Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 12345 ... 35
29
Η φιλοσοφία δεν είναι κομμάτι της αρχαίας ελληνικής γραμματείας; Φιλοσοφικά κείμενα δεν υπάρχουν πχ στη γ Γυμνασίου στα αρχαία στο γυμνάσιο; Στη γ λυκείου δεν έχει φιλοσοφία στο γνωστό; Στην ιστορία κάποιος δεν μελετάει και εκφάνσεις της αρχαίας ελληνικής γραμματείας; Εσείς πώς τα μετράτε δηλαδή τα φιλολογικά μαθήματα;

30
Έσπερε αυθεντικέ φιλόλογε  μην αρχίζεις με τις αρλουμπες σου να διχάζεις τον κλάδο.  Μπορούσα να να αντιστρέψω αυτά που λες και να σου πω ότι και εσύ δεν κάνεις για φιλόλογος γιατί δεν έχεις κάνεις τα παιδαγωγικά του φπψ. Δεν θα το αντιστρέψω όμως. Μόνος σου αυτοαναιρεισαι. Μόνος σου είπες ότι η σχολική ύλη διαφέρει κατά πολύ από αυτά που μάθαμε στο πανεπιστήμιο.Αποφοιτοι συγγενικών επιστημών που διαπλέκονται φυσικά και μπορούν αφού ρίξουν μεγάλο βάρος στην προσωπική μελέτη να διδάξουν στο γυμνάσιο και στο Λύκειο. Λες και θα διδάξουν στο Χάρβαρντ κάνετε.  Άντε με τις αστείες διακρίσεις σας. Εγώ στο σχολείο μου ούτε καν ξέρω τι τελείωσαν οι άλλοι ,ούτε εμένα με ρώτησε ποτέ κανένας. Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα και οι απόφοιτοι της φιλολογίας ήταν το ιερατείο της γνώσης τότε και στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να θριαμβευουν ,κάτι όμως που δεν γίνεται. Τελειώνει εδώ το θέμα.

31
http://www.ec.aegean.gr/Information/Questions_Answers_GR.htm

Πλέον δεν υπάρχουν νομίζω. Τότε που έγιναν αρκετοί που είχαν αποτύχει στις πανελλαδικές βρήκαν νόμιμο παράθυρο να αποκτήσουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Ήταν μια καλή ευκαιρία τότε .

32
Όποιος είναι ο παλιότερα τοποθετηθείς οργανικά συμπληρώνει πρώτος ωράριο με την έννοια ότι δεν θα χρειαστεί να πάει σε άλλο σχολείο και δεν διαλέγει μόνος του τι μαθήματα θα πάρει. Συμφωνώ με τον εσπερο σε αυτό. Θα γίνει συζήτηση των φιλολόγων και μεταξύ τους θα συμφωνήσουν τα μαθήματα. Νομίζω υποτιμούμε τον παράγοντα διείσδυσης του ενός φιλολογικού μαθήματος στο άλλο . Σας ανέφερα παραδείγματα και υπάρχουν και άλλα.  Στο κάτω κάτω μάθημα κάνουμε στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν κάνουμε στο πανεπιστήμιο. Θεωρώ και εγώ ότι είναι υπερβολική η κατάτμηση.  Εξήγησα ότι δεν γίνεται και για τεχνικούς λογους.  Οι περισσότεροι σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν καν ωράριο και θα υπάρξουν μετακινήσεις σε πολλά σχολεία και θα δημιουργηθεί απίστευτο αλαλούμ με προγράμματα, οργανικές θέσεις και πολλά άλλα.Θα μπορούσα όμως να συζητήσω τυχόν μείωση των τμημάτων σε όλη την Ελλάδα γιατί πλέον είναι πολλά.

33
Δεν είπα ότι είναι για πέταμα το βασικό πτυχίο . Προσφέρει μια βάση αλλά από εκεί και πέρα θα σε απογειώσουν άλλα πράγματα για να γίνεις καλύτερος. Κυρίως η εμπειρία στην τάξη και η διάθεσή σου για διάβασμα .Όσο περνάνε τα χρόνια και αποκτούμε μεγαλύτερη εμπειρία στην τάξη τόσο περισσότερο λιγοστεύει μέσα μας η πεποίθηση για την αξία του πανεπιστημιακού πτυχίου. Φαντάζει μια μακρινή ανάμνηση που τη δεδομένη χρονική στιγμή προσέφερε μια βάση αλλά από εκεί και πέρα  η βελτίωση ήρθε μέσα από την πράξη και την τριβη. Εννοείται αναφέρομαι σε περιπτώσεις συνειδητοποιημένων ανθρώπων που μελετούν το μάθημα τους  δεν είναι αδιάφοροι. Γιατί σε όλους τους κλάδους υπάρχουν και αδιάφοροι. Εγώ πάντως αν είχα φροντιστήριο θα προτιμούσα να προσλάβω έναν καθηγητή που διδάσκει το μάθημα 15 χρόνια και ας έχει τελειώσει και άλλο τμήμα από τα να προσλάβω ακόμα και διδακτορα με μηδενική εμπειρια. Το μήνυμά μου είναι ότι η πράξη διαφέρει πολύ από τη θεωρία. Στο εξωτερικό είναι αλλιώς τα πράγματα. Υπάρχουν τα major και τα minor και μάλιστα σε επιστήμες που δεν συνδέονται πολύ μεταξύ τους. Ο βιολόγος πχ μπορεί να έχει minor στην ιστορία και να διδάσκει και τα δύο αντικείμενα. Εκεί διαφοροποιείται πολλές φορές η σχολική ύλη από την γενική επιστημονική ύλη και πολλές φορές προηγούνται στη διδασκαλία απόφοιτοι τμημάτων προσαρμοσμένα για διδασκαλία δηλαδή πχ υπάρχει μαθηματικός προορισμένος για εκπαίδευση που δεν εμβαθύνει τόσο πολύ σε όλες τις επιστημονικές περιοχές των μαθηματικών και μαθηματικός σαν το δικό μας μαθηματικό που μαθαίνει τα πάντα σε βάθος αλλά χωρίς να εστιάζει στην εκπαίδευση. Δεν υπάρχουν εύκολες απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Άλλωστε τα φιλολογικά μαθήματα περιπλέκονται και διεισδύουν το ένα στο άλλο. Στα αρχαία πχ της γ κάνουν φιλοσοφία   και στααρχαια  α κάνουν ιστοριογραφία. Οπότε δεν μπορείς έτσι απλά να βάλεις στεγανά και ταμπέλες αποδίδοντας στον καθένα μάθημα ανάλογα με το πτυχίο του.

34
Με τον τρόπο που είναι δομημένο το ερωτηματολόγιο πιέζει σε εισαγωγικά προς την αποτύπωση συγκεκριμένου ερευνητικού πορίσματος, δηλαδή την κατάτμηση του κλάδου σε υποειδικότητες.  Έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος που διατυπώνονται οι ερωτήσεις σε μια έρευνα και ποια απάντηση τεχνηέντως προκρίνει . Δυστυχώς το επίπεδο των εργασιών των μεταπτυχιακών σπουδών είναι πλέον τραγικό.
Και όσο για τη θέση μου στο θέμα. Άλλο επιστήμονας και άλλο εκπαιδευτικός . Όταν τελειώνεις το πανεπιστήμιο οποίο τμήμα και αν τελείωσες είσαι ανεπαρκής για τάξη. Έχεις γενικές επιστημονικές γνώσεις οι οποίες όμως συνήθως δεν συμβαδίζουν με τις γνώσεις που απαιτούνται για τη σχολική ύλη. Άσε που αυτά που έμαθες τα ξεχνάς πολύ εύκολα.
Φιλόλογο θα σε κάνει η καθημερινή τριβή στην τάξη και η εμπειρία. Επίσης εννοείται η προσωπική προσπάθεια και το ενδιαφέρον. Δηλαδή σε ένα άνθρωπο που διδάσκει 15 χρόνια πχ ιστορία θα έρθει ο νέος απόφοιτος ιστορίας να του πει θα διδάξω εγώ την ιστορία; Αστεία πράγματα.  Αλλά και τεχνικά δεν γίνεται γιατί δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να τρέχει σε 500 σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο διδάσκοντας ένα μάθημα. Έσπερε μην σπέρνεις διχόνοιες. Αυτά τα θέματα είναι για παιδαρελια που είναι εκτός σχολικής πραγματικοτητας

35
Ο Λεόν απομονώνει μια φράση μου  έξω από τα συμφραζόμενα  μου προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις. Το γενικότερο νόημα της ανάρτησης μου είχε σκοπό μεταξύ άλλων να δείξει ότι εμπιστευόμαστε τον ειδικό σε κάθε επάγγελμα. Εσύ Λεόν την επόμενη φορά που θα πονεσει το δόντι σου τράβα σε δικηγόρο  να στο βγάλει αφού σε ενοχλεί η θεωρία των ειδικών. Εάν λες αμόρφωτο έναν άνθρωπο  που επιχειρηματολογεί με επιστημονικά κριτήρια σε θέμα που άπτεται της ειδικότητας του τότε λυπάμαι αλλά χρειάζεσαι επιστροφή στα θρανία για να ξεδιαλύνεις κάποια πράγματα.

36
Το μάθημα για όσους δεν καταλαβαίνουν έχει κανόνες.Μην μπαίνετε σε ξένα χωράφια ,εάν δεν κατέχετε τους κανόνες. Όπως εγώ δεν μπορώ να κάνω τον φυσικό έτσι και ο φυσικός πχ δεν μπορεί να κάνει το φιλόλογο. Οι συνάδελφοι βαθμολογητές εντόπισαν στοιχεία αστοχίας για να βάλουν χαμηλό βαθμό. Είναι δύσκολο να υπάρξει αδικία και από τους δύο βαθμολογητές.Εαν έγραψε με το ίδιο στυλ και στις πανελλήνιες ήταν καταδικασμένη να αποτύχει.  Εάν πραγματικά υπάρχει συνάδελφος φιλόλογος που υποστηρίζει ότι αυτός ο τρόπος γραφή προσεγγίζει το άριστα τότε μάλλον  δεν έχει καταλάβει τίποτα από τη νέα δομή του μαθήματος τα τελευταία χρόνια και από τα στραβά που πάμε να ξεριζώσουμε
Η ουσία περνάει και μέσα από την έκφραση και το ύφος . Με τέτοιο εξεζητημένο ύφος δεν θα μπορούσε ποτέ να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συμμαθητών της να διαβάσουν πχ το άρθρο της σε μια σχολική εφημερίδα. Εάν της ζητούσαν να γράψει δοκίμιο ή ποίημα ναι εκεί θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. Το κάθε είδος όμως έχει τις δικές του απαιτήσεις και σχετίζεται με συγκεκριμένες επικοινωνιακές απαιτήσεις.

37
Με τον τρόπο που γράφει επιβεβαιώνει αυτούς που την βαθμολόγησαν με χαμηλό βαθμό, υπό την προϋπόθεση ότι έγραψε με το ίδιο στυλ στις εξετάσεις. Λόγος λογοτεχνικός και στομφώδης, δοκιμιακό ύφος ατσαλο σε κάποια σημεία με φανερή πρόθεση να εντυπωσιάσει με ανούσιους βερμπαλισμούς.  Πραγματικά σε κάποια μέρη δεν έβγαζες νόημα με αυτά που έγραφε. Θα ήταν καλή για λογοτέχνης αλλά στις πανελλήνιες ζητάμε κείμενα απλά γραμμένα, με στέρεη λογική επιχειρηματολογία και ουσία και όχι αναμάσημα τυποποιημένων εκφράσεων και φράσεων κλισέ που αφθονούν στα σχεδιαγράμματα των φροντιστηρίων. Το μάθημα έχει αλλάξει μορφή. Δεν είμαστε στη δεκαετία του 70 που τότε με ρομαντικό και εξεζητημένο ύφος έγραφες ολόκληρες σελίδες αναλύοντας αφηρημένες έννοιες αποκομμένες από οποιοδήποτε επικοινωνιακό πλαίσιο και ξεκομμένες από την κοινωνική πραγματικότητα. Σου ζητείται να γράψεις κάτι που απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο ,οπότε δεν μπορείς να γράφεις γενικά και αόριστα  αλλά το βάρος πέφτει στην πειθώ και την επιχειρηματολογία. Δεν της ζήτησε κανείς να γράψει ποίημα  ή δοκίμιο. Εδώ βλέπουμε άτακτη παράθεση σκόρπιων σκέψεων χωρίς κανένα λογικό ειρμό .Και ποιο είναι ακριβώς το θέμα στο οποίο απαντάει; Θέμα δεν υπάρχει.  Ελπίζω να περάσει το μήνυμα μου σύντομα γιατί ο συντονιστής αργεί πολύ.

38
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου . Αν προκύψει κατόπιν διαλόγου μια αξιολόγηση ουσίας που θα αφορά την βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου μέσα στην τάξη ελάχιστοι θα πουν όχι. Δεν θα εγκαταλείψουμε όμως το μάθημα που αποτελεί τη βασική συνιστώσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας για να ασχοληθούμε υπέρμετρα  με ατελείωτες γραφειοκρατικές διαδικασίες τυπολατρικου χαρακτήρα. Επίσης η αξία μας θα έπρεπε να κρίνεται από το τι μάθημα κάνουμε στην τάξη και όχι από το επικοινωνιακό φαίνεσθαι διοργάνωσης εκδηλώσεων  που ζητάει το ΦΕΚ. Δηλαδή θα αφήσω το μαθημα  και όλη την ημέρα θα  σχεδιάζω θεατρικές πχ και αθλητικές εκδηλώσεις;
Ουσία θέλουμε κύριοι και όχι ρηχούς εντυπωσιασμούς  με βάση τους νόμους της αγοράς.

39
Πώς θα το γράφει η προκήρυξη αφού έχουν δικαίωμα  να μεταπηδήσουν στη γενική; Δεν χρειαζεται πενταετία γιατί δεν κάνουν μετάταξη απλώς θα είναι επιτυχόντες σε άλλη προκηρυξη  στην οποία έκαναν τα χαρτιά τους πριν βγει ο διορισμός στην ειδική. Το μόνο εμπόδιο είναι να έχει περάσει ένα έτος από το ΦΕΚ διορισμού. Ποιος σας είπε ότι στην ειδική διορίστηκαν όλοι στα σπίτια τους; Πολλοί πήγαν μακριά. Άσε που τρέμουν τα ειδικά σχολεία. 

40
Όσοι διορίστηκαν στην ειδική αγωγή μπορούν να παραιτηθούν και να πάνε στη γενική χωρίς καμία συνέπεια  όταν θα γίνουν οι διορισμοί με το δεύτερο κύμα των 5000. Μέχρι τότε θα έχουν περάσει δύο χρόνια οπότε δεν θα τους πιάνει ο νόμος που λέει ότι δεν μπορούν να πάνε πουθενά για ένα έτος μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμού τους. Λίγοι το έχουν αντιληφθεί και αρχίζουν από τώρα να κάνουν σχέδια
για τη μεγάλη απόφαση  στη γενική.  Όποιος προλάβει και διοριστεί με τους πρώτους 5000 διορισμούς καλώς.  Με το δεύτερο 5000 θα γίνει χαμός.

41
Οικογενειακοί λόγοι συνυπηρετηση και εντοπιότητα.
Ο γάμος 4 μόρια . Από τα 4 μόρια τα δύο πρώτα παιδιά . 4 μόρια η συνυπηρετηση και 4 η εντοπιότητα
Αυτά μετράνε 

42
Δεν ξέρω για ποιο λόγο έγινε με αυτό τον τρόπο στους εεπ. Ίσως και αυτό που λες.

Σελίδες: 12345 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32921
  • Τελευταία: newton80
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185447
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 697
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.