετε ΑΣΕΠ ,εννοώ γραπτό διαγωνισμό .Δεν υπάρχει σάλιο από χρήματα .Άρα : Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού !!!

Επειδή το διαβάζω συνέχεια αυτό. Αν κάνει ασεπ, θα έχει απίστευτο κέρδος. Π.χ. με παράβολο 50 ευρω αν πάνε να δώσουν 100.000 μαζεύει 5.000.000

5
Παράθεση
Τα βασικά κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών θα είναι :

Η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
Η προϋπηρεσία σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικού
Τα ακαδημαϊκά προσόντα και
Τα κοινωνικά κριτήρια

Στα ακαδημαϊκά προσόντα, δεν γίνεται να μην μετρήσουν οι σπουδές μετα το πτυχίο. Δεν θα υπογράψει ο πρόεδρος του ασεπ κάτι τέτοιο. Δεν θα μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο, ότι εκπαιδευτικος με βαθμό 8 και κανένα άλλο πτυχίο, έχει περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικό με βαθμο 7, και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, τπε. Και με την έγκριση ασεπ όλα αυτα!!!! Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση.
Αν δεν προλαβαίνει, τότε το εφαρμόζει από το 17-18. Αν παλι τον δεσμεύει το δικαστήριο να αλλάξει τον τροπο πρόσληψης τότε ακυρώνει τα ακαδημαϊκά κριτήρια. Αλλα ασεπ, που ακυρώνει τα ακαδημαϊκά προσοντα, σε θέσεις εκπαιδευτικων!!!! Ουσιαστικά αυτοκαταργειται...

6
Δηλαδή επειδή το εσωτερικών δεν μπορεί να τους ελέγξει, δεν θα ισχύουν από του χρόνου; Αλλά από το 17-18; Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα. Αν δεν προλάβει, τότε συνεχίζουμε όπως ήμασταν, μέχρι να προλάβει.
Το θεωρώ απίθανο το ασεπ να δεχτεί κάτι τέτοιο. Τα πτυχία τα έχουν οι διευθύνσεις (συνάφειες κτλ). Οι αιτήσεις λένε θα γίνουν ηλεκτρονικά. Τι ακριβώς δεν προλαβαίνει;
Το να θεωρείται ακαδημαϊκό προσόν, μόνο ο βαθμός πτυχίου, είναι γελοίο. (

7
Πως γίνεται να μην μετράνε μεταπτυχιακά διδακτορικά; Δηλαδή ένας με πτυχίο 7, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, θα πάρει 2 μόρια και ένας με πτυχίο 8 και τίποτα άλλο, 3 μόρια;
Πως θα το δικαιολογήσει αυτό το ασεπ; Φουλ προσφυγές λοιπόν και τα σχολεία θα ξεκινήσουν χωρίς αναπληρωτές για πολλούς μήνες. Εκτός και αν αυτό είναι το σχέδιο. Να περάσουν μια νέα αύξηση ωραρίου.
Πάντως θεϊκό το ολο σκηνικό. Κλειδώνουν οι πίνακες, ανοίγουν για 2 χρόνια. Μετα τα αλλα 2. Τώρα καινούργιο σύστημα για 1 χρόνο. Και στο βάθος νέος ασεπ. Και γενικά κάθε χρόνο αλλαγές και συνέχεια στο άγνωστο.

υγ. Αν δεν βρεθούμε ολοι μαζί, βάζοντας η κάθε πλευρά νερό στο κρασί της, να πάμε με ένα σύστημα μπετόν αρμέ που δεν θα αλλάξει για πολλά χρόνια (ανεξάρτητα ποιος κυβερνά), και μετα να διεκδικήσουμε τους διορισμούς που μας αναλογούν. Το βαρέλι εχει ακόμα πατο....

8
Επειδή ακούω συνέχεια δεν υπάρχουν φράγκα για ασεπ. Μα αν γίνει ασεπ, η κυβέρνηση βγάζει φράγκα, δεν χάνει. Τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, με ένα παράβολο π.χ. 60 ευρώ, για 2 μέρες και με αυτόματη διόρθωση (πολλαπλών επιλογών θέματα), κέρδος θα έχει.

Και επειδή έχουν αρχίσει να μαζεύονται πολλοί με προϋπηρεσία, ευκαιρία για την κυβέρνηση να ξανά ανακατέψει την τράπουλα, και να διασπάσει τις "δυνατές" ομάδες.

Με λίγα λόγια. Όσο εμείς δεν αποφασίζουμε ένα σύστημα, που ολοι να βάζουν νερό στο κρασί τους και να γίνεται προσπάθεια για όσο το δυνατον μικρότερες αδικίες, αυτοί ή οι επόμενοι, θα μας ρημάξουν.

Καλά το 20.000 διορισμοί του φυλη, είναι για τα θηρία. Εγώ στη θέση του θα έλεγα για 100.000. Τσάμπα είναι στα λόγια, δεν κοστίζει κάτι. Δυστυχώς η γενιά που είναι τώρα αναπληρωτές, θα βγουν στην σύνταξη (αυτή την κατώτατη των 380) σαν αναπληρωτές. Μια γενιά με φουλ προσόντα, πτυχία. Με μια βαλίτσα κάθε χρόνο, με διαφορετικούς μαθητές συνεχώς, με μόνιμους και διευθύνσεις να προσπαθούν να βάλουν από τη μύγα ξύγκι. Χειρότερος εργασιακούς μεσαίωνας δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά αλλού...

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Κενα πε19-20
« στις: Δεκεμβρίου 18, 2015, 03:55:39 pm »
Εαεπ δεν μπορούν να γίνουν για δυο βασικούς λόγους. Α) Γιατί πάλι θα έχουμε σχολεία δυο ταχυτήτων (6θεσια και πάνω) και β) γιατί κοστίζουν πανάκριβα. Και ειδικά μετά τον αποκλεισμό περιοχών από το εσπα...

Κάνει μπαμ ότι γυρνάμε στο παλιό καθεστώς. Με όλες τις τάξεις να σχολάνε νωρίτερα. Και μετά το κλασικό ολοήμερο.
Επίσης κάνει μπαμ ότι θα αλλάξει το ωρολόγιο πρόγραμμα (αφού θα μειωθούν οι ώρες).  Ποια μαθήματα παραμένουν, πόσες ώρες χάνουν... Αν λάβουμε υπόψη ότι οι δάσκαλοι είναι "πιστοποιημένοι" για τα πάντα. Θα γίνει η σφαγή του Δράμαλη.

Για του χρόνου λοιπόν, πάμε για μερικές δεκάδες προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων. Και μερικές εκατοντάδες ωρομίσθιων. Όπως παλιά.

10
Ελια διαφωνούμε απόλυτα. Δεν είναι το ίδιο η πρωτοβάθμια με τη δευτεροβάθμια. Δεν είναι το ίδιο ο εξάχρονος με τον δεκαεξάχρονο. Όπως είπε και ο founes, είναι χρήσιμη η παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια είναι απόλυτα απαραίτητη. Θυμάσαι φαντάζομαι στη λίστα της πεκαπ, τι διαβάζαμε στις αρχές, από τους εκπαιδευτικούς που βρεθήκαν «ξαφνικά» στα δημοτικά. Από τους συμβούλους; Ελπίζω να μην μου ζητήσεις και εσύ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα μηνύματα.

Η λογική το κράτος να κάνει σεμινάρια. Ναι οκ. Αν δεν κάνει όμως; Τόσα και τόσα μεταπτυχιακά και παιδαγωγικά προγράμματα υπάρχουν πλέον. Είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να σταδιοδρομήσει στην πρωτοβάθμια και να μην παρακολουθήσει ένα; Δηλαδή αισθάνεται άνετα με αυτό, να είναι σε αυτή τη βαθμίδα με μηδέν μαθήματα παιδαγωγικών; 

Αλλά από ότι φαίνεται, αν ανοίξουν θέσεις π.χ. σε γυμνάσιο ή λύκειο, πολλοί από τους μεταταγμένους θα φύγουν. Άλλοι γιατί δεν τους αρέσουν οι μικρές τάξεις. Άλλοι γιατί δεν θέλουν να παραδίδουν τα παιδιά στο τέλος. Άλλοι γιατί δεν έχουν το τρίωρο στο εργαστήριο. Άλλοι γιατί τα σχολεία κλείνουν νωρίτερα. Άλλοι γιατί θεωρούν «υποτιμητικό» το μάθημα. Φαντάζομαι τα έχεις ακούσει όλα αυτά. Μην απορεις ομως μετα για το friv...

Και τι είναι τελικά το δημοτικό; Ένας χώρος βολέματος. Σήμερα είμαστε, αύριο φεύγουμε; Πήραμε μετάταξη, δεν μας αρέσει, την αναιρούμε; Περιμένουμε να αδειάσει καμιά θέση να πάμε σε γυμνάσιο -  λύκειο; Μέχρι τότε καλά είμαστε δίπλα στο σπιτάκι μας; Είμαστε απλά περαστικοί;

Και δεν το κατάλαβα αυτό με τους αναπληρωτές. Μπορείς να μου το εξηγήσεις. Αν ήθελα αυτό που λες (να δουλεύουν οι αναπληρωτές στη θέση των μόνιμων) θα έλεγα να γίνει προκήρυξη για τις θέσεις...

Τώρα αν ένας αναπληρωτής συνδυάζει και παιδαγωγικές γνώσεις, και προϋπηρεσία. Και θέλει να δουλεύει και στην πρωτοβάθμια. Να τον πετάξουμε στο κάλαθο των αχρήστων; Που βασικά αυτό κάνουμε. Τεσπα.... Να συνταχθώ και εγώ για οργανικές λοιπόν. Ελάτε όπως είστε. Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά. κ.ο.κ.

11
Για το αν θα πρέπει κάποιος να διδάσκει στην πρωτοβάθμια, χωρίς να έχει διδαχτεί ένα παιδαγωγικό μάθημα και με ολη του την προϋπηρεσία σε λύκεια; Κάποια απάντηση σε αυτό;

12

Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι μόνο στην Αθμια είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια. Η παιδαγωγική επάρκεια δεν έχει να κάνει με τη βαθμίδα που δουλεύεις.  Είναι εξίσου χρήσιμη και για τους εκπαιδευτικούς

13
Αν μου λες γιατί δεν ρωτάει ο μόνιμος λεπτομέρειες για τα προγράμματα ΕΣΠΑ είναι σαν να μου λες γιατί δεν ρωτάει ο αναπληρωτής γιατί δεν προάγεται κανένας στον βαθμό Α ή για τα όρια συνταξιοδότησης. Όπως σου είπε και ο φίλος ο perastikos τα προβλήματα πάντα υπάρχουν και δεν τελειώνουν. Και ο καθένας θεωρεί ότι τα δικά του προβλήματα είναι το κέντρο του κόσμου.

Κοίτα τι συγκρίνεις τώρα. Ένα ζήτημα επιβίωσης, με ένα ζήτημα χαλαρής κουβέντας. Αλλά στον μικρόκοσμο του καθενός, μπορεί να έχουν την ίδια βαρύτητα. Μπορεί βασικά η προαγωγή κάποιου στον βαθμό Α, να έχει μεγαλύτερη αξία από ότι μερικές εκατοντάδες συνάδελφοι σου αναπληρωτές έχουν οδηγηθεί και οδηγούνται στην ανεργία μετά από πολλά πολλά χρόνια αναπλήρωσης.

Με ρωταγες πριν να σου δώσω λινκ για το αν μόνιμοι συνάδελφοι θεωρούν ότι δεν πρέπει να είμαστε στην πρωτοβάθμια. Διάβασε λίγα μηνύματα πιο πάνω. Συνάδελφος μεταταγμένος, λέει ότι δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να είμαστε στις μικρές τάξεις. Φαντάσου τι θα έλεγε πριν την μετάταξη.

14
Δεκάδες, βασικά εκατοντάδες μπορώ να σου βρω. Εδώ, στο στέκι. Πριν όμως πάρουν μετάταξη. Γιατι τότε δεν υπηρχε θεμα ωρών...


Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 611

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.