Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 1234 ... 34
15
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Φεβρουάριος 18, 2023, 02:31:34 μμ »
H εισαγωγική επιμόρφωση δεν συνδέεται με την αξιολόγηση .
Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ακόμα και να μην την κάνει κάποιος δεν έχει μισθολογικές επιπτώσεις . Χρησιμεύει μόνο για την αλλαγή βαθμού. Ο βαθμός δεν μετράει κάπου ,ίσως μόνο στις κρίσεις στελεχών και εκεί δεν είμαι σίγουρος. Πρόκειται για μια παρωδία του ιεπ ,ιδιαίτερα απαιτητική που θυμίζει μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρά εισαγωγική επιμόρφωση . Ατελείωτες εργασίες  λες και θα πάτε ξανά στο πανεπιστήμιο  πράγματα ανούσια . Θεωρητικές αρλουμπες κάποιων καθηγητών για να μασουλήσουν το ΕΣΠΑ. Μιλάμε για τυρρανια των νεοδιοριστων που έχουν μαζί να αντιμετωπίσουν και την αξιολόγηση αυτό το διάστημα. Και φυσικά μαθήματα τα απογεύματα .Μην ξεχάσετε να τους ψηφίσετε πάλι .

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2023, 03:18:04 μμ »
Η απεργία ,η αυριανή , θα έχει πολύ μεγάλο ποσοστό συμμετοχής.Ας πάρει το μήνυμα ότι στις εκλογές εμείς,οι οικογένειές μας, οι συγγενείς μας, τα πρόσωπα που επηρεάζουμε θα την μαυρίσουμε και αυτή και την παράταξη της . Τα έβαλε με τον εκπαιδευτικό κλάδο , έβγαλε τρομερό μίσος απέναντι στους εκπαιδευτικούς ,οπότε άλλη λύση δεν υπάρχει.  Θα τρίβει τη μούρη της με τα ποσοστά της απεργίας αύριο .  Θα τσούξει πολύ το αυριανό νούμερο, ειδικά σε προεκλογικές συνθήκες.

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 03:09:58 μμ »
Στην παιδαγωγική υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη.Οι περισσότεροι σύμβουλοι αλλά και ο συμπαθής κατά τα άλλα υπερήλικας ματσαγγουρας εάν έμπαιναν σε τάξη πχ του ΕΠΑΛ να εφαρμόσουν τις θεωρίες τους θα έτρωγαν ξύλο. Δεν θα έβγαιναν αλώβητοι με τίποτα.

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 29, 2023, 01:41:34 μμ »
Αυτός που έγραψε την υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση δεν έχει επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Στηρίζεται σε βαρύγδουπους επιστημονικούς τίτλους και ορολογίες και φαντασιώνεται ιδανικά και ουτοπικά περιβάλλοντα μάθησης που απέχουν παρασάγγας από το ελληνικό σχολείο. Κανείς μας όσο επιμελής και αν είναι δεν μπορεί ταυτόχρονα να πετύχει όλα αυτά που ζητάει η απόφαση. Έχει δίκιο ο Έσπερος. Πάλι σε θέατρο θα καταλήξει όλη η ιστορία. Αν έμπαινε κάποιος σύμβουλος απροειδοποίητα στην τάξη χωρίς να έχει υπάρξει κάποια συννενόηση μαζί του τότε στο 99% των περιπτώσεων θα έβλεπε ένα μάθημα πολύ διαφορετικό από αυτό που ζητάει η υπουργική απόφαση. Είναι ουτοπικά και μη ρεαλιστικά αυτά που ζητάει ,ωραία για τη θεωρία αλλά μη εφαρμόσιμα στην πράξη. Επίσης πολλά από αυτά περιέχουν γενικότητες και αοριστίες και δύσκολα στην πράξη αποδεικνύονται . Διάβασα ένα εύστοχο σχόλιο στο esos. Για να πιάσεις το εξαιρετικός με αυτά τα τεκμήρια πρέπει να είσαι κάτι μεταξύ piaget και Μοντεσσόρι. Αυτά που ζητάει ούτε ο ίδιος ο σύμβουλος ταυτόχρονα δεν θα μπορούσε να τα υιοθετήσει στην πράξη
Επομένως οι πιο νέοι στην ηλικία θα συμπεριλάβουν στη διδασκαλία τους όταν έρθει ο σύμβουλος κάποια στοιχεία τα οποία θα αφορούν μόνο τις δύο αυτές διδασκαλίες και στα οποία στοιχεία δεν πιστεύουν. Το υπόλοιπο διάστημα θα συνεχίσουν να κάνουν μάθημα όπως παλιά.
Στο μεταξύ η αποθέωση της βλακείας είναι το σημείο που λέει ότι οι σύμβουλοι αν δεν στηριχτούν σε τεκμήρια και χρησιμοποιούν τυποποιημένα κλισέ θα επιστρέφεται πίσω η έκθεση τους από τον επόπτη ποιότητας της εκπαιδευσης.  Πείτε μου σε τι τεκμήριο πχ θα στηριχτεί  ο σύμβουλος για να αποδείξειτη ροή διδασκαλίας και μάθησης ή τη συνεκτικότητα  των στόχων.  Αυτά είναι αόριστα από τη φύση τους. Και οι σύμβουλοι λοπον θα αρχίσουν να ψάχνουν τρόπους να παίξουν και αυτοί το δικό τους θέατρο. αναγκαστικά και αυτοί θα καταφύγουν σε κλισέ σε ένα βαθμό γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Ο επόπτης και αυτός θα ψάξει τρόπους να μην την γυρίσει πίσω και πάρει επάνω του όλο το ανάθεμα. Είπαμε να γίνει μια αξιολόγηση ρεαλιστική και στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με το υπόλοιπο δημόσιο. Στο υπόλοιπο δημόσιο η αξιολόγηση είναι υπόθεση πέντε λεπτών και αφού ο διευθυντής απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις.Εδω μιλάμε για απέραντη χαζή γραφειοκρατία με ουτοπικές και δυστοπικες επιδιώξεις . Τι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, τι ηλεκτρονικοί φάκελοι , τι εκθέσεις παρατηρήσεων .....
Δηλαδή έλεος στο τέλος δεν θα έχουμε χρόνο ούτε μάθημα να κάνουμε για να ασχολούμαστε με αυτή την γραφειοκρατία. Ας προσέξει καλά λοιπόν ο καθένας τι θα κάνει στις εκλογές .

19
Η φιλοσοφία δεν είναι κομμάτι της αρχαίας ελληνικής γραμματείας; Φιλοσοφικά κείμενα δεν υπάρχουν πχ στη γ Γυμνασίου στα αρχαία στο γυμνάσιο; Στη γ λυκείου δεν έχει φιλοσοφία στο γνωστό; Στην ιστορία κάποιος δεν μελετάει και εκφάνσεις της αρχαίας ελληνικής γραμματείας; Εσείς πώς τα μετράτε δηλαδή τα φιλολογικά μαθήματα; Βλέπετε τον τίτλο και καθαρίσατε; Τέτοιες απόψεις τις περίμενα από νεαρούς όχι από συναδέλφους που έχουν χρόνια στα σχολεία και γνωρίζουν τη σχολική πραγματικότητα .

20
Έσπερε αυθεντικέ φιλόλογε  μην αρχίζεις με τις αρλουμπες σου να διχάζεις τον κλάδο.  Μπορούσα να να αντιστρέψω αυτά που λες και να σου πω ότι και εσύ δεν κάνεις για φιλόλογος γιατί δεν έχεις κάνεις τα παιδαγωγικά του φπψ. Δεν θα το αντιστρέψω όμως. Μόνος σου αυτοαναιρεισαι. Μόνος σου είπες ότι η σχολική ύλη διαφέρει κατά πολύ από αυτά που μάθαμε στο πανεπιστήμιο.Αποφοιτοι συγγενικών επιστημών που διαπλέκονται φυσικά και μπορούν αφού ρίξουν μεγάλο βάρος στην προσωπική μελέτη να διδάξουν στο γυμνάσιο και στο Λύκειο. Λες και θα διδάξουν στο Χάρβαρντ κάνετε.  Άντε με τις αστείες διακρίσεις σας. Εγώ στο σχολείο μου ούτε καν ξέρω τι τελείωσαν οι άλλοι ,ούτε εμένα με ρώτησε ποτέ κανένας. Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα και οι απόφοιτοι της φιλολογίας ήταν το ιερατείο της γνώσης τότε και στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να θριαμβευουν ,κάτι όμως που δεν γίνεται. Τελειώνει εδώ το θέμα.

21
http://www.ec.aegean.gr/Information/Questions_Answers_GR.htm

Πλέον δεν υπάρχουν νομίζω. Τότε που έγιναν αρκετοί που είχαν αποτύχει στις πανελλαδικές βρήκαν νόμιμο παράθυρο να αποκτήσουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Ήταν μια καλή ευκαιρία τότε .

22
Όποιος είναι ο παλιότερα τοποθετηθείς οργανικά συμπληρώνει πρώτος ωράριο με την έννοια ότι δεν θα χρειαστεί να πάει σε άλλο σχολείο και δεν διαλέγει μόνος του τι μαθήματα θα πάρει. Συμφωνώ με τον εσπερο σε αυτό. Θα γίνει συζήτηση των φιλολόγων και μεταξύ τους θα συμφωνήσουν τα μαθήματα. Νομίζω υποτιμούμε τον παράγοντα διείσδυσης του ενός φιλολογικού μαθήματος στο άλλο . Σας ανέφερα παραδείγματα και υπάρχουν και άλλα.  Στο κάτω κάτω μάθημα κάνουμε στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν κάνουμε στο πανεπιστήμιο. Θεωρώ και εγώ ότι είναι υπερβολική η κατάτμηση.  Εξήγησα ότι δεν γίνεται και για τεχνικούς λογους.  Οι περισσότεροι σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν καν ωράριο και θα υπάρξουν μετακινήσεις σε πολλά σχολεία και θα δημιουργηθεί απίστευτο αλαλούμ με προγράμματα, οργανικές θέσεις και πολλά άλλα.Θα μπορούσα όμως να συζητήσω τυχόν μείωση των τμημάτων σε όλη την Ελλάδα γιατί πλέον είναι πολλά.

23
Δεν είπα ότι είναι για πέταμα το βασικό πτυχίο . Προσφέρει μια βάση αλλά από εκεί και πέρα θα σε απογειώσουν άλλα πράγματα για να γίνεις καλύτερος. Κυρίως η εμπειρία στην τάξη και η διάθεσή σου για διάβασμα .Όσο περνάνε τα χρόνια και αποκτούμε μεγαλύτερη εμπειρία στην τάξη τόσο περισσότερο λιγοστεύει μέσα μας η πεποίθηση για την αξία του πανεπιστημιακού πτυχίου. Φαντάζει μια μακρινή ανάμνηση που τη δεδομένη χρονική στιγμή προσέφερε μια βάση αλλά από εκεί και πέρα  η βελτίωση ήρθε μέσα από την πράξη και την τριβη. Εννοείται αναφέρομαι σε περιπτώσεις συνειδητοποιημένων ανθρώπων που μελετούν το μάθημα τους  δεν είναι αδιάφοροι. Γιατί σε όλους τους κλάδους υπάρχουν και αδιάφοροι. Εγώ πάντως αν είχα φροντιστήριο θα προτιμούσα να προσλάβω έναν καθηγητή που διδάσκει το μάθημα 15 χρόνια και ας έχει τελειώσει και άλλο τμήμα από τα να προσλάβω ακόμα και διδακτορα με μηδενική εμπειρια. Το μήνυμά μου είναι ότι η πράξη διαφέρει πολύ από τη θεωρία. Στο εξωτερικό είναι αλλιώς τα πράγματα. Υπάρχουν τα major και τα minor και μάλιστα σε επιστήμες που δεν συνδέονται πολύ μεταξύ τους. Ο βιολόγος πχ μπορεί να έχει minor στην ιστορία και να διδάσκει και τα δύο αντικείμενα. Εκεί διαφοροποιείται πολλές φορές η σχολική ύλη από την γενική επιστημονική ύλη και πολλές φορές προηγούνται στη διδασκαλία απόφοιτοι τμημάτων προσαρμοσμένα για διδασκαλία δηλαδή πχ υπάρχει μαθηματικός προορισμένος για εκπαίδευση που δεν εμβαθύνει τόσο πολύ σε όλες τις επιστημονικές περιοχές των μαθηματικών και μαθηματικός σαν το δικό μας μαθηματικό που μαθαίνει τα πάντα σε βάθος αλλά χωρίς να εστιάζει στην εκπαίδευση. Δεν υπάρχουν εύκολες απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Άλλωστε τα φιλολογικά μαθήματα περιπλέκονται και διεισδύουν το ένα στο άλλο. Στα αρχαία πχ της γ κάνουν φιλοσοφία   και στααρχαια  α κάνουν ιστοριογραφία. Οπότε δεν μπορείς έτσι απλά να βάλεις στεγανά και ταμπέλες αποδίδοντας στον καθένα μάθημα ανάλογα με το πτυχίο του.

24
Με τον τρόπο που είναι δομημένο το ερωτηματολόγιο πιέζει σε εισαγωγικά προς την αποτύπωση συγκεκριμένου ερευνητικού πορίσματος, δηλαδή την κατάτμηση του κλάδου σε υποειδικότητες.  Έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος που διατυπώνονται οι ερωτήσεις σε μια έρευνα και ποια απάντηση τεχνηέντως προκρίνει . Δυστυχώς το επίπεδο των εργασιών των μεταπτυχιακών σπουδών είναι πλέον τραγικό.
Και όσο για τη θέση μου στο θέμα. Άλλο επιστήμονας και άλλο εκπαιδευτικός . Όταν τελειώνεις το πανεπιστήμιο οποίο τμήμα και αν τελείωσες είσαι ανεπαρκής για τάξη. Έχεις γενικές επιστημονικές γνώσεις οι οποίες όμως συνήθως δεν συμβαδίζουν με τις γνώσεις που απαιτούνται για τη σχολική ύλη. Άσε που αυτά που έμαθες τα ξεχνάς πολύ εύκολα.
Φιλόλογο θα σε κάνει η καθημερινή τριβή στην τάξη και η εμπειρία. Επίσης εννοείται η προσωπική προσπάθεια και το ενδιαφέρον. Δηλαδή σε ένα άνθρωπο που διδάσκει 15 χρόνια πχ ιστορία θα έρθει ο νέος απόφοιτος ιστορίας να του πει θα διδάξω εγώ την ιστορία; Αστεία πράγματα.  Αλλά και τεχνικά δεν γίνεται γιατί δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να τρέχει σε 500 σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο διδάσκοντας ένα μάθημα. Έσπερε μην σπέρνεις διχόνοιες. Αυτά τα θέματα είναι για παιδαρελια που είναι εκτός σχολικής πραγματικοτητας

25
Ο Λεόν απομονώνει μια φράση μου  έξω από τα συμφραζόμενα  μου προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις. Το γενικότερο νόημα της ανάρτησης μου είχε σκοπό μεταξύ άλλων να δείξει ότι εμπιστευόμαστε τον ειδικό σε κάθε επάγγελμα. Εσύ Λεόν την επόμενη φορά που θα πονεσει το δόντι σου τράβα σε δικηγόρο  να στο βγάλει αφού σε ενοχλεί η θεωρία των ειδικών. Εάν λες αμόρφωτο έναν άνθρωπο  που επιχειρηματολογεί με επιστημονικά κριτήρια σε θέμα που άπτεται της ειδικότητας του τότε λυπάμαι αλλά χρειάζεσαι επιστροφή στα θρανία για να ξεδιαλύνεις κάποια πράγματα.

26
Το μάθημα για όσους δεν καταλαβαίνουν έχει κανόνες.Μην μπαίνετε σε ξένα χωράφια ,εάν δεν κατέχετε τους κανόνες. Όπως εγώ δεν μπορώ να κάνω τον φυσικό έτσι και ο φυσικός πχ δεν μπορεί να κάνει το φιλόλογο. Οι συνάδελφοι βαθμολογητές εντόπισαν στοιχεία αστοχίας για να βάλουν χαμηλό βαθμό. Είναι δύσκολο να υπάρξει αδικία και από τους δύο βαθμολογητές.Εαν έγραψε με το ίδιο στυλ και στις πανελλήνιες ήταν καταδικασμένη να αποτύχει.  Εάν πραγματικά υπάρχει συνάδελφος φιλόλογος που υποστηρίζει ότι αυτός ο τρόπος γραφή προσεγγίζει το άριστα τότε μάλλον  δεν έχει καταλάβει τίποτα από τη νέα δομή του μαθήματος τα τελευταία χρόνια και από τα στραβά που πάμε να ξεριζώσουμε
Η ουσία περνάει και μέσα από την έκφραση και το ύφος . Με τέτοιο εξεζητημένο ύφος δεν θα μπορούσε ποτέ να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συμμαθητών της να διαβάσουν πχ το άρθρο της σε μια σχολική εφημερίδα. Εάν της ζητούσαν να γράψει δοκίμιο ή ποίημα ναι εκεί θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. Το κάθε είδος όμως έχει τις δικές του απαιτήσεις και σχετίζεται με συγκεκριμένες επικοινωνιακές απαιτήσεις.

27
Με τον τρόπο που γράφει επιβεβαιώνει αυτούς που την βαθμολόγησαν με χαμηλό βαθμό, υπό την προϋπόθεση ότι έγραψε με το ίδιο στυλ στις εξετάσεις. Λόγος λογοτεχνικός και στομφώδης, δοκιμιακό ύφος ατσαλο σε κάποια σημεία με φανερή πρόθεση να εντυπωσιάσει με ανούσιους βερμπαλισμούς.  Πραγματικά σε κάποια μέρη δεν έβγαζες νόημα με αυτά που έγραφε. Θα ήταν καλή για λογοτέχνης αλλά στις πανελλήνιες ζητάμε κείμενα απλά γραμμένα, με στέρεη λογική επιχειρηματολογία και ουσία και όχι αναμάσημα τυποποιημένων εκφράσεων και φράσεων κλισέ που αφθονούν στα σχεδιαγράμματα των φροντιστηρίων. Το μάθημα έχει αλλάξει μορφή. Δεν είμαστε στη δεκαετία του 70 που τότε με ρομαντικό και εξεζητημένο ύφος έγραφες ολόκληρες σελίδες αναλύοντας αφηρημένες έννοιες αποκομμένες από οποιοδήποτε επικοινωνιακό πλαίσιο και ξεκομμένες από την κοινωνική πραγματικότητα. Σου ζητείται να γράψεις κάτι που απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο ,οπότε δεν μπορείς να γράφεις γενικά και αόριστα  αλλά το βάρος πέφτει στην πειθώ και την επιχειρηματολογία. Δεν της ζήτησε κανείς να γράψει ποίημα  ή δοκίμιο. Εδώ βλέπουμε άτακτη παράθεση σκόρπιων σκέψεων χωρίς κανένα λογικό ειρμό .Και ποιο είναι ακριβώς το θέμα στο οποίο απαντάει; Θέμα δεν υπάρχει.  Ελπίζω να περάσει το μήνυμα μου σύντομα γιατί ο συντονιστής αργεί πολύ.

28
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου . Αν προκύψει κατόπιν διαλόγου μια αξιολόγηση ουσίας που θα αφορά την βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου μέσα στην τάξη ελάχιστοι θα πουν όχι. Δεν θα εγκαταλείψουμε όμως το μάθημα που αποτελεί τη βασική συνιστώσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας για να ασχοληθούμε υπέρμετρα  με ατελείωτες γραφειοκρατικές διαδικασίες τυπολατρικου χαρακτήρα. Επίσης η αξία μας θα έπρεπε να κρίνεται από το τι μάθημα κάνουμε στην τάξη και όχι από το επικοινωνιακό φαίνεσθαι διοργάνωσης εκδηλώσεων  που ζητάει το ΦΕΚ. Δηλαδή θα αφήσω το μαθημα  και όλη την ημέρα θα  σχεδιάζω θεατρικές πχ και αθλητικές εκδηλώσεις;
Ουσία θέλουμε κύριοι και όχι ρηχούς εντυπωσιασμούς  με βάση τους νόμους της αγοράς.

Σελίδες: 1234 ... 34

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.