Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tiel

Σελίδες: 123 ... 81
1
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Νοεμβρίου 20, 2024, 12:51:52 pm »
Συνάδελφοι, για να λάβει ο πατέρας άδεια φροντίδας τέκνου μειωμένου ωραρίου στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να έχει λήξει η άδεια λοχείας της συζύγου; Δεν μπορώ να βρω το σχετικό φεκ

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 11, 2024, 08:01:18 pm »
Σήμερα εμένα δεν μπήκε στην ώρα μου βάσει προγράμματος !!! Δεν ξέρω που βολόδερνε ! Το θέμα είναι ότι το παιδί την έχει πάρει πρέφα και δεν την θέλει καθόλου...ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!
Αν κ δεν ισχύει για όλους τους συναδέλφους της ειδικής αυτό που θα γράψω, πιστεύω πως όταν επιλέγεις την εκπαίδευση κ μάλιστα την ειδική αγωγή μόνο κ μόνο προσβλέποντας στη μονιμότητα του δημοσίου  κ το αραγμα (κ μάλιστα με αγορασμενα μεταπτυχιακά) τότε αυτή τη στάση θα έχεις.
Κ το ξαναγράφω για να μην παρεξηγηθω: λουφαδοροι υπάρχουν κ στη γενική κ στην ειδική

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 10, 2024, 09:04:51 pm »
Σαφώς. Απλα αν λουφαρεις στη γενική είσαι επίσημα γάιδαρος. Αν λουφαρεις στην ειδική επικαλείσαι καθηκοντολογιο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα!
Εξαλλου και οι ιδιοι οι συναδελφοι της ειδικής αγωγής το λένε ότι μπορούν κ βρίσκουν τρόπους να λουφάρουν είτε επικαλούμενοι/ες το καθηκοντολογιο είτε βασιζόμενοι/ες στην άγνοια των διευθυντών/ντριων κ των εκπαιδευτικών είτε στην διάθεση μη σύγκρουσης μεταξύ συναδέλφων.
Πάντως για να μην παρεξηγηθω: δεν υποστηρίζω ότι κ στη γενική δε λουφαρουν ούτε ότι όλοι της ειδικής ανήκουν στην παραπάνω περίπτωση.

5
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Οκτωβρίου 10, 2024, 11:38:15 am »
gemi, σύμφωνα με έγγραφο από τη δδε Αττικής, ακόμη κ σε άδεια, πάλι χρειάζεται άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου.

6
Μεταθέσεις / Απ: Ερώτηση για συνυπηρέτηση
« στις: Οκτωβρίου 09, 2024, 10:27:43 pm »
Μπορείς ηλεκτρονικά. Μπαίνεις εδώ:

https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/bebaiose-proyperesias

πατάς το κουμπί  <<Είσοδος στην υπηρεσία

7
Δεν είναι μόνο σε ένα μάθημα αλλά δεν είναι και σε όλα... Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα με τα τμήματα αυτά.
Και πάλι, μπορείτε κ κατά τη γνώμη μου πρέπει να θέσετε το θέμα στον Διευθυντή/μύρια κ στον Σύλλογο Διδασκόντων. Είναι ένα θέμα σοβαρό κ έχει να κάνει με την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Επίσης, σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε κ τη βοήθεια/ συμβουλή του συμβούλου.

8
 τότε ίσως να σκεφτείτε σοβαρά  για μετάταξη ή  απόσπαση σε κάποιο γραφείο (εφ όσον η αλλαγή σχολείου δε βελτιώνει την κατάσταση) ως εναλλακτική επιλογή. Ειδάλλως θα υποφέρετε μέχρι τη σύνταξη. Το burn out μπορεί να έχει επιπτώσεις σε πολλαπλά επίπεδα. Η διαφυλαξη της ψυχικής μας υγείας είναι πολύ σημαντική.

9
Το υπομονη μεχρι την σύνταξη δεν αποτελεί τρολάρισμα (άλλωστε δεν ξερω τι σημαίνει ο όρος). Αποτελεί την προσδοκία ανθρώπων με 15 χρονια σε φροντιστήρια και 21 χρόνια στο δημόσιο, με τεραστιες ποσότητες φύλλων εργασίας , 500 περίπου εκπαιδευτικών βίντεο στο youtube και πολλές παρουσιάσεις σε διάφορα σεμινάρια και συνέδρια. Αποτελεί προσδοκία αυτών που 2-3 σε κάθε τάξη , έχωντας την πλήρη υποστήριξη των κηδεμόνων διαλύουν κάθε προσπάθεια να γίνει σωστό μάθημα. Και είναι πολλοι αυτοί. Γι αυτό οι νέοι να είναι περισσότερο προσεκτικοί στο πως χρησιμοποιούν τους όρους του σήμερα...
Μάλιστα...
Εάν κάποιος/α φτάνει σε σημείο να περιμένει απλώς στωικά τη λυτρωτική για εκείνον/η στιγμή της συνταξιοδότησης, σημαίνει ότι έχει κάνει κάτι λάθος με τις επαγγελματικές του/της επιλογές κ ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσει.
Όταν η εργασία που καταλαμβάνει τον μισό περίπου ημερήσιο χρόνο, γίνεται βάσανος, μακροπρόθεσμα θα έχει άλλες επιπτώσεις.
Just saying.

10
Θα συμφωνήσω με όσα έγραψαν οι συνάδελφοι πιο πάνω ( το να περιμένεις στωικά τη σύνταξη το εκλαμβάνω μόνο ως τρολαρισμα) κ θα προσεθετα το εξής ( κι ας φανεί κάπως):
Να μην θεωρούν δεδομένο τον βαθμό που θα πάρουν στο τετράμηνο. Συνήθως αυτοί που κάνουν φασαρία, έχουν κ προσδοκίες που δε συνάδουν με το γνωστικό τους επίπεδο.
Εννοείται εάν η κατάσταση ξεφεύγει κ υπάρχει μεγάλο θέμα, τότε πρέπει να τεθεί στον Σύλλογο για να ληφθούν από κοινού μέτρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν φασαρία μόνο σε ένα μάθημα.

11
Πάντως εγώ έχω συναντήσει αρκετούς γυμναστές που στη δευτεροβάθμια είχαν τη νοοτροπία " Παρ τε μια μπάλα να παίξετε", με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας, είναι αδιαμφισβήτητο πως στο Λύκειο η ύλη, το επίπεδο του γνωστικού κ ο φόρτος εργασίας ( κατευθύνσεις, τράπεζα θεμάτων) δε συγκρίνεται με τις άλλες δύο βαθμίδες (χωρίς να υποτιμώ τη δυσκολία τους) κ επιπλέον είναι δεδομένο ότι υπάρχει διαφορά κ μεταξύ ειδικοτήτων. Δεν μπορεί να συγκριθεί ο φόρτος εργασίας κ η προετοιμασία που κάνει ένας/μια φιλόλογος με ειδικότητες που έχουν τη μισή ή σχεδόν καθόλου προετοιμασία στο σπίτι.

12
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια μετάθεσης
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2024, 06:19:29 pm »
topsy ευχαριστώ πολύ!

13
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια μετάθεσης
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2024, 12:43:10 pm »
Συνάδελφοι σε περίπτωση εγκυμοσύνης όπου ο τοκετός γίνει πηγές μέρες μετά τη λήξη των αιτήσεων μετάθεσης, μπορούν να προσμετρηθούν μόρια τέκνου;

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτεμβρίου 28, 2024, 05:55:48 pm »
Ενας ενδεικτικός προγραμματισμός που μας είχε στείλει η σύμβουλος πέρσι ήταν ο εξής:
Έως 12/12 σελ 93
Εως 23/01 σελ 131
Έως 20/2 σελ 161
Έως 27/03 σελ 220
Έως 02/5 σελ 254

Σελίδες: 123 ... 81

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32800
  • Τελευταία: Jelly31
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179218
  • Σύνολο θεμάτων: 19428
  • Σε σύνδεση σήμερα: 506
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 317
Σύνολο: 330

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.