Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pony30

Σελίδες: 123 ... 5
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 15, 2012, 12:58:13 μμ »
Οκ Αpri, σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά! :)Αρχικά, θεώρησα την έκφραση απρόσωπη και την ενδοιαστική υποκείμενο, αλλά στη συνέχεια είδα ότι το ''τους πολεμίους'' μόνο αντικείμενο μπορούσε να είναι στο έχει, οπότε μιλάμε για προσωπική σύνταξη και η ενδοιαστική έχει το ρόλο συμπληρώματος στο ''κίνδυνος''. Ελπίζω να μην πέσει ποτέ τέτοια περίπτωση στις εξετάσεις!!

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 14, 2012, 04:16:47 μμ »
Στην περίπτωση λοιπόν που  το ''κίνδυνος έχει'' δεν είναι απροσωπη έκφραση και το ''πολεμίους'' είναι αντικείμενο στο έχει, ποιον συντακτικό ρόλο θα έχει η δευτερεύουσα ενδοιαστική πρόταση;

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2012, 12:30:52 μμ »
Mαρία μου δεν είναι σε ιστοσελίδα αλλά σε βιβλίο , ωστόσο αν θες μπορώ να στα στείλω μέσω μέιλ αρκεί να στα ανοίξει το πρόγραμμα που θα έχεις , γιατί τα έχω σκανάρει και είναι περασμένα σαν εικόνες στον υπολογιστή .

Έρση σου έχω στείλει με πμ το email μου για να μου στείλεις αν είναι εύκολο τις σημειώσεις αυτές. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2012, 12:19:04 μμ »
Gumus κι εμένα θα με βοηθούσε πολύ το δείγμα του σχολικού σου συμβούλου, θα μπορούσες να μου το στείλεις κι εμένα; σου στέλνω με πμ το email μου

5


Τελικά τα άνοιξα, κωδικός χρειάζεται και στην ιστοσελίδα του οεφε αν τα ανοίγει κανείς με nitro pdf κι όχι με adobe reader. Εγώ προσπαθούσα να τα ανοίξω με nitro pdf, ενώ εσείς προφανώς με adobe γι' αυτό και σας ανοίγουν.
Κι εγώ πιστεύω ότι μπορεί να βάλουν Παπαδιαμάντη.









6
Λοιπόν, μπαίνω στη σελίδα http://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=11586
Κάνω κλικ στην εκφώνηση (Εκφ.)
Μου βγάζει το παραθυράκι στο οποίο επιλέγω "Άνοιγμα" (δεν έχω ιδέα από πληροφορική, προσπαθώ να τα περιγράψω όσο καλύτερα γίνεται...) και ανοίγει! Πάτησα και "Αποθήκευση" και μου το αποθηκεύει κανονικά.
Δοκίμασα και για άλλα μαθήματα, πάλι τα ανοίγει..
Δεν ξέρω τι άλλο να πω.. Αν δε στα ανοίγει πάλι, μπορώ να στα στείλω με mail αν θες.
Κι εγώ τα ίδια ακριβώς κάνω και απαιτεί κωδικό, είτε κλικάρω ''άνοιγμα'' είτε ''αποθήκευση''!!! Στα θέματα του 2011 και του 2012 ζητά κωδικό και δεν τα ανοίγει, ενώ ανοίγει κανονικά τα θέματα όλων των προηγούμενων ετών! Δεν ξέρω τι συμβαίνει! Θα σου στείλω με πμ το email μου να μου τα στείλεις, σ' ευχαριστώ! :)

7
Δεν έβαλα κωδικό. Σ' αυτή τη διεύθυνση ανοίγουν κανονικά τα αρχεία. Τώρα το ξαναδοκίμασα και πάλι άνοιξαν κανονικά.

Εμένα πάντως δεν μου τα ανοίγει! Πάλι ζητάει κωδικό! Ανθή Μπ. εσύ πώς τα άνοιξες χωρίς κωδικό;

8
Τα θέματα μπορούμε να τα βρούμε στην ιστοσελιδα του ΟΕΦΕ www.oefe.gr, αλλά εγώ αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, τα θέματα του 2012 και του 2011 δεν  ανοίγουν και  γράφει ότι απαιτείται κωδικός. Αντιμετωπιζει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα;

9
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 08, 2012, 01:16:57 μμ »
Apri και aris82 πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ σας και την παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά ομολογώ ότι σχετικά με τη δοτική προσωπική στην απρόσωπη σύνταξη έχω μπερδευτεί απ'όσα έχω διαβάσει σε διάφορα συντακτικά αλλά και στις σημειώσεις του study4exams. Για παράδειγμα, ο Αναγνωστόπουλος υποστηρίζει ότι η δοτική προσωπική δίπλα και στο προσωπικό και το απρόσωπο δοκεί (αναφέρει την περίπτωση όπου το δοκεί συντάσσεται με τελικό απαρέμφατο και σημαίνει φαίνεται καλό, αποφασίζω) είναι του κρίνοντος προσώπου και ότι η δοτική προσωπική στα υπόλοιπα απρόσωπα ρήματα που έχουν ενεργητική σημασία είναι του ενεργούντος προσώπου, ενώ στo study4exams αναφέρεται ότι ''τα απρόσωπα δοκει και φαίνεται συντάσσονται με δοτική προσωπική( μάλλον την απλή εννοεί), όταν όμως είναι προσωπικά, τότε συντάσσονται με δοτ. προσ. του κρίνοντος προσώπου. Όταν δηλαδή το δοκεί είναι απρόσωπο, η δοτική που συνάπτεται σε αυτό πώς θα πρέπει να χαρακτηριστεί, ως δοτική απλή ή του κρίνοντος προσώπου; :-\

10
Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση! Στο συντακτικό του Αναγνωστόπουλου αναφέρονται τα εξής: " Η έναρθρη επιθετική μετοχή α) αν χρησιμοποιείται ως ουσιαστικό, δεν έχει υποκείμενο, διότι στην ουσία εμπεριέχει το υποκείμενό της, το οποίο και αντικαθιστά το άρθρο της. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που η ουσιαστικοποιημένη μετοχή είναι άναρθρη. Σε αυτές τις περιπτώσεις παραλείπεται το υποκείμενό της που μπορεί να είναι κάποια από τις λέξεις άνθρωπος, άνθρωποι, ανήρ, άνδρες ή άλλη.
β)αν χρησιμοποιείται ως προσδιορισμός κάποιου όρου, έχει υποκείμενό της τον όρο που προσδιορίζει."

Αυτά γράφει ο Αναγνωστόπουλος στη σελ. 449 και έχει και παραδείγματα για την κάθε περίπτωση. Ο Φερεντίνος από την άλλη υποστηρίζει ότι η επιθετική μετοχή έχει ως υποκείμενο το άρθρο της. Επειδή κι εγώ έχω διδαχθεί και στο σχολείο κ στο φροντιστήριο ότι η επιθετική μετοχή έχει υποκείμενο το άρθρο της αλλά επειδή με βάση τη λογική δεν μου στέκει και πολύ ,δεν ξέρω τι να θεωρήσω τελικά ως υποκείμενο της επιθετικής μετοχής, το άρθρο της ή τη λέξη την οποία προσδιορίζει; Πιο λογικό μου φαίνεται να θεωρήσω ως υποκείμενό της τον όρο τον οποίο προσδιορίζει. Δηλαδή στη μετοχή '' των κηδομένων"  υποκείμενο θεωρούμε το άρθρο της ή το ''των άλλων'' το οποίο προσδιορίζει ως επεξήγηση; :(

11
Συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το εξής:
Ισοκράτους Περί Ειρήνης 39-40
" Ἐμόν μέν οὖν ἔργον ἐστὶ καὶ τῶν ἄλλων τῶν κηδομένων τῆς πόλεως προαιρεῖσθαι τῶν λόγων μὴ τοὺς ἡδίστους ἀλλὰ τοὺς ὠφελιμωτάτους."

Ο Μυτιληναίος συντάσσει την επιθετική μετοχή ''τῶν κηδομένων" ως επεξήγηση στο ''τῶν ἄλλων" και θεωρεί υποκείμενο της μετοχής το άρθρο της. Κατ' αρχάς, ισχύει ότι μια επιθετική μετοχή έχει υποκείμενο το άρθρο της; To εψαξα σε αρκετά συντακτικά και δεν δέχονται κάτι τέτοιο. Στο σχολείο, η συνάδελφος που κάνει μάθημα σε μια μαθήτριά μου τους είπε ότι το ''τῶν κηδομένων" είναι παράθεση στο ''τῶν ἄλλων", το αντίθετο δηλαδή από αυτό που υποστηρίζει ο Μυτιληναίος. Εσείς τι λέτε;

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 22, 2011, 11:28:21 μμ »
Όχι, ξεκινούν από το βιβλίο της Β και συγκεκριμένα από το τέλος του βιβλίου της Β, από την ενότητα "Σημειώσεις-Περίληψη".

Κι εγώ αυτό ήξερα, ότι ξεκινάμε από τα δύο τελευταία κεφάλαια, αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν προηγείται η ολοκλήρωση της ύλης του βιβλίου της Α΄. Gringa σ' ευχαριστούμε πολύ!

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 22, 2011, 03:37:25 μμ »
Την ύλη που δεν διδάχθηκε στην α λυκείου την συνεχίζουν στην β΄ και μετά ξεκινάνε το βιβλίο της β';;;;;

Κι εγώ την ίδια απορία έχω, μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος συνάδελφος που έχει εμπειρία στη διδασκαλία της έκθεσης  β λυκείου;

14
Μια χαρά είναι οι τεχνικές που ακολουθείς και δεν τις θεωρώ καθόλου ξεπερασμένες, κι εγώ σε γενικές γραμμές αυτή τη μέθοδο προσπαθώ να ακολουθήσω και πιστεύω ότι είναι αποτελεσματική όταν βέβαια βοηθάει και ο μαθητής. Σχετικά με τη γραμματική κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να τη δουλεύουν στο σπιτι και στο μάθημα θα πρέπει να δίνεται βάρος στη σύνταξη και τη λογική σειρά των λέξεων και κατά διαστήματα έλεγχος στη γραμματική.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161761
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.