Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 123 ... 35
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απριλίου 30, 2025, 12:43:37 pm »
Παιδιά είχα λάθος πληροφόρηση. Τελικά μετά από προσεκτική ανάγνωση πάλι των κενών έγινε ένα μπέρδεμα  και δημιουργήθηκε λανθασμένη εντύπωση.. Συγνώμη για το μπέρδεμα .

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απριλίου 30, 2025, 11:50:40 am »
Και μάλιστα αυτός που είχε ζητήσει αυτή την την περιοχή στις μεταθέσεις ειχε δηλώσει μόνο αυτή την περιοχή.

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απριλίου 30, 2025, 11:49:23 am »
Στην εν λόγω περιοχή κανείς δεν έφυγε και κανείς δεν πήγε με τις μεταθέσεις. Υπήρχε άτομο που είχε ζητήσει μετάθεση για αυτή την περιοχή και δεν την πήρε. Και ξαφνικά τώρα εμφανίζονται κενά στις μετατάξεις. Τα συμπεράσματα δικά σας.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απριλίου 29, 2025, 10:59:50 pm »
Πώς γίνεται κενά που δεν εμφανίστηκαν στις μεταθέσεις να εμφανίζονται τώρα στις μετατάξεις;
Οι μετατάξεις σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο έπονται των μεταθέσεων και προηγούνται των μόνιμων διορισμών. Βλέπω περιοχή και κλάδο που δεν έδωσε μετάθεση ξαφνικά στις μετατάξεις να εμφανίζει οργανικά κενά. Αυτά τα οργανικά κενά,εφόσον υφίστανται, έπρεπε σαφώς να είχαν δοθεί στις μεταθέσεις.  Ούτε μπορεί να τα έχουν κρατήσει για μόνιμους διορισμούς γιατί πολύ απλά η περιοχή κλειδώνει όταν δεν έγιναν μεταθέσεις.

5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 22, 2025, 11:51:43 pm »
Όχι ,βέβαια .Η ηλικία δεν παίζει κάποιον ρόλο.

6
Θέλει βεβαίωση από δευτεροβάθμια. Αυτοί θα κάνουν τη μετατροπή σε ώρες.  Η πρόσκληση λέει η μετατροπή να γίνει στους μόνιμους με βάση το νόμο πλαίσιο του 1985. Ο νόμος πλαίσιο δεν νομίζω ότι αναφέρει κάτι σχετικό. Στις διευθύνσεις δεν έχουν ιδέα γύρω από αυτό το θέμα . Ποιος έξυπνος σκέφτηκε να ζητήσει ώρες για μόνιμους; Εντελώς παράλογο και άτοπο.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μαΐου 28, 2024, 09:46:43 pm »
Αντιγράφω από την εγκύκλιο των αποσπάσεων σε ΑΕΙ
εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα αποσπασθούν σε Πανεπιστήμια/ΑΣΠΑΙΤΕ θα ασκούν με ευθύνη των Προέδρων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων/ΑΣΠΑΙΤΕ έργο σχετικό μόνο με υποβοήθηση των Τμημάτων σε πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις των φοιτητών. Για την επιλογή των υποψηφίων προς απόσπαση απαιτείται αιτιολογημένη πρόταση του οικείου φορέα με αναφορά στο έργο που θα αναλάβουν.
Τα λόγια περιττεύουν. Άσχετες ειδικότητες πηγαίνουν σε τμήματα με τελείως διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. Τι ακριβώς θα διδάξουν;  Στο ίδιο έργο θεατές εδώ και πάμπολα χρόνια. Άλλοι θα ιδρώνουν τη φανέλα στην τάξη και κάποιοι εκτός τάξης θα έχουν άφθονο χρόνο να γράφουν ταυτόχρονα τη διδακτορική τους διατριβή στο μεγαλοκαθηγητή που μεσολάβησε για να γίνει η απόσπαση. Και αυτοί μετά με μπόλικα χαρτιά θα έρθουν να αξιολογήσουν το μάχιμο εκπαιδευτικό.  Πραγματικά δεν θέλω να ισοπεδώσω τα πάντα . Υπάρχουν και πολλές εξαιρέσεις . Όμως κάπου η κατάσταση έχει ξεφύγει .


8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 09, 2024, 12:53:16 pm »
Το

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 09, 2024, 01:14:36 am »
Συμφωνώ σε όλα με τον Έσπερο. Πρώτα ας διαβάζουμε τα κριτήρια της υπουργικής απόφασης και μετά να διαμαρτυρόμαστε. Τώρα αν είναι παράλογη η υπουργική απόφαση είναι άλλο θέμα. Όσο ισχύει οι σύμβουλοι οφείλουν να βαθμολογούν με βάση αυτή. Το ξαναλέω ειδικά για το β  για το εξαιρετικά ζητούνται απίστευτα πράγματα. Και δύσκολο για μερικά από αυτά να βρεθούν και τεκμήρια. Ας μην γινόμαστε χειρότεροι από τους μαθητές μας. Έχει δίκιο και εδώ ο Έσπερος.

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 08, 2024, 08:30:29 pm »
Εφόσον η εκπαιδευτικός δεν διαχώρισε τη θέση της με αντίρρηση που καταγράφτηκε στο πρακτικό ,τότε η σύμβουλος δύσκολα μπορεί να της βάλει εξαιρετικά γιατί στο β υπάρχει και κριτήριο για τη συμμετοχή στη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης.  Για το εξαιρετικά πάντως η υπουργική απόφαση ,ειδικά στο β ,ζητάει πολλά πράγματα  και σε άλλα κριτήρια. Αντικειμενικά έπρεπε να μπαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις. Όμως γενικά υπάρχει μια επιείκεια αλλά δεν μπορεί και το άσπρο να γίνει μαύρο.  Η σύμβουλος μπορεί να φοβάται ότι αν βάλει εξαιρετικά στον έλεγχο που θα γίνει από τον επόπτη ποιότητας της εκπαίδευσης θα της την γυρίσουν πίσω την έκθεση. Μέχρι να βγουν επόπτες ο έλεγχος γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης. Έτσι και αλλιώς και το πολύ καλά δεν κοστίζει. Δεν μετράει κάπου ,εκτός αν κάποιος θέλει να πάει για στέλεχος της εκπαίδευσης και εκεί έχει μια μικρή απώλεια σε μόρια. Σε δύο χρόνια όμως μπορεί να το διορθώσει παίρνοντας παραπάνω.

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Απριλίου 16, 2024, 06:27:50 pm »
Ο συγκεκριμένος νόμος ισχύει και για τις αποσπάσεις.
Προηγούνται και εκεί στην κάλυψη τα ειδικά σχολεία, τα ενεγυλ..... Συγνώμη που θα σε απογοητεύσω αλλά είναι πολύ δύσκολο  να σε αφήσουν από ενεγυλ να πας σε ένταξης με απόσπαση.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 14, 2024, 05:55:12 pm »
Σε νομό της ηπείρου στην πρωτοβάθμια,η εκεί διεύθυνση έκανε λάθος τα ζευγάρια σε σχολεία που δεν είχαν διευθυντή από τους πίνακες ,όπως συμβαίνει με προϊσταμένους μικρών σχολείων καθώς και με μονοθέσια. Το αποτέλεσμα ήταν να ακυρωθούν αξιολογήσεις που είχαν προχωρήσει ενώ και κάποιες άλλες έβαιναν προς το τέλος. Σκεφτείτε τώρα όλοι αυτοί  με τι ψυχολογικό κόστος να ξεκινήσουν από την αρχή την αξιολόγηση . Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς συνέβη ,πάντως υπάρχουν έγγραφα που ανέβηκαν, εκθέσεις αυτοαξιολόγησης που έγιναν και διδασκαλίες και όλα αυτά παρήγαγαν μέχρι ενός σημείου  έννομα αποτελέσματα . Η ανάκληση διοικητικών πράξεων δηλαδή μπορεί να γίνει με την απλή αλλαγή ενός ζευγαριού; Αυτό ορίζει ο κώδικας διοικητικής διαδικασίας; Συμφωνώ ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και δεν ξέρω τι ασυνεννοησία υπήρξε , ωστόσο το υπουργείο είχε αποστείλει σχετική εγκύκλιο για την αξιολόγηση στο πεδίο Α2 από το Φεβρουάριο.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2024, 09:36:52 pm »
Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως αυτή του die που υπήρχε τεράστιο οικονομικό θέμα, δεν νομίζω ότι αξίζει πλέον θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Ο σύμβουλος παλιά ήταν άρχοντας και έπαιρνε τζάμπα λεφτά. Πλέον πρέπει να δίνει το παρόν καθημερινά στην υπηρεσία έχοντας προϊστάμενο και το διευθυντή εκπαίδευσης και τον επόπτη ποιότητας του νόμου. Έχει απίστευτη γραφειοκρατία στο έργο του με ατελείωτες αξιολογήσεις και ένα σωρό άλλες εκθέσεις  και στατιστικά ... Άσε που πλέον με την αξιολόγηση έχει μπει στο στόχαστρο της εκπαιδευτικής κοινότητας και τον έχουν όλοι για φτύσιμο. Και όλα αυτά για 300 ευρώ καθαρά. Ας πρόσεχαν, ήξεραν τι θα αντιμετωπίσουν.
Όσο για διευθυντής, μία από τα ίδια και χειρότερα.

14
Με τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση παύουν πλέον να αναγνωρίζονται το lte, το tie , το τοικ και όλα αυτά που εξέταζαν μόνο δύο δεξιότητες αντί για τέσσερις. Η μόνη περίπτωση κάποιος να τη γλυτώσει είναι αν πάρει το πιστοποιητικό μέχρι 30 Ιουνίου . Εννοείται ότι αναδρομική ισχύ ο νόμος δεν θα έχει Ορίστε η τροπολογία.
https://www.esos.gr/arthra/86092/tropologia-gia-ta-pistopoiitika-glossomatheias

Σελίδες: 123 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185298
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 718

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.