Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ariadni150

Σελίδες: 12
1
Ίσως το βρήκαν μία εύκολη λύση περικοπών, ίσως να  το πρότειναν κάποιοι οι οποίοι θα είχαν όφελος προσωπικό από μία τέτοια κατάργηση ή και κάποιοι που δεν "γουστάρουν" την "γλώσσα των Αμερικανών και της αποικιοκρατικής

2
  ο καθένας δικαιούται να έχει τη άποψή του και δεν δικαιούται καθόλου να κουνάει το δάχτυλο σε όλους τους άλλους όπως βλέπουμε  να συμβαίνει πολύ συχνά
http://www.slideshare.net/doragk/epistoli?fb_action_ids=10201799433010193&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582-επιστολή από την Μακεδονική Ένωση καθηγητών Αγγλικής

3
Σαφώς και δεν αρκεί να περιμένουμε.Δυναμική η παρουσία της ένωσης Ημαθίας.Πραγματικά μπράβο. Τόσα χρόνια η ειδικότητά μας έχει εντελώς άτονη παρουσία με κατάληξη τα σημερινά αποτελέσματα.Κάτι σαν καρπαζοεισπράκτορες  και όχι μόνο για τις σημερινές εξελίξεις...

4
Τα αγγλικά ΔΕΝ καταργούνται στο Λύκειο!!!! Οι 2 ώρες της ξένης γλώσσας αφορούν κατ' επιλογήν αγγλικά (1η γλώσσα), γαλλικά ή γερμανικά (2ες ξένες γλώσσες). Πιο απλά ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ αγγλικών, γαλλικών και γερμανικών να διδαχτεί μία μόνο από αυτές τις γλώσσες για 2 ώρες την εβδομάδα. Κάτι που σημαίνει ότι τα αγγλικά δεν καταργούνται αλλά γίνονται επιλογής. Στην ουσία οι ώρες των αγγλικών δεν χάνονται αφού το 90% των μαθητών θα τα επιλέγει έναντι των άλλων 2 γλωσσών.
Αυτό ίσχυε και μέχρι τώρα
[/
Εάν τελικά ο τρόπος που δόθηκε το πρόγραμμα για την ξένη γλώσσα στο νέο λύκειο ήταν ελλειπής και λανθασμένος και ότι ίσχυε για την ξένη γλώσσα στο λύκειο ισχύει και τώρα,  κάποιοι "αναλυτές" που στήνουν αρένες με κερδισμένους και χαμένους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για την αξιοπίστία των πληροφοριών που ανέμελα και ανεύθυνα διασπείρουν προφανώς για να εξυπηρετήσουν πολιτικές σκοπιμότητες.

5
οποιοδήποτε μάθημα, ακόμα και η φυσική, όταν δεν εξετάζεται πανελλαδικά, ώρα του παιδιού είναι.

Πολύ σωστό.  Προσωπικά πιστεύω ότι τηρουμένων των αναλογιών-τα μέσα που διαθέτει το δημόσιο σχολείο σε σχέση με τα φροντιστήρια είναι πενιχρά και τον πόλεμο και τη χολή, μπορώ να πω, που είδα εδώ ότι δέχονται(ανεξήγητα) οι ΠΕ6 - και πάλι κάνουν το καλύτερο δυνατό.

6
Από που προκύπτει το συμπέρασμα ότι εαν γίνεται το μάθημα των αγγλικών η ώρα του παιδιού, στα γαλλογερμανικά η κατάσταση είναι χειρότερη;;;;; ΔΕΝ έχω καθόλου την ίδια εικόνα. Αντιθέτως μάλιστα. Σε κάθε περίπτωση το εαν γίνεται η ώρα του παιδιού δεν εξαρτάται από το μάθημα αλλά από τον καθηγητή! Επίσης, η β΄ξενη γλώσσα διδάσκεται από την 5η Δημοτικού ενώ τα αγγλικά από την πρώτη ή τη δευτέρα. Ε κάποια στιγμή πρέπει να υπάρχει κάποια πιστοποίηση των γνώσεων κι ένα τέλος
Ε, καλά τώρα... Ούτε κι εγώ έχω αυτή την εικόνα που περιγράφεις εσύ για τα αγγλικά τόσο ειδυλλιακά. Στο μάθημα των γαλλικών απλά δεν γίνεται καν μάθημα
[/
Στα όσα γράφεις, διακρίνω εμπάθεια, αν όχι πανικό. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Για να σου απαντήσω στον ίδιο τόνο λοιπόν, το αν γίνεται μάθημα στα αγγλικά φαίνεται από το ότι τα παιδιά του δημόσιου σχολείου τα διδάσκονται 12 χρόνια συνεχόμενα 2-3 ώρες εβδομαδιαία και πάλι υπάρχει η ανάγκη για φροντιστήριο. Αυτό τα λέει
Ελληνικά μαθηματικά φυσική κάνουν από την πρώτη δημοτικού και όμως τα παιδιά πάνε φροντιστήριο ατελείωτες ώρες στο γυμνάσιο και λύκειο. Ούτε ξέρω βέβαια κανένα που να έμαθε γαλλικά της προκοπής από το σχολείο. εγώ τα έμαθα πηγαίνοντας στο γαλλικό ινστιτούτο όπου η διδ/λία καμία σχέση δεν είχε με ότι κάναμε στο σχολείο. Όσο για ανεπαρκείς καθηγητές φοβάμαι πως υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες.

7
Ισα ισα, που αν δεν διδασκουν οι ξενολωσσοι στο λυκειο, δεν θα πλακωνονται για την Ιστορία! Εκτος κι αν τους δωθουν  καποιες ωρες ....δεν αποκλειεται κατι.

Να το και το πρεστιζ!!! εμ, να αφησουμε τις δικαιολογίες και να μπουμε κατευθειαν στο ψέμα.

Λοιπον, τί θα πει πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια? Ο σκοπος ειναι ενας. και δεν θα κανει το παιδι αγγλικα μεχρι την γ λυκειου οταν απο τα 15 του εχει το προφισιενσι.....

Και επειδη εβαλα τον δακτυλον "επι τον τυπον των ήλων" δεν εχω να προσθεσω κατι άλλο ...
(μες την ολη μαυρίλα, παει να γινει κατι σωστο και πάλι στραβο το θελουμε....τί να πω?)
Αν σε ικανοποιεί να απαξιώνεις  μια εικότητα ΟΚ. Μπορώ κι εγώ να πω ότι τα περισσότερα παιδιά δεν μπορούν καθόλου να εκφρασθούν στα ελληνικά και τα γραπτά τους είναι γεμάτα ασυνταξίες και ορθογραφικά λάθη. Εκτός αυτού η ξένη γλώσσα δεν μαθαίνεται με μπαλώματα και με 2 ώρες μόνο. Στα φροντιστήρια τα παιδιά κάνουν μάθημα από 4 έως 6 ώρες με 2 έως 3 βιβλία. Να μην μιλάμε λοιπόν αν δεν ξέρουμε  για τη δημόσια ξενόγλωσση παιδεία που ήτα πάντα ο φτωχοσυγγενήςτου σχολείου.Όσο για το Λύκειο τα αγγλικά επιλογή ήταν μέχρι τώρα μαζί με τις άλλες γλώσσες. Τα παιδια το επιλέγουν.

8
Η απαξίωση των αγγλικών και των καθηγητών ΠΕ06 και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και στο ΕΠΑΛ στα 16 χρόνια συνολικής προυπηρεσίας μου ως ΠΕ06 και από γονείς και από μαθητές και από συναδέλφους και διευθυντές ήταν συνηθισμένο φαινόμενο άλλοτε σε μικρό και άλλοτε σε μεγαλύτερο βαθμό. Μην κοροιδευόμαστε. Δίνουμε αγώνα για τις ώρες μας , για τις οργανικές μας , για την επιβίωσή μας. Θέλουν να ευνοήσουν κάποιες άλλες ειδικότητες και ρίχνουν εμάς χρησιμοποιώντας δήθεν παιδαγωγικοφανή επιχειρήματα. Το θέμα είναι μπορούμε ως κλάδος ΠΕ06 να έχουμε φωνή που να διεκδικεί τα δικαιώματά μας; Το ζήτημα είναι πολιτικό. Μας κοροιδεύουν. Δεν πειράζει μας λένε, ή θα μας πουν. Θα πάτε στο Γυμνάσιο, θα πάτε στα Δημοτικά, θα πάτε λίγο πιο πέρα. Έχουμε ακούσει διάφορα όλα αυτά τα χρόνια. Απειλές, τρομοκρατίες για μετακίνιση στη Μαγούλα, στο Πέραμα, σε 2ή 3 σχολεία και τι χάλια που ήταν τα παλιά χρόνια που έμπενε ο επιθεωρητής και υπήρχαν οι αναγκαστικές μεταθέσεις για να αισθανόμαστε και ευγνωμοσύνη.
Δεν έχω ακούσει ποτε κανένα περιστατικό για καθηητές  που σπρώχνουν μαθητές στα φροντιστήρια, ειδικά για καθηγητές αγγλικών.  Αντιθέτως τα έχω δει να ισχύουν κατά κόρον για άλλες ειδικότητες. Όσο για το prestige ειδικά οι ΠΕ02 κατέχουν τα σκήπτρα αυτής της λογικής. Και βέβαια δικαιούμαστε και γόητρο και καταξίωση στο χώρο της εργασίας μας

Προσωπικά ημουν στην 1η διαδήλωση των ξενογλωσσων στα προπύλαια πριν 2 χρονια και φωναζα μαζί τους. Μαλιστα οι συναδελφοι μου ΠΕ02 αγρον ηγόραζαν (οπως και τωρα και ας διαβαζω εδω οσα διαβαζω. Τα μισα κι αν, θα πιστεψω )
Λοιπον, η απαξιωση δεν ερχεται με το να μην κανουν Αγγλικα στο Λυκειο. Ερχόταν 1ον απο το εκπαιδευτικο συστημα "μακράς" διαρκειας αγγλικων και 2ον απο τους ιδιους τους εκπαιδευτικους.
Εξηγώ: Στο 1ο, τωρα με την αυξηση των ωρων διδασκαλιας των Αγγλικων σε δημοτικο και Γυμνασιο, σιγουρα θα γινεται καλυτερη δουλεια (το φωναζατε και σεις, αν θυμαμαι καλα και αν θελετε σας παραθετω μηνυματα σας) και αν ο καθηγητης ειναι "μάγκας" καποια παιδια θα παρουν και το λοουερ χαρη στη δουλεια σας.

Φετος, στο χωριο μου (οσοι  ξερουν ποιό ειναι, το ξερουν) η καθηγητρια αγγλικων στο δημοτικο δεν μαθαινει τιποτα στα παιδια. Η αδελφη μου μου λεει πως το παει σε φροντιστηριο. Λοιπόν, μια χαρα ειναι το θεματακι Αγγλικά και ας μην παραπονιομαστε.
Σκεφτητε πως τα Ελληνικα μαθηματα του φιλολογου στο γυμνασιο ειναι 9 ωρες μονο και μιλαμε για 4 διδακτικα αντικειμενα!!

Υποψιαζομαι και θα γινω και κακος, αλλά δεν καταλαβαινω εγω απο αυτά ετσι κι αλλιως, πως λογο "πρεστίζ" ειναι ο καβγας ή αλλιως για το παντεσπάνι.

9
Από που προκύπτει το συμπέρασμα ότι εαν γίνεται το μάθημα των αγγλικών η ώρα του παιδιού, στα γαλλογερμανικά η κατάσταση είναι χειρότερη;;;;; ΔΕΝ έχω καθόλου την ίδια εικόνα. Αντιθέτως μάλιστα. Σε κάθε περίπτωση το εαν γίνεται η ώρα του παιδιού δεν εξαρτάται από το μάθημα αλλά από τον καθηγητή! Επίσης, η β΄ξενη γλώσσα διδάσκεται από την 5η Δημοτικού ενώ τα αγγλικά από την πρώτη ή τη δευτέρα. Ε κάποια στιγμή πρέπει να υπάρχει κάποια πιστοποίηση των γνώσεων κι ένα τέλος
Ε, καλά τώρα... Ούτε κι εγώ έχω αυτή την εικόνα που περιγράφεις εσύ για τα αγγλικά τόσο ειδυλλιακά. Στο μάθημα των γαλλικών απλά δεν γίνεται καν μάθημα

10
Η απαξίωση των αγγλικών και των καθηγητών ΠΕ06 και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και στο ΕΠΑΛ στα 16 χρόνια συνολικής προυπηρεσίας μου ως ΠΕ06 και από γονείς και από μαθητές και από συναδέλφους και διευθυντές ήταν συνηθισμένο φαινόμενο άλλοτε σε μικρό και άλλοτε σε μεγαλύτερο βαθμό. Μην κοροιδευόμαστε. Δίνουμε αγώνα για τις ώρες μας , για τις οργανικές μας , για την επιβίωσή μας. Θέλουν να ευνοήσουν κάποιες άλλες ειδικότητες και ρίχνουν εμάς χρησιμοποιώντας δήθεν παιδαγωγικοφανή επιχειρήματα. Το θέμα είναι μπορούμε ως κλάδος ΠΕ06 να έχουμε φωνή που να διεκδικεί τα δικαιώματά μας; Το ζήτημα είναι πολιτικό. Μας κοροιδεύουν. Δεν πειράζει μας λένε, ή θα μας πουν. Θα πάτε στο Γυμνάσιο, θα πάτε στα Δημοτικά, θα πάτε λίγο πιο πέρα. Έχουμε ακούσει διάφορα όλα αυτά τα χρόνια. Απειλές, τρομοκρατίες για μετακίνιση στη Μαγούλα, στο Πέραμα, σε 2ή 3 σχολεία και τι χάλια που ήταν τα παλιά χρόνια που έμπενε ο επιθεωρητής και υπήρχαν οι αναγκαστικές μεταθέσεις για να αισθανόμαστε και ευγνωμοσύνη.
[/foΣυμφωνώ κι επαυξάνω. Δεν επέλεξα να διοριστώ στην α/θμια αλιώς θα σπούδαζα παιδαγωγικά για να γίνω δασκάλα. Κανείς δεν δικαιούται να σου υποδεικνύει λύσεις της συμφοράς που σε υποβαθμίζουν. Εκτός αυτού τα αγγλικά μπήκαν στην Α΄δημοτικού εντελώς απροετοίμαστα χωρίς διδακτική υποδομή και δεν ευθύνονται οι καθηγητές Αγγλικής γλώσσας ουτε και το επεδίωξαν.

11
Ευτυχώς μίλησε ο Μάρκος γιατί ήμουν έξαλλη με τα μηνύματα που έβλεπα.
Από την πρώτη δημοτικού αγγλικά και αύξηση των ωρών των αγγλικών σχεδόν παντού! Ε ναι συνάδελφοι, τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να μάθουν και μια ακόμη γλώσσα (τουλάχιστον μια ακόμη για να μην πω δυο ακόμη).
Πόσα αγγλικά και ΜΟΝΟ και από πόσο μικρή ηλικία; Ας μάθουν και καμια γλώσσα ακόμη. Καλό θα τους κάνει και σίγουρα θα τους χρησιμεύσει. Και ας τις μάθουν μέσα στο σχολείο επιτέλους.
Και ας είμαστε σοβαροί για τον "κίνδυνο" απόλυσης ΠΕ06. ΔΕΝ υφίσταται.
Θα το ''πω'' αλλιως και με τοσες ωρες απο το δημοτικο ας μπορουν τα παιδια μας να παρουν το ρημαδι το lower απο το δημοσιο σχολειο!!!!!(εστω στη γ γυμνασιου)
Και τα δυο μου τα παιδια τοσα χρονια μου λενε οτι ''μαθημα δεν γινεται στην ωρα των αγγλικων...'' και μιλαμε για αριστουχους!
αν δεν γίνεται μάθημα την ώρα των αγγλικών σίγουρα δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές αγγλικής, αλλά βάλε με το νου σου τί γίνεται την ώρα των γαλλικών ή γερμανικών . εκτός αυτού και οι 2 αυτές ξενεσ γλ. διδάσκονται επισης από το δημοτικό.

12
Τί περίπατο ρε παιδιά?
πλακα κάνετε?
Εγω διαβασα στο παραπανω μηνυμα πως αυξάνονται οι ωρες των Αγγλικων σε Πρωτοβαθμια και Γυμνάσιο. Αρα?

Κοιτάξτε, δεν μπορει καποιος μαθητης να κανει Αγγλικά απο τη β δημοτικου μεχρι την Γ Λυκειου? Πρεπει να κοιτάξει και αλλη γλώσσα. Ουτε ποτέ εδωσε Λοουερ το Λυκειο. Αυτο απο τα 15 τους το εχουν, ουτε ποτέ εμεθε μαθητης Αγγλικα στο σχολειο.

Πιστευω δε πως τωρα θα ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα για τους μαθητες. Οσο για τους ΠΕ06 τί εχασαν δηλαδή?

* γιατι να μην διορθωνουν γραπτα πανελλαδικών? Εκει ειναι το πρόβλημα?
 καλύτερα να μιλάς για ότι αφορά τη δική σου ειδικότητα

13
Συνάδελφοι βρήκα το παραπάνω άρθρο στο alfavita και έφριξα.Γνωρίζετε εάν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από το ΥΠΑΙΘΑ για το Νέο Λύκειο. Από την ανάλυση στο άρθρο κράτησα τα εξής:

Το προτεινόμενο νέο πρόγραμμα για την Α Λυκείου, διαφοροποιείται σε σχέση με το περσινό σε δυο τουλάχιστον σημαντικά σημεία:

Το πρώτο είναι ο «εξοβελισμός» των καθηγητών των Αγγλικών:

Οι 3 ώρες των Αγγλικών στην Α Λυκείου γίνονται 2 ώρες –υποχρεωτικά- β ξένης γλώσσας. Η επιλογή αυτή έχει να κάνει με την μετακίνηση της ειδικότητας στο Γυμνάσιο, όπου οι ώρες αυξάνονται αλλά και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω των μετατάξεων που θα πραγματοποιηθούν άμεσα. (την Δευτέρα αναμένεται η εγκύκλιος).
Συμπεράσματα σε ότι αφορά στις ειδικότητες:

Σταδιακά οδηγούνται εκτός Γενικού Λυκείου οι ειδικότητες Αγγλικών και Πληροφορικής.
Αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας για τις ειδικότητες Γαλλικών και Γερμανικών.
Παραμένουν ίδιες οι ώρες διδασκαλίας για τους θεολόγους και τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής.
Αυξάνονται οι ώρες για τους Φιλολόγους και τους Φυσικούς.
Πιθανόν μειώνονται οι ώρες για τους οικονομολόγους.
Πιθανή αύξηση ωρών για μαθηματικούς.

Οι ΠΕ06 πάμε περίπατο δηλαδή;
Αν συμβεί αυτό που απεργάζονται  ύπουλα και πισώπλατα τότε του χρόνου κανένας συνάδελφος δεν θα πρέπει να δεχθεί να διορθώσει γραπτά πανελλαδικών

14
Έστω ότι καταργούνται τα αγγλικά στο λύκειο, και ο μαθητής στο γυμνάσιο έχει δεύτερη ξένη γλώσσα ιταλικά ή ισπανικά. Στο Λύκειο τι θα διδαχθεί;

Εάν καταργούν τα αγγλικά στο λύκειο δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να διατηρηθεί η β΄ξένη γλώσσα. Αργά ή γρήγορα θα καταργηθεί εντελώς το μάθημα αυτό

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 623

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.