Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tiel

Σελίδες: 123 ... 80
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2024, 07:37:47 μμ »
Συνάδελφοι, για θητεία ενός ετους στα πειραματικά/πρότυπα, ο υποψήφιος, στέλνει αίτηση, βιογραφικό κ περνά από συνέντευξη;

2
Δεν διαφωνώ με όσα γράφετε.
Η ερώτηση μου αφορά στα κείμενα του γνωστού.Είχε γραφτεί ότι θα αλλάξει το γνωστό κ αντί του Μαντιθεου, θα διδασκοταν ο Δημοσθένης. Κ μάλιστα θα ξεκινούσε από φέτος. Προφανώς δεν έγινε κάτι τέτοιο. Γνωρίζει κάποιος/α συνάδελφος πότε θα γίνει η αλλαγή;

3
Συνάδελφοι, στα Αρχαία Ελληνικά β λυκείου κατεύθυνσης παραμένει ο Υπέρ Μαντιθεου λόγος του Λυσία. Υποτίθεται δε θα άλλαζε το κείμενο από φέτος κ θα διδασκόταν Δημοσθένης. Άλλαξε κάτι στον προγραμματισμό ή εγώ κάνω λάθος;

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2024, 08:59:37 μμ »
https://drive.google.com/file/d/14hFqwTpFon5ZUYQw6IFpEctmwIhaWIVv/view?usp=sharing
Τα μόρια των αποσπασμένων στα σδε πού μπορούμε να τα δούμε; Στο παραπάνω αρχείο, φαίνεται μονο η απόφαση με τα ονόματα χωρίς τα μόρια τους.

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υποχρεωτικό ωράριο ανά έτη υπηρεσίας
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2024, 10:24:52 μμ »
Κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι πού, ότι αν η μείωση ωραρίου γίνεται πριν τα Χριστούγεννα, το λες στο σχολείο και κάνουν απο την αρχή το πρόγραμμα με τη μείωση. Αν γίνεται μετά τα Χριστούγεννα, κάνεις το αρχικό σου ωράριο όλη τη σχολική χρονιά, και από την ώρα της μείωσης πληρώνεσαι υπερωρία τις παραπάνω ώρες.

Ναι, αυτό ισχύει

7
Όπως ήδη ανέφερα, οποιοδήποτε σύστημα για να κριθεί επιτυχημένο οφείλει να απορροφά τους επιτυχόντες, σε βάθος χρόνου, μέχρι τον επόμενο διαγωνισμό.
Δε θυμάμαι με τι νούμερα ξεκίνησε ο γραπτός αλλά κατέληξε στον πρότελευταίο, ενδεικτικά, να διορίζονται 80 χημικοί.
Με αυτό τον τρόπο, δημιουργήθηκαν στρατιές υποψηφίων με πολλά "κεκτημένα" (μόρια ασεπ, προυπηρεσίας κλπ) που προτιμούσαν να διορίζονται βάσει αυτών (40%, 24μηνο, 40μηνο κ.ο.κ.) παρά να ξαναπεράσουν την διαδικασία γραπτής εξέτασης.
Της Διαμαντοπούλου υπήρξε θύμα της εποχής. Δούλευε ο άλλος σε δυσπρόσιτο και έπιανε 18 μήνες και ξαφνικά μετ
Ναι αλλά όπως αναφέρθηκε ήδη, τα ακαδημαικά προσόντα μένουν, δεν γίνεται reset κάθε 2-3 χρόνια.
Τέλος πάντων, κλείνω με αυτά που έγραψα νωρίτερα, επιτυχημένο σύστημα λογαριάζω αυτό που συγκεντρώνει κάποιες βασικές προϋποθέσεις (συγκερασμό, αφούγκρασμα της βάσης και απορρόφηση των επιτυχόντων).
Το να πρωτοτυπήσουμε ως επαγγελματικός κλάδος, να γίνουμε οι πρώτοι που θα δίνουν εξετάσεις για να δουλεύουν με 10μηνη σύμβαση κάθε χρόνο κι αλλού ανά την επικράτεια μου φαίνεται αδιανόητο.
Σε γενικές γραμμές δε διαφωνω με αυτά που γράφεις
Σίγουρα, ένα επιτυχημένο σύστημα διορισμού θα πρέπει να πληροί πολλές προϋποθέσεις κ να λαμβάνει υπ όψιν τα πάντα, για να μην είναι άδικο ή τουλάχιστον να μειώνει τις αδικίες.
Για αυτό κ αναφέρθηκα στο σύστημα της Διαμαντοπούλου ( η οποία κατά τ άλλα, δεν ήταν καλή Υπουργός Παιδείας). Ενδεχομένως με κάποιες τροποποιήσεις, να ήταν δικαιότερο.

Το ότι κατέληξε να διορίζονται ελάχιστοι επιτυχόντες από τον γραπτό διαγωνισμό ( ενδεικτικά: οι πρώτοι φιλόλογοι που διορίστηκαν με γραπτό ήταν 2000+ κ κατέληξαν στον τελευταίο στους 480) έχει να κάνει με την καταστρατήγηση του ποσοστού διοριστεων από γραπτό, όπως αρχικά προέβλεπε ο νόμος. Δηλαδή, έμπαιναν από το παράθυρο, πολύτεκνοι, επιτυχόντες με συγκεκριμένη προϋπηρεσία κ δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, καθώς υπήρχε κ ένας κομματικός στρατός που έπρεπε να εξυπηρετηθεί. Κ ο νόμος είχε γίνει λάστιχο.

Ως προς τα μεταπτυχιακά κ γενικά,τα ακαδημαϊκα προσόντα, έχουν καταντήσει σούπερ μάρκετ κανονικοτατο, δυστυχώς.
Και δεν τσουβαλιαζω τα μεταπτυχιακά ή τα σεμινάρια με δίδακτρα, είναι συνέπεια της εποχής να πληρώνουμε για τη δια βίου εκπαίδευση, η οποία είναι απαραίτητη. Ωστόσο, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, εάν δεν αποτελούσαν αναγκαία προϋπόθεση διορισμού ή για θέσεις διευθυντών κλπ, δε θα ήταν πρώτη επιλογή η απόκτηση τους για την πλειονότητα των συναδελφων.
Κατι μεταπτυχιακά απο Βουλγαρία κ Ιταλία, που  ξέρουμε πώς αποκτήθηκαν, είναι προκλητικά. Ειδικά όταν αποτέλεσαν αιτία όχι μόνο να διοριστούν κάποιοι έναντι άλλων, αλλά κ να γίνουν διευθυντές έναντι άλλων.
Κ θα συμφωνήσω με την Έσπερος, ότι δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά ίδια. Καλώς ή κακώς. Αλλά, δυστυχώς εκλαμβάνονται ως ιδια.

Κ επίσης, μια άλλη παράμετρος είναι πως αυτή η εύκολη απόκτηση ακαδημαϊκών προσόντων κ συνακόλουθα η κατάληψη θέσεων στο δημόσιο, δημιουργεί κ μια αντίστοιχη νοοτροπία. Πάρα πολλοί συνάδελφοι νεοδιοριστοι, είτε ειδικής είτε γενικής, μπαίνουν στο δημόσιο σχολείο με τη λογική του "αράγματος". Δε λέω ότι θα πρέπει να γίνουμε είλωτες, αλλά για όποιον επιλέγει την εκπαίδευση θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, τα κίνητρα του να μην περιορίζονται στον σταθερό μισθό κ τις διακοπές του καλοκαιριού.  Κ για να μην παρεξηγούμαι: και παλιότερα υπήρχαν τέτοιας νοοτροπίας εκπαιδευτικοί, αλλά τώρα έχουν σίγουρα αυξηθεί.


8
Μενέλαος, επειδή η δική μου εμπειρία δείχνει διαφορετικά συμπεράσματα, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.
Κι ένα γενικό σχόλιο κ σε καμία περίπτωση επι προσωπικού:
έχω παρατηρήσει πως κάθε φορά που τίθεται το ζήτημα επαναφορας του γραπτού διαγωνισμού, πάντα υπάρχουν εκείνοι που σπεύδουν να πείσουν ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα κ ότι οι νεότερης ηλικίας, πάλι θα μείνουν απ' έξω.
Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, κ οι μεγαλύτερης ηλικίας θεωρούν ότι πάντα θα βρισκονται σε πλεονεκτική θέση, δεν έχουν να φοβούνται τίποτα, πόσο μάλλον έναν γραπτό διαγωνισμό.
Πάντως, όταν είχα δοκιμαστεί στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό που εγινε - κ με τον οποίο κ διοριστηκα- θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνουν συνάδελφοι 40+ απογοητευμένοι κ απορημένοι: παρά την όποια εμπειρία κ τα πλεονεκτήματα της ηλικίας, δεν είχαν καταφέρει να γράψουν καλά.
Just saying..., 😉

9
Μενέλαος, από πού προκύπτει αυτό ότι το 5% των νέων πτυχιούχων θα διορίζονται με τον γραπτό κ το υπόλοιπο 95% ότι θα είναι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία; Βασίζεται σε κάποια έρευνα; Ή υποθέσεις;
Ο,τι προσόντα κι αν έχει κάποιος, όση προϋπηρεσία κι αν έχει, εάν δεν πιάσει τη βάση, δε θα μπορέσουν να τον σώσουν. Εφ όσον η βάση στον γραπτό θα είναι η πρωταρχική προϋπόθεση.
Διαφωνώ, ότι κ με τον γραπτο διαγωνισμό πάλι οι ίδιοι θα διορίζονται γιατί, όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη, η αλλαγή συστήματος διορισμού, ανακατεύει κάθε φορά την τράπουλα.
Με το ισχύον σύστημα, διορίζονται όσοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν (με τον ένα ή τον άλλον τρόπο προσόντα). Προσωπικά, ξέρω αρκετούς που διορίστηκαν με αγορασμενα μεταπτυχιακά από Βουλγαρία κ Ιταλία. Γιατί αυτοί να προτάσσονται άτυπα έναντι των υπολοίπων;
Σε κάποιες ειδικότητες, πραγματικα έπρεπε να στρωθεί κάποιος στο διάβασμα,  για να διοριστεί με τον γραπτο διαγωνισμό, γιατί η προσφορά ήταν πολύ μικρότερη της ζήτησης
Ωστόσο, κ με το ισχύον σύστημα, πάλι δε διορίζονται όλοι. Αλλά όσοι έχουν αποκτήσει τα προσόντα.
Όσο οι wannabe καθηγητές/δάσκαλοι του δημοσίου θα είναι περισσότεροι από τις προσφερόμενες θέσεις, πάντοτε κάποιοι θα μένουν απ' έξω. Απλά μαθηματικά. Είτε το σύστημα είναι γραπτός είτε προσοντολογιο είτε επετηρίδα είτε οτιδήποτε άλλο.
Το θέμα είναι, να υπάρξει ένα σύστημα όσο το δυνατόν δικαιότερο κ όχι ελιτίστικο.

10
Για να πετύχει ένα "σύστημα διορισμών" πρέπει να είναι συμβιβαστικό, να προέρχεται από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, να προσπαθεί να γεφυρώσει διαφορές, μα πάνω από όλα να οδηγεί σε διορισμό κι όχι σε αιώνια αναπλήρωση. [...]
Το να γίνει γραπτός, είτε μαλακός είτε σκληρός, για να πετύχει κάποιος και να καταλήξει να κάνει τουρνέ ως αναπληρωτής κάθε χρόνο σε Κυκλάδες ή Δωδεκάνησα, το 2024 όπου περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης θα είχες στη ζούγκλα με κανίβαλους, είναι για μένα ήττα της ανθρωπότητας και το γράφω με ειλικρίνια, χωρίς ίχνος ελιτισμού!

Για αυτό οποιοδήποτε σύστημα υιοθετηθεί στο μέλλον, πρέπει να εξασφαλίζει στους επιτυχόντες του διορισμό!
Χωρίς εριστική διάθεση κ χωρίς να θέλω να γίνει αντιπαράθεση μεταξύ μας, προσθέτω πώς αρχικά ο σκοπός του γραπτού διαγωνισμού ήταν καταργώντας την επετηρίδα, όπου μόνο κριτήριο διορισμού ήταν το πτυχίο κ η ημερομηνία απόκτησης του, να διορίζονται όλοι όσοι πετυχαίνουν πάνω από τη βάση κ φυσικά ανάλογα κ με τον εκάστοτε αριθμό των θέσεων για διορισμό.
Για αυτό, αν ανατρέξουμε στον πρώτο γραπτό, θα δούμε ότι, πράγματι, οι διορισθεντες ηταν πολλοί κ μάλιστα δόθηκε η ευκαιρία σε άτομα νεαρης ηλικίας να διοριστούν. Γιατί σε διαφορετική περίπτωση, θα έπρεπε να γυρίσουν όλη την Ελλάδα ξεκινώντας από ωριμισθιοι κ μετά ως αναπληρωτές για να καταλήξουν να διοριστούν στην καλύτερη, στην ηλικία των 40+.
Στη συνέχεια, έγινε καταστρατήγηση του συστήματος αυτού.

Προσωπικά, θεωρώ ότι το σύστημα Διαμαντοπούλου (που δεν εφαρμόστηκε ποτέ λόγω των μνημονίων) ηταν το καλύτερο γιατί συνδυαζε την επιτυχία στον γραπτό κ προσμετρουσε, την προϋπηρεσία κ όλα τα προσόντα, νομίζω κ βαθμό πτυχιου. Ουσιαστικά ήταν μια καλύτερη εκδοχή του αμέσως προηγούμενου συστήματος όπου μετρούσε η επιτυχία στον γραπτο, ο βαθμός πτυχίου κ η προϋπηρεσία, ενώ στο σύστημα Διαμαντοπούλου προσμετρώνταν κ ξένες γλώσσες κ υπολογιστές κλπ. Έτσι, δινόταν ευκαιρία σε όλους, είτε είχαν μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία κλπ ειτε όχι, να διοριστουν.

Πάντως, συνάδελφοι έτσι όπως έχει γίνει το σύστημα Γαβρογλου, νομίζω θα καταλήξει πάλι σε μια μορφή επετηρίδας, ελιτιστικης ωστόσο, καθώς πλέον η απόκτηση μεταπτυχιακού συνεπάγεται χρόνο κ χρήμα.

11
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Αύγουστος 26, 2024, 02:36:16 μμ »
Frank, ισχυει ότι μέγιστος χρόνος άδειας άνευ αποδοχών είναι η 5ετια, με ανανέωση κάθε χρόνο. Ενδεχομένως, να μπορεί να γίνει αίτηση κ για πάνω από ένα έτος συνεχόμενα. Κανονικά, την άνευ αποδοχών την αιτουμαστε μέχρι 31/5 δηλ προς το τέλος του προηγούμενου έτους από αυτό που θέλουμε να πάρουμε την άδεια. Φαντάζομαι, όμως εάν συντρέχουν σοβαροί λόγοι κ η αίτηση γίνει έγκαιρα δηλδ με την έναρξη της νέας χρονιάς ώστε κ η υπηρεσία να μπορεί να κάνει προγραμματισμό με τα λειτουργικά κενα κ τις ανάγκες, δε θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικά, δεν τις κόβουν αυτού του είδους τις άδειες, από όσο έχω καταλάβει. Καλό θα είναι να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το τμήμα αδειών, ώστε να γίνει σχετική ενημέρωση κ να σας καθοδηγήσουν.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 26, 2024, 10:41:07 πμ »
ότι
Εδώ λέμε την άποψή μας και δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζει κανείς επιτρέπεται να ακούγονται μόνο συγκεκριμένες θέσεις. Στο κομμάτι της ενημέρωσης πλέον χρειάζεται δικηγόρος και όχι προεδρείο 15μελους. Ελπίζω οι διωκόμενοι συνάδελφοι να έχουν από το σωματείο μας τη σωστή ΝΟΜΙΚΗ υποστήριξη, γιατί τα υπόλοιπα είναι επικοινωνιακή πολιτική για ένα συγκεκριμένο κοινό μόνο.
Επειδή εδώ πέρα χρειάζεται να κάνουμε διευκρινιση της διευκρίνισης:
 Εάν είχατε διαβάσει τα προηγούμενα post, θα βλέπατε ότι σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να ακούγονται συγκεκριμένες θέσεις κ απόψεις μονο. Απεναντίας, η άλλη πλευρά προσπαθούσε με επαναλαμβανόμενες ιαχές κ κραυγές υπό τη μορφή γενικών κατηγοριώνκ όχι νηφαλιων επιχειρημάτων να ακουστεί μόνο η δική της άποψη, καπελωνοντας ο,τι γράφαμε οσοι είμαστε υπέρ της απεργίας κ αποπροσανατολίζοντας από το θέμα της συζήτησης.

Ως προς την ενημέρωση των συναδέλφων, αναφέρθηκα αφ' ενός στο post που έκανα (κ ουσιαστικά επανεκκίνησε το νήμα) για την δίωξη των συναδέλφων στο Κιλκίς,  αφ' ετέρου, στο post ενός νεοδιοριστου συναδέλφου που απευθυνόταν στον leon κ ζητούσε να γράψει κάποια πράγματα για την αξιολόγηση κ την απεργία, προς δική του ενημέρωση.
Τώρα εάν αυτά σας φαίνονται ότι παραπέμπουν σε προεδρείο 15μελους, τι να πω...

Προφανώς κ οι συνάδελφοι -εαν δεν ανακληθει η παραπομπή τους στο πειθαρχικο- θα υπερασπιστούν εαυτούς κ εαυτες με την κατάλληλη ΝΟΜΙΚΗ υποστήριξη, αυτό δεν το αμφισβήτησε κανείς μας. Η ΟΛΜΕ μεταξύ άλλων, έχει κ ΝΟΜΙΚΟ σύμβουλο, που θα παρέχει λογικα κ αυτονοητα. (Τώρα, εάν οι συνάδελφοι έχουν κ δικούς τους δικηγόρους, αυτό δεν μπορούμε να το γνωριζουμε κ δεν ξέρω κ αν μας αφορά κιολας).
 
Δεν καταλαβαίνω, γιατί η ανακοίνωση ενημέρωσης κ υποστήριξης  από την ΟΛΜΕ κ την ΕΛΜΕ Κιλκίς εκλαμβάνονται ως επικοινωνιακή πολιτική; Πώς αλλιώς θα μαθαίναμε τι κάνουν οι εντεταλμένοι του Υπουργείου; Με τηλεπάθεια; Σε διαφορετική περίπτωση, εάν δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση, δε θα λέγαμε το αντίθετο; Οτι "οι συνάδελφοι διώκονται κ η ΟΛΜΕ πετάει χαρταετό".

Κ για να προλάβω πάλι κακοπροαιρετες υποθέσεις, δεν εκπροσωπώ κάποια συνδικαλιστικη παράταξη (χωρίς να θεωρώ ότι το να ασχολείται κάποιος είναι κακό), ούτε θεωρώ πως το σωματείο ενεργεί πάντα τέλεια. Ωστόσο, όπως γράφτηκε κ παραπάνω, εν προκειμένω είναι η μόνη κ νόμιμη εκπροσωπηση που έχουμε. Στην τελική, όποιος θέλει, μπορεί να ασχοληθεί με τον συνδικαλισμο για να γίνουν καλύτερα τα πράγματα. Αλλιώς, κατηγορίες μπορούμε να εξαπολυουμε όλοι εκ του ασφαλούς.

Τέλος, εάν ήμουν στη θέση των διωκόμενων συναδέλφων (που, απ', ο,τι φαίνεται δεν είναι κ τόσο δύσκολο τελικά ο καθένας από μας να βρεθεί) θα ένιωθα προσωπικά καλύτερα, εάν ήξερα ότι ο υπόλοιπος κλάδος είναι αλληλέγγυος, ακόμη κ αν δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ΝΟΜΙΚΗ υποστήριξη που χρειάζεται στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Πραγματικά, είναι πολύ κουραστικό να πρέπει να εξηγούμε ξανά κ ξανά ο,τι γράφουμε. Το θέμα εδώ είναι κ θα πρέπει να είναι η αξιολόγηση κ στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι επιπτώσεις της στους εκπαιδευτικούς.
Κοιτάμε το δέντρο κ χάνουμε το δάσος.

Έσπερος, παράκληση, μην μου απαντήσετε πάλι με ατάκες που επαναλαμβάνουν τα όσα γράψατε. Δεν έχει νόημα.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 26, 2024, 12:08:34 πμ »
Δεν έχω διαβάσει στα προσφατα μηνύματα κάτι υπέρ της αξιολόγησης. Διαχρονικά θα έλεγα στο φορουμ είναι 2-3 συγκεκριμένοι που μισούν τον κλάδο και θεωρούν ότι χρειάζεται αξιολόγηση. Αν θεωρείτε «υπέρ της αξιολόγησης» την παράθεση νόμων ή την κριτική στάση απέναντι στη συνδικαλιστική άρνηση της αξιολόγησης, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Άμεσα υπέρ της αξιολόγησης δεν έγραψαν, ωστοσο με το που ειπώθηκαν οι φράσεις περί αλληλεγγύης για τους συναδέλφους που διώκονται, ξεκίνησαν να λοιδωρουν γενικα την ΟΛΜΕ, τους αιρετούς, τους συνδικαλιστές κ να τους καταλογίζουν τα μύρια (αυτό σε καμία περίπτωση δεν ήταν νηφάλια κριτικη αλλά συσσώρευση μενους) να γράφουν χαρακτηρισμούς κ να κάνουν gaslighting  από το πουθενά κ να παρουσιάζουν υποθέσεις τους ως βεβαιοτητες για όσους γράψαμε στο νήμα υπέρ της απεργιας-αποχης.
Προσπάθησαν να διαμορφώσουν συγκεκριμένες εντυπώσεις προκειμένου να δημιουργηθεί μια αίσθηση παραίτησης από την οποια αντίδραση κ φυσικά να αποπροσανατολίσουν όσους μπορεί να ήθελαν να ενημερωθούν.
Όπως έγραψε κ ο leon το θέμα είναι η δίωξη των συναδέλφων που άσκησαν το νόμιμο δικαίωμα τους να απεργησουν. Γιατί σήμερα είναι 13 μεθαύριο μπορεί να είναι περισσότεροι.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 25, 2024, 09:10:29 μμ »
Seraios, σίγουρα το μισθολογικο είναι πολύ σοβαρό θέμα, ειδικά από τη στιγμή που ο πληθωρισμός καλπάζει κ κάθε μήνα φτωχαινουμε. Η επιστροφή των δώρων επίσης. Αυτα θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά ως διεκδίκηση.
Ωστόσο, και η αξιολόγηση ( ετσι όπως θέλουν να την εφαρμόσουν σε εμας) είναι πολύ σοβαρό θέμα κ δε θα πρέπει να το παίρνουμε ανάλαφρα.

Δεν είναι τυπική διαδικασία, αν κ θέλουν να το περάσουν ως κάτι τέτοιο αρχικά, προκειμένου να πούμε όλοι ναι. Στις περισσότερες δδε, είναι κανονική διαδικασία με πολλή γραφειοκρατία, πολλή δουλειά κ προετοιμασία ( το οποίο από μόνο του δεν το εκλαμβάνω απαραίτητα ως κάτι αρνητικό)  κ κυρίως άγχος για τον αξιολογούμενο. Γιατί έχω δει συμβούλους να απειλούν κ να ζητούν παράλογα πράγματα από τους αξιολογουμενους κ διευθυντές που δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, να εκβιάζουν με κακή αξιολόγηση τους νεοδιοριστους, προκειμένου να τους έχουν ορντινατσες στα σχολεία.
 Κ math02063, sorry αν χαλάω το αφήγημα,ΔΕΝ έχουν αξιολογηθεί όλοι με αριστα!

Μπορούμε να καταλάβουμε ότι η αξιολόγηση γινεται εκ του πονηρού, ειδικά αν τη συνδυάσουμε με την αυτό αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Όπου τα μόνα αντικειμενικά στοιχεία (βλέπε υποδομές, έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με προσωπικό κλπ, δηλδ κυρίως όσα αφορούν το Υπουργείο) δεν τίθενται προς αξιολογηση. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι το 2014 -που πάλι είχε τεθεί το θέμα της αυτό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας- τουλάχιστον τα παραπάνω στοιχεία μπορούσαν να καταγραφούν κ να αποτιμηθούν. Πλέον, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Όπως αντιλαμβανόμαστε, η σύνδεση της μισθολογικής εξέλιξης, με την αξιολόγηση είναι κάτι πολύ σοβαρο. Τώρα απειλούν με πάγωμα ΜΚ για τη μη συμμετοχή στην αξιολόγηση. "Οκ", μπορεί να πει κάποιος.  Αλλά, ποιος εγγυάται ότι σε μερικά χρόνια ένας κακος βαθμός δε θα συνεπάγεται περικοπή μισθού, πάγωμα μισθολογικής εξέλιξης κλπ; Γιατί το αποτυχημένο αγγλοσαξωνικό μοντελο θέλουν να εφαρμόσουν εδώ. Με τον τρόπο που εφαρμόζονται όλα στην Ελλάδα.
Να θυμίσω ότι πριν μερικά χρόνια, όταν ο νυν πρωθυπουργός ήταν Υπουργός εσωτερικών σε προηγούμενη κυβέρνηση, είχε πει ανερυθριαστα πως ένα ποσοστό των αξιολογούμενων θα πρέπει αναγκαστικά να κοβεται.
 
Κ ναι μεν, υπάρχει νόμος περί μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά οι νόμοι μπορουν να αλλαξουν ή να τροποποιηθούν. Χροοοονια τώρα δημιουργείται κλίμα κατά των "τεμπέληδων" του δημοσίου που "πληρώνονται για να κάθονται".

Τέλος, επειδή έγινε αναφορά κ στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα κ στους ΟΤΑ, εκεί ναι μεν υπάρχει η αξιολόγηση, αλλά αφ' ενός γίνεται σε εντελώς τυπικό γραφειοκρατικό επίπεδο (δεν πάει ο προϊστάμενος να παρατηρήσει κ να καταγράψει τον υπάλληλο στην εφορία την ώρα που δουλευει) ούτε εφαρμόζεται υπό τον φόβο απειλών κι εκβιασμων, ούτε κυρώσεις τέτοιου τύπου υπάρχουν σε όσους την αρνούνται.
Κ όχι, δεν είμαστε οι μόνοι που αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση. Πριν καμιά δεκαετία γινόταν ο κακος χαμός στους δήμους όταν τεθηκε θέμα αξιολόγησης του προσωπικού τους. Οι ίδιοι οι δήμαρχοι κ οι προϊστάμενοι βγήκαν στον δρόμο! Κ φυσικά, κατάφεραν να μην αξιολογούνται ουσιαστικά οι δημοτικοί υπάλληλοι.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί από ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον δημόσιο τομέα θα πρέπει να υποστούμε εμείς μια τέτοια διαδικασία; Δεν αρκούν τα προσόντα που έχουμε; Οι περισσότεροι πλέον εχουμε είτε δεύτερο πτυχίο, είτε ένα κ δύο μεταπτυχιακά, είτε διδακτορικα. Είμαστε φορτωμένοι με ένα σωρό καθήκοντα εξωδιδακτικα για τα οποία δεν πληρωνόμαστε. Έχουμε γίνει σύμβουλοι, ψυχολόγοι, νοσηλευτές, υπεύθυνοι για τα κτίρια, τεχνικοί υπολογιστών κ εκτυπωτων, γραμματεις κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Οι περισσότερες ειδικότητες αφιερώνουμε χρόνο κ εκτός εργασιακού ωραρίου κ δε συγκρίνεται η διδακτική ώρα με 30 μαθητές στην τάξη, με μια δουλειά γραφείου. Ειδικά, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση στα σχολεία.
P.s. Με συγχωρείτε για το σεντόνι, ήθελα να τα γράψω όλα σε ένα post.

Σελίδες: 123 ... 80

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32690
  • Τελευταία: plixis
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175718
  • Σύνολο θεμάτων: 19361
  • Σε σύνδεση σήμερα: 229
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 212
Σύνολο: 219

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.