Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - unsettled

Σελίδες: 12
1
Ανακοινώθηκαν οι συνεντεύξεις για Ατιική και Θεσσαλία στο site του ΙΔΕΚΕ.

www.ideke.edu.gr

"Η αρμόδια Επιτροπή του Συμβουλίου της Επικρατείας, μέσω της υπ’ αριθμ. 1/2009 απόφασής της, η οποία εκδόθηκε μετά το υπ’ αριθμ. 3885/8.9.2009 έγγραφο του ΙΔΕΚΕ, γνωμοδότησε ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 28 παρ. 4 του Ν. 2190/1994 για την διενέργεια των προσλήψεων που έχουν προγραμματισθεί από το Δ.Σ. του Ι.Δ.ΕΚ.Ε..

Το Δ.Σ. του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. αποφάσισε την συνέχιση των διαδικασιών προσλήψεων στελεχών και εκπαιδευτών όλων των δομών και των προγραμμάτων του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. οι συνεντεύξεις των οποίων θα προγραμματιστούν από την Δευτέρα 21/9/2009. Θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις για κάθε μία από τις διακηρύξεις προσλήψεων κάθε δομής ή προγράμματος."

Στο site υπάρχουν και τα αρχεία με τον προγραμματισμό των συνεντεύξεων.

 

2
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Λέει στην προκήρυξη:
"Νέες Τεχνολογίες (μέχρι 5 μόρια)
Με πιστοποίηση (όπως αυτή καθορίζεται από τo προσοντολόγιο του ΑΣΕΠ)"

Ποιες ενότητες του ecdl μοριοδοτούνται από το ΑΣΕΠ; Ξέρω ότι word, excel και internet είναι απαραίτητες, είναι όμως και οι μόνες που μοριοδοτούνται;
Δηλαδή αν κάποιος έχει μόνο αυτές τις τρεις ενότητες θα πάρει και τα 5 μόρια;

 ???

3
Στα κριτήρια επιλογής και μοριοδότησης των υποψηφίων γράφει:

Β.   Δια Βίου Μάθηση    12       
Β1    Eκπαίδευση Ενηλίκων,
 Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση,
 Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση.       3   
    0,2 μόριο ανά 25 ώρες
 με μέγιστο αριθμό μορίων 2           
    Συμμετοχή σε Επιστημονικά Συνέδρια
( 0,1 μόριο ανά συνέδριο με μέγιστο αριθμό μορίων 1 )           
Β2   Ξένες Γλώσσες Με πιστοποίηση (όπως αυτή καθορίζεται από τo προσοντολόγιο του ΑΣΕΠ) (μέγιστος αριθμός μορίων 4)          
    1η Γλώσσα Επιπέδου (Β2)            1
    1η Γλώσσα Επιπέδου (C2)            2
    2η Γλώσσα Επιπέδου (Β2)            1
    2η Γλώσσα Επιπέδου (C2)            2


Μπορείτε να μου πείτε γιατί στην αρχή βάζει μέγιστο αριθμό μορίων 12 και παρακάτω φαίνεται ότι ο μέγιστος αριθμός μορίων δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 7  ???

Αμέσως μετά υπάρχει η υποκατηγορία Β3 Νέες Τεχνολογίες. Παίρνεις μέχρι 5 μόρια από εκεί και συμπληρώνεται το όριο των 12 μορίων  ;)

4
Στα κριτήρια επιλιγής και μοριοδότησης των υποψηφίων για τα ΣΔΕ,  στη διδακτική εμπεριία, στην τυπική εκπαίδευση, αναφέρει σε παρένθεση: 1 μόριο ανά έτος πέραν της διετίας με μέγιστο αριθμό μορίων 10. Εάν κάποιος καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο ποιητής ας κάνει τον κόπο να μας εξηγήσει.

Όπως το καταλαβαίνω εγώ:
Αν έχεις διδακτική εμπειρία μέχρι δύο χρόνια δεν παίρνεις κανένα μόριο.
Παίρνεις ένα μόριο αν έχεις τρία χρόνια διδακτική εμπειρία, δύο μόρια για τέσσερα χρόνια εμπειρίας, τρία μόρια για πέντε χρόνια εμπειρίας κτλ. με όριο τα δέκα μόρια που αντιστοιχούν σε δώδεκα χρόνια διδακτικής εμπειρίας.

5
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 26, 2009, 11:12:56 πμ »
.... Πώς μπορείς να λες ότι είσαι υπέρ της αξιοκρατίας όταν δίνεις συμβουλές του στυλ Ελένη γερά παρ' τους τα λεφτά (δεν το είπες έτσι, ας μου επιτρέψεις το γηπεδικό ύφος. Αν σε ενοχλεί η πρόταση, ανακαλώ. Πάντως το νόημα αυτό ήταν) συντηρώντας μια αρρωστημένη κατάσταση; Δεν το βλέπεις ότι υπάρχει μία λογική αντίφαση σε αυτό; .....

Όχι. Το lobby χειρίζεται τις τύχες χιλιάδων ανθρώπων παίζοντας παιχνίδια δύναμης, χρήματος και εξουσίας. Και επηρεάζουν τις τύχες όλων, άξιων και ανάξιων.


Άρα το lobby των φιλολόγων, δηλαδή το συνδικαλιστικό τους όργανο, είναι η αιτία που η αξιοκρατία έχει γίνει ουτοπία, αφού όλοι μαζί, άξιοι και ανάξιοι, βράζουμε στο καζάνι που ανακατεύει με τις κουτάλες του το lobby των φιλολόγων.

Είναι η άποψή σου. Καθένας μπορεί να διαβάσει το θέμα και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

6
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 25, 2009, 03:39:28 μμ »
Το ξέρω μιας και τελείωσα την κατεύθυνση Φιλοσοφίας του ΦΠΨ Αθηνών  : ;)
Οι κατευθύνσεις Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής όμως δεν είχαν τόσα μαθήματα φιλοσοφίας όσα εμείς. Οι της Ψυχολογίας είχαν τέσσερα μαθήματα φιλοσοφίας στο πρόγραμμα σπουδών τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να διδάξουν φιλοσοφία. Το ίδιο πιστεύω και για τους αποφοίτους του Ελληνικού Πολιτισμού.
Άλλωστε, όπως είπε και ο Πελέ(γρίνης) στην τελετή ορκωμοσίας, το πανεπιστήμιο σου δίνει τις βασικές γνώσεις και τη μεθοδολογία, από κει και πέρα όλα είναι θέμα προσωπικής δουλειάς.

Σόρρυ gringa, το μήνυμα πήγαινε για τη maryk

7
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 25, 2009, 03:01:28 μμ »
"Ακούστηκε η άποψη περί του να διδάσκουν φιλοσοφία οι του εαπ..Ερώτηση:Από που και ως πού?Τόσοι απόφοιτοι φιλοσοφικών σχολών άδικα σπούδασαν?Μήπως να πάρουν και τα λατινικά αφού ανήκουν σε μια αρχαία ευρωπαική γλώσσα?"

Είμαι ΠΕ02 και υποστηρίζω την άποψη με το σκεπτικό ότι οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού διδάσκονται πέντε υποενότητες φιλοσοφίας στο πανεπιστήμιο. Μπορεί να μην έχουν τόσα μαθήματα φιλοσοφίας όσα οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης Φιλοσοφίας του ΦΠΨ, έχουν όμως τα ίδια με τους αποφοίτους κατεύθυνσης Ψυχολογίας του ίδιου τμήματος, οι οποίοι είναι ικανοί να διδάξουν το αντικείμενο. Η άποψή μου είναι ότι η γνώση δεν είναι μονοπώλιο κανενός. Δε νιώθω ότι σπούδασα άδικα επειδή υπάρχει ένα ακόμα τμήμα ανθρωπιστικών σπουδών πανεπιστημιακού επιπέδου. Αν είναι δυνατόν!

Για τα λατινικά, τα αρχαία και την έκθεση έχει ξεκαθαριστεί ότι δεν διεκδικούν το δικαίωμα διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων και γι' αυτό δεν διεκδικούν την ένταξή τους στους ΠΕ02. Σίγουρα θα είναι πολύ άδικο για μας να διδάξουν άλλοι αυτά τα μαθήματα, δεν είναι άδικο όμως να αποκλέιονται από την εκπαίδευση και αυτοί που έχουν κάνει τόσα μαθήματα ιστορίας, λογοτεχνίας και φιλοσοφίας;

Για την έλλειψη παιδαγωγικής κατάρτισης με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο και έχει επισημανθεί από πολλούς συναδέλφους. Οι ίδιοι οι απόφοιτοι του ΕΑΠ ζητάνε να ενταχτούν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους. Μέχρι τότε η ΑΣΠΑΙΤΕ κατά τη γνώμη μου είναι αναγκαία ώστε να αποκτήσουν παιδαγωγική κατάρτιση.

8
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 25, 2009, 12:20:30 μμ »
Το unsettled μπορεί να ερμηνευτεί ως αβέβαιος, ανισόρροπος και ανήσυχος. Προτιμάω το τελευταίο και με αυτή την ερμηνεία το χρησιμοποιώ. Αγαπητέ "ανήσυχε" λοιπόν.

Είπες: "Δυστυχώς φίλε μου, την ανηθικότητα τη φέρνει η ζήτηση και όχι η προσφορά." και "Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι να τις αγοράσουν. Και πάντα θα υπάρχουν, το ξέρεις καλά." (Τις έτοιμες εργασίες)

Συμφωνούμε απόλυτα! Μην ξεχνάς ότι αυτοί που πληρώνουν για τις εργασίες αύριο θα λέγονται εκπαιδευτικοί.

Πώς μπορείς να μην αντιδράς σε αυτή την αδικία αλλά να αντιδράς μόνο στον αποκλεισμό των αποφοίτων του Ελληνικού Πολιτισμού; Μήπως εσύ φοράς συντεχνιακές παρωπίδες; Δεν μπορείς να είσαι ανεκτικός στην πρώτη αδικία (όπως φάνηκε από το μήνυμά σου προς την Ελένη) και την ίδια στιγμή να εξαπολύεις μύδρους εναντίον της δεύτερης. Ή είσαι εναντίον της χρήσης δόλιων μέσων ή όχι. Η απόφασή σου όμως πρέπει να ισχύει για όλες τις περιπτώσεις. Δεν μπορείς να βάλεις την αδικία σε ζυγαριά και να πεις ότι ανέχομαι μια άδικη κατάσταση την ώρα που γράφω πύρινους λόγους εναντίον μίας άλλης. Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεις μόνος σου τους πύρινούς σου λόγους και χάνεις το κύρος σου.

Πώς μπορείς να λες ότι είσαι υπέρ της αξιοκρατίας όταν δίνεις συμβουλές του στυλ Ελένη γερά παρ' τους τα λεφτά (δεν το είπες έτσι, ας μου επιτρέψεις το γηπεδικό ύφος. Αν σε ενοχλεί η πρόταση, ανακαλώ. Πάντως το νόημα αυτό ήταν) συντηρώντας μια αρρωστημένη κατάσταση; Δεν το βλέπεις ότι υπάρχει μία λογική αντίφαση σε αυτό;

Είπες: "Κι όσο για τους πελάτες της τι να σου πώ. Ευτυχώς την πόρτα του ΑΣΕΠ δεν την ανοίγει το χρήμα."
Δηλαδή να έχουν το δικαίωμα να δώσουν και ΑΣΕΠ; Δεν έιναι αναγκαία η θέσπιση αυστηρότατων ελέγχων ώστε αυτοί να διαγράφονται και να μην φτάνουν στο πτυχίο και στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;

9
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 24, 2009, 03:32:46 μμ »
Τι από τα δύο σέβεσαι περισσότερο fair play;
Την ηθική οπότε μάλλον δεν κατάλαβα καλά την παράθεση από το παραπάνω post ή τη δύναμη ακυρώνοντας ο ίδιος όλες τις ηθικολογίες που γράφεις από την αρχή μέχρι το τέλος του θέματος που άνοιξες;

10
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 24, 2009, 02:27:55 μμ »
Ελένη, δεν βλέπω κάτι ανήθικο. Δουλεύεις και πληρώνεσαι για τον κόπο σου. Και καλά κάνεις!

Τώρα για την τιμή, όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.

Κτύπα ψηλά. Δες τι θα απαντήσουν. Αν δεν βρούνε άλλον πιο φτηνά θα πάρεις τη δουλειά.

Με το καλό!



Ανήθικο δεν είναι να κάνει η κοπέλα εργασίες για άλλους και να πληρώνεται, ανήθικο είναι πως αυτοί που πληρώνουν αύριο θα λέγονται επιστήμονες και στο δικό μας κλάδο εκπαιδευτικοί. Μήπως διαφωνεί κανείς με αυτό;
Για να λέμε και τα δικά μας είναι το ίδιο ανήθικο ο αιώνιος φοιτητής κομματάρχης άσχετος να γίνεται λέκτορας ή καθηγητής σε σχολείο.
Αν κατακρίνουμε τον έναν πρέπει να κατακρίνουμε και τον άλλο.
Αν πάλι αφήνουμε την ηθική στην άκρη και σαν ανώτερη αξία σεβόμαστε τη δύναμη, επικροτώντας αυτούς που έχουν τη δύναμη να πληρώνουν και να παίρνουν πτυχία, δεν έχουμε το δικαίωμα να κατηγορούμε το λόμπυ των φιλολόγων που έχει τη δύναμη να κινηθεί παρασκηνιακά και συντεχνιακά και να αποκλείσει έστω και άδικα άλλους αποφοίτους.
Δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Για να μην παρεξηγηθώ η άποψή μου είναι ότι οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού πρέπει να έχουν το δικαίωμα να διδάξουν μαθήματα όπως λογοτεχνία, ιστορία και φιλοσοφία, με μόνη επιφύλαξη την έλλειψη παιδαγωγικών και το θέμα με τις έτοιμες εργασίες.

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Εργασία μέσω Ιντερνετ
« στις: Ιούλιος 24, 2009, 01:47:14 μμ »
Οι αγγελίες του στυλ δουλειά από το σπίτι, δούλεψε όσες ώρες θες χωρίς αφεντικά, έξτρα εισόδημα, εισόδημα από 400 € part-time και από 1500 € full-time αφορούν την πώληση συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων ομορφιάς. Η πώληση γίνεται μέσω internet ή τηλεφώνου. Αγοράζεις τα προϊόντα από την εταιρία ανάλογα με τις παραγγελίες που έχεις και τα πουλάς σε μία προκαθορισμένη τιμή.
Το μυστικό είναι ότι για να βγάλεις λεφτά δεν αρκεί μόνο να πουλάς προϊόντα, αλλά πρέπει να πείσεις και άλλους ανθρώπους να κάνουν την ίδια δουλειά (πώληση προϊόντων), να δημιουργήσεις δηλαδή ένα δικό σου δίκτυο ή μια πυραμίδα. Μετά αυτοί πρέπει να βρουν άλλους και πάει λέγοντας.
Το ακόμα μεγαλύτερο μυστικό είναι ότι για να έχεις το δικαίωμα να δημιουργήσεις το δικό σου δίκτυο πρέπει πρώτα να επενδύσεις στην εταιρία μερικές χιλιάδες ευρώ.
Ελπίζω να σε βοήθησα.

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμη για εργασια
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 11:16:59 μμ »
Αν θέλεις να γράφεις μια ζωή εργασίες για άλλους τότε δε θα τους βρεις μπροστά σου.
Αν όμως θελήσεις να βρεις δουλειά σε ένα λογιστικό γραφείο ή σε μία εταιρία τότε σίγουρα θα τους βρεις μπροστά σου.
Σαν προϋπηρεσία σε ένα βιογραφικό για μία εταιρία θα γράψεις ότι έκανες εργασίες για φοιτητές; Δεν το νομίζω. Θα ξεκινάς επομένως με τις ίδιες πιθανότητες με κάποιον για τον οποίο έχεις κάνει εργασία, άσχετα αν εσύ είσαι αστέρι στο αντικείμενό σου και ο άλλος δεν ξέρει την τύφλα του.

13
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 02:53:38 μμ »
Το γνωρίζω ότι μόνο ο Ελληνικός Πολιτισμός έχει αποκλειστεί από την εκπαίδευση. Παρέλειψα να το γράψω γιατί αναφέρεται συνέχεια σε όλα τα προηγούμενα posts.
Το τμήμα όπως έχουμε ήδη πει δεν έχει μαθήματα παιδαγωγικών στο πρόγραμμα σπουδών του http://www.eap.gr/programmes/diarthrosi/elp.htm
Όμως ούτε ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός έχει μαθήματα παιδαγωγικών http://www.eap.gr/programmes/diarthrosi/epo_new_dia_04_05.htm
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος ή αν έχει ανανεωθεί το πρόγραμμα σπουδών.
Ευχαριστώ.

14
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 02:03:57 μμ »
Συγγνώμη αλλά ξέχασα κάτι.
Κατά την ταπεινή μαυ άποψη οι φοιτητές του ΕΑΠ θα πρέπει να πιέσουν τους υπεύθυνους για τη διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών ώστε να εισαχθούν μαθήματα παιδαγωγικών.
Τα παιδαγωγικά είναι κατά τη γνώμη μου απαραίτητα για κάποιον που θα διδάξει γιατί του δίνουν τις θεωρητικές και τις πρακτικές γνώσεις για να οργανώσει το μάθημα και να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που θα προκύψουν στην τάξη, όπως απειθαρχία και έλλειψη συγκέντρωσης από τους μαθητές. Επίσης θα του δώσουν τις γνώσεις να καταλάβει αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία και πώς να τον χειριστεί. Είναι απαραίτητο να γνωρίζει ένας εκπαιδευτικός όρους όπως αφόρμηση και βιωματικότητα για να μπορέσει να φτίαξει ένα πλάνο μαθήματος. Αυτά είναι προαπαιτούμενα και στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Ακόμα και οι θετικές σχολές όπως το μαθηματικό και το φυσικό έχουν μαθήματα παιδαγωγικών στο πρόγραμμα σπουδών τους. Η μη εισαγωγή τους στο πρόγραμμα του ΕΑΠ δίνει λαβές για τον αποκλεισμό των πτυχιούχων από την εκπαίδευση και αυτό σίγουρα το γνωρίζουν αυτοί που διαμορφώνουν τα προγράμματα σπουδών. Γιατί να μην βάλουν λοιπόν και παιδαγωγικά μαθήματα ώστε να είναι οι απόφοιτοι θεωρητικά οπλισμένοι με τα απαραίτητα εργαλεία για να μπουν σε μία τάξη και να διδάξουν;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 432
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 382

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.