Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Patreas

Σελίδες: 123 ... 157
1
Η Σοφία Ζαχαράκη απαντά στο δημοσίευμα του Protagon για τους αναπληρωτές που λείπουν από τα σχολεία
"Σε ό,τι αφορά στη μεγάλη εικόνα με βάση τα στοιχεία που αντλήθηκαν από το myschool σήμερα στις 13.350 σχολικές μονάδες υπηρετούν 191.746 εκπαιδευτικοί. Οι 163.580 είναι μόνιμοι και 28.166 είναι οι αναπληρωτές. Το ποσοστό των αναπληρωτών επί του συνόλου αυτή τη στιγμή είναι 14,7%.
Οι μαθητές/τριες που φοιτούν σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια είναι 1.309.831."

Ενημερωτικό σημείωμα για διορισμούς, προσλήψεις και τη στέγαση των εκπαιδευτικών
"Σε ό,τι αφορά στη μεγάλη εικόνα με βάση τα στοιχεία που αντλήθηκαν από το myschool  σήμερα στις 13.350 σχολικές μονάδες υπηρετούν  191.746 εκπαιδευτικοί. Οι 163.580 είναι μόνιμοι και 28.166 είναι οι αναπληρωτές. Το ποσοστό των αναπληρωτών επί του συνόλου αυτή τη στιγμή είναι 14,7%.

Διευκρινίζεται ότι ως προς τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ο αριθμός προκύπτει από το myschool και αποτυπώνει τους ενεργούς μόνιμους εκπαιδευτικούς με αναθέσεις μαθημάτων από 1-5 σχολικές μονάδες. Ο αριθμός των αναπληρωτών αναφέρεται σε εκπαιδευτικούς πλην ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Οι μαθητές/τριες που φοιτούν σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια είναι 1.309.831."

Η διευκρίνιση προστέθηκε σήμερα. Δηλ. για να φανεί μικρό το ποσοστό των Αναπληρωτών επί του συνόλου, δεν συμπεριλήφθηκαν οι Αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ, ενώ στους Μόνιμους ο καθένας υπολογίστηκε 1/2/3/4/5 φορές, ανάλογα με το σε πόσες σχολικές μονάδες έχει αναθέσεις! Greek Statistics.

Υ.Γ. Άραγε η διευκρίνιση θα σταλεί και στην απάντηση στο protagon?

2
Αλλού έχουν open data, εδώ ο/η κάθε υπουργός γράφει fake news σε επίσημες ιστοσελίδες.

ΥΓ: υπάρχει online επίσημη πηγή για τους αριθμούς; (τους πραγματικούς εννοώ).

Παραλίγο να πιστέψω κι εγώ το ενημερωτικό ( ; ) σημείωμα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας. Ευτυχώς, όμως, χάρη στο πρόγραμμα "Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες" έκανα την κρίσιμη ερώτηση όπως μας συμβούλεψε ο Υπουργός Αλήθειας (όχι της Ομάδας, αυτής του Όργουελ):
"τι μου είπε η Σοφία;"
και απέφυγα την παραπληροφόρηση (κάτι που δεν θα αποφύγουν όσοι κάνουν αναζήτηση για "αριθμό μονίμων εκπαιδευτικών", αφού εκεί φιγουράρει πρώτη-πρώτη η ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου).
Βέβαια, σε λίγα χρόνια θα αστυνομεύουν και την σκέψη όπως πάνε.
Πάντως, επειδή κάτι τέτοια fake news βλάπτουν την ψυχική μας υγεία, νομίζω ότι θα έπρεπε να επιληφθεί το γραφείο εντοπισμού και αντιμετώπισης Fake News στον ΕΟΔΥ.

ΥΓ: ακόμα αμφιβάλλεις; :)

3
Η Σοφία Ζαχαράκη απαντά στο δημοσίευμα του Protagon για τους αναπληρωτές που λείπουν από τα σχολεία

Στην απάντησή της, η υπουργός Παιδείας εκτιμά ότι στο επίμαχο δημοσίευμα «διατυπώνονται κρίσεις και εκτιμήσεις που προκύπτουν είτε από ελλιπή, είτε λανθασμένη ενημέρωση».

Και για το σκοπό αυτό υπάρχει ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΑ, η οποία τιτλοφορείται ως Ενημερωτικό σημείωμα για διορισμούς, προσλήψεις και τη στέγαση των εκπαιδευτικών.

Κάθε μέρα και πιο κάτω. Από την προτροπή του Γ.Γ. "Να παίρνουν τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου για τα κενά οι γονείς.", στην πρωτοφανή δήλωση (για λύπηση) της Υπουργού προς τους γονείς για τα κενά στα σχολεία: "Λίγη υπομονή ακόμη" και τώρα σε ένα ενημερωτικό σημείωμα, στο οποίο τα βασικά νούμερα είναι λάθος!

"Σε ό,τι αφορά στη μεγάλη εικόνα με βάση τα στοιχεία που αντλήθηκαν από το myschool  σήμερα στις 13.350 σχολικές μονάδες υπηρετούν  191.746  εκπαιδευτικοί. Οι 163.580 είναι μόνιμοι και 28.166 είναι οι αναπληρωτές. Το ποσοστό των αναπληρωτών επί του συνόλου αυτή τη στιγμή είναι 14,7%."

Κυρία Υπουργέ, σας ενημερώνω ότι αυτή τη στιγμή στη Δημόσια Εκπαίδευση οι Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί είναι περίπου 146.500 και οι Αναπληρωτές περίπου 35.500 (τα λέω στρογγυλά για εύκολη απομνημόνευση). Θέλω να πιστεύω ότι αυτά που αναφέρονται στο ενημερωτικό ( ; ) σημείωμα προέκυψαν "είτε από ελλιπή, είτε λανθασμένη ενημέρωση" (για να χρησιμοποιήσω τα δικά σας λόγια). Καλό είναι να διορθώσετε την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου τουλάχιστον ως προς αυτό το σημείο, καθώς είναι πρωτοφανές το Υπουργείο Παιδείας να παραπληροφορεί τους πολίτες για τόσο βασικά στοιχεία της Εκπαίδευσης.

4
Υπερβήκαμε τις 3 εβδομάδες από την τελευταία συνέντευξη της Υπουργού σε ΜΜΕ (στις 18/9/2025) και συνεχίζει να "κρύβεται" από τα τηλε-παράθυρα (κάτι safe εμφανίσεις για το σχολικό αθλητισμό, εγκαίνια φοιτητικής εστίας ΔΙΠΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ Κέρκυρας κτλ. δεν μετράνε για συνέντευξη). Τι να βγει να πει άλλωστε, με τόσες χιλιάδες κενά. Στέλνει αντ' αυτής το Γ.Γ.-deliverά εκπαιδευτικών.
Κι αν είχε λάβει κάτι την Τετάρτη το απόγευμα από Μαξίμου, σίγουρα θα είχε βγει σε Δελτίο των 8.
Το ερώτημα βέβαια παραμένει: δεν πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία από την άποψη των ελλείψεων σε προσωπικό; Τα "είναι δομικό το πρόβλημα", "πρόκειται για σύνθετη άσκηση" και να παρουσιάζεται το θέμα των κενών ως φυσικό φαινόμενο που ενέσκηψε (Σ.Σ. πάρε μάτι Γ.Γ. για σωστή χρήση του ρήματος) στην εκπαίδευση, δεν είναι ικανοποιητικές απαντήσεις. Διαπιστώσεις για αυτά κάνουν και όσοι είναι εκτός εκπαίδευσης. Οι θέσεις ευθύνης δεν είναι για διαπιστώσεις αλλά για λύσεις.

Τι υπάρχει από πιστώσεις:
1) 301 ΠΕ02 ΑΠΩ ΖΕΠ από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6022767
2) 242 ΠΕ23 ΜΝΑΕ σύμφωνα με το ΦΕΚ Τεύχος B’ 5356/08.10.2025, όπου, όμως, βλέπω πολλά ΕΠΑΛ που είναι σε ΣΔΕΥ. Κανείς δεν το σκέφτηκε;
3) 350 ΠΕ23 και 350 ΠΕ30 από τον Kωδικό ΟΠΣ: 6022750, όπου οι 5άδες σχολείων θα μπορεί τελικά να περιλαμβάνουν και σχολεία των ΣΔΕΥ που δεν έχουν ούτε ΠΕ23 ούτε ΠΕ30 (μιας και οι πιστώσεις για τα ΣΔΕΥ έχουν εξαντληθεί).
Πάντως προβλέπω ότι δεν θα βρεθούν τόσοι ΠΕ23 στη ροή.
4) Λιγοστές (σε σχέση με τις ανάγκες) πιστώσεις για Παράλληλη Στήριξη από τα ΠεΠ (και για την Κρήτη από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6038302)
5) Ό,τι υπάρξει από μη αναλήψεις της Β2 και παραιτήσεις (τρίχες δηλ.).
Από Τακτικό Προϋπολογισμό δεν υπάρχει σάλιο. Εκτιμώ, όμως, ότι θα υπάρξει ακόμα μία εγκριτική Τακτικού (αγνώστου ακόμα αριθμού πιστώσεων), διότι πολύ απλά δεν γίνεται αλλιώς.

Για 51 ΠΕ25 και 25 ΠΕ29 θα γίνει άμεσα ειδική πρόσκληση (αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για τα υπόλοιπα).

5
Κύριε Παπαδομαρκάκη, για τα χιλιάδες κενά που δηλώνουν οι ΔΠΕ/ΔΔΕ στο ΟΠΣΥΔ και επιβεβαιώνουν (λίγο πάνω, λίγο κάτω) οι ΠΔΕ δεν γνωρίζετε τίποτα; Τα κενά περιμένετε να τα μάθετε από τηλέφωνα γονέων; Εσείς όταν ήσασταν ΔΔΕ Δωδεκανήσου και Αναπληρωτής ΠΔΕ Νοτίου Αιγαίου προτρέπατε τους γονείς να παίρνουν τηλ. στο Γενικό Γραμματέα μπας και στελεχωθούν τα σχολεία;

Είστε το ίδιο άτομο που εξέδωσε πριν λίγες ημέρες αυστηρή οδηγία για την ιεραρχική υποβολή ερωτημάτων προς το Υπουργείο Παιδείας, ενώ τώρα απαξιώνετε όλη τη διοικητική ιεραρχία (την οποία έχετε διατρέξει και γνωρίζετε) και ζητάτε απευθείας τηλ. επαφή του γονέα με το Γενικό Γραμματέα; Θυμίζει κάτι από το Aló Presidente του Ούγκο Τσάβες (παρεμπιπτόντως, έχετε αρχίσει και του μοιάζετε εμφανισιακά).

Και αν δεν σας ενημέρωσαν για τα κενά οι Διευθυντές Σχολείων / ΔΠΕ / ΔΔΕ / ΠΔΕ μέσω της υπηρεσιακής οδού, εσείς τι κάνατε ως πειθαρχικός/ώς προϊστάμενος των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης; Τους ασκήσατε πειθαρχικό έλεγχο; (δεν τολμάτε, βέβαια, αφού κι εσείς ήσασταν Αναπληρωτής ΠΔΕ από ΔΔΕ Δωδεκανήσου, οπότε...).

Σε μια κανονική χώρα, αύριο είτε εσείς δεν θα ήσασταν Γενικός Γραμματέας (Σ.Σ. και θα επιστρέφατε πάλι σε θέση ΠΔΕ, αλά Κόπτσης) είτε οι 13 ΠΔΕ θα ελέγχονταν πειθαρχικώς (ή θα παραιτούνταν από ευθιξία). Σε μια κανονική χώρα. Στην Ελλάδα αύριο απλώς είναι Πέμπτη.

Και κάτι τελευταίο: φροντίστε να εγκύψετε στο πρόβλημα ή να σκύψετε πάνω στο πρόβλημα, διότι αν ενσκήψετε πάνω στο πρόβλημα θα το κάνετε χειρότερο! (εντάξει, δεν είστε των θεωρητικών, Χημικός Μηχανικός του Πλοϊεστίου Ρουμανίας, αλλά στη θέση που βρίσκεστε δεν επιτρέπονται τέτοιοι σολοικισμοί)

6
Στο μεταξύ ο Patreas είχε αναφερθεί εξαρχής στην Β Φάση ως A2 (όχι τυχαία μάλλον). Ας ελπίσουμε να μην έχουμε Α3 μέσα στον Οκτώβριο. Είναι αδιανόητο να μπούμε στον Νοέμβριο με 30%-40% κάλυψη στις ειδικότητες.
Φάση Β2 ή Α3; Αν και είχε ακουστεί και μετά την Α' Φάση το σενάριο πρόσληψης με τις πιστώσεις των μη αναλήψεων (γι' αυτό και είχα αναφέρει για Φάση Α2), τελικά δεν ευδοκίμησε. Πάντως, από την άποψη του αριθμού των προσλήψεων η Β' Φάση ήταν σαν Α2.

Μια διόρθωση.

Στη Β' φάση οι εγκρίσεις τακτικού προϋπολογισμού ήταν 4:

1) ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./108/13123/29-8-2025 (876 προσλήψεις)
2) ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./110/13124/29-8-2025 (1070 προσλήψεις)
3) ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./118/14608/24-9-2025 (583 προσλήψεις)
4) ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./119/14585/24-9-2025 (1000 προσλήψεις)

Σύνολο: 3529

Τώρα γιατί δεν δόθηκαν αυτά τα 876+1070 που ήταν εγκεκριμένα από 29/8, ας μας πει κάποιος που γνωρίζει...
Κάποιες πιστώσεις από την Εγκριτική των 1070 είχαν δοθεί και στην Α' Φάση (π.χ. στη Σιβιτανίδειο). Επειδή ήταν λίγο στα "τυφλά" η Α' Φάση, κρατήθηκαν κάποιες προσλήψεις τακτικού προϋπολογισμού για τη Β' Φάση. Βέβαια, με τόσα κενά, και που κρατήθηκαν...

Ο Patreas δεν έχει κάτι να μας πει; Αν ισχύει; Τις ειδικότητες που αφορά;
Σε αυτή τη φάση περιλαμβάνονται τα κενά από:
α) αναβαθμίσεις σε πλήρες κατά την Β΄ Φάση των αναπληρωτών Α΄ Φάσης,
β) μη αναλήψεις της Β΄ Φάσης και
γ) παραιτήσεις μετά τις 19/9/2025 (καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης κενών από τις ΠΔΕ).
Δεν υφίσταται δυνατότητα τροποποίησης κενού σε άλλο κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης, καθώς τα συγκεκριμένα κενά έχουν εγκριθεί από την Υπουργό με σχετική πράξη, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 4 της υπό στοιχεία 104627/ΓΔ5/07-08-2020 (Β΄ 3344), η οποία μνημονεύεται στα έχοντας υπόψη των αποφάσεων πρόσληψης της Β' Φάσης.

7
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 04, 2025, 07:09:21 pm »
Τι Patreas, τι πατέρας, πες το κι έτσι :P
Κοίτα να δεις που στο τέλος θα κάνουμε καμιά δημοσίευση με τον neossos. Άλλος για μεταδιδακτορική έρευνα και άλλος για το ονόρε :)

8
Στόχοι και bonus των υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας

Ας τα πάρουμε από την αρχή. ΟΛΟΚΛΗΡΟ Υπουργικό Συμβούλιο υπογράφει Π.Υ.Σ. στις 30/9/2025 στην οποία το πρώτο-πρώτο που αναφέρεται στα έχοντας υπόψη (δηλ. το άρθρο 23 του ν. 4940/2022) έχει καταργηθεί από 25/10/2024 με το άρθρο 52 του ν. 5149/2024. Παρότι στην Ελλάδα τα περισσότερα μέλη της Εκτελεστικής Εξουσίας είναι και μέλη της Νομοθετικής Εξουσίας, μάλλον δεν γνωρίζουν τι έχουν ψηφίσει...

Συνεχίζουμε με την Εξειδίκευση στόχων του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής (Ε.Σ.ΚΥ.Π.) για το έτος 2024

Είναι να απορεί κανείς πώς για πράγματα που ανάγονται στο συνήθη κύκλο καθηκόντων του προσωπικού, δηλ. προβλέπονται στο Π.Δ. 18/2018 και γι' αυτό πληρώνονται οι υπάλληλοι, το προσωπικό λαμβάνει εκτός από τον μισθό, υπερωρίες αλλά και bonus επίτευξης στοχοθεσίας, δηλ. τριπλο-πληρώνονται για τα ίδια πράγματα!

Πάντως, το πιο εξοργιστικό για μένα είναι το Νο.19:
Στόχος 8: Ενίσχυση της εξωστρέφειας και ανάδειξη του αθλητισμού στην κοινωνία
Έργο: Επέκταση του διδακτικού αντικειμένου της κολύμβησης
Ορόσημα έργου: Έκδοση σχετικής εγκυκλίου
Αρμόδια οργανική μονάδα σε επίπεδο Διεύθυνσης:
1. Η Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
2. η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής

Δηλ. θα πάρουν bonus οι υπάλληλοι 2 Διευθύνσεων για την έκδοση μιας εγκυκλίου 3-4 σελίδων (εγκύκλιοι 2024 και 2025) και Κολύμβηση δεν γίνεται φέτος, καθώς δεν έχουν προσληφθεί ΠΕ11 για τα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν! Ίσως ( ; ) κάτι είχαν υποψιαστεί και δεν βάλανε διεξαγωγή του αντικειμένου της κολύμβησης αλλά μόνο έκδοση σχετικής εγκυκλίου. Βρε βρε βρε, τον Κερερέ. #BEACTIVE κι άγιος ο Θεός...

Κατά τα λοιπά, δεν υπάρχουν πιστώσεις για Αναπληρωτές...

9
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 05:12:21 pm »
@neossos
Παρότι δεν παίρνεις θέση σε κάποια που ανέφερα στο τελευταίο μου μήνυμα (για το πώς θα μπορούσε να γίνει manipulation των αριθμών και για τα Εσπερινά ΕΠΑΛ της Κρήτης - θα περίμενε κάποιος το μεγαλύτερο δημόσιο σχολείο στην Ελλάδα να είναι κάποιο της Αττικής), εγώ θα λάβω στα δικά σου.

Η Παράλληλη Στήριξη στα Δημοτικά Σχολεία είναι η μεγαλύτερη "ομάδα" στις προσλήψεις Αναπληρωτών. Το έναυσμα για το παρόν νήμα ήταν το 4ΧΧ Παράλληλη Στήριξη στα Δημοτικά Σχολεία του Ηρακλείου στην Α' Φάση. Ως απόλυτος αριθμός και σε σύγκριση με τις Διευθύνσεις πλην Αττικής, μου φάνηκε πολύ μεγάλο. Καθώς οι προσλήψεις Αναπληρωτών διεξάγονται στις μεταθετικές περιοχές, ήταν εύκολο να βρεθεί ανά περιοχή τόσο το μαθητικό δυναμικό στα Δημοτικά Σχολεία Γενικής Παιδείας, όσο και οι προσλήψεις Αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης που έγιναν. Μετά με ταξινόμηση βγήκε πρώτη η Γ' Πειραιά (που έχει, όμως, μικρό αριθμό μαθητών σε Δημοτικά Σχολεία, περίπου 200), δεύτερο το Λασίθι και μετά οι υπόλοιπες περιοχές της Κρήτης και του Πειραιά από κοντά, ενώ ουραγοί βγήκαν οι περιοχές στις οποίες δεν έγινε καμία πρόσληψη Αναπληρωτή για την Παράλληλη Στήριξη των Δημοτικών Σχολείων (Γ' Λέσβου και Γ' Σάμου).

Μιας και αναφέρθηκες σε outliers, συνεπώς γνωρίζεις από Μεθοδολογία Έρευνας και Εφαρμοσμένη Στατιστική στην Εκπαιδευτική Έρευνα ( έτσι δεν είναι; ), η Γ' Πειραιά αλλά και η Γ' Λέσβου και η Γ' Σάμου δεν επελέγησαν για σύγκριση με την Κρήτη. Ούτε περιοχές της Αττικής ή Θεσσαλονίκης που έχουν πολύ μεγαλύτερο μαθητικό δυναμικό και με χαρακτηριστικά μόνο αστικής περιοχής. Επέλεξα την Αχαΐα και τη Λάρισα, αφού, όπως ανέφερα και στο προηγούμενο μήνυμα, είναι οι περιοχές με την 3η και 5η πόλη της Ελλάδας σε πληθυσμό (το Ηράκλειο είναι η 4η) και έχουν ένα μεγάλο αστικό κέντρο αλλά και ημιαστικές και αγροτικές περιοχές. Δηλ. αυτό ακριβώς που δεν κάνεις εσύ με το παράδειγμά σου. Επιλέγεις ένα σχετικά μικρό νησί της Δ' Δωδεκανήσου, δηλ. ούτε καν μια ολόκληρη περιοχή μετάθεσης. Έτσι, όμως, ενδεχομένως έχεις επιλέξει by default έναν outlier (κάτι που εξάλλου το παραδέχεσαι), όχι μόνο λόγω μικρού μαθητικού δυναμικού αλλά και λόγω ποιοτικών στοιχείων που αφορούν την κοινωνική ζωή σε κάποια μικρά νησιά (καταλαβαινόμαστε φαντάζομαι). Είναι, λοιπόν, μεθοδολογικά λάθος να πας σε τόσο μικρό δείγμα μαθητών (όπως θα ήταν λάθος να επέλεγα για σύγκριση τη Γ' Πειραιά) και υπάρχουν και άλλοι λόγοι στη μέση.

Πάντως, όταν κάτι αφορά τη διαχείριση προσωπικού των ΠΕ70 είσαι πολύ large και υποπίπτεις σε "εκπτώσεις" (όπως εύστοχα σου σχολίασε ο trust no one), π.χ. "τόσο κακό είναι να λειτουργεί ένα δημοτικό σχολείο με 28 μαθητές ως 6/θέσιο;" ή "Δεν τους ψέγω όμως γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον των παιδιών." Όταν, όμως, το θέμα αφορά τη διαχείριση προσωπικού των ΠΕ60 ή τη Δευτεροβάθμια, είσαι αμείλικτος. Αυτό είναι ο ορισμός του double standard.

10
Ας πούμε την αλήθεια. Το τίμημα των διορισμών που πρέπει να πληρώσουμε είναι οι λιγοστές προσλήψεις. Και επειδή θα γίνουν και του χρόνου διορισμοί, καταλαβαίνετε τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια με τις προσλήψεις των αναπληρωτών... Το έχουν πει άλλωστε ότι θέλουν να μειώσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών, πράγμα που το διαπιστώνουμε συν τω χρόνω. Οι άνθρωποι είναι συνεπείς τουλάχιστον... Θα έχουμε μεν μόνιμους εκπαιδευτικούς, αλλά σε 30άρια τμήματα. Αυτό λέγεται εκσυγχρονισμός και νοικοκύρεμα της παιδείας ...

Κάτι μου θυμίζει αυτό...

Εδώ με εγκυκλίους και μη πλήρη κάλυψη των κενών διαλύεται ο θεσμός του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου (προς όφελος των voucher-ΚΔΑΠ) και δεν κουνιέται φύλλο. Κι όχι μόνο δεν κουνιέται φύλλο, αλλά υπάρχει η "σιωπηλή συναίνεση" των Μονίμων ΠΕ70 που μου/σου λένε κατ' ιδίαν ότι θέλουν να σχολάνε 13:15 και μη σώσει και λειτουργήσει το Ολοήμερο.
Πάει η δεκαετία της αδιοριστίας και του δυναμικά διεκδικητικού ΠΑΣΑΔ. Και μιας κι έχει ο καιρός γυρίσματα, αν δεν ξέρεις την ιστορία και δεν διεκδικείς, η ιστορία θα επαναληφθεί...

11
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 12:09:27 am »
Δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσουν μαζί σου (αν και προεξοφλείς ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι όσοι έχουν υπηρετήσει στην Κρήτη θα συμφωνήσουν μαζί σου) και σε τι ακριβώς θα συμφωνήσουν. Επειδή, όμως, η κάλυψη των κενών Παράλληλης Στήριξης στην Α' Φάση έγινε με οριζόντια ποσόστωση επί των δηλωθέντων κενών (αφού πρώτα καλύφθηκαν 100% τα κενά Παράλληλης για BRAILLE και ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ), αυτοί που το έχουν κάνει "φάμπρικα" και δεν ομαδοποιούν είναι οι ευνοημένοι της υπόθεσης.

Ο πρωταθλητής Ελλάδος, πάντως, είναι το Λασίθι. Απλώς τους πήραν χαμπάρι και στη Β' Φάση έφαγαν τσεκούρι.

Αν ήθελα να κάνω manipulate τα νούμερα, θα μπορούσα να αναφέρω μόνο την Α' Φάση (όπου το Λασίθι με το 1/4 του μαθητικού δυναμικού της Αχαϊας είχε 133 προσλήψεις έναντι 101 της Αχαϊας, και το Ηράκλειο με παραπλήσιο μαθητικό δυναμικό με την Αχαϊα είχε υπερτετραπλάσιες προσλήψεις, δηλ. αν ένα 20άρι τμήμα της Πάτρας έχει 5 παραπεμπόμενους μαθητές, σε ένα ισάριθμο του Λασιθίου/Ηρακλείου θα παραπέμπονταν όλοι; ) ή να μην αναφέρω την ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ (που έχει μέσα και την Κρήτη και "ψηλώνει"), αλλά ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ (που θα είχε ακόμα μεγαλύτερη διαφορά από τα ποσοστά της Κρήτης). Οι περιοχές ΑΧΑΪΑ και ΛΑΡΙΣΑ επιλέγησαν με κριτήριο ότι έχουν ένα μεγάλο αστικό κέντρο αλλά και ημιαστικές και αγροτικές περιοχές.

Συνεπώς, κάτι, όντως, συμβαίνει που δεν εξηγείται μόνο με λογικές του τύπου "έτσι είναι η Κρήτη".

Υ.Γ. Για τα Εσπερινά ΕΠΑ.Λ. δεν είπες κάτι. Μήπως μεροληπτείς υπέρ της Δευτεροβάθμιας; :P

12
Α/θμια / ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 01, 2025, 08:13:50 pm »
Καλό μήνα!
«Προβοκατόρικος» ο τίτλος του θέματος, ίσως επηρεασμένος και από την επίσκεψη της Ευρωπαίας Εισαγγελέως στη χώρα μας, ας δούμε τι εννοεί.

Αν δείτε τις φετινές αποφάσεις προσλήψεων Αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης αλλά και ΕΒΠ και Σχολικών Νοσηλευτών για Σχολικές Μονάδες Γενικής Παιδείας (Α’ Φάση: ΑΔΑ: 95Ρ046ΝΚΠΔ-6ΥΘ, ΑΔΑ: Ρ48246ΝΚΠΔ-Ν5Γ και ΑΔΑ: ΨΦ3Σ46ΝΚΠΔ-9ΛΑ, Β’ Φάση: ΑΔΑ: 9Ρ1746ΝΚΠΔ-89Τ, ΑΔΑ: 93ΠΧ46ΝΚΠΔ-Π4Κ και ΑΔΑ: 9ΓΤΒ46ΝΚΠΔ-ΙΥΟ θα διαπιστώσετε ότι στα Έχοντας Υπόψη αναφέρονται τα ΠεΠ για 12/13 ΠΔΕ.
Ποια ΠΔΕ λείπει; Η λεβεντογέννα Κρήτη!
Και από πού προσλαμβάνονται αυτοί οι Αναπληρωτές για την Κρήτη; Όχι από το ΠεΠ Κρήτης (Κωδικός ΟΠΣ: 6001753), αλλά από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6038302 που είναι «κεντρικό» ΕΣΠΑ:
(Α’ Φάση: ΑΔΑ: 9Ε9Δ46ΝΚΠΔ-ΙΒ2, ΑΔΑ: ΨΣΔ446ΝΚΠΔ-ΗΔΞ και ΑΔΑ: Ρ04Μ46ΝΚΠΔ-ΨΗΝ, Β’ Φάση: ΑΔΑ: 9ΛΘΩ46ΝΚΠΔ-ΠΣ3, ΑΔΑ: 9Β0646ΝΚΠΔ-ΚΕΓ και ΑΔΑ: ΡΜΚΔ46ΝΚΠΔ-ΧΕΖ). Θα δείτε ότι στην Πρωτοβάθμια ο 6038302 χρηματοδοτεί και μέρος των προσλήψεων σε ΑΜΘ, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία (αυτές οι ΠΔΕ παίρνουν προσλήψεις και από το ΠεΠ τους).

Ποια ανάγκη υπαγόρευσε τη δημιουργία αυτού του «κεντρικού» ΕΣΠΑ; Ήδη τα 2 πρώτα χρόνια (2023-2024 και 2024-2025) με τις εμπροσθοβαρείς προσλήψεις που είχαν γίνει στην Παράλληλη Στήριξη, είχε καταναλωθεί το μεγαλύτερο μέρος του ΠεΠ Κρήτης (Κωδικός ΟΠΣ: 6001753), οπότε έπρεπε να βρεθεί τρόπος να χρηματοδοτηθούν οι προσλήψεις των επόμενων ετών.
Και γιατί αυτό συνέβη μόνο στο ΠεΠ Κρήτης και όχι στα άλλα ΠεΠ; Ας δούμε λίγο τις φετινές προσλήψεις Αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης ΠΕ70 (που είναι το μεγαλύτερο μέρος των προσλήψεων στην Παράλληλη Στήριξη) στις 4 Περιφερειακές Ενότητες της Κρήτης, στην Αχαΐα, στη Λάρισα αλλά και στην Επικράτεια (έχουν αφαιρεθεί όσοι δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή ανέλαβαν και παραιτήθηκαν) σε σύγκριση με το μαθητικό δυναμικό στα Δημοτικά Σχολεία Γενικής Παιδείας:

 
Μαθητές σε Δ.Σ.
Α' Φάση
Β' Φάση
 
ΔΠΕ ΑΧΑΪΑΣ
16045
101
64
1,03%
ΔΠΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
12896
88
59
1,14%
ΔΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
18645
427
99
2,82%
ΔΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
4097
133
10
3,49%
ΔΠΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
5555
148
63
3,80%
ΔΠΕ ΧΑΝΙΩΝ
9613
257
22
2,90%
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
485359
6692
2576
1,91%

Βλέπουμε ότι σε απόλυτα νούμερα π.χ. το Ρέθυμνο με το 1/3 του μαθητικού δυναμικού της Αχαΐας έχει 211 προσλήψεις έναντι 165. Θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι από τα ακόλουθα (ή συνδυασμός τους):
1) Καλύπτονται με μεγαλύτερο ποσοστό τα κενά Παράλληλης Στήριξης της Κρήτης λόγω ξεχωριστού Κωδικού ΟΠΣ. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει, αλλά είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι δεν συμβαίνει.
2) Τα κενά που δηλώνονται για την Παράλληλη Στήριξη της Κρήτης είναι πολύ περισσότερα αναλογικά με το μαθητικό δυναμικό των Δημοτικών Σχολείων της. Αυτό, όντως, συμβαίνει αλλά γιατί;

Εδώ είναι που ο κριτικός αναγνώστης, για τις ανάγκες της παρούσας ανάρτησης, μετατρέπεται σε… κρητικό αναγνώστη και αρχίζει τα εύλογα ερωτήματα προς διάφορες κατευθύνσεις:
1) Κύριε Περιφερειακέ Διευθυντά Κρήτης, στην εποπτεία της Υπηρεσίας σας είναι τα ΚΕΔΑΣΥ της Κρήτης. Μήπως έχουν μετατραπεί σε βιομηχανία εκδόσεως γνωματεύσεων για Παράλληλη Στήριξη; Στα κενά που σας δήλωσαν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ελέγξατε αν έχει γίνει ομαδοποίηση των υφιστάμενων αναγκών/εγκρίσεων σε μαθητές που φοιτούν στο ίδιο τμήμα ή το παραλείψατε και απλώς κάνατε τον ταχυδρόμο;
2) Κύριε Διευθυντά Ειδικής Αγωγής, με το «μεγαλοφυές» σχέδιο για ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλη την Ελλάδα (κι ας μην είχαν ζητηθεί, αλλά έπρεπε να γίνουν 10.000 διορισμοί), ένεκα του οποίου υποφέρει φέτος και η γενική και η ειδική αγωγή, στην πρόσφατη επίσκεψή σας στην Κρήτη δεν διαπιστώσατε τίποτα;
3) Κύριε Πρωθυπουργέ, μήπως, λέω μήπως, ξέρετε ποιος ζήτησε να γίνει ξεχωριστό ΕΣΠΑ για να χρηματοδοτηθούν οι προσλήψεις Παράλληλης Στήριξης, ΕΒΠ και Σχολικών Νοσηλευτών της Κρήτης;
4) Κύριε Πρωθυπουργέ και Κύριε Πρόεδρε της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (που και οι 2 κατάγεστε από την Κρήτη), μήπως ξέρετε να μας πείτε γιατί τα παιδιά στην Κρήτη παρουσιάζονται να έχουν πολύ μεγαλύτερη ανάγκη για Παράλληλη Στήριξη απ’ ότι τα παιδιά στην Αχαΐα, στη Λάρισα και στην υπόλοιπη Ελλάδα;
Δεν απαντάτε σε ανώνυμους/ψευδώνυμους; Ε, ας τα κάνει κάποιος κοινοβουλευτική ερώτηση.

Και για να μη λένε κάποιοι ότι λέω μόνο για την Πρωτοβάθμια: έχω αναφέρει και πρόσφατα και παλαιότερα ότι ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 40% των εγγεγραμμένων μαθητών Εσπερινών ΕΠΑΛ έχουν κάθε χρονιά ανεπαρκή φοίτηση (δηλ. κόβονται από απουσίες, όχι από επίδοση). Παρά το e-eggrafes, φαίνεται να υπάρχει μια "βιομηχανία" εγγραφών αποφοίτων (πολλές φορές των ίδιων φυσικών προσώπων ξανά και ξανά) στα Εσπερινά ΕΠΑΛ για 2η ειδικότητα που τελικά καταλήγουν σε μη παρακολουθούντες. Από τους εγγεγραμμένους στη Γ' Τάξη των Εσπερινών ΕΠΑΛ εμφανίζεται να απολύεται κάθε χρόνο περίπου το 1/4.
Για την τρέχουσα σχολική χρονιά 2025-2026 το μεγαλύτερο (σε αριθμό εγγεγραμμένων μαθητών) δημόσιο σχολείο είναι (για μία ακόμα χρονιά) το Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων που έσπασε το φράγμα των 1000 εγγραφών. Στη δεύτερη θέση το 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Ηρακλείου με 932 εγγεγραμμένους μαθητές (καλά κρατεί η «κόντρα» Χανίων-Ηρακλείου και σε αυτό τον τομέα).
Τώρα, όποιος πιστεύει ότι υπάρχουν δημόσια σχολεία, και μάλιστα εσπερινά, με τόσους μαθητές, να σηκώσει το χέρι του…

Υ.Γ. 1 Επειδή κάποιοι θα πουν ότι στοχοποιείται η Κρήτη κτλ.: αν οι Κρητικοί θέλουν να είναι περήφανοι για τον Φραπέ και το Χασάπη και για το ότι παράγουν λάδι και κενά, με γεια τους και χαρά τους. Αγαπάμε Κρήτη, αλλά κάπου ώπα βρε σύντεκνοι.
Υ.Γ. 2 Ακόμα και 0 (μηδέν) κενά να είχε η Κρήτη (που προφανώς δεν έχει), πάλι τα κενά είναι πενταψήφια (και όχι οριακά). Ας το έχουν αυτό υπόψη όλοι όσοι θελήσουν να δώσουν τις δικές τους προεκτάσεις στην παρούσα ανάρτηση.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2025, 11:30:04 pm »
Αιρετός της Γ' Αθήνας αναφέρει στο φβ ότι σύμφωνα με πληροφορίες η γ φάση θα γίνει μέσα Οκτώβρη.
Ευτυχώς που είχε αυτές τις πληροφορίες ο αιρετός και μάθαμε κι εμείς πότε θα γίνει η επόμενη φάση...

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2026
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2025, 10:16:38 pm »
Έτερον εκάτερον. Υπάρχει αυτό το πλάνο/πρόθεση για 2026 και 2027, αλλά οι 10.000 διορισμοί που αναφέρονται στο άρθρο αφορούν τους διορισμούς που ήδη έγιναν τον Αύγουστο του 2025. Το λέει ξεκάθαρα στο:
https://www.youtube.com/watch?v=j1i53PBWGwE&t=0m45s
"Είμαστε στις 19.300 που εκεί μπορούμε να προσθέσουμε και τις 10.000 που κάναμε στο Υπουργείο Παιδείας. Άρα γι' αυτό βγαίνει το νούμερο το οποίο είπατε νωρίτερα."

Σελίδες: 123 ... 157

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33113
  • Τελευταία: teachit
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193684
  • Σύνολο θεμάτων: 19567
  • Σε σύνδεση σήμερα: 1134
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 824
Σύνολο: 833

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.