Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pati

Σελίδες: 123 ... 24
1
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« στις: Οκτωβρίου 25, 2025, 12:59:33 am »
Ημουν απο το 2007 εως το 2021….

Στην αρχη μου αρεσε πολυ η δουλεια. Τα τρια τελευταια χρονια ενιωθα οτι εχασα τον εαυτο μου. Υπηρχαν και μηνυσεις και απειλες μηνυσεων απο γονεις αρκετα συχνα, οποτε εφυγα

Όσοι ήταν τα παλιότερα χρόνια έμεναν περισσότερο, ο φόρτος δουλειάς ήταν διαφορετικός, δε μιλάω για κεδασυ στις μεγάλες πόλεις που πάντα  υπήρχε ροή δουλειάς, σε πιο περιφερειακά κεδασυ όμως, εκείνα τα χρόνια δεν έτρεχαν οι γονείς για γνωματεύσεις, με την ίδια συχνότητα που το κάνουν σήμερα, γενικά μετά τον κόβιντ, έπεσε τρελή δουλειά και μαζί με αυτή και δύσκολοι γονείς που συμπεριφέρονται απαράδεκτα, οπότε σας καταλαβαίνω απόλυτα. Ελάχιστοι φαντάζομαι έχουν μείνει τοσα πολλά χρόνια όσο εσείς. Γενικά είμαι της γνώμης ότι καλό είναι κάθε πενταετία, αν μπορούμε να αλλάζουμε περιβάλλον, γιατί επέρχεται ένα είδος "ιδρυματοποίησης". Όσο και να μου αρέσει η δουλειά στο ΚΕΔΑΣΥ, πιστεύω ότι σε κάποια χρόνια θα ήθελα να επιστρέψω στο σχολείο ξανά για λίγο. Η μη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα, μάς στερεί αρκετά και από τη σωστή κρίση στις γνωματεύσεις. Και πλέον καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που μας έλεγε η προϊσταμένη μας στο ΚΕΔΑΣΥ, ότι προτιμάει να έρχονται εκπαιδευτικοί που δεν έχουν αφήσει χρόνια το σχολείο, είναι συνήθως καλύτεροι, γιατί είναι πολύ σημαντικό να αποτελείς πρόσφατο κομμάτι της σχολικής πραγματικότητας, μπορείς να ανταποκριθείς με μεγαλύτερη επάρκεια και να αναγνωρίσεις τις μαθησιακές δυσκολίες.

2
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 10:14:13 pm »
Δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα. Το καλοκαίρι δεν βγαίνουν γνωματεύσεις. Όσον αφορά τις ώρες, οι 21 είναι διδακτικές, ενώ οι 30 διοικητικές. Καμία σχέση. Ούτε μάθημα ούτε διοικητικό οκτάωρο. Γι' αυτό έχουν τέτοια ζήτηση... :D  ;D
Το ζήτημα ήδη ανακινήθηκε από το υπουργείο, οπότε αφού έπεσε στο τραπέζι, υπάρχει στα σχέδια να το πραγματοποιήσουν πιστεύω, όπως τόσα άλλα, εξάλλου ό,τι θέλουν κάνουν, δε βρίσκουν και πολλά εμπόδια στον δρόμο τους. Το θέμα είναι ότι θέλουν να δουλεύουμε περισσότερο, δεν έχει σημασία αν θα βγάζουμε γνωματεύσεις, για αυτό και ρωτάω αν κάποιος έχει ακούσει κάτι περισσότερο. Όσον αφορά γα τη ζήτηση, εγώ το αντίθετο βλέπω, τουλάχιστον στην περιοχή μου είμαι η μόνη εκπαιδευτικός που θέλω να πάω, οι νεότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν την ένταξη, οι παλιότεροι, που έχουν πέσει κάτω από 20 ώρες, ούτε καν, δεν το ειχαν και δεν το έχουν ποτέ στις επιλογές τους. Θέλουν να κάνουν το τρίωρο ή τετράωρο, δε θέλουν να γράφουν ατελειώτες γνωματεύσεις και εννοείται πέρα από το ωράριο και το καλοκαίρι, υπάρχουν λιγότερες διακοπές Χριστουγεννα και Πάσχα τις οποίες δε θέλουν να στερηθούν. Εδώ όποιος αναπληρωτής πήγε μια χρονιά, τη δεύτερη δεν το δήλωσε, προτίμησε επιστροφή στο σχολείο.

3
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 05:01:28 pm »
Καλησπέρα σε όλους! Εν όψει των αιτήσεων για τις μεταθέσεις, γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάτι νεότερο ή τι ακούγεται ότι θα γίνει με τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ το καλοκαίρι; Είμαστε και εμείς που αγαπάμε τη δουλειά σε ΚΕΔΑΣΥ και μας ταιριάζει και δεν έχουμε πρόβλημα να δουλεύουμε 30 ώρες την εβοδμάδα, ενώ στο σχολείο το ώραριο μας θα έπεφτε στις 21 διδακτικές ώρες. Επίσης, όταν κάποιος έχει μια καλή οργανική θέση στο σχολείο, είναι ακόμα πιο δύσκολο να αποφασίσει τι θα κάνει με την αίτησή του για το ΚΕΔΑΣΥ. Οι διακοπές. ωστόσο, το καλοκαίρι είναι για όλους μας σημαντικές και αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο ξεκούρασης για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στα καθήκοντά μας και στις ατελείωτες αξιολογήσεις. Τι μέλλει γενέσθαι;;

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Οκτωβρίου 24, 2025, 12:26:41 am »
Καλησπέρα
Σχετικά με τα μόρια συνυπηρετησης
Θέλω να κάνω αίτηση βελτίωσης, ο σύζυγος είναι ελεύθερος επαγγελματίας και εκτός από τη βεβαίωση από ααδε όπου φαίνεται η έδρα της επιχείρησης ζητούν και βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα.
Στα σχετικά πεδία του efka δεν υπάρχει αυτό παρά.μονο βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας, την οποία δεν μπορεί να πάρει.λογω οφειλής.Τι κάνω σχετικά, έχεις κάποιος αντιμετωπίσει το ίδιο;
Ευχαριστώ πολυ
Αν χρωστάει χωρίς να έχει μπει σε ρύθμιση, δεν μπορεί να πάρει βεβαίωση, δυστυχώς. Εδω δε χρωστάμε και πάλι για να δώσουν τη βεβαίωση μας έβγαλαν την ψυχή, γιατί δεν είχαμε ξαναζητησει βεβαίωση και έπρεπε να κάνουν έλεγχο από συστάσεως της εταιρείας. Απλά δράμα

5
1. Όχι, φυσικά. Η εγκύκλιος δείχνει ποιος θα φροντίσει για το τμήμα, που μέχρι πρότινος θα είχε κενό, επειδή απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής.
2. Τώρα θα λειτουργεί το τμήμα, εφόσον ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής θα κάνει επαναλήψεις. Έτσι, καταχωρίζονται οι ώρες του.

Στην ενημέρωση που είχαμε με τη σύμβουλο ειδικής αγωγής σχετικά με τη διευκρινιστική εγκύκλιο (για δευτεροβάθμια μιλάω και δη για Τ.Ε. σε Λύκειο) μάς είπε ότι δεν κάνουμε επαναλήψεις  γιατί εντάσσονται στα διδακτικά καθήκοντα απ΄τα οποία απαλλασσόμαστε όταν λείπει ο εκπαιδευτικός γενικής. Επομένως τι κάνουμε; Τα μεγάλα παιδιά του Λυκείου όταν λείπει ο εκπαιδευτικός της γενικής έχουν κενό, δηλαδή σπάνια αλλάζει το πρόγραμμα επειδή λείπει κάποιος. Η απάντησή της ήταν ότι η εγκύκλιος έρχεται να μας προστατέψει από τις παλιότερες αυθαιρεσίες. Αν έχουν κενό τα παιδιά, ποιος θα μείνει στην τάξη για μάθημα, αφού δε θα γίνει μάθημα; Κανείς. Θα μείνουν μόνο τα παιδιά της ένταξης ή θα ερθουν στον ξεχωριστό χώρο, όταν οι συμμαθητές τους θα είναι έξω; Δύσκολο, έως ακατόρθωτο (ειδικά στο Λύκειο).  Ποιος θα επιβλέπει τα παιδιά; Δεν αποτελεί σώνει και καλά δική μας ευθύνη, μάλιστα τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί της ένταξης πρέπει να θεωρούνται ως τελευταία επιλογή. Την ευθύνη την έχουν όλοι και γενικά το τι θα γίνεται σε αυτή την περίπτωση το έριξε στον σύλλογο διδασκόντων, δηλαδή να γίνει πρακτικό και να είναι αποτέλεσμα συνεννόησης.  Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάθε σύμβουλος λέει τα δικά του και ότι αντί να λύσει απορίες η διευκρινιστική, μάς δημιούργησε περισσότερες.

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη
« στις: Σεπτεμβρίου 27, 2025, 09:42:22 pm »
Γεια σας!
Νεοδιοριστοι σε ΤΕ δευτεροβάθμιας.
Σχετικά με τα ΕΠΕ των μαθητών...ποτέ τα συντασσετε; Φαντάζομαι όχι αμέσως , μέχρι να τα γνωρίσετε τουλάχιστον.... Υπάρχει κάποιο πρότυπο/δείγμα ώστε να καταλάβουμε τι πρέπει και πώς να τα συντάξουμε;;;;
Η σύμβουλος δε μας έστειλε κάτι...

Δε συντάσσουμε εμείς το ΕΠΕ γιατί στόχος είναι να εφαρμόσουμε το ΕΠΕ που ήδη υπάρχει στη γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ, εννοείται ότι  το προσαρμόζουμε γιατί αυτά που γράφονται στις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ είναι συνήθως πολύ γενικά. Διαβάζουμε καλά τις γνωματεύσεις, ενημερώνουμε τους συναδέλφους της γενικής για τις δυσκολίες των παιδιών που θα παρακολουθήσουν Τ.Ε. και αν έχουν προφορικές εξετάσεις, είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσουμε σωστά για τη διεξαγωγή τους(υπάρχει πολύ άγνοια και παραπληροφόρηση σε αυτό). Στο τέλος του σχολικού έτους γράφουμε τη δική μας έκθεση για κάθε παιδί (τα πρότυπα διαφέρουν, κάθε σύμβουλος ειδικής ζητάει κάτι διαφορετικό, αλλά στα περισσότερα σχολεία δεν ασχολούνται και πολύ, ο καθένας γράφει ο,τι θέλει, έχω δει από μια παράγραφο μέχρι αναλυτική έκθεση).

7
Στα ΣΔΕ δεν υπάρχει αδιαφάνεια όπως στα ΙΕΚ. Εκεί βλέπεις ανά κατηγορία τί έχει ο καθένας. Στα ΙΕΚ μετρούσαν σεμινάρια πχ ειδικής ενώ η προκήρυξη έλεγε εκπαίδευση ενηλίκων (λίγο πιο παλιά), ανέθεταν σε άσχετες ειδικότητες μαθηματα αρκεί να ήταν κάποιος φίλος, γνωστός, μαγειρευουν τα προγράμματα,  κτλ. ΚΑΜΙΑ σχέση με ΣΔΕ που είναι όλοι τίγκα στα προσόντα και φαίνονται αναλυτικά, όχι ότι κι εκεί δε γίνονται λάθη αλλά καμία σχέση. Ίσως έχουν γίνει κάποιες αδικίες με τον αριθμό ωρών στην ενισχυτική που αν δηλώνστε πχ 5 ώρες και χρειάζονταν 9, τις έπαιρνε ο παρακάτω κι ας είχε χαμηλότερη θεση (νομίζω πέρυσι έγινε αυτό). Για τις άλλες δομές που αναφέρατε δε γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί.

Καταλαβαίνω πώς το λέτε και όλοι έχουμε ακούσει για αναθέσεις κάτω από το χαλί, αλλά δεν μπορούμε να τα τσουβαλιαζουμε όλα και να λεμε δεν αναγνωρίζεται τίποτα. Στην ενισχυτική που είπατε εκεί και αν γινόταν όργιο παλιότερα, επέλεγε ο διευθυντής ποιους θέλει, έτσι απέκτησε  προϋπηρεσία προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση πλήθος κόσμου. Εξάλλου, αν ήθελαν υπάρχει τρόπος να αναγνωρίσουν τις αναθέσεις με βάση το πτυχίο, ειναι πολλά τα χρόνια που τα ΔΙΕΚ δε λειτουργούν πλέον άναρχα, έχουν αλλάξει τα πράγματα τουλάχιστον εδώ και 10 χρόνια, υπάρχουν οδηγοί σπουδών με συγκεκριμένες αναθέσεις, θέλω να πω είναι πολύ πιο διαφανείς οι διαδικασίες και εν πάση περιπτώσει με βάση το πτυχίο του καθενός κρίνεται η ανάθεση και αναλόγως, θα μπορούσαν να μετρήσουν την προϋπηρεσία, απλά δε θέλουν. Πλέον έχω διοριστεί αλλά πονάω αυτά τα χρόνια που έκανα μαθήματα με ατελείωτη κούραση, προετοιμασία για όλα τα μαθήματα από το μηδέν, χωρίς υποστήριξη, πολύς ο κόπος για να μην αναγνωρίζεται τίποτα ούτε στο ελάχιστο, ούτε καν μετά τον διορισμό για μείωση ωραρίου. Αν και εξακολουθώ να είμαι πρώτη στον πίνακα, αρνούμαι πλέον να συμμετέχω, μεγάλη κοροϊδία (αν και η εκπαίδευση ενηλίκων είναι μεγάλη αγάπη, αλλά όχι όπως λειτουργεί στην Ελλάδα).

8
Για μένα καλώς δεν αναγνωρίζονται καθώς οι αναθέσεις στη δομή αυτή είναι εμετικά αδιαφανείς. Ωραιότατα βάζουν εκεί που θέλουν τις 4 ώρες δύο μαθημάτων ίδιας ειδικότητας (σιγά τις ώρες δηλαδή ) ίδια μέρα και ίδια ώρα για να μην πάρει τις ώρες ο πρώτος που μπορεί να έχει και 20 μόρια διάφορα από τον επόμενο γιατί ο επόμενος είναι η συμβία του διευθυντή.Της δίνει και φουλ πρακτική (ενώ δεν προβλέπεται στη συγκεκριμένη ειδικότητα-φουλαρει δηλαδή τις ώρες που μπορεί να πάρει) μπας και κάποτε περάσει τον πρώτο... φυσικά αυτά δεν φαίνονται στο πρόγραμμα κι ούτε παρουσιάζεται ποτέ στο σύλλογο για να μην βγάζει μάτι τί γίνεται, με δικαιολογίες του τύπου κάποιοι έχουν ενημερώσει ότι δεν μπορούν να έρθουν γιατί προέκυψε κάτι επείγον, ενώ άλλοι που αργούν έστω λιγο τα ακουνε...Μόλις διορθωθούν αυτές οι πληγές και τα κραυγαλέα στησίματα και αδικίες, τότε ας μετράνε.

Παντού υπάρχει αδιαφάνεια, δεν είναι δικαιολογία αυτή για να έχουν βγάλει στην απέξω τελείως την εκπαιδευτική προϋπηρεσία στα διεκ, αν είναι δυνατόν! Ας αναγνωρίζονταν έστω μετά τον διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση. Δηλαδή στα σδε και στις ΔΥΠΑ δεν υπάρχει αδιαφάνεια; Βρήκαμε το κόλπο να τις ονομάζουμε συμβάσεις έργου και όχι χρόνου, αν είναι δυνατόν! Εντωμεταξύ ας δούμε τι γίνεται στη Σιβιτανίδειο, άλλο κλειστό κύκλωμα από κει, μετράνε από παντού και όλη η αυστηρότητα έπεσε στα δημόσια ΙΕΚ!

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 10:59:24 am »
pati, νόμιζα ότι το είχες κατανοήσει, αλλά όχι! Το ΚΕΔΑΣΥ είναι άλλη περιοχή μετάθεσης. Εσύ πρέπει να παραμείνεις μέσα στην περιοχή της μετάθεσής σου. Το ότι το ΚΕΔΑΣΥ γεωγραφικά είναι μέσα στην περιοχή σου, δε σημαίνει τίποτα. Εκεί δε σε τοποθετεί το ΠΥΣΔΕ. Εκεί πας με μετάθεση ή απόσπαση μετά τη διετία. Όσοι διορίστηκαν τώρα στο ΚΕΔΑΣΥ δεν μπορούν να έρθουν τη δεύτερη χρονιά σε ΤΕ της ίδιας περιοχής, επειδή είναι άλλη περιοχή μετάθεσης! Αυτά τα πράγματα πρέπει να είναι διακριτά, ιδιαίτερα για εσάς της ειδικής αγωγής!
Ευχαριστώ Lasid! Όντως, δεν το είχα κατανοήσει, κανείς ούτε από το υπουργείο δεν ανέφερε ότι είναι άλλη περιοχή μετάθεσης, μόνο ότι μπορώ μετά τα δύο χρόνια, χωρίς να εξηγούν γιατί. Το ότι ανήκουν στην περιφέρεια και όχι στο ΠΥΣΔΕ, είναι αυτό που καταλαβαίνω πλέον ότι τα καθιστά ως άλλη περιοχή, ενώ γεωγραφικά είναι η ίδια. Ειλικρινά ευχαριστώ!

Μια ακόμα ερώτηση, ελπίζω η τελευταία για αυτό το θέμα. Είδα ότι η οργανική θέση που υπάρχει στο ΚΕΔΑΣΥ για την ειδικότητα μου, δε δόθηκε στους φετινούς διορισμούς, ποιος θα προηγείται για να την πάρει όταν τη δώσουν; Ειλικρινείς ευχαριστίες και πάλι ????????????

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 09:44:42 am »
Γιατί το ΚΕΔΑΣΥ δεν ανήκει στη ΔΔΕ σου, είναι άλλη οντότητα που ανήκει αλλού. Εσύ, έτσι όπως φαίνεται, έχεις διοριστεί ΕΑΕ, όχι σε ΚΕΔΑΣΥ, το ΠΥΣΔΕ δεν έχει καν δικαίωμα να σε αποσπάσει εκεί. Ο μόνος τρόπος, όπως είπε ο Lasid, είναι με μετάθεση/απόσπαση από το ΥΠΑΙΘΑ, αφού κλείσεις 2 χρόνια.
Είναι σαν να είσαι στο στρατό στο πεζικό και να λες, αφού το στρατόπεδο της αεροπορίας είναι και αυτό στην ίδια περιοχή γιατί δεν μπορώ να πάω;
Καλημέρα! Ευχαριστώ για την απάντηση.Ναι, διορίστηκα ΕΑΕ και αυτό που λέω είναι ότι δε μου δόθηκε η ευκαιρία όπως φέτος για να διοριστω κατευθείαν ΚΕΔΑΣΥ. Αυτό που ρωτώ είναι γιατί δε μου δίνεται η δυνατότητα έστω φέτος που διανύω τη δεύτερη χρονιά να αποσπαστω έστω εκεί, μέσω της πλατφόρμας του υπουργείου, εφόσον είναι εντός περιοχής διορισμού μου. Γιατί πρέπει να κλείσω δύο χρόνια; Δηλαδη γιατί τη δεύτερη χρονιά να μπορώ να ζητήσω απόσπαση όπου θέλω εντός περιοχής διορισμού και όχι στο ΚΕΔΑΣΥ;' Γνωρίζω ότι αυτή είναι η κατάσταση, απλά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό. Ειδικα φέτος, εφόσον διόρισε εκπαιδευτικούς κατευθείαν στο ΚΕΔΑΣΥ και καταλήφθηκαν οι οργανικές, δεν είναι άδικο για μας, που προηγουμαστε να μη δοθεί πριν τους διορισμούς το κενό και να επιλέξουμε; Γιατί να γίνεται αυτό μόνο για τα σχολεία και να τοποθετούμαστε με προτεραιότητα όσοι είμαστε στη διάθεση τη δεύτερη χρονιά; (Της ειδικής έχουμε τρεις επιλογές εργασίας: ειδικά σχολεία, Τ.Ε και ΚΕΔΑΣΥ, αν το επιτρέπει η ειδικότητα. Μας δίνονται οι δύο επιλογές και όχι η τρίτη και επί της ουσίας κανείς δεν εξηγεί ποιος είναι ο λόγος). Το παράδειγμα με τον στρατό, προσπαθώ να το καταλάβω χαχα, αλλά με αυτή τη λογική αν είσαι Τ.Ε και αιτηθείς ειδικό σχολείο ή το αντίθετο, μπορείς να πας άνετα, εκεί δεν είναι σαν να μεταπηδας από τον στρατό ξηράς στην αεροπορία;

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 02:00:08 am »
Αφού είσαι νεοδιόριστη πρέπει να μείνεις 2 χρόνια στην περιοχή μετάθεσης του διορισμού σου. Δεν είπαμε ότι το ΚΕΔΑΣΥ είναι άλλη περιοχή μετάθεσης; Αυτοί που διορίστηκαν τώρα στο ΚΕΔΑΣΥ πρέπει να παραμείνουν 2 τουλάχιστον χρόνια στο ΚΕΔΑΣΥ. Ισχύουν οι ίδιοι κανόνες για όλους! Φυσικά και θα μπορέσεις να κάνεις αίτηση τον Οκτώβριο για να πας με μετάθεση του χρόνου σε ΚΕΔΑΣΥ, αν υπάρχει οργανική θέση. Θα έχεις ολοκληρώσει την υποχρεωτική διετία στην περιοχή του ΠΥΣΔΕ διορισμού!

Είτε πάρεις οργανική, είτε όχι, αρκεί να συμπληρώσεις την υποχρεωτική διετία στην περιοχή σου. Μετά μπορείς να φύγεις με μετάθεση ή απόσπαση.
Μα το γνωρίζω lasid! Για το ΚΕΔΑΣΥ εντός της περιοχής του διορισμού μου αναφέρομαι. Γιατί δεν μπορώ φέτος να διεκδικήσω τη θέση και πρέπει από Οκτώβριο να μου ανοίξει το σύστημα για του χρόνου; (Διορίστηκα στον τόπο διαμονής μου, οπότε δεν τίθεται θέμα μετάθεσης εκτός)

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 01:37:08 am »
Οπότε ή δεν ξέρουν ή προσπαθούν να καλύψουν κάποιες ώρες τους στα σχολεία με αυτούς που είναι τοποθετημένοι σε ΚΕΔΑΣΥ.
Να τους δείξετε τι υπαγορεύει ο νόμος και αν επιμείνουν να κάνετε ένσταση. Δεν ανήκετε στην ΔΔΕ, ανήκετε στην ΠΔΕ.
Δεν υπάρχει ανάγκη για να καλύψουν ώρες,ειδικά στην ειδική, πιέζουν για αξιολόγηση με κάθε τρόπο, αυτό καταλαβαίνω. Πήγα να ρωτήσω πως και πότε θα μου ανοίξει η επιλογή για ΚΕΔΑΣΥ εφόσον συμπλήρωσα τον πρώτο χρόνο στη διάθεση και άρχισε το στενο μαρκάρισμα για την αξιολόγηση. Γιατί το κάνει αυτό το υπουργείο; Γιατί δε μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει κάποιος εξαρχής και ΚΕΔΑΣΥ αν το θέλει; Στην ειδική αγωγή διοριστήκαμε, έπρεπε να έχουμε κατευθείαν αυτό το δικαίωμα. Πώς διόρισε δηλαδή φέτος εκπαιδευτικούς στο ΚΕΔΑΣΥ; Γιατί πρέπει να περιμένω δύο χρόνια για να μπορέσω να πάω εκεί που εργαζόμουν πριν διοριστω; (Θα μπορέσω να κάνω αίτηση τον Οκτώβριο για να πάω το επόμενο έτος 2025-2026;  Μου το απέκλεισαν και για φέτος. Και αν δεν προλάβω να πάρω οργανικη και ζητήσω απόσπαση, θα μου τη δώσουν; Ποιος θα πάρει την απόφαση, το ΠΥΣΔΕ ή η Περιφέρεια;) Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ειλικρινά!

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 01:13:06 am »
Πρακτικά τους εξηγείς αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει, δηλ. τους δείχνεις το άρθρο που προανέφερα.
Επίσης όταν είσαι σε ΚΕΔΑΣΥ δεν έχεις καμία επαφή με την τοπική ΔΔΕ, δεν έχουν να κάνουν μαζί σου σε τίποτα.
Ακόμα και η αξιολόγησή σου ανεβαίνει στην πλατφόρμα από την Περιφερειακή, μάλλον για αυτό κιόλας δεν το ξέρουν.
Ναι,γενικά υπάρχει ένα θέμα με τα ΚΕΔΑΣΥ και γενικά δεν ξέρουν τι ισχύει... Ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκριση!

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 01:11:20 am »
Τι να σου πω...δεν ξέρω. Παίζει ρόλο και σε ποια ΔΔΕ ειπώθηκε αυτό. Σε μεγάλη ή μικρή επαρχιακή ΔΔΕ;
Επαρχιακή (σε νησί)

Σελίδες: 123 ... 24

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33123
  • Τελευταία: DESAPO
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1194257
  • Σύνολο θεμάτων: 19569
  • Σε σύνδεση σήμερα: 951
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.