Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Landau

Σελίδες: 123 ... 475
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 02, 2022, 12:02:23 πμ »
Εκει που διαβαζεις με ενδιαφερον το αρθρο, σου πεταει και ενα σεμιναριο μοριοδοτησης...

Είναι τα γνωστά άρθρα με.. τοποθέτηση προϊόντος, του αλφαβητα  ;D

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 29, 2022, 12:42:21 πμ »
Δε θα γίνουν εκλογές το φθινόπωρο !!

Μ' αρέσει η σιγουριά σου... παίξε τζόκερ!
Πάντως, μετά από σειρά βουλευτών της συμπολίτευσης που αράδιαζαν στα κανάλια πιθανές ημερομηνίες, ήδη κυβερνητικά μέσα μαζικής εξημέρωσης βγάζουν νέες πιθανές ημερομηνίες εκλογών μέσα στον Σεπτέμβριο του 2022 (φθινόπωρο πιάνεται ο Σεπτέμβριος από όσο θυμάμαι από το νηπιαγωγείο)

3
Ο βαθμός στον διαγωνισμό να είναι το βασικό κριτήριο, για να έχει τη δυνατότητα να διοριστεί κι ένας νέος απόφοιτος που δεν πρόλαβε να έχει διδακτορικό/προϋπηρεσία/παιδιά/σκυλιά.

Τα σκυλιά δεν μοριοδοτούνται (τα κομματόσκυλα ίσως...)  ::)

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 13, 2022, 11:08:15 μμ »
Να κάνω μια τελείως άσχετη ερώτηση, αν έχεις μεταπτυχιακό σχολικής ψυχολογίας, μπορείς να δουλέψεις στο σχολείο σαν ψυχολόγος;

Όχι, θα είναι η προφανής απάντηση, αφού δεν θα διαθέτεις πτυχίο ψυχολογίας και δεν θα είσαι μέλος της ένωσής τους.

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2021)
« στις: Ιούνιος 05, 2022, 09:45:57 μμ »
19 χρόνια μετά την κυκλοφορία του ομώνυμου με το παρακάτω άσμα δίσκου:

https://www.youtube.com/watch?v=6ajl1ABdD8A

6
Χωρίς να θέλω να κρίνω ως σωστή ή λάθος την όλη ανάρτηση, θα σταθώ μόνο στο παρακάτω σημείο, με το οποίο διαφωνώ, και θα εξηγήσω γιατί.





Στην περίπτωση του γραπτού διαγωνισμού, όλοι τους θα έχουν καταρχάς το δικαίωμα στην ελπίδα. Και επίσης θα έχουν όλο και μεγαλύτερες πιθανότητες χάρη στην προσπάθειά τους, τη μελέτη τους κτλ.



Σύντομα σχόλια:

Το λεγόμενο "δικαίωμα στην ελπίδα" ακούγεται μόνο ως δήλωση πολιτικού (τα τελευταία χρόνια κάποιοι πουλάνε πια μόνο ελπίδα, αφού δεν έμεινε και τίποτα άλλο) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Οι πιθανότητες δεν αλλάζουν, αν υποθέσουμε ότι το πλήθος των ενδιαφερόμενων παραμένει περίπου ίδιο και ο αριθμός διοριστέων το ίδιο μικρός. Σαφώς ελπίζει κάποιος ότι θα βρεθεί πιο κοντά στον διορισμό διαβάζοντας περισσότερο κλπ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο και πόσοι θα διαβάσουν ανάλογα. Οπότε έχουμε υποκειμενικό κριτήριο όσον αφορά τις μαθηματικές πιθανότητες..

7
Σχολική ζώνη / Απ: Bullying στα σχολεία - Υπάρχει λύση;
« στις: Μάιος 26, 2022, 02:35:49 μμ »
Το ξύλο όμως δεν μπορεί να γίνεται ανεκτό. είναι δείγμα πεπαλαιωμένων αντιλήψεων περί ανδρισμού και το σχολείο δεν μπορεί να τις διαιωνίζει. .

Προφανώς και δεν πρέπει να είναι ανεκτό, αλλά δεν είναι πάντα στοιχείο εκφοβισμού κλπ. Υπάρχει διαβάθμιση.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Bullying στα σχολεία - Υπάρχει λύση;
« στις: Μάιος 26, 2022, 01:29:44 μμ »
Σήκωσες χέρι σε άλλο άτομο αυτόματα διήμερη αποβολή. Δεύτερη φορά αυτόματα απομάκρυνση από το σχολείο σε σχολείο του νομού. Τρίτη φορά σε σχολείο εκτός περιφέρειας. Τέταρτη φορά αποβολή από όλα τα σχολεία. Παράλληλα διοικητικό πρόστιμο στους γονείς ανάλογο με το δηλωθέν εισόδημα, το οποίο θα διπλασιάζεται σε κάθε επανάληψη.

Πολύ γενικό και αόριστο το παραπάνω, αφού μπορεί να συμπεριλάβει και απλούς τσακωμούς μεταξύ μαθητών, και όχι μόνο για θύματα εκφοβισμού.
Ποιος δεν έχει "παίξει ξύλο" με φίλους ή μη φίλους στα παιδικά του χρόνια;
Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, ο εκφοβισμός δεν περιορίζεται μόνο σε σωματική βία.

9
Αναπληρωτές / Απ: ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
« στις: Μάιος 24, 2022, 11:49:08 μμ »
Οι αναπληρωτές μισθοδοτούνται από το κράτος, δεν είναι ιδιωτικού τομέα.. Δημόσιοι υπάλληλοι ορισμένου χρόνου, άσχετα αν είναι ιδιωτικού δικαίου. Αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον με το πτωχό μυαλό μου.

10
ΔΕΝ μπορω  καταλαβω τι εννοεις Landau !Δηλαδη δεν ειναι λογικο να κρατας μορια απο ενα διαγωνισμο (π.χ ασεπ 2008) αλλα ειναι λογικο να περνεις μορια απο πτυχια αγγλικων ,γαλλικων ,ιταλικων  που παρθηκαν πριν απο 30 και χρονια ?

Νόμιζα ότι ήμουν σαφής.. είναι παράλογο να παραμένουν μόρια προ 14ετίας, όταν στο μεταξύ έχουν αλλάξει όλα στα του διορισμού (του ποιου; θα μου πείτε, έστω των περσινών).
Παρεμπιπτόντως, είμαι επιτυχών του 2008.. αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός.

11
Καλημέρα! Μέχρι και οι μαθητές των πανελληνίων που δίνουν με το 10% κρατάνε την επιτυχία τους σε περίπτωση που δεν περάσουν. Εμείς οι επιτυχόντες του 2008 γιατί όχι;

Επειδή πέρασαν 14 χρόνια και έχουν αλλάξει τα πάντα από τότε;

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Μάιος 24, 2022, 09:58:17 πμ »
google translate...

(δεν πήρατε μόρια για γνώση ξένης γλώσσας στους πίνακες;;;  :P )

13
oparin  προφανώς και είναι ποιοτικό το ζήτημα. Και το ποσοτικό ανάγεται σε διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας, όπου μπαίνει και το θέμα της υποχρεωτικής εργαστηριακής διδασκαλίας των φυσικών επιστημών και στο λύκειο (εδώ ζήτημα είναι αν γίνεται πια και στα γυμνάσια).
Ο εξορθολογισμός στους εισακτέους πρέπει να γίνει σε όλα τα τμήματα και σχολές. Η παραγωγή αποφοίτων στην Ελλάδα είναι δυσανάλογη της δυνατότητας αξιοποίησής τους σε κάθε τομέα (και δεν αναφέρομαι μόνο στην εκπαίδευση). Αλλά αυτά θα αλλάξουν - κατά τη γνώμη μου - μόνο αν αλλάξει τελείως η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (βλ. ΕΠΑΛ), και αναβαθμιστεί, προσελκύοντας μαθητές που ενδιαφέρονται να μάθουν και κάτι διαφορετικό, και όχι απλά να μην πάνε στο γενικό λύκειο.
Όσο για την ΕΕΦ, τα έχουμε ξαναπεί, δεν υπάρχει πια.

14
Πρώτον, η άποψη της ΕΕΦ δεν απασχολεί κανέναν σοβαρό φυσικό πια...
Δεύτερον, σε παλαιότερα προγράμματα σπουδών στα τμήματα Φυσικής, το μάθημα της χημείας υπήρχε στα υποχρεωτικά μαθήματα, ενώ της βιολογίας ήταν σε επιλογή. Τώρα είναι και τα δύο επιλογής.
Τρίτον, προφανώς τα μαθηματικά είναι ό,τι πιο χρήσιμο και απαραίτητο για έναν φυσικό, και για αυτό διδάσκονται σε τόσο μεγάλο ποσοστό στα τμήματα Φυσικής.
Τέταρτον, θα έπρεπε χρόνια τώρα να καταργηθεί ο ενιαίος κλάδος ΠΕ04 και να υπάρχουν 4 ανεξάρτητοι (φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι και γεωλόγοι), με ταυτόχρονη αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα. Ειδικά για το μάθημα της φυσικής, που με απασχολεί σε μεγαλύτερο βαθμό ως φυσικό, είναι πολύ λίγες οι ώρες διδασκαλίας τόσο στο γυμνάσιο, αλλά ακόμα περισσότερο στο λύκειο. Το πώς θα αλλάξει αυτό, είναι ευθύνη άλλων.

Σελίδες: 123 ... 475

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31224
  • Τελευταία: theanouli93
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1114830
  • Σύνολο θεμάτων: 18551
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 319

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.