Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Patreas

Σελίδες: 123 ... 150
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 18, 2025, 08:09:30 am »
Αιτήσεις Παραίτησης και Αυτοδίκαιες Αποχωρήσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2025 (πριν από τις ανακλήσεις)

ΚΛΑΔΟΣ
ΓΕΝΙΚΗ
ΕΑΕ
ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ01
144
1
145
ΠΕ02
524
7
531
ΠΕ03
369
0
369
ΠΕ04.01
179
2
181
ΠΕ04.02
72
0
72
ΠΕ04.04
46
0
46
ΠΕ04.05
41
0
41
ΠΕ05
93
0
93
ΠΕ06
121
1
122
ΠΕ07
39
0
39
ΠΕ08
36
0
36
ΠΕ11
212
2
214
ΠΕ23
0
1
1
ΠΕ29
0
1
1
ΠΕ30
0
2
2
ΠΕ34
1
0
1
ΠΕ78
96
1
97
ΠΕ79.01
62
0
62
ΠΕ80
139
3
142
ΠΕ81
47
0
47
ΠΕ82
82
1
83
ΠΕ83
51
1
52
ΠΕ84
20
0
20
ΠΕ85
9
0
9
ΠΕ86
87
0
87
ΠΕ87.01
12
0
12
ΠΕ87.02
13
0
13
ΠΕ87.04
3
0
3
ΠΕ87.05
4
0
4
ΠΕ87.07
1
0
1
ΠΕ87.08
1
0
1
ΠΕ87.09
9
0
9
ΠΕ88.01
33
1
34
ΠΕ88.02
20
1
21
ΠΕ88.03
5
1
6
ΠΕ88.04
3
1
4
ΠΕ88.05
4
0
4
ΠΕ89.01
6
1
7
ΠΕ90
3
0
3
ΠΕ91.01
1
0
1
ΤΕ01.04
5
0
5
ΤΕ01.06
3
0
3
ΤΕ01.07
2
0
2
ΤΕ01.13
3
0
3
ΤΕ02.01
1
0
1
ΤΕ02.02
7
0
7
ΣΥΝΟΛΟ
2609
28
2637

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 18, 2025, 08:08:47 am »
Αιτήσεις Παραίτησης και Αυτοδίκαιες Αποχωρήσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2025 (πριν από τις ανακλήσεις)

ΚΛΑΔΟΣ
ΓΕΝΙΚΗ
ΕΑΕ
ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ05
32
0
32
ΠΕ06
113
0
113
ΠΕ07
3
0
3
ΠΕ08
1
0
1
ΠΕ11
190
3
193
ΠΕ23
0
2
2
ΠΕ29
0
1
1
ΠΕ30
0
1
1
ΠΕ60
257
8
265
ΠΕ70
1331
108
1439
ΠΕ71
0
3
3
ΠΕ73
4
0
4
ΠΕ79.01
15
0
15
ΠΕ86
6
0
6
ΔΕ01-ΕΒΠ
0
1
1
ΣΥΝΟΛΟ
1952
127
2079

3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διορισμοί Νηπιαγωγών 2025
« στις: Δεκεμβρίου 27, 2024, 01:02:04 pm »
Δεν νομίζω πως πρόκεται περί βόμβας, αν διαβάσετε την τελευταία μου ανάρτηση θα δείτε πως και εγώ μίλησα για τουλάχιστον 5.000 τμήματα ολοημέρου στα νηπιαγωγεία, ενώ έχω αναφέρει στο παρελθόν και την ύπαρξη των 3.000 οργανικών ΠΕ60 ολοημέρου σε μια πολύ παρόμοια συζήτηση πέρυσι τέτοιον καιρό.

Το θέμα είναι γιατί υπάρχουν μόνο 3.000 οργανικές, ενώ τα λειτουργούντα τμήματα είναι πάνω από 5.000. Και όχι δεν είναι η δίχρονη προσχολική η αιτία γι' αυτό. Αν ανατρέξουμε στο 2016 και σε κάποια δεδομένα του τότε συντονιστικού νηπιαγωγών θα δούμε πως ο αριθμός των ολοήμερων τμημάτων στα νηπιαγωγεία της χώρας το σχολικό έτος 2015-16 ήταν μόνο 3.546. Θα μου πείτε μα τότε δεν υπήρχε δίχρονη προσχολική.

Προσέξτε όμως: το σχολικό έτος 2015-2016 φοιτούσαν στα νηπιαγωγεία (υποχρεωτικά στα νήπια και προαιρετικά στα προνήπια) 142.798 μαθητές. Ο αριθμός αυτός είναι μεγαλύτερος από τον συνολικό σημερινό αριθμό μαθητών στα δημόσια νηπιαγωγεία της χώρας (με πλήρη εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής), όσο αδιανόητο και να ακούγεται αυτό!

Αν και δεν γνωρίζω επακριβώς τον αριθμό για φέτος (ο Patreas μπορεί να βοηθήσει εδώ), κρίνοντας από τον αριθμό μαθητών των προηγούμενων σχολικών ετών (2021-22: 153.149, 2022-23: 147.672), αυτό που γράφω είναι μαθηματικά βέβαιο. Αιτία φυσικά η υπογεννητικότητα. Όμως αντί και τα ολοήμερα τμήματα να μειώνονται, αυτά πληθύνονται (και έχουν ήδη αναφερθεί κάποιες αιτίες γι' αυτό).

Η αύξηση στον αριθμό των Ολοήμερων Τμημάτων στο Νηπιαγωγείο είναι ένας συνδυασμός της δίχρονης και άλλων παραγόντων, όπως της μείωσης του ελάχιστου αριθμού για τη λειτουργία Ολοήμερου Τμήματος Νηπιαγωγείου από 7 σε 5 αλλά και της λειτουργίας της Επέκτασης Ολοημέρου μέχρι 17:30 που απασχολεί περίπου 300 ΠΕ60.

Το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 έχουμε περίπου 140.000 μαθητές στα Πρωινά Τμήματα των Νηπιαγωγείων και περίπου 76.200 στα Ολοήμερα Τμήματα των Νηπιαγωγείων. Ας δούμε τα Νηπιαγωγεία ανά Τμήματα Ολοημέρου:
Τμήματα Ολοημέρου : Αριθμός Νηπιαγωγείων
0 : 715
1 : 2842
2 : 1019
3 : 101
4 : 23
6 : 3
7 : 1
(αν κάνετε οριζόντια τους πολλαπλασιασμούς και αθροίσετε, βγαίνει 5.300)

Το σχολικό έτος 2015-2016 είχαμε περίπου 142.700 μαθητές στα Πρωινά Τμήματα των Νηπιαγωγείων και περίπου 55.300 στα Ολοήμερα Τμήματα των Νηπιαγωγείων. Ας δούμε τα Νηπιαγωγεία ανά Τμήματα Ολοημέρου για το 2015-2016:
Τμήματα Ολοημέρου : Αριθμός Νηπιαγωγείων
0 : 2069
1 : 2579
2 : 440
3 : 19
4 : 4
(αν κάνετε οριζόντια τους πολλαπλασιασμούς και αθροίσετε, βγαίνει 3.532)

Άρα το 2024-2025 σε σύγκριση με το 2015-2016 υπάρχουν πολύ λιγότερα Νηπιαγωγεία χωρίς κανένα τμήμα Ολοημέρου. Και εκεί που οι 3.132 οργανικές ΠΕ60 Ολοημέρου υπολείπονταν κατά 400 από τα λειτουργούντα τμήματα Ολοημέρου, πλέον η ψαλίδα έχει ανοίξει πολύ περισσότερο (μέχρι το 5.300).
Για να μη γεμίσω και με άλλους αριθμούς την ανάρτηση, η αύξηση των μαθητών (και συνεπακόλουθα και των τμημάτων) Ολοημέρου ξεκίνησε το 2018-2019, πρώτη χρονιά εφαρμογής της δίχρονης.
Τώρα, μαθητές-φαντάσματα (γιατί αυτό βλέπω να υπονοείται) υπάρχουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (και κυρίως στα Εσπερινά ΕΠΑΛ, όπως ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτησή μου). Πάντως στα Νηπιαγωγεία εκτιμώ ότι είναι πολύ λιγότεροι από άλλους τύπους σχολείων.

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διορισμοί Νηπιαγωγών 2025
« στις: Δεκεμβρίου 26, 2024, 08:02:22 pm »
Το ΦΕΚ για τις σχολικές μεταβολές του 2025-2026 (οι οποίες θα ισχύσουν από 1/9/2025) θα κυκλοφορήσει σίγουρα μετά τον καθορισμό κατά κλάδο και ειδικότητα του αριθμού των θέσεων που θα καλυφθούν με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών το 2025.
Οι εγγραφές μαθητών για το 2025-2026 που θα γίνουν το Μάρτιο του 2025 αφορούν λειτουργική κατάσταση των Νηπιαγωγείων.
Συνεπώς η οργανική κατάσταση των Νηπιαγωγείων δεν πρόκειται να μεταβληθεί επί τα χείρω μέχρι τον καθορισμό του αριθμού των διορισμών για το 2025. Ξεκάθαρα το θέμα είναι τι θα κάνει το Υπουργείο με το Ολοήμερο των Νηπιαγωγείων, όπου φέτος λειτουργούν 5300 τμήματα, αλλά οι οργανικές ΠΕ60 Ολοημέρου είναι 3132 ( στο τέλος βλέπω να μπαίνω ΠΑΣΑΝ :P ).

5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διορισμοί Νηπιαγωγών 2025
« στις: Δεκεμβρίου 26, 2024, 02:33:27 pm »
Το κρίσιμο ερώτημα όμως που θα ήθελα να θέσω είναι αν οι λέξεις ΑΝ και ΜΟΝΟ στην τελευταία παράγραφο της ανάρτησής σου υποδηλώνουν κάτι ως προς τον σχεδιασμό του υπουργείου. Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι πέρα από τις τις κλασσικές σχολικές μεταβολές φέτος στους ΠΕ70; Γιατί αν γίνει κάτι τέτοιο σίγουρα θα είναι προς όφελος άλλων κλάδων (διαίρει και βασίλευε) και όχι για να εξορθολογιστεί η κατάσταση στους δασκάλους και το ξέρουμε πολύ καλά όλοι αυτό...
Δεν υπονοώ κάτι. Εννοώ ότι υπάρχουν και προτάσεις προαγωγών Δημοτικών Σχολείων και προφανώς θα γίνουν και κάποιες προαγωγές, που θα περιορίσουν τη συνολική μείωση της Οργανικότητας των Δημοτικών Σχολείων, η οποία ούτως ή άλλως είναι περιορισμένη λόγω της περιγραφείσας απροθυμίας πολλών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να προτείνουν δυσάρεστες σχολικές μεταβολές.

Η οργανικότητα, αγαπητέ @Patreas,σε πολλές περιπτώσεις δεν αφορά αποκλειστικά το πρωινό πρόγραμμα..... Π.χ. Προάγεται ένα νηπιαγωγείο από 2/θ σε 3/θ. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα λειτουργήσουν 3 πρωινά  τμήματα, καθώς δεν θα βρεθούν 60-65 μαθητές, αλλά θα λειτουργήσουν 2 πρωινά τμήματα και 1 ολοήμερο. Οπότε η θέση αυτή πηγαίνει στο ολοημερο τμήμα.
Η Οργανικότητα ως έννοια αφορά αποκλειστικά το Πρωινό Πρόγραμμα. Το Υπουργείο δεν σου κάνει οργανική προαγωγή από 2/θέσιο σε 3/θέσιο αν δεν έχεις στο Πρωινό Πρόγραμμα >50 μαθητές (κατά το σχολικό έτος υποβολής της σχετικής πρότασης). Αυτό που λες και έχει συμβεί σε κάποιες περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια είναι ότι υπάρχουν Νηπιαγωγεία με Οργανικότητα 3 και Λειτουργικότητα που έπεσε στο 2, τα οποία ΚΑΛΩΣ οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΕΝ προτείνουν για υποβιβασμό, προκειμένου να μπορούν να καλυφθούν οργανικά οι ανάγκες και του Ολοημέρου (αφού εκεί δεν ιδρύονται οργανικές θέσεις με τις σχολικές μεταβολές).

6
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Δεκεμβρίου 26, 2024, 02:30:40 pm »
Καμία μετάταξη δεν γίνεται αν δεν υποβληθεί αίτηση από τον ενδιαφερόμενο. Προφανώς οι ίδιες το αιτήθηκαν, αφού έκριναν ότι είναι συνολικά καλύτερα για τις ίδιες (είτε επειδή οι συνολικές απολαβές - μαζί με τα επιδόματα - σε έναν Κρατικό Αερολιμένα είναι μεγαλύτερες από αυτές του εκπαιδευτικού είτε η δουλειά είναι πιο χαλαρή - ειδικά το χειμώνα - είτε και τα δύο).

7
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Δεκεμβρίου 26, 2024, 11:00:04 am »
https://www.esos.gr/arthra/91066/yf-esoterikon-giati-exairesame-toys-ekpaideytikoys-apo-tin-kinitikotita

"γ) σταθμίζοντας κατά μείζονα λόγο την ανάγκη στελέχωσης των σχολικών μονάδων με το άρθρο 57 του ν. 5143/2024 «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 161) εξαιρέθηκαν οι εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το πεδίο εφαρμογής του ΕΣΚ.

Η σχετική ρύθμιση κρίθηκε απαραίτητη καθώς, όπως προκύπτει και από την αιτιολογική έκθεση

«Με την προτεινόμενη ρύθμιση, εξορθολογίζεται το ενιαίο σύστημα κινητικότητας και διασφαλίζεται η αποτελεσματικότητα της κινητικότητας των πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων, αλλά και η στελέχωση κρίσιμων υπηρεσιών, όπως τα σχολεία, τα σωφρονιστικά καταστήματα και τα νοσηλευτικά ιδρύματα και καταργούνται διατάξεις που ρύθμιζαν ευνοϊκότερα θέματα κινητικότητας υπαλλήλων που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.»"

Βέβαια, αν το κράτος όντως ενδιαφερόταν τόσο ειλικρινά για τη στελέχωση των σχολείων θα έπρεπε να είχε κάνει πολλά άλλα. Αλλά και σε αυτό το θέμα υπάρχει υποκρισία, καθώς, κλείνει την πόρτα μέσω ΕΣΚ, αλλά αφήνει τους φεγγίτες κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης. Από έναν τέτοιο πέρασαν με το ΦΕΚ Τεύχος Γ’ 4156/20.12.2024 2 δασκάλες που υπηρετούσαν και δίδασκαν μέχρι προχθές στο 6θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αστυπάλαιας. Τώρα μετά τις γιορτές να δούμε πώς θα λειτουργήσει το σχολείο...

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διορισμοί Νηπιαγωγών 2025
« στις: Δεκεμβρίου 26, 2024, 10:58:21 am »
Υπάρχει όμως κάτι ακόμα πιο ανησυχητικό: όποιος παρακολουθεί τις διαβουλεύσεις στα δημοτικά συμβούλια στο πλαίσιο των προτάσεων των ΔΠΕ και ΔΔΕ για τις μεταβολές του ερχόμενου σχολικού έτους (ολοκληρώνονται αυτές τις μέρες) θα διαπιστώσει πως το μεγαλύτερο πλήγμα δέχονται τα νηπιαγωγεία, έπειτα τα δημοτικά, ενώ η δευτεροβάθμια βγαίνει αλώβητη με τις προτεινόμενες συγχωνεύσεις σε επίπεδο επικράτειας να μετριούνται στα δάχτυλα.

Δηλαδή ενώ ακούμε για εξορθολογισμό στη δευτεροβάθμια, βλέπουμε να γίνεται το αντίθετο και σχεδόν σε κάθε δήμο της χώρας να προτείνονται ιδρύσεις νέων τομέων στα ΕΠΑΛ, νέων εσπερινών σχολείων και νέων ειδικών σχολείων. Τη στιγμή που στους ίδιους δήμους συγχωνεύονται ή υποβιβάζονται νηπιαγωγεία και δημοτικά.

Θίγεις κάποια πολύ ενδιαφέροντα θέματα. Πράγματι, τα τελευταία χρόνια υπάρχει τάση ίδρυσης Ειδικών Σχολείων στην Πρωτοβάθμια και Εσπερινών Σχολείων στη Δευτεροβάθμια (για τη Δευτεροβάθμια βλ. ΦΕΚ Τεύχος B’ 3739/28.06.2024 και ΦΕΚ Τεύχος B’ 3740/28.06.2024, όπου 10/16 Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων για το 2024-2025 αφορούσαν Εσπερινά Σχολεία). Αυτή η τάση συνεχίζεται και στις προτάσεις σχολικών μεταβολών για το 2025-2026, όπου από τις 15 προτάσεις ιδρύσεων στην Πρωτοβάθμιας οι 6 αφορούν Ειδικά Νηπιαγωγεία και άλλες 6 αφορούν Ειδικά Δημοτικά Σχολεία (και μόλις 1 αφορά Νηπιαγωγείο Γενικής Παιδείας και 2 αφορούν Δημοτικό Γενικής Παιδείας), ενώ από τις 36 προτάσεις ίδρυσης στη Δευτεροβάθμια το 1/3 αφορά ιδρύσεις Εσπερινών ΕΠΑΛ. Στις προτάσεις Προσθήκης Τομέων οι 31/62 προτάσεις για ΕΠΑΛ αφορούν Εσπερινά ΕΠΑΛ. Στις προτάσεις Προσθήκης Ειδικοτήτων οι 101/213 αφορούν Εσπερινά ΕΠΑΛ. (Σ.Σ. από τα 426 ΕΠΑΛ, Εσπερινά είναι τα 98). Στις περισσότερες περιπτώσεις το Εκτιμώμενο Μαθητικό Δυναμικό για να περάσει η πρόταση ίδρυσης "φουσκώνεται" (ενώ στην πράξη εγγράφονται πολύ λιγότεροι μαθητές). Οπότε αυξάνονται και πληθύνονται κάθε χρόνο τα Ολιγομελή Τμήματα που εγκρίνονται με τις κατ' εξαίρεση Υπουργικές Αποφάσεις.

Χρειάζονται όλα; Μπορεί και να χρειάζονται. Πρέπει, όμως, να ειπωθούν κάποια πράγματα, παρότι τα περισσότερα δεν είναι σχετικά με το παρόν νήμα (Σ.Σ. μετά από 2 χρόνια ίσως να τα δείτε και στα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ).

Το 2024-2025 από τους 26.715 εγγεγραμμένους μαθητές στα Εσπερινά ΕΠΑΛ, επαρκή φοίτηση είχαν 15.717. Δηλ. ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 40% των εγγεγραμμένων μαθητών Εσπερινών ΕΠΑΛ είχαν ανεπαρκή φοίτηση (δηλ. κόπηκαν από απουσίες, όχι από επίδοση). Παρά το e-eggrafes, φαίνεται να υπάρχει μια "βιομηχανία" εγγραφών αποφοίτων (πολλές φορές των ίδιων φυσικών προσώπων ξανά και ξανά) στα Εσπερινά ΕΠΑΛ για 2η ειδικότητα που τελικά καταλήγουν σε μη παρακολουθούντες. Από τους 11.457 εγγεγραμμένους στη Γ' Τάξη των Εσπερινών ΕΠΑΛ εμφανίζονται να απολύονται το 2023-2024 μόλις 2.655 (δηλ. ούτε το 1/4).

Στην Πρωτοβάθμια η κατάσταση είναι πολύ πιο απλή:
Στα Νηπιαγωγεία, για το Πρωινό πρόγραμμα έχει διορθωθεί κάπως η κατάσταση με τις Προαγωγές (αύξηση Οργανικότητας). Όμως η Οργανικότητα αφορά μόνο το Πρωινό πρόγραμμα. Με τις σχολικές μεταβολές δεν συστήνονται θέσεις ΠΕ60 για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο που ενισχύθηκε με τη δίχρονη. Εκεί θα πρέπει το Υπουργείο να φροντίσει να γίνει κάτι.
Στα Δημοτικά Σχολεία, υπάρχει απροθυμία πολλών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να προτείνουν δυσάρεστες σχολικές μεταβολές προσαρμόζοντας την Οργανικότητα των Δημοτικών Σχολείων στη Λειτουργικότητα (την ήδη φουσκωμένη σε πολλές περιπτώσεις Λειτουργικότητα στα 6θέσια και κάτω Δημοτικά Σχολεία: υπάρχουν περίπου 30 Δημοτικά Σχολεία που λειτουργούν ως 6θέσια - 6 ΠΕ70 + 1 ο Διευθυντής σχεδόν πάντα ΠΕ70 - με λιγότερους από 45 μαθητές, ενώ υπάρχει Δημοτικό Σχολείο που λειτουργεί ως 6θέσιο με 27 μαθητές). Αν αθροίσουμε τις Λειτουργικότητες των Δημοτικών Σχολείων Γενικής Παιδείας για το 2024-2025 αυτές είναι -950 σε σχέση με αυτές του 2023-2024. Αυτό σημαίνει 950 λιγότερα τμήματα και (εντελώς θεωρητικά) θα περίμενε κάποιος να περνάει αυτή η τάση στις προτάσεις σχολικών μεταβολών. Παρόλα αυτά, ακόμα κι ΑΝ πραγματοποιηθούν ΜΟΝΟ καταργήσεις, υποβιβασμοί και συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων Γενικής Παιδείας για το 2025-2026, οι προτάσεις που έχουν γίνει οδηγούν σε περίπου -150 στην Οργανικότητα των Δημοτικών Σχολείων συνολικά.

9
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Δεκεμβρίου 25, 2024, 12:33:53 pm »
Όσο για τη μείωση των εισφορών, αν το διαβάζω σωστά στην εγκύκλιο, εφαρμόζεται προς το παρόν μόνο στους αναπληρωτές (ΙΔΟΧ).
Θα περιμένουμε την εγκύκλιο και για το μόνιμο προσωπικό του Δημοσίου.
Ισχύει ότι η εγκύκλιος αφορά εργαζόμενους με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου, ΙΔΟΧ (π.χ. Αναπληρωτές) αλλά και ΙΔΑΧ. Υπάρχουν (ελάχιστοι) ΙΔΑΧ δημόσιοι εκπαιδευτικοί και (αρκετοί) ΙΔΑΧ διοικητικοί στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Αλλά και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου (δηλ. την συντριπτική πλειοψηφία των μόνιμων εκπαιδευτικών) τα ίδια ισχύουν για τις ασφαλιστικές εισφορές για τον κλάδο υγειονομικής περίθαλψης. Οπότε οι αλλαγές στο σύστημα υπολογισμού μισθοδοσίας ΔΙΑΣ εκτιμώ θα γίνουν ενιαία.

Είναι αυτή η αύξηση που είχε ανακοινωθεί; Γύρω στο 2-3%; Δεν είχαν πει ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα τη δουν τον Ιανουάριο;
Από 1/4/2025 αυτές οι μικρές αυξήσεις στο βασικό μισθό.

Οι δικηγόροι και μηχανικοί που ανήκαν στο ΕΤΑΑ, για τις ασφαλιστικές εισφορές επικουρικού και εφάπαξ υπάγονται σε κάποια από 3 ασφαλιστικές κατηγορίες. Τα ποσά αυτών των κατηγοριών προσαυξάνονται κατ’ έτος κατά τον δείκτη μεταβολής μισθών, ο οποίος υπολογίζεται ως η ποσοστιαία μεταβολή του μέσου ετήσιου Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (από τον Πίνακα 3 της ΕΛΣΤΑΤ στην ανακοίνωση κάθε Ιανουαρίου για τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή).
Κάποια στιγμή τον Ιανουάριο βγαίνει ένα ΦΕΚ (πέρυσι ήταν το Τεύχος B’ 410/22.01.2024) με το οποίο γίνονται αυτές οι αναπροσαρμογές και κάποιον επόμενο μήνα (πέρυσι τον Απρίλιο) ενσωματώνονται στη μισθοδοσία (και γίνονται και αναδρομικές κρατήσεις για τους προηγούμενους μήνες του έτους).

10
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Δεκεμβρίου 24, 2024, 07:02:01 pm »
Πάντως η μείωση (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12, του ν. 5162/2024 - Φ.Ε.Κ. 198 Α΄/05.12.2024) των ασφαλιστικών εισφορών για τον κλάδο υγειονομικής περίθαλψης δεν πέρασε στη μισθοδοσία του Ιανουαρίου. Παρέμειναν στο 7,10% (4,55% για εργοδότη και 2,55% για ασφαλισμένο), ενώ από 1/1/2025 γίνονται 6,10% (4,05% για εργοδότη και 2,05% για ασφαλισμένο).

Σήμερα απέστειλε ο ΕΦΚΑ τη σχετική εγκύκλιο. Οπότε από τη μισθοδοσία του Φεβρουαρίου (και αναδρομικά για τη μισθοδοσία του Ιανουαρίου).

Καλά Χριστούγεννα! (κυριολεκτικά)

Υ.Γ. Πάλι αντιγραφή θα έχουμε, δεν βαριέσαι, ας ενημερώνεται ο κόσμος έστω διά της αντιγραφής.

11
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Δεκεμβρίου 03, 2024, 11:32:00 am »
Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Γ' Φάση Αναπληρωτών:


ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ
ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ
Τ.Ε.-ΑΠΩ
Τ.Ε.-ΑΜΩ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΠΩ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΜΩ
ΠΕ01.ΕΑΕ
3
0
0
0
0
0
ΠΕ02.ΕΑΕ
32 + 6 ΚΕΔΑΣΥ
5
84
7
450
25
ΠΕ03.ΕΑΕ
13 + 5 ΚΕΔΑΣΥ
3
48
3
208
17
ΠΕ04.01.ΕΑΕ
5
2
18
3
139
15
ΠΕ04.02.ΕΑΕ
1
0
5
3
31
3
ΠΕ04.04.ΕΑΕ
1
0
5
1
22
1
ΠΕ04.05.ΕΑΕ
1
0
2
0
13
0
ΠΕ06.ΕΑΕ
2
8
0
0
0
0
ΠΕ08.ΕΑΕ
17
3
0
0
0
0
ΠΕ11.ΕΑΕ
11
9
0
0
0
0
ΠΕ78.ΕΑΕ
9
1
0
0
0
0
ΠΕ79.01.ΕΑΕ
5
4
0
0
0
0
ΠΕ80.ΕΑΕ
15
1
0
0
0
0
ΠΕ81.ΕΑΕ
0
2
0
0
0
0
ΠΕ82.ΕΑΕ
3
2
0
0
0
0
ΠΕ86.ΕΑΕ
11
5
0
0
0
0
ΠΕ87.02.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ87.03.ΕΑΕ
3
0
0
0
0
0
ΠΕ87.06.ΕΑΕ
1
1
0
0
0
0
ΠΕ88.01.ΕΑΕ
12
4
0
0
0
0
ΠΕ88.02.ΕΑΕ
5
1
0
0
0
0
ΠΕ88.04.ΕΑΕ
9
1
0
0
0
0
ΠΕ88.05.ΕΑΕ
0
1
0
0
0
0
ΠΕ89.01.ΕΑΕ
11
2
0
0
0
0
ΠΕ89.02.ΕΑΕ
11
0
0
0
0
0
ΠΕ91.01.ΕΑΕ
2
1
0
0
0
0
ΤΕ01.13.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΤΕ01.19.ΕΑΕ
1
1
0
0
0
0
ΤΕ02.06.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΣΥΝΟΛΟ
198
57
162
17
863
61

Σχεδόν ομοιόμορφη κάλυψη κατά το 1/3 με συνολικό αριθμό στην ΕΙΔΙΚΗ <500.

12
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Δεκεμβρίου 03, 2024, 11:31:12 am »
Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Γ' Φάση Αναπληρωτών:

ΚΛΑΔΟΣ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ
ΠΡΟΤΥΠΑ - ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ01
55
0
1
56
ΠΕ02
70
38
2
110
ΠΕ03
51
25
0
76
ΠΕ04.01
65
18
2
85
ΠΕ04.02
17
11
1
29
ΠΕ04.04
16
11
0
27
ΠΕ04.05
6
0
0
6
ΠΕ05
48
0
0
48
ΠΕ06
77
0
2
79
ΠΕ07
36
0
1
37
ΠΕ08
65
1
1
67
ΠΕ11
61
0
0
61
ΠΕ34
2
0
0
2
ΠΕ78
13
0
0
13
ΠΕ79.01
44
0
1
45
ΠΕ80
26
17
1
44
ΠΕ81
24
3
0
27
ΠΕ82
120
17
0
137
ΠΕ83
80
13
0
93
ΠΕ84
23
1
0
24
ΠΕ85
4
0
0
4
ΠΕ86
58
26
3
87
ΠΕ87.01
10
2
0
12
ΠΕ87.02
40
4
0
44
ΠΕ87.03
22
2
0
24
ΠΕ87.04
3
1
1
5
ΠΕ87.08
6
0
0
6
ΠΕ87.09
17
5
0
22
ΠΕ87.10
1
1
0
2
ΠΕ88.01
18
0
1
19
ΠΕ88.02
9
2
0
11
ΠΕ88.03
1
0
1
2
ΠΕ88.04
2
0
0
2
ΠΕ88.05
4
0
0
4
ΠΕ89.01
13
0
0
13
ΠΕ89.02
1
0
0
1
ΠΕ90
5
0
0
5
ΠΕ91.01
2
0
0
2
ΠΕ91.02
2
0
0
2
ΤΕ01.04
1
0
0
1
ΤΕ01.06
1
0
0
1
ΤΕ01.19
22
0
0
22
ΤΕ02.02
2
0
0
2
ΔΕ01.17
5
0
0
5
ΔΕ02.01
13
0
0
13
ΔΕ02.02
15
0
0
15
ΣΥΝΟΛΟ
1176
198
18
1392

Τα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ και τα ΠΡΟΤΥΠΑ – ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ θα καλυφθούν πλήρως. Από τα υπόλοιπα… διαχείριση φτώχειας, αν σκεφτεί κάποιος ότι ο συνολικός αριθμός στη ΓΕΝΙΚΗ θα είναι <400.

Περίπου 200 ΠΕ02 ΑΜΩ σε ΖΕΠ.

4-5 προσλήψεις σε ΔΥΕΠ.

10 ΠΕ02 και 15 ΠΕ03 στο Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ

Πρωτοβάθμια ΓΕΝΙΚΗ/ΖΕΠ/ΔΥΕΠ δεν έχει σήμερα. Πρωτοβάθμια ΕΙΔΙΚΗ θα έχει.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Οκτωβρίου 30, 2024, 01:49:06 am »
Αγαπητέ Oliver,

Αφού σου ευχηθώ (με μικρή καθυστέρηση) χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή, θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω να ξεμπερδευτείς. Το κλειδί στην κατανόηση είναι να αντιληφθείς ότι οι Αναπληρωτές ΕΣΠΑ δεν πληρώνονται 0% ή 100% από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους, αλλά με κάποια αναλογία, η οποία στο ΕΣΠΑ 2021-2027 έχει γείρει προς την πλευρά των εθνικών πόρων (ναι, το μεγαλύτερο μέρος της μισθοδοσίας των Αναπληρωτών ΕΣΠΑ ουσιαστικά προέρχεται από πρόσθετους εθνικούς πόρους του ΠΔΕ, αυτό για όσους νομίζουν ότι τους έχουμε πιάσει κορόιδα τους κουτόφραγκους...)

Έστω σκέλος /1 οι κοινοτικοί πόροι και σκέλος /2 οι πρόσθετοι εθνικοί πόροι.

Οι Πράξεις των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών είναι 3 ειδών:
1) Οι Πράξεις του Προγράμματος "Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027" (ΠΑΔΚΣ), όπου υπάρχει ενταγμένος προϋπολογισμός στο /1 και ενισχύεται με πρόσθετους εθνικούς πόρους από το /2.
2) Οι Πράξεις των 13 Περιφερειακών Προγραμμάτων, όπου ομοίως υπάρχουν ενταγμένοι προϋπολογισμοί στο /1 και ενισχύονται με πρόσθετους εθνικούς πόρους από το /2.
3) Δράση ενταγμένη εξ ολοκλήρου στο /2 (ΣΑΕ 445/2) είναι αυτή του άρθρου 19 του Νόμου 4283/2014, που τροποποιείται κάθε χρόνο προκειμένου να καλύπτει Αναπληρωτές που δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία δράση ΕΣΠΑ.

Αυτό που έγινε φέτος για τους διορισμούς αφορούσε το μετασχηματισμό των πιστώσεων του Νο.3 σε πιστώσεις μόνιμων διορισμών.

Για να συνεχιστεί το ίδιο τα επόμενα χρόνια, θα πρέπει κάποιες Πράξεις να περάσουν εξ ολοκλήρου στο σκέλος /2 (εθνικοί πόροι), δηλ. να μηδενιστεί το σκέλος /1 (κοινοτικοί πόροι). Εκτιμώ ότι αυτό θα γίνει πρώτα με Πράξεις του Νο.1 (ΠΑΔΚΣ) και αργότερα με Πράξεις του Νο.2 (ΠεΠ).
Για να μηδενιστεί το σκέλος /1 υπάρχουν 2 τρόποι:
α) το ποσό του να το επωμιστεί το σκέλος /2 (εθνικοί πόροι)
β) το σκέλος /2 να παραμείνει ίδιο, άρα λιγότεροι Αναπληρωτές.
Μάντεψε τι θα γίνει...

Σελίδες: 123 ... 150

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182513
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.