Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - stroumfaki

Σελίδες: 123 ... 30
1
Γιατί είναι εξουσιολάγνοι, τους αρέσει η αυτοπροβολή, τους πιάνει αλλεργία όταν μπαίνουν στην τάξη και γιατί στη σημερινή εγχρήματη κοινωνία, κάθε τάλιρο μετράει. Αυτό δεν θέλεις να ακούσεις; Δεν νομίζω ότι είναι όλοι έτσι. Σε κάθε περίπτωση,  εγώ ισχυρίζομαι ότι το να καλύπτουν οι παράλληλες σποραδικά καμιά ώρα δεν είναι κανένα μέγα ζήτημα, ώστε να βγάζουμε τους κώδικες και να χτενίζουμε τις εγκυκλίους. Εχώ βρεθεί σε τέτοιους συλλόγους με πολύωρες συνεδριάσεις και σχοινοτενείς δικανικούς  λόγους, που στο τέλος απλώς χαλάει το όλο κλίμα.
Υ.γ. Το τελευταίο σου ερώτημα, αγνοώ από πού το συμπεραίνεις. Ούτε έγραψα ούτε υπαινίχθηκα κάτι τέτοιο...
Βεβαίως και είναι μέγα ζήτημα να καλυοτουν οι παράλληλες και καμιά ώρα! Γτ μετά κάποιοι δήθεν "καλοί" διευθυντάδες και συνάδελφοι  κάνουν την τρίχα, τριχιά και τις χώνουν παντού! Και μη μου πεις πως δεν το έχεις δει ξανά και δεν έχει τύχει.

2
Ναι αλλά η εγκύκλιος λέει υποστηρίζει το τμήμα δεν λέει κάνει γραμματειακή υποστήριξη στην σχολική μονάδα.
Προσφέρει κανονικά τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα αναφέρει η εγκυκλίους συγκεκριμένα. Δεν λέει πως υποστηρίζει το τμήμα. Άρα λοιπόν προσφέρει αυτά που πρέπει να προσφέρει σαν εκπαιδευτικός ειδικής και όχι γενικής!

3
Η ώρα μπορεί να είναι διδακτική αλλά και υποστηρικτικού έργου. Γι αυτό και αναφέρει υποστηρίζει το τμήμα όταν απουσιάζει ο δάσκαλος της τάξη.
Δώστε μας παραδείγματα υποστηρικτικού έργου, για να κατανοήσουμε και εμείς τι θέλετε να πείτε και να δούμε και μια διαφορετική διάσταση της έννοιας αυτής

4
Δηλαδή σαν να λέμε ότι ο Πιερρακάκης, ο οποίος ήταν και ο εμπνευστής του σχεδίου των αυξημένων διορισμών (που είναι και η βαθύτερη αιτία του φετινού χάους), δεν έδινε τις πιστώσεις από μόνος του οπότε χρειάστηκε η παρέμβαση του πρωθυπουργού.

Τέλος πάντων, φαινόταν ότι η έκβαση θα ήταν αυτή διότι αν δεν είχε υπάρξει συμφωνία θα σκλήραιναν τα μέτρα εξορθολογισμού από την Πέμπτη και μετά (πράγμα που ευτυχώς δεν συνέβη). Το θέμα είναι αν έγινε μια σοβαρή συζήτηση για την πορεία του σχεδίου του Πιερρακάκη, η οποία αποδεικνύεται καθαρά πλέον πως δεν ήταν αυτή που αναμενόταν. Γιατί να θυμίσω πως για να προχωρήσει το σχέδιο των 10.000 διορισμών το 2024 είχε επίσης χρειαστεί πρωθυπουργική παρέμβαση, καθώς κανένας υπουργός δεν έπαιρνε το ρίσκο να δώσει την έγκρισή του ώστε να προχωρήσει ο σχεδιασμός για τους επιπλέον διορισμούς μέσω της χρησιμοποίησης των πιστώσεων των αναπληρωτών. Τώρα που αρχίζει να φαίνεται ο αντίκτυπος της ιδέας αυτής, θα αξιολογηθεί η πορεία του όλου σχεδιασμού; Φταίει απλά η αστοχία στην κατανομή των φετινών διορισμών σε σχέση με τις υπάρχουσες πιστώσεις ή πρόκειται για μια αναπόφευκτη συνέπεια που θα είχε το σχέδιο Πιερρακάκη, η οποία απλά δεν είχε φανεί τόσο έντονα πέρυσι; Και αν ισχύει το δεύτερο, έγινε κάποια συζήτηση για το ποιες θα είναι οι διορθωτικές κινήσεις που θα αποτρέψουν το να συμβεί κάτι αντίστοιχο στο μέλλον ή απλά ας δώσουμε το χρήμα τώρα που το έχουμε και βλέπουμε μετά;

Εγώ το μόνο που θα πω είναι ότι τους μένουν 5 μήνες ακόμα ώστε να ολοκληρώσουν όλες τις διαδικασίες σύστασης νέων οργανικών ενόψει των διορισμών του 2026 (για να προλάβουν τις μεταθέσεις και να μην υπάρξουν ξανά τα φετινά). Για να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή ανίχνευση αναγκών τόσο στην Ειδική, όσο και στη Γενική Αγωγή, με ειδική μέριμνα για την κάλυψη και των λειτουργικών κενών που είναι βέβαιο πως θα προκύψουν στην πορεία. Επίσης, θα πρέπει να εξεταστεί πολύ σοβαρά ο τρόπος εξεύρεσης των επιπλέον πιστώσεων για να φτάσουμε στο 10.000, ούτως ώστε η υφαρπαγή τους να μην προκαλέσει μεγαλύτερο πρόβλημα από εκείνο που θα προσπαθήσει να λύσει. Και φυσικά όλα αυτά να γίνουν χωρίς να χρειαστεί ένα μέρος των σημερινών αναγκών να εξαφανιστεί με τη μορφή συγχωνεύσεων, υποβαθμίσεων σχολείων, περικοπής της παράλληλης στήριξης κλπ. Εσείς τι λέτε, θα προλάβουν ή τέτοια εποχή του χρόνου πάλι τα ίδια θα συζητάμε;
Να ολοκληρώσουν τι? Χαχαχαχα! Εντάξει μου έφτιαξες τη μέρα! Εδώ θα είμαστε, τα ίδια θα λέμε του χρόνου! Δεν χρειάζεται να γράφεις τα ίδια, τα προηγούμενα ποστ σου θα ανεβάζεις!

5
Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαθέσιμοι για να τους στείλει η ΔΔΕ όταν απουσιάζει κάποιος. Αυτό γίνεται μόνο σε ΠΕ60, ΠΕ70.

Με βάση τη νέα εγκύκλιο, δε νομίζω ότι θα κάνει γραμματειακή ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής όταν απουσιάζει 1-2 μέρες ο εκπαιδευτικός γενικής. Θα χρησιμοποιήσω μόνο τη λέξη της εγκυκλίου. Υποστήριξη θα κάνει στο τμήμα που είχε μάθημα, όταν θα λείπει ο καθηγητής γενικής.
Επιμένω πως διαστρεβλωνετε την έννοια της υποστήριξης. Γράφει.... Πως συνεχίζει να παρέχει κανονικά τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα. Προφανώς άλλο κατανοείτε εσείς, άλλο εμείς.

6
Το ακούσαμε/διαβάσαμε κι αυτό!!!
Κι ο εκπαιδευτικός ειδικής να κάθεται επειδή λείπει της γενικής και να πληρώνεται κανονικά!!!
Το ακούσαμε/Διαβάσαμε και αυτο! Να μην ξέρετε να διαβάζετε μια εγκύκλιο και να μην μπορείτε να κατανοήσετε πως ο εκπαιδευτικος ειδικής δεν αναλαμβάνει καθήκοντα γενικής!

7
Προφανώς έχεις υπόψη σου την πρωτοβάθμια. Κανείς διευθυντής δευτεροβάθμιας δε ζητάει διαθέσιμο εκπαιδευτικό από τη διεύθυνση για να καλύψει έκτακτες ανάγκες.

Η pati μόνη της είπε ότι ο σύμβουλος τους τα είπε μπερδεμένα. Σίγουρα δεν απάντησε στο ερώτημα του jimpan, τι θα κάνει ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής; Θα κάθεται στο γραφείο, ενώ τα τμήματα στα οποία θα έμπαινε έχουν κενό; Η εγκύκλιος λέει ότι θα συνεχίζει να υποστηρίζει το τμήμα όταν ο εκπαιδευτικός γενικής απουσιάζει.
Αισθάνομαι πως ξεψυρίζουμε τη μαϊμού, γτ δεν μπορούν να διαβαστούν σωστά οι λέξεις "υπηρεσίες υποστήριξης". Όπως σου απαντησε και ο @leon, ας κάνει γραμματειακή υποστήριξη! Ας τον διαθέσει ο διευθυντής σε άλλο τμήμα να κάνει παρατήρηση σε περιπτώσεις αδιαγνωστες! Δεν κάνει διδακτικό έργο! Και όλα αυτά που περιέγραψες πιο πάνω, διδακτικό έργο είναι! Και αν και πρωτοβάθμια που είμαι, αν έχει κενό εκπαιδευτικών, ας ζητήσει διαθέσιμο από τη διεύθυνση. Ακολουθείται στη Δευτεροβάθμια διαφορετική τακτική?

8
Stroumfaki, οι οδηγίες που δόθηκαν στα σχολεία της δικής μας ΔΔΕ είναι ότι όταν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής, ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής δεν προχωράει παρακάτω στην ύλη. Παρέχει υποστήριξη στο τμήμα για καλύτερη κατανόηση, εμπέδωση της ήδη διδαχθείσας ύλης. Το τμήμα δεν κάνει κενό.

Αν διαφωνείς τότε μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα του jimpan:
Αν απουσιάζει κάποια ή κάποιες μέρες (ασθένεια πχ) ο εκπαιδευτικός γενικής τι κάνει ο αντίστοιχος εκπαιδευτικός ειδικής (ΤΕ ή παράλληλη); Και αν δεν κάνει τίποτα (αφού δεν λειτουργεί το τμήμα και δεν προσφέρει υποστήριξη στο κενό) πως πληρώνεται/καταχωρίζονται οι ώρες του;
Εμπέδωση διδαχθείσας ύλης, άρα διδακτικό έργο, άρα έρχεται σε αντίθεση με την εγκύκλιο!
Αν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής τότε ο διευθυντής είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κενό ζητώντας διαθέσιμο εκπαιδευτικό από τη διεύθυνση, αν δεν έχει ο ίδιος διαθέσιμο εκπαιδευτικό στο σχολείο του ή οι μαθητές κάνουν κενό. Ο εκπαιδευτικος της ειδικής προφανώς προσφέρει υπηρεσία σε άλλουε μαθητές του σχολείου, εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Άρα πληρώνεται κανονικά καλύπτοντας τις ώρες του.
Επίσης η @Pati παραπάνω σου έδωσε την απάντηση που θέλεις!

9
1. Όχι, φυσικά. Η εγκύκλιος δείχνει ποιος θα φροντίσει για το τμήμα, που μέχρι πρότινος θα είχε κενό, επειδή απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής.
2. Τώρα θα λειτουργεί το τμήμα, εφόσον ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής θα κάνει επαναλήψεις. Έτσι, καταχωρίζονται οι ώρες του.
2. Ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής κάνοντας επαναλήψεις ασκεί διδακτικό έργο λοιπον. Το οποίο διδακτικό έργο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με την εγκύκλιο! Και επιμένετε ακόμα να το λέτε αγαπητέ συνάδελφε!
1. Η εγκύκλιος αναφέρει συγκεκριμένα πως ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα. Υπηρεσίες υποστήριξης, λοιπόν, δεν αναφερει πουθενά πως αναλαμβανει τη θέση του εκπαιδευτικού γενικής. Εκτός αν το γράφει κάπου αλλού και να μας το υποδείξετε.

10
Σε σχέση με την παράλληλη, εγω καταλαβαίνω ότι σε περίπτωση που λείπει ο εκπαιδευτικός γενικής θα πρέπει να ασχοληθεί με τα παιδιά που υποστηρίζει. Όχι με όλο το τμήμα.
Τώρα αν έχεις οργανική σε τμήμα ένταξης ίσως να οφείλεις να απασχολήσεις το τμήμα.
Που διαχωρίζει η παράγραφος την παράλληλη με το Τμήμα ένταξης? Μπορείς να μου το παραθέσεις από την εγκύκλιο σε παρακαλώ?

11
Ξεκαθάρισα στο δεύτερο μήνυμά μου ότι είναι διαφορετική η κατάσταση, όταν δεν έχει προσληφθεί καν ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής.
Αλλά η εγκύκλιος δεν το διαχωρίζει. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε στον Refuse/Resist ότι δεν θα έχει πρόβλημα με την άρνησή του.
Τι έχει πει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ για αυτό το θέμα; Καμιά αντίδραση. Πώς θα κατοχυρωθεί ο κάθε εκπαιδευτικός που αρνείται;
Η εγκύκλιος αγαπητέ συνάδελφε αναφέρει πως εξακολουθεί να ασκεί τα υποστηρικτικά καθήκοντα. Είναι ξεκάθαρο: Ας βρει ο διευθυντής για αυτές τις ώρες αντικαταστάτη γενικής..Τουλάχιστον στη πρωτοβάθμια μας ξεκαθαριστηκε αυτό.
Και ως προς το σκέλος της κατοχύρωσης: ΑΣ τον περάσουν πειθαρχικό οταν θα αρνηθεί. Να δω μετά ποιος θα τρέχει ποιον.

12
Δεν είναι παραξενιά του διευθυντή σου. Η ίδια εγκύκλιος έχει πάει σε όλα τα σχολεία. Δεν πρόκειται για προφορική εντολή. Η απαίτηση να υποστηρίζει το τμήμα, ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής, όταν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής υπάρχει ήδη εγγράφως. Δεν μπορείς να αρνηθείς.
Που το αναφέρει πως υποστηρίζει το τμήμα, όταν λείπει ο εκπαιδευτικος της γενικής? Μη διαβάζουμε την παράγραφο όπως μας συμφέρει. Αναφέρει πως συνεχίζει να προφέρει τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα. Άρα το έργο το οποίο του έχει ανατεθεί να κάνει ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής. Και ποιος είναι αυτός που, παράνομα, βγάζει εγγράφως μια απόφαση, αντίθετα από την εγκύκλιο και τη νομοθεσία, που αναφέρει πως ο εκπαιδευτικός ειδικής κρατάει το τμήμα?

13
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Αναφέρομαι στη μείωση του διδακτικού ωραρίου στα τετραθέσια και άνω σχολεία(στην δική μου περίπτωση νηπιαγωγείο), βάσει προϋπηρεσίας. Ωστόσο, έχει προκύψει κάποια σύγχυση σχετικά με το αν η συνάδελφος που έχει τοποθετηθεί στη σχολική μου μονάδα για να καλύψει τις μειώσεις του ωραρίου μπορεί να να αναλάβει την μείωση της παράλληλης στήριξης. Η ίδια θεωρεί ότι δεν είναι αρμόδια για κάτι τέτοιο, ενώ από το γραφείο λαμβάνω διαφορετικές απαντήσεις, άλλοι λένε ότι μπορεί να το αρνηθεί, άλλοι ότι όχι και έτσι υπάρχει μια γενικότερη ασάφεια γύρω από το ζήτημα.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κάτι γραπτό που να το διευκρινίζει ξεκάθαρα, με αποτέλεσμα ο καθένας να το ερμηνεύει διαφορετικά.
Μπορείς κανονικά να πάρεις το μειωμένο ωράριο σου, ακόμα και αν δεν υπάρχει άνθρωπος να σε καλύψει. Το παιδί σου άλλωστε ανήκει στην τάξη της γενικής αγωγής, οπότε η συνάδελφος σε καλύπτει. Και εννοείται οως η εκπαιδευτικός που καλύπτει τη μείωση των ωραίων μπορεί να μπει μέσα στην τάξη στη δική σου ώρα. Ας βρίσκονται εκεί δύο εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής.

14
Καλημέρα! Λέτε να έχουμε καμία εξέλιξη-ανακοίνωση σήμερα ; Παρασκευή είναι αγαπημένη μέρα του υπουργείου  ;D

https://www.esos.gr/arthra/95562/telesigrafo-yp-paideias-stis-dieythynseis-ekpaideysis-steilte-ta-kena-onomastika-ana
Ναι τώρα, ετοιμάζονται! Προσλήψεις τέλος για αυτόν τον μήνα! Πάμε στον επόμενο!

Σελίδες: 123 ... 30

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193275
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 530
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 211
Σύνολο: 216

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.