Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aturing

Σελίδες: 1
1
(ίσα ίσα που εγώ είμαι υποστηριχτής των Μαθηματικών που έχουν τελειώσει μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έχουν φάει τα χρόνια τους σε εταιρίες πληροφορικής και δεν τους συγκρίνω με μια κοπελίτσα που τελείωσε μια σχολή πληροφορικής μαθαίνοντας παπαγαλία περί μηχανών Turing , πως να κάνει πράξεις στο δυαδικό σύστημα, τις κανονικές μορφές σε μια βάση δεδομένων κλπ κλπ θεωρητικούρες δηλαδή, και με το που τελείωσε το πανεπιστήμιο εδωσε ΑΣΕΠ και διορίστηκε! Άποψή μου είναι ότι την πληροφορική την μαθαίνει κανείς δουλεύοντας τουλάχιστον μια 10ετία σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής και όχι τελειώνοντας ένα "μεγάλο" τμήμα.).

Μάλιστα, αν αυτό με αυτό τον τρόπο δεν υποβαθμίζεις και δεν προσβάλεις όσους έχουν τελειώσει τμήματα πληροφορικής τότε τι ακριβώς κάνεις?
Παρατηρώ ότι όλοι έχουν κάτι με τα "μεγάλα" τμήματα πληροφορικής, προσπαθούν να τ α υποβαθμίσουν "έλα μωρέ και τι έμαθες εκεί? κλπ"
Αλλά εδώ μάλλον ισχύει αυτό που λένε "ότι δεν φτάνει η αλεπού..."
Από αυτά που λες λοιπόν δεν έχουμε ανάγκη τα τμήματα πληροφορικής, αφού υπάρχουν οι τρομεροί μαθηματικοί με εκατομμύρια κώδικα στο ενεργητικό τους.
Ας τα κλείσουμε λοιπόν. να γλιτώσουμε και τα έξοδα.

2
Επειδή τα τελευταία μηνύματά μου διαγράφονται μυστηριωδώς (μάλλον δεν συμφέρει να ακούγονται μερικά πράγματα)

Επαναλαμβάνω: Αντιλαμβάνεστε ότι αυτοί που τελειώνουν το AΤΕΙ

3
Πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω μιας και όπως παραδέχτηκες δεν γνωρίζεις. Και φυσικά δεν πρόκειται να εκτεθώ καθόλου γιατί είναι προφανές οτι τα παρακάτω προαπαιτούν την ύπαρξη πτυχίου Πληροφορικής:
Από ότι φαίνεται συγχέεις την πληροφορική ως επιστήμη με τις ΤΠΕ. Προφανώς στην σχολή που ήσουν κάνατε μόνο word, excel οπότε σου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πληροφορική=ΤΠΕ. Δεν πειράζει, θα σου συνιστούσα πριν μπεις στην τάξη να διαβάσεις πρώτα για να μάθεις τι είναι η πληροφορική και για αυτό καλό θα ήταν να ξεκινήσεις από τα βασικά. Πάρε ένα βιβλίο "Εισαγωγή στην επιστήμη των Η/Υ" π.χ. αυτό
http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=1858136&prid=1112369&deid=0
και όταν το τελειώσεις τα ξαναλέμε
(Επίσης καλό θα ήταν πριν ποστάρεις κάτι να το διαβάζεις πριν)

μέχρι τότε όμως

Παράθεση
αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης,
δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση και
δημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και με συνεργασία με άλλα άτομα ως μέλη
μιας ομάδας.
Αυτά είναι πληροφορική? έχεις τις γνώσεις και την εκπαίδευση για να υποστηρίξεις τα παραπάνω? αυτά είναι δουλειά του δασκάλου

Παράθεση
Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριου
και βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτού
λογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης
πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων».
ΤΠΕ, χρήση Η/Υ

Παράθεση
Αποκτούν βασικές γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες χειρισμού
λογισμικού γενικής χρήσης και λογισμικού υπηρεσιών του Διαδικτύου
. Αποκτούν
ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ και καλύπτουν
τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Απομυθοποιούν τον υπολογιστή και τον χρησιμοποιούν
ως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης αλλά και ως νοητικό εργαλείο και εργαλείο ανάπτυξης της σκέψης. Χρησιμοποιούν εφαρμογές πολυμέσων εκπαιδευτικού περιεχομένου και κατακτούν έννοιες, όπως της πλοήγησης και της αλληλεπίδρασης.

Παράθεση
Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο είναι να
εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή
και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας και
αναζήτησης πληροφοριών.
Πήρες μια ιδέα;;

Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι μιλάμε καθαρά για ΤΠΕ και χρήση υπολογιστή και όχι για την επιστήμη της πληροφορικής.
Αν αυτό δεν το καταλαβαίνεις δεν θα κάτσω να στο εξηγήσω. Θα είναι ένα πρόβλημα που θα σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου όταν θα προσπαθείς να πείσεις τους μαθητές και τους γονείς τους ότι η χρήση υπολογιστή αποτελεί επιστήμη και ότι ξόδεψες 4-5 χρόνια από τη ζωή σου στο πανεπιστήμιο για να μάθεις να κάνεις προφίλ στο facebook

4
Μάλιστα, δηλαδή τώρα που δώσατε 7500 ευρώ νιώθετε παιδαγωγικά επαρκείς?

5
@giak
μην κουράζεσαι τσάμπα, αρκετοί εδώ μέσα αντιλαμβάνονται τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά διαφορετικά από αυτό που πραγματικά είναι.
Κάποιος μάλιστα ανέφερε και τα conversion μεταπτυχιακά που υπάρχουν στην Αγγλία , αυτά είναι νέα φρούτα τα οποία σε κάνουν convert, σε μετατρέπουν δηλαδή από μαθηματικό σε μηχανικό ας πούμε μέσα σε ένα χρόνο.
Γενικά ο καθένας μπορεί να έχει αντίληψη και άποψη μέχρι το επίπεδο της βαθμίδας που έχει φτάσει, και δεδομένου ότι οι περισσότεροι εδώ έχουν φτάσει μέχρι το βασικό πτυχίο με το ζόρι (μεταπτυχιακά της πλάκας, εξ'αποστάσεως και ε΄ξ Ανατολικών χωρών δεν πιάνονται) έχουν μια πλασματική αντίληψη για τις μεταπτυχιακές σπουδές και για το τι σημαίνουν αυτές.

6
ΗΜΑΡΤΟΝ πια με αυτή την υποκρισία!!!
Ποιοι μαθητές των ΕΠΑΛ είναι αστέρια? μας δουλεύετε? δεν βλέπετε την πραγματικότητα? έχετε δουλέψει ποτέ σε ΕΠΑΛ ή μήπως φοβάστε ότι θα σας πούνε αντιπαιδαγωγούς αν πείτε την αλήθεια.
Ε λοιπόν την λέω εγώ
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΙΝΑΙ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ. Τους καλούς τους μαθητές τους ψάχνεις με το ντουφέκι και οι περισσότεροι δεν ξέρουν στοιχειώδη γραφή και ανάγνωση. Δεν ξέρουν να κάνουν ούτε στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις.

Όσοι πιστεύουν το αντίθετο μπορούν να συνεχίζουν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου
αλλά όσοι δουλεύουν σε ΕΠΑΛ ειδικά όσοι είναι γενικών ειδικοτήτων ξέρουν καλά ότι εκεί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και κάτι πρέπει να γίνει


7
Πάλι προσπαθείς να παραπληροφορήσεις σκόπιμα
εκτός από το ότι έχεις βάλει τον Χατζόπουλο 2 φορές (ίσως από την χαρά σου που βρήκες μαθηματικό που να διδάσκει βάσεις δεδομένων) και στο είπα να προσέχεις με το copy/paste δεν το έχεις.

έχεις ποστάρει και κάτι άλλο το οποίο αποτελεί σκόπιμη παραπληροφόρηση και φυσικά είναι ψέμμα.
Ο Ιωαννίδης δεν είναι μαθηματικός αλλά Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Πολυτεχνείου, ήτοι πληροφορικός, δες και εδώ και μάθε να διαβάζεις προσεκτικά πριν ποστάρεις κάτι για να δημιουργήσεις τις εντυπώσεις που σε συμφέρουν
http://www.madgik.di.uoa.gr/content/yannis

Φυσικά ο Ιωαννίδης με όλα αυτά τα προσόντα δεν θα μπορούσε να διοριστεί στην εκπαίδευση πριν το 2000 γιατί δεν είχε παιδαγωγική επάρκεια σε αντίθεση με κάποιους μαθηματικούς που είχαν παρακολουθήσει τα άπειρα παιδαγωγικά μαθήματα, έτσι δεν είναι? για να μην ξεχνιόμαστε


Επίσης αν μπείτε στα διάφορα sites σχολών πληροφορικής και δείτε τα βιογραφικά των καθηγητών σας, θα δείτε ότι οι πιο πολλοί είναι Μαθηματικοί και Φυσικοί
ενδεικτικά αναφέρω από το Καποδιστριακό:
Ιωαννίδης: Μαθηματικός (διδάσκει βάσεις δεδομένων)
Σταματόπουλος: Φυσικός (διδάσκει προγραμματισμό)
Χατζόπουλος: Μαθηματικός (διδάσκει βάσεις δεδομένων)
Χαλάτσης: Φυσικός (διδάσκει κρυπτογραφία κ.α)
Καράλη: Μαθηματικός (διδάσκει προγραμματισμό)
Χατζόπουλος: Μαθηματικός (διδάσκει βάσεις δεδομένων)

Παράθεση
*ενδεικτικά ανέφερα ονόματα από το Καποδιστριακό. Προτείνω όμως και όσοι τελειώσατε άλλα τμήματα να κάνετε τον κόπο να μπείτε στα sites των σχολών σας και να δείτε τα βιογραφικά από τους καθηγητές σας. Ειδικά αυτών που διδάσκουν προγραμματισμό!
μην κάνεις τον κόπο, στις περισσότερες σχολές διδάσκουν προγραμματισμό νέοι καθηγητές οι οποίοι στην πλειονότητά τους είναι πληροφορικοί, οπότε να ξεχάσεις και αυτή την καραμέλα.

Τέλος για πες μας πόσοι είναι οι αλεξιπτωτιστές μαθηματικοί-φυσικοί-γυμναστές-ιχθυοπληροφορική με διδακτορικό στην πληροφορική? Αλήθεια πόσοι είναι ?
άσε τις γενικότητες και μίλα με στοιχεία. Εγώ λέω ότι δεν είναι πάνω από 10. Εσύ τι λες?
Και να σε προλάβω εγώ μιλάω για αυτούς που είχαν διδακτορικό όταν διορίστηκαν. Όχι αυτούς με τις μούφες διδακτορικά που το παίζουν τώρα σχολικοί σύμβουλοι

Η συντριπτική πλειοψηφία είναι με σεμινάρια και αυτό το ξέρουν όλοι. Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις αυτών που έχουν διδακτορικό ή έχουν δουλέψει έξω. Εσύ προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις ελάχιστες εξαιρέσεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις και να εμφανίσεις τους αλεξιπτωτιστές ότι ντε και καλά είναι πολλοί αυτοί που έχουν διδακτορικό.
Αλλά μην ανησυχείς, σιγά σιγά όλοι καταλαβαίνουν το ρόλο σου σε αυτή την κουβέντα

8
@bitch
μα και σε αυτό συμφωνούμε.
Δεν είπα σε καμία περίπτωση ότι κάποιος που έχει ένα πτυχίο πληροφορικής μπορεί αυτόματα να χρίζεται και καθηγητής. Θα πρέπει να περάσει από κόσκινο μέχρι να μπει στην τάξη. Σαφώς και η γνώση του αντικειμένου δεν είναι ικανή συνθήκη για να είσαι καλός καθηγητής. Είναι όμως αναγκαία.
Πρόσεξε. Για να είσαι καλός καθηγητής πρέπει να ξέρεις καλά το αντικείμενο. Πρέπει να έχεις υπόβαθρο και όχι απλά κάποιες σκόρπιες γνώσεις η μια εξειδίκευση σε συγκεκριμένο τομέα της πληροφορικής (π.χ. διδακτορικό).
Άρα αυτό που λέω είναι ότι αυτός που δεν έχει πτυχίο πληροφορικής δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι και καλός στη διδασκαλία της πληροφορικής, αφού αυτό προυποθέτει και καλή γνώση του αντικειμένου

9
όσο για το αν ξέρει καμιά γλώσσα προγραμματισμού ο Bill Gates , και αν σκαμπάζει τίποτα από πληροφορική, ή απλά ήταν ένας απατεώνας κλέφτης business man, καλύτερα να διαβάσουμε καμια εγκυκλοπαίδεια
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF%80%CE%B9%CE%BB_%CE%93%CE%BA%CE%AD%CE%B9%CF%84%CF%82
εγώ διαβάζω, εσύ μάλλον απλά κάνεις copy/paste Links χωρίς να διαβάσεις τι λένε μέσα.
Ας δούμε λοιπόν τι λέει το άρθρο που ανέβασες στην αρχή για τον bill gates
Ο Γκέιτς είναι ένας από τους πιο γνωστούς επιχειρηματίες της επανάστασης των προσωπικών υπολογιστών. Αν και θαυμάζεται ευρέως, η επιχειρησιακή τακτική του έχει κατακριθεί ως αντιανταγωνιστική και μονοπωλιακή, και η εταιρία του έχει οδηγηθεί αρκετές φορές στα δικαστήρια και καταδικαστεί για παράβαση των νόμων κατά των μονοπωλίων και των τραστ.
επιχειρηματίας λέει εδώ, δε λέει πουθενά επιστήμονας. τα διαβάζουμε πριν τα ποστάρουμε ε? αλλά αν έχεις συνηθίσει στο copy/paste αυτά είναι τα αποτελέσματα

και φυσικά δεν φαντάζομαι να νομίζεις ότι θα έγραφε ποτέ η wikipedia ότι έκλεψε τα windows
διάβασε και αυτά, μήπως μάθεις κάτι και σταματήσεις να έχεις τον bill gates σαν πρότυπο

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Microsoft_Windows   (εδώ το λέει πιο κομψά)
http://www.freeinfosociety.com/article.php?id=74                  (εδώ όμως όχι)

και η αληθινή ιστορία
http://www.folklore.org/StoryView.py?story=A_Rich_Neighbor_Named_Xerox.txt
καλό θα ήταν να διαβάζουμε και τίποτα άλλο εκτός από wikipedia, αρκεί φυσικά να ξέρουμε πως να ψάχνουμε και πως να διαβάζουμε

όσο για το θέμα των πτυχίων εντάξει παιδιά με πείσατε, δεν χρειάζεται πτυχίο για να διδάξεις τίποτα, μόνο αγάπη και ενδιαφέρον..... και όλα τα άλλα έρχονται έτσι? Για αυτό σε αυτή την χώρα ισχύει το "ότι δηλώσεις είσαι"

και κάτι τελευταίο.
Όλοι αυτοί οι μαθηματικοί και φυσικοί που λέτε ότι θα μεταταχθούν πόσα χρόνια έχουν να διδάξουν μαθηματικά και φυσική? τα θυμούνται? η θα κάψουν πάλι τα παιδάκια όπως τα έκαψαν και στην πληροφορική?

10
Τελικά μάλλον πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα. Πως να το κάνουμε ρε παιδιά ένας με πτυχίο πληροφορικής ξέρει περισσότερα από έναν χωρίς. Τι να κάνουμε τώρα δηλαδή.
Εκτός αν συμφωνούμε ότι και εγώ που είχα λίγα μαθήματα μαθηματικών στη σχολή μου μπορώ να κάνω μαθηματικά. Αν είναι έτσι να τα ισοπεεδώσουμε όλα. Και αυτός είναι ο σκοπός όσων έχουν διοριστεί χωρίς πτυχίο, να προσπαθούν να πείσουν ότι "έλα μώρε δεν χρειάζεται πτυχίο για να διδάξεις πληροφορική, ξέρεις εγώ πόσες φορές έχω ανοίξει τον υπολογιστή?".
   Λυπάμαι αλλά αυτά τα επιχειρήματα όχι μόνο στερούνται σοβαρότητας αλλά προσβάλλουν και όλους όσους σπουδάζουν πληροφορική, θέλοντας να τους πείσουν ότι κάκως πέρασαν πληροφορική. Αν ήθελαν να ασχοληθούν σοβαρά θα έπρεπε να σπουδάσουν ιχθυοκαλλιέργεια να πάρουν το ECDL και να έχουν και πολύ αγάπη.... για το μάθημα και την εκπαίδευση.
  Όσον αφορά για τον Biill Gates τώρα, ποιος σας είπε ότι ο άνθρωπος αυτός έχει σχέση με την πληροφορική? Επιχειρηματίας ήταν. Το μόνο που ήξερε να κάνει καλά ήταν να κλέβει ιδέες άλλων, όπως έκανε με τα windows που τα έκλεψε από την apple (και τον φίλο του Steven Jobbs) και άλλα πολλά.
Σίγουρα ο Bill Gates είναι ένα καλό πρότυπο των αλεξιπτωτιστών, είναι αυτός που πήγε μπροστά κλέβοντας τις ιδέες των άλλων. Και αυτό το πρότυπο θα πέρναγε και στα παιδιά, πως να "πάνε μπροστά".
  Το ότι κάποιοι χρησιμοποιούν τον Bill Gates ως παράδειγμα κάποιου που ξέρει πληροφορική χωρίς να έχει πτυχίο μαρτυρά τις γνώσεις που έχουν για το αντικείμενο της πληροφορικής.

και κάτι τελευταίο, αλήθεια αν έχω μεταπτυχιακό στα μαθηματικά μπορώ να διδάξω μαθηματικά, έχω το δικαίωμα? απλά ρωτάω
Αν κάνω διδακτορικό στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ είμαι μηχανικός? μπορώ να υπογράψω μελέτες ηλεκτρολόγου?

11
Εγώ πάλι πιστεύω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε τέτοια πράγματα, γιατί αυτοί οι κύριοι και κυρίες αύριο (αν δεν είναι ήδη σήμερα) θα γίνουν Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές και μέλη επιτροπών που θα καθορίζουν ακόμα και το πρόγραμμα σπουδών των μαθημάτων της πληροφορικής.
Καλό θα ήταν λοιπόν τουλάχιστον να τους θυμίζουμε από που και πως ξεκίνησαν για να μην το παίζουν κάποιοι.
   Ειδικά για την περίπτωση της κύριας που είναι απόφοιτος του εξαιρετικά υψηλού επιπέδου τμήματος της ιχθυοκαλλιέργειας (ωχ συγγνώμη ιχθυοπληροφορικής ήθελα να πω) με ένα γρήγορο googling βρήκα ότι η εν λόγω κυρία έκανε την παρακάτω καταγγελία γιατί αδικήθηκε λέει
για διαβάστε
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=17244

δεν αναφέρει φυσικά τις σπουδές της,

12
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Ιουνίου 26, 2011, 06:20:36 pm »
Δηλαδή η Υ.Α. θα υπογραφεί πριν τον Σεπτέμβριο?

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Θερινή υπηρεσία
« στις: Ιουνίου 26, 2011, 06:19:24 pm »
Επειδή ο καθένας γράφει ότι του κατεβαίνει, και για να μην παραπληροφορούνται οι συνάδελφοι, υπάρχουν διευθύνσεις όπως η Γ Αθήνας στις οποίες όλοι όσοι είναι στην διάθεση τοποθετούνται προσωρινά σε σχολεία και παρουσιάζονται εκεί, όπου τους αναθέτουν και θερινή εφημερία.
Και στο κάτω κάτω δεν κατάλαβα, δηλαδή το να κάνει κάποιο μια εφημερία μέσα στο καλοκαίρι είναι τόσο τραγικό. 2 μήνες καθόμαστε ας πάμε και μια φορά στο σχολείο. Μετά λέμε γιατί η κοινωνία βρίζει τους εκπαιδευτικούς. Ελπίζω να μην διαβάζει το thread κάποιος ιδιωτικός υπάλληλος που θα πάρει μόνο 10 μέρες άδεια το καλοκαίρι.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182830
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.