*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399797 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #392 στις: Ιούλιος 21, 2011, 01:24:17 μμ »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ότι είναι άσχετη με την εκπαίδευση....
Πες καλύτερα για την Διαχειριση Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας που η πτυχιακή εργασία τους είναι μια εβδομαδιαία εργασία της Β.Π.! Έλεος δηλαδή!!!!!!
δεν θέλω να θίξω καμία σχολή.
Τυχαία , και λόγω της ονομασίας τους, επέλεξα 2-3 σχολές από τις 47, με βάση το όνομά τους και μόνο, όπου από την ονομασία τους φαίνεται ότι ο προσανατολισμός τους μάλλον δεν είναι η εκπαίδευση. Μπορεί να κάνω και λαθος. Να με συγχωρείς! Το αν έχει σχέση με την εκπαίδευση εξάλλου σίγουρα δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος που θα το κρίνω.

Αλλά 47 σχολές ρε παιδιά? όταν στις άλλες ειδικότητες υπάρχουν το πολύ 5-6 σχολές; (με εξαίρεση τους φιλολόγους όπου και εκεί πάει να παραγίνει το κακό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν συναγωνίζεται το πλήθος σχολών πληροφορικής! )

Τέλος πάντων, με το νέο νομοσχέδιο καμία σχολή δεν θα έιναι κατάλληλη για την εκπαίδευση! ακόμα και οι καθηγητικές σχολές θα εξαιρούνται (τώρα άλλο θέμα το κατα πόσο ήταν καθηγητικές). ΌΛΟΙ, ακόμα και όσοι αποφοίτησαν θα τρέχουν να παρακολουθούν 6μηνα προγράμματα παιδαγωγικών.
Το θεωρώ στη σωστή κατεύθυνση αυτό το μέτρο, αδικεί όμως όσους ήδη έχουν αποφοιτήσει. Δεν μπορείς τώρα που έχουν τελειώσει το πανεπιστήμιο να ξανακαθίσουν σε θρανία, κυρίως λόγω υποχρεώσεων αλλά και απόστασης. Θα ευνοηθούν για άλλη μιαφορά οι κάτοικοι μεγάλων αστικών κέντρων.

Στην πληροφορική πάντως θα έπρεπε να μπει ένα φρένο. Λόγω του μεγάλου πλήθους σχολών (47 στον αριθμό), θα έπρεπε να μπουν κάποια κριτήρια για το αν κάποιος θα μπορεί να πάει στην εκπαίδευση. όπως πχ παρακολούθηση κάποιων παιδαγωγικών μαθημάτων. Δεν ξέρω αν και οι 47 σχολές έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματα όπως Διδακτική της Πληροφορικής που υπάρχει ας πουμε στο Καποδιστριακό. Ως ελάχιστο μέτρο θα μπορούσε να ήταν η κατάθεση αναλυτικής βαθμολογίας όπου να προκύπτει ότι ο υποψήφιος έχει παρακολουθήσει 1-2 τέτοια μαθήματα. Τι να πω.. το κακό παράγινε! 47 σχολες!!!

Καταλαβαίνω! Κ εγώ μιά επισύμανση έκανα. 'Αλλοι........ κάνουν τους ξερόλες εδω μέσα!
Όσον αφορα τα υπολοιπα, φυσικά κ συμφωνώ
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:04 »

Αποσυνδεδεμένος aturing

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #393 στις: Ιούλιος 21, 2011, 01:40:06 μμ »
Πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω μιας και όπως παραδέχτηκες δεν γνωρίζεις. Και φυσικά δεν πρόκειται να εκτεθώ καθόλου γιατί είναι προφανές οτι τα παρακάτω προαπαιτούν την ύπαρξη πτυχίου Πληροφορικής:
Από ότι φαίνεται συγχέεις την πληροφορική ως επιστήμη με τις ΤΠΕ. Προφανώς στην σχολή που ήσουν κάνατε μόνο word, excel οπότε σου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πληροφορική=ΤΠΕ. Δεν πειράζει, θα σου συνιστούσα πριν μπεις στην τάξη να διαβάσεις πρώτα για να μάθεις τι είναι η πληροφορική και για αυτό καλό θα ήταν να ξεκινήσεις από τα βασικά. Πάρε ένα βιβλίο "Εισαγωγή στην επιστήμη των Η/Υ" π.χ. αυτό
http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=1858136&prid=1112369&deid=0
και όταν το τελειώσεις τα ξαναλέμε
(Επίσης καλό θα ήταν πριν ποστάρεις κάτι να το διαβάζεις πριν)

μέχρι τότε όμως

Παράθεση
αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης,
δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση και
δημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και με συνεργασία με άλλα άτομα ως μέλη
μιας ομάδας.
Αυτά είναι πληροφορική? έχεις τις γνώσεις και την εκπαίδευση για να υποστηρίξεις τα παραπάνω? αυτά είναι δουλειά του δασκάλου

Παράθεση
Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριου
και βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτού
λογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης
πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων».
ΤΠΕ, χρήση Η/Υ

Παράθεση
Αποκτούν βασικές γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες χειρισμού
λογισμικού γενικής χρήσης και λογισμικού υπηρεσιών του Διαδικτύου
. Αποκτούν
ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ και καλύπτουν
τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Απομυθοποιούν τον υπολογιστή και τον χρησιμοποιούν
ως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης αλλά και ως νοητικό εργαλείο και εργαλείο ανάπτυξης της σκέψης. Χρησιμοποιούν εφαρμογές πολυμέσων εκπαιδευτικού περιεχομένου και κατακτούν έννοιες, όπως της πλοήγησης και της αλληλεπίδρασης.

Παράθεση
Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο είναι να
εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή
και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας και
αναζήτησης πληροφοριών.
Πήρες μια ιδέα;;

Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι μιλάμε καθαρά για ΤΠΕ και χρήση υπολογιστή και όχι για την επιστήμη της πληροφορικής.
Αν αυτό δεν το καταλαβαίνεις δεν θα κάτσω να στο εξηγήσω. Θα είναι ένα πρόβλημα που θα σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου όταν θα προσπαθείς να πείσεις τους μαθητές και τους γονείς τους ότι η χρήση υπολογιστή αποτελεί επιστήμη και ότι ξόδεψες 4-5 χρόνια από τη ζωή σου στο πανεπιστήμιο για να μάθεις να κάνεις προφίλ στο facebook

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #394 στις: Ιούλιος 21, 2011, 01:48:04 μμ »
Επειδή πραγματικά με κουράζει να επαναλαμβάνομαι θα παραθέσω το μήνυμα - απάντηση του gpapage (χαρά στο κουράγιο του ανθρώπου που έκατσε και το έγραψε ) στον digisys πριν κάποιο καιρό που είχε τους ίδιους προβληματισμούς με σένα. Αν δεν καλυφθείς τα ξαναλέμε...

@digisys

Αν και μας έχεις μπερδέψει λίγο με την πολλαπλή σου προσωπικότητα, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω αυτό που εγώ θεωρώ αυτονόητο. Δηλαδή ότι χρειάζεται ένας καθηγητής πληροφορικής για να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής ακόμα και στο Δημοτικό σχολείο.

Καταρχήν αναφέρεις ότι δεν χρειάζεται κάποιος πτυχίο πληροφορικής για να διδάξει ECDL. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος είτε απευθύνεσαι σε παιδιά δημοτικού είτε σε ενήλικες. Όταν κάποιος έχει πάρει το ECDL (ή ακόμα χειρότερα κάποια ενδοσχολική πιστοποίηση επιπέδου Α-Β-Γ) αυτό δεν τον καθιστά απαραίτητα ικανό να διδάξει ECDL, όπως κάποιος που τελειώνει Δημοτικό δεν μπορεί να διδάξει στο Δημοτικό, κάποιος που τελειώνει το Λύκειο δεν μπορεί να διδάξει στη Δευτεροβάθμια και κάποιος που τελειώνει Πανεπιστήμιο δεν διδάσκει απευθείας στο Πανεπιστήμιο. Σε κάθε περίπτωση ο καλύτερος εκπαιδευτικός είναι αυτός που έχει όσο το δυνατόν περισσότερα προσόντα.

Παράλληλα με τις γνώσεις της πληροφορικής που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν όπως ανέφερες ειδικές γνώσεις παιδαγωγικών και παιδοψυχολογίας. Αυτές τις γνώσεις τις έχουμε αποκτήσει παρακολουθώντας ετήσια παιδαγωγικά προγράμματα, ή μαθήματα στα πλαίσια των σπουδών μας. Αρκετοί από εμάς έχουμε κάνει ή κάνουμε σχετικά μεταπτυχιακά. Η παιδαγωγική επάρκεια είναι απαραίτητη πλέον για να μπορέσει κάποιος από εμάς να διοριστεί.

Μπορεί να υπάρχουν όντως κάποιοι από εμάς που δεν μπόρεσαν να βρουν τη δουλειά για την οποία θεωρείς εσύ οτι είμαστε κατάλληλοι, αλλά υπάρχουν αρκετοί που επέλεξαν τον χώρο της εκπαίδευσης για διαφορετικούς προσωπικούς λόγους. Είτε επειδή τους αρέσει η εκπαίδευση, ή οι συνθήκες εργασίας.  Προσωπικά έχω ήδη κλείσει 8 χρόνια καθαρών σπουδών για να εργαστώ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Και προφανώς στα χρόνια αυτά έχω απορρίψει δουλειές που θα μου απέφεραν τα διπλάσια χρήματα. Μου φαίνεται προσβλητικό να προκαταβάλεις για μένα (και για τους υπόλοιπους) ότι δεν κατάλαβα τι σπούδασα ή ότι απέτυχα να βρω μια σοβαρή θέση στον κλάδο μου.

Σχετικά με το μάθημα που διδάσκουμε στο δημοτικό... Θεωρώ ότι οι δάσκαλοι δεν είναι κατάλληλοι να το διδάσκουν, ακόμα και αν παρακολουθήσουν επιμορφωτικά προγράμματα των 50-100-200 ωρών (τα οποία ξέρουμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται για τους επιμορφωτές των επιμορφωτών...). Και για να στο αποδείξω θα σου παραθέσω μέρος από αυτά που διδάχθηκαν φέτος μαθητές μας στο δημοτικό που εργάστηκα, όπως και σε άλλα δημοτικά σχολεία.

1. Τεχνολογικά θέματα σχετικά με την πληροφορική. Ποιες είναι οι τεχνολογίες αιχμής. Προφανώς, δεν αρκεί να πεις σε ένα παιδάκι αυτό είναι το ποντίκι και αυτή η οθόνη. Θα πρέπει να έχεις εξειδικευμένες γνώσεις ώστε να μπορείς να καλύψεις σχετικές απορίες του παιδιού. Όλοι γνωρίζουμε που καταλήγει το μαθησιακό συμβόλαιο όταν οι μαθητές διαπιστώσουν ότι έχουν περισσότερες γνώσεις πληροφορικής από το δάσκαλο/δασκάλα τους.

2. Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο, προστασία. Μέρος του μαθήματος προϋποθέτει ότι ο δάσκαλος θα πρέπει να δημιουργήσει ο ίδιος ιστοσελίδες, να οργανώσει webquests, να διδάξει τα παιδιά πώς να φτιάξουν και πώς να χρησιμοποιούν e-mail, πώς να φτιάξουν blogs και κυρίως πώς να τα διαχειριστούν όλα αυτά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους. Παράλληλα, εφόσον τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο Internet, είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να υπάρχουν οι απαραίτητοι μηχανισμοί ελέγχου του περιεχομένου στο οποίο έχουν πρόσβαση. Με άλλα λόγια, αυτός που διδάσκει πληροφορική στο δημοτικό εκτός από γνώσεις χρήσης του Internet, δημιουργίας ιστοσελίδων και μεθόδων διδασκαλίας των παραπάνω, θα πρέπει να έχει προχωρημένες γνώσεις διαχείρισης δικτύου και ασφάλειας. Πχ έστω ότι θέλεις να επιτρέψεις στο δίκτυο συγκεκριμένες ιστοσελίδες, ή να κόψεις κάποιες όπως το facebook.

3. Δημιουργία πολυμεσικού υλικού με χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων, όπως photostory, moviemaker, hot-potatoes κτλ. Ενδεχομένως να μπορείς να επιμορφώσεις ΟΛΟΥΣ τους δασκάλους στη χρήση αυτών των προγραμμάτων (γιατί θα πρέπει να το κάνεις για όλους). Ακόμα και έτσι αυτό δεν σημαίνει ότι θα τα μάθουν όλοι τόσο καλά ώστε να είναι σε θέση να τα διδάσκουν. Άσε που αυτά στα οποία επιμορφώνονται σήμερα σε 3-4 χρόνια θα θεωρούνται παρωχημένα. Τότε θα πρέπει να τους επιμορφώσεις ΟΛΟΥΣ σε άλλα 10 προγράμματα κ.ό.κ. Το σίγουρο είναι ότι ούτε οι μισοί δάσκαλοι δεν θα προσαρμοστούν σε αυτή την κατάσταση. Πόσο μάλλον όταν κάποιοι δεν έχουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις πληροφορικής και η πληροφορική είναι γι’ αυτούς απλά ένα δίωρο την εβδομάδα. Αντίθετα ένας ΠΕ19-20 που διδάσκει αποκλειστικά αυτό το μάθημα 24 ώρες την εβδομάδα εύλογα παρακολουθεί διαρκώς τα νέα λογισμικά που τον βοηθούν να αναβαθμίσει το επίπεδο των μαθημάτων του.

4. Προγραμματισμός σε λογισμικά τύπου Scratch και Microworlds. Μελλοντικά θα μπει στο πρόγραμμα και κάποια μορφή ρομποτικής με Lego Mindstorms (αν βρεθούν τα χρήματα). Οι μαθητές μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Δεν είναι απλοί χρήστες που παίζουν ένα παιχνίδι, αλλά δημιουργούν τα ίδια τα παιδιά παιχνίδια προγραμματίζοντας οντότητες. Όπως για να μάθουμε εμείς παιδαγωγικά πρέπει να σπουδάσουμε ένα χρόνο ακόμα, έτσι και ένας δάσκαλος για να μπορεί να διδάξει προγραμματισμό θα πρέπει να παρακολουθήσει αρκετά σχετικά μαθήματα στο πανεπιστήμιο.

5. Κλείνοντας θα ήθελα να συμπληρώσω την αναγκαιότητα ενός ΠΕ19-20 για τη λειτουργία του σχολικού εργαστηρίου. Όπως θα γνωρίζεις τα σχολικά εργαστήρια δεν αποτελούνται πάντα από σύγχρονους υπολογιστές. Ειδικά των δημοτικών σχολείων. Συνήθως έχουμε να κάνουμε με συνονθύλευμα από δωρεές συλλόγων, τραπεζών, μηχανήματα που έχουν καταλήξει στο σχολείο μετά από χρόνια χρήσης και φθοράς, με διαφορετικές τεχνολογίες. Και συνήθως υπάρχει και μια αποθήκη με τμήματα μηχανημάτων τα οποία είτε εμείς είτε φιλότιμοι χάκερ-δάσκαλοι προσπαθούν να συνθέσουν για να δημιουργήσουν ένα όσο το δυνατόν αξιοπρεπές λειτουργικό μηχάνημα. Για να συνεχίσουν όλα αυτά τα μηχανήματα να λειτουργούν με χρήση 21-22 ωρών την εβδομάδα σε ένα δωδεκαθέσιο σχολείο από 300 διαφορετικούς μαθητές είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η επίβλεψη ενός ειδικού που θα εγκαθιστά το απαραίτητο λογισμικό, θα κάνει την ημερήσια/εβδομαδιαία/μηνιαία συντήρηση, θα φροντίζει ώστε ο μαθητής να μην αντιλαμβάνεται αυτά που δεν προσφέρει τεχνολογικά το μηχάνημά του, θα φροντίζει να έχουν όλα πρόσβαση στο Internet, θα διαχειρίζεται τις δικτυακές εφαρμογές (NetOp, Teamviewer κτλ). Σίγουρα αυτό δεν μπορούν να το κάνουν 12 διαφορετικοί δάσκαλοι που θα μπαινοβγαίνουν στο εργαστήριο κάθε ώρα και φυσικά δεν μπορεί αν το κάνουν οι 1-2 σχετικοί και φιλότιμοι δάσκαλοι που θα υπάρχουν σε κάθε σχολείο.

Δεν ξέρω αν σε έπεισα. Ελπίζω τουλάχιστον να σε προβλημάτισα. Συγνώμη για την πολυλογία. Respect σε όποιον κατάφερε να διαβάσει όλο το σεντόνι... :o


Όσο για την προσωπική επίθεση την αντιπαρέρχομαι. Σε επόμενο σου όμως μήνυμα που θα προσβάλει τις σπουδές και την προσωπικότητα μου θα αναφερθείς σε κάποιο διαχειριστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2011, 01:51:04 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #395 στις: Ιούλιος 21, 2011, 02:45:58 μμ »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ότι είναι άσχετη με την εκπαίδευση....
Πες καλύτερα για την Διαχειριση Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας που η πτυχιακή εργασία τους είναι μια εβδομαδιαία εργασία της Β.Π.! Έλεος δηλαδή!!!!!!

για να αποκαταστήσω την αλήθεια και επειδή είπα όντως άστοχα κάτι που δεν ισχύει, ανέτρεξα στο site της σχολής του τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής, (http://iiwm.teikav.edu.gr) και όντως υπάρχουν μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών στην Πληροφορική. Και στους στόχους της σχολής όντως είναι και η εκπαίδευση όπως αναφέρεται.

και επειδή δεν θα κάτσω να ψάξω και τις 47 σχολές τι έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους, δεν θα ξαναμιλήσω για κάποιο τμήμα αν θα πρέπει οι απόφοιτοί του να έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση. Μάλλον όμως φαίνεται ότι και τα 47 φλερτάρουν στο πρόγραμμά τους με την εκπαίδευση!

όμως να μην απορούμε πως φτάσαμε έως εδώ όταν υπάρχουν 47 τμήματα οι απόφοιτοι των οποίων διεκδικούν μια θέση στην εκπαίδευση

Αυτά από μένα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2011, 02:48:29 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:04 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #396 στις: Ιούλιος 21, 2011, 03:15:05 μμ »
Θα σας απαγοητεύσω άλλα από πότε η πληροφορική είτε είναι τει είτε αει είναι συνυφασμένη με την εκπαίδευση???μόνο στην Ελλάδα όταν κάποιος λέει πληροφορική ο άλλος σκέφτεται εκπαίδευση! Μου αρέσει που η Γερμανία έχει έλλειψη σε πληροφορικούς(όχι στα σχολεία). Αναρωτιέμαι αν μπορεί να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες της Γερμανίας  το μεγαλύτερο μέρος των αποφοίτων τόσων αλλόκοτων τει της ελλάδας!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #397 στις: Ιούλιος 21, 2011, 05:20:01 μμ »
στη Γερμανία αυτό που γνωρίζω είναι ότι υπάρχει ας πουμε ξεχωριστό τμήμα Μαθηματικών & ξεχωριστό τμήμα Μαθηματικών-καθηγητών! δεν θυμάμαι αν είναι άλλη σχολή διαφορεριτική, ή αν (νομίζω) στο 2ο έτος καλείσαι να επιλέξεις κατεύθυνση και κάνεις τελείως άλλα μαθηματα αν θα πας για καθηγητής. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι υπάρχει ένα μέτρο. Εδώ σε μας και οι 47 σχολες πληροφορικής, είτε λέγονται βιομηχανική είτει αυτοματισμός είτε δεν ξέρω εγώ τι έχουν όλες δικαίωμα στην εκπαίδευση (και δικαιολογημένα όπως ανακαλύπτω ψάχνοντας τους οδηγούς σπουδών τους, όπως ανέφερα παραπάνω)

εντάξει σίγουρα με το που ακους τον όρο "πληροφορική" σου έρχεται στο μυαλό προγράμματα & προγραμματιστες παρά ο μαυροπίνακας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση. Ίσως μας ξαφνιάζει γιατί είναι σχετικά καινούργιο μάθημα στα σχολεία. Μάλιστα τώρα θα μπει στα Δημοτικά ενώ έξω υπάρχει εδώ και χρόνια.

Λοιπόν, δίπλα στις 47 σχολές πληροφορικής που υπάρχουν στο μηχανογραφικό, να προσθέσω και έναν λόγο ακόμα που έχουμε παραβλέψει (τον υπενθυμίζω γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει αναφερθεί και πιο παλιά):
Στον κλάδο της πληροφορικής δεν συνταξιοδοτείται κανείς ακόμα!

άρα είναι ένας κλάδος μου μόνο μπαίνουν αλλά κανείς δεν βγαίνει τα τελευταία χρόνια. ΆΡα να το πως φτάσαμε έως εδώ!

Για μένα αυτός είναι ο υπαριθμόν 1 λόγος του πως φτάσαμε έως εδώ, και ύστερα η πληθώρα των 47 τμημάτων.

Τελευταίος λόγος για μένα επιτρέψτε μου να πω οι αλεξιπτωτιστές της πληροφορικής για τους οποίους έχει γίνει πολύ κουβέντα εδώ. Όχι ότι τους υπερασπίζομαι. έχω δηλώσει ότι είμαι κάθετα ενάντια όσων άσχετων πχ θεολόγων μπήκαν  με 400 ώρες σεμινάριο, και όχι όσων είναι πτυχιούχοι σχολών θετικών επιστημών με μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική.
Αν αυτοί φύγουν θα λυθεί το πρόβλημα; όχι. απλά θα ανοίξουν κάποιες θέσεις που απλά θα τις καλύψουν οι ήδη διορισμένοι πληροφορικοί που είναι υπεράριθμοι και είναι με 10 & 12 ώρες ή στα γραφεία όπου απλά κάθονται....
Και μετά τι; πάλι κλειστες οι πόρτες και η ίδια κατάσταση.

Τι πρέπει να γίνει;
για τις συνταξιοδοτήσεις τίποτα! απλά να περιμένουμε!!
Για τις 47 σχολές κάτι μπορεί να γίνει όμως.

Τέλος πάντων την λύση έχει δώσει η Αννούλα ούτως ή άλλως για μας: "Κανείς πλέον δεν είναι κατάλληλος να είναι καθηγητής, επειδή τελείωσε ένα πανεπιστήμιο".
σωστό, πολύ σωστό, αλλά όπως είπα και πιο πάνω αδικεί τους ήδη αποφοίτους.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2011, 05:26:51 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1829
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #398 στις: Ιούλιος 21, 2011, 05:36:08 μμ »
Στον κλάδο της πληροφορικής δεν συνταξιοδοτείται κανείς ακόμα!

Υπάρχουν συνταξιούχοι αλλά είναι ελάχιστοι κάθε χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #399 στις: Ιούλιος 21, 2011, 05:40:14 μμ »
Όλοι οι αλεξιπτωτιστές της Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο σχετικό (ως προς τον τίτλο τουλάχιστον) με την Πληροφορική:
http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html
μπορούμε (μάλλον δεν μπορούμε!) να δούμε πόσοι είναι με 400 ώρες σεμινάριο από περιέργεια;
Στους αναπληρωτές εκείνης της εποχής του εντάσσανε στον πίνακα Δ03.
Δ01 ήταν κάτοχοι διδακτορικού, Δ02 κάτοχοι μεταπτυχιακού, Δ03 με σεμινάρια
Οι Δ01 &Δ02 ήταν 110 άτομα. Οι Δ03.... χιλιάδες!
Απλα θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε από τους μόνιμους πως έχουν τα πράγματα.

Μπορεί κανέις να ανεβάσει τον παραπάνω πίνακα σε μορφή excel? μου κάνει import μόνο την πρώτη καρτέλα (έχω παλιό excel, 2003)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #400 στις: Ιούλιος 21, 2011, 06:12:35 μμ »
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19:
γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1  και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... 

Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.

στο Παιδείας οι προερχόμενοι από ΤΕΛ (οι ΤΕ που αναφέρετε) καλούνται τεχνικής η τεχνολογικής εκπαίδευσης;
στα υπόλοιπα υπουργεία οι ΤΕ είναι τεχνολογικής εκπαίδευσης και ο αντίστοιχος από ΤΕΛ καλείται ΔΕ;

Οι Τ.Ε. στο Υπουργείο Παιδείας είναι Τεχνικής εκπ/σης γνωστοί και ως ...."κατσαβιδάδες".

Το κάθε υπουργείο έχει τα δικά του και ανάλογα έχει και το δικό του μισθολόγιο. Πχ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης υπάρχει ο κλάδος ΠΕ0 που ΔΕΝ είναι παν/κής εκπ/σης - είναι απόφοιτοι Λυκείου που μέσω εσωτερικής....."εξομάλυνσης" ακολούθησαν μισθολογικά και διοικητικά τους αποφοίτους Π.Ε. που διορίστηκαν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.

@toonoma διαβασα ολόκληρο το thread πριν απαντήσω αγαπητέ - αναλίσκεται στο γιατί οι πτυχιούχοι ΤΕΙ να ονομάζονται Π.Ε. και να αμοίβονται ως τέτοιοι. Δεν αναφέρει πουθενά τους Τ.Ε. (τεχνικής εκπ/σης) του υπουργείου παιδείας.
Επιπλέόν, εφόσον ανήκουμε όλοι στο υπουργείο παιδείας, είναι δεδομένο ότι  μιλάμε για τα τεκτενόμενα στο υπουργείο παιδείας. Τώρα το γιατί το συγκεκριμένο υπουργείο επέλεξε να διαφοροποιηθεί σε σχέση με άλλα υπουργεία στην ονομασία και μισθοδοσία των εργαζομένων του παρακαλώ να το αναζητήσετε στις συνδικαλιστικές και πολιτικές ηγεσίες - όχι στο παρόν φόρουμ πάντως....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #401 στις: Ιούλιος 21, 2011, 09:39:59 μμ »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ότι είναι άσχετη με την εκπαίδευση....
Πες καλύτερα για την Διαχειριση Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας που η πτυχιακή εργασία τους είναι μια εβδομαδιαία εργασία της Β.Π.! Έλεος δηλαδή!!!!!!

για να αποκαταστήσω την αλήθεια και επειδή είπα όντως άστοχα κάτι που δεν ισχύει, ανέτρεξα στο site της σχολής του τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής, (http://iiwm.teikav.edu.gr) και όντως υπάρχουν μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών στην Πληροφορική. Και στους στόχους της σχολής όντως είναι και η εκπαίδευση όπως αναφέρεται.

Κ είναι πολύ τιμητικό εκ μέρους σου Kilbill ;)

Σημείωση: Τα παιδαγωγικά στο συγκεκριμένο έχουν μπει από το 2005, τότε δηλαδή που ακόμα ,(ας μ επιτραπει η έκφραση) δεν είχε γίνει της μόδας...!  8)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #402 στις: Ιούλιος 21, 2011, 09:50:21 μμ »
μου κάνει import μόνο την πρώτη καρτέλα (έχω παλιό excel, 2003)

δοκίμασε να "πιάσεις" αυστηρά μέχρι και τον τελευταίο αριθμό κάτω δεξιά σε κάθε tab ημερομηνίας, τίποτα επιπλέον και θα γίνει.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #403 στις: Ιούλιος 22, 2011, 09:27:36 πμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #404 στις: Ιούλιος 22, 2011, 01:41:21 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Λογική δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και πουθενά αλλού στη χώρα που ζούμε. Εδώ πέρα κερδίζει ο δυνατός, αυτός που ασκεί την περισσότερη πίεση. Προφανώς πριν πολλά χρόνια, και επειδή οι απόφοιτοι από ΤΕΙ Πληροφορικής ήταν εκατοντάδες χιλιάδες, άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις και αναγνωρίστηκαν ΙΣΟΤΙΜΟΙ σε όλα με τους ΑΕΙ Πληροφορικούς, οπότε αναμενόμενο ήταν να γίνουν ισότιμοι και μισθολογικά, εξού και το ΠΕ20.

Υ.Γ. Παρακαλώ να μην ακολουθήσουν σχόλια του τύπου "Μην λέτε τέτοια πράγματα, πρέπει να είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος κτλ ...

Αποσυνδεδεμένος remain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #405 στις: Ιούλιος 22, 2011, 01:58:18 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Μια λογική εξήγηση είναι γιατί ασκούν το ίδιο έργο με τους ΠΕ19 και καταλαμβάνουν ακριβώς τις ίδιες θέσεις.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 892
Σύνολο: 895

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.