Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 123 ... 132
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Φεβρουαρίου 01, 2025, 05:38:22 pm »
συν του ότι ποντάρουν στο τζάμπα σχολικό λεωφορείο από την περιφέρεια. Πολλοί δεν μπορούν να πάνε και να φέρουν τα παιδιά τους προς και από το σχολείο και θέλουν μια βολική διέξοδο. Αν η τύχη είναι με το μέρος τους στην κλήρωση, συνεχίζουν μέχρι τέλους (ειδικά στα δημοτικά). Κατά τα άλλα είναι και χειρότερα ίσως από σχολεία γειτονιάς, με γονείς και μαθητές τουρίστες στην περιοχή που δεν τους ενδιαφέρουν οι εγκαταστάσεις, ο σύλλογος γονέων συνήθως δεν είναι δραστήριος προς θετικές κατευθύνσεις και πράγματι πολλοί πάνε τσαμπουκαλεμένοι με τα λεφτά του δημοσίου νομίζοντας πως είναι σε λαϊκό ιδιωτικό.
Τα πειραματικά βουλιάζουν και το πείραμα απέτυχε.

Το παιδί μου είναι μαθητής σε ένα από τα παλιότερα πειραματικά της Ελλάδας και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι τα περισσότερα από αυτά που γράφεις δεν ισχύουν. Οι γονείς είναι πάνω στα παιδιά τους, ενημερώνονται συχνά, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων είναι δυναμικός με δράσεις και βάζει πλάτη για το σχολείο και οι καθηγητές είναι εκεί χρόνια και κάνουν εξαιρετική δουλειά σε επίπεδο μαθήματος και ομίλων. Οσο για το τζάμπα λεωφορείο να ξέρεις ότι τα δρομολόγια προκυρησσονται  αλλά μπορεί να βγει ο διαγωνισμός άγονος λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος (τρία χρόνια πηγαινόφερνα με το αυτοκίνητο το παιδί μου λόγω έλλειψης λεωφορείων και αν με ρωτάς, άξιζε πραγματικά τον κόπο). Όσους δεν τους ενδιέφερε πραγματικά και ειδικά αυτούς που πίστευαν ότι θα βρουν ένα ιδιωτικό σχολειο, χρόνο με τον χρόνο, έφευγαν και γυρνούσαν στο σχολείο της γειτονιάς τους για να γλιτώνουν και την ταλαιπωρία.

2
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Ιανουαρίου 30, 2025, 10:48:02 am »
Έχω μία φίλη-συνάδερφο η οποία θα βγει στη σύνταξη τέλος Ιουνίου του 2027, Μάη του 2026 γίνεται 67 χρονών. Έχει γύρω στα 20 χρόνια προϋπηρεσία. Τα τελευταία 8 χρόνια αντιμετωπίζει κάποια οικογενειακά προβλήματα κι έχει πάρει άδεια άνευ αποδοχών μερικά σχολικά έτη. Τον Ιούνιο συμπληρώνονται 5 χρόνια άνευ αποδοχών και δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει εκ νέου άδεια άνευ αποδοχών. Τον τελευταίο χρόνο πάσχει από κατάθλιψη. Σκέφτεται να παραιτηθεί. Εγώ της είπα να μην το κάνει γιατί έχει δικαίωμα να πάρει άδεια λόγω του θέματος υγείας της αλλά αγχώνεται.
Όμως δεν ξέρω κι εγώ ακριβώς τι δικαιούται. Αν έχω καταλάβει καλά, μπορεί να πάρει 1 χρόνο αναρρωτική χωρίς διακοπή. Καταρχάς γίνεται να πάρει τόσο χρόνο συνεχόμενα ή πρέπει κάθε μήνα να κάνει αίτηση ξανά και ξανά και να περνάει επιτροπή ξανά και ξανά;
Έπειτα, ας πούμε ότι παίρνει ένα χρόνο. Μετά, έχετε κάποια λύση να προτείνετε; Πχ, σκέφτηκα μετά τον χρόνο να πάρει 1 μήνα άνευ αποδοχών και μετά να ξαναπάρει αναρρωτική για υπόλοιπους μήνες που δικαιούται;
Έχετε κάτι να προτείνετε; Δεν το βρίσκω ιδανικό να παραιτηθεί μετά από τόσα χρόνια εργασίας και 2 χρόνια μόλις πριν τη σύνταξη ενώ μάλιστα αντιμετωπίζει οικογενειακά προβλήματα κι αυτό το προσωπικό πρόβλημα υγείας που δεν την αφήνει να σκεφτεί καθαρά.
Ψυχολογικοί-ψυχιατρικοί λόγοι δεν δίνουν εύκολα αναρρωτική άδεια. Ας ψάξει την νομοθεσία των αδειών γιατί από ο,τι θυμάμαι για να πάρει μακροχρόνια άδεια για αυτά τα θέματα χρειάζεται και νοσηλεία σε ψυχιατρικό τμήμα νοσοκομείου. Ακόμα και με νοσηλεία η άδεια είναι κάποιας διάρκειας, χρειάζεται ανανέωση και επιτροπή ξανα

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουαρίου 27, 2025, 09:09:36 pm »
Μπορείς, στον διευθυντή δεν δίνεις σχέδια μαθήματος, δες στο ΦΕΚ της αξιολόγησης, τι αξιολογεί ο διευθυντής.
Σε εμάς ζήτησαν και οι διευθυντές σχέδια μαθήματος αλλά όχι τόσο λεπτομερή όσο αυτά που πήρε ο συμβουλος

4
Είναι παράλογο ν' αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία κι όχι στα φροντιστήρια. Ελπίζω να τερματιστεί επί τέλους αυτή η άδικη διάκριση.
Αναγνωρίζεται μόνο σαν χρόνια για την συνταξη ως διαδοχική ασφάλιση.

5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 24, 2025, 05:12:17 pm »
"Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τρία και περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστον το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο. Τα συστεγαζόμενα σχολεία αναφορικά με την αρμοδιότητα της εφημερίας θεωρούνται ως ένα σχολείο."

Με βάση αυτό... Αν υπηρετώ σε 4 σχολεία, συστεγαζομενα ανά 2 κάνω εφημερία;;;
Διάβασε την νομοθεσία για να δεις τι σημαίνει συστεγαζόμενα σχολεία, δεν είναι απλά αυτά που βρίσκονται στον ίδιο χώρο, υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις (κοινές εφημερίες πχ)

6
Οικονομικά / Απ: Προϋπηρεσία και ΜΚ
« στις: Ιανουαρίου 07, 2025, 02:15:56 pm »
Ευχαριστώ Lasid, έτσι υπέθεσα κι εγώ! Άρα έχει νόημα να την στείλω στη ΔΔΕ!
Δεν νομίζω ότι τους αφορά ό,τι έχει να κάνει με το συνταξιοδοτικό κομμάτι την παρούσα στιγμή. Θα  προσκομίσεις βεβαιώσεις ασφαλιστικών φορέων την χρονιά που θα κάνεις αίτηση συνταξιοδότησης.

7
Συμφωνώ απόλυτα με τον Διευθυντή σου. Η επικοινωνία μέσω Viber δεν θεωρείται σωστή επαγγελματικά. Και σ εμάς γίνονται προσπάθειες να επικοινωνούμε μέσω email ακριβώς γιατί η επικοινωνία μέσω Viber συχνά «ξεχειλώνει». Εκτός από την ομάδα που έχει δημιουργήσει η Διεύθυνση του σχολείου του παιδιού μου (αν και μας ενημερώνουν άμεσα και με email), σε όλες τις άλλες που έχουν δημιουργήσει τα σχολεία που ανήκω τις έχω σε σίγαση κάποιες τις βλέπω σπάνια και συνήθως απεγγράφομαι. Έχω ενημερώσει κι εγώ τους διευθυντές ότι αν είναι κάτι σημαντικό, μόνο μέσω email να επικοινωνουμε

8
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« στις: Δεκεμβρίου 19, 2024, 06:59:24 am »
Εγω προσωπικά δεν θα έβαζα απουσία σε μαθητή χωρίς να τον στείλω κάτω με ωριαία. Κι αυτό ευθύνη το θεωρώ. Μπορεί να σου πει κάποιος γιατί δεν τον αναζήτησες εφόσον δεν ήταν στην τάξη. Στο σχολείο μου τέτοιο επεισόδιο θα έπαιρνε κατ αρχας ωριαία και η επόμενη αντίδραση του μαθητή ππυ περιγράφεις (που εμείς βλέπουμε συχναπολύ χειρότερες) θα οδηγούσε είτε αυτόματα σε ημερήσια από τον διευθυντή, είτε σε ημερήσια από τον σύλλογο, αν κρίναμε ότι ο μαθητής έχει δώσει πολλές αφορμές.

Αυτό με τη μύτη πάντως, τι φάση; Εγω τους δίνω χαρτομάντιλο από τα δικά μου για να μην
βγουν. Αν ακούγονται πολύ μπουκωμένοι τους λέω να σταθούν έξω από την πόρτα. Ποιος τους έβαλε την ιδέα ότι μπορείς να επικαλείσαι δικαιολογία το φύσημα μύτης για να διακόπτεις το μάθημα και να βγαίνεις έξω;
Κι εγώ δεν το ήξερα μέχρι που άλλαξα βαθμίδα. Το συνηθίζουν πλέον στα δημοτικά, τους λένε να βγουν έξω να φυσήξουν τη μύτη τους γιατί σιχαίνονται να τους ακούνε!!!

9
Κανονικότατα μάθημα! τα παιδια ειναι ηδη στα καγκελα και μεγτρανε αντιστροφα τις μερες! δεν καταλαβαινω γιατι στο Υπουργειο επιμενουν να γινει μαθημα....θα επρεπε οπως στο εξωτερικο να κλεινουμε 20.12.
Και να ανοίξουμε στις 6/1 όπως αυτοί;

10
Όταν έδωσα εγώ στα μέσα της δεκαετίας του 80, η λογική ήταν να δηλώνεις τα τμήματα που σε ενδιέφεραν πραγματικά και στο τέλος του μηχανογραφικού να βάζεις και τα παιδαγωγικά, μόνο και μόνο για να λες, σε περίπτωση αποτυχίας, ότι πέρασες κάπου (κάτι αντίστοιχο με το ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας στο 2000). Πέρασα στην πρωτη μου επιλογη και δεν ειχα δηλωσει καθόλου παιδαγωγικες ακαδημιες γιατί δεν με ενδιέφεραν

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Νοεμβρίου 26, 2024, 03:08:38 pm »
Οι πίνακες των βελτιώσεων θέσης θα αργήσουν ?
Σε κάποιες διευθύνσεις βγήκαν ηδη

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοεμβρίου 24, 2024, 04:36:00 pm »
Σας διαφεύγει ότι το υπουργείο μπορεί να προσφύγει κατά της απόφασης στον ανώτερο βαθμό δικαστηρίου και να την ακυρώσει

13
Δηλαδή, υπάρχει καθηγητής που κάνει σχέδια μαθήματος πριν μπει στην τάξη; Εγώ δεν κάνω.
Κανένας δεν κάνει γραπτό, αλλά το έχει στο μυαλό του πριν μπει στην τάξη. Όταν κανεις το μάθημα σου, ξερεις τι θα διδάξεις, σε ποιους, με ποιον τρόπο και τι περιμένεις να πετύχεις και πως θα το αξιολογήσεις. Ο σύμβουλος σου ζητάει απλά να τα βάλεις στο χαρτί. Άλλοι σύμβουλοι ζητάνε πλήρως χρονολογημένο μάθημα (βλακεία κατ´ εμε) και άλλοι χοντρικα τους στόχους σου και τις δραστηριότητες που υπολογίζεις να χρησιμοποιήσεις, για αυτό είναι καλό να επικοινωνεί κανεις με τον σύμβουλο που τα τον αξιολογήσει.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Οκτωβρίου 29, 2024, 07:17:17 am »
Ο σύλλογος καθηγητών γαλλικής μάλλον δεν έχει καταλάβει τι ακριβώς ήταν αυτές οι θέσεις που καταργήθηκαν. Το υπουργείο δεν έχει τίποτα να δημοσιοποιήσει, διότι πρόκειται για θέσεις μη κατανεμημένες σε διευθύνσεις εκπαίδευσης ή συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, παρά μόνο καρέκλες που έγραφαν ΠΕ05 από πίσω και επέτρεπαν οποιαδήποτε στιγμή (αν το υπουργείο ήθελε) τον διορισμό 800 καθηγητών γαλλικής.

Θα υπήρχε αντικείμενο απασχόλησης για όλους αυτούς; Σε καμία περίπτωση. Και δεν βρισκόμαστε στο χρυσό 2008 ώστε απλά να διοριστούν για να γεμίσουν γραφεία και άσχετες υπηρεσίες. Το ότι 800 θέσεις καταργήθηκαν συγκεκριμένα από τους ΠΕ05 δεν είναι καθόλου τυχαίο, ίσα ίσα βγάζει στη φόρα τις ρουσφετολογικές τακτικές του παρελθόντος που αναβίωσαν εν έτει 2024. Αν το ίδιο λάθος επαναληφθεί και το 2025, τότε οι μελλοντικές γενιές εκπαιδευτικών θα είναι εκείνες που θα την πληρώσουν, όπως την πληρώνουν οι σημερινοί αδιόριστοι ΠΕ05 εν προκειμένω.
Νομίζω ότι δεν γνωρίζετε ότι επι Γιαννακου οι ωρες των Γαλλικων/ γερμανικών έγιναν δυο (από τρεις) στο γυμνασιο. Αυτό οδήγησε σε χάσιμο οργανικών. Οποιος καθηγητής έβγαινε και βγαίνει στη σύνταξη εγκαταλείπει μια οργανική, η οποία πάει στον κουβσά γιατί δεν μπορούν πλέον να βρεθούν τόσες ωρες για να είναι ενεργή. Οι ανάγκες όμως ανα σχολείο είναι υπαρκτές. Χωρίς οργανικές πλέον ανα γυμνασιο και λύκειο όπως ήταν καποτε, πως θα γίνουν διορισμοι και μεταθεσεις; Θα ομαδοποιηθούν τα σχολεία όπως και στην πρωτοβαθμια; Κι αυτή η λύση μειώνει τον αριθμό απαιτούμενου προσωπικου

Σελίδες: 123 ... 132

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32816
  • Τελευταία: vmistegn
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179786
  • Σύνολο θεμάτων: 19441
  • Σε σύνδεση σήμερα: 337
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.