Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Pixie

Σελίδες: 123 ... 234
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: A φάση φιλολόγων 2014
« στις: Αυγούστου 14, 2014, 04:23:44 pm »
Διαβάστε τι είπε:
"Το καθεστώς των διπλών αναθέσεων στην Εκπαίδευση ισχύει έτσι και αλλιώς αφού πολλές ειδικότητες καλούνται να διδάξουν και δεύτερο μάθημα, όπως για παράδειγμα οι φιλόλογοι, που διδάσκουν Ιστορία και Αρχαία και Λογοτεχνία, κάτι που, όπως φαίνεται, το υπουργείο Παιδείας θα προσπαθήσει να επεκτείνει σε περισσότερες ειδικότητες ώστε να μπορέσει και με αυτόν τον τρόπο να καλύψει όσο περισσότερα κενά μπορεί κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς."

Άρα, επειδή έχουμε πολλά κενά φιλολόγων λόγω συνταξιοδοτήσεων, θα κάνουν κι άλλες ειδικότητες τα φιλολογικά μαθήματα!!! Τι του λες τώρα του γελοίου!!! Και φυσικά, ας  μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και πιστεύουμε παραμύθια περί συναδελφικής αλληλεγγύης...οι άλλες ειδικότητες (ξέρουμε ποιες θα επωφεληθούν!)τρίβουν τα χέρια τους από τη χαρά τους!!!
http://xenesglosses.eu/2014/08/loberdos-akoma-kai-fetos-na-ta-katafe/

Πάντως το απόσπασμα αυτό δεν είναι σε εισαγωγικά μέσα στο άρθρο, άρα δεν είναι μέρος της δήλωσης του Λοβέρδου, αλλά προέκταση της δημοσιογράφου στα όσα είπε ο Λοβ.

2
Αυτό έγινε μόνο πέρυσι (και όχι και όλα τα ΠΥΣΔΕ) μετά από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τις πολλές υπεραριθμίες φιλολόγων. Ήταν θέμα ερμηνείας της τελευταίας από τις -δε θυμάμαι πόσες- διαδοχικές περυσινές εγκυκλίους αναθέσεων.

3

Συνεχίζετε να διαμαρτύρεστε για ένα μάθημα στου οποίου την ανάθεση ο νόμος ορίζει ρητά ότι προηγείστε έναντι όλων των άλλων ειδικοτήτων. Ειλικρινά, δεν υπάρχει λόγος. Αν ο φιλόλογος θέλει να πάρει την ιστορία, ποιος μπορεί να τον εμποδίσει; Γιατί λοιπόν συνεχίζετε ν' αναπαράγετε, κάποιοι από σας, έναν ισχυρισμό που είναι ψευδής; Εγώ έχω την άποψή μου, αλλά δε θα την πω. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.


Νικήτα, αυτό που λες ισχύει, αλλά μόνο όταν και οι φιλόλογοι και οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων είναι στην ίδια υπηρεσιακή κατάσταση (π.χ. έχουν όλοι οργανική στο σχολείο). Μεταξύ όμως ενός φιλολόγου που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ενός ξενόγλωσσου/θεολόγου/κοινωνιολόγου... με οργανική, προηγείται ο δεύτερος.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Παράταση διδακτικού έτους
« στις: Ιουνίου 28, 2014, 08:53:15 pm »
Το μακρινό 2010, λόγω αποχής των βαθμολογητών, οι βαθμοί των πανελλαδικών βγήκαν στις 5 ή 6/7. Δεν παρατάθηκε τότε το διδακτικό έτος, παρά μόνο απαιτήθηκε η παρουσία μας (των μονίμων, εννοείται, που ανήκαν οργανικά ή μισθολογικά στο σχολείο) τη μέρα της συνεδρίασης του συλλόγου, για την οποία και πληρωθήκαμε...

5
Στην προηγούμενη σελίδα, απάντηση 360.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Απριλίου 29, 2014, 01:39:50 am »
Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν η τράπεζα θεμάτων έχει δωσει κάποια θέματα ως πρότυπα ή για εξάσκηση πριν από τις εξετάσεις. Ψάχνω αλλά δεν βρίσκω κάτι. Αν ξέρει κάποιος ας με ενημερώσει.

http://www.iep.edu.gr/files/news/ttdd/arxaia.pdf

7
Όχι, μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με την ύλη: Ξενοφώντας, Θουκυδίδης Γ΄και οι αντίστοιχες εισαγωγές.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μαρτίου 06, 2014, 02:02:56 am »
Δεν μπορώ να βρω την παράγραφο 12 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996.

Απ' ό, τι βλέπω στο εν λόγω π.δ. το άρθρο 14 έχει 8 παραγράφους, η 12η στην οποία παραπέμπουν πού είναι;;

ΠΔ 100/97

 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 100
Τροποποίηση του Π.Δ.50/96 (ΦΕΚ 45Α) Μεταθέσεις και το­ποθετήσεις των Εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθ­μιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
....
Αρθρο 12
1. ...
...
 2. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 προστίθενται παράγραφοι 9, 10,11 και 12 ως ακολούθως:

«9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μαρτίου 05, 2014, 12:51:06 am »
marsa, για το πρώτο τουλάχιστον (την υπεραριθμία στη σχ. μονάδα), αν γίνουν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις, δηλ. αν "προσπεράσουν" αυτόν που έχει >12 χρόνια ανεξαρτήτως του χρόνου τοποθέτησής του στο σχολείο, βεβαίως και θα αλλάξει κάτι. Τώρα βγαίνει υπεράριθμος αυτός που τοποθετήθηκε τελευταίος (εκτός βέβαια αν κάποιος από τους προηγούμενους θέλει να βγει υπεράριθμος), χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας.
Αλλά και σε ό,τι αφορά το δεύτερο, για το ποιος προηγείται στη συμπλήρωση ωραρίου  παίζει πάλι ρόλο η αρχαιότητα στο σχολείο και όχι ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας, δηλ. ο "παλιότερος" ως προς το χρόνο τοποθέτησης μπορεί να είναι "νεότερος" ως προς την προϋπηρεσία.

11
Χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι επίσημα, ακούγεται ότι το κείμενο, η ερώτηση εισαγωγής και η λεξιλογική θα είναι από την τράπεζα θεμάτων με ηλεκτρονική κλήρωση. Ο διδάσκων θα βάλει τα υπόλοιπα (ερμηνευτικές ερωτήσεις, ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού).

Ανακοινώθηκε σήμερα για όλα τα μαθήματα ποια θέματα θα είναι από την τράπεζα θεμάτων και ποια από τον καθηγητή. Για τα Αρχαία:

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
Για την εξέταση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο απόσπασμα κειμένου διδαγμένου από το πρωτότυπο, 12-20 στίχων, με νοηματική συνοχή και ζητείται από αυτούς:
α) να μεταφράσουν στη Νέα Ελληνική ένα τμήμα του οκτώ έως δέκα (8-10) στίχων·
β) να απαντήσουν επί του δοθέντος κειμένου (με εξαίρεση την υπό το στοιχείο «i» ερώτηση επί μεταφρασμένου κειμένου) σε:
i. τρεις (3) ερωτήσεις ερμηνευτικές που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες, αξίες, προβλήματα, στη στάση, στο ήθος ή στο χαρακτήρα προσώπων, στο ιστορικό, κοινωνικό, πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής της συγγραφής του έργου, στη δομή του κειμένου, σε υφολογικά και αισθητικά θέματα. Οι δύο (2) από τις ερωτήσεις αυτές αναφέρονται στο δοθέν απόσπασμα και η τρίτη σε τμήμα διδαγμένου από μετάφραση κειμένου. Για τις απαιτήσεις της τρίτης ερώτησης δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα κειμένου·
 ii. μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος του κειμένου, στον συγγραφέα ή στο έργο του·
iii. μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική που αναφέρεται στην παραγωγή και σύνθεση λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής, σε ομόρριζες λέξεις, σε απλές ή σύνθετες, στη σύνδεση λέξεων της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής, στη διατήρηση ή στην αλλαγή της σημασίας τους, σε συνώνυμα και αντώνυμα κ.λπ.·
iv. μία (1) ερώτηση γραμματικής·
v. μία (1) ερώτηση συντακτικού·
Οι ερωτήσεις υπό τα στοιχεία «iii», «iv» και «v» μπορεί να αναλύονται σε δύο (2) ισοδύναμα βαθμολογικώς υποερωτήματα. Η μετάφραση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες και καθεμιά από τις επτά (7) ερωτήσεις με δέκα (10) μονάδες.
Το διδαγμένο κείμενο από το πρωτότυπο, και μαζί με αυτό το οριζόμενο προς μετάφραση τμήμα του, η ερώτηση υπό το στοιχείο «ii» και η ερώτηση υπό το στοιχείο «iii» επιλέγονται από την τράπεζα θεμάτων. Οι υπόλοιπες ερωτήσεις (καθώς και το τμήμα του διδαγμένου από μετάφραση κειμένου της υπό το στοιχείο «i» ερώτησης) ορίζονται από τους διδάσκοντες.
http://xenesglosses.eu/2014/03/20132014-54/

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μαρτίου 04, 2014, 09:37:14 pm »
Εδώ είναι το ΠΔ 50/1996 (http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.doe.gr%2Fnomoi%2Fpd50.pdf&ei=P9IVU-mOLeLnywOy64KwDQ&usg=AFQjCNGAbZKuBLISbmeIipUbNoMldo-8Vg&sig2=FtXqD2_J6zL4tdVTN6K9xg&bvm=bv.62286460,d.bGQ).
[...]
παρατηρώ ότι στο άρθρο 14 δεν υπάρχει παράγραφος 12 και ερωτώ αυτοί στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΣΤΕ (που το έλεγξαν) δεν πρέπει να είναι οι πρώτοι για διαθεσιμότητα και απόλυση? Δηλαδή πόσο για το ανδρικό μόριο είναι επιτέλους εκεί πέρα? Μπεεεε ρε Μπεεεε....

Υπάρχει στο ΠΔ 100/97 που τροποποιεί/συμπληρώνει το 50/96 (η συγκεκριμένη παρ/φος αναφέρεται στην κρίση υπεραριθμίας στα μουσικά και πειραματικά σχολεία -για τα δεύτερα δεν ισχύει πλέον, αφού άλλαξε το καθεστώς...).

*

Στο τέλος του ΠΔ 28 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις αναφέρεται:
Άρθρο 7
Λοιπές διατάξεις
Οι λοιπές διατάξεις του π.δ. 50/1996 εφαρμόζονται συμπληρωματικά, εφόσον δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.

Αυτό σημαίνει ότι, επειδή το ΠΔ 28 θέτει ως βασικό κριτήριο τη "12ετία" εξαιρώντας όσους έχουν >12 χρόνια από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, είναι πιθανό να αλλάξει ο τρόπος κρίσης της υπεραριθμίας στη σχολική μονάδα, καθώς και η σειρά κατάταξης για τις οριστικές και προσωρινές τοποθετήσεις. Δηλαδή:
-Σε περίπτωση υπεραριθμίας (οργανικής ή λειτουργικής) σε ένα σχολείο, αν κανείς δε θέλει να κριθεί υπεράριθμος, κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς. Τώρα, με τα νέα δεδομένα, τι θα γίνει αν ο τελευταίος τοποθετηθείς έχει >12 χρόνια (επειδή π.χ. πήρε βελτίωση πέρυσι) και ο προτελευταίος λιγότερα;
- Εφόσον οι έχοντες >12 χρόνια εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ουσιαστικά προηγούνται στην κάλυψη των κενών και στη συμπλήρωση ωραρίου. Πώς θα γίνονται πλέον οι τοποθετήσεις; Όπως τώρα, δηλ. από ενιαία λίστα στην οποία μπαίνουν όλοι, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας, με βάση τις μονάδες μετάθεσης; Ή θα γίνουν δύο λίστες, "υπερδωδεκαετών" και "υποδωδεκαετών" με προτεραιότητα στους πρώτους;
Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα χειριστούν το θέμα οι Δ/νσεις και τα ΠΥΣΔΕ, κυρίως από το πώς θα μοιράσουν τις ώρες...

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Φεβρουαρίου 19, 2014, 06:58:42 pm »
Χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι επίσημα, ακούγεται ότι το κείμενο, η ερώτηση εισαγωγής και η λεξιλογική θα είναι από την τράπεζα θεμάτων με ηλεκτρονική κλήρωση. Ο διδάσκων θα βάλει τα υπόλοιπα (ερμηνευτικές ερωτήσεις, ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού).

14
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Ιανουαρίου 14, 2014, 11:40:47 pm »
Δήλωση υφυπουργού (χτες, δημοσιεύθηκε σήμερα):
Όπως τόνισε στο ΕΘΝΟΣ ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου "οι εξετάσεις θα γίνουν μέσω τράπεζας θεμάτων πιλοτικά μόνο σε κάποια σχολεία όπως πρότυπα, πειραματικά και ορισμένα ιδιωτικά. Για να προχωρήσουμε σε πλήρη ανάπτυξη του συστήματος αυτού απαιτείται χρόνος για να δοκιμαστεί ώστε να αποφύγουμε τυχόν λάθη"

Δήλωση υπουργού (σημερινή):
Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Ο Νόμος 4186/13 για το Γενικό Λύκειο, το Επαγγελματικό Λύκειο και τις Δομές Κατάρτισης, εφαρμόζεται ήδη και θα εφαρμοστεί πλήρως, σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.
Η εφαρμογή του αφορά, φυσικά και στην Τράπεζα Θεμάτων και τον Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων».
 




Σελίδες: 123 ... 234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 449
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.