Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Landau

Σελίδες: 123 ... 418
1
Θυμάμαι πριν από ακριβώς 10 χρόνια, που συζητούσαμε και εδώ για τον Η1Ν1 και τον αρμαγεδώνα που έρχεται.. τα εκατομμύρια εμβόλια (πρώτης φουρνιάς, βιαστικά φτιαγμένα από γνωστές πολυεθνικές) που είχε προλάβει να παραγγείλει ο "καγκελάριος" στη χώρα μας, καθώς και ότι αποδείχτηκε στη συνέχεια ο χρηματισμός αξιωματούχων του ΠΟΥ να προωθήσουν τον φόβο και την καμπάνια του εμβολιασμού προς όφελος 2-3 εταιρειών που έφτιαξαν τα πρώτα (και αμφίβολης αξίας) εμβόλια.
Μεγάλη δύναμη ο φόβος.. ΟΚ να παρθούν μέτρα, χωρίς υπερβολές, αλλά μέχρι εκεί.

Υ.Γ. Τουλάχιστον τότε με τον Η1Ν1, αλλά ίσως και τώρα με τον COVID, ο κόσμος στην πολιτισμένη χώρα μας να μάθει να πλένει τα χέρια του...

2
Όποιος δει τη συνέντευξη του Τσακρή παραπάνω και κατέει κάτιτις (εγώ τον είχα καθηγητή και ξέρω τη σοβαρότητα της κάθε λέξης του, αλλιώς δε θα άνοιγα αυτό το topic) αντιλαμβάνεται τις τεράστιες διαφορές από παρόμοιους ιούς:
1) Μηχανισμός μετάδοσης (πχ πως πέρασε και σε τέτοιο βαθμό και τόσο γρήγορα παρά τα τόσο βίαια μέτρα)
2) "Χρόνος επώασης" (που λες παραπάνω): Δες το βίντεο
3) "Ασυμπτωματικοί" ! ! ?? Τί νόημα έχει σε αυτό τον ιό.
4) Θνητότητα επί των συμπτωματικών : Απίστευτο το 2% παρά το ότι ζούμε στον 21ο αιώνα!
5) Επί των ηλικιωμένων και σε ανοσοκαταστολή!!
6) ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ: Θα δούμε: ΟΚ!

Ποιο είναι το απίστευτο; Περίπου τόσο είναι και το ποσοστό για τη γρίπη.. και αν συνυπολογιστούν στη συνέχεια το σύνολο των πραγματικών φορέων του νέου ιού, τότε ίσως θα πέσει κάτω από αυτό το 2%..
Ο πανικός δεν βοηθάει.
Υπάρχει και το παρακάτω άρθρο με ορισμένες γενικές πληροφορίες:
https://www.tanea.gr/2020/02/13/greece/pio-apeilitiki-i-epoxiki-gripi-apo-ton-koronoio-synagermos-stis-arxes/

3
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμός μαθητή
« στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 01:23:26 πμ »
Καλησπέρα το γράφω εδώ, γιατί είναι σχετικό μην ανοίγω νέο θέμα.
Λοιπόν όποιος ξέρει ας απαντήσει...
Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο γνωστός μου νεοδιόριστος φυσικός και μου είπε ότι σήμερα στο σχολείο του δώσανε βαθμούς. Αντιμετώπισε το εξής θέμα ένας γονιός στο παιδί του οποίου, όπως μου είπε έβαλε 13, του είπε ότι το αδίκησε γιατί είχε γράψει στο διαγώνισμα 13,8 και ότι κανονικά έπρεπε να του βάλει 14 ή 15 για να το ενθαρρύνει να συνεχίσει την προσπάθεια του. Όταν ο γνωστός μου απάντησε ότι το παιδί στα προφορικά δεν αποδίδει και ότι δεν γράφει πάντα όλες τις ασκήσεις ο γονέας απάντησε ότι τις γράφει γιατί ο ίδιος ελέγχει το τετράδιο του παιδιού καθημερινά. Έπειτα ο γονέας ρώτησε με ποια κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί και αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιος να εξετάσει το παιδί του, γιατί ο γνωστός μου το έχει στοχοποιήσει. Ο γνωστός μου απάντησε ότι κάθε καθηγητής έχει τα δικά του βαθμολογικά κριτήρια. Ο γονέας ακόμη του είπε ότι θα ενημερώσει το σύμβουλο ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής και κάποιοι άλλοι έχουν αδικήσει το παιδί του...
Ο γνωστός μου επειδή είναι νεοδιόριστος ανησύχησε λίγο με αυτό φυσικά του είπε πολύ ευγενικά κάντε ό,τι νομίζετε...
Εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει κάποιος μαθητής σώνει και καλά να πάρει περισσότερο από όσο έγραψε για να μην απογοητευτεί.

Πείτε μου, όμως, αν ξέρει κάποιος μπορεί ο γονέας να ζητήσει να αξιολογήσει το παιδί άλλος συνάδελφος ή τι μπορεί να συμβεί αν πάρει το σύμβουλο να κάνει παράπονα για τον γνωστό μου;

Ο συγκεκριμένος γονέας ας πάει και στο ΣτΕ. Να είναι χαρούμενος που πήρε τόσο το τέκνο του, γιατί πιθανόν άξιζε λιγότερο. Ο εκπαιδευτικός, όσο βαθμολογεί με αντικειμενικά κριτήρια (βαθμός διαγωνίσματος, προφορική εξέταση, εβδομαδιαία συμετοχή στο μάθημα), δεν έχει να φοβάται τίποτα από κανέναν περίεργο κηδεμόνα (δυστυχώς γεμίσαμε από τέτοιους).
Προσωπικά έχω βάλει κάτω από τη βάση σε αρκετούς (μάλιστα θα άξιζαν 5-6, και ήμουν τελικά επιεικής με 8-9), ελάχιστοι τελικά ήρθαν να μου "παραπονεθούν", αλλά έφυγαν χωρίς αποτέλεσμα, μετά από τεκμηριωμένες εξηγήσεις για την.. πραγματική εικόνα και πρόοδο του τέκνου τους, που μάλλον αγνοούσαν.
Αυστηρότητα και δίκαιη βαθμολόγηση για τους αδιάφορους, μήπως και αλλάξουν, και όποιος καταλάβει.

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2020)
« στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 11:20:55 μμ »
Για τη γιορτή των ερωτευμένων, ένα κατάλληλο άσμα...

https://www.youtube.com/watch?v=JoolQUDWq-k

5
Σχολική ζώνη / Απ: Μείωση του 7ωρου στη Γ λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 09, 2020, 01:32:24 μμ »

Και καλά του κάνανε του Αϊνστάιν. Πώς ήταν δυνατόν να μπει στο Πολυτεχνείο χωρίς να έχει βασικές γνώσεις χημείας και βιολογίας ή χωρίς να γνωρίζει γαλλικά, γλώσσα της επιστήμης και της λογοτεχνίας μέχρι εκείνη την εποχή; Πώς θα διάβαζε βιβλιογραφία στα γαλλικά; Τα γερμανικά του δεν αρκούσαν.

...

Επιφυλάσσομαι αργότερα να τοποθετηθώ γενικότερα για το θέμα συζήτησης που ανοίξατε, αλλά θα σχολιάσω λίγο αυτό που παραθέτω..
Νομίζω ότι στο πολυτεχνείο χωρίς βιολογία, και σε αρκετές σχολές και χωρίς χημεία, μια χαρά θα ανταποκρινόταν κάποιος. Άλλωστε βασικές γνώσεις μαθαίνει κάποιος στο σχολικό πρόγραμμα, χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται να εξετάζεται σε αυτά για εισαγωγή σε πανεπιστήμια (ανάλογα τη σχολή φυσικά).
Επίσης, χωρίς γαλλικά μια χαρά ήταν εκείνη την εποχή, αφού η περισσότερη βιβλιογραφία μαθηματικών και φυσικής ήταν στα αγγλικά και γερμανικά. Τα γαλλικά ήταν η γλώσσα των διπλωματών περισσότερο, παρά των επιστημόνων θετικής κατεύθυνσης (με εξαίρεση του εκ Γαλλίας ορμώμενους  :D )

6
Από τα πιο αστεία, και στο alfavita έχουν γενικά πολύ χιούμορ. Ο δάσκαλος μαθηματικων με διδακτορικό και ένα χιλιάρικο το μήνα είναι ο Έλληνας Κροίσος με 9 γράμματα. Παιδιά ο ντελιβεράς με πουρμπουάρ βγάζει περισσότερα, σοβαρευτείτε.

Αυτό κατάλαβες από το άρθρο; Τι να πεις μετά...

7
ΜΑΚΑΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ!ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 50!!!ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!μεγαλη αδικια συντελειται!!!!

Γιατί, τι θα γίνει την Πέμπτη; Φώτιση από τους 3 ιεράρχες;
Και όσοι είναι κοντά στα 50, όπως αναφέρεις, και έχουν δουλέψει τόσα χρόνια, θα έχουν τόση προϋπηρεσία, που δεν θα έχουν να φοβούνται κάτι.
Καμία μεγάλη αδικία δεν συντελείται. Η μόνη αδικία που είχε συντελεστεί ήταν η ΜΗ πλήρης εφαρμογή του 100% γραπτού διαγωνισμού, μετά τα διάφορα παράθυρα (δηλ. μπαλκονόπορτες) που δημιουργούσε ο κάθε υπ. παιδείας για να βολέψει ομαδούλες. Εκεί δεν είδα καμία ευαισθησία..
Τώρα που το σκέφτομαι, έτσι χάλια που είναι η τωρινή νομοθεσία για τους διορισμούς, η μόνη διόρθωση (πριν την κατάργηση και αλλαγή γενικότερα) είναι η αύξηση μοριοδότησης σε ορισμένα ακαδημαϊκά προσόντα και η μείωση σε άλλα (π.χ. 2ο άσχετο πτυχίο κακώς μοριοδοτείται, απλά βολεύει τους διάφορους.. συλλέκτες πτυχίων).

8
Γιατί τόση ταλαιπωρία και έξοδα για τους αναπληρωτές και χαμένες ώρες στα σχολεία; Αυτό θα έπρεπε να ζητηθεί συλλογικά να γίνει σε όλα τα νησιά:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/310363_na-katathesoyn-ta-dikaiologitika-toys-sta-nisia-opoy-ergazontai-oi-anaplirotes

Και η ΟΛΜΕ ζήτησε να γίνει διευκόλυνση..

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/310366_olme-dieykolynsi-anapliroton-gia-ti-symmetohi-toys-stin-prokiryxi-ton-monimon

9
Γνωρίζετε πόσα τμήματα ελληνικών δημοσίων πανεπιστήμιων δεν έχουν σαφή και αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα ? Γύρω στα 290...κ.Κεραμεως μήπως σιγα σιγα να αρχίζετε να τα ΚΛΕΙΝΕΤΕ? Τι νόημα έχουν αυτά τα τμήματα ?

ΥΓ...Αρκετά προφανώς απο αυτά είναι τα πρώην ΤΕΙ...τα οποία η πεφωτισμένη "αριστερή" διακυβέρνηση τα έκανε πανεπιστήμια σε μια νύχτα...Αλλά για αυτό ο "σύντροφος" Λανταου δεν έχει να πει κάτι... :(

Φυσικά και πρέπει να κλείσουν πολλά τμήματα, που δημιουργήθηκαν κάποτε για να εξυπηρετήσουν άλλους σκοπούς (τότε με τις παχιές αγελάδες και τους μπλε-πράσινους κόκους). Όσο για τα ΤΕΙ που "βαφτίστηκαν" σε ΑΕΙ είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα, που όμως δεν συζητούσαμε τώρα εδώ. Απλά κάτι να έχεις να λες, ελλείψει επιχειρημάτων. Δεν με ενδιαφέρει τόσο ποιος έκανε κάτι κακό (οι γνωστοί μπλε-πράσινοι δεξιοί ή οι "άλλη φορά αριστερά"), αλλά τι έκανε, ή μήπως όχι; Άλλωστε στην ίδια πλευρά του πολιτικού φάσματος ήταν και είναι όλοι αυτοί  8)

Στο θέμα μας όμως.. θα αφήσουμε να εισέλθουν στην εκπαίδευση άτομα χωρίς τα τυπικά προσόντα, δηλαδή ανάλογα αναγνωρισμένα πτυχία; Ό,τι ψηφίζεται, δεν σημαίνει ότι αυτόματα εφαρμόζεται, μπορεί να καταργηθεί αύριο (όχι από τον καναπέ βέβαια).

Υ.Γ. ακόμα και τη λέξη σύντροφος σε εισαγωγικά.. τόση αλλεργία πια;  ;D

10
Έτσι όπως την βλέπω την κατάσταση με την εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με τα δημόσια πανεπιστήμια θα σπεύσουν όλοι τώρα να κάνουν δευτερα πτυχία επί πληρωμή ή ότι άλλο προσόν χρειάζεται για το προσοντολογιο και σε τρία χρόνια που ανοίγουν οι πίνακες θα γίνει χαμός.. Θα μου πείτε όσοι πήγαιναν στη Βουλγαρία η αλλού και έδιναν τα χρήματα τους; τουλάχιστον τώρα τα χρήματα θα μένουν στην χώρα.. Επίσης γιατί ένα παιδί να προσπαθεί στις πανελλήνιες; αντί να δώσουν οι γονείς του λεφτά σε φροντιστήρια θα τα δώσουν κατευθείαν σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο και θα σπουδάζει στο σπίτι του αν υπάρχει παράρτημα η θα ξεφυτρωσει τα επόμενα χρόνια.. Βλέπω πολλά δημόσια περιφερειακά ΑΕΙ ή ΤΕΙ να κλείνουν λόγω έλλειψης φοιτητών..

Αφού θα είναι ξένα κολέγια, ποιος λέει ότι θα μένουν στη χώρα τα λεφτά και όχι σε παράκτιους λογαριασμούς κλπ; Όχι ότι έχει σημασία σε ποιανού καπιτάλα μένουν τα λεφτά..
Το πρόβλημα με την επιχειρούμενη εξίσωση πτυχίων ΑΕΙ και κολεγίων είναι η πλάγια καταστρατήγηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, η υποβάθμιση των πραγματικών πτυχίων και η είσοδος στην αγορά εργασίας σε ίδιες θέσεις πτυχιούχων χαμηλότερης ακαδημαϊκής ποιότητας.. τι ποιότητας δηλαδή, να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: πτυχία αρπακόλα μηδενικής αξίας σε σύγκριση με τα πραγματικά των ΑΕΙ. Η κυβέρνηση της.. αριστείας!

11
ΧΙΛΙΑΔΕΣ Αναπληρωτές θα μείνουμε άνεργοι!!!Καταστρέφετε η ζωή μας!!!ΈΚΚΛΗΣΗ στους συνδικαλιστές να πείσουν ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ να αλλάξει η ποσόστοση των ακαδημαικών.Συνάδελφοι από όλες τις κατηγορίες πρέπει να δουλέψουμε!Καταστρέφετε η ζωή μας!!!!!!

Εννοείς να αυξηθεί δηλαδή.. σωστά καταλαβαίνω;  ???

12
Το πρώτο που μπορείς να κάνεις είναι να σταματήσεις να γράφεις με πολυτονικό, που έχει καταργηθεί εδώ και σχεδόν 40 χρόνια.
Το δεύτερο είναι να κάνεις υπομονή, και να ελπίζεις ότι δεν τους έγραφες με πολυτονικό στην αίτηση, γιατί θα μπορούσε να είναι και αυτό ένας λόγος για την καθυστέρηση αυτή  ;D

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2019)
« στις: Ιανουάριος 15, 2020, 11:57:16 μμ »
Παίρνοντας την σκυτάλη από τον MAITS..
SEEK AND DESTRRRRRRRRROOOOOOOOY

σε μια χρονική εξέλιξη:

https://www.youtube.com/watch?v=UzdDAd9EBOI           (Live 1983)

https://www.youtube.com/watch?v=EsCAspi3Cc8             (Live Seattle 1989)

https://www.youtube.com/watch?v=NJzoBmVPeYw          (Live Quebec 2009)

https://www.youtube.com/watch?v=YzCuJUPQlvE             (Live Ireland 2019)


bonus:

https://www.youtube.com/watch?v=uvFk7aSv85o            (Live Athens 2007)

https://www.youtube.com/watch?v=OFMvBcOyllI               (Live Athens 2010)

14
Σχολική ζώνη / Απ: Των τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 15, 2020, 02:26:02 μμ »
Και αν οι εορταστικές εκδηλώσεις κρατήσουν 6 διδακτικές ώρες (λέμε τώρα), ποια μαθήματα θα γίνουν;   :D

Σελίδες: 123 ... 418

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29349
  • Τελευταία: matallina
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009240
  • Σύνολο θεμάτων: 17383
  • Σε σύνδεση σήμερα: 184
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 94
Σύνολο: 95

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.