Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 123 ... 46
1
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« στις: Απριλίου 29, 2025, 09:38:33 pm »
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος


29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος

Σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ( ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω οι σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές και στις οικογένειές τους.

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται:

Ένταξη εννέα (9) σύγχρονων αξιολογικών εργαλείων που για πρώτη φορά θα αφορούν όλες τις επιστημονικές ειδικότητες των ΚΕΔΑΣΥ.
Η διεπιστημονική αξιολόγηση αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολόπλευρη υποστήριξη και μέρος αυτής, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες, θα μπορεί να διενεργείται μέσα στο σχολείο. Τα μέλη των Διεπιστημονικών Ομάδων αποκτούν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για τακτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες ευθύνης τους για υποστήριξη τόσο των μαθητών/τριών όσο και της σχολικής κοινότητας γενικότερα.
Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας στην οποία θα κατατίθενται τα αιτήματα αξιολόγησης αλλά και ο ηλεκτρονικός φάκελος του μαθητή. Κάθε μέλος των Διεπιστημονικών Ομάδων των ΚΕΔΑΣΥ θα αναρτά τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του και τις προτάσεις υποστήριξης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης πρωτόκολλα για τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και την έκδοση Αξιολογικών Εκθέσεων με κοινά κριτήρια και κοινές διαδικασίες. Στην ίδια πλατφόρμα θα αναρτάται η Αξιολογική Έκθεση του ΚΕΔΑΣΥ και το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης κάθε μαθητή με αναπηρία ή εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως πρώτο βήμα στο πλαίσιο αναβάθμισης των ΚΕΔΑΣΥ,  το ΥΠΑΙΘΑ, προχωρά στον εξοπλισμό τους, με το αναγκαίο τεχνολογικό υλικό.

Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε απόφαση να ενταχθούν και τα ΚΕΔΑΣΥ στο πρόγραμμα διάθεσης υπολογιστών, laptop και λοιπών υποστηρικτικών μέσων, συνολικού προϋπολογισμού 2.800.000 ευρώ.

Ειδικότερα  στα 71 ΚΕΔΑΣΥ που λειτουργούν στη χώρα θα διατεθούν:

2.000 laptop
192 σταθεροί υπολογιστές, ισάριθμες κάμερες και μικρόφωνα
118 πολυμηχανήματα πολλαπλών χρήσεων ( εκτύπωση, σκανάρισμα, λειτουργία σε δίκτυο)
71 φωτοαντιγραφικά
118 εξωτερικοί δίσκοι για αποθήκευση δεδομένων.
 

 Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε σχετικά: «Αλλάζουμε τη φιλοσοφία λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ με  σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία των διεπιστημονικών ομάδων στα σχολεία, καθώς η συστηματική και ολιστική αξιολόγηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την παροχή εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. H καλύτερη και άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, που γνωρίζουν τα παιδιά, τις ανάγκες τους αλλά πολλές φορές και την καθημερινότητα της οικογένειας είναι κομβικής σημασίας. Η δυνατότητα που δίνεται η αξιολόγηση να γίνεται μέσα στο σχολείο θα επιλύσει και το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρέπει να μετακινηθούν για να βρεθούν σε κάποιο ΚΕΔΑΣΥ μακριά από το χώρο κατοικίας τους. Επιπλέον, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία, τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενισχύουμε περαιτέρω το έργο των ειδικών επιστημόνων ώστε να διασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών. Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι πολύτιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στη συμβουλευτική υποστήριξη της οικογένειας και η ουσιαστική αναβάθμισή τους, αποτελεί κυβερνητική αλλά και προσωπική μου μέριμνα»

2
Προσοχή: Ποια Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας Δεν Αναγνωρίζονται Μετά την 30.06.2024

Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην αναγνώριση πιστοποιητικών αγγλικής γλωσσομάθειας, καθώς, σύμφωνα με το άρθρο 115 του ν. 5079/2023, ορισμένα πιστοποιητικά θα αναγνωρίζονται μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί μέχρι και τις 30 Ιουνίου 2024. Μετά την ημερομηνία αυτή, οι κάτοχοι των σχετικών τίτλων δε θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν για διορισμούς, προκηρύξεις ή άλλες επίσημες διαδικασίες που απαιτούν πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών.
Συγκεκριμένα:
TOEIC (Listening, Reading) του Educational Testing Service / Chauncey, USA:
Επίπεδο C2 (Άριστη Γνώση): Βαθμολογία από 965 έως 990 (έως 30/6/2024).
Επίπεδο C1 (Πολύ Καλή Γνώση): Βαθμολογία από 785 έως 900 (έως 30/6/2024).
Επίπεδο B2 (Καλή Γνώση): Βαθμολογία από 505 έως 780 (έως 30/6/2024).
LanguageCert Test of English (LTE):
Επίπεδο C2: LanguageCert Level 3 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
Επίπεδο C1: LanguageCert Level 2 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
Επίπεδο B2: LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
MET – Michigan English Test του Cambridge Michigan Language Assessments - CaMLA ή του Michigan Language Assessment με 2 ή 3 ενότητες

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 10:06:33 pm »
Υποχρεωτικό Ωράριο εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας:

0-6 έτη: 23 Ω/Ε

7-12: 21

13-20: 20

20+: 18

Με βάση αυτά, το 20ωρο μ.ο. που υπολογίζεται στην εγκύκλιο μεταθέσεων μοιάζει λογικό.

7
Μεταθέσεις / Απ: Απόκρυψη οργανικού κενού Τμ.Ε.
« στις: Φεβρουαρίου 09, 2025, 01:34:38 pm »
επεσε κανονικο μαγειρεμα δηλαδη ...

8
Τροπολογία "Πιερρακάκη": Προσλήψεις αναπληρωτών εκτός πινάκων ΑΣΕΠ και συνταξιούχων ηλικίας έως 67 ετών με τοπικές Προσκλήσεις
Για σχολεία που δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την κάλυψη κενών από εκπαιδευτικούς που είναι στους πίνακες του ΑΣΕΠ



 Με τροπολογία την οποία κατέθεσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης , προς ψήφιση, στη Βουλή -επιβεβαιώνοντας πλήρως χθεσινό αποκλειστικό ρεπορτάζ του esos- αντιμετωπίζεται   το ζήτημα της κάλυψης λειτουργικών αναγκών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά από γενική και ειδική προκήρυξη θέσεων, σι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν με πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) λόγω εξάντλησης των υποψηφίων.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την τροπολογία
Η  τροπολογία   δίνει τη δυνατότητα στους Περιφερειακούς Διευθυντές, μετά από σχετική εισήγηση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης να εκδίδουν πρόκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εφόσον  υφίστανται λειτουργικές ανάγκες για θέσεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) λόγω εξάντλησης των υποψηφίων.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών εκτός πινάκων ΑΣΕΠ

Στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων δύναται να συμμετέχουν υποψήφιοι, οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα ένταξης και διορισμού στον οικείο κλάδο/ειδικότητα και δεν είναι ενταγμένοι στους ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ.

Κριτήρια πρόσληψης

Οι υποψήφιοι κατατάσσονται σε αξιολογικούς πίνακες επιλογής ανά κλάδο/ειδικότητα με βάση αποκλειστικά τον βαθμό του πτυχίου τους.

 Σε περίπτωση ισοβαθμίας των πτυχίων, προηγούνται οι υποψήφιοι με το παλαιότερο πτυχίο σύμφωνα με την ημερομηνία απονομής του.

Σε περίπτωση που τα πτυχία έχουν απονεμηθεί κατά την ίδια ημερομηνία, τότε η κατάταξη γίνεται με βάση την παλαιότητα εγγραφής των υποψηφίων στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.).

Ειδική Αγωγή

Ειδικά οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) κατατάσσονται στους αξιολογικούς πίνακες επιλογής με βάση μόνο τον βαθμό του βασικού πτυχίου τους, αλλά σε περίπτωση ισοβαθμίας των πτυχίων, προηγούνται οι υποψήφιοι με το παλαιότερο ειδικό τυπικό προσόν ένταξης στον κλάδο Ε.Α.Ε..

Για τους νηπιαγωγούς και δασκάλους Ε.Α.Ε. η κατάταξη πραγματοποιείται ενιαία για τους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. και ΠΕ 71 και ΠΕ 70 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε., αντίστοιχα.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α' 75) για τα στοιχεία που διαλαμβάνονται σε αυτήν.

Οι αξιολογικοί πίνακες επιλογής ισχύουν έως τη λήξη του διδακτικού έτους.

Κατά την υποβολή των αιτήσεων οι υποψήφιοι βεβαιώνουν ότι δεν εμπίπτουν στην παρ. 5Α του άρθρου 62, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που έχουν διοριστεί ή διορίζονται από νέο διορισμό ή πρόσληψη για τρία (3) έτη, και στην παρ. 5Α του άρθρου 63, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. οι οποίοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτούνται, κατά το έτος πρόσληψης και το επόμενο σχολικό έτος, του παρόντος, καθώς και στην παρ. 4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. οι οποίοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές κατόπιν ειδικής πρόσκλησης και αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτούνται, κατά το έτος πρόσληψης και κατά το επόμενο σχολικό έτος.

Οι αξιολογικοί πίνακες

Οι αξιολογικοί πίνακες επιλογής της παρ. 3 καταρτίζονται με ευθύνη του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, κυρώνονται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και αναρτώνται στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Αναμόρφωση των πινάκων, που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης και οι μη δικαιούμενοι να προσληφθούν βάσει της νέας κατάταξης απολύονται. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.

Συνταξιούχοι

Εφόσον δεν καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες για θέσεις εκπαιδευτικών   και μετά την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος , είναι δυνατή η πρόσληψη συνταξιούχων εκπαιδευτικών, που δεν έχουν υπερβεί το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας τους, σύμφωνα με την παραπάνω διαδκασία.

Από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης οι προλήψεις

Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τον αριθμό των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο/ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης, που έχουν εγκριθεί με σχετική πράξη του υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ανεξάρτητα από την πηγή χρηματοδότησης αμέσως μετά την ανάρτηση των αξιολογικών πινάκων επιλογής των υποψηφίων.

Όταν προκύπτουν επιπλέον λειτουργικές ανάγκες για θέσεις σε σχολική μονάδα και κλάδο/ειδικότητα που συμπεριλήφθηκε στην τοπική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος , δύναται να καλούνται, καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους, οι εγγεγραμμένοι στους αξιολογικούς πίνακες επιλογής που προαναφέραμε, που δεν έχουν ήδη προσληφθεί, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για πρόσληψη.

Η προϋπηρεσία  δεν προσμετράται

Η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με την παραπάνω  διαδικασία   δεν προσμετράται στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας που προκηρύσσει και διενεργεί το Α.Σ.Ε.Π. σε εφαρμογή των διατάξεων που ισχύουν κάθε φορά, αλλά λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και λαμβάνεται υπόψη μετά τον μόνιμο διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση για κάθε συνέπεια.

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγική επάρκεια
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 09:29:30 am »
Τρόποι απόκτηση Παιγαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας.
Πτυχίο Καθηγητικής Σχολής (εισαγωγή έως και το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 ή κτήση έως και το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018)
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος ΠΕ60 ή ΠΕ70
Πτυχίο Τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής -Ψυχολογίας (δεν αφορά το Πρόγραμμα Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ) ή Τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής ή Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πτυχίο της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.)"
Παιδαγωγικό πτυχίο Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.)
Πιστοποιητικό Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε./ πρώην ΠΑ.ΤΕ.Σ./ Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στις επιστήμες της αγωγής (ημεδαπής)
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με απόφαση Συγκλήτου Παν/μίου δημοσιευθείσα σε ΦΕΚ ότι εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής (ημεδαπής)
Διδακτορικό δίπλωμα στις επιστήμες της αγωγής (ημεδαπής)
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αλλοδαπής με βεβαίωση Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ότι εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής
Διδακτορικό δίπλωμα αλλοδαπής με βεβαίωση Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ότι εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής
Πράξη αναγνώρισης του Σ.Α.Ε.Π. επαγγελματικού προσόντος καθηγητή Β/θμιας Εκπ/σης συγκεκριμένου κλάδου
Μ.Π.Σ./Ε.Α.Π. /Σπουδές στην Εκπαίδευση
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε. Σύμπραξη με ΤΕΙ Πειραιά/Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/Διδακτική της Γλώσσας-Λογοτεχνία-Θέατρο και Εκπαίδευση
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας- Λαογραφία και Πολιτισμός
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/Κοινωνιολογία της Εργασίας: Πολιτικές Αγοράς Εργασίας-Μειονότητες-Παιδική Ηλικία
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας/Ειδική Αγωγή, Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Επιστημών της Αγωγής /Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική (Διδακτική- Προγράμματα Σπουδών, Εκπαίδευση ενηλίκων, Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και δια βίου μάθηση)
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Επιστημών της Αγωγής /Κοινωνιοβιολογία, Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Επιστημών της Αγωγής /Συγκριτική Παιδαγωγική με ειδίκευση σε ζητήματα ποιότητας της εκπαίδευσης
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής/Μαθηματικά στην Εκπαίδευση (Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική των Μαθηματικών)
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής/Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/ Π.Τ.Δ.Ε./ Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος/Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/Τ.Ε.Α.Π.Η./Ειδική Αγωγή
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/Τ.Ε.Α.Π.Η./Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα
Μ.Π.Σ./Ε.Κ.Π.Α/Φ.Π.Ψ./Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ειδ. Πρόγραμμα/Α.Π.Θ./ Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
Ειδ. Πρόγραμμα/Παν/μιο Θεσσαλίας/ Τμ. Πληροφορικής-Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ειδ. Πρόγραμμα/Ο.Π.Α./ Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
Ειδ. Πρόγραμμα/Παν/μιο Κρήτης/ Σχολή Επιστημών Αγωγής/Π.Τ.Δ.Ε./ Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
Ειδ. Πρόγραμμα/Χαροκόπειο Παν/μιο / Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
Βεβαίωση από ΑΕΙ ύστερα από παρακολούθηση ομάδας μαθημάτων κατόπιν απόφασης της Συνέλευσης του Τμήματος (ν.4589/2019, άρθρο 54, παρ.4, περ.α)
Απόφαση δημοσιευθείσα σε ΦΕΚ ότι το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών εξασφαλίζει Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 09:11:42 am »
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 7ΟΥ ΓΕΛ
Προβληματισμούς και ανησυχία έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα του 7ου ΓΕΛ Αχαρνών η μετατροπή του σε Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο. Η σχολική μας κοινότητα βρέθηκε εντελώς απροετοίμαστη απέναντι σε μία απόφαση, η οποία αλλάζει ριζικά το μέλλον της. Μια απόφαση που ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων και χωρίς να δοθεί η δυνατότητα διαβούλευσης, γεγονός που εγείρει σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και εφαρμογής των διαδικασιών στο χώρο της εκπαίδευσης.

Η μετατροπή του 7ου ΓΕΛ Αχαρνών σε Ωνάσειο Σχολείο επιφέρει σοβαρές συνέπειες για την περιοχή των Αχαρνών, υποβαθμίζει την ισότητα στην εκπαίδευση και επιβαρύνει τη σχολική κοινότητα. Το σχολείο μας δεν θα είναι πλέον «ανοιχτό» σε όλα τα παιδιά της γειτονιάς, καθώς η εισαγωγή θα γίνεται πλέον μέσω εξετάσεων και επιλογής κάποιων μαθητών, ενώ η ισότιμη μέχρι στιγμής εκπαίδευση θα υποκατασταθεί από την κοινωνική ανισότητα. Έτσι, θα αποκλείονται μαθητές ευάλωτων ομάδων καθώς και μαθητές των όμορων γυμνασίων που θα αναγκαστούν να φοιτήσουν αλλού, δυσκολεύοντας τις οικογένειές τους. Παράλληλα, τα υπόλοιπα σχολεία του δήμου θα δεχτούν περισσότερους μαθητές, χωρίς καμία πρόβλεψη για ενίσχυση των υποδομών τους. Το σημαντικότερο όμως όλων είναι πως θα αποκλειστούν οι μαθητές μας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι οι μαθητές αυτοί που τα τελευταία τρία χρόνια βρίσκουν στο σχολείο μας μια αγκαλιά, συμμετέχουν ενεργά σε ένα περιβάλλον που σέβεται και υποστηρίζει την ισότιμη συμμετοχή τους, σε έναν χώρο που η έννοια της συμπερίληψης δεν είναι απλώς μια ιδέα, αλλά μια καθημερινή πράξη.

Το 7ο ΓΕΛ Αχαρνών δεν χρειάζεται να αντικατασταθεί από κανένα Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο, γιατί πολύ απλά δεν έχει να «ζηλέψει» τίποτε από κανένα άλλο σχολείο. Η πορεία του στα χρόνια είναι μικρή, αλλά η εξέλιξή του μεγάλη. Μια εξέλιξη που στηρίχθηκε σε ένα και μόνο πράγμα: στις άριστες σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Αυτό που κάνει το 7ο ΓΕΛ Αχαρνών ξεχωριστό είναι οι στιγμές που μαθητές και καθηγητές μοιράζονται μέσα και έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας, οι αναμνήσεις που δημιουργούνται και οι αξίες που διαμορφώνονται. Εδώ, οι μαθητές μαθαίνουν όχι μόνο «γράμματα», αλλά και πώς να είναι άνθρωποι με ενσυναίσθηση, αλληλεγγύη και δημιουργικότητα. Σε αυτό το σχολείο εδώ και δεκαεννέα χρόνια μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν συμβιβαζόμαστε με το μέτριο, αλλά αξιοποιούμε τις λιγοστές παροχές από την πολιτεία και με αγώνα κατακτούμε αυτό που πραγματικά μάς αξίζει: Μία θέση στα όνειρά μας! Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για τις επιτυχίες των μαθητών μας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και για την Εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για την επιτυχημένη πορεία πολλών αποφοίτων μας. Ωστόσο, εμείς θα εστιάσουμε σε ό,τι δίνει ζωή στα παιδιά μας. Έχουμε θεατρική και μουσική ομάδα, έχουμε ομίλους, υλοποιούμε πολιτιστικά και περιβαλλοντικά προγράμματα, προγράμματα Erasmus+ και e-twinning, διακρινόμαστε σε διαγωνισμούς, ακαδημαϊκούς ή και αθλητικούς, συμμετέχουμε σε εκπαιδευτικές δράσεις! Και όλα αυτά γιατί ακούραστοι «ΔΑΣΚΑΛΟΙ» έχουν καταθέσει την ψυχή τους για αυτά τα παιδιά, αφιερώνοντας πολλές ώρες ελεύθερου χρόνου, χωρίς πρόσθετη αμοιβή, για να μπορέσουν αυτά να ζήσουν εμπειρίες μέσα από το λογοτεχνικό ή καλλιτεχνικό εργαστήρι, μέσα από τη δημιουργία του σχολικού κήπου, την κοινωνική κουζίνα, το ραδιόφωνο μας, την εφημερίδα μας, τη χορωδία μας! Είμαστε 45 εκπαιδευτικοί, 376 μαθητές και 4 άτομα βοηθητικού προσωπικού. Είμαστε παράδειγμα προς μίμηση κι όχι προς αντικατάσταση ή, για να είμαστε σαφέστεροι, προς υπο-κατάσταση. Διότι το 7ο ΓΕΛ Αχαρνών δεν μπορεί να αντι-κατασταθεί παρά μόνο να υπο-κατασταθεί!

Σαφέστατα και μία χρηματοδότηση θα διευκόλυνε τις δράσεις μας και θα μετρίαζε τον κόπο μας, αλλά εμείς διεκδικούμε μια δημόσια χρηματοδότηση που θα μοιραστεί ισάξια σε όλα τα σχολεία! Δεν επιθυμούμε σχολεία δύο ταχυτήτων! Επιθυμούμε σχολεία ανθρώπινα, με παιδιά από την Ουκρανία, τις Ινδίες, το Ιράν, παιδιά διαφορετικά, αλλά από όλους μας αποδεκτά για αυτό που είναι! Κανείς δεν μπορεί να πάρει αυθαίρετα -χωρίς να μας ρωτήσει- το δικαίωμα να μας απομακρύνει από τις θέσεις μας στο σχολείο που μέσα στα χρόνια «χτίσαμε» και που αγαπήσαμε. Έχουμε ΟΡΑΜΑ και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας το στερήσει!

Το 7ο ΓΕΛ Αχαρνών είναι ένας χώρος που ζωντανεύει από τα όνειρα, τις επιτυχίες και τις προσπάθειες όλων όσοι συμμετέχουν σε αυτό. Είναι μια κοινότητα που βασίζεται στη συνεργασία, την αφοσίωση και την αγάπη για την εκπαίδευση. Και αυτή η κοινότητα αξίζει να παραμείνει ζωντανή και να συνεχίσει το σπουδαίο έργο της για το μέλλον των μαθητών της.

Αυτή είναι η «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» του σχολείου μας και αρνούμαστε να «καταργηθεί» έτσι ξαφνικά. Θα αγωνιστούμε για το μέλλον των παιδιών του τόπου μας χωρίς διακρίσεις, με πολλή αγάπη και συναίσθηση του καθήκοντός μας ως παιδαγωγοί και λειτουργοί της δημόσιας εκπαίδευσης.

11
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου ΓΕΛ Αχαρνών Αγία Άννα για τα υπό ίδρυση Ωνάσεια σχολεία
Η δημιουργία των Ωνάσειων σχολείων δεν ευνοεί τις τοπικές κοινωνίες, εφόσον οι μαθητές που θα δίνουν εξετάσεις για εισαγωγή σε αυτά μπορούν να είναι από οποιαδήποτε άλλη περιοχή και επομένως από οικονομικά προνομιούχες ακυρώνοντας τον ρόλο των σχολείων αυτών ως σχολείων που προάγουν το μορφωτικό επίπεδο των φτωχότερων κοινωνικών στρωμάτων.
Οι συνάδελφοι που διδάσκουν έχοντας οργανικές θέσεις στα μετασχηματιζόμενα σε Ωνάσεια σχολεία θα χάσουν τις οργανικές τους και η επιλογή των διδασκόντων θα γίνεται από επιτροπή στην οποία ο ρόλος των εκπροσώπων του Ιδρύματος Ωνάση θα είναι βαρύνων.
Η σύμβαση λειτουργίας των Ωνασείων προβλέπεται από τον σχετικό νόμο ως υπερισχύουσα κάθε σχετικής διάταξης της νομοθεσίας του ελληνικού κράτους.
Μπορεί τα Ωνάσεια να ιδρύονται σε υποβαθμισμένες περιοχές, αλλά δεν διασφαλίζεται η εντοπιότητα των μαθητών που θα φοιτήσουν σε αυτά.
Αγωνία και επιδίωξη των εκπαιδευτικών δεν είναι η δημιουργία κάποιων προνομιακών σχολείων αλλά η βελτίωση της ποιότητας και των υποδομών σε όλα τα σχολεία.
Ο κατακερματισμός της εκπαιδευτικής πραγματικότητας στην Ελλάδα δεν βοηθά την ανάπτυξή της, αλλά την αποδυναμώνει. Μόνο η ομογενοποίηση μέσων και στόχων μπορεί να επιδράσει ουσιαστικά, δημιουργώντας το απαραίτητο κλίμα ισοτιμίας, το οποίο μπορεί να συναγείρει τους παράγοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας σε μια ισορροπημένη προσπάθεια κατάκτησης στόχων.
Η αποσπασματικότητα και η ευκαιριακότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής, που συχνά είναι προϊόν πρωτοβουλιών του ιδιωτικού τομέα, αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά της μέχρι τώρα προσπάθειας του Υπουργείου, που χτίζει πάντα ξεκινώντας από τον δεύτερο όροφο του πλούτου, της κοινωνικής ανομοιογένειας και του αστικού συμφεροντολογισμού, παραβλέποντας τα θεμέλια της δημοκρατικής ισότητας και της σύντονης κοινωνικής προόδου.
Τελικά, για μια ακόμα φορά το δημόσιο απεμπολεί ζωτικό χώρο του, για να τον παραχωρήσει στον αδιαφανή ιδιωτικό τομέα, που υπηρετεί συμφέροντα άγνωστης ποιότητας και αδιαφανούς στοχοθεσίας.
Πραγματικά, ποιος είναι ο στόχος; Λιγότερο κράτος, λιγότερος δημόσιος κοινωνικός έλεγχος, διορισμός ημετέρων, φαυλότητα.

12
Τις δύο τελευταίες ημέρες, το 7ο Γενικό Λύκειο Αχαρνων τελεί υπό κατάληψη. Πιθανώς, πολλοί από εσάς ήδη γνωρίζετε ότι το 7ο ΓΕΛ προβλέπεται να γίνει Πρότυπο Ωνάσειο Σχολείο .Εμείς,οι μαθητές του σχολείου,ιδιαίτερα προβληματισμένοι,αρνούμαστε να παραχωρήσουμε το σχολείο μας στο ίδρυμα Ωναση καθώς αποτελεί στολίδι και πρέπει να είναι διαθέσιμο προς όλα τα παιδιά της περιοχής. Θέλοντας λοιπόν,να ακουστούμε και να ζητήσουμε διαπραγματεύσεις σχετικά με την νομοθεσία που προβλέπεται για αυτά τα σχολεία, προβήκαμε σε κατάληψη. Οι κύριοι προβληματισμοί και τα αιτήματα ήταν τα εξής:
1. Η επιλογή των μαθητών στο σχολείο να γίνεται με βάση χωροταξικά όρια και όχι σε ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 40%
2.Οι μαθητές που φοιτούν στην Α’ και στην Β’ Λυκείου το έτος 2024-25 να αποφοιτήσουν με το νέο προβλεπόμενο απολυτήριο του Πρότυπου Ωνασείου και όχι 7ου ΓΕΛ,εφόσον θα ακολουθούν το ανάλογο πρόγραμμα που σαφώς είναι πιο απαιτητικό από ότι ενός απλού δημόσιου λυκείου
3.Αυξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση και την κάλυψη των αναγκών όλων των σχολείων της περιοχής
4.Οι εξετάσεις εισαγωγής να γίνονται δια ζώσης και όχι διαδικτυακά,ώστε να εξασφαλιστεί η διαφάνεια και η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων
5. Δημιουργία δωρεάν φροντιστηρίου από τον Δήμο για την προετοιμασία των μαθητών στην εισαγωγή προτύπων ώστε να δοθεί ευκαιρία και στους μαθητές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν μαθήματα για την εισαγωγή τους στα σχολεία
6.Το 7ο ΓΕΛ δεν θα ήταν το σημερινό σχολείο χωρίς την ομάδα καθηγητών που το θεμελιώνει σχεδον 20 χρόνια. Συνεπώς αιτούμαστε την διατήρηση των οργανικών θέσεων των καθηγητών και την δημιουργία δωρεάν επιμορφωτικών σεμιναρίων ώστε να εξασφαλίσουν την παραμονή τους στο σχολείο.
 
Ο Δήμος Αχαρνων αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους δήμους της Αττικής, διαθέτοντας ΜΟΝΟ 7 γενικά λύκεια, τα οποία εύλογα δεν μπορούν να απορροφήσουν όλους τους μαθητές,οι οποίοι δεν θα εισαχθούν στο Ωνασειο. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν δυσανασχετούμε στην δημιουργία πρότυπου σχολείου στην περιοχή ,όμως επιθυμούμε αυτό να συμβεί με συγκεκριμένες προϋποθέσεις και σε νέο κτίριο το οποίο δεν θα διαταράσσει τα χωροταξικά όρια της περιοχής και θα εξασφαλίσει την δημιουργία ισότιμων τάξεων και όχι δύο ταχυτήτων.
Κοινοποιήστε για να ακουστεί η φωνή μας!

13
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΩΝΑΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΧΑΡΝΕΣ????

Η θεωρητικά «καλή είδηση» της ένταξης δύο σχολικών μονάδων της πόλης μας, δημιουργεί πίσω της σοβαρούς προβληματισμούς για το ποιες αλλαγές θα επιφέρει.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ:
1)       1️⃣Τα παιδιά της γειτονιάς που φοιτούν στο 7ο Γενικό Λύκειο και 3ο Γυμνάσιο θα πρέπει να αλλάξουν σχολείο.

2)       2️⃣Οι καθηγητές με οργανικές θέσεις σε αυτές τις σχολικές μονάδες θα πρέπει επίσης να αλλάξουν σχολεία αν δεν πληρούν τα προσόντα εκτός αν είναι μικροί Αϊνστάιν!

3)       3️⃣Στα σχολεία αυτά θα μπορούν να φοιτούν και παιδιά από άλλες περιοχές, ενώ στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία θα στοιβάζονται οι μαθητές που θα πήγαιναν στο 7ο ΓΕΛ και 3ο Γυμνάσιο

4)       4️⃣Στα Ωνάσεια σχολεία θα συγκεντρωθούν οι μαθητές με υψηλές επιδόσεις από τα υπόλοιπα δημόσια σχολεία της πόλης ή όμορων πόλεων με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του  όλων των υπολοίπων δημοσίων σχολείων από τα οποία θα αποχωρήσουν αυτοί οι μαθητές

5)       5️⃣Για να μπουν μαθητές σε αυτά τα σχολεία θα δίνουν εξετάσεις, δηλαδή οδηγούμαστε στην ανάγκη για φροντιστηριακή υποστήριξη. Μαθητές από οικογένειες με οικονομική αδυναμία πρακτικά αποκλείονται.
????Η υποβάθμιση της παιδείας σε περιοχές όπως οι Αχαρνές με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα κρίνουμε ότι δεν αντιμετωπίζεται με χορηγίες που δημιουργούν μαθητές διαφορετικών ταχυτήτων εντείνοντας τις κοινωνικές ανισότητες.
????Τα σχολεία των Αχαρνών έχουν τεράστια προβλήματα που τελευταίο διάστημα αυτά έγιναν ακόμα πιο έντονα.
✅Θα αντιμετωπίζαμε θετικά τις χορηγίες αναβάθμισης των δημοσίων σχολείων:
-Αν δεν διαταρασσόταν η κοινωνική συνοχή και αν δεν ξεσπιτωνόταν οι μαθητές
-Αν τα σημερινά δημόσια σχολεία οδηγούνταν έστω και μέσω χορηγιών σε ποιοτική αναβάθμιση την οποία θα μπορούσαν να γευτούν όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως ικανοτήτων ή οικονομικής θέσης.
ΥΓ: Ο Δήμος Αχαρνών διαθέτει για την συντήρηση, επισκευή και καθαριστές σε 105 σχολικές μονάδες λιγότερα από  3 εκ. ευρώ/χρόνο δηλαδή 30.000/σχολείο
Κάθε Ωνάσειο σχολείο θα λαμβάνει έως 1εκ. ευρώ.
Αυτή η χαοτική διαφορά ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
❓ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΗΘΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Ιανουαρίου 19, 2025, 11:27:51 am »
Αιτήσεις Παραίτησης και Αυτοδίκαιες Αποχωρήσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2024 (πριν από τις ανακλήσεις)

ΚΛΑΔΟΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΑΕ ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ01 113 0 113
ΠΕ02 503 2 505
ΠΕ03 365 3 368
ΠΕ04.01 195 1 196
ΠΕ04.02 91 0 91
ΠΕ04.04 43 0 43
ΠΕ04.05 50 0 50
ΠΕ05 95 0 95
ΠΕ06 122 1 123
ΠΕ07 38 0 38
ΠΕ08 30 2 32
ΠΕ11 169 1 170
ΠΕ23 0 1 1
ΠΕ29 0 1 1
ΠΕ30 0 1 1
ΠΕ34 1 0 1
ΠΕ78 84 0 84
ΠΕ79.01 31 0 31
ΠΕ80 128 1 129
ΠΕ81 47 0 47
ΠΕ82 81 0 81
ΠΕ83 47 0 47
ΠΕ84 19 0 19
ΠΕ85 12 0 12
ΠΕ86 93 1 94
ΠΕ87.01 11 0 11
ΠΕ87.02 16 0 16
ΠΕ87.03 2 0 2
ΠΕ87.04 12 0 12
ΠΕ87.05 1 0 1
ΠΕ87.06 1 0 1
ΠΕ87.08 1 0 1
ΠΕ87.09 4 0 4
ΠΕ87.10 1 0 1
ΠΕ88.01 13 0 13
ΠΕ88.02 15 1 16
ΠΕ88.03 4 0 4
ΠΕ88.04 1 0 1
ΠΕ88.05 1 0 1
ΠΕ89.01 8 1 9
ΠΕ89.02 0 1 1
ΠΕ90 3 0 3
ΤΕ01.04 5 0 5
ΤΕ01.06 5 0 5
ΤΕ01.07 4 0 4
ΤΕ01.19 3 0 3
ΤΕ01.20 1 0 1
ΤΕ02.01 1 0 1
ΤΕ02.02 9 1 10
ΤΕ02.04 1 0 1
ΤΕ02.05 0 1 1
ΔΕ01.14 0 1 1
ΔΕ02.01 6 0 6
ΔΕ02.02 9 0 9
ΣΥΝΟΛΟ 2495 21 2516


εχουμε τα φετινα του 2025 ;

Σελίδες: 123 ... 46

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.