Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 1234 ... 35
15
Σε σχολεία που δεν σηκώνουν υποδιευθυντή τον διευθυντή  όταν λείπει για βραχύβια διαστήματα αναπληρώνει ο παλαιότερος τοποθετηθείς με οργανική. Αν δεν θέλει αυτός πάνε στον επόμενο.  Υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα βρίσκεται στο σχολείο όλες τις μέρες της εβδομάδες. Αν πχ ο παλαιότερος μετακινείται 2 φορές την εβδομάδα για συμπλήρωση ωραρίου δεν μπορεί να αναλάβει. Στα πολύ μικρά σχολεία με ένα τμήμα ανά τάξη ουσιαστικά μόνο ο φιλόλογος βρίσκεται στο σχολείο κάθε μέρα και αναγκαστικά αυτός θα αναλάβει αναπληρωτής του διευθυντή έστω και αν πήρε οργανική αργότερα από κάποιους άλλους.

16
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αυγούστου 17, 2023, 07:58:20 pm »
Το tipping point θεωρείται δράση στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης; Είναι ένα πρόγραμμα όπου επαγγελματίες μιλάνε στα παιδιά για τα επαγγέλματα τους. Δεν έχω σκοπό να κάνω τα χαρτιά μου , απλώς μου γεννήθηκε αυτή η περιέργεια εάν εντάσσεται στην κατηγορία της δράσης. Λογικά ναι, φαντάζομαι

17
Δεν ισχύουν αυτά που γράφετε. Ζητάει μονιμότητα, 2 έτη εκπαιδευτική υπηρεσία. Στην εκπαιδευτική υπηρεσία μετράει και η προϋπηρεσία ως αναπληρωτής και ωρομισθιος. Θα ανατρέξετε στον κανονισμό λειτουργίας των σδε του 2014 Εκεί λέει για μονιμότητα βάζει κόμμα στην πρόταση και μετά λέει 2 έτη εκπαιδευτική υπηρεσία. Το κόμμα σημαίνει ότι το πρώτο σκέλος της πρότασης είναι ανεξάρτητο από το δεύτερο σκέλος της πρότασης. Αν υπήρχε εξάρτηση μεταξύ τους θα υπήρχε το με και θα έλεγε μόνιμοι με 2 έτη προϋπηρεσία μετά το διορισμό . Ούτε υπήρχε όρος πουθενά στην εγκύκλιο για αξιολόγηση και ούτε φυσικά υπάρχει στη νομοθεσία.

18
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 20, 2023, 12:07:05 am »
Οι σύμβουλοι χρειάζονται πλέον διαγραφή από τις τοπικές ελμε. Για να πάρουν 200 ευρώ παραπάνω λησμόνησαν κάθε έννοια συναδελφικής αλληλεγγύης. Αξιολύπητοι πραγματικά.
Και δεν υπάρχει δικαιολογία. Ήξεραν τι τους περιμένει. Τώρα ας τα λουστούν. 

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 12, 2023, 07:15:31 pm »
Εντάξει μας έπεισες. Όταν την επόμενη φορά συνδεθεί με μισθολογική καθήλωση και απολύσεις και κατηγοριοποίηση σχολείων τοτε  θα μετανιώσεις για αυτά που λες τώρα.  Την Ευρώπη μην την πιάνεις στο στόμα σου. Στην Ευρώπη οι μισθοί είναι πολύ ανώτεροι και υπάρχει πολύ μικρότερη γραφειοκρατία . Ας φτιάξει πρώτα εδώ τις υποδομές ,ας κάνει αυτά που υπάρχουν στην Ευρώπη και ας έρθει μετά να ζητήσει αξιολόγηση . Κατάλαβες σανοφάγε του υπουργείου ;

20
Ρώτα τη Μαρίνα Πατούλη.  Είναι μόνιμα αποσπασμένη από την Κεφαλλονιά όπου διορίστηκε στην Αθήνα.Ρε εσείς θα μας τρελάνετε. Είπαμε η υπηρεσία να βοηθήσει και να εξυπηρετήσει κάποιον με προβλήματα και οικογενειακές υποχρεώσεις με τη μέθοδο της απόσπασης. Αλλά έλεος όχι να φτάσουμε και στο σημείο ο άλλος να πάρει σύνταξη με 35 χρόνια απόσπασης .Μην τα γράφετε δημόσια αυτά. Είναι πρόκληση.

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 10, 2023, 10:24:27 am »
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το άρθρο 56 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), η συμμετοχή στις
διαδικασίες αξιολόγησης τόσο για τους αξιολογητές όσο και για τους αξιολογούμενους αποτελεί
εκπλήρωση υπαλληλικού καθήκοντος και υποχρέωση. Η παράλειψη στελέχους της εκπαίδευσης,
εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. και Ε.

22
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 09, 2023, 09:15:43 pm »
Εδώ ο κλάδος δίνει αγώνα για την αξιολόγηση και κάποιοι ασχολούνται με το τι θα γράψουν στην έκθεση αυτοαξιολόγησης. Όταν όμως τα επόμενα χρόνια θα έρθουν τα χειρότερα γιατί αυτά μόνο είναι η αρχή που βλέπετε τώρα ,τότε θα κλαίτε σαν παιδάκια. Και θα λέτε στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα. Πόσο παρτάκιδες μπορεί να είστε; Πόσο φραγκοφονιάδες μπορεί να είστε ; Πόσο φοβιτσιάριδες μπορεί να είστε; Κάποιοι στο παρελθόν μάτωσαν για να έχετε εσείς τώρα δικαιώματα και αντί να τα προασπίσετε δεν είστε ικανοί  ούτε μια δήλωση αποχή να υπογράψετε.

23
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2023, 10:19:13 pm »
Στα Δωδεκάνησα έχει μπει ο σύμβουλος να παρακολουθήσει
 διδασκαλίες; Έχεις ενημέρωση; Ακόμα και έτσι να είναι σκέψου την ευθύνη σου απέναντι στον κλάδο . Πάντα θα υπάρχουν οι γενναίοι και οι μοιρολάτρες από την άλλη. Ακόμα και να χαθεί η μάχη τουλάχιστον ας πέσουμε με αξιοπρέπεια και όχι αμαχητί με κατεβασμένα τα χέρια.

24
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2023, 08:30:44 pm »
Είστε άξιοι της μοίρας σας εάν δεν υπογράψετε την απεργία αποχή. Σας καλύπτει κανονικότητα μέχρι  να καταφύγει η κεραμεως σε δικαστήριο για να βγάλει παράνομη την απεργία αποχή. Δεν είστε μόνοι σας. Παίζει το ενδεχόμενο λόγω εκλογών να μην πάει δικαστικά για να μην οξύνει τα πνεύματα. Αλλά ακόμα και να πάει τώρα αυτό το όπλο έχετε στη διάθεσή σας και αυτό θα χρησιμοποιήσετε. Δηλαδή κάπου πρέπει να ενημερωθείτε. Εάν σας πάρει τηλ ο σύμβουλος για συνάντηση του λέτε ότι απέχετε. Εάν έρθει στο σχολείο λέτε στο διευθυντή να σας δηλώσει στάση εργασίας εκείνη την ημέρα.  Υπάρχουν οδηγίες από τα συνδικαλιστικά μας σωματεία. 

25
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Φεβρουαρίου 18, 2023, 02:31:34 pm »
H εισαγωγική επιμόρφωση δεν συνδέεται με την αξιολόγηση .
Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ακόμα και να μην την κάνει κάποιος δεν έχει μισθολογικές επιπτώσεις . Χρησιμεύει μόνο για την αλλαγή βαθμού. Ο βαθμός δεν μετράει κάπου ,ίσως μόνο στις κρίσεις στελεχών και εκεί δεν είμαι σίγουρος. Πρόκειται για μια παρωδία του ιεπ ,ιδιαίτερα απαιτητική που θυμίζει μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρά εισαγωγική επιμόρφωση . Ατελείωτες εργασίες  λες και θα πάτε ξανά στο πανεπιστήμιο  πράγματα ανούσια . Θεωρητικές αρλουμπες κάποιων καθηγητών για να μασουλήσουν το ΕΣΠΑ. Μιλάμε για τυρρανια των νεοδιοριστων που έχουν μαζί να αντιμετωπίσουν και την αξιολόγηση αυτό το διάστημα. Και φυσικά μαθήματα τα απογεύματα .Μην ξεχάσετε να τους ψηφίσετε πάλι .

26
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2023, 03:18:04 pm »
Η απεργία ,η αυριανή , θα έχει πολύ μεγάλο ποσοστό συμμετοχής.Ας πάρει το μήνυμα ότι στις εκλογές εμείς,οι οικογένειές μας, οι συγγενείς μας, τα πρόσωπα που επηρεάζουμε θα την μαυρίσουμε και αυτή και την παράταξη της . Τα έβαλε με τον εκπαιδευτικό κλάδο , έβγαλε τρομερό μίσος απέναντι στους εκπαιδευτικούς ,οπότε άλλη λύση δεν υπάρχει.  Θα τρίβει τη μούρη της με τα ποσοστά της απεργίας αύριο .  Θα τσούξει πολύ το αυριανό νούμερο, ειδικά σε προεκλογικές συνθήκες.

27
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2023, 03:09:58 pm »
Στην παιδαγωγική υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη.Οι περισσότεροι σύμβουλοι αλλά και ο συμπαθής κατά τα άλλα υπερήλικας ματσαγγουρας εάν έμπαιναν σε τάξη πχ του ΕΠΑΛ να εφαρμόσουν τις θεωρίες τους θα έτρωγαν ξύλο. Δεν θα έβγαιναν αλώβητοι με τίποτα.

28
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουαρίου 29, 2023, 01:41:34 pm »
Αυτός που έγραψε την υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση δεν έχει επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Στηρίζεται σε βαρύγδουπους επιστημονικούς τίτλους και ορολογίες και φαντασιώνεται ιδανικά και ουτοπικά περιβάλλοντα μάθησης που απέχουν παρασάγγας από το ελληνικό σχολείο. Κανείς μας όσο επιμελής και αν είναι δεν μπορεί ταυτόχρονα να πετύχει όλα αυτά που ζητάει η απόφαση. Έχει δίκιο ο Έσπερος. Πάλι σε θέατρο θα καταλήξει όλη η ιστορία. Αν έμπαινε κάποιος σύμβουλος απροειδοποίητα στην τάξη χωρίς να έχει υπάρξει κάποια συννενόηση μαζί του τότε στο 99% των περιπτώσεων θα έβλεπε ένα μάθημα πολύ διαφορετικό από αυτό που ζητάει η υπουργική απόφαση. Είναι ουτοπικά και μη ρεαλιστικά αυτά που ζητάει ,ωραία για τη θεωρία αλλά μη εφαρμόσιμα στην πράξη. Επίσης πολλά από αυτά περιέχουν γενικότητες και αοριστίες και δύσκολα στην πράξη αποδεικνύονται . Διάβασα ένα εύστοχο σχόλιο στο esos. Για να πιάσεις το εξαιρετικός με αυτά τα τεκμήρια πρέπει να είσαι κάτι μεταξύ piaget και Μοντεσσόρι. Αυτά που ζητάει ούτε ο ίδιος ο σύμβουλος ταυτόχρονα δεν θα μπορούσε να τα υιοθετήσει στην πράξη
Επομένως οι πιο νέοι στην ηλικία θα συμπεριλάβουν στη διδασκαλία τους όταν έρθει ο σύμβουλος κάποια στοιχεία τα οποία θα αφορούν μόνο τις δύο αυτές διδασκαλίες και στα οποία στοιχεία δεν πιστεύουν. Το υπόλοιπο διάστημα θα συνεχίσουν να κάνουν μάθημα όπως παλιά.
Στο μεταξύ η αποθέωση της βλακείας είναι το σημείο που λέει ότι οι σύμβουλοι αν δεν στηριχτούν σε τεκμήρια και χρησιμοποιούν τυποποιημένα κλισέ θα επιστρέφεται πίσω η έκθεση τους από τον επόπτη ποιότητας της εκπαιδευσης.  Πείτε μου σε τι τεκμήριο πχ θα στηριχτεί  ο σύμβουλος για να αποδείξειτη ροή διδασκαλίας και μάθησης ή τη συνεκτικότητα  των στόχων.  Αυτά είναι αόριστα από τη φύση τους. Και οι σύμβουλοι λοπον θα αρχίσουν να ψάχνουν τρόπους να παίξουν και αυτοί το δικό τους θέατρο. αναγκαστικά και αυτοί θα καταφύγουν σε κλισέ σε ένα βαθμό γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Ο επόπτης και αυτός θα ψάξει τρόπους να μην την γυρίσει πίσω και πάρει επάνω του όλο το ανάθεμα. Είπαμε να γίνει μια αξιολόγηση ρεαλιστική και στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με το υπόλοιπο δημόσιο. Στο υπόλοιπο δημόσιο η αξιολόγηση είναι υπόθεση πέντε λεπτών και αφού ο διευθυντής απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις.Εδω μιλάμε για απέραντη χαζή γραφειοκρατία με ουτοπικές και δυστοπικες επιδιώξεις . Τι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, τι ηλεκτρονικοί φάκελοι , τι εκθέσεις παρατηρήσεων .....
Δηλαδή έλεος στο τέλος δεν θα έχουμε χρόνο ούτε μάθημα να κάνουμε για να ασχολούμαστε με αυτή την γραφειοκρατία. Ας προσέξει καλά λοιπόν ο καθένας τι θα κάνει στις εκλογές .

Σελίδες: 1234 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185364
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 740
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 745
Σύνολο: 758

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.