Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eng_teacher

Σελίδες: 123 ... 27
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Μαρτίου 19, 2015, 03:12:18 pm »
* συμφωνώ με dpa2006

πώς εξηγείται αυτό; (νόμιζα θα ηταν φθηνότερο!) 8)
Και κάτι άλλο: τις ώρες και τις μέρες για το ατομικό μαθημα σε φροντιστηριο τις καθορίζει ο ενδιαφερόμενος;

Εμένα μου είπαν 'όχι' πάντως, ότι δε θα τις καθορίσω εγώ τις ώρες ούτε τον αριθμό των διδακτικών, το πώς θα είναι μοιρασμένες (π.χ. μονόωρα/ της 1μισης ώρας/ 2ωρα), ούτε το πότε ακριβώς!

20 ευρώ με minimum 3 ώρες τη βδομάδα (beginner επίπεδο) και.. άντεεε να με αφήνανε να το μειώσουμε στις 2 ώρες αλλά θα ήταν ένα 2ωρο μονοκόμματο τότε και όχι 2 μονόωρα. Επίσης θα ήταν μέρα και ώρα που θα βόλευε την καθηγήτρια, άσχετα που είμαι ενήλικη μαθήτρια εργαζόμενη με ασταθές ωράριο.. αυτός αντί να πει "θα βρεθεί μία μέση λύση που να βολεύει και εσάς και την καθηγήτρια" είπε κάτι του στυλ "κανονίστε να μπορείτε όποτε σας πούμε εμείς" και δε μου άρεσε.

Εγώ άρχισα πριν ένα μήνα μαθήματα με μία εξαιρετική καθηγήτρια μέσω skype, συμφωνήσαμε μαζί τις ώρες/ μέρες, 1,5 ώρα τη βδομάδα και 14 ευρώ/ώρα.. ούτε πήγαινε-έλα, ούτε τόσο άγχος λόγω της σχετικής ευελιξίας, κάθομαι διαβάζω και προχωράμε αρκετά γρήγορα, 1 κεφάλαιο σε 4 μαθήματα.

Αν πήγαινα τελικά σε εκείνο το φροντιστήριο-αλυσίδα, θα έπρεπε να δουλεύω λιγότερες ώρες (άρα, θα είχα λιγότερα έσοδα) και θα μου έβγαινε ένα μεγάλο ποσό ανά μήνα (αν ήταν σωστοί οι υπολογισμοί μου 240-270 κατά μέσο όρο το μήνα).. θα βούλιαζα οικονομικά δηλαδή για να προχωρήσω λίγο τα ιταλικά μου, έλεος. Θεωρώ ότι παραήταν ακριβά τα δίδακτρά τους, μάλλον υπάρχει γενικώς η πρακτική του να έχουμε υψηλές τιμές για τους ενήλικες μαθητές (γιατί, πόσα χρόνια θα κάτσουν άλλωστε;) και χαμηλά δίδακτρα για τα παιδιά που είναι η "μαγιά" και θα μείνουν για χρόνια μαθητές στο φροντιστήριο.

2
Κάπου διάβασα πρόσφατα που μία καθηγήτρια αγγλικών έλεγε ότι έχει μία μαθήτρια πάρα πολύ καλή, σχετικά μικρό επίπεδο (B Senior αααν θυμάμαι καλά;) και ενώ ήταν όλοι πολλοί ευχαριστημένοι με τη ραγδαία πρόοδο της μικρής, γύρισε μία από αυτές τις μέρες ο πατέρας και την ρώταγε "γιατί το παιδί μου δε μιλάει με την ευφράδεια του

3
Είναι μάστιγα στον χώρο μας. Για κάθε συνειδητοποιημένο έφηβο ή ενήλικα, έχεις 2 ή 3 που νομίζουν ότι η γλώσσα μαθαίνεται με μαγνητικά κύματα (που εκπέμπει ο εγκέφαλος του καθηγητή όταν βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 2 μέτρων από το μαθητή)  ::)

Αυτό τα συνοψίζει όλα. Μόλις διόρθωσα τεστ έφηβου μαθητή που έχω εδώ και 4-5 μήνες και που σκεφτόμουν να αφήσω (δυστυχώς) από τον 2ο μήνα κιόλας γιατί είναι ακριβώς τέτοια περίπτωση. Ήταν τεστ λεξιλογίου και γραμματικής για να τον κάνω να δει ότι πρέπει να αλλάξει τακτικές άμα ονειρεύεται Lower του χρόνου και σπουδές στην Αμερική στο μέλλον, κτλ.. 51% και ήταν όλα multiple choice οπότε και στην τύχη να τα έβαζε κάπου εκεί θα έβγαινε το σκορ του. Τι να του πω εγώ τώρα.. δεν έχουν νόημα ούτε οι επαναλήψεις, οι αργοί ρυθμοί, το να προχωρήσω, τα project, τίποτα.. δεν μπορώ, έχω κάψει όλα μου τα χαρτιά με αυτό το παιδί. Έχω μιλήσει άπειρες φορές στη μαμά του και μου λέει συνέχεια "δεν του άρεσαν ποτέ τα αγγλικά, δεν ειναι του διαβάσματος, σηκώνω τα χέρια ψηλά.. πάντως δεν πρόκειται να τον αφήσω να τα σταματήσει". Εγώ σκέφτομαι να της πω ευθέως σήμερα να τα σταματήσουμε τα μαθήματα γιατί δε φαίνεται να σημειώνει πρόοδο, εκείνοι χάνουν χρήματα (και υποστηρίζουν ότι έχουν και οικονομικό) και εγώ το χρόνο μου.  :(

4
Έχω βαρεθεί να βλέπω εφήβους και ενήλικες μαθητές (φοιτητές αλλά και εργαζόμενους) να έχουν μία στάση του στυλ "πληρώνω ή/και παρευρίσκομαι στα περισσότερα μαθήματα, άρα πρέπει αυτόματα να έχω μεγάλη βελτίωση και near-native επίπεδο σ'αυτούς του λίγους μήνες".

Οι έφηβοι είναι συνήθως αδιάφοροι και δεν προσέχουν ούτε κατά τη διάρκεια του μαθήματος (πχ λένε ψέματα ότι τα κατάλαβαν όλα, ότι δεν έχουν ερωτήσεις..), οι φοιτητές και εργαζόμενοι ΟΚ έχουν υποχρεώσεις και γι'αυτό ακυρώνουν μαθήματα, αλλά με το να μην αναπληρώνεται ΚΑΝΕΝΑ δημιουργείται ένα ασταθές μαθησιακό περιβάλλον και άντε να το διορθώσεις αυτό, άαααασε που ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ λεξιλόγιο ή την παραμικρή εργασία για το σπίτι.. όμως πχ πώς θα βελτιωθούνε στο email writing οι υπάλληλοι άμα δε γράφουν email και εννοώ των 40-60 λέξεων. Σε κοιτάνε όλοι σα να θεωρούνε το διάβασμα και το homework παιδιάστικο, μόνο για παιδιά  Δημοτικού-Λυκείου.

Η ξένη γλώσσα δεν είναι σεμινάριο, πας, τ'ακούς και μπορεί να εφαρμόσεις κάποιες ιδέες και στη δουλειά σου. Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας θέλει 'τριβή' σε τακτική βάση, αλληλεπίδραση, χρόνο, εξάσκηση, πολλή δουλειά και από το μέρος του μαθητή.. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν; Η πραγματική γνώση και ευχέρεια σε μία γλώσσα δεν βγαίνει σε 'fast food or convenience food' μορφή.

Είναι τόσο τραγικά δύσκολο να είσαι 'εντάξει' ως προς τα μαθήματά σου είτε είσαι 10χρονο είτε είσαι 35αρης; Και καλά στα μικρά επίπεδα και ψιλοαδιάβαστα που έρχονται καλύπτεται η ύλη στην τάξη και τα μαθαίνουν από το μάθημα, αλλά -αυτό το έχω χιλιοπεί και δεν παύω να το πιστεύω- από

5
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Μαρτίου 07, 2015, 08:16:17 pm »
Ευχαριστώ πολύ engedu για την λεπτομερέστατη απάντηση!

Σήμερα μιλήσαμε από skype για τα περαιτέρω και μου είπε πως αποφάσισε να κάνει 3 ώρες/εβδ. αντί των 2. Είναι κάτοχος

6
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Μαρτίου 07, 2015, 04:39:49 pm »
Γεια σας, παρουσίασε μία φοιτήτρια ενδιαφέρον για να δώσει CPE (Cambridge), έχει πάρει το

7
Δεδομένου ότι ένας καθηγητής έχει αποκτήσει ένα υψηλό επίπεδο στην ξένη γλώσσα από την περίοδο σπουδών του (πτυχίο, μεταπτυχιακά, κτλ), πώς μπορεί να το διατηρήσει (και να το 'ανεβάσει' κιόλας) τη στιγμή που ζει και εργάζεται σε μία μη-αγγλόφωνη χώρα (πχ Ελλάδα);

Πχ εγώ αποφοίτησα το 2012 και καλώς ή κακώς γύρισα κατευθείαν Ελλάδα και εδώ και 3 χρόνια τρέμω ότι κάθε μέρα που περνάει τα ξεχνάω και 'σκουριάζω'. Γι'αυτό προσπαθώ όλα να τα κάνω στα αγγλικά (σε σημείο δε που ζημειώνονται τα Ελληνικά μου), από τη δουλειά (προσπαθώ να αναλαμβάνω μόνο μεγάλα επίπεδα, πηγαίνω σε διάφορα σεμινάρια/ συνέδρια, κτλ) μέχρι τη διασκέδασή μου (βιβλία, ταινίες, μουσικές, blogging..), αλλά και πάλι δεν ησυχάζω.

Νιώθω ότι θα σκουριάσω στο speaking έτσι όπως πάει. Στο μάθημα δε μιλάω πολύ για να δίνεται ευκαιρία στους μαθητές να μιλάνε περισσότερο, και (μετά από οδηγίες πρώην εργοδότριας) μιλάω πιο αργά και πιο απλά για να με καταλαβαίνουν πιο εύκολα οι μαθητές. Στο τέλος όμως θα τα ξεχάσω. Θα μου πείτε "πήγαινε εξωτερικό να ζήσεις/ δουλέψεις", πράγμα που πολύ θα ήθελα, αλλά προφανώς δεν γίνονται εν μια νυκτί αυτά τα πράγματα.

Θα θέλατε να παραθέσετε τρόπους με τους οποίους 'συντηρείτε' το επίπεδό σας στη γλώσσα που διδάσκετε;

8
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Φεβρουαρίου 11, 2015, 01:41:00 pm »
@dreamer

Γκρίνιες για τα spark ως προς τι ακριβώς; Με έπιασε η περιέργεια..  ::)

9
Δεν παίζουν τόσο μεγάλες τιμές στο διάβασμα παιδιών. Αν κρίνω από τις τιμές που συζητιούνται στα καθηγητικά φόρουμ, η ώρα πάει γύρω στο 5ευρω.

Το ιδιαίτερο είναι καλό για δύο πράγματα: πρώτον για να συμπληρώνει το εισόδημά του ο έμπειρος καθηγητής που μπορεί να χρεώσει ένα λογικό ποσό για τον κόπο του και δεύτερον για να βγάζει χαρτζιλίκι ο φοιτητής. Μακροπρόθεσμα δεν είναι λύση, και αν θέλεις να εργαστείς ως καθηγητής στον ιδιωτικό τομέα (και να φτάσεις να παίρνεις δώρα και επιδόματα) πρέπει να πάρεις το βάφτισμα του πυρός μέσα σε τάξη, όχι σε σαλόνια και κουζίνες.

Απόλυτο δίκιο!

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2015, 01:12:25 pm »
Καλησπέρα σε όλους. Για το που κυμαίνονται οι τιμές νομίζω ότι παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο σε πια γεωγραφική περιοχή αναφερόμαστε. Π. χ. αν μιλάμε για Αθήνα νομίζω ότι 20

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2015, 01:03:51 pm »
Στο ερώτημά σου eng_teacher, δεν είναι αρμοδιότητά μου να απαντήσω γιατί δε διδάσκω αγγλικά. Όμως, θα σου πω το εξής κι εσύ σύγκρινε:
έχοντας ήδη lower και με την αγγλική σε πολύ καλό επίπεδο, για προετοιμασία εντός 6μηνών προκειμένου να δώσει μαθητής στις πανελλήνιες, η καθηγήτρια έπαιρνε 20Ε/ ώρα για 2 ώρες τη βδομάδα.

Είναι δύσκολη περίπτωση αυτή η μαθήτρια, 1) γιατί έφαγε πολύτιμο χρόνο με την προηγούμενη να κάνουν υποτίθεται E Class και να μην ασχολούνται με κάλυψη κενών ή το ειδικό μάθημα 2) δεν είναι

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2015, 12:23:21 pm »
Για προετοιμασία Proficiency τα Σ/Κ (με στόχο να δώσει σε ένα χρόνο) που θα γίνονται στο χώρο της (ενήλικης, εργαζόμενης) μαθήτριας.. πόσο θα ζητούσατε;

ΥΓ. Δεν είναι κοντά στο σπίτι μου αλλά είναι κοντά σε ένα άλλο ιδιαίτερο που έχω και ίσως να μπορούσα να τα συνδυάσω.


13
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουαρίου 01, 2015, 07:03:17 pm »
Εγώ παιδιά έχω εμπειρία 18 χρόνων και παίρνω πλέον 10 ευρώ σε πτυχία .  δε βρίσκεις εύκολα αν πεις΄πανω απο 10. ο ,κόσμος έχει δυσκολίες ... :(

Εγώ θέλω πάρα πολύ να έχω μεγάλα επίπεδα και προετοιμασία για πιστοποιητικά/ εξετάσεις (πχ ECPE, IELTS, TOEFL), αλλά με βρίσκουν ακριβή! Κατέβαινα, κατέβαινα, αλλά πλέον δεν το χαμηλώνω άλλο κι ας μου το κλείνουν στα μούτρα. 15 ευρώ πχ για Proficiency/ IELTS, να πηγαίνεις εσύ στο χώρο τους και να σε λένε ακριβό;;

Πριν 1-2 μήνες με παίρνει τηλ μια μαμά και μου λέει "κάνει η κόρη μου αγγλικά, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με αυτή την καθηγήτρια, θέλει να αλλάξει και να προσπαθήσει να δώσει ESB (

14
Για τη μικρή δεν έχει διάγνωση, αλλά για τον μεγάλο, ναι, έχει τα χαρτιά για τη δυσλεξία.

Δηλαδή ο μεγάλος θέλει εντελώς διαφορετική προσέγγιση, και όπως φαίνεται -από τις συμβουλές της kyra_daskala- χρειάζεται τη βοήθεια ειδικού παιδαγωγού οπωσδήποτε.

Ένιωσα κάπως 'ριγμένη' όταν μου τα ξεφούρνιζε ένα-ένα η μητέρα. Αν τα ήξερα όλα αυτά εξ αρχής, θα είχα διαλέξει άλλα βιβλία πρώτ'απ'όλα, αλλά το πιθανότερο είναι να είχα ζητήσει μεγαλύτερη αμοιβή ή να το είχα απορρίψει (παρά τις οικονομικές μου δυσκολίες) γιατί ουδέποτε είχα σκοπό να εξειδικευτώ στις μαθησιακές δυσκολίες, έχω άλλους στόχους. Κάθε χρονιά όλος και κάποιος γονιός/ μαθητής θα μου τη φέρει τελικά..

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Είτε θα αλλάξω προσέγγιση εντελώς, είτε θα προτρέψω τη μητέρα να βρει καθηγητή ειδικής αγωγής.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.