Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - turpis

Σελίδες: 1234
1
Καλημέρα..Να ρωτήσω τους συναδέλφους των αγγλικών...έχω ένα παιδάκι 5 χρονών και θέλει να κάνει αγγλικά..από μια μικρή έρευνα στο δίκτυο και από την πιο πάνω απάντηση της new pe06 έχω καταλάβει οτι σε παιδιά αυτής της ηλικίας η εκμάθηση πρέπει να είναι προφορική μόνο , με τραγούδια , παιχνίδια κτλ..υπάρχουν όμως κάπου ο
βιβλία για αυτά να σε καθοδηγήσουν ?και αν ναι , από την εμπειρία σας , έχετε να μου προτείνετε κάτι?


2
Νηπιαγωγείο / Απ: Βιβλία για παιδιά 3 ετών
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 11:30:41 μμ »
Ευχαριστώ πολύ kyra daskala!!!!Tον Ερυθρούλη τον έψαξα και τον βρήκα κιόλας....Markos ,έχεις απόλυτο δίκιο και είναι ο πρώτος τρόπος που χρησιμοποιώ , όταν θέλω να της περάσω κάτι . Αλλά δεν είναι κακό να υπάρχουν και ενισχύσεις!!!!!!!!!Νομίζω πως ένα βιβλίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αφορμή για να ξεκινήσει η επικοινωνία σε κάποιο θέμα...ακόμα και στα μικρά παιδιά..για να μην πω κυρίως στα μικρά παιδιά.

3
Νηπιαγωγείο / Βιβλία για παιδιά 3 ετών
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 01:43:00 μμ »
Καλημέρα...Μήπως γνωρίζεις κάποιος νηπιαγωγός αν υπάρχει κάποιο βιβλίο που να απευθύνεται σε παιδιά από 3 εως και 4 ετών που να εξηγεί τη διαφορετικότητα?Στον παιδικό που πάει η μικρή μου ήρθε ένα παιδάκι το οποίο ,λόγω κάποιας δερματικής ασθένειας που είχε από την ώρα που γεννήθηκε , εξακολουθεί  να έχει κάποια δερματικά σημάδια εμφανή . Εξήγησε ο πατέρας φυσικά στις κοπέλες τι και πως γιατί φοβήθηκε οτι τα μικρά θα κοροιδεύεουν τον Παύλο...Σκεπτόμενη λοιπόν οτι θα πρέπει οι δασκάλες να εξηγήσουν ,αν χρειαστέι , στα παιδιά οτι δεν είναι σωστό να κοροιδεύουμε κανέναν κτλ κτλ σκέφτηκα να ζητώσω τη βοήθεια όσων έχουν ασχοληθεί με παιδιά τέτοιων ηλικιών..Και επειδή καθημερινά διαβάζω στο κορίτσι μου τουλάχιστον 2 βιβλία σκέφτηκα οτι θα ήταν ωραίο να της περάσω το μήνυμα μέσα από ένα βιβλίο..Οπότε...περιμένω προτάσεις!!

4
Δε νομίζω ότι τα τεστ εξυπηρετούν σε κάτι....Θα συμφωνησω ότι αφού βρουν λέξεις σε κάθε κείμενο σταδιακά αυτές που συναντούν συχνά θα τις θυμούνται....Είναι βέβααι λογικό ότι για να μεταφράσεις πρέπει να ξέρεις λεξιλόγιο!Αλλά αυτό διαφέρει πολύ από το να δίνεις λεξιλόγιο για απομνημόνευση και κυρίως για εξεταση .Είναι κάτι που το θεωρώ περιττό και λίγο λάθος...Η αλήθεια είναι ότι και εγώ όταν χρειαζόταν άνοιγα το λεξικό και σταδιακά συγκρατούσα αρκετές λέξεις..Νομίζω είναι η πιο ασφαλής μέθοδος , χωρίς να προσθέτεις και ένα ακόμα άγχος στα παιδια.

5
Καλημέρα...Η μεθοδολογία η δική μου ως προς το λεξιλόγιο του αδίδακτου κειμένου βασίζεται περισσότερο στο μαθητή και λιγότερο σε μένα.Κι εγώ τους προτείνω ένα λεξικό από το οποίο θα πρέπει σε κάθε κείμενο να βρίσκουν τις λέξεις που δεν ξέρουν και να τις σημειώνουν στο τετράδιο τους ή στο φυλλάδιο του κειμένου ή οι πιο επιμελείς σε καποιο ευρετήριο.Βέβαια στα πρώτα μαθήματα έχω και εγώ αρκετές σημειωμένες πάντα όμως λέξεις από το ίδιο το κείμενο.Αποφεύγω να δίνω εκτεταμμένο λεξιλόγιο....Νομίζω πως όταν ψάχνουν μόνοι τους θυμούνται και πιο εύκολα μετά την ερμηνεία των λέξεων που βρίσκουν και επισης μαθαίνουν και να δουλεύουν!!!Εννοείται πως ,επειδή το λεξικό που χρησιμοποιούν τα παιδιά απευθύνεται σε μαθητές και δεν είναι τόσο εξιδεικευμένο , λέξεις ή φράσεις ή ακόμα και χρήσεις ρημάτων που είναι πιο ιδιαίτερες τους τις σημειώνω η ίδια.Νομίζω ειδικά για το αδίδακτο είναι καλό να δουλεύουν οι μαθητές το λεξιλόγιο και μόνοι τους.Εμένα ως μαθήτρια με βοήθησε πολύ και πιστεύω πολύ σε αυτή τη μέθοδο.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 08, 2010, 04:41:17 μμ »
3 ώρες ιδιαίτερο φτάνουν μια χαρά, αφού μάλιστα η μαθητρια είναι καλή.
Να ξεκινήσεις με Ξενοφώντα Ελληνικά, όλοι αυτό κάνουν! Και οπωσδήποτε επαναλήψεις στη γραμματική και στο συντακτικό.

Να σας ρωτήσω και εγώ κάτι ακόμα. Όταν λες επανάληψη γραμματική και συντακτικό εννοείς μαζί με το κείμενο ή να κάνεις μια έξτρα ώρα ; Και επίσης - γιατί κι εγώ πρώτη φορά θα αναλάβω α λυκείου - πως ακριβώς πρέπει να κινηθώ ; Σκεφτόμουν , εκτός από τη μετάφραση και τα ερμηνευτικα , ότι καλό θα ήταν να κάνω και λίγη σύνταξη στο κείμενο και επίσης να κάνω τη γραμματική και το συντακτικό μέσα από αυτό .

7
μα, ειναι δυνατον να μιλαμε για SOS ? !!
60 σελιδες ειναι ολη κι ολη η υλη τους. εδω εμεις παπαγαλισαμε 130 σελιδες στην Ιστορια Δεσμης (ακομα τη θυμομαστε ολοι μας κατα λεξη. ειμαι σιγουρος γιαυτο!!)
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!Η αλήθεια είναι ότι , αν και έχουν περάσει μερικά χρονάκια από τότε που έδωσα κι εγώ πανελλήνιες , κάτι θυμάμαι!!Και ως προς την ύλη τους......ασύγκριτα μικρότερη και με λιγότερες λεπτομέρειες!!!

8
Δηλαδή βρε παιδιά , εγώ που διάβασα όσα γράψατε για να δω αν έχω κάτι να προσθέσω , όλα είναι sos!!!Εντάξει μπορεί σε κάποια κεφάλαια , όπως στο  τρίτο  και το ποντιακό να μπορούμε να ξεχωρίσουμε θέματα , αλλά νομίζω ότι στο δεύτερο και στο κρητικό μπορούν να μπουν τα πάντα!!!Από το πρώτο πάλι μπορούν να μπουν αρκετά ., έχει θέματα μέσα . Να πω την αλήθεια μου βέβαια , εγώ  , αν και με ρώτησαν τα παιδιά για sos , δεν προσδιόρισα τίποτα!!!!Πανελλήνιες είναι τους λέω , ποτέ δεν ξέρεις!!!

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 28, 2010, 08:35:46 πμ »
Το σωστό είναι , και νομίζω ότι αυτή είναι η πρακτική που ακολουθείται σε γενικές γραμμές , η μετοχή του παρακειμένου να αναλυθεί είτε με παρακείμενο για το πρωτερόχρονο στο παρόν είτε με υπερσυντέλικο για το πρωτερόχρονο στο παρελθόν . Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα αναλυθεί με υπερσυντέλικο γιατί αναφέρεται στο παρελθόν . Ως προς την ανάλυση θα αναλυθεί σε απλή αιτιολογική πρόταση quod veritus erat εκτός κι αν ζητηθεί κάτι διαφορετικό πχ να δηλώνει το αποτέλεσμα μιας εσωτερικής διεργασίας ή να δηλώνει υποκειμενική αιτιολογία .

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 23, 2010, 08:59:18 πμ »
Καλημέρα. Δεν είναι μόνο αυτό . Ο quamvis δεν εισάγει εναντιωματικές προτάσεις , μόνο παραχωρητικές . Επίσης για την εκφορά μην ξεχνάμε ότι και οι παραχωρητικές έχουν οριστική . Το ότι δεν προτιμάται ο quamvis με αυτή τη σύνταξη δε σημαίνει ότι δεν μπορεί και να το δούμε .

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 12:42:57 πμ »
Θα ήθελα αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει στη μετατροπή προτάσεων σε πλάγιο λόγο. πιο συγκεκριμένα όταν έχουμε πρόταση επιθυμίας με ποιο κριτήριο διαλέγουμε αν η μετατροπή θα γίνει με τελικό απαρέμφατο ή με βουλητική πρόταση?
ευχαριστώ!!
Ρόλο παίζει το ρήμα εξάρτησης που θα σου δώσουν και η σύνταξή του. Αν δηλαδή συντάσσεται με απαράμφατο π.χ moneo ή με βουλητική πρόταση π.χ oro
Καλησπέρα . Μια σημείωση που έχω κρατήσει στο κεφάλαιο του πλάγιου λόγου λέει ότι το τελικό απαρέμφατο στα λατινικά είναι μόνο σε ενεστώτα . Οπότε , δεδομένου ότι πριν προχωρήσω ελέγχω το χρόνο του ρήματος που μετατρέπω , είναι καλό να κοιτώ και αν ο χρόνος της πρότασης είναι ενεστώτας ώστε να δικαιολογείται και γραμματικά η χρήση του τελικού απαρεμφάτου .

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:37:01 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι πήγαμε χρόοοοοοοοοονι πίσω.....Ήμουνα νιά......... ( το επόμενο της παροιμίας δεν ισχύει φυσικά!!!!!!!! )

...................και ξανανιωσα............. ;)

σωστάαααααααα

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:35:14 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια σας. Γενικά όμως, πιστεύω ότι το συτημα των δεσμών ήταν καλύτερο και τα μαθήματα πιο απαιτητικά.

Νομ'ιζω ότι το σύστημα των δεσμών ήταν ένα σύστημα που βασιζόταν στην παπαγαλία. Μάθαινες τα 3 βιβλία των αρχαίων απ' έξω (εισαγωγές, μετάφραση και πραγματολογικές που ήταν στάνταρ), μάθαινες όλη την ιστορία απ' έξω (γνωρίζω από βαθμολογητή ότι βαθμολογούσαν ακόμα και το κόμμα στην κυριολεξία), μάθαινες 52 κείμενα λατινικά απ' έξω (ακόμα και τη γραμματική και το συντακτικό) και μάθαινες και κάποια σχεδιαγράμματα για την έκθεση τα οποία προσάρμοζες στο εκάστωτε θέμα (μάλιστα εμένα μου είχε πει η καθηγήτρια μου να προσπαθώ να "φέρνω" κάθε θέμα στην ενότητα της δημοκρατίς γιατί αυτό αρέσει, άσχετο αν δεν το έκανα. Λέτε γι' αυτό να μην έγραψα;;;).
Όσο για το άγνωστο στα αρχαία, ναι αυτό ήταν ίσως το μόνο στο οποίο μπορούσες να μην παπαγαλίσεις, και από αυτό ίσως ξεχώριζαν αυτοί που "έιχαν μυαλό" και δεν ήταν απλά του "διαβάσματος".
Δεν μπορώ να συγκρίνω τις δέσμες με το σημερινόσύστημα, γιατί δεν έχω γνώση αυτού. Απλά εκφράζω τη γνώμη μου για το σύτσημα με το οποίο έδωσα εγώ εξετάσεις, και ακριβώς επειδή δεν μπορούσα να μάθω απ' έξω τόμους ολόκληρους, δεν έγραψα 2 φορές ιστορία!!!! Έγραψα όμως άριστα λατινικά, τα οποία τα έλεγα απ' έξω, όλα, και τη μετάφραση, και το πρωτότυπο και τη γραμματική και το συντακτικό*!!!


* Τι τράβηξε η καημένη η μάνα μου μέχρι να τα μάθω όλα απ' έξω!!!! Το τι βιβλίο κράτησε δεν λέγεται!!!!! ;D ;D ;D
Νομίζω θα διαφωνήσω μαζί σου εν μέρει τουλάχιστον . Τρίτη δέσμη κι εγώ αλλά ακριβώς επειδή δεν είμαι φαν της παπαγαλίας είχα ένα μικρό πρόβλημα στα λατινικά και στο γνωστό κείμενο .Στην ιστορία δεν είχα διότι ήταν και είναι ένα μάθημα που μου αρέσει οπότε προσπάθησα να το φέρω στα μέτρα μου. Το ίδιο έκανα και με τα άλλα δυο μαθήματα . Δεν μάθαινα σχεδόν τίποτα από τις σημειώσεις του γνωστού και απαντούσα τις ερωτήσεις με αυτά που έβγαζα εγώ . Ήξερα βέβαια ότι χάνω έτσι μονάδες αλλά φρόντιζα να μην αφήσω κενά σε αυτά που όντως έπρεπε να μάθω , εισαγωγές και μεταφράσεις δηλαδή . Η αλήθεια είναι ότι πόνταρα και στο άγνωστο στο οποίο ήμουν πολύ δυνατή . Τώρα στα λατινικά , αν και δε μου άρεσαν καθόλου , πάλι δεν μάθαινα απ'έξω τίποτα .Βέβαια σε αυτό με βοήθησε και το φροντιστήριο που πήγαινα καθώς δε μας έδιναν τίποτα έτοιμο . Συντάσσαμε το κείμενο στο σπίτι και το εξετάζαμε στο μάθημα , μαθαίναμε τη θεωρία του συντακτικού και μας έλεγχαν σε αυτό - α ρε Ρούλα , τι μαθητές έβγαλες - το ίδιο και στη γραμματική . Τώρα που διδάσκω κι εγώ λατινικά σε ιδιαίτερα εφαρμόζω το ίδιο σύστημα και ειλικρινά τρελαίνομαι όταν μαθαίνω ότι καθηγήτρια στο σχολείο ή στο φροντιστηριο προτείνει να μάθουν σύνταξη , ανάλυση προτάσεων και όλα τα άλλα απ'έξω!!!!Πραγματικά βγαίνω εκτός εαυτού. Θεωρητική κατεύθυνση σημαίνει κατά κύριο λόγο μαθαίνω αλλά έχει και τομείς στους οποίους μπορεί ο μαθητής να δουλέψει . 

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Βιβλία 3ης Δέσμης
« στις: Μάρτιος 18, 2010, 04:13:59 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι πήγαμε χρόοοοοοοοοονι πίσω.....Ήμουνα νιά......... ( το επόμενο της παροιμίας δεν ισχύει φυσικά!!!!!!!! )

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160928
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 732

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.