Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - wuli

Σελίδες: 123
1
Στα 26 με το 40% ;D

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 22, 2007, 05:05:39 pm »
Στην Έυβοια από σήμερα εώς 29/05 γίνονται οι αιτήσεις τοποθέτησης και απο εχθές γνωρίζουμε τα κενά του νομού.Δυστυχώς υπάρχουν μόνο 3 κενά στην

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 11, 2007, 09:03:26 am »
ουτε εγώ πήρα μετάθεση :'( και μένω για άλλη μια χρονιά στην

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μαΐου 09, 2007, 04:28:03 pm »
βοήθεια σε εμένα δεν ανοίγει πουθενά το αρχείο. μονο τους θεολόγος είδα και μετα ήταν καταστραμένο το αρχείο ???

5
Εργασιακά / Απ: Τι προτιμάτε; Σχολείο ή Γραφείο;
« στις: Μαΐου 03, 2007, 11:27:58 am »
Σχολείο με χίλια!
Υπάρχουν βέβαια και στιγμές που τα παιδιά μπορούν να σε βγάλουν απο τα ρούχα σου αλλά η επαφή μαζί τους, η ενεργετικότητά τους που εκπέμπει πάνω σου και η χαρά ζωής που έχουν, με κάνουν και ξεχνώ κάθε άσχημη συμπεριφορά τους.
Αυτο που με συγκινεί ιδιαίτερα ειναι όταν συναντώ μαθητές μου στο δρόμο ή στο super market και με χαιρετούν απο μακρυά με ένα τεράστιο χαμόγελο. Αυτό αξίζει παραπάνω απο τα 970

6
Εξετάσεις / Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« στις: Φεβρουαρίου 23, 2007, 12:28:47 pm »
Έχουμε και λέμε
 
Ά &'

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ 20 - Που Σπουδάσατε
« στις: Φεβρουαρίου 06, 2007, 12:16:02 pm »
και εγώ στην Άρτα σπούδασα.

8
Θα συμφωνήσω spaceoddity μαζί σου ότι το να φτιάξεις (ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ) μια παρουσίαση είναι πολύ δημιουργική δουλειά. Σε ότι αφορά τον μαθητή είναι γνωστό ότι μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Υπάρχει όμως και ένα αλλά… Τι γίνεται με τις ετοιματζίδικες παρουσιάσεις που κυκλοφορούν και χρησιμεύουν να κάνουμε ΦΙΓΟΥΡΑ στο μαθητή; Ο οποίος συχνά εντυπωσιάζεται από τα γραφικά και τις πολυμεσικές δυνατότητες του όλου πράγματος και δεν παίρνει είδηση από την ουσία… Και βεβαίως δεν φαντάζεται ότι η παρουσίαση είναι «σκονάκι»…
Προσωπικά πιστεύω δεν υπάρχει κάτι πιο εύκολο από το να κοροϊδέψεις ένα παιδί…και ακόμη πιο εύκολο να το καταστρέψεις..


Κι όμως Lio, δεν είναι καθόλου εύκολο να κοροϊδέψεις ένα παιδί... ή μάλλον να το θέσω αλλιώς: θα το κοροϊδέψεις μια, δυο... ε την τρίτη θα σε στήσει στο τοίχο και καλά θα σου κάνει... ενώ το μεγάλο μπορείς να τον κοροϊδεύεις μια ζωή, και ποτέ δεν θα σε στήσει στον τοίχο, είτε γιατί δεν σε πήρε χαμπάρι (χλομό, κανείς δεν είναι τόσο χαζός), είτε γιατί ξέρει ότι αν το κάνει, μεθαύριο θα έρθει η σειρά του γιατί κι αυτός σε κοροϊδεύει, οπότε τουμπεκί :-X
Οι ετοιματζίδικες παρουσιάσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορη... πιο πολύ θα κοπιάσω να τις αναπαραγάγω η ίδια, παρά να φτιάξω μια δικιά μου. με μια εξαίρεση: παιδιά, έχετε κατεβάσει ποτέ tutorial για νέες τεχνολογίες και τηλεπικοινωνίες από αμερικάνικα (κατά κύριο λόγο) site; δημιουργικότατα, άριστο σημείο εκκίνησης... τα χρησιμοποιούσα πολύ στα ΙΕΚ...
Και μια ερώτηση: όταν παρουσίασα το powerpoint μου στο ΠΕΚ σήμερα, με ευχαρίστησε ο εισηγητής που του έδειξα έναν άλλο τρόπο μετατροπής δεκαδικού σε δυαδικό (δεν το κάνω με συνεχείς διαιρέσεις όπως έχω δει σε όλα τα βιβλία, αλλά τοποθετώντας τον αριθμό σέ ένα πίνακα με δυνάμεις του δυο, από δυο στη μηδενική μέχρι όσο πάρει). Εγώ νομίζω-χωρίς να είμαι σίγουρη-ότι αυτόν τον τρόπο τον έμαθα στο σχολείο στην Αμερική, αλλιώς δεν εξηγείται πως μόνο εγώ τον ξέρω... εσείς πως την κάνετε τη μετατροπή;

Και εγώ με αυτον τον τρόπο κάνω την μετατροπή, τον έμαθα απο τον καθηγητή μου στην σχολή. τον προτιμώ απο την μέθοδο που βλέπουμε στα βιβλία

9
ΕΠΑΛ / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 30, 2006, 10:08:43 am »
Καλημέρα παιδιά.
Έχεις κανένας ύλη θεωρίας για βάσεις Δεδομένων; Οι μαθητές δεν είναι και πολύ ανεβασμένου επιπέδου, αλλά κάτι πρέπει να τους δώσουμε γραμμένο, δεδομένου ότι δεν υπάρχει βιβλίο....

Πέρυσι έκανα και εγω το ίδιο μάθημα. Λοιπόν από ότι θυμάμαι στην αρχή ειχε κάποια θεωρία για τα χειρόγραφα συστήματα αρχειοθέτησης τα οποία κατά την γνώμη μου ηταν ανούσια. Μετά είχε θεωρία για το τί ειναι

10
Με την ευκαιρία, έχω έτοιμα και διαγώνισμα πληροφορικής Γ' Γυμνασίου και τεστ Α' Γυμν, όποιος θέλει, κερνάω! 8)
(Και ώρα να την κάνω, τα εν λόγω διαγωνίσματα περιμένουν διόρθωση... )

Συνάδελφε αφου κερνάς στειλε και σε 'μένα wntontou@hotmail.gr

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Οκτωβρίου 17, 2006, 10:58:01 am »
Ποιά εποχή κάνουμε τα χαρτιά μας για να πάρουμε την οργανική μας θέση;
Έχω άδεια ανατροφής παιδιού και δεν έχω την δυνατότητα να ενημερωθώ απο το σχολείο.

Τέλη Νοεμβρίου θα κάνουμε τα χαρτιά μας για μετάθεση και για οριστική τοποθέτηση.
Οριστική τοποθέτηση θα κάνουμε για να πάρουμε οργανική θέση στο νομό που διοριστίκαμε(εάν υπάρχουν οργανικά κενά).

12
εχω μια απορία!
Ειμαι τοποθετημένη σε ένα γυμνάσιο στην

13
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 01:45:42 pm »
Στην εύβοια μας είπαν οτι θα μας πληρώσουν το νωρίτερο 16 Νοεμβρίου και το αργότερο 1 Δεκεμβρίου.
Στην Σπάρτη έμαθα οτι έχουν ήδη πληρωθεί για τον Σεπτέμβριο, άρα η ταχήτυτα της μισθοδοσίας εξαρτάται απο την οργάνωση του κάθε ΠΥΣΔΕ.
Πόσα ευρώ ειναι ο πρώτος μισθός?

14
Νεοδιόριστοι / Απ: Υπεράριθμοι νεοδιόριστοι
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2006, 12:22:37 pm »
σήμερα ήρθε στο σχολείο μου η εγκύκλιος για τις αποσπάσεις/μεταθέσεις υπεράριθμων η οποία λήγει στις 14/09.
Αντε  καλή επιτυχία σε όλους!!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.